PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Mytimothy: 19-04-07 t/m 05-05-07



Mytimothy
21-03-07, 18:03
Oke, hier mijn zeer uitgebreide schema. Ik probeer mij hier aan te houden, maar weet dat het vrijwel onmogelijk is om 100% een schema te volgen. In ieder geval geeft het wel de nodig voorpret bij het maken. :grin:

Donderdag 19 April - 17 uur vertrekken naar A4 van der Valk hotel nabij Schiphol.

Vrijdag 20 April - 6 uur shutle naar Schiphol en inchecken. Vlucht om 9:00 uur naar New York JFK. Aankomst 11:20 uur lokale tijd. Vetrek om 13:15 uur naar Orlando. Aankomst ongeveer 16:00 uur. Snel auto nemen, naar Villa rijden en daarna winkelen.

Zaterdag 21 April - 's morgen ontbijten bij Denny's, daarna een beetje de buurt verkennen om vervolgens om 10 uur mini golf te gaan spelen. Rond 12 uur naar Outlet shops (Nike schoenen ed. kopen) en Florida Mall. s' avonds gewoon gezellig in villa eten koken en luieren.

Zondag 22 April - Na ontbijtje om 9 uur naar Sea World tot ongeveer 18 uur om vervolgens naar Cici's all you can eat pizza en pasta, te gaan. Hierna terug naar villa en relaxen aan/in de pool.

Maandag 23 April - Na ontbijt gaan we om 9 uur naar Universal Studios. Lekker de hele dag onbeperkt eten en drinken. Rond 18 uur terug naar villa en verder relaxen.

Dinsdag 24 April - Tuurlijk ontbijtje, hierna gaan we om 10:00 uur naar Downtown Disney even rondsnuffelen om vervolgens in de middag een uurtje te gaan zwemmen in Disney Blizzard beach. 's avonds lekker eten bij Outback steakhouse.

Woensdag 25 April - Niets bijzonders. Heb deze dagje vrij gehouden.

Donderdag 26 April - Na ontbijt gaan we om 9 uur naar Universal Island of adventure. hier ook lekker de hele dag onbeperkt eten en drinken. Rond 18 uur terug naar villa en verder relaxen.

Vrijdag 27 April - Na ontbijt staat Disney Animal Kingdom op het programma. Is overigens de eerste keer dat wij hier naar toe gaan, zal me benieuwen. Rond 18 gaan we naar Cici's en dan lekker de rest v.d. avond relaxen aan de pool van ons villa.

Zaterdag 28 April - Wordt een drukke dag. Na ontbijt gaan we naar Wet 'n Wild om even wat glijbanen te nemen. Vervolgens gaan we lekker een paar uurtjes naar Disney Quest wat games spelen. 's avonds eten we dan bij de Cheese factory om dan niet met een leeg gevoel de auto parade in old town te volgen.

Zondag 29 April - Deze dag is gereserveerd voor Disney Magical kingdom. 's avond lekker eten bij Chili's.. Yammie. :)

Maandag 30 April - Na een ontbijtje gaan we om 9 uur richting Disney MGM studios. In de avond gaan we eten bij Olive Garden. (ben echt een liefhebber van pasta)

Dinsdag 1 Mei - Gewoon 's morgen na het ontbijtje lekker luieren bij de pool. 's middag rond 14 uur naar Epcot, eten daar onze maaltijd en 's avonds kijken we de vuurwerkshow.

Woensdag 2 Mei - Vandaag ontbijten we bij Denny's, vervolgens rijden we naar Cocoa Beach en blijven dan tot 12 uur. Hierna gaan we naar Kennedy Space center. 's avond terug in Orlando gaan we eten bij de RaceRock cafe.

Donderdag 3 Mei - Na ontbijt gaan we naar Disney Typhoon Lagoon. Na een paar uurtjes dobberen gaan we nog een keer naar Seaworld of Island of adventure. 's avonds lekker cullinair genieten bij Macaroni's grill.

Vrijdag 4 Mei - Vroeg opstaan, ontbijten bij Denny's en dan snel even naar de westkust (Golf van Mexico) waar precies weet ik nog niet. In de middag terug naar Orlando om te winkelen. 's avonds eten bij de Golden Coral. Hierna naar villa om alvast dingetjes te gaan inpakken.

Zaterdag 5 Mei - 12 uur vlucht naar New York (Helaas naar La Guardia) om vervolgens de aansluitende vlucht vanaf JFK naar Amsterdam te krijgen om 17:15 uur.

