PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Huismuis



huismuis
09-03-07, 12:57
beste forum vrienden

ook ik zal mij kort aan jullie voorstellen (dan heb je miscchien enig idee aan wie je al die waardevolle tips en adviezen verstrekt!)
Ben een 42 jr jonge en gelukkig man; ga nl. nu al voor de derde keer richting Florida (ja, ik weet voor sommigen kom ik net kijken)
In 91 en 95 heb ik al veel van Florida kunnen bekijken.
Mogelijk kan ik met die ervaring nog wat bijdragen aan het forum

Nu ga we (+ vrouw & 2 kids) in juli 2007 voor in totaal 17 dgn naar achtereenvolgens Miami en omgeving, dan Orlando en tenslotte Bradenton/ Tampa. Heb er echt zin in!\\:D/
Als ik zo de verschillende forums/ discussies lees, is er toch wel eea veranderd, das nooit verkeerd. Als mijn goede herinneringen nog bestaan/ aanwezig zijn in verschillende streken en parken, komt het vast wel goed.

Bedankt voor het lezen en wie weet, tot .............
Groet, Huismuis

Njit
09-03-07, 13:12
Bedankt voor het voorstellen. Inderdaad altijd prettig om de persoon achter de nickname te leren kennen.

En wat betreft aantal keren Florida, dat maakt hier niks uit. Zelf ga ik dit jaar voor de 2e keer naar Florida (eerste keer in 2004, daarna naar Westkust USA in 2005, vervolgens de Noordoostkust in 2006).

pascalbrouwers
09-03-07, 13:29
Welkom huismuis.

Heb er net een paar moeten "vernietigen":D :D :D :D
Mijn vrouw vind ze niet zo leuk ;)

Iedergeval ook van mijn kant welkom.
Het klopt dat er in de tijd heeeel veel veranderd is. Metname in Orlando.
daar blijft het altijd in beweging.

Maar waarschijnlijk zul je ook veel herkenningspunten ontdekken.
Wij zijn afgelopen jaar voor het eerst sinds 7/8 jaar weer terug geweest.
Ik reed overal zo naar toe.
Het zijn toch vakanties die bij mij meer indruk achterlaten, waar ik mee wil zeggen dat ik mij nog veel details kan herinneren ook al is het een hele poos geleden.

Je bent hier ieder geval op het juiste adres.

Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen.

Hoe oud zijn je kinderen, houden ze van pretparken.
Zal wel he, ieder geval de mkijne is er helemaal weg van (heeft ze van mij).


Susses met de voorbereidingen.

Groetjes,
Pascal

bono
09-03-07, 14:16
Heb er net een paar moeten "vernietigen":D :D :D :D
Mijn vrouw vind ze niet zo leuk ;)

Groetjes,
Pascal

oooooooooooooooooooo wat gemeen Pascal, ik doe er hier een m.... voor om ze in mijn tuin te krijgen want er zijn meer kauwen/kraaien dan wat anders die de boel terroriseren!!!!

Maar Huismuis (vorige week daadwerkelijk 2 van moeten doden ivm op eten voedsel in en om het huis, terwijl ik ze zo lief vind maar ja dat kan helaas niet!!) welkom op het forum

Leuk dat jullie weer gaan en nu met het hele gezin.
Miami is op zich niet zo spetterend hoor!
Maar dat is onze mening! Verder veel lees plezier en via de zoekfunctie kan je heeeeeel veel vinden.

Gr. Monique

huismuis
09-03-07, 14:46
:!: alvast dank voor jullie vriendelijke woorden en reacties!

Onze aankomst is 4 juli in Miami; dus hopen we direct de feestelijkheden en het vuurwerk mee te maken. Na geplande bezoeken aan Bisc. Nat. Park en Everglades rijden we voor 8 dgn naar Orlando (in prive villa!!).
Bezoeken aan WDW, Universal, SeaWorld & Space Center staan gepland (orgineel toch?).
Tot slot verblijven we nog een paar dgn nabij Bradenton/ kust en willen nog een dag naar Busch Gardens. Op de 19e vliegen we vanaf Tampa weer terug. :-(
De kids (j = 10 en m = 8 ) zien er ook naar uit; realiseren zich echter nog niet goed wat de 'lange' vliegreis met zich meebrengt. Maar dat komt vast goed!

bono
09-03-07, 15:55
Hoi,

Voor ons was het vorig jaar ook de eerste keer en zag er als een blok tegen op om zo lang te zitten!
We vlogen met Martinair en economy dus geen been ruimte!
Het vliegtuig was niet echt vol dus hadden we plek zat gelukkig.
We hebben toen z'n dvd speler genomen en samen gekeken naar de films en moet zeggen dat de tijd echt om vloog daar door maar ook het eten en drinken was tijd slijtend!
Ik had zelf ook nog puzzel boekjes meegenomen dus voor je kinderen is dit bij elkaar ook wel iets om zich mee bezig te houden.....toch??

Succes met de voorpret!

Groetjes Monique

Mickey99
09-03-07, 16:23
Welkom op dit gezellige forum.

Inderdaad leuk dat je je alsnog even voorstelt :-P

Jullie gaan een supervakantie tegemoet en ik weet zeker dat je kinderen het geweldig gaan vinden!

Ik wens je veel lees- en postplezier hier op het forum.

Groetjes,
Sonja

Eric
09-03-07, 22:46
Onze aankomst is 4 juli in Miami; dus hopen we direct de feestelijkheden en het vuurwerk mee te maken.

Ga voor een goed uitzicht op het vuurwerk naar Bayside in Miami.
Zorg wel dat je op tijd bent, ga van te voren naar de WC en neem flesje water mee voor de dorst !!
Eric