PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: djwtweety



djwtweety
11-03-07, 21:53
Hallo allemaal,

Mijn naam is Debbie, 28 jaar oud, woonachtig in Zuid Holland. Ik woon daar samen met mijn vriend en ons zoontje van bijna 2,5 jaar oud. Zelf ben ik al regelmatig in de States geweest, waaronder ook Orlando, Daytona en Cape Caneveral. Wij willen volgend jaar (dan kan t nog buiten t hoogseizoen) naar Florida, ws van Orlando naar Miami.
Op dit forum hoop ik wat tips/ervaringen te lezen over t reizen met kinderen in deze regio. Wij dubben nog of we met de auto of een camper zullen reizen...
Vragen zijn welkom.... tips en ervaringen ook! Groetjes djwtweety

Njit
11-03-07, 22:06
Welkom op het forum. Over het reizen met kinderen is al veel geschreven, probeer de zoekfunctie maar eens.
Florida is niet echt een Camper gebied volgens mij maar het kan natuurlijk wel.

Mickey99
12-03-07, 12:21
Welkom op dit leuke forum.

Ik wens je veel lees- en postplezier hier!

Groetjes,
Sonja

Yvet
12-03-07, 15:08
Hallo en welkom hier.

Ik zou zeggen gebruik lekker veel de zoekfunctie om heel veel vragen en onderwerpen uit te zoeken.
En als je nog vragen overhebt stel ze gerust geen probleem om ze te beantwoorden.

Het mooiste is idd als je met kinderen kunt gaan zo klein dat ze nog niet gebonden zijn aan school en vakanties, dat scheelt geld, heel veel geld en wrs ook heel veel warmte/hitte.

pascalbrouwers
12-03-07, 21:51
Welkom welkom.

1 tip neem nou lekker een hotelletje en ga niet met een camper liggen te toeren.

Zoals Njit al zegt is Florida niet echt een Camper land.
Je bent vrij beperkt.
Je moet slapen op speciale campersites,etc etc.
En hotelletjes vind je daar op iedere hoek.
Zeker met een klein kind lijkt mij dit en gedoe.

Ik moet er wel bij zeggen dat een camper mij ook zou kunnen bekoren, maar nog nooit geprobeerd.
Met een klein kind prefereer ik en mijn vrouw toch iets meer luxe.

Iedergeval nogmaals welkom, en laat je vooral inspireren door al het goede dat hier gebeurd.

Groetjes,
Pascal

djwtweety
12-03-07, 22:16
bedankt voor jullie reakties, we hebben nog ruim de tijd om alles uit te zoeken, aangezien we pas volgend jaar gaan. mijn voorkeur is ook de auto, maar met de camper leek me wel speciaal, maar bij deze niet handig. hoe kopen jullie je kaartjes voor disney als je niet via het reisbureau boekt. kan je ze online ook met discount kopen? gr debbie

Njit
12-03-07, 22:22
Je kan de kaartjes ook los kopen bij bijvoorbeeld:

American Estates
American Vacations
Undercover Tourist

De aanbiedingen komen meestal rond september. Dan heb je de leuke kortingsacties met 6=10 etc..
Vergelijk wel een beetje wat de bijkomende kosten qua reservering zijn.

Petr@
14-03-07, 19:39
In 2005 zijn wij met de camper door het zuidwesten van Amerika getrokken en dat was erg leuk en voor de kids natuurlijk ideaal dat ze elke nacht in hun 'eigen' bed sliepen en niet vanuit de koffer hoefden te leven.
Maar voor Florida hebben wij gekozen voor een auto + hotels omdat Florida idd minder geschikt is voor de camper. Een hotel vind je idd overal en een campground is toch vaak wat meer zoeken en m.n. bij steden wat achteraf.
In elk geval, veel plezier met voorbereiden!