PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW: Eten / Restaurants / Reserveren



Arie
21-10-06, 23:36
Dag allemaal, na het lezen over vuurwerk in Epcot op de 31st dec. onder het genot van een dinner bij Le Cellier,het Canada pavilion, bedacht ik dat het wel eens raadzaam zou kunnen zijn om ook te boeken.
Inderdaad het zit al goed vol!

Het wordt het pavilion Norway Akershus.
Nu ben ik niet vies van Scandinavisch eten maar ik zou willen weten:
Wie op het forum heeft er ooit gegeten of is er juist met een hele grote boog omheen gelopen???O:)
Arie.

corrus
22-10-06, 00:29
Volgens mij zit voor de avonden Le Cellier én Akerhus al helemaal vol voor 31 december...

En in antwoord op je vraag:

5 x in Akerhus gegeten zowel Lunch als Dinner

4 x in Le Cellier... alleen Dinners


Dit jaar gereserveerd voor kerstavond en oudejaarsavond... (Ergens in mei of juni al gereserveerd) Beide in Le Cellier

Arie
22-10-06, 01:03
Toch heb ik vorige week nog kunnen boeken voor Akershus.
Ook worden er tafels vrij gehouden voor mensen die "toevallig" voorbij lopen.
Maar op zo'n dag neem ik het zekere voor het onzekere en wil ik liever even lekker zitten en de benen laten rusten.
Het is je goed bevallen, neem ik aan.

pascalbrouwers
23-02-07, 19:11
Ik vraag mij af wat jullie meest favoriete Disney Restaurant ( om te dineren) is.
Ik bedoel dus niet de character dining restaurants.

Gewoon voor even gezellig te zitten, en uit te rusten, onder het genot van een lekkere maaltijd en drankje ( geen hamburgers :D ).


Wij gaan meestal naar epcot --> La Cantina De San Angel in het Mexico paviljoen.

De reden is omdat daar een leuk sfeertje hangt, en het eten is er gewoon lekker.
Blijft toch onze favoriete keuken.


Hebben jullie ook een favoriet, zoja waarom :D

Groet,
Pascal

calypso
23-02-07, 19:42
Casey's Corner leuk klein restaurant net op de hoek bij het Magic Kingdom Kasteel. Kunt er lekker buiten zitten en kijken naar de mensen op de Main Street, onder een lekker deuntje van de pianist.

En Cosmic Ray's Starlight Café, lekkere salades met leuk entertainment door music uit een animatronic's (leuk voor de kinderen)

Mickey99
23-02-07, 20:43
Net als Chef Mickey's in Contemporary resort (ik weet het het is met Characters ;-) maar het is toch onze favoriet want naast de characters kun je er ook overheerlijk eten) vinden we California Grill (ook in Contemporary Resort) ook erg goed! Het is niet echt goedkoop maar het eten is van zeer goede kwaliteit en het is wat aan de luxe kant.
Als je daar gaat eten moet je bij de reservering een plaatsje bij het raam vragen en je kijkt dan zo naar het Magic Kindom. Wij hebben er ook een speciale herinnering aan California Grill wat ons huwelijksdiner was in dit restaurant :)

Als je op een avond reserveert rond de tijd dat Wishes er is, is dat ook een aparte belevenis. De lichten in het restaurant worden gedimt en je hoort de muziek van de vuurwerkshow ook in het restaurant (erg mooi uitzicht!).

Indien je eerder klaar bent met eten dan de vuurwerkshow begint kun je ook op de balkons van Comtemporary Resort naar de Wishes kijken. Je kunt aan het einde van elke verdieping een soort van balkon op (aan de kant van het Magic Kingdom) en je hebt daar ook een mooi uitzicht van de show (dit kun je trouwens ook doen als je bij Chef Mickey hebt gegeten).

corrus
23-02-07, 21:25
Mijn lievelings restaurants in deze volgorde.
Per vakantie alsvolgt...

1) Le Cellier, Canada Pavillion, EPCOT (minstens 3x)
2) California Grill, Contempory Resort (minstens 1x)
3) Narcosee's, Grand Floridian (minstens 1x)
4) Boma, Animal Kingdom Lodge (minstens 1x)
5) Jiko, Animal Kingdom Lodge (als Boma geen ruimte meer heeft)

marisca
23-02-07, 22:08
Whispering canyon cafe in wildernisslodge....KETJUP!
en casey's corner in mainstreet Magic kingdom:):p

Eric
24-02-07, 00:48
Chefs de France, Epcot
Afgelopen zomer geweest, en in december weer !!
Eric

Petra/VS
24-02-07, 02:50
Een top vijf (eigenlijk vrijwel allemaal Epcot, we komen er speciaal voor naar het park iedere avond als we er zijn, in andere parken is lunch prima, maar wij vinden een wijntje/biertje bij het diner erg lekker en daardoor valt de Magic Kingdom af):

1 (met stip!). Coral Reef!!! Heerlijk eten, atmosfeer met aquaria overal om je heen heel ontspannend

2. San Angel Inn - Mexico, Epcot -- Heerlijk eten en de kinderen kunnen tijdens het wachten in het bootje

3. Le Cellier - Canada, Epcot -- De lekkerste zalm!

4. Wolfgang Puck's Cafe - Downtown Disney -- lekkere sushi bar en leuk ongewoon menu

5. Akershus, Noorwegen, Epcot -- Helaas is het nu "character dining", maar wij vinden het buffet nog steeds erg lekker.

Eigenlijk vinden we alle Epcot restaurants goed (behalve voor mij het "Land" restaurant). We hebben bij allemaal gegeten, behalve Italie.

In MGM zijn The Hollywood Brown Derby en Sci Fi Dine-In Theater favoriet.

Bij Animal Kingdom (natuurlijk) het Rainforest Cafe

In the Magic Kingdom Tony's Town Square. Eigenlijk mijden we dit park zoveel mogelijk om te eten, als wij er zijn is het altijd superdruk met lange rijen, niet ons idee van een ontspannen vakantie.

Resorts: Chef Mickey's in het Contemporary en Ohana in het Polynesian Resort

Mickey99
24-02-07, 11:58
4. Wolfgang Puck's Cafe - Downtown Disney -- lekkere sushi bar en leuk ongewoon menu


Dit is ook 1 van onze favorieten maar ik had hem niet genoemd omdat het niet echt een Disney Restaurant is. Inderdaad heerlijke sushi maar ook overheerlijke pizza's (vooral de pepperoni!) en lekkere kip- en vleesgerechten! Ik krijg er nu al trek van :lol: :lol:

pascalbrouwers
24-02-07, 18:26
Heb net geboekt...
San Angel Inn - Mexico

We willen echter nog minimaal 1 restaurant erbij nemen.
Nu was ik net met mijn vrouw op de dining site van Disney aan het kijken.
We twijfelen tussen Coral Reef en Le Cellier - Canada.

Op de site staat dat:
de Coral Reef is geschikt voor Teens
Le Cellier geschikt voor Big Kids.

De Term Teens en Big Kids, ja wat moet ik ermee.
De San Angel is ook geschikt voor Big Kids, dus wat betreft Le Cellier maak ik me geen zorgen.

Hoe zit het met de Coral Reef.

Hebben beide restaurants ook een kindermaaltijd, of eten ze a la Carte mee.

Pascal

Marjol
24-02-07, 18:34
Big kids lijken me kinderen vanaf een jaar of 5 en teens vanaf een jaar of 10. Over Le Cellier heb ik alleen maar positieve verhalen gelezen, over Coral Reef positieve, maar ook negatieve verhalen.

Beide restaurants hebben een speciaal kindermenu.

Klik hier voor het kindermenu van Coral Reef: http://allearsnet.com/menu/menu_crk.htm

En hier voor het kindermenu van Le Cellier:
http://allearsnet.com/menu/menu_lck.htm

corrus
24-02-07, 20:33
Big Kids... zijn WIJ... LOL
En de teens zijn de rest...

The Disney Way...

Le Cellier en/of Coral Reef hebben gewoon kindermaaltijden...

Le Cellier Steakhouse (best on the property)

Coral Reef... fantastische vis gerechten, en je kunt kiezen om naast het aquatium te zitten... vreselijk leuk voor Big and small kinds...

Petra/VS
26-02-07, 02:16
Op de site staat dat:
de Coral Reef is geschikt voor Teens
Le Cellier geschikt voor Big Kids.

Pascal

Tussen die twee is Coral Reef echt veel leuker voor kinderen. De laatste keer hadden ze er ook gekleurde "ijsblokjes", vonden onze kinderen prachtig. Dat zou absoluut mijn keuze zijn.

eeyore
16-03-07, 12:19
Wie heeft er welleens in het Coral Reef Restaurant
gegeten. Is dit een leuk restaurant en kun je er goed
eten. En waar kun je in epcot nog meer lekker eten.

Mickey99
16-03-07, 13:25
Kijk eens naar dit topic: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3024

Er staan de favoriete Disney restaurants in, waaronder Coral Reef en andere in Epcot en WDW.

christophe
17-03-07, 12:24
wij hebben 's middags lekker gegeten bij chef's de france, wel op tijd een tafel gaan reserveren.

pascalbrouwers
19-03-07, 19:30
Nou we kunnen maar niet kiezen
Mijn vrouw denkt Le Cellier Steakhouse
En mij lijkt het Coral Reef Restaurant leuker.
We zitten nou al een tijdje te duppen, maar weten het niet.

Ik ben zo wie zo geen vis liefhebber, maar denk dat de entourage in het Coral reef leuker is.

Qua prijs zit er niet veel verschil in dus daarvoor hoef je geen beslissing te nemen

Voor wie in beide restaurants geweest is, aub nog effe jullie hulp.

Pascal

NemoRocks
19-03-07, 20:14
Nou we kunnen maar niet kiezen
Mijn vrouw denkt Le Cellier Steakhouse
En mij lijkt het Coral Reef Restaurant leuker.
We zitten nou al een tijdje te duppen, maar weten het niet.

Ik ben zo wie zo geen vis liefhebber, maar denk dat de entourage in het Coral reef leuker is.

Qua prijs zit er niet veel verschil in dus daarvoor hoef je geen beslissing te nemen

Voor wie in beide restaurants geweest is, aub nog effe jullie hulp.

Pascal
Doe nou maar gewoon Le Cellier... krijg je dus ECHT geen spijt van...

NemoRocks
19-03-07, 20:53
Kan ik heel erg kort over zijn.

Het eten en de service.

Het is het nummer 1 restaurant van Epcot.
Alles kan.
Voor ons minimaal 2 keer per vakantie :D

pascalbrouwers
29-03-07, 12:18
Wij hebben pech dit jaar. Het is tijdens ons verblijf helemaal volgeboekt. Dus voor diegene die ook willen gaan. Boek zo snel mogelijk. We konden wel nog een lunch boeken, maar dat zie ik niet zitten. i.p.v. le Cellier heb ik het Coral Reef geboekt. Ik ga toch nog ter plekke proberen om een plekje te krijgen in Le Cellier. Wie weet valt er nog iemand uit. Hebben we vorig jaar ook met Akerhurs gehad.

Dus voor alle forummers die willen eten in een Disney Restaurant, boek dan zo snel mogelijk, dan weet je tenminste dat je zeker plek hebt.

Zolang je geen Creditcard gegevens hoeft door te geven, kun je er zo onderuit ( zonder dat het geld kost). Het staat natuurlijk wel netjes als je van te voren afzegt.

Pascal

Mickey99
29-03-07, 13:58
Ook nog een tip die wij vorige keer van een Disneymedewerker gekregen hebben indien je niet meer kunt reserveren voor een bepaalde dag of tijd;

Die medewerker zei tegen ons dat als je wilt reserveren voor 2 personen het altijd "lastig" wordt omdat er niet zoveel "kleine" tafels beschikbaar zijn (die zijn het eerst volgeboekt). Ze willen meestal de grotere tafels voor reserveringen van 4 (of meer) personen vasthouden. Je kunt bij het reserveren dan een tafel reserveren voor 4 personen en dan bij aankomst in het restaurant zeggen dat er iemand ziek is geworden en dat je daarom maar met zijn tweeen bent. Wij hebben op deze manier al een paar keer wel kunnen reserveren voor een bepaalde dag of tijd.

p.debeer
30-03-07, 21:44
Hallo
Als ik een paar weken in Florida rondgelopen heb, ben ik altijd weer blij als ik in Epcot een Duitse braadworst met zuurkool kan halen.
Het is geen super restaurant, maar het smaakt er goed voor een keertje

Groetjes P. de Beer

Orlando 1991-1992-1993-1994-1995-1996-1997-1998-1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-25 okt. 2007

cindy74
19-11-07, 13:42
wij hebben al gegeten in noorwegen met zijn buffet dit was super veeel teveel gegeten , italie was ook super maar ik vond het franse resaurant echt top die uiensoep met kaas mmmmmmmm

xl1067
19-11-07, 15:53
Je kan ook na een dag lang door het park lopen even het park uit en naar de Boardwalk lopen. Wij hebben daar bij de ESPN club prima gegeten van o.a. burgers en off course fries. Vervolgens natuurlijk het park weer in gegaan voor het vuurwerk.

