PDA

Bekijk Volledige Versie : [Nieuws] Back to the Future @ Universal Orlando vanaf 30 maart dicht



Njit
13-03-07, 17:40
Zie http://www.universalorlando.com/usf_attr_bttf.html

http://www.universalorlando.com/images/park/attractions/img_bttf_top.jpg

Mickey99
13-03-07, 17:49
Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt.

calypso
13-03-07, 20:00
Wow jammer vond het wel een leuke attractie

Marjol
13-03-07, 20:33
Hm, dan is er dus een attractie minder als wij komen.

Nou, ik heb hem in ieder geval in Hollywood gedaan en vond 'm daar niet erg bijzonder. Wel leuk, maar niet fantastisch.

Njit
13-03-07, 20:35
Ach, Spiderman staat er nog steeds. Die is toch leuker :)

Mickey99
13-03-07, 20:37
Ik vond hem in Orlando ook niet echt bijzonder en er staan inderdaad nog genoeg andere leuke attrakties ;)

pascalbrouwers
13-03-07, 21:54
Ik vond hem in Orlando ook niet echt bijzonder en er staan inderdaad nog genoeg andere leuke attrakties ;)

Ik kan mij nog de eerste keer herinneren.

Toen vonden we het geweldig

Maar dat is zo'n 10 jaar geleden.

Afgelopen jaar weer, maar vond het ontzettend achteruit gegaan.

We zijn natuurlijk ook ontzettend verwend of niet

pyca
13-03-07, 23:01
Wij deden hem voor het eerst in '94 in LA, vonden hem toen geweldig, er waren volgens mij toendertijd nog niet zoveel van dat soort attracties.De laatste keren ook in Orlando gedaan, en vind het leuk dat m'n kinderen m ook nog hebben meegemaakt. Al zegt het hun veel minder omdat ze de film nog nooit gezien hebben.

calypso
13-03-07, 23:14
Hm, dan is er dus een attractie minder als wij komen.



Yep en Haunted Mansion in Disney is ook al gesloten tijdens mijn vakantie.
Hoop niet dat nog meer attracties sluiten anders blijft er nik over


Ach, Spiderman staat er nog steeds. Die is toch leuker :)

Das ook weer zo :-)

Nicole
15-03-07, 23:55
Ik weet ook nog goed dat wij toen we de eerste keer in Orlando waren er ook in gingen maar kwam er misselijk uit. Moest echt even een half uur bijkomen. Lekker op het bankje gezeten bij het water. Daarna nooit meer ingeweest. :-& .
Ik vind het dan ook niet zo jammer dat hij dicht gaat. Maar kan me voorstellen dat andere mensen het wel jammer vinden.

Nicole

M&M
18-03-07, 15:28
Wow, dat is even balen!

Als zware BTTF fan is dit verschrikkelijk nieuws!
Dit was toch altijd een hoogtepuntje van mijn Orlando reisjes, steevast op de foto met de DeLorean en de trein.
Ik had zelfs een DeLorean als trouwauto.
Raar idee dat ik gewoon nooit meer in die attractie zal zitten.
Dat wordt moeilijk in Oktober, langs het gebouw lopen waar je zulke gave herrineringen aan hebt.

Nou ja, niks aan te doen, dan maar een keertje extra in MUMMY the ride!

Karin71
16-07-07, 19:47
Beetje late reactie, maar ik vind dit echt heel jammer! Ik ben in 1995 in BTF geweest en vond het geweldig! In 2005 weer terug geweest en ik vond het nog steeds fantastisch!! :idea: Vriendje was een beetje misselijk erna..hihi :sad: Jammer dat ie weggaat/inmiddels is..

christophe
21-07-07, 22:36
Jammer dat zo'n klassieker sluit, ik vond het vroeger de beste ride in het park, zowel de rit zelf als de muziek, de preshow, de sfeer. Maar toen ik hem vorig jaar deed bleek hij toch de meest gedateerde ride uit het park te zijn. Hopelijk komt er iets even leuk in de plaats.

Bye doc Brown =D>