PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Marseilles Hotel, Miami Beach



Saschav
18-01-05, 23:44
Ik en mijn vriend hebben het hotel Marseilles geboekt en we horen verschillende berichten. Is het echt zo slecht of valt het wel mee?

Daniel
19-01-05, 00:14
De website ziet er goed uit: http://www.marseilleshotel.com/
De reviews op Tripadvisor zijn echter wisselend: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34439-d111892-Reviews-Marseilles_Hotel-Miami_Beach_Florida.html

Marco Tiel
24-01-05, 17:14
Afgelopen september heb ik 1 nacht verbleven in dit hotel. Ik word niet vrolijk van dit hotel op de locatie na want die is ronduit perfect. Je kan 's avonds lopend naar Ocean Drive.

Kamers zijn klein, badkamer was vervallen, de kamer rook muf en het zwembad was een vieze oude bende. Indien je naar het toilet wilt gaan als je aan het zwembad ligt kan je beter de moeite nemen om even naar je kamer te wandelen in plaats van de wc te gebruiken bij het zwembad.

Mijn advies zou zijn spendeer iets meer en je krijgt op Cllins Avenue meer waar voor je geld.

brenda
27-01-05, 09:21
Prima hotel niks mis mee de ligging is top en tussen de dure hotels De Ritz , Delano , Richmond Hotel. En direct aan het strand.

Maar inderdaad dan spreek ik 4 jaar geleden en een jaar later kwamen we weer en het is wat achter uit gegaan maar op zich nog beter als bijv een Maxime of Dorchester. Ons favo stekkie is Holiday Inn South beach ook een te gekke ligging. En nog beter Crown Plaza The Royal Palm dan zit je op loop afstand van Ocean Drive superrrr locatie. Wij gaan 15 juni weer en dan weer heerlijk in oktober jippie!!! :lol:

toverfee
29-01-05, 19:09
ik vond het ronduit het slechtste hotel waar ik ooit gelogeerd heb!
in de brochures ziet het er leuk uit evenals op internet maar van dichtbij is het 10 keer niets
ik was hier in 2001 dus ik weet niet of er inmiddels iets is veranderd
ook het parkeren van je auto kost daar een vermogen toen 14 dollar per dag en dan stond ie nog in een achterafstraatje ook!!
de service vond ik erg slecht en heel onvriendelijk personeel
ik ga hier in elk geval nooit meer heen


groetjes toverfee

Arnoud
22-08-05, 04:18
Een prima hotel, 30 meter van de oceaan en met zwembad. Eenvoudige kamers, maar schoon en met airco. Maar voor 80 dollar voor 4pers een prima keus.

MarLyd
29-04-06, 17:07
Wij zijn in hotel Marseilles geweest.

Het hotel is wel goed, goede ligging, zwembad is goed te doen en het is niet ver lopen naar het strand.
Alleen de kamers zijn erg gehorig en slecht uitzicht.
Eten hebben wij er niet gedaan dus geen informatie over.
Als je nog vragen hebt laat maar horen

José Huntjens
30-04-06, 22:04
Wij zijn dit jaar in maart in het Marseilles hotel geweest voor 2 nachten. Het is een mooi art-deco hotel met koloniale inrichting. De tuin is geweldig met zwembad, tuinbar en daarachter nog een stuk strand met palmbomen en hangmatten Relaxen dus!. Door een achterpoort toegang tot het openbare strand en de zee.
Personeel was er erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren ook uitstekend. Wij hadden een kamer aan de zijkant met uitzicht op een blinde muur (dat was minder) maar wel een klein keukentje.
Onze medereizigers hadden een grotere kamer aan de voorkant met uitzicht op straat. Zij hadden helaas geen keukentje.
Samen kwamen we dus een heel eind.
Het ontbijt kon je nuttigen op het terras aan de voorkant. Van heel eenvoudig tot heel uitgebreid. Zo waren ook de prijzen.
Dineren kan je er niet, maar er zijn restaurants genoeg in de buurt.
's Middags een taco, hamburgers of een andere (ook gezondere) snack
bij een trandtentje kopen (heerlijk).
De gehorigheid is ons ook opgevallen, maar wij waren er op de laatste nacht (onze eerste) van een Springbreakfeest, waarin veel mensen
's nachts met deuren schijnen te moeten gooien. De tweede nacht hebben we prima geslapen.
Parkeren bij het hotel was echt een probleem, er zijn 4 parkeerplaatsen voor 2 hotels dus.. alleen valetparking.2 Blokken terug (ik denk 16de straat) ligt een grote parkeergarage waar je voor 16 dollar 24 uur kunt parkeren. Is goed te lopen en voor in-en uitladen kun je tot voor de ingang van het hotel rijden.
Wij vonden dit een goed en mooi hotel en als we nog eens naar Miami gaan zullen we hier beslist terug komen!