Boardwalk --> http://disneyworld.disney.go.com/wdw/dining/diningListing?id=BoardwalkDiningListingPage

ESPN Club --> http://disneyworld.disney.go.com/wdw/dining/diningDetail?id=ESPNDiningPage

Menu ESPN Club --> http://www.allearsnet.com/menu/men_espn.htm

Boterletter
19-11-07, 16:08
wij hebben al gegeten in noorwegen met zijn buffet dit was super veeel teveel gegeten , italie was ook super maar ik vond het franse resaurant echt top die uiensoep met kaas mmmmmmmm

Noorwegen vond ik ook super, na een tijdje amerikaans eten doe ik een moord voor wat hartigs...

cindy74
19-11-07, 16:51
Noorwegen vond ik ook super, na een tijdje amerikaans eten doe ik een moord voor wat hartigs...
Ja wij ook wij hebben daar voor 20 gegeten .De dag erna ontmoetten we 2 belgen die vroegen of we daar waren gaan eten zij waren er die dag ook geweest bleek dat de serveerster tegen hen had gezegt ' Er waren vandaag hier ook 2 belgen en die aten die aten en die bleven maar eten ' dat waren wij dus lol

cindy74
19-11-07, 16:52
Je kan ook na een dag lang door het park lopen even het park uit en naar de Boardwalk lopen. Wij hebben daar bij de ESPN club prima gegeten van o.a. burgers en off course fries. Vervolgens natuurlijk het park weer in gegaan voor het vuurwerk.

Boardwalk --> http://disneyworld.disney.go.com/wdw/dining/diningListing?id=BoardwalkDiningListingPage

ESPN Club --> http://disneyworld.disney.go.com/wdw/dining/diningDetail?id=ESPNDiningPage

Menu ESPN Club --> http://www.allearsnet.com/menu/men_espn.htm
hebben wij ook gedaan een super gezellig plaatsje om te wandelen en te eten een aanrader espn is echt heeeel americaans maar wel leuk om te doen

Ceetje
21-11-07, 13:07
Vorig jaar noodgedwongen (geen gewoon restaurant te reserveren ... oudjaarsdag tja) in "Marokko" gegeten en dat was echt lekker. Zeker gezien de drukte en het tempo waarmee het ging.

Njit
21-11-07, 14:41
Marokko is zeker lekker. Daar een broodje shoarma gegeten. Smaakte redelijk authentiek (voor zover ik dat kan beoordelen).

wendy
21-11-07, 18:44
Afgelopen voorjaar in het Coral Reef restaurant gegeten. Het was erg druk en van te voren reserveren is echt noodzakelijk. Het eten was goed, maar ik vond het niet meer dan dat. De kindermenu's waren voor mijn kinderen niet echt bijzonder, friet met een visstick kan je overal wel krijgen. Het uitzicht op het aquarium was daarentegen wel bijzonder, als je niet al te ver naar achteren zit.

mattrob
18-06-08, 22:32
Nou, ik wilde vanavond een reservering maken voor ontbijt in Chef Mickeys en diner in Cellier Steakhouse (Canada Pavillion in Epcot). Waar ik een beetje bang voor was (ik ben wat laat), is inderdaad het geval.

Eerst vragen voor Chef Mickey's ontbijt, bij voorkeur op 8 augustus (verjaardag kleindochter), maar helaas, helemaal vol. Ook alle andere opties waren vol ....

Dan Le Cellier Steakhouse, volgens velen het beste steakhouse (naast Yachtsman) in WDW, maar ook hier hetzelfde verhaal. Al de dagen dat we konden .... vol .... Echt balen .... :cry: ...

Zal ook niet helpen dat we een reservering voor 6 personen nodig hebben, maar toch. Dan maar een diner in Winter Haven bij Del Frisco's ! Volgens zagat beste steakhouse in de omgeving (met zelfs een hogere waardering dan de steakhouses in New York, op Peter Luger na).

Dus, voor iedereen een waarschuwing, wees er op tijd bij .... :-k !

calypso
18-06-08, 23:11
Daarom zeggen ze op de TGM site ook boek restaurant 180 dagen voorruit want anders heb je echt pech, soms zijn ze dan al volgeboekt!

Marjol
18-06-08, 23:15
Tja, zoals je zelf zegt: Je bent wel erg laat! Zeker voor het hoogseizoen wordt geadviseerd om meteen te bellen zodra het kan... en dat is bijna 6 maanden van tevoren :)

Maar ach, een leuk alternatief, toch?

mattrob
19-06-08, 00:27
Daarom zeggen ze op de TGM site ook boek restaurant 180 dagen voorruit want anders heb je echt pech, soms zijn ze dan al volgeboekt!

Idd, en niet alleen TGM, maar op elke Disney site zeggen ze dat .... Tja, eigenwijs en denken dat je de enige bent die gaat in het hoogseizoen :-&

pascalbrouwers
19-06-08, 00:57
Dus, voor iedereen een waarschuwing, wees er op tijd bij .... :-k !

Blijf proberen...
Het kan altijd dat er een reservering uitvalt.
zo heb ik le cellier geboekt 3 weken voordat we richting florida vertrokken
Had iemand gecanceld.


Tijdens ons verblijf in disney ben ik bij cs gaan vragen of er nog meer mogelijkheden waren.
op moment van vragen konden we nog terecht in het corral reef.
Na enkele minuten was het voor ons weggekaapt door en ander.
dus als je iets vind meteen boeken, en niet treuzelen.

Pascal

corrus
19-06-08, 01:48
Daarom zeggen ze op de TGM site ook boek restaurant 180 dagen voorruit want anders heb je echt pech, soms zijn ze dan al volgeboekt!

Resort guests kunnen zelfs 200 dagen van te voren reserveren.
Daar zit nu de kneep... en door dat K** Dining Plan, boekt iedere resort guest Le Cellier...
Mensen die er niet op het resort verblijven en gewoon betalen, vissen dan heel vaak naast het net...
.

Corry
19-06-08, 13:33
Heb vorige week gegeten in Le Cellier maar had het idd al behoorlijk wat maanden geleden geboekt. Omdat het zo hard regende vielen er wel reserveringen uit omdat mensen gewoon niet konden komen. Het was erg vol(met natte mensen) en we hebben voortreffelijk gegeten.=D>

Tinkerbell
19-06-08, 13:43
Ik zou blijven proberen. De Amerikanen maken diverse reserveringen op hetzelfde tijdstip omdat ze niet weten wat ze willen [-(


Resort guests kunnen zelfs 200 dagen van te voren reserveren.

.

Gasten van een Disney resort kunnen 180 plus 10 dagen van te voren boeken.
Dat betekend dat als resort gast alles in een keer kunt boeken.
Niet Disney gasten kunnen ook boeken maar moeten voor elke reservering op dag 180 opnieuw bellen.

Calculator voor diningboekingen:

http://pscalculator.net/pscalc.php

kol
19-06-08, 20:13
Jeetje, dat loopt inderdaad wel heel snel vol. We gaan in dezelfde periode naar Florida, en wij hebben 2 weken geleden Chefs Mickey (dinner), Garden Grill (dinner) En Cristal Palace (dinner) geboekt. Voor 7 personen en toen was het nog geen enkel probleem. Misschien inderdaad proberen of er afzeggingen zijn. Succes.

corrus
20-06-08, 01:35
"Eigenlijk" zou je iedere dag moeten bellen.

Ook is het handig om niet heel precies te zijn in je datums, houdt bijv. een marge van 3 dagen aan, dat is gemakkelijker zoeken voor de reserveringsafdeling...

Petra/VS
20-06-08, 04:56
Heel vervelend, dat alles zo snel vol zit. Of eigenlijk "alles" is betrekkelijk. Le Cellier is populair, omdat dat eten is, dat iedereen kent. Probeer het eens in Marokko (echt ook erg lekker en leuk met een buikdanseres), Japan (de kinderen vonden het prachtig!) of Mexico (ook erg lekker en de kinderen kunnen intussen in de bootjes). Die zijn een stuk makkelijker om te krijgen. En ook de lunches zijn makkelijker, zo konden wij een week van tevoren terecht in de Coral Reef, nog steeds mijn favoriet daar.

mattrob
20-06-08, 16:01
Ik heb zojuist gereserveerd in Shula's Steakhouse, in het Dolphin hotel, toch in de buurt van Epcot. Blijf gewoon zo nu en dan bellen met Le Cellier Steakhouse.

Zag dat Shula's ook heel erg hoog op de favoriete lijstjes staat van restaurants in Orlando. Enige nadeel is dat ze daar niet echt op kinderen ingesteld zijn. Die zijn wel welkom, maar er zijn geen speciale kindermenu's. Ze mogen wel met een volwassene mee-eten. Ben benieuwd. Iemand ervaring met dit restaurant ?

Overigens, ik zag op tripadvisor (heel veel erg) slechte reacties op Coral Reef. Met name over de kwaliteit van het eten. Dat verbaasd me toch wel van een Disney restaurant. En ik zie dat het nog steeds jouw favoriet is Petra. Kan je er iets meer over vertellen ? Ik zie ook dat het zicht op het 'aquarium' matig is als je er niet vlakbij zit ....

Tielemans
20-06-08, 23:53
wij hadden ook zoiets..
wij waren van half mei tot eind mei in WDW en wij wilden dineren bij Coral Reef in Epcot. Er werd ons toen verteld dat ze vol zaten tot en met 6 juli,....:shock:
je kon nog wel met wat wachten lunchen maar dat hebben we, koppig als we zijn, maar niet gedaan...
:-$

Petra/VS
21-06-08, 02:16
Inderdaad kun je in dat restaurant best ver van het aquarium zitten. Wij hadden er een tafeltje vlak naast en andere keren, dat we er gegeten hebben (toch zeker al vijf of meer keren) zaten we er ook dichtbij. Voor de kinderen is het leuk, want de ijsblokjes geven licht en niemand wordt boos, als ze naar het aquarium lopen om het beter te bekijken. Het eten hebben wij altijd erg goed gevonden en we eten toch heel regelmatig buitenshuis. Waarom dat op Tripadvisor slecht wordt beoordeeld weet ik dus niet.

ilssse
22-06-08, 16:37
Wij zitten in het Disneys animal kigdome hotel... Is het dan niet zo dat we s avonds daar wat kunnen eten?? dat hadden we dan al van te voren moeten boeken???
Of heb ik het nu verkeerd??

mattrob
22-06-08, 16:38
Ze hebben daar inderdaad restaurants. En als je daar wil eten, zou ik dat zeker wel proberen te reserveren. Zijn volgens mij vrij populair en met het Disney Dining Plan zijn er dus veel bezoekers die restaurants alvast inplannen ! Snel even bellen dus en [-o<

ilssse
22-06-08, 16:54
Moet je bellen??
Kan het niet gewoon via internet???

mattrob
22-06-08, 16:56
Helaas ....... [-(

Overigens, ik heb voor de dag waarop we Chef Mickey's wilden reserveren (8 augustus) nu Crystal Palace geboekt. Gelukkig was daar om 9:25 wel een plek. Dat is onze laatste dag in Orlando EN de verjaardag van onze kleindochter. Geen Mickey dan, maar dan toch Pooh en Friends :grin: ! En 9:25 is op zich een prima tijd, we moeten dan ook onze villa uit. En daarna nog even lekker Magic Kingdom in, voordat we richting Miami rijden eind van de dag.

wendy1
20-01-09, 21:21
We willen waarschijnlijk een paar dagen in een disneyhotel gaan logeren.

Nu vraag ik me af of je daar ook een mc donalds/denny's etc in de buurt hebt liggen waar je goedkoop kunt ontbijten/lunchen. Of ben je echt op de disneyrestaurants aangewezen?

Gr,
Wendy

Michael66
20-01-09, 21:24
Heb je een auto? Ja, dan is er wel iets te vinden op rij-afstand (10 minuutjes).

Heb je geen auto? No way, niets op korte afstand.

Heidi85
20-01-09, 21:47
Ik weet niet hoe het met andere hotels zit, maar ik heb in Pop Century gezeten. Als je echt goedkoop wilt ontbijten kan dat makkelijk bij Disney, voor minder dan 1 dollar (ik meen zo'n 80 cent) heb je 2 bruine/witte boterhammen met jam.

