PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: HoJo Plaza Dezerland Beach & Spa, Miami



Judith
18-01-05, 16:47
Hoi!
Heeft iemand ervaring met bovengenoemd hotel? Anders graag tips over budget hotels die centraal gelegen zijn in Miami

Op expedia.nl (http://clk.tradedoubler.com/click?p=18146&a=1026813&g=800953) staat een foto en meer informatie.

Ebelix
23-01-05, 21:47
Ja in dit hotel heb ik een week gezeten. Met zeer gemengde gevoelens. De lobby en het restaurant zijn leuk met oude auto's maar de keuze in het restaurant was zeer beperkt. Verder was alles een beetje verlopen en ik vond de bedden erg slecht. :x

Voor het geld dat voor het Dezerland moet betalen zijn veel leukere hotels in Miami Beach te vinden.

Njit
04-11-05, 12:41
Tripadvisor link: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34439-d495392-Reviews-Howard_Johnson_Plaza_Hotel_Dezerland_Beach_Spa-Miami_Beach_Florida.html

Nu moet je dit soort reviews wel met een zak zout nemen maar er staan wel een aantal punten in die niet zo positief zijn (locatie, resort fee)

Ebelix
04-11-05, 13:09
Ik heb een week in dit hotel overnacht. Mijn ervaring is niet zo positief. De aankleding van de lobby en het restaurant is leuk met veel oude auto's maar de kamers zijn slecht.

De ligging ten opzichte van South beach is waardeloos. Jemoet bijna 20 minuten rijden om op South Beach te komen. In de buurt van het hotel is niets te vinden. Voor de prijs die je voor het Dezerland moet betalen zijn er nog veel andere en betere hotels te vinden.

Succes met zoeken.

ilssse
01-02-08, 18:50
Wie is er weleens in het Howard Johnson Plaza Hotel in Miami geweest
Ik wil hier een nachtje slapen omdat het dichtbij het vliegveld is en we pas s avonds aankomen om 20.00

Is dit hotel een goed idee?

Heb eventueel ook gekeken naar Redroof inn..

Groeten

JKG
13-03-08, 21:08
Om ook dit topic maar even aan te vullen;

We hebben ook een nachtje dit hotel genomen na een 8 dagen ervoor een fantastische townhome van USAFunvacations te hebben gebruikt. En dan valt dit hotel flink tegen ;) Maarja de afspraak die we maakte met USAFV was dat we een goedkoop hotel zochten in Miami Beach, dus USAFV treft absoluut geen blaam.

Vergeleken met andere hotels helemaal niet zo duur, je moet wel 8 dollar voor een parkeerplek per dag betalen, maar dat is niet zo boeiend. Erger vind ik dat we een kamer hadden aan de noordzijde. Daar stonden 2 grote ventilatoren oid 24 uur per dag te draaien. Geen probleem, raam dicht en je hoort het minder. Klopt, maar de airco unit viel zowat van de muur af, dus je had een open verbinding naar buiten. Al die herrie van buiten hoorde je dus 1 op 1 doorkomen langs de airco unit. Ik was niet de enige die dit minder vond, een ander koppeltje had er ook last van.

Nu moet ik zeggen dat we zijn wezen stappen en ik om 5.30u in bed lag en om 9u eruit moest om snel te eten en het vliegtuig te halen, dus ik lag toch mooi voor pampus, maar echt fijn slapen doet het niet. Heb er niet bij ze over geklaagd, had ik wel gedaan als we er langer zaten.

Het hotel is gerenoveerd in 2005, maar ze zijn heel wat vergeten;
- Airco die dus zowat van de muur valt
- Roest her en der op o.a. klusje, lampen, schroeven etc.
- Schimmel in de badkamer op o.a. de kitranden . De hoeveelheid kan echt niet ontstaan in 3 jaar, tenzij het nooit is schoongemaakt en de badkamerdeur is dichtgebleven 3 jaar lang tijdens en na het douchen.
- Kluisje was half kapot. Van het keypad deed 1 t/m 4 het niet.
- In de lift als je op een knop druk van een bepaalde etage (9e ofzo) doet het lampje het ook niet... niet dat ik dat erg vind, maar het zijn wel de kleine dingetjes.
- Ontbijt 's ochtends weinig keus (ondanks de leuke auto's waar je in kan zitten als tafel/bankje)

Verder zag het zwembad er goed uit en je zit meteen aan zee, waar er stoelen voor je gereserveerd zijn. De bedden lagen verder prima. De hotelkamer zelf is groot genoeg, in Spanje heb je ze veeeeeel kleiner.

