PDA

Bekijk Volledige Versie : Perskaart



freddyfingers
28-02-07, 14:23
Mijn vrouw is als journaliste in het bezit van een perskaart. Dit impliceert een hele pak voordelen (gratis toegang tot verschillende evenementen e.d.)

Is iemand van jullie ook houder van zo'n perskaart? Hebben jullie deze met succes kunnen gebruiken in de VS bij pretparken of zo? Zo ja, welke?

groeten,

calypso
06-03-07, 08:02
Heb er zelf geen maar zou er graag een willen hebben. Lijkt me wel leuk om eens zo behandeld te worden, want ik weet dat ze de journalisten toch in de watten leggen om maar goede positieve feedback van ze te krijgen.

Haper
06-03-07, 08:18
Ik heb er een... maar ik maak er eigenlijk nooit misbruik van. Vakantie is vakantie en dan wil ik sowieso niet aan werk denken, dus die kaart vergeet ik om de haverklap!

maximus
11-03-07, 01:53
Mijn vrouw is als journaliste in het bezit van een perskaart. Dit impliceert een hele pak voordelen (gratis toegang tot verschillende evenementen e.d.)

Is iemand van jullie ook houder van zo'n perskaart? Hebben jullie deze met succes kunnen gebruiken in de VS bij pretparken of zo? Zo ja, welke?

groeten,

Met een nederlands perskaart kom je niet zo ver in de US. wil je daar gebruikmaken van journalisten privelege's dan kun je bij het amerikaans consulaat in amsterdam een press kit aanvragen waarbij al je mogelijkheden en onmogelijkheden zitten. Overigens als je je perskaart gebruikt voor privedoeleinden..... denk dan eens aan de afspraken van de vereniging van journalisten of de regels die je van het ministerie bij je perskaart hebt gekregen.. Wil je genieten van je vakantie? vraag er dan vooral geen aan! al de burocratie van te voren......

Greetz. Mark

ekkie50
15-04-07, 11:18
Vergeet ook je ANWB lidmaatschapskaart niet mee te nemen. Dit is natuurlijk geen perskaart, maar op vertoon ervan kan je toch korting krijgen bij deelnemende parken, restaurants enz. Het "Show your card" embleem op de anwb kaart is de door-opener.