MarLyd
31-05-06, 00:04
Wij zijn in hotel marseilles geweest en in de lobby kan je dagtrips en excursies boeken.
Wij hebben de trip sterreneilanden geboekt je kon ook combinatie sterreneilanden en citytoer doen wij kozen alleen voor de sterreneilanden.
Toen we deze tocht gedaan hadden gingen we dus niet terug naar het hotel nee wij gingen naar de jongen toe die het busje bereed en we zeiden dat we alleen voor sterreneilanden geboekt hadden.
we hadden de keus of de citytoer gratis krijgen of met de bus naar huis.
Tip boek dus alleen sterreneilanden de rest krijg je er gratis bij.

christophe
07-06-06, 20:13
Marseilles is ideaal gelegen in het art deco district. Parking op 100 meter van het hotel kost 18 dollar per 24 uur. Mooi zwembad met directe toegang naar het strand en beachbar, tuin met hangmatten. Bij het inchecken krijg je ook een bon voor een gratis drankje in de bar.
De kamers zijn mooi maar niet zo goed geïsoleerd.

christophe
21-07-06, 16:57
Het art deco hotel marseilles is een aanrader. Kost ook minder dan 100 dollar, heeft een mooi zwembad en directe toegang tot south beach. Op 5 min wandelen van ocean drive.

von
24-08-06, 13:35
Hallo,

Wij verblijven 2 dagen in het Marseilles hotel binnenkort.
Heeft iemand tips om ergens in die buurt voordeliger te parkeren dan de
valetparking van het hotel????

Bij voorbaat dank

Yvonne

paula
24-08-06, 17:37
Yvonne,
Wij zaten tegenover hotel Marseille en ook daar moest behoorlijk betaald worden voor een parkeerplaats bij het hotel, $13, belachelijk vind ik dit trouwens, zou toch service van het hotel moeten zijn.
De parkeergarages in de buurt waren allemaal vol, maar kostte ook $10 per nacht, en de parkeergarages verderop waren geen optie, kan je weer met een taxi terug naar je hotel.
Hooguit de parkeerplaats van de supermarkten, bv. de Publix, maar lijkt me minder veilig en moet je ook met de taxi weer terug, kosten: tussen de 4 en 6 dollar en de volgende dag moet je hem weer halen ook.
Wij hebben hem dus maar gewoon bij het hotel gezet (moet je ook nog geluk hebben dat niet alle plaatsen bezet zijn) voor twee dagen en hoefde maar 1 dag te betalen omdat we de volgende dag voor 12.00 uur vertrokken.
Succes, gr. Paula

Riv71
25-08-06, 10:02
Hi Yvonne !
Parkeren in Miami is niet makelijk soms. Als je bij het Hotel kan parkeren zou ik het het doen.
Maar ik zie dat je 1 blok van Lincoln Road bent. Daar heb je ook een groot parkeerplein.
Wij zaten vorig jaar in het San Juan Hotel (zeker niet aan te bevelen) op Collins Ave. Daar is het 2 blokken achter. Een klein stukje lopen en je betaald op dat parkeerplein 8 dollar voor 24 uur.

