Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: theovg
hallo ik ben theo wij gaan eind november 14 dagen naar orlando. 28 jaar geleden zijn we daar ook geweest toen hebben we een tour gedaan van miami naar new york. disney was toen pas open dus er zal wel aardig wat veranderd zijn.
groetjes theo en cynthia
28 jaar geleden! Jeetje, dat is wel een tijdje terug inderdaad! :D
Veel plezier met alle voorbereidingen!
Hallo Theo en Cynthia,
Welkom op het forum, en ik heb zo'n vermoeden dat het niet weer zolang gaat duren voordat jullie besluiten een 3e keer te gaan !!
Eric
Welkom Theo. Er is zeker een heleboel veranderd in Orlando.
Hier kun je kijken wat er allemaal bijgekomen is: http://www.explorethemagic.com/disney-world-timeline.asp
Welkom op dit leuke forum!
Er zal inderdaad een hoop veranderd zijn in 28 jaar, erg leuk om nu weer te gaan!
Véél succes met alle voorbereidingen en lees- en postplezier hier op het forum.
Groetjes,
Sonja
hallo ik ben theo wij gaan eind november 14 dagen naar orlando. 28 jaar geleden zijn we daar ook geweest toen hebben we een tour gedaan van miami naar new york. disney was toen pas open dus er zal wel aardig wat veranderd zijn.
groetjes theo en cynthia
Welkom op het forum.
Mijn eerste keer Orlando is ongeveer ook zolang geleden.
Ik ben toen op de Citrus Tower in Clermont geweest en zag van boven, sinasappels, sinasappels en sinasappels. Een paar jaar terug was ik er weer en zag toen , huizen, huizen en huizen.
Ook Gatorland was nog een echte fokkerij en geen pretpark.
International Drive ken je echt niet meer terug.
Goed reis
knaapje