PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Chantal



toverfay
25-02-07, 22:09
Hallo mijn naam is Chantal.

In sept 2004 hebben wij voor het eerst voet gezet op amerikaanse bodem. De eerste mensen die wij spraken zaten bij de douane en kwamen met het bericht dat er een storm aankwam genaamd Frances....dit hebben wij dus geweten.4 dagen bij mensen in huis gezeten in homestead, totaal vreemde. Via via daar gekomen. Verblijf in 'the shelter' was niet mogelijk. Daarna nog een wereld vakantie gehad. Mijn hart was meteen verkocht, ondanks de belevenissen.

In mei 2005 zijn we, na flink sparen, een rondreis gaan maken in The Great West. 3 maanden zwanger en bijna elk stukje gezien van Nevada, Arizona, Utah en California. Goed te doen, wel wat vermoeiend...maar dat waren de hormonen. Wederom flink wat dingen beleeft en een geweldige vakantie.

Nu willen wij dit gevoel graag overbrengen op onze dochter van 14 mnd. Zij gaat dit jaar mee naar Florida. Alles staat als volgt gepland.
24 mei heen naar Miami, homestead, Naples, Fort Myers, Tampa dan 14 dgn in een villa in Kissimee en terug Palm Beach, Fort Lauderdale, Miami.

Dus leuke tips zijn van harte welkom!!!

Petr@
25-02-07, 22:20
Hartstikke leuk dat jullie nu met jullie dochter gaan. Wij gaan nu voor de tweede keer naar Amerika (eerste keer Florida) en de kinderen kijken er nu al naar uit, zo geweldig vonden ze het de vorige keer.

bono
25-02-07, 22:27
Hoi Chantal,

Welkom op dit forum!
Weet je al waar je overnacht in Homestead en Naples??

Groetjes Monique

toverfay
25-02-07, 23:13
Jup...in homestead slapen we in 'The Grove Inn' errug gezellig. Zijn daar per toeval terecht gekomen tijdens de Storm. Een stelletje, twee super lieve mannen, hebben het motelletje opgeknapt. Was door een duitser gebouwd, europese bunker stijl, zodat het alle stormen zou doorstaan. En het werkt...zelfs Andrew toen der tijd. Ze hebben een hele botanische tuin eromheen aangelegd. En Paul, de eigenaar zorgt dat je tijdens het ontbijt typisch op zn florida's zal eten. Hij haalt ook verse vruchten uit de tuin. Voor de avonturiers een aanrader.....www.groveinn.com Errug klein, maar fijn. En je moet niet teveel eisend zijn:wink:

En in Naples hebben we een Best Western geboekt.

Mickey99
26-02-07, 09:00
Welkom op dit leuke en gezellige forum!

Leuke reis hebben jullie gepland. Ik denk dat jullie dochtertje het heerlijk zal vinden in Florida. Het is daar geweldig voor groot en klein :wink:

Veel lees- en postplezier hier op het forum!

Groetjes,
Sonja

toverfay
06-03-07, 15:14
Wow...bijna ging alles niet meer door. Martin Air had even besloten om niet op 24 juni te vertrekken. Na veel heen en weer gebel en gemail issut gelukkig gelukt \\:D/ alleen een dag later! Dus nu vertrekken we op een vrijdag ipv een donderdag. Maar goed dat wij even contact hebben gehad, want alles op het laatste moment is ook niet fijn.

bono
06-03-07, 16:05
Hoi Chantal,

Jeetje.......................het zal je maar echt gebeuren dat je niet meer gaat en dat allemaal de schult van die rode dragende pakjes vrouwtjes of te wel Martinair!
Maar gelukkig ga je nu wel en ik denk nog steeds met de leuke vrouwtjes in die rode pakjes???
Nou ja wat maakt het uit als ze nu daadwerkelijk maar gaan dan hé

Nog veel voorpret...........

Groetjes Monique

toverfay
06-03-07, 16:46
Ja wel met die roodkleurige vrouwtjes...hahahahaaa...alleen een dag later. Was ff schrikken. Maarre heb jij misschien ervaring met Martin Air?? ik ben alleen met United en America airlines geweest....laatste vond ik niet zo. Gr Chantal

bono
06-03-07, 17:13
Nou ervaring is een groot woord, we zijn er vorig jaar voor het eerst mee gevlogen en dat was altijd een wens van me?
Ja ik weet het een rare wens maar ja zo heb ik die ook met de KLM, daar wil ik ook nog eens mee vliegen!!!
Maar ik vond het erg geslaagt, op de vertraging van 4 tot 6 uur op de terug weg!!! ;)
Het eten en drinken vond ik erg goed hoor en lekker!
De dames en de heren ( die mogen best gezien worden) waren ook aardig en zorgzaam.
Succes met vliegen.

groetjes Monique