Als je wel een auto hebt is het natuurlijk een stuk handiger om voor een paar dollar naar een buffet restaurant o.i.d. te gaan om te ontbijten.

Magdalena
20-01-09, 21:50
Wij hebben vorig jaar ook in een Disney Hotel gelogeerd (All Stars Movies resort)en het ontbijt in het hotel zijn goedkoop en we zijn er n elk geval niet zo ziek van geweest als van het ontbijt bij "Wendy's ".

wendy1
20-01-09, 23:23
we gaan eerst 2 dagen naar een hotel en daarna 1 week in een villa. We willen de auto pas gaan huren als we naar de villa gaan.

Ta2 Gerrit
20-01-09, 23:25
we gaan eerst 2 dagen naar een hotel en daarna 1 week in een villa. We willen de auto pas gaan huren als we naar de villa gaan.

Ik neem aan dat je die auto al wel vast hier bespreekt. Ter plaatse huren is veel duurder.

wendy1
21-01-09, 12:15
Ik neem aan dat je die auto al wel vast hier bespreekt. Ter plaatse huren is veel duurder.

Tuurlijk :-) De Equinox via usa-reisen.de :-)

Mickey99
22-01-09, 13:34
Alleen als je in Disney's All Star Sport resort zit kun je eventueel naar een Mc Donalds lopen want vlakbij de ingang van de All Star resorts zit een Mc Donalds. Aangezien Sport het 1e resort is zou je dat nog kunnen lopen. Als je in Music of Movies zit wordt de afstand al wat minder om te lopen ;)

Hannah
23-01-09, 17:21
Wij zaten in de Beach Club en daar konden we in de Marketplace heerlijke verse magere yoghurt met vers fruit en granola krijgen. We hebben het er nog over! Heerlijk! Je kunt erin doen wat je wilt en klaar terwijl je wacht. Verser kan niet.
Ook hebben ze daar andere breakfast-items. Pastries maar ook gewoon brood. Zakken met bagels, bolletjes, fruit en je kunt gratis boter, jam en pindakaas pakken (en bestek).

Njit
21-02-09, 00:08
Ligt eraan in welk restaurant je wilt eten. Bij de meeste restaurants met bediening is reserveren aan te raden.

shockblade
21-02-09, 00:12
Als je bepaalde sit down restaurants wilt doen? Absoluut! Als je gedurende bepaalde drukke periodes wilt? Absoluut! (denk bijv. aan feestdagen, zomer, tijdens de free dining periode etc.)

Ben je zeer makkelijk ingesteld en maakt het je eigenlijk geen sik uit waar je eet of hoe laat? Dan kun je vaak nog wel wat op de dag zelf reserveren, maar je zult flexibel moeten zijn qua lokatie, tijd en niet in de drukste tijden te veel noten op de zang moeten hebben.

Een ander punt van invloed is uit hoeveel personen de groep bestaat waarmee je wilt eten. Grote groepen of bijv. een oneven aantal is lastiger reserveren in veel restaurants, minder beschikbaar.

'Walk ups' (bij een restaurant aanlopen en hopen dat men beschikbaarheid heeft op dat moment) heeft weinig kans van slagen bij veel restaurants.


Zelf boek ik altijd ruim van te voren dat wat ik zeker wil doen. Caractre dinings, bepaalde populaire restaurants etc. Ik begon hier altijd 180 dagen van te voren mee, nu dus de 90 dagen regel. Ik heb gewoon geen zin om het risico te lopen iets wat ik erg graag wil doen niet te kunnen. Het is makkelijker om bijv. 24 uur van te voren te annuleren als ik besluit géén zin te hebben dan andersom.

Dat gezegd hebbende; flexibiliteit kan een hoop helpen. Afgelopen december zijn we 14 dagen (de eerste 2 weken) geweest en gooide ziekte veel roet in het eten. Ik heb voor de andere 2 personen in het gezelschap eigenlijk constant de boel om moeten gooien. Soms duurde het dagen voor ik een gewenst restaurant kon scoren, maar het meeste is wel gelukt met min of meer schappelijke tijden, zelfs diverse caractre dinings. Anderzijds; het heeft zeker volhardendheid gevergd met meermaals per dag checken voor beschikbaarheid.

Voor de counter service restaurants is uiteraard geen reservering nodig, doen ze zelfs niet aan. ;)

stephanie84
22-02-09, 19:38
hoi,

ik heb een vraagje als je voor een restaurant wilt reserveren hoelang van te voren en misschien heel dom hoe via telefoon of ook via internet. het is me eerste keer dat ik naar florida ga vandaar wil wel goed voorbereid zijn en op de hoogte hoe dingen werken.

alvast bedankt

shockblade
22-02-09, 19:48
Stephanie, je kunt vanaf 90 dagen voor aankomst reserveren. Als je in een disney hotel verblijft kun je op die eerste dag meteen voor 10 opvolgende dagen reserveren. Klinkt verwarrend voor veel mensen, dus een praktisch voorbeeldje.

Stel jij verblijft op dagen 99 t/m 112 in Allstars Music. Op dag 9 mag je dan voor dag 99 beginnen te reserveren. Omdat je on site verblijft, mag je dan dus voor dagen 99 t/m 109 meteen reserveren. Voor de getallen kun je elke willekeurige datum uiteraard invullen. Makkelijkste rekenen vind ik zelf; 90 dagen is 13 weken minus 1 dag.

Je kunt op het moment alleen telefonisch reserveren. Zo uit mijn hoofd; 407-WDW-DINE. Men is wel bezig om ook een optie online op te gaan zetten, maar daar schijnen ze al máánden mee bezig te zijn.

Als je via een reisagent boekt (of beter gezegd; de amerikaanse, that is), dan kun je ook hen de reserveringen laten doen. Je mailt dan gewoon jouw wensen door en zij regelen de rest.

Een goede website om te verkennen wat welk restaurant voor thema heeft en wat er op het menu staat (en niet geheel onbelangrijk; welke caractres er aanwezig zijn tijdens caractre dining) is allears.net onder het kopje Dining.

briene
22-02-09, 21:43
Is het noodzakelijk al je restaurants te reserveren ?

Moet je ook reserveren voor restaurants op international drive ?
En voor in de hotels ?

Moet je op voorhand reserveren om te eten in de swan ?
Heb je nog tips ?

cindy74
22-02-09, 21:53
Ik zou zeker reserveren hoor zo ben je zeker van je plaats maar er is in de omgeving genoeg te doen dus als je even moet wachten krijg je een bieper mee en als je plaats vrij komt biepen ze je op. Ik vond dit hotel erg leuk om zonder kinderen te doen het is een erg romantisch hotel en heel erg mooi . Als je een kamer boekt met zicht op de parken kan je het vuurwerk van zowel epcot als mgm studios kijken vanuit je hotelkamer ze doven er zelfs alle buitenlichten voor .

kimvaarle
12-05-09, 22:24
Op onze vakantie zijn mijn man en ik 6 jaar getrouwd en willen graag lekker luxe uiteten. Heeft iemand ervaring met een van deze restaurants? (victoria & Alberts of Normans) zo ver als ik kon uitzoeken zijn dit een van de 2 beste restaurants van Orlando en omgeving. Mocht er iemand nog een ander idee hebben dan hoor ik het graag. Voorkeur: romantisch.

mattrob
12-05-09, 23:44
Top romantische restaurants Orlando en omgeving (gesorteerd op rating voor eten):

1) Victoria & Albert (beste kwaliteit eten EN beste service)
2) Le Coq au Vin (beste kwaliteit eten)

3) Primo
4) Chatham's Place (beste service)

5) Norman's (beste 'decor')
6) Christini's Ristorante Italiano

Ik heb nog nooit bij deze restaurants gegeten, maar Victoria & Albert is wel ERG duur, de andere lijken wat betaalbaarder ;-) !

kimvaarle
12-05-09, 23:59
dank je. wat is erg duur?

Tinkerbell
13-05-09, 00:46
Vrijdag gaan we eten bij Victoria en Albert's
Daarna kan ik je precies vertellen hoe en wat.

Denk er om dat er een dress code is.

De heren zijn VERPLICHT om een jasje,overhemd met das en lange broek te dragen. Dames een rok of geklede lange broek. Geen jeans.

We werden vorige week vrijdag opgebeld door iemand van het management van V&A om te controleren of we afwisten van de kleding voorschriften.

Als de mannen geen jasje of das bij zich hebben krijgen ze er eentje van het restaurant zelf.

Van "slachtoffers" heb ik gehoord dat de jasjes van het restaurant zelf vies poep bruin zijn. :-P
Ik heb in ieder geval een pak voor mijn man de oceaan over gesleept :p

Dit is de link van het restaurant: http://disneyworld.disney.go.com/resorts/grand-floridian-resort-and-spa/dining/victoria-and-alberts/


Wat de prijs betreft dacht ik dat er een vaste prijs was van 125 dollar per persoon zonder drank uiteraard.

Misschien is Narcoossees ook wel een leuke gelegenheid voor jullie. Erg romantisch aan het water en een prima uitzicht op de waterparade en het vuurwerk.

We waren hier ongeveer 100 dollar per persoon kwijt ,wel met een wijntje maar zonder fooi.

Connie
08-11-09, 17:06
Als wij graag wat uitgebreider willen gaan eten bij Disney waar zouden we dat het beste kunnen doen. Dus niet een eetzaal maar gewoon gezellig.

Connie

Njit
08-11-09, 17:31
Hier kun je op verschillende manieren zoeken: http://disneyworld.disney.go.com/restaurants/ - jij kan denk ik het beste via Dining Experience zoeken..
En hier kun je recensies vinden: http://allears.net/din/dining.htm

Tinkerbell
08-11-09, 18:25
Als je echt wat speciaals wilt is Victoria & Albert's een echte aanrader.
Dit restaurant is alleen voor boven de 10 jaar.

cindy74
08-11-09, 19:07
yep en boma in animal lodge ook zeker met kinderen

Chanti
11-11-09, 23:36
keuze genoeg, voor ieder wat wils volgens mij. Van chique tot fastfood. Kijk eens op http://www.wdisneyw.co.uk/menus.html dan kan je zelf een keuze maken wat je smaak is. Daar staan ze allemaal op

Indy
11-04-10, 16:32
ik heb in een weblog van iemand gelezen (weet niet meer bij wie) dat diegene voor verschillende restaurant TGI - outback enz. open table reservering maakt??
kan iemand mij vertellen hoe dat in elkaar steek.

koekyz
24-04-10, 12:23
Tegenwoordig kan je 180 dagen van te voren reserveren en als je verblijft in een Disney hotel dan is het zelfs 180 + 10. Dit betekent dat als de 180 dagen grens van de dag dat je aankomt arriveert je de restaurants voor de eerste 10 verblijfsdagen kan reserveren. :-D

Het reserveringssysteem online is ook in gebruik en werkt prima. Je kan er alleen geen Fantasmic of Candlelight dining packages mee bestellen, hiervoor zal je nog moeten bellen.
Tip: Mocht de tijd dat je wilt reserveren niet beschikbaar zijn, probeer dan 5 of 10 minuten eerder of later.

Lyn
10-05-10, 10:24
Ben je zowat verplicht om alle restaurants van te voren vast te leggen ? Ik weet namelijk nog niet waar en hoe laat enzo we ergens willen gaan eten. Zo goed heb ik me daar nog niet in verdiept :???:

calimero
11-05-10, 00:19
ligt er aan in welke periode je er bent. In een rustige tijd zal het niet zo snel nodig zijn of alleen voor de speciale restaurant die erg geliefd zijn. Denk aan cinderella's castle of bepaalde restaurants in epcot. die kunnen op de dag zelf geheel volgeboekt zijn. Daarnaast maakt het uit of je counterservice genoeg vind dus net als een mac donalds afhalen en zitten. of echt aan tafel wilt zitten voor een buffet of tafelbediening dan kan het verstandig zijn om je te verdiepen wat je wilt. Je kan in de parken eten, in de hotels of in disney village als je echt op disney terrein wilt eten. Daarbuiten is ook genieg te vinden.

Lyn
13-05-10, 18:41
We gaan in augustus, dus dan is reserveren wel noodzakelijk denk ik zo hahaha.

Iemand nog tips voor leuke, romantische, gezellige restaurants of zijn ze dat allemaal ?? ;)

edit:
Heb inmiddels weer heel wat gevonden op het forum, was iets te snel met reageren :oops: Als iemand nog een tip heeft voor een super romantisch restaurant dan hoor ik het graag \\:D/

Yftie
05-06-10, 13:57
Kan je online reserveren?

