PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: floridayvonne



floridayvonne
11-03-07, 09:31
Ik heb me aangemeld om lekker af en toe over ervaringen in Florida te lezen en te zwijmelen. Zelf ben ik in 2004 met een klein groepje naar Florida geweest. Nu voel ik de kriebels om weer te gaan, maar in mijn omgeving wil er niemand op de tijd dat ik wilde nl mei 2007. Nu is het wat krap om het nu nog te regelen, maar ik wil zeker nog eens terug en dan liefst een week lekker rustig in een villa bij Orlando en een week wat rondtrekken. Ik laat het maar even sudderen tot ik echt weer ga plannen. Yvonne

bono
11-03-07, 09:59
Wat sneu dat er niemand mee gaat met je.(ze weten niet wat ze gaan missen hoor!)
Hier heeft laatst iemand een oproep gedaan om iemand te vinden die mee wilde gaan en dat is ook nog gelukt.
Die gaan samen Orlando onveilig maken.
Dus misschien toch nog te regelen??
Verder wachten en dit forum lezen maakt ook veel goed hoor!
Er zijn hier ook forumleden die pas 2008 gaan maar toch heel veel lezen, posten en vragen hebben.
Dus wat let je.............................

Succes verder en Welkom!

gr. Monique

ronnyr
11-03-07, 18:30
Nu voel ik de kriebels om weer te gaan, maar in mijn omgeving wil er niemand op de tijd dat ik wilde nl mei 2007. Nu is het wat krap om het nu nog te regelen, maar ik wil zeker nog eens terug

Ik ken dat gevoel als er inderdaad niemand ook in een bepaalde periode wil gaan. Uiteindelijk heb ik dit jaar maar besloten gewoon in mijn eentje te gaan. Misschien kun je nu alvast beginnen met je omgeving te prikkelen zodat er voor komend jaar gegadigden komen.