Het hotel zat wel erg dichtbij een Nederlandse vriendin van ons, daar waren we blij mee. We konden zo naar haar huisje lopen :)

Ik weet niet of ik nog eens dit hotel zou nemen als ik weer naar Miami ga....
Wat betreft die 20 minuten naar South Beach.. pak een taxi, voor 20 dollar (incl. tip) zit je er. Hoe dichter je hotel bij South Beach zit, hoe duurder het wordt.

Als ik het een cijfer zou moeten geven, zou het een 5 zijn.

BrendaPink
24-07-11, 11:52
Iemand ervaring in het afgelopen jaar met dit hotel?
Want als ik bovenstaande lees wordt ik er niet echt vrolijk van...

Teleton
24-07-11, 12:34
Want als ik bovenstaande lees wordt ik er niet echt vrolijk van...
Lees dan de reviews op Tripadvisor (http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g34439-d495392-Reviews-Howard_Johnson_Plaza_Hotel_Dezerland_Beach_Spa-Miami_Beach_Florida.html) ook maar niet......Het hotel staat op de 134ste plek van de 200 geregistreerde hotels in Miami. Maar alle waar is naar z'n geld.

Je zit nu eenmaal in het schuitje doordat je een verzorgde 8 daagse fly-drivereis hebt geboekt waarvoor je waarschijnlijk zo'n 700 euro pp hebt betaald. Voor de toeslag voor een standaardkamer was je, neem ik aan, zo'n zes tientjes kwijt. Hiervoor heb je de vlucht, een het kleinste autootje en de overnachtingen in standaardhotels. Toch?

Logisch dat je in eenvoudige hotels terechtkomt? Of had je echt gedacht dat je in klassehotels zou slapen voor dat geld? En je slaapt er (volgens je reisplan) zegge en schrijve een nachtje bij aankomst en vertrek? Tegen de tijd dat je daar aankomt, ben je zo moe dat je van voren niet weet dat je van achteren al slaapt. En op de terugweg zit je toch maar lekker in Miami Beach voor weinagh......Geniet er nou maar van!

Lannie
24-07-11, 16:27
De laatste nacht van onze vakantie, vorig weekend, zondag 17 juli 2011. Zijn we op de bonnefooi richting Miami Beach gereden, omdat we maandag daar vandaan vertrokken naar huis.

We zijn op South Beach t.h.v. 39, 40 en 41th street bij verschillende hotels langsgegaan (BW, Days Inn), maar allen waren volgeboekt! Het was druk, maar bij navraag geen speciaal weekend. Uiteindelijk kwamen we terecht bij Howard Johnsons Dezerland and Spa. We kregen een kamer op de 6e etage met prachtig uitzicht op zee met een klein keukentje en koelkast in de kamer voor $ 140,- excl.

Nadeel vonden wij dat het erg gehorrig was, mede door de plavuizen vloer. Het zwembad is oud, maar wel redelijk schoon en het strand ligt voor de deur van het hotel. Als je op tijd op het strand bent, kun je gratis gebruik maken van de ligbedden die bij het hotel horen. Het hotel zelf is erg veroudert en ook de versnaperingen en ontbijt in het hotel erg duur.

Het hotel ligt aan 87th Street en er is een publix aan 94th Street, nog geen 5 minuten met de auto, waar wij de lekkerste broodjes en fruit haalden.

En inderdaad Ocean Drive is ver.

Een positief punt was dat de morgen van vertrek oorspronkelijk om 12:00 uur moesten uitchecken. Toen we vroegen of we langer op de kamer mochten blijven, mocht dit kosteloos tot 14:00 uur, waardoor we tot 13:00 uur op het strand konden blijven liggen en fris gedouched om 14:30 uur op de luchthaven stonden om aan de terugreis te beginnen!

We vonden het wel het slechtste hotel dat we in 3 weken hadden aangedaan, maar voor één nacht goed te doen!! Het uitzicht en ligging aan het strand en 20 minuten vanaf de luchthaven maakte voor ons een hoop goed.