PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Universal Orlando Resorts, Orlando (I-drive)



Arie
23-03-07, 13:26
Heeft iemand hier op het forum weleens het Hard Rock Hotel of 1 van de andere 2 on-site hotels van Universal bezocht?
Het Portofino Bay Hotel of Royal Pacific Resort.
Met de sleutel van je hoteldeur heb je hier namelijk meerdere malen toegang tot de Express rijen.
Zodat het mij lijkt dat je dan geen Express kaartje hoeft te kopen wat al gauw 4X$40 scheelt.
Daardoor zijn de prijzen voor deze hotels hoog.
Hoe hoog kan de korting bedragen met AAA Show your card.
Groeten Arie.

pyca
23-03-07, 21:01
Wij hebben vorig jaar 3 nachten in het Royal Pacific geslapen, idd om de express passen. Lekker hotel, je gaat met en bootje naar de parken, en met je kamerkaartje kun je gebruik maken van de express lanes, ideaal!
We hadden gereserveerd met AAA korting. Je betaalt wel voor parkeren, vlgs mij 9 dollar p.d. en het ontbijt is ook aan de prijs, wel erg lekker!
(zie ons verslag)

Arie
23-03-07, 23:10
THX Pyca, toevallig van de week jouw verslag gezien en gelijk bij Favourieten opgeslagen om eens lekker rustig te lezen.
Maarre wij gaan rond de Kerst, dus druk en duur.
En we willen wel wat uitgeven, maar zoals je kan verwachten niet de volle mep.
Toevallig ben ik vandaag wel ANWB lid geworden dus AAA korting wil ik wel gebruiken...hoe gaat dat in zijn werk die korting?
Bij het boeken? Of bij inchecken? En scheelt het echt veel?
Arie

pyca
28-03-07, 16:46
@Arie (en ander geïntresseerden :) ), we hadden het er toch over gehad dat boeken met AAA korting op (dit moment iig) via de officiele Universal site niet lukte?
Ik heb net gebeld en heb telefonisch wel AAA korting gekregen.
(ipv $239 p.n nu $191 p.n) Dus misschien heb je iets aan deze info.

marisca
28-03-07, 19:50
Wij hebben vorig jaar in het hardrockhotel overnacht en dat zou ik zo weer overdoen.
Dit jaar niet omdat we een villa hebben gehuurd, het voordeel van zo'n loewe's hotel is dat je onbeperkt de attracties in kan zonder te wachten , tja mischien 9 minuten o zijn langst.
Als je losse express passen koopt dan kan je alleen maar 1 attractie per dag pakken zonder te wachten, dus als je jurrasic parc al hebt gedaan dan kan je daar die dag niet meer in.
Maar wel als je hotel gast bent.
dus zou ik zeggen.......DOEN!!!
Je krijgt geen spijt van.
gr marisca:wink:

Arie
29-03-07, 12:10
Bedankt voor jullie reacties, we zijn aan het overwegen om het Hard Rock te boeken.
Het staat me alleen niet aan dat er rond de $400 van de creditcard wordt afgetrokken op het moment van boeken.

pascalbrouwers
29-03-07, 12:25
Ja dat heb ik gisteren ook gelezen op hun site.
Doen ze dat ook niet bij auto verhuurbedrijven.
Zoja zou je nog wel eens aan een maximum van je limit komen:?: klopt dit wat ik zeg of.........

Hoeveel dagen wil je daar gaan slapen.

Ik kan niet zeggen dat het echt goedkoop is.

Als ik het goed gelezen heb, hebben ze pas en aanbieding va 4 dagen.
Dan krijg je 2 "gratis" entree bewijzen voor de duur van je verblijf.
Het grote voordeel is natuurlijk dat je overal voorrang hebt, en de luxe om in een zeer mooi hotel te slapen.



Als jullie minder dan 2 dagen gaan, wat kost zo'n verblijf dan inclusief entree bewijzen.

