PDA

Bekijk Volledige Versie : Melbourne en Fort Pierce



Tosca
17-01-05, 22:48
hallo daar,

Kan op dit forum eigenlijk weinig vinden over Melbourne en Fort Pierce.
Wij willen deze twee steden aandoen op onze reis van Miami naar Orlando deze zomer.

Weet iemand hier iets meer van te vertellen of heeft iemand goede tips ?

Groetjes Tosca :cry: :lol: :cry:

ststone
19-01-05, 16:51
Tosca, wat denk je dat je in Ft. Pierce en Melbourne kunt vinden???
Ik woon zelf nu vijf jaar in dit gebied en kom hier al 15 jaar en ik moet je eerlijk zeggen dat, tenzij je in de boven genoemde plaatsen familie hebt (in terminale conditie), je daar echt niets te zoeken hebt.

Kom naar ...

West Palm Beach
Delray Beach
Boca Raton
Deerfield Beach
Miami

Tips..., tuurlijk

ststone
19-01-05, 16:56
Een uitzondering is Hutchinson Island, tussen Ft. Pierce en Jensen Beach.
De hurricanes hebben hier aardig huis gehouden maar het is nog steeds de moeite waard.

Tosca
19-01-05, 20:37
we reizen in de zomervakantie van miami naar orlando.
we wilden naar melbourne toe omdat daar blijkbaar een winkel zit (choppers inc) die mooie motorspullen verkopen.

Dus dachten we nou pakken we ook Fort Pierce voor een korte stop mee, maar het viel ons al op dat er echt niks over deze twee dorpen vermeldt staat.

Nou bedankt, we kijken wel of we er nu nog naar toe gaan.

groeten, Tosca :D

ststone
19-01-05, 20:58
Jullie zijn geintereseerd in bike stuff (east coast chopper)
Er zijn een aantal Harley shop's tussen Orlando en Miami die je zeker niet mag missen.
Als je echt geintereseerd bent in de biker cultuur laat het me weten, ik ken de dives and wild places.

Tosca
19-01-05, 21:19
tuurlijk ben ik hier echt in geïnteresseerd, als echte die-hard bike bitch (geintje, dat laatste althans)

ben in 2003 bij bike week geweest (daytona) en heb daar de harley shop (in het shopping mall) ontdekt en de grote harley store (rood zwart gebouw) in Orlando.

Heb van gerrit ook al wat tips gehad, maar alle tips zijn welkom.
weet overigens ook dat choppers inc in melbourne zit, dus daar wilden we ook een kijkje nemen daar hebben ze nl. van die mooie sixshooter handvaten etc (je weet wel met die kogelgaten)
Ben je daar toevallig ook geweest ?

Nou ik hoor graag van je.

Thanks Tosca :wink: :wink: :wink:

rvd4always
23-01-05, 15:03
Wij zijn in het Navy Seal museum geweest in Fort Pierce.
Wij vonden het de moeite waard...

:arrow: http://www.navysealmuseum.com/

Tosca
24-01-05, 20:59
Ziet er wel gaaf uit, gaan we ook zeker kijken !!

Thanks for the tip !!!


:wink: :wink: :wink:

ekkie50
27-03-05, 11:51
In Melbourne dacht ik ook een keer een leuk dagje te kunnen besteden, maar meer dan strandtoegang biedt het plaatsje niet vind ik. Een onaangename ervaring kreeg ik toen ik ontdekte dat de liefelijk ogende boardwalks in de duinen geliefde hang-outs zijn voor de homosexuele mens.
Ik weet nu dat ik mooie blauwe ogen heb :shock:

Manja
10-10-08, 07:10
Eind Oktober-begin November willen wij graag een dag of 10 naar Florida.
We willen graag naar Cape-Canaveral, World Disney, Miami en enkele dagen heerlijk op het strand vertoeven.
Het liefst verblijven we in 1 hotel en het liefst een hotel aan zee.
Natuurlijk is er héél veel te zien in Florida maar we hebben geen zin om rond te trekken en iedere dag veel mijlen te rijden, we hebben zin in een relax-vakantie aan zee.
We dachten zelf om in Melbourne of omgeving een hotel te boeken.
Is dat een goede keuze om bovenstaand te bezoeken en op het strand te vertoeven (mits het weer het toelaat)
Hebben jullie Floridakenners een tip voor een goed hotel met leuk zwembad in deze omgeving?
Alvast heel erg bedankt, groetjes Anja

Syllvia
10-10-08, 09:36
Wij zijn graag in Melbourne, het is een erg rustig provinciestadje.

We logeren dan in het Radisson hotel, dat staat direct op het strand, en heeft ook een lekker zwembad.

Persoonlijk vind ik het best een stukje rijden naar Orlando, waar toch eigenlijk echt alles te doen is. Dus wij gaan alleen naar Melbourne om even uit te rusten, en dan nemen we weer een hotel in Orlando.

Groetjes Sylvia

marjoleinenrick
16-05-10, 23:24
Wij willen misschien 1 nachtje slapen in Vero Beach of Fort pierce, maar lees heel weinig op het forum over deze plaatsen. Is er wel wat te doen daar?? Behalve de outlet in Vero beach. Of is er niks te beleven? ook niet savonds?