PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mia



Mia
10-03-07, 07:59
Hallo, Ik ben Mia en ga dit jaar samen met onze dochter van 16 in juni naar florida. Is er iemand die ons nog wat ideen kan geven om te doen. We zijn in 1998 en 2001 in florida geweest en hebben toen de Disney parken en Universal, Island, Seaworld en Wet ´n Wild bezocht. Dit keer wil mijn dochter naar Universal maar misschien zijn er nog wel meer dingen die voor haar leeftijd leuk zijn om te doen.

pascalbrouwers
10-03-07, 08:04
Hallo, Ik ben Mia en ga dit jaar samen met onze dochter van 16 in juni naar florida. Is er iemand die ons nog wat ideen kan geven om te doen. We zijn in 1998 en 2001 in florida geweest en hebben toen de Disney parken en Universal, Island, Seaworld en Wet ´n Wild bezocht. Dit keer wil mijn dochter naar Universal maar misschien zijn er nog wel meer dingen die voor haar leeftijd leuk zijn om te doen.

Welkom Mia,
Leuk dat ook jullie weer en keer naar florida gaan.
Gek he we blijven allemaal terug gaan, ook al zitten er een paar jaar tussen.

Hoe lang gaan jullie.
Waar houden jullie van.
Blijven jullie alleen in Orlando of gaan jullie erop uit.
Houden jullie van rollercoasters, of toch iets rustiger, ik ga ervan uit dat de voorkeur rollercoaster is ( daar jullie de voorkeur geven aan universal en island).

Groetjes,
Pascal

Mia
10-03-07, 08:09
Sorry vergeten te vermelden dat we dit keer maar een week gaan. Ja inderdaad houden we van rollercoaster, zijn afgelopen weekend nog naar Disneyland parijs geweest en hebben daar ook nog menig keer in een rollerocoaster gezeten.
Deze reis is een wens van onze dochter en wil er een zo goed mogelijke invulling aan geven zodat het voor haar een onvergetelijke reis word. We hebben haar deze reis kado gedaan vanwege examen en ook omdat ze niet meer mee wil met familie vakanties (voelt zich te groot) deze als afsluiting.

Mia
12-10-07, 12:48
In augustus weer een reis naar Florida gepland vanaf 25 april tot 9 mei.

bono
12-10-07, 14:11
Nou Mia, erg lekker hoor z'n vooruitzicht......................heerlijk gewoon.

En dit keer zonder dochter???

Gr. Monique

Eric
12-10-07, 18:40
Ik verheug me ook altijd zo op het planten van reizen...
Eric

Ta2 Gerrit
12-10-07, 19:45
En ik nog meer op het oogsten ;-)
Gerrit

Eric
12-10-07, 20:25
Zeer adrem.
Eric

Mia
18-10-07, 15:28
Dit keer met man en kinderen. Hebben een villa bij orlando gehuurd.:lol:

Michael66
18-10-07, 16:16
Niet gekochd? :-$

bono
18-10-07, 17:02
Jongens, jongens, jongens zou kan hij wel weer toch.=;=;

Iedereen maakt wel eens fouten toch ;-).

Gr. Monique

Michael66
18-10-07, 18:35
Jongens, jongens, jongens zou kan hij wel weer toch.=;=;
Iedereen maakt wel eens fouten toch ;-).
Sorry, melige bui .....
Die drie jongens van jou vind ik trouwens behoorlijk "discrimenerent": er zijn ook meisjes bij! ](*,)

(ik had laatst ook een mooie blooper: gelaggen!)

bono
19-10-07, 16:03
Sorry, melige bui .....
Die drie jongens van jou vind ik trouwens behoorlijk "discrimenerent": er zijn ook meisjes bij! ](*,) O ja wie dan?????
ene die drie jongens kloppen wel hoor:
Eric, Ta2Gerrit en jij...............dus dat is 1+1+1= 3

(ik had laatst ook een mooie blooper: gelaggen!)

Daarom, we zijn niet allemaal perfect, maar..............we kunnen zeker ons best er voor doen zodat het voor iedereen beter leesbaar is, daar ben ik het wel met je eens hoor!!

Gr. Monique

Ta2 Gerrit
19-10-07, 16:25
No name calling please ;-)
Een gebbetje op z'n tijd moet toch mogelijk zijn, toch ?
En jongetjes hebben nou eenmaal meer humor :-)

En Mia (nog van harte welkom op 't Forum BTW) heeft haar dt foutje al verbeterd =D>

bono
20-10-07, 16:26
No name calling please ;-) Sorry zal er voortaan aan denken..........
Een gebbetje op z'n tijd moet toch mogelijk zijn, toch ?Weet niet helemaal wat je bedoelt?? Grapje.........tuurlijk mag dat, hou er zelf ook van.
Dat berichtje van mij was tevens ook een beetje grappig bedoelt naar jullie toe......
En jongetjes hebben nou eenmaal meer humor :-) Uhem..............ONEENS!

En Mia (nog van harte welkom op 't Forum BTW) heeft haar dt foutje al verbeterd =D>


Gr. Monique