Tinkerbell
05-06-10, 15:28
Ja je kunt on line reserveren. Als je een Disney Resort hebt geboekt is het 180 dagen plus tien.
Als je niet op het terrein logeert is het 180 dagen.
Houd wel je CC bij de hand.

corrus
05-06-10, 16:21
Kan je online reserveren?

Indien beschikbaar... JA,dit is mogelijk.. (zie onderstaande link)

http://disneyworld.disney.go.com/reservations/dining/

Tinkerbell
05-06-10, 18:21
Nog even een tip. Met deze link: http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/pscalc/dispscalc.html

kun je precies uitrekenen wanneer je kunt reserveren.
Het is soms wel belangrijk om dit zo vroeg mogelijk te doen omdat sommige restaurants razend populair zijn.

pyca
19-06-10, 23:51
We willen niet naar de Disneyparken maar misschien wel naar bepaalde restaurants, zijn deze alleen toegankelijk voor mensen met een parktoegangsbewijs?
Bijv. Boma? Naar mijn idee kan iedereen hier naartoe, klopt dat?

corrus
20-06-10, 00:03
Om te eten in de restaurants die daadwerkelijk in de parken zijn, heb je een geldig toegangsbewijs nodig.

Boma zit in het Animal Kingdom Lodge, dus buiten het park, daar heb je geen toegangsbewijs voor nodig.

pyca
20-06-10, 01:14
Ok, dan heb ik het goed begrepen. Dankje voor je antwoord.

Yftie
24-06-10, 20:31
Cantina de San Angel is dat het restaurant in de Mexicaanse piramide? Ik begrijp niet goed waarom er al enige tijd op Orlandotips staat dat dit restaurant voor de moment niet meer bestaat wegens verbouwingen maar dat je toch nog op de site van Walt Disney world kan reserveren voor dit restaurant? Kan je er nu nog gaan eten of niet?

cloggie68
25-06-10, 00:03
In de meivakantie was het restaurant gewoon nog geopend!

corrus
25-06-10, 00:16
Ehhmmm. Ik heb me vergist...
Het restaurant San angel Inn is normaal geopend.
De San Angel Inn in binnenin de tempel.

De Cantina de San Angel zijn ze volledig aan het slopen... Deze is buiten (eigenlijk vóór de tempel)
In september wordt het heropend als Hacienda de San Angel... met veel meer producten...

Michael66
25-06-10, 00:28
De Cantina gesloopt?!? Mijn vaste plekje voor een heerlijke frozen margarita weg .....

Nou ja, ik mag toch geen margarita's meer :lol:

corrus
25-06-10, 00:31
Maar die komen wel weer gewoon terug hoor...

It's all part of the new wind blowng through WDW...

Yftie
03-07-10, 15:20
Ik zou op de laatste avond van mijn reis samen met mijn vriendin in de California Grill willen gaan eten om zo de laatste keer goed te gaan eten en te kijken naar het vuurwerk van Disney.

Maar op onze laatste dagen hebben wij wel geen tickets meer tot de parken. Dus in de parken kunnen we niet meer. Ik veronderstel dat het geen probleem is om een restaurant in een disneyhotel te reserveren zonder tickets? of wel?

corrus
03-07-10, 16:27
Voor het Contemporary is géén Park toegang vereist. :D

beccie25
21-07-10, 21:44
net gereserveerd voor crystal palace voor 4 december
een verrassing voor mijn moeder
alleen lunch was nog beschikbaar
maar helemaal blij mee :-)

Lyn
27-08-10, 03:06
Wij zijn net terug uit Disney World en hebben heerlijk gegeten in verschillende restaurants
Onze nr. 1 is : California Grill in het Contemporary Resort, hebben daar gegeten rondom de tijd van Wishes. En we hebben nog nooit zo lekker gegeten :D

Onze nr. 2 is : California Grill in Epcot, erg lekker gegeten in dit ronddraaiende restaurant, is wel met characters, maar dat maakte het ook wel leuk, kregen een kaart en een taartje voor onze honeymoon :D

Onze nr. 3 is : 50 Prime Time Cafe in de Hollywood Studio's, wederom erg goed gegeten, leuke sfeer ook voor kinderen... Was erg gezellig

Charlene
25-10-10, 21:29
Hallo iedereen

Hier ben ik weeral met drie vraagjes...

1 Wij gaan dus in mei 2011 voor de eerste keer naar Walt Disney World, sowieso gaan we een heel deel character dinings doen (tips zijn welkom welke de leukste zijn, waar de figuurtjes het meeste tijd voor je maken enzo)

2 Wat ik vooral zou willen weten van mensen die al geweest zijn wat anders zo de beste restaurantjes zijn... Lekker eten, niet al te duur... En moet je op voorhand reserveren of geldt dat enkel voor de character dinings?

3 Wij gaan voor 17 dagen... Kan je dan ineens voor alle dagen reserveren of moet je telkens opnieuw bellen...

Alvast bedankt voor jullie antwoord...

x Charlene x

Tinkerbell
26-10-10, 08:41
Ligt eraan waar je verblijft. Als je in een Disney Resort logeert kun je met je reserveringsnummer vanaf dag een alle reserveringen in een keer doen. Verblijf je off site moet je elke dag opnieuw boeken.
Je kunt 180 dagen van te voren boeken. Met deze link kun je berekenen wanneer dat is. http://pscalculator.net/pscalc.php
Hier kun je alle restaurant met prijsoverzicht bekijken: http://allears.net/din/dining.htm
Heel veel foto's van het eten zelf: http://www.disboards.com/showthread.php?t=1346838

Aanraders vinden we zelf :mrgreen: Narcoossees,Grand Floridian Café, Citrico's, Teppan Edo, California grill, Christal Palce, Le Cellier, Brown Derby, Tony's Town Square, de Luau in het Polynesian Resort en CRT in het kasteel.
Als toetje op de slagroom eten we bij Victoria en Albert's http://www.victoria-alberts.com/

Ik zou je zeker aanraden om op de 180 dagen grens te boeken. Ik weet niet wanneer je precies in mei gaat maar begin mei zit je nog met de naweeën van Pasen en kan het razend druk zijn.De eerste keer hebben we onze oren ook laten hangen naar diegene die zeiden restaurants en plaats genoeg.](*,)
uiteindelijk hebben we zeven dagen alleen hamburgers en andere vette happen kunnen krijgen. Als we vroegen voor een beetje restaurant werden we vierkant uitgelachen en kregen we te horen dat ze de aankomende weken volledig uitgeboekt waren.
Hou er wel rekening mee dat je voor sommige reserveringen een credit card nodig hebt.

moonlight91
06-11-10, 12:19
wij hebben in het epcot in de garden grill gegeten, een ronddraaiend restaurant, waar knabbel en babbel,goofy en mickey regelmatig aan je tafel staan, het eten was ook goed...en vooral het toetje was heeeeeeerlijk, we hebben dat idd 180 dagen van te voren online gereserveerd ook vond onze zoon het rainforestcafe te gek !!!! we hebbenin het rfc in animal kingdom gegeten (ook op voorhand gereserveerd), het eten was daar ook heel goed

Chanti
09-11-10, 12:00
Er is inderdaad een breede keuze aan Disney restaurants. Je moet ze echt van te voren reserveren, want zo maar binnenlopen doe je bij de meesten niet.

Wat zoeken jullie precies?

Als jullie namelijk character meals zoeken kan ik 1900 PF echt aanraden (ontbijt en diner en ik denk zelfs dat ik het diner nog leuk vond) en de garden grill. Redelijk qua prijs en heel erg leuk

Wil je naar restaurants die bijzonder zijn (qua uitstraling) maar niet heel duur:
In Hollywood Studios zitten twee hele bijzondere restaurants. 50's prime time cafe maar vooral ook de sci-fi dine in cafe (daar lijkt het of je in de auto in een drive in zit)
Je hebt restaurants zoals de Rainforrest cafe en de T-Rex cafe die ook echt een bijzondere ervaring zijn. Boma vond ik heel leuk en niet super duur (nu moet ik wel zeggen, ik ga een beetje van Nederlandse restaurant prijzen uit, dus vind ik al veel dingen best schappelijk in de USA)

En je hebt natuurlijk de signature restaurants of andere luxere eettenten. Zo zijn wij naar Fulton's crabhouse geweest en die vonden we geweldig. Ik heb ook veel goeds gehoord over le Cellier, maar daar hebben wij nog geen reservering voor kunnen bemachtigen (en we hebben het 4,5 maand van te voren geprobeerd) en dit jaar gaan wij ook Tutto Italia uitproberen omdat hij goed schijnt te zijn. Verder vonden wij Jiko's ook erg lekker.

In de grand floridian lijken er ook een paar aardige restaurants te zijn trouwens.

Heel veel plezier met het uitkiezen van restaurants. Wij vinden het echt een beetje bij de disney beleving passen en vinden het super om uit eten te gaan binnen Disney. De sfeer is toch wel heel bijzonder bij de meeste restaurants! \\:D/

Tinkerbell
09-11-10, 13:25
Ik weet niet wanneer je Le Cellier hebt proberen te boeken maar die wordt "omgebouwd" tot twee credits restaurant voor 's avonds en dat verloopt niet helemaal vlekkeloos.
Overigens is het meer dan een bezoekje waard.
Niet echt duur maar wel geweldig leuk is Teppan Edo.
Echt eten met stokjes en de kok staat aan de tafel alles klaar te maken.
No sweat,met een trucje van de lieftallige Japanse dame kan iedereen met stokjes eten. :smile:

kol
10-11-10, 01:54
Wij hebben in augustus 14 dagen Bij Disney gegeten met het dining plan. Wij hebben ongeveer een maand van tevoren alles geboekt via internet. Gaat echt perfect. Je kunt gewoon een tijd selecteren en het systeem geeft alle restaurants die plaats hebben aan.
Je kunt gewoon annuleren en iets anders boeken. Het lukte ons in eerste instantie niet om Le Cellier te boeken. We hebben op een gegeven moment gewoon 's morgens geprobeerd of er vrij was en we konden toch 's avonds nog terecht. Echt ideaal dat je nu niet meer hoeft te bellen en super overzichtlijk.

calimero
16-11-10, 21:15
Zijn in oktober in WDW geweest en met de disney magic weg geweest en bij beide werd ons verteld dat disney maximaal 45 % van de capaciteit daadwerkelijk via internet reserveert, deel via telefoon en rest ter plaatse. Wij konden nu ook in restaurants eten waar we niet voor konden reserveren vooraf als we gewild hadden. Ter plaatste besloten wat reserveringen af te zeggen vanwege verandering van de planning maar wat anders boeken was totaal geen probleem geweest.

au3
17-11-10, 22:14
@Chanti: Dank voor de tip mbt het Sci-fi Dine in Theater. Ik ben het uit nieuwsgierigheid gaan opzoeken en gelijk maar vast online gereserveerd voor april 2011! Leukkkk!


Wij hebben zelf dit jaar ge high-tea-d in Grand Floridian wat we erg leuk vonden. Ook Victoria & Albert was heel bijzonder om eens mee te maken, incl live harpmuziek.
En met de kids: Chef Mickey (Cont. resort) & Crystal Palace: ontbijt met Pooh & Friends (MK).

Groetjes,
Audrey

Chanti
18-11-10, 09:54
Goede keuzes Audry! Sci-fi is echt erg leuk. Wij gaan dit jaar ook voor het eerst Crystal Palace ontbijt doen. We hebben vorig jaar de lunch gedaan, was leuk en lekker, maar het ontbijt schijnt beter te zijn!

Hannah
03-01-11, 19:46
Ik heb het in die twee disneyvakanties nog nooit meegemaakt dat we regelrecht werden uitgelachen als "walk-ins" bij sit down restaurants. En als dat wel gebeurt mag je een klacht indienen.

Wij proberen het echt regelmatig,ook in drukke perioden, en we hebben nooit langer dan een kwartier tot half uurtje moeten wachten. Alleen le cellier hebben we van tevoren geboekt en een keer boma. Maar bij boma kwamen we door het verkeer veel te laat. Geen punt. Bij Le Cellier waren we een half uur te vroeg. We hebben het gewoon geprobeerd en we zaten binnen 10 minuten.

Verder regelmatig Grand floridian cafe, beaches and cream, captains grille, epcot-restaurants en het was nooit echt een punt hoor!

Als je heel zeker wilt zijn dan moet je alle plekken vastleggen. Dat geldt zeker voor de charactermeals. En verder le cellier, de luau, california grill en dat soort plekken. Maar bij de andere wat meer gangbare restaurants kun je best wat flexibel zijn hoor!

