PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sjimmy



Sjimmy
23-03-07, 18:52
Hallo allemaal,

Ik ben Petra, 27 jr. getrouwd met Harmen (28) en wij gaan dit jaar met mijn broertje (20) naar Florida. Voor het eerst.
Harmen wil al langer naar Florida, maar mij trekt een lange vliegreis niet erg. Afgelopen jaar zijn we naar Noorwegen geweest www.petart.nl/noorwegen (http://www.petart.nl/noorwegen)
Ik heb dit forum net ontdekt, eigenlijk iets te laat wat ik heb al eea geboekt.
We gaan naar Florida omdat mijn broertje een vriendin via internet opgeduikeld heeft en laat die nou net in Florida wonen. Harmen wilde met hem mee, maar om nou voor een weekje te gaan is ook zo wat. Dus heb ik voorgesteld dat ik ook mee zou gaan en dat we dan 3 weken gaan en daar kom ik nu niet meer onderuit :mrgreen:
Ik zal ons 'reisschema' in een ander topic plaatsen.

Groeten, Petra

foetsie
24-03-07, 00:22
petra,Disney hanteert speciale verlaagde ticketprijzen voor inwoners van Florida dus voor vriendinliefhelaas wel met ID check dus voor ons nietprijzen oa terug te vinden op www.aaa.comdaar zijn ze ook te koopook voor niet Florida inwoners rekenen ze daartrouwens scherpe prijzenvast veel fun in Florida

calypso
24-03-07, 11:45
Welkom op dit leuke forum Petra/Sjimmy
Wat leuk voor je broer dat tie een vriendin daar heeft zitten, benieuwd hoe dat zo zal zijn die eerst ontmoeting tussen de 2

Sjimmy
24-03-07, 16:10
Wij zijn zelf ook erg benieuwd.
Bedankt voor de tip foetsie :)