Groet,
Pascal

Eric
29-03-07, 13:02
Bij de meeste hotels wordt de eerste nacht vast bij de CC mij geblokkeerd, en bv als je een auto huurt wordt er ook een bedrag geblokt.
Maar daar merk je verder niets van, want je ziet het niet op je afrekening.
En je kan je limiet altijd verhogen, anders neem je American Express, dan heb je dat probleem zowieso niet.
Eric

pyca
29-03-07, 13:27
Bij mij zijn m'n hotels via Priceline geboekt en in Yosemite NP al afsgeschreven en van Royal Pacific wordt de 1e nacht afgeschreven werd mij verteld, (vorig jaar is dat trouwens niet gebeurd) maar met deze gunstige dollarkoers vind ik het niet zo erg:-D

Arie
29-03-07, 13:43
Als een bedrag van de CC wordt geblokeerd en je ziet het niet op afschriften dan is het nog niet zo verkeerd.
Met Kerst is veel duur(der) en we willen ook goed zitten.
We willen er 2 dagen verblijven.
Verder hier nog een stukje mail over inchecken, ivm optimaal gebruik van de Express (sleutel).


Good Morning,

As per your questions below, you wouldn't be able to check into your room until 4:00pm but you can certainly come into the hotel as early as 8:00am, we will hold your luggage for you and issue you your Universal Express Passes. The Express Passes are valid for the full day of check in until the full day of check out. We can also hold your luggage for you on the day of check out as well.

Please let us know if you have any further questions.

Sincerely,

Rachel
Universal Special Services
Central Reservation Office
Universal Orlando Resorts

Nou dat is wel duidelijk toch?

Arie
29-03-07, 13:48
Average Nightly Rate:
349.00 (per room)
Total Cost w/o Taxes:
698.00 (per room)

Taxes:
Total Cost (incl. tax):

785.25 (per room)


Resort Tax: 6.50 percent per room per night
County Tax: 6.00 percent per room per night

Currency:

US Dollars

Other Charges:
NA * Rate Changes: None Policy Information
Guarantee Policy:
CREDIT CARD DEPOSIT
Cancellation Policy:
To avoid cancellation charges, booking must be cancelled before 4PM local hotel time on 19 December 2007.
Deposit Policy:
392.63 to be charged to Credit Card at time of booking Het wordt wel gecharged, dus toch er vanaf gehouden.

pyca
29-03-07, 13:58
@Arie, ik zie geen AAA discount in de hierboven vermelde prijsopgave?
Het zou nog kunnen schelen.

Arie
29-03-07, 14:02
@PYCA Ja vandaar dat ik maar even moet bellen, jou telefoontje scheelde je toch zo'n 40-50 dollar.

Arie
27-05-07, 20:03
Inmiddels hebben we gebeld met Universal Vacation Package.
Lekker via Skype out.
Zelfs de Early Bird Tickets hoefde we nog niet te betalen.:smile:
Slechts 4x50$ en het resterende bedrag 21 dagen voor check in.
Nu maar even afwachten of we de tickets ergens moeten ophalen of uit een machine moeten halen. Anders bel ik nog even.
Door de Holidays zit er geen korting in, wat wel erg jammer is.
Groet Arie

rob gertsen
24-08-10, 09:25
2e week van augustus een kleine week in het Hardrock gelogeerd. Een prachtig gelegen hotel vol met attributen van de sterren uit de muziekwereld. Het is een groot hotel maar als je er logeert komt het niet groot over. Het hotel doet z'n naam eer aan want je hoort 24 uur per dag rockmuziek. 5 minuten lopen naar de ingang van Citywalk en gunstig gelegen t.o.v. Seaworld en de niet Disney waterparken. De standaard familiekamer (2x2 queen) stelt niet veel voor. Geen koelkastje op kamer, wel een minibar waar je een sleutel voor moet vragen. Geen balkon. Veel gelegenheid om in het hotel te eten. Prijzen daarvoor vallen mee. Ontbijtmogelijkheid in restaurant en bij "Emack en Bolio's" waar ze overigens heerlijke Starbucks maken en fantastische milkshakes.
Zwembad valt een beetje tegen. Niet al te groot, vreselijk ondiep en Amerikaans veel te warm water. 'S avonds wel veel entertainment bij het zwembad.

Als je niet echt de wens hebt om "bovenop" de Universal parken te zitten is er wat mij betreft niet echt een reden om speciaal voor dit hotel te kiezen. Het is en blijft vanwege de naam een dure toko.