PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisverslag] disneyflorida: Cruise 2007



disneyflorida
08-03-07, 21:05
Goede dag allemaal


Hierbij wil ik mijn cruise verhaal plaatsen. Nou, de reis begon de lekker vanaf Schiphol waar ik zoals altijd zeer vroeg er was voor dat de balie open ging om in te checken.
En ik had weer geluk he, ik kreeg een gratis upgrade naar de economy plus. Daar heb je erg veel beenruimte dus lekker ontspannen in het vliegtuig slapen.
Na een vlucht van ongeveer 7 uurtjes was ik eindelijk in Chicago voor mijn volgende etappe naar Miami waar mijn cruise dus begon.
Maar wegens een sneeuwstorm heb ik dus 1 nacht vast gezeten op de vluchthaven van Chicago.
Nou toen ik dat hoorde he dat alle vluchten waren gecannselt heb ik mij bij de service balie van United gemeld, je wil niet weten hoe een drukte het daar was bij de service balie.
Want iedereen wilde zijn vlucht omzetten voor de volgende dag. Nou na ruim 5 uurtjes was ik eindelijk aan de beurt.
Ik heb in mijn beste engels uit gelegt dat ik de volgende dag dus een vroege vlucht moest hebben naar miami omdat ik anders mijn cruise mist.
Nou zal je altijd zien he, dat er maar 1 vlucht ging en dat die al vol zat. Ik ben maar op de airport gebleven heel de nacht en als de douane open ging he de volgende dag als eerst alle vluchten bekeken en mij bij alle vluchten een optie genomen op de wachtlijst.
Maar ja zal je altijd zien dat er ruim 50 mensen op de wachtlijst staan.Dus was het even spannende tijd voor mij.Maar gelukkig had ik een vlucht via fort lauderdale. Ik als een speer een taxi genomen en naar miami gereden en toen gevraagt of mijn koffer op de vlucht zat die dus vanaf Chicago naar Miami.
Ik dus ik wachten en ja hoor mijn koffer was aan boord. Ik snel mijn koffer gepakt en een transfer genomen bij Carnival om naar de haven te gaan.
Nou na een rit van ongeveer 20 minuten zag je wel 4 cruise schepen in de haven liggen te wachten op de mensen die mee wilde, na ruim 30 minuten was ik eindelijk aan boord. Dus de pret kan beginnen na ruim 1 dag niet te slapen.
Gelijk maar even mijn hut bekeken of het wat was, nou je weet niet wat je ziet zeg zo mooi. En dan komt gelijk je hut stuwart zich voorstellen he of alles naar wens is.want als dit niet zo is, dan gaat hij het allemaal regelen voor je zodat je een blij mens bent.
Om 16.30 hadden we een drilloefening, je moet dan je op 1 punt gaan melden met je reddingsvest om.En dat duurt ongeveer 20 minuten en daarna gaat hij de haven uit. Na 2 volle dagen varen kom je bij Nassau aan vroeg in de morgen, daar bleven we tot begin van de avond om daarna te vertrekken naar de volgende eiland en dat was St.Thomas. Het laatse eiland was St.Maarten, daarna gingen we weer 2 volle dagen varen en dan kom je weer vroeg in de morgen terug in Miami.


Nou, ik wil in ieder geval USA Fun Vacations ( http://www.usafunvacations.nl (mhtml:{F0746321-1271-4ECB-A8E1-AC526621B2F1}mid://00000016/!x-usc:http://www.usafunvacations.nl/) ) heel erg vriendelijk bedanken voor de snelle en goede service die ze hebben gegeven om mijn reis tot een mooie reis herinnering te krijgen. Ook zal ik zeker terug komen om weer te boeken want ik vondt zelf alle contacten die we hadden via de email en telefoon erg goed geregelt.


Henry.