PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mreitsma



mreitsma
06-03-07, 19:56
Hallo allemaal,

Via dit berichtje wil ik ons even voorstellen...
Wij zijn Marco en Johanna en we komen uit het mooie Friesland.
Over ongeveer 5 weken in april, ga (ik) voor de tweede naar Florida. Wij gaan drie weken en daarvan zitten we 5 dagen op Key West..
Jullie zullen wel denken 5 dagen Key West maar ik ga daar speciaal heen om te vissen (flats en backcountry fishing) op Tarpon en baracuda.
Voor de rest wat rond rijden en relaxen.... Dus als iemand nog leuke tips heeft om te ondernemen vernemen wij dat graag.

Groetjes Marco en Johanna

Mickey99
07-03-07, 15:11
Welkom op dit leuke forum!

Leuk vooruitzicht om over 5 weken naar Florida te gaan, lekker snel al. Wanneer zijn jullie voor het eerst naar Florida gegaan?

5 dagen Key West lijkt misschien veel maar als je van vissen houdt zul je jezelf daar prima kunnen vermaken. Verder zijn ook nog genoeg andere leuke dingen te doen.

Veel lees- en postplezier hier op het forum en alvast een fijne vakantie toegewenst!

Groetjes,
Sonja

mreitsma
07-03-07, 19:33
Dag Sonja,

Wij zijn 10 jaar geleden in florida geweest.. Er zal in die 10 jaar wel veel zijn veranderd. Wij hebben in ieder geval veel zin in. Als je (of anderen)nog tips hebben wat we zeker moeten zien of doen dan horen wij dat graag..

Alle tips zijn welkom.

groetjes

pieterpostma
07-03-07, 19:41
Goeie, Marco en Johanna. Wy komme ek ut Fryslan (Burgum) We fleane op 2 april nei Orlando. Wanneer geane jimme?? It sjit al moai op.

mreitsma
07-03-07, 22:18
Hoi Pieter, Wij wonen in Tytsjerk!
Wij vliegen op 14 april naar Miami. Het aftellen is begonnen......we hebben er zin in......
Ben je al vaker in florida geweest? Ga je rondrijden....:razz: 8-)


Groetjes

Eric
07-03-07, 23:01
Goeie, Marco en Johanna. Wy komme ek ut Fryslan (Burgum) We fleane op 2 april nei Orlando. Wanneer geane jimme?? It sjit al moai op.

Gaarne géén vreemde talen op het forum :D
Eric

corrus
07-03-07, 23:08
Na seg.. al die freemde toalen is moar noppes voor mijn.

:D LOL :D

pieterpostma
08-03-07, 08:47
Hee Marco en Johanna, hier nog even een reactie van Pieter uit Fryslan.
Wij zitten van 2 t/m 13 april in een townhouse in Kissimmee en gaan daar parken bezoeken en naar C.C. Daarna gaan we tot 23 april op de bonnefooi rondreizen. We dubben nog over Key West vanwege het eind rijden. Jij bent er blijkbaar geweest, is het de moeite waard? Waar verblijven jullie daar, heb je tips?
Bedankt vanui Burgum

Mickey99
08-03-07, 12:48
Dag Sonja,
Wij zijn 10 jaar geleden in florida geweest.. Er zal in die 10 jaar wel veel zijn veranderd. Wij hebben in ieder geval veel zin in. Als je (of anderen)nog tips hebben wat we zeker moeten zien of doen dan horen wij dat graag..
Alle tips zijn welkom. groetjes

In 10 jaar is er inderdaad veel veranderd. Tips geven vind ik lastig, want wat de één heel leuk vindt, vindt de ander niks aan. Ik zou ik zeggen lees een paar reisverslagen en zoek wat rond op het forum dan kom je ongetwijfeld veel tips tegen.

Heb je gerichte vragen kun je die natuurlijk altijd stellen.

mreitsma
09-03-07, 11:07
Hee Marco en Johanna, hier nog even een reactie van Pieter uit Fryslan.
Wij zitten van 2 t/m 13 april in een townhouse in Kissimmee en gaan daar parken bezoeken en naar C.C. Daarna gaan we tot 23 april op de bonnefooi rondreizen. We dubben nog over Key West vanwege het eind rijden. Jij bent er blijkbaar geweest, is het de moeite waard? Waar verblijven jullie daar, heb je tips?
Bedankt vanui Burgum

Dag Pieter,

Persoonlijk vind ik het zeker de moeite waard. Het is een stuk rijden(maar een hele leuke weg met veel water en natuur om je heen) maar ik raad je aan om een nacht op Key West te blijven...... Ik weet zeker dat je het daar heel leuk gaat vinden...in de avond kun je ook nog een Ghost tour doen www.hauntedtours.com (http://www.hauntedtours.com)
Wij zitten op Key West in een B&B op de site www.keywest.com (http://www.keywest.com) kun veel info krijgen en ook B&B boeken dus wens ik je succes en veel plezier mee...
Maar het blijft allemaal persoonlijk!!!
O ja wij zitten vanaf 16 april op Key West in Authors Guesthouse!!!

Groetjes

Marco