Mijn aanrader; boma!! leuk, prachtig resort en lekker eten!

Veel voorpret!

mattrob
03-01-11, 19:50
Afgelopen zomervakantie zijn we als 'walk-in' bij Le Cellier naar binnen gelopen en na ongeveer een kwartiertje konden we aan tafel :grin: ! Al zo vaak geprobeerd reservering te maken, wilde maar niet lukken.

Overigens, Outback blijf ik toch stuk beter vinden 8-[

christophe
08-04-11, 15:31
Pretparketen is vaak verschrikkelijk, toch slaagt Disney erin om wel kwaliteit te brengen (ook al betaal je er dan iets teveel voor). In Epcot heb ik al 'chefs de france' bezocht en dit jaar twijfel ik nog tussen Coral reef, le cellier en Cantina de San angel. Iemand daar al geweest?
Ook in Animal Kingdom lodge willen we eens afrikaans proberen, maar kies ik dan best Boma, Jiko of Sanaa?
Andere tips zijn ook nog altijd welkom.

Njit
08-04-11, 15:36
Misschien heb je hier alvast wat aan:

http://allears.net/din/gall_res.htm
http://allears.net/din/dining.htm
http://land.allears.net/reviewpost/

Menu's, reviews etc

christophe
09-04-11, 21:34
Misschien heb je hier alvast wat aan:

http://allears.net/din/gall_res.htm
http://allears.net/din/dining.htm
http://land.allears.net/reviewpost/

Menu's, reviews etc

die laatste kende ik nog niet , thx.

mvdham
29-04-11, 23:45
In Animal Kingdom Lodge moet je echt gaan eten bij Boma, wij doen dit ieder jaar weer en het is gewoon een feest. ik zelf heb een mais allergie (erg vervelend in de States) als je dat daar aangeeft dan komt de chef-kok je halen en loopt het hele buffet met je af en vertelt je wat je wel en niet mag hebben, en bepaalde gerechten worden apart voor je klaargemaakt. Geweldig!!!! In Epcot willen we altijd eten bij Deutschland, een heerlijk buffet. En in Magic Kingdom komen we bijna niet voorbij de Crystal Palace links aan het einde van Main Street, geweldig buffet met als toegift Winnie de Pooh.

TheOne73
26-06-11, 14:18
In Epcot Center heb je Tutto Italia Ristorante, heel lekker eten daar:)

christophe
28-06-11, 21:03
Iemand Sanaa in de AK lodge al geprobeerd?

corrus
28-06-11, 21:23
Da's het nieuwste restaurant, heeft niet zoveel keuze...
Het uitzicht is wél grappig...
Maar ik zou liever in Boma of Jiko zitten...

cindy74
28-06-11, 22:46
Boma is geweldig je kan eten zoveel en wat je wil geweldig gewoon .

Tinkerbell
29-06-11, 01:15
Pretparketen is vaak verschrikkelijk, toch slaagt Disney erin om wel kwaliteit te brengen (ook al betaal je er dan iets teveel voor). In Epcot heb ik al 'chefs de france' bezocht en dit jaar twijfel ik nog tussen Coral reef, le cellier en Cantina de San angel. Iemand daar al geweest?
Ook in Animal Kingdom lodge willen we eens afrikaans proberen, maar kies ik dan best Boma, Jiko of Sanaa?
Andere tips zijn ook nog altijd welkom.

Le cellier is geweldig. Wel ruim van te voren boeken. Cantina vonden we tegenvallen.

Voor ons is Teppan Edo een must. :-P Verder zijn Narcoossees,California Grill en Citrico's en de Brown Derby restaurants die bovenaan op onze lijst staan.

In MK zijn the Liberty Tree Tavern en Tony's Town Square onze favorieten.

Bqtje
29-06-11, 22:24
Ik probeer al maanden online te reserveren bij California Grill en het wil maar niet lukken :mad:

corrus
29-06-11, 22:27
Voor welke datums???

Ik wil je wel even helpen met reserveren...
Maar je moet in ieder geval 1 week speling nemen...

Bqtje
29-06-11, 22:30
Voor zondag 9 oktober 2011 , zo rond 19u .

Alvast bedankt voor de reaktie en de moeite .

corrus
29-06-11, 22:34
Voor zondag 9 oktober 2011 , zo rond 19u .

Alvast bedankt voor de reaktie en de moeite .

Dit gaat zo niet werken...

Je zal concessies moeten doen...

Daarom zal je een aantal datums moeten opgeven...


Trouwens???

Hoeveel mensen?? volwassenen + kinderen

Bqtje
29-06-11, 22:39
Auw , onze planning zit al bijna vol , we kunnen eigenlijk alleen maar die datum . We dachten dit restaurant te doen , als afsluiting van onze ( hopelijk ) mooie vakantie . Het is onze laatste avond ginder . We zijn met 6 volwassenen , geen kids .

corrus
29-06-11, 23:04
Ik heb nog wel beschikbaarheid voor Calif. Grill... maar pas om 21:30 uur

Bqtje
29-06-11, 23:11
Neen , dat is te laat voor ons . In ons gezelschap zitten 3 mensen van rond de 60 jaar , die willen niet meer zo laat gaan eten . Ook was het de bedoeling van daaruit het vuurwerk in Magic Kingdom te zien endat is dan al om 21u.
Bedankt nogmaals voor de moeite , we zoeken verder . Groetjes

corrus
29-06-11, 23:21
Blijft weing meer over...
Ik zou maar voor een ander restaurant gaan kiezen...

josenmarjelle
30-06-11, 19:29
Als je het niet erg vind een stukje te lopen ; bij crossroads (ingang van disney )kun je eten en shoppen , er zijn verschillende restaurants waar je lekker kunt eten !!

corrus
30-06-11, 23:57
Het gaat in dit geval om California Grill in het Contemporary Resort.
Ze hebben daar een een smalle wandelprommenade op dak,
waardoor je het "Wishes" vuurwerk héél erg goed en van héél dichtbij bewonderen.

Bqtje
02-07-11, 01:36
Aha , interessant , goeie tip , thanks , gaan we zeker doen \\:D/

Tinkerbell
02-07-11, 07:48
Hou er wel rekening mee dat je niet zo maar naar boven kunt. De etage van het restaurant is alleen toegankelijk voor gasten met een reservering voor een diner.

Ritchie
21-07-11, 21:18
Dineren in Walt Disney World kan een ervaring op zich zijn.
In deze (http://allears.net/din/dining.htm) link vind u bijna alle restaurants van het hele resort, met zelfs de prijzen, bij de prijzen staat ook een laatste update datum, dus de prijzen kunnen t.z.t. wel weer veranderd zijn.
Ga op reis door de wereld van Walt Disney World eten & drinken.

Katrien Bekkers
08-07-12, 17:05
Ik ben op zoek naar de beste eettentjes in Disney. Niet te duur, maar wel goed eten. En voor de avond dat we naar La Nouba gaan in Downtown Disney ben ik op zoek naar een leuke sfeervolle eetgelegenheid daar. Iemand suggesties?

jarjarbinks
08-07-12, 17:13
Goedkope eettentjes zijn er niet zo in Disney. Allemaal vrij aan de prijs. Downtown Disney eten we graag in Rain Forest Cafe, ook niet goedkoop maar wel lekker.

Teleton
08-07-12, 17:51
Ik ben op zoek naar de beste eettentjes. Niet te duur, maar wel goed. En een leuke sfeervolle eetgelegenheid . Iemand suggesties? Zeker, rond Disney kan je je helemaal klem eten. Het stikt er van de restaurants. Het is dus erg afhankelijk van je eigen smaak. Wat vind je zelf eigenlijk goed, leuk, sfeervol, duur of goedkoop? En met wie denken we precies mee? Een moeder van vier kleintjes? Een oma die alleen reist? Een tante die haar puberneefjes trakteert?

Verder zijn er verschillende topics waarin de restaurants aan de orde komen. Dit is een grote (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?1334-Restaurants-in-Orlando) en waardevolle bron van informatie. Een forumlid zette een mooie lijst van restaurants in de Orlando-area (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?14505-Restaurant-blog&highlight=overzicht+restaurants) voor ons gereed. En ten slotte maakt Disney (http://disneyworld.disney.go.com/reservations/dining/) je het wel heel gemakkelijk om je keuze te bepalen. Compleet met prijsindicatie. Ik zou zeggen: Aan tafel!

trails
08-07-12, 20:14
Hier een lijst met alle restaurants van en in WDW. Even op een restaurant klikken en je krijgt het menu met prijzen.
http://allears.net/menu/menus.htm

Katrien Bekkers
08-07-12, 22:02
Wauw, super! Hier kan ik alvast mee uit de voeten. Dank jullie wel. @Teleton: het gaat om reisgezelschap van vier personen, allemaal rond de dertig, zonder kinderen, twee getrouwde koppels. En het mag best wat kosten, zolang het geen sterrenrestaurantprijzen zijn, vind ik alles prima. En qua eten houden we van van alles; mijn voorkeur gaat uit naar niet een al te vette hap, beetje gezond en vooral sfeervol. Dus als er nog originele tips zijn, altijd welkom.
Overigens compliment aan de oprichters van dit forum, was eerst beetje sceptisch over fora enzo, maar dit werkt echt geweldig. Had ik geen idee van.

Mickey99
08-07-12, 22:06
Voor de avond dat je naar La Nouba gaat kan ik je aanraden om bij Wolfgang Puck Cafe te gaan eten. Leuk restaurant en heerlijke gerechten en ook vlakbij La Nouba, echt maar een klein stukje lopen ;)
Hier is de link van het restaurant: http://disneyworld.disney.go.com/dining/wolfgang-puck-cafe/

Mushu
08-07-12, 22:11
Of Fultons Crab House. Sfeervol en ook in Down Town.

jarjarbinks
08-07-12, 22:56
Katrien, elke vraag hier wordt beantwoord, of je krijgt netjes een verwijzing naar een stuk waar er al over geschreven is. We zijn hier allemaal om mekaar te helpen.

Ritchie
14-08-12, 20:19
http://attractionsmagazine.com/blog/2012/08/14/new-bakery-and-restaurant-coming-in-december-to-epcots-france-pavilion/

Charlene
26-10-12, 00:13
Hallo iedereen,

Ik had eens een vraagje, vorig jaar zijn wij voor de eerste keer naar Walt Disney World geweest en toen heb ik netjes op de grens van 180 dagen gebeld om mijn restaurant reserveringen door te geven, ik kon toen wel enkel voor de eerste dag van mijn verblijf reserveren, dus de volgende dag moest ik opnieuw bellen voor mijn tweede dag, de dag daarna voor mijn derde dag enz...Een heel gedoe dus, veel tijdverlies en een zeer hoge telefoon rekening... Nu las ik onlangs ergens dat iemand gebeld had en direct alle reserveringen kon doorgeven voor heel zijn verblijf... Dit zou dus wel een pak interessanter zijn... Weten jullie soms naar welk nummer ik daarvoor moet bellen? Alvast bedankt....

Groetjes
Charlene

trails
26-10-12, 08:14
Is het dan niet handiger om pas te bellen 180 dagen voor je laatste dag in Orlando? Dan zul je vast alles voor je hele verblijf kunnen reserveren.

cindy74
26-10-12, 08:50
Je kan die reserveringen toch ook online doen .....dat heb ik vorig jaar ook gedaan je krijgt een reserveringsnummer en een papier waar alles opstaat . Hier is de link .
http://disneyworld.disney.go.com/reservations/dining/

Mushu
26-10-12, 11:25
Als je in een Disney resort verblijft dan kan je die 180 dagen aanhouden va je eerste aankomstdag en voor de hele periode reserveren. Als je buiten Disney verblijft is dat waarschijnlijk anders en kan je dus niet voor de hele periode reserveren maar steeds 180 dagen voor de reserveringsdatum.
Ik reserveer ook altijd online, makkelijk en scheelt telefoonkosten. Als je met 2 of 3 personen bent dan kan je ook de gok nemen om niet te reserveren maar dan heb je wel kans dat het niet lukt of dat je lang moet wachten. Of buiten de reguliere lunch- en dinertijden gaan eten, dan is er vaak wel plek.

