PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Baildejager



baildejager
06-03-07, 19:48
Hallo,

A.s. April 2007 gaan wij ( m'n vrouw en ik ) voor het eerst Florida bezoeken. Nu heb ik een vraagje: Als je zou moeten kiezen voor 2 Disney parken in Orlando, welke zouden jullie dan kiezen ?
Wij hebben na bezoek aan Sea world nl. nog maar 2 volle dagen in Orlando.

Wij zijn geen hele grote Disney fans, maar ja je komt er waarschijnlijk maar 1 keer.

Bas

Njit
06-03-07, 20:17
Kiezen voor Disney parken is bijna onmogelijk. Elk park heeft wel iets unieks.
Zijn jullie al in Disneyland Resort Parijs geweest?

Lees ook dit topic eens door, dan snap je ons dilemma beter: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2276

Ta2 Gerrit
07-03-07, 08:04
Zonder kinderen zou ik gaan voor Epcot en MGM studio's. De 2 meest interessante parken, maar het blijft een persoonlijke keuze.

Michael66
07-03-07, 08:45
Zonder kinderen zou ik gaan voor Epcot en MGM studio's. De 2 meest interessante parken, maar het blijft een persoonlijke keuze.Nee joh, gewoon hoppen!! Geen echte Disney-belevenis zonder Magic Kingdom. Animal Kingdom: overslaan!! MGM: In een paar uurtjes doorcrossen. Epcot: "Grote" attracties doen, landen doorlopen en klaar. Zeker ook even DownTown Disney doen. En ergens een vuurwerkshow meepikken!

Njit
07-03-07, 08:52
Ik heb ergens het idee dat het bovenstaande met een knipoog bedoeld was...

Michael66
07-03-07, 11:31
Mijn reactie was geen "knipoog". Twee dagen Disney is in mijn ogen (te?) veel doen in (te?) korte tijd. Keuzes maken is dan erg moeilijk. Hoppen is mogelijk een goede keuze, dan kun je veel doen/zien in 2 dagen. En Magic Kingdom hoort m.i. echt bij de "real" Disney-ervaring, ook vanwege de toch erg leuke omgeving en attracties.

Have fun!!

Mickey99
07-03-07, 12:30
Allereerst welkom op dit leuke forum!

Twee dagen naar een Disneypark is inderdaad erg kort en kun je ook op verschillende manieren invullen.

Je kunt ervoor kiezen 2 dagen te gaan hoppen en dan van alle parken de highlights proberen te zien maar je kunt er ook 2 parken uitpikken die je per dag gaat bezoeken.

Moeilijke keuze hoor. Het is helemaal waar je van houdt... Ik zou niet kunnen kiezen want elk Disneypark is bijzonder en leuk.

Hier nog een topic waar de Disneyparken een beetje besproken worden misschien hebben jullie er iets aan;
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2672

Succes met beslissen!

Groetjes,
Sonja

Mickey99
07-03-07, 12:35
Nog even dit:



Wij zijn geen hele grote Disney fans, maar ja je komt er waarschijnlijk maar 1 keer. Bas

Dat dachten wij ook toen we er in 1995 voor het eerst naar toe gingen toen wisten wij nog niet dat het zéér verslavend is. Niet alleen Walt Disneyworld maar héél Florida! Dus wat je deze keer niet gaat zien, zie je de volgende keer wel ;-)

SpaceAce
07-03-07, 12:40
Ik persoonlijk, zou gaan voor MGM en Animal Kingdom. Maar dat is meer omdat je bij MGM de Tower of Terror hebt en ik Animal Kingdom een uniek park van Disney vind.

Maar zelf ben ik eigenlijk van mening dat twee Disneydagen echt te kort is. Ook de twee parken van Universal pik je zo niet mee (omdat je aangeeft dat je na je bezoek aan Seaworld nog maar twee Orlandodagen over hebt, neem ik aan dat je dus ook geen Universal Studios en Island of Adventure meepikt in je bezoek aan Orlando).

Sowieso vind ik dat je erg kort in Orlando bent :)
Zeker omdat je aangeeft er maar 1 keer te komen, zou je toch zeggen 'dan maar in één keer een goed bezoekje Florida, toch??

Eric
07-03-07, 13:10
Kiezen is gewoon onmogelijk.
De enige oplossing is gewoon naar geen een Disney park te gaan, zodat je gewoon niet weet wat je mist.
Welk park je ook kiest, je raakt verslaafd en er blijft niets over van je voornemen om maar 2 dagen te blijven.
Gevolg: je mist het vliegtuig terug.
En dat wil ik je niet aandoen.
Eric