slivo
29-10-07, 16:38
Hoi,

Wij hebben voor Mei 2008 Hotel Marseilles geboekt voor twee nachten.
Dit nadat ik op zoover goede recensies had gelezen. Op tripadvisor en hier ook wel een beetje zijn de mensen nou niet echt positief. Is het raadzaam om te annuleren? Ik vind het belangerijk dat het vooral schoon is. Als de kamer wat klein is vind ik dit niet zo erg. We verwachten toch niet veel aanwezig te zijn.
Ook lees ik dat het zwembad vies is. Is dit echt zo.

Groetjes Mirjam

Pimpit
24-03-08, 17:37
Ben er vaak geweest.

Reden:
1. Achterzijde aan het strand, via zwembad zo de beach op
2. Goede ligging t.o.v. Lincoln Rd en Ocean Drive (kun je kruipen)
3. Parkeren om de hoek op prive plaats (wel rete duur tegenwoordig $25)

Hotel van binnen: niets bijzonders, slapen, douchen en weggaan is het devies.

Als je de hele dag in je kamer wilt vertoeven is dit echt NIKS !!

Dr. Phlox
05-02-09, 16:59
Wij hebben er afgelopen zomer 6 dagen gezeten. Zoals Pimpit al aangeeft perfecte locatie. Ja kan heel veel lopend doen. Parkeren is inderdaad ± € 25.-- per dag. Verder stellen de kamers niet veel voor, maar ze waren schoon. We hadden alleen last van de acro, maar loste dat zelf op (zie foto). Als we weer im Miami zouden zitten dan zouden we dit hotel weer nemen. Zie anders ons reisverslag en foto's van het hotel.
Grz
Ton

http://img16.imageshack.us/img16/2865/fl0804001rt2.jpg (http://imageshack.us)

lien61
10-04-09, 17:29
hoi
is er ook een koelkast aanwezig op je hotel kamer ?

Susie One
10-04-09, 19:31
Hoi,

Minibar is op de hotelkamer aanwezig. Zie onderstaande link
http://www.marseilles-hotel-south-beach.com/index.asp

Susie One

Dr. Phlox
14-04-09, 20:12
Er is inderdaad een minibar aanwezig.

robbert1975
29-05-09, 03:42
Wij hadden gereserveerd in het Marseilles, maar dit was overboekt (memorial day). Hierdoor werden we min of meer "gedwongen" om naar het Dorchester te verkassen. Na enig aandringen/geklaag kregen we uiteindelijk de volgende dag daar een upgrade naar een suite. Eind goed al goed ;)

Parkeren hebben we overigens in de parkeergare op 17th street, dit is relatief dichtbij en max. $20 per dag.

Essie72
17-12-10, 12:41
Iemand recente ervaringen met dit hotel?
Begrijp dat het inmiddels gerenoveerd is. Zou ook graag wat ervaringen horen van mensen die er ná de renovatie geweest zijn.

Dr. Phlox
17-12-10, 13:06
Alleen oude ervaring (2008), maar als uitval basis was het perfect.
Grz
Ton

christophe
26-01-11, 19:06
Ik ook in 2008, alleen maar goede ervaringen (ligging, kamer en prijs)

pama
16-05-12, 18:03
Afgelopen week in dit hotel 3 nachten verbleven. De kamers waren schoon en netjes, badkamer nogal klein. Om alleen te overnachten voldoet dit hotel prima, verwacht geen luxe. Ligging is echter perfect. (renovering is overigens nog in volle gang)
Tip! aangezien één dag parkeren bij dit hotel $ 30,00 kost, parkeren in de parkeergarage op de 16e straat/collins avenue.(5 a 10 minuten lopen) kosten daar $ 16,00...(scheelt toch 2 drankjes op het terras!)

marcelis10
12-08-16, 09:49
Is er iemand recent nog in het Marseille hotel of Dorchester geweest?