Eet smakelijk!

moonlight91
26-10-12, 11:31
zoals cindy74 al aangeeft gewoon reserveren via de website
wij hebben dit al meerdere keren zo gedaan, werkt prima

Charlene
26-10-12, 12:19
Is het dan niet handiger om pas te bellen 180 dagen voor je laatste dag in Orlando? Dan zul je vast alles voor je hele verblijf kunnen reserveren.Ja dat zou idd handiger zijn maar helaas zijn bepaalde restaurants zoals Le Cellier en Cinderella's Royal Table dan al volgeboekt....
Je kan die reserveringen toch ook online doen .....dat heb ik vorig jaar ook gedaan je krijgt een reserveringsnummer en een papier waar alles opstaat.Ja dat kan idd ook... Heb ik vorig jaar ook gedaan voor bepaalde restaurants maar sommige dingen zoals Mickey's Backyard Barbeque kon ik toen niet online reserveren en moest ik voor bellen... Online reserveren is uiteraard een stuk makkelijker maar dan kan ik waarschijnlijk ook weer niet alles in één keer vastleggen, ofwel?
Als je in een Disney resort verblijft dan kan je die 180 dagen aanhouden va je eerste aankomstdag en voor de hele periode reserveren. Als je buiten Disney verblijft is dat waarschijnlijk anders en kan je dus niet voor de hele periode reserveren maar steeds 180 dagen voor de reserveringsdatum.
Ik reserveer ook altijd online, makkelijk en scheelt telefoonkosten. Als je met 2 of 3 personen bent dan kan je ook de gok nemen om niet te reserveren maar dan heb je wel kans dat het niet lukt of dat je lang moet wachten. Of buiten de reguliere lunch- en dinertijden gaan eten, dan is er vaak wel plek.Ik logeerde vorig jaar in de Grand Floridian en toch lukte het me niet, maar dat was misschien omdat ze mijn reserveringsnummer niet konden terug vinden in de computer... Ook deze keer zullen we logeren in een Disney hotel dus is principe zou het me dus moeten lukken om voor gans mijn verblijf te reserveren? Niet reserveren ga ik niet doen want ik heb graag dat alles tot in de details uitgestippeld en geregeld is.... Zou gek worden moest mijn planning in de war gestuurd worden :)

Njit
26-10-12, 12:54
JOnline reserveren is uiteraard een stuk makkelijker maar dan kan ik waarschijnlijk ook weer niet alles in één keer vastleggen, ofwel?

je moet idd alles los reserveren. Maar ja, lijkt mij een stuk makkelijker dan alles telefonisch te bespreken. Je ziet dan direct wat er beschikbaar is op welke tijden.

Mushu
26-10-12, 13:24
Als je in een Disney resort verblijft kan je inloggen op de wdw site en met je reserveringsnummer je reservering terugvinden. Als je daarna je restaurants gaat reserveren dan worden die automatisch aan je reservering gekoppeld. Je kan dan 180 dagen voor je eerste verblijfsdag alle reserveringen doen. Als ik nu inlog dan staat er een melding dat ik 29 oktober mijn reserveringen kan maken (dan is mijn vakantie over 180 dagen).

Charlene
26-10-12, 17:51
Als je in een Disney resort verblijft kan je inloggen op de wdw site en met je reserveringsnummer je reservering terugvinden. Als je daarna je restaurants gaat reserveren dan worden die automatisch aan je reservering gekoppeld. Je kan dan 180 dagen voor je eerste verblijfsdag alle reserveringen doen. Als ik nu inlog dan staat er een melding dat ik 29 oktober mijn reserveringen kan maken (dan is mijn vakantie over 180 dagen).

Super!!! Bedankt voor de tip.... Dus je logt eerst in op de site door je mail adres en paswoord in te geven maar waar moet je dan juist je reserveringsnummer ingeven? Wel heel makkelijk dat je een melding krijgt wanneer je kan gaan reserveren....

Mushu
26-10-12, 20:36
In de balk bovenaan de site staat als 3e in de rij "my reservations" als je daar op klikt krijg je een inlog veld en daarna je reserveringen te zien (je hoeft dus niet eerst in te loggen, daar wordt vanzelf om gevraagd). Soms moet je nog wat extra info geven voordat je reserveringen gevonden worden maar het reserveringsnummer zou voldoende moeten zijn.
Ik ga dit keer proberen een tafel te reserveren in het nieuwe Be our guest restaurant in Magic Kingdom. Ben benieuwd of we nog een tafel kunnen krijgen op een beetje normaal tijdstip. Verder wat restaurants die we al goed kennen maar die ons leuk lijken voor de kinderen die dit keer mee gaan. Heerlijk al dat plannen!

Charlene
27-10-12, 12:52
In de balk bovenaan de site staat als 3e in de rij "my reservations" als je daar op klikt krijg je een inlog veld en daarna je reserveringen te zien (je hoeft dus niet eerst in te loggen, daar wordt vanzelf om gevraagd). Soms moet je nog wat extra info geven voordat je reserveringen gevonden worden maar het reserveringsnummer zou voldoende moeten zijn.
Ik ga dit keer proberen een tafel te reserveren in het nieuwe Be our guest restaurant in Magic Kingdom. Ben benieuwd of we nog een tafel kunnen krijgen op een beetje normaal tijdstip. Verder wat restaurants die we al goed kennen maar die ons leuk lijken voor de kinderen die dit keer mee gaan. Heerlijk al dat plannen!

Heel erg bedankt voor de info... We hebben natuurlijk wel nog wat tijd want we gaan pas in september naar Disney maar ben graag goed voorbereid... Ook bij ons staat het nieuwe Be Our Gust Restaurant op het to do lijstje! Ziet er wel heel erg mooi uit en het menu ziet er zeker ook niet slecht uit. Maar denk dat je idd geluk zal moeten hebben om op een deftig uur een tafel te kunnen krijgen.... Iedereen wil er nu natuurlijk naar toe... Veel succes met de reserveringen alvast...

Mushu
29-10-12, 12:46
Vanaf vandaag is het nog 180 dagen voordat we aankomen in WDW, Art of Animation Resort. Vandaag gereserveerd voor bijna alle restaurants. Gewoon ingelogd en kon alle reserveringen maken voor de week dat wij er zijn (ook al is dat meer dan 180 verder). We eten de dag na aankomst in T-Rex (Downtown Disney), de volgende ochtend ontbijt in Crystal Palace (Magic Kingdom), de avond van de 4e dag in de Garden Grill (Epcot), dag 5 Be Our Guest (Magic Kingdom, een nieuw restaurant in MK en voor ons), dag 6 willen we eten in Mama Melrose en dan gelijk plaatsen krijgen voor de Fantasmic show maar die kon ik nog niet boeken, dag 7 is House of Blues geworden (Downtown Disney, zijn we ook niet eerder geweest). Voor een aantal restaurants moest ik mijn credit card nummer doorgeven, dat zijn restaurants met een bookings fee, als je niet komt of te laat afzegt dan moet je iets van 10 dollar pp betalen. Bijna alle door ons gevraagde tijden waren nog beschikbaar of soms iets vroeger of later. Ik ben zeer tevreden iig.

Charlene
30-10-12, 12:30
Super!!!! Je kan beginnen aftellen nu... Erg handig dat je bijna alles in één keer kon reserveren.... En een hele leuke restaurantkeuze gemaakt... Ben erg benieuwd naar het Be Our Guest Restaurant maar het klinkt allemaal heel veelbelovend.... Heb je een diningplan genomen?

Mushu
30-10-12, 14:37
Nee geen diningplan. Ik heb een jaarkaart (krijg daarmee voor sommige restaurants korting van 10% tot 20%) en het diningplan is echt heel veel eten. Ik heb dat een aantal keer doorgerekend maar we halen het er niet uit.

Charlene
09-12-12, 16:16
Vandaag nog exact 180 daagjes voor onze vakantie, we kunnen beginnen aftellen.... Vanmiddag alvast mijn dining reservations gemaakt, er was wel een probleem op de website waardoor ik mijn dining reservations niet aan mijn resort reservation kon linken dus ik heb meer dan een uur met een Walt Disney World medewerker aan de lijn gehangen om alles te regelen, zal een duur grapje worden denk ik. Maar goed alles is nu geregeld en dit zijn onze reservaties:

8 juni dinner in The Turf Club Bar & Grill (Saratoga Springs Resort)
9 juni ontbijt in Cinderella's Royal Table & dinner in Be Our Guest Restaurant
10 juni ontbijt in Cape May Café & dinner in Sci-Fi
11 juni ontbijt Supercallifragilistic Breakfast in 1900 Park Fare & dinner in Cinderella's Royal Table
12 juni ontbijt in Akershus Royal Banquet Hall, lunch in Le Cellier en dinner in The Garden Grill
13 juni ontbijt Donald's Breakfast Safari in Tusker House, lunch in Yak & Yeti en dinner Cinderella's Happily Ever After Dinner in 1900 Park Fare
14 juni ontbijt Ohana, dinner Chef Mickey en daarna het Pirates & Pals pakket
15 juni ontbijt in Chef Mickey en dinner in The Turf Club Bar & Grill (Saratoga Springs Resort)
16 juni ontbijt in Crystal Palace

Heb alles wat ik wou kunnen reserveren op de tijdstippen die ik wou met uitzondering van The California Grill, die heel de maand gesloten is voor opfrissingswerken dus ik ben heel tevreden!!!

cindy74
09-12-12, 16:46
Lunch in yak and yeti mmmmmmmmm . Het enige wat ik mis is boma in animal kingdom lodge

Mushu
09-12-12, 18:34
Super! Wat veel reserveringen, je gaat rollend WDW door :D. En dan zegt Cindy nog dat ze er een reservering mist, haha. (Boma is inderdaad erg lekker. Dus als je voor een volgende keer nog wat zoekt...). Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat smaken, er zitten zelfs voor mij veel restaurants tussen waar ik nooit geweest ben.

cindy74
09-12-12, 19:42
Animal kingdom lodge is mijn favorite hotel mushu daarom alleen al zou ik er willen gaan eten ;)

Charlene
10-12-12, 00:55
Bedankt voor de tip, Boma moeten we dan zeker de volgende keer eens proberen.... We hebben idd erg veel reserveringen maar zitten op het deluxe dining plan dus dan moeten we er alles uithalen hé!!!!

pixiedust
10-12-12, 19:44
Boma is inderdaad zo ontzettend leuk en sfeervol....en die toetjes...yummie!!

cindy74
10-12-12, 23:00
Ooo neen niet zeggen de zebra muffin dingen zijn geweldig

pixiedust
10-12-12, 23:08
Ooo neen niet zeggen de zebra muffin dingen zijn geweldig

:rolleyes:zooo lekker!

cindy74
11-12-12, 09:01
Je kan ze ook kopen in de winkel van animal kingdom en in de snack mara zo moet je niet speciaal naar boma

Kvanderdonk
27-02-13, 15:30
Hoi,

ik probeer al een ruime week dinner reservations te plaatsen bij WDW. Na membership, selectie restaurant en tijd, guests en betalingswijze ingevoerd te hebben, krijg ik continu de melding "Server is busy" (met een geïrriteerde Donald). Antwoord van WDW op mijn email: er zijn geen server problemen.

Komt iemand dit probleem ook tegen? En heeft iemand ervaring met telefonisch reserveren? (duurt dit heel erg lang bijv?)

dutchcruisers
27-02-13, 19:37
Ja, ik probeer ook al een week het Fantasmic Dinner Package te boeken. Ook al heel de week "Server is busy". Heb het nog niet telefonisch geprobeerd. Probeer het volgende week nog een keer, als het dan niet lukt ga ik bellen.

Mushu
27-02-13, 21:42
Mijn eerste reserveringen gedaan op de "oude" Disney site en dat ging prima. Het Fantasmic Dinner Package kon ik toen nog niet boeken. Toen dat een paar weken later wel mogelijk was had Disney de site vernieuwd en kreeg ik ook steeds Donald Duck te zien. Uiteindelijk een week later wel gelukt, ik ging er vanuit dat er nog wat opstart problemen waren.
Ik heb nog nooit een restaurant reservering telefonisch gedaan maar allerlei andere reserveringen wel. Mijn ervaring is dat je vlot en vriendelijk geholpen wordt dus als het online niet lukt, zou ik gewoon bellen. En niet te lang wachten want dan is er (bijna) geen plaats meer.

EvelineD
28-02-13, 10:05
Ik heb enkele weken geleden ook dit probleem gehad.
Op aanraden van een mede-forum lid heb ik toen gebeld naar het dining nr van Disney.
En alles ging super vlot,heel vriendelijk en een een half uur nadien had ik al alle reservatiemails ontvangen.
En stonden mijn reservaties ook op de ipad in my disney experience app!!