Zondag 6 Mei - 7 uur 's morgen aankomst AMSTERDAM. :cry:

Marjol
21-03-07, 18:12
Wow, met restaurants en al :) Nou, het ziet er leuk uit hoor! Vergeet je niet om te zwaaien vanuit het vliegtuig? Ik kom nl. op 5 mei aan :)

Mytimothy
23-03-07, 20:31
Wow, met restaurants en al :) Nou, het ziet er leuk uit hoor! Vergeet je niet om te zwaaien vanuit het vliegtuig? Ik kom nl. op 5 mei aan :)

Zal ik doen, al schat ik die kans wel heel erg klein in. :mrgreen:

calypso
24-03-07, 12:23
Volgens mij vind je Denny's wel lekker eten :-)

Eric
25-03-07, 17:18
Het ontbijt bij Denny's is ook een van mijn favouriten, vooral omdat het snel gaat, en meestal heb je zoveel dat je de lunch met een gerust hart kunt overslaan !!
Eric

bono
25-03-07, 17:27
Toen in Miami en onstreken veel gezien maar nooit gedaan dan moet het er dit jaar maar eens van komen als we gaan, dan "horen we "er ook bij :wink:

gr. Monique

Mytimothy
28-03-07, 12:49
Volgens mij vind je Denny's wel lekker eten :-)

Ja, eerlijk gezegd wel. Krijg je ook nog eens genoeg op je bordje en helemaal niet zo duur.

calypso
28-03-07, 17:41
Ja, eerlijk gezegd wel. Krijg je ook nog eens genoeg op je bordje en helemaal niet zo duur.

Hey je zegt het Goedkoop en Lekker, de 2 goeie woorden :-)

Njit
28-03-07, 17:43
Hey je zegt het Goedkoop en Lekker, de 2 goeie woorden :-)

'En Veul!' om het helemaal compleet te maken :)

corrus
28-03-07, 17:44
Hey je zegt het Goedkoop en Lekker, de 2 goeie woorden :-)
Dus Daar draait het om?? ](*,)

Als ik op vakantie ben let ik daar niet zo op...(wil ik ook niet) :mrgreen:

Ik zit liever in een gezellig restaurant dan in een lekker voordelige "vreetschuur" LOL :D LOL

Mytimothy
28-03-07, 17:49
Dus Daar draait het om?? ](*,)

Als ik op vakantie ben let ik daar niet zo op...(wil ik ook niet) :mrgreen:

Ik zit liever in een gezellig restaurant dan in een lekker voordelige "vreetschuur" LOL :D LOL

Klopt, daarom ga jij ook dit jaar 5x naar Florida voor in totaal 112 dagen, blijkbaar heb je het wel erg breed. Dus voor jou niet die goedkope sh*t. hehe :mrgreen:

corrus
28-03-07, 17:52
Klopt, daarom ga jij ook dit jaar 5x naar Florida voor in totaal 112 dagen, blijkbaar heb je het wel erg breed. Dus voor jou niet die goedkope sh*t. hehe :mrgreen:LOL... nou... zó breed ook weer niet hoor... ik heb er toevallig een huisje, daarom wordt het voor ons iets gemakkelijker om te gaan... :D

corrus
28-03-07, 17:57
Klopt, daarom ga jij ook dit jaar 5x naar Florida hehe :mrgreen:
(ff pesten) LOL :mrgreen: LOL

Sterker nog... ik zit er nu ook weer...(aan m'n zwembadje)...
Rechterhand een broodje en linker hand DE koffie... LOL LOL

Op goede vrijdag weer terug... (werd iets langer dan aangegeven)

Mickey99
28-03-07, 18:01
Ik zal Denny's dit jaar dan ook eens gaan proberen (het is er tot nu toe nog nooit van gekomen). Ben na het lezen van deze berichtjes (lekker, snel, veel en goedkoop) toch wel nieuwsgierig geworden.

corrus
28-03-07, 18:19
Ik zal Denny's dit jaar dan ook eens gaan proberen (het is er tot nu toe nog nooit van gekomen). Ben na het lezen van deze berichtjes (lekker, snel, veel en goedkoop) toch wel nieuwsgierig geworden.Er mankeert aan Denny's helemaal niets...

Het is in ieder geval VEEL, wat je krijgt...

Het valt me wel iedere keer wéér op dat, indien een bepaalde vestiging langer dan 2 jaar bestaat onder dezelfde eigenaar, de service terugloopt...
Dan ineens wordt het verbouwd, nieuwe eigenaar erin, en Voilá de service is weer een stuk beter...

Dus het is eigenlijk wel van belang dat je op z'n minst 2 verschillende bezoekt... LOL

Want het ene jaar is DIE beter en het volgend jaar is de ander ineens veel beter...

rbokma
28-03-07, 23:57
Ga ook eens naar de Golden Corral, heerlijke buffetten en het meerendeel ter plaatse gemaakt. Zorg dat je een toeristengidsje pakt, die vindt je overal, hierin zitten vaak kortingsbonnen. Het zal je bevallen daar in florida, als je er een keer geweest bent zul je merken dat het verslavend is.

calypso
29-03-07, 07:49
Dus Daar draait het om?? ](*,)

Als ik op vakantie ben let ik daar niet zo op...(wil ik ook niet) :mrgreen:

Ik zit liever in een gezellig restaurant dan in een lekker voordelige "vreetschuur" LOL :D LOL
Ieder zijn eigen keus toch!