Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: suuslaban

suuslaban
24-02-07, 15:36
Hallo,

weer een nieuw lid.
Mijn naam is Suus Laban, 23 jr. getrouwd en wonend in Schiedam - NL.

Een grote Disney en USA-fan. Afgelopen jaar voor de tweede keer naar Californië geweest, onze eerste reis was november 2004.
En we plannen onze eerstvolgende reis nu naar Florida.
Ik zat wat op het web te neuzen en kwam op dit forum uit. De perfecte plek voor tips.

Heb je vragen, suggesties... laat maar wat horen.

Groetjes Suus

Eric
24-02-07, 15:41
Hallo Suus, welkom op het meest informatieve forum van Nederland....althans, dat vinden wij.
Als ik je goed begrijp gaan jullie voor de eerste keer naar Florida.
Weten jullie al een beetje wat je wil gaan doen?
Eric

pascalbrouwers
24-02-07, 15:49
Hallo Suus,
Welkom welkom
Ja Eric zij het al het meest informatieve forum dat er is.

Ja vragen heb ik wel:

Wanneer gaan jullie.
Hoe lang gaan jullie.
Houden jullie van pretparken.
Willen jullie gaan rondtrekken.
Hotel op voorhand boeken, of alles ter plekke regelen.
Etc, etc

groet,
Pascal

suuslaban
24-02-07, 15:59
Hallo Suus,
Wanneer gaan jullie.
Hoe lang gaan jullie.
Houden jullie van pretparken.
Willen jullie gaan rondtrekken.
Hotel op voorhand boeken, of alles ter plekke regelen.
Etc, etc

We zijn aan het kijken voor mei/juni 2008.
Ongeveer 3 weken willen we gaan.
Waarvan de eerste week WDW in een hotel.
Een week willen we uittrekken om richting The Keys te gaan (zwemmen met dolfijnen, etc., eventueel Miami en Fort Lauderdale te bezoeken., ook staat voor mij Daytona Beach op de planning, maar dat kan eventueel een dagtrip vanuit omgeving WDW in de derde week).
Dus idd de derde week nog een weekje WDW-Orlando en dan het liefst bungalow of appartement.

De tweede week willen we op de bonnefooi gaan, en ter plekke hotel regelen.
Vlucht en auto regelen we in Nederland.
Hotel en entree tickets weten we nog niet, ligt eraan wat het goedkoopste is. (in ieder geval niet via Keith Prowse, afgelopen keer helemaal mis gegaan).

Zijn dol op pretparken en dingen doen/zien, dus eventueel ook tips over Universal Studio's/Isle of Adventure en Seaworld/Busch Gardens.

Thanx!!!!!
Mailen mag ook hoor ;)

Nieuwe tips zijn altijd welkom, maar aub niet de meest voor de hand liggende dingen, aangezien we al ruim twee jaar aan het voorbereiden/rondkijken zijn, en we al redelijk geïnformeerd zijn, qua vluchten en autohuur, door onze twee trips naar CA.

Njit
24-02-07, 16:17
Welkom op het Forum Suus. De tip die ik je mee kan geven is veel te lezen. Er is al heel veel geschreven en de zoekfunctie werkt best goed.

Mailen mag ook hoor ;)

Mailen liever niet. Daarmee gaat het idee van het Forum een beetje verloren, dat alle tips en adviezen gedeeld worden.

Mickey99
24-02-07, 16:28
Welkom op dit leuke en gezellige forum.

Erg leuk weer een Disney-fan erbij!

Ik wens je veel lees- en postplezier hier op het forum en veel succes met alle voorbereidingen.

Groetjes,
Sonja