Kvanderdonk
28-02-13, 11:04
Bedankt voor jullie reacties.
Gisteravond geprobeerd te bellen. Kreeg geen gehoor, maar misschien doe ik iets verkeerd. Je moet toch 001 voor het gegeven nummer plaatsen? of moet je nog iets weghalen of toevoegen?
Heb eigenlijk nog nooit naar de USA gebeld.

dutchcruisers
28-02-13, 21:20
Ik heb het gisterenavond nog een keer geprobeerd op de iPad en het is gelijk gelukt! Vorige week telkens op de pc geprobeerd, nu dus op de iPad, weet niet of dat het probleem was, maar wij hebben de reservering binnen!

Kvanderdonk
28-02-13, 22:45
Ik heb vanavond gebeld en nu wel gehoor gekregen. Dus per telefoon gereserveerd. Ging prima, werd wel een beetje gek van al het gespel, maar ja al die Nederlandse namen en straatnamen :-) .
We gaan een keer ontbijten in Ohana en we hebben een Fantastmic Dinner Package.

FloridaBE
28-02-13, 23:29
Wat zijn (even niet naar het geld kijkend) echte aanraders om eens lekker en luxe te gaan eten in Walt Disney World?

S@skia
01-03-13, 09:17
Wat zijn (even niet naar het geld kijkend) echte aanraders om eens lekker en luxe te gaan eten in Walt Disney World?

Nou.....wij zijn verleden jaar op de verjaardag van mijn man (4 juli) gaan eten bij The California Grill in Disneys Contemporary Resort. Helemaal top, zowel het eten als het vuurwerk (zeker natuurlijk dat van 4 juli) als de sfeer. Echter......naar de afschrijving van je CC moet je maar niet kijken :rolleyes:.

Gisteren heb ik, wederom voor de verjaardag van Gène, gereserveerd op de Disney Boardwalk bij het restaurant van Cat Cora, Iron Chef bij The Food Network, Kouzinna. Aantrekkelijker van prijs en Grieks eten, dat hebben onze kids graag. Wellicht dat we van daaruit het vuurwerk van Epcot kunnen bekijken.

Tans4USA
01-03-13, 10:07
Oh wat leuk Saskia, ben heel erg benieuwd hoe dit restaurant zal zijn.

Mushu
01-03-13, 20:29
Kouzzina van Cat Cora is zeker een aanrader. Met een mooie grote open keuken zodat je de koks aan het werk kan zien. En als ze wat laten vallen oid dan roepen ze allemaal OPA (zo schrijven ze het in het Engels maar dat lezen wij iets anders! Het klinkt gewoon als hoppa). En anders Les Chefs de France in Epcot, ook niet echt luxe maar zeker geen Denny's ofzo en ook lekker vinden wij. Of Portobello, Italiaans restaurant in Down Town, wel iets luxer en duurder maar heerlijk en goede sfeer. En ook in Down Town, Fultons Crab House, seafood (en meer) op het water. In de echt heel dure restaurants heb ik nooit gegeten maar inmiddels wel aardig wat restaurants in Disney bezocht waarvan sommige bij elk WDW bezoek wel aangedaan worden.

Hannah
05-03-13, 10:01
Wij hebben heel veel problemen met de site gehad. Waardeloos, echt. Het dinner package kon ik niet boeken. Ik kon wel normale reserveringen maken online, maar ik zag nergens hoe ik het dinner package kon boeken.
Uiteindelijk heb ik gewoon gebeld (001-407-WDW-DINE, dus 001 - 407- 939 3463).

Eigenlijk vind ik bellen nog het fijnst. Je wordt heel vriendelijk geholpen, je kunt een celebration doorgeven (wat me op de nieuwe site nog niet is gelukt) en als het restaurant niet op de gewenste tijd beschikbaar is, denken ze mee over alternatieven. Ik vind het ideaal!

Mushu
09-03-13, 18:22
Crystal palace is een buffet restaurant. Maar met table service bedoelen ze dat je wel een tafel toegewezen krijgt en bediening voor de drankjes hebt. Dit itt quick service, dan zoek je zelf een tafel en neem je ook je eigen drankje mee. In crystal palace lopen Pooh en zijn vrienden ook langs de tafels terwijl je aan het eten bent. Ik vind het een leuk restaurant en het eten ook goed (zelf je ijsje tappen als toetje met een lekkere apple crumble er bij!).
Volgens mij is de lunch in Liberty Tree Tavern ook een buffet maar het dinner family style (alles wordt dan op tafel gezet).
Alle quick service restaurants (dus zoals mcdonalds werkt) hebben plaatjes waarop de menu's staan afgebeeld dus dat is ook wat makkelijker kiezen.

Michael66
16-04-13, 21:46
Wesh.com heeft een artikel op hun website gezet over war volgens hun de beste restaurants op WDW terrein zijn om een goede steak te eten.

http://www.wesh.com/themeparks/disney/6-places-for-great-steak-at-Disney/-/14183226/19754956/-/ke5yvdz/-/index.html

Of weet jij waar nog een betere steak te krijgen is?

Keesj
17-04-13, 08:14
@ Mushu.

In de Liberty Tree Tavern krijg je gewoon tafel bediening. We hebben er een keer of vier gelunched maar alles werd gewoon op tafel gezet.

@ Njit.

http://victoria-alberts.com/


Voor Christal Palace zou ik wel op de 180 dagen termijn een reservering maken. Het restaurant is immens populair en is meestal volledig volgeboekt

tomenvalesca
19-01-14, 11:49
hallo , even een vraagje;

wij willen graag een reservatie maken voor 50's prime cafe in de Hollywood Studios , hiervoor log ik dus in bij de disneyworld website , ik kan alles netjes aanduiden tot in bij mijn contactgegevens terechtkom en ik een telefoonnummer moet ingeven , hierbij geeft de website altijd aan dat mijn telefoonnummer niet correct is... ik heb al verschillende dingen geprobeert maar niets helpt... dus hierbij , dringend hulp gevraagd , hoe geef je je gsm nummer zodat de website dit goed keurt (10 cijfers) :confused:

* we hebben al gebeld om 1 reservering te maken (met de wachttermijn van 100 en zoveel dagen konden we niet alles samen boeken) , dus we kijken dan bij 'my reservations' en kopieren het telefoonnummer dat de Disney castmember heeft ingegeven en zelfs dit werkt niet , dan komen weer de rode lettertjes*

Enter a valid telephone number.

Mushu
19-01-14, 11:53
Dat telefoonnummer blijft een probleem. Ik heb ook al alles geprobeerd maar niet een nummer werd geaccepteerd. Ik vul nu altijd een telefoonnummer in van een disney resort. Werkt prima en ze gaan me toch niet bellen.

tomenvalesca
19-01-14, 11:55
Opnieuw bedankt Mushu! We proberen het zo meteen uit!

tomenvalesca
19-01-14, 16:37
Het is gelukt! Enorm bedankt voor de tip!

Ritchie
19-01-14, 17:45
Dat telefoonnummer blijft een probleem. Ik heb ook al alles geprobeerd maar niet een nummer werd geaccepteerd. Ik vul nu altijd een telefoonnummer in van een disney resort. Werkt prima en ze gaan me toch niet bellen.

Idd, hebben wij ook gedaan voor de Desert Party in Magic Kingdon, gewoon online het telefoonummer van het hotel ingevuld.

Mushu
19-01-14, 18:14
Het is gelukt! Enorm bedankt voor de tip!

Graag gedaan. Is trouwens een leuk restaurant. Je wordt aan tafel geroepen en de toetjeskaart staat op een viewmaster, grappig.

moonlight91
19-01-14, 20:47
je kunt ook je gsm nummer in vullen
ipv 06- begin je met 6 en plak je de 0 achter je nummer..

Tini
21-01-14, 17:46
+31 en dan je telefoonnummer zonder de 0 voor 06. Of als je het nummer van een vaste lijn gebruikt +31 en dan het netnummer zonder de 0 ervoor. Dat zou volgens mij moeten lukken. Wellicht een beetje mosterd na de maaltijd want het probleem lijkt al te zijn opgelost.

Mushu
21-01-14, 18:30
Dat werkt niet Tini. Had ik natuurlijk al geprobeerd (en 1000 andere opties).

whitney
03-02-14, 23:18
Hoi allemaal,

na 2 geweldige vakanties in WDW met vriendlief samen, zijn er nu plannen om met 6 personen te gaan. Nou hadden we een vraag betreft de fooi bij 6 personen of meer. Want we weten niet goed hoe we het moeten lezen. Is het zo als je met 6 of meer bent zoiezo 18% fooi wordt ingehouden. Of is het 18% extra bovenop de fooi die je geeft. Dat laatste lijkt ons raar, maar je weet nooit.... Ik hoor graag wie hier meer over weet :)

corrus
03-02-14, 23:40
Het eindbedrag wat onderaan op de bon staat is incl. 18% gratuity. (Fooi)

whitney
05-02-14, 22:10
Bedankt Corrus! Ik vond het anders al zo raar...

Michael66
18-02-14, 08:49
Zes dingen die je echt eens mag gaan proberen. Of in ieder geval een paar ervan.
Mijn mond begint aardig te kwijlen, alleen al van de plaatjes ....

http://www.disneyfoodblog.com/2013/10/14/6-new-things-youve-gotta-try-in-disney-world/

http://www.disneyfoodblog.com/wp-content/uploads/2013/10/Cheshire-Cake-Cup1.jpg

1. Gourmet Cake Cups at Magic Kingdom’s Cheshire Cafe

2. Starbucks at Disney World!

3. L’Artisan des Glaces Ice Cream and Sorbet

4. Just About Everything at the All-New BoardWalk Bakery

5. Lunch at Be Our Guest Restaurant

6. All American Sundae at Plaza Ice Cream Parlor

Ritchie
18-02-14, 15:55
Moet je de lunch bij "Be Our Guest" van te voren boeken, of reserveren, of hoe doe je dat ?
Wij willen dit wellicht eens gaan doen nl.

Njit
18-02-14, 16:00
Zie https://disneyworld.disney.go.com/dining/magic-kingdom/be-our-guest-restaurant/ . Voor de lunch kun je niet reserveren en het is een Quick Service.


Mrs. Potts Expedites Lunch

Put our quick service to the test: Order with a touch-screen terminal and food magically appears at your table.

These state-of-the-art touch-screen terminals allow you to select your options so that our chefs can efficiently prepare and serve with flair a meal to your liking! Cash orders and special dietary requests may still be made through cashiers also on hand.

And even though it’s quick service, Mrs. Potts has insisted that you’ll still dine in a manner befitting royalty, with real china and flatware.

Speedy Salads and Sandwiches, Quick Quiche
Stay light on your feet with a fresh tuna Niçoise salad, or indulge in a tempting béchamel-smothered croque-monsieur sandwich, served with pommes frites. Other choices include the turkey baguette, vegetable quiche and “singing” 8-hour-braised pork, our chef’s favorite.


Little beasts will love Mickey meatloaf, whole-grain macaroni and more.

Ritchie
18-02-14, 16:02
Ok, want wij waren er vorig jaar in de middag, maar kwamen niet binnen.

Njit
18-02-14, 16:24
Waarschijnlijk sluiten ze de rij eerder:


Be prepared to wait in line for lunch.

The lunch at Be Our Guest is a modified quick service style. Guests enter the restaurant, are directed through the Beast’s Study where they order using a touch screen, and then seat themselves. Disney cast members deliver lunch to the tables by using RFID magical roses guests receive when they finalize their order. While this process is very efficient, the restaurant is very popular and fills up quickly. If you’re hoping to dine at Be Our Guest for lunch, you’ll likely wait in a line of some sort. If you get to the restaurant by 10:30 a.m. a short line will have begun to form, but you will be seated when the restaurant opens at 11:00 a.m. If you decide to have lunch at a later hour, be prepared to wait in a line that may be more than an hour long. Lunch is served from 11:00 a.m. to 2:30 p.m., but the line has been known to close at 2:00 p.m. Our best recommendation for waiting in line? Pick up a LeFou’s Brew at Gaston’s Tavern, hop in line at 10:30 a.m., enjoy the quality time with friends and family and get excited for a great lunch!

Mushu
18-02-14, 17:20
Er staat over het algemeen een super lange rij voor de lunch. Diner is wel table service en reservering mogelijk. Voor de lunch kan je een fastpass halen (moet niet gekker worden :)).

Ritchie
18-02-14, 19:31
Ok, een fastpass prima toch, zal het effe in mijn achterhoofd houden.
Het komt ooit zelf zover, dat je een fastpass nodig hebt, om een fastpass te halen ;)

Nootje
24-08-15, 19:30
Sjees.. Ik had echt geen idee dat we al zo ver vooruit moesten boeken voor een character ontbijt..
Crystal Palace en Tusker House gewoon al vol begin november! Heeft het nog zin om te bellen of is wat op de website staat ook echt waar ze zich aan houden?

