PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: icools



icools
06-03-07, 20:38
Beste Floridaliefhebbers,

Ik ben Inge, 42 jaar, en woon met mijn gezin in Brussel. Ik heb vorig jaar met met dochter Laura (7 jaar oud), 17 dagen (30 april - 17 mei) doorgebracht in Orlando, hotel Fairfield Inn by Marriott, Lake Buena Vista, onze eerste reis in Amerika en meteen onze mooiste reis aller tijden.
Wij zouden graag tijdens onze volgende zomervakantie een tweetal weken willen doorbrengen in Naples, hotel "Trianon Old Naples" (kamer met ontbijt voor 15 nachten, ongeveer 800 euro). Wie heeft er goede of minder goede ervaringen in Naples in de zomer, eventueel in het hierboven vermelde hotel?
Alvast veel dank voor jullie reacties.
Inge

Eric
07-03-07, 13:18
Hallo Inge, van harte welkom op het super forum.
helaas kan ik je niet helpen betreffende het hotel, maar misschien iemand anders wel.
Overigens, het Fairfield Inn in LBV , is je dat goed bevallen? Ik zat er afgelopen december en ofschoon het iets minder is dan de andere 2 in het Marriott Village, voldeet het prima.
Eric

Mickey99
07-03-07, 15:07
Ook namens mij welkom op dit leuke forum!

Helaas kan ik je ook geen advies geven omtrent je geplande verblijf in Napels gedurende de zomer. Hopelijk is er iemand anders die dit wel kan doen.

In ieder geval leuk te lezen dat je trip naar Orlando je mooiste vakantie tot nu toe is en ik hoop dat er vele mooie vakanties voor je zullen volgen.

Ik wens je veel plezier hier op het forum en succes met alle voorbreidingen van de komende vakantie.

Groetjes,
Sonja

bono
08-03-07, 09:18
Hoi,

Welkom op dit form!!

Wij zijn in November/December 2006 in Naples geweest en vonden het strand en de verschrikkelijk mooie grote huizen daar het aller mooist.
Ook de shopping Mall was erg leuk daar!
Verder was het er wel druk en mooi, een tipje.........als je goedkoop een lunch of diner wil en niet al te veel van verwacht maar wel goed, Clock familie restaurant!! Het ligt vlakbij Macy's de shopping mall, weet alleen niet meer hoe de straat heet.......sorry!
We hadden daar verder niet zo veel gezien.................ik geloof dat Petra VS er nog mooiere foto's van heeft en ook nog eventueel wel leuke dingen om te zien en te doen weet.
Zij had een mooie foto van een haven met prachtige huizen(ben er nog jaloers op:oops: dat ik ze niet heb gezien!)
Dus hopelijk leest ze dit topic??

Verder veel leesplezier en voorpret.

Groetjes Monique

Njit
08-03-07, 09:30
ik geloof dat Petra VS er nog mooiere foto's van heeft en ook nog eventueel wel leuke dingen om te zien en te doen weet.
Zij had een mooie foto van een haven met prachtige huizen(ben er nog jaloers op:oops: dat ik ze niet heb gezien!)

Dit topic: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2777

jaap
17-03-07, 20:47
hallo inge,

Wij gaan al voor de 4 de keer naar Napels. Dit jaar gaan wij weer; in juli. Het eerste jaar hebben we gelogeerd in een Best Western. Het jaar erop hadden we een appartement bij Greenlinks Golf, dat een beetje afgelegen ligt. Verleden jaar zaten we voor het eerst in de Charter club. Dat is zó goed bevallen dat we dit jaar wéér gaan. ‘s Morgens naar het strand op de fiets. Die mag je daar gratis gebruiken. Verrekijker mee, er zijn bijna altijd dolfijnen te zien . ‘s Middags shoppen of bij het zwembad liggen. Heerlijk relaxen. Wij gaan ook altijd een paar dagen naar Orlando. Of een cruise. Wij nemen ons altijd voor om in Napels heerlijk niks te doen maar tot nu toe is dat nog niet gelukt. Het strand is daar erg rustig. Heerlijk, maar daar moet je wel van houden. Wij wonen zelf dicht bij het strand van Noordwijk wat zomers een mierennest is. De shoppingmall is leuk. Met zelfs een petshop met hondjes en katjes in de etalage. Dat heb ik tot nog toe nooit ergens anders gezien. Hoewel het een senioren badplaats is zijn er zomers toch veel gezinnen met kinderen. Wij zijn in verschillende maanden geweest april,mei,juli. augustus.

http://livinginnaples.com/home.cfm