Mushu
24-08-15, 19:54
Zo ver ik weet is wat op de website staat ook zoals het is. Het is wel de moeite waard om regelmatig te kijken of er toch een plekje vrij is gekomen. Er wordt vaak geannuleerd dus best kans dat het alsnog lukt. Ook op de dag zelf kan je nog geluk hebben! Heb je ook bij andere (misschien minder populaire) character ontbijten gekeken? Of een lunch of diner? Als je 180 dagen vooraf boekt gaat het een stuk makkelijker heb ik ervaren. Deze vakantie (in oktober) was ik ook wat laat (ik wist pas later dat ik op vakantie zou gaan) en veel restaurants die ik had uitgezocht waren al helemaal vol geboekt.

Nootje
24-08-15, 20:09
180 dagen vooraf hadden we nog niet eens besloten om te gaan :D

Ik zit nu alternatieven te bekijken, maar bijna alles is vol of ontbijt om 10.15, dat vind ik zonde van de dag (prinsessen ontbijt niet gecheckt, vond Mickey of Winnie juist zo leuk).

Ik zal de komende tijd wel even checken iedereen dag :)

Nog aanraders misschien voor het diner?

cindy74
24-08-15, 21:35
Elke dag kijken ...en liefst een paar keer per dag . Ik heb zo be oure guest geboekt een maand ervoor :)

Mushu
24-08-15, 22:03
180 dagen vooraf hadden we nog niet eens besloten om te gaan :D

Ik zit nu alternatieven te bekijken, maar bijna alles is vol of ontbijt om 10.15, dat vind ik zonde van de dag (prinsessen ontbijt niet gecheckt, vond Mickey of Winnie juist zo leuk).

Ik zal de komende tijd wel even checken iedereen dag :)

Nog aanraders misschien voor het diner?

Crystal Palace is ook echt heel leuk. Ook voor lunch of diner. Zoek je ook voor character diner of gewoon een aanrader?

Nootje
24-08-15, 22:31
Bij voorkeur character diner, maar andere leuke en lekkere diners ook heel graag! :o

Onze voorkeur gaat uit naar character ontbijt, maar stel ik kan nu een character diner boeken, kan ik deze nog gewoon annuleren als er toch nog een ontbijt vrij komt?

Mushu
24-08-15, 23:41
Voor character diners heb je dezelfde voorkeur als dat ik zou hebben: Crystal Palace (vooral nostalgie, hebben we gegeten toen we voor het eerst in WDW waren) en Tusker house (heerlijk eten voor mij als niet-vleeseter). Ook in de top 3 bij mij: Garden Grill in Epcot, the Land. Een ronddraaiend restaurant waar Mickey, Pluto, Chip & Dale langskomen. Het eten is family style, dus vast menu en alles wordt op tafel gezet. Vanaf november ook ontbijt en lunch!
Verder: Boma, Buffet in Animal Kingdom Lodge. Mama Melrose's Ristorante Italiano, in Hollywood Studio's (kan je ook als Fantasmic pakket nemen). Portobello, Downtown Disney. T-Rex, Downtown Disney. Tutto Italia Ristorante, Epcot (misschien niet zo geschikt voor kids). Kona Café, in Polynesian Village Resort. Chef de France, Epcot (daar blijkt Remy van Ratatouille wel eens langs te komen maar het is ons nooit gelukt om 'm te zien (1x verkeerde tijd en 1x mechanische problemen)). Ik vergeet vast nog een paar leuke maar deze zijn in ieder geval favoriet. Kijk ook eens op de website van Disney. Ik ben al in heel veel restaurant geweest (maar zeker niet allemaal) en ga in oktober nog wat nieuwe proberen dus vraag maar raak.
Ik kreeg vandaag nog een mail van mijn vaste travelagent van Dreams Unlimited (waar ik de Disney cruises altijd boek) en zij was gaan eten bij 1900 Park Fare in het Grand Floridian en daar erg over te spreken. Dat is character ontbijt met Alice en als het goed is ook Pooh en Tigger. Het diner is met Cinderella.

Nootje
27-08-15, 15:34
Thnx voor alle tips! Aanhouder wint :cool: Net toch nog een ontbijt kunnen boeken bij Cape May!
Ik blijf de rest toch ook maar gewoon checken :D

oldgrumpy
27-08-15, 15:54
Heb hier al heel wat doorgelezen maar blijf nog met wat vraagjes zitten.
onder andere:

- Wij zouden graag ontbijten/lunchen met characters. Wat zijn de mogelijkheden en wat houdt dat exact in? Komen de characters gewoon even langs de tafel en that's it of is er soms meer ?
- Wat is het best om dit te boeken: Is het beter om in een WDW resort te verblijven?
- Is het dan beter ook een dining plan te nemen en zo ja welk indien je bvb enkel zou willen ontbijten?

Sorry voor de vele vragen maar zie door de bomen het bos niet meer. Gelukkig is het pas voor juli dus heb nog tijd om me voor te bereiden maar blijkbaar moet je ook ruim op voorhand boeken

Mushu
27-08-15, 18:05
De characters komen in een bepaalde volgorde langs alle tafels. Ze nemen de tijd voor interactie, handtekeningen en foto's. Als je lang blijft zitten heb je soms zelfs dat ze nog een keer langskomen. Als je op een makkelijke manier (zonder in de rij te staan) characters wil ontmoeten is een ontbijt/ lunch of diner een goede zet. Je hoeft voor een character ontbijt niet in een WDW resort te verblijven, je kan gewoon vanuit je villa of ander hotel naar het betreffende restaurant rijden (of park waar het restaurant zich bevindt). Het is natuurlijk wel heel leuk om in een WDW resort te verblijven :). Het andere voordeel is dat je eerder kan reserveren bij de restaurants. Dat kan 180 dagen vooraf maar als je in een WDW resort verblijft, kan je 180 vooraf voor je hele verblijf reserveren. Dus als je een week in een resort zit kan je voor de laatste dag 187 dagen vooraf reserveren.
Het dining plan zelf is best aan de prijs en haal je er waarschijnlijk niet uit (zeker niet als je alleen gaat ontbijten!). Maar er zijn vaak hele leuke aanbiedingen (vooral op de Ierse WDW site) voor een gratis dining plan bij je verblijf. Dat is een kwestie van rekenen en vergelijken. Je kan op internet ook alle menu's met prijzen vinden en zo een fictieve dag nemen en uitrekenen wat je kwijt zou zijn als je alles zelf betaalt.
Ik snap dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Disney World is echt een heaven voor planners maar als je er nog niet helemaal in zit dan wordt het snel wat veel. Vraag maar raak hoor, ik vind het heel leuk om mijn ervaring en kennis van WDW te delen.

Nootje
27-08-15, 18:30
Weet je toevallig ook hoe het zit met parkeren bij Cape May en daarna bij Epcot? Wij verblijven buiten het park en gaan dan na het ontbijt naar Epcot.
Kunnen we dan op een plek parkeren? Of moeten we van Cape May weer met de auto naar Epcot?

Mushu
28-08-15, 00:12
Het is in ieder geval geen probleem om voor je ontbijt bij de Beach club (daar zit Cape May dacht ik) te parkeren. Je moet je wel altijd melden bij iemand die de slagboom dan open doet (soms ook legitimeren). Deze persoon wijst je waar je kan parkeren. Het is dan de bedoeling dat je na het ontbijt weer wegrijdt maar of daar echt op gecontroleerd wordt weet ik niet. Dat zou je natuurlijk wat dollars parkeergeld kunnen schelen want het parkeren bij het hotel is gratis.

Nootje
28-08-15, 00:32
Gaat helemaal goed komen, net weer een reservering kunnen maken bij Garden Grill! :o

Mushu
28-08-15, 09:51
Leuk! Heb je voor het ontbijt geboekt? Ben wel benieuwd hoe dat is.

Nootje
28-08-15, 10:46
Nee voor het diner, we ontbijten dan 'smorgens bij Cape May, naar Epcot en dan 's avonds bij Garden Grill eten :)

Mushu
28-08-15, 16:55
Goed geregeld!

Nootje
28-08-15, 17:36
Vond ik ook! :D

Heb je trouwens nog advies.. Crystal Palace ontbijt of diner? (Nog niets vrij hoor.. Maar voor t geval dat :))

Mushu
28-08-15, 23:35
Ontbijt en dan een tijd nemen voor de officiële opening van het park. Een bijna lege mainstreet blijft bijzonder! Maar lunch en diner zijn daar ook leuk en goed.

Nootje
29-08-15, 10:14
Ik heb nu ontbijt om 8.30 bij Crystal Palace :o, maar dan kunnen we vast de opening niet zien (park gaat die dag 9.00 open met daarvoor magical hour)? Misschien goed om te blijven checken voor een tijd wat eerder?

Mushu
31-08-15, 22:05
De openingsceremonie kan je zien vanaf het plein net na de toegangspoortjes. De gasten worden daar tegengehouden en kunnen dus niet verder naar binnen. Jij bent met een vroeg ontbijt al binnen dus zou je terug moeten gaan om het te kunnen zien. De show start ongeveer 10 min. voor de officiële opening. Ik weet niet hoe vroeg je al kan ontbijten maar het wordt moeilijk om beide te doen denk ik. Zelf zou ik kiezen voor een vroeg ontbijt want zo spectaculair is die opening nu ook weer niet. Heb de opening maar 1 of 2 keer gezien. Ben zeker geen ochtendmens en ga tegen alle adviezen in vaak wat later naar de parken (en ga nooit langer in een rij staan dan 20 min.). Kijk eens op youtube naar een filmpje van de opening en bedenk dan of je het waard vindt om super vroeg te gaan ontbijten. Of je gaat later ontbijten als het park al open is maar dan mis je de ervaring van door een lege mainstreet te lopen. Zie je, zo ingewikkeld is een dagje WDW :D

Nootje
31-08-15, 22:33
Ja net even op YouTube bekeken, was leuk om te zien, maar ga er geen moeite voor doen, heb dan liever een relaxt ontbijt ;) Kijk, zo simpel kan het dan ook weer zijn haha

Nootje
01-09-15, 15:49
Ik heb net nog een ontbijtje kunnen boeken bij Tusker House om 8.00 voor ons bezoek aan Animal Kingdom, dus ben nu helemaal compleet :o
Probeer nog Crystal Palace wat eerder, maar ik ben al helemaal happy! :D

Mushu
01-09-15, 18:34
Goed bezig! En dan na het ontbijt gelijk op safari en de Lion King show :)

Nootje
02-09-15, 00:06
Ik denk, nu we alsnog het ontbijt bij Crystal Palace en Tusker House hebben kunnen boeken, dat we het ontbijt bij cape may gaan annuleren. We hebben immers 's avonds ook al een character diner bij Garden Grill.

Ondanks dat het er lekker uit ziet, hebben de andere 2 ontbijtjes toch wat meer voordeel (waaronder vroege entree in het park). en financieel gezien kan het ook niet altijd feest zijn hè :D

Nog een vraagje over Garden Grill.. Moet ik "family style" zien als een soort keuze menu? Of krijg je alle gerechten die op de kaart staan op tafel gezet?

Mushu
02-09-15, 10:53
Kan me voorstellen dat het ontbijt bij Cape May een beetje teveel van het goede is, zeker als je ook nog bij Garden Grill gaat eten. Genoeg mogelijkheden in ieder geval om lekker te eten en veel characters te zien.
Family style is dat alles op tafel wordt gezet en iedereen pakt wat hij/zij wil. Dus je krijgt een grote schaal met salade en alle andere dingen op het menu worden ook op tafel gezet. Voor de kinderen kan ik me herinneren dat zij een eigen bord met eten kregen. Mijn moeder en ik eten geen vlees en wij kregen dus ook een eigen bord met een (super lekker) vegetarisch gerecht. De interactie met de characters was ook erg leuk. Zie hier onze dag in Epcot en het eten in Garden Grill samen met mijn zus en haar kinderen: http://cruizindisney.blogspot.nl/2013/05/en-het-is-epcot-geworden.html

flora45
02-09-15, 15:58
Ik heb net even gekeken bij de lijst van deelnemende diningplan 2016 restaurants.. Er worden aardig wat niet genoemd... Maar redelijk wat zaken daarvan zijn zelfstandige ondernemers en die schijnen vaak laat te tekenen.
Laten we het hopen!!!

Mushu
02-09-15, 17:17
Is ieder jaar zo. Bijna alle Downtown Disney restaurants staan er niet op want die zijn idd niet van Disney. Je kan er van uit gaan dat alle restaurants van 2015 ook in 2016 weer mee doen. Ergens in december hebben de meeste het contract wel ondertekend.