PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: danny1969



danny1969
21-02-07, 09:29
Hallo allemaal,

wij zijn Ruth en Danny en wonen te Sleidinge (niet ver van Gent). Dit word onze eerste reis naar Amerika. We hebben al heel wat van de wereld gezien en kijken er al naar uit om Amerika tot ons lijstje te voegen en wie weet verliezen ook wij ons hartje daar. Zoals vrienden van ons die elk jaar terugkeren. Ik wil jullie dan ook feliciteren met dit forum, hulp en ideeën genoeg te vinden. We zijn dan ook nieuw op dit forum dus heb wat geduld mochten we zaken posten die al ter sprake kwamen. Ik ben er zeker van dat jullie ons leiden naar de info die we zoeken.:D

groetjes, Ruthje en Danny ;)

Njit
21-02-07, 09:32
Welkom op het Forum! Heel herkenbaar, dat steeds terugkeren naar de USA.
Wij zijn ook begonnen in Florida, het jaar daarna naar de Westkust, het jaar daarna naar de Noordoostkust en dit jaar weer naar Florida.

En het verveelt nog steeds niet :)

Mickey99
21-02-07, 12:16
Welkom op dit leuke en gezellige forum.

Pas maar op met Florida want het is zeer verslavend! Je zult hier veel tips en ervaringen kunnen lezen en als je nog vragen hebt zul je hier ook snel antwoord op krijgen.

Nog een tip: gebruik de zoekfunctie.

Veel lees- en postplezier hier op het forum en succes met alle voorbereidingen van jullie vakantie!

Groetjes,
Sonja

danny1969
22-02-07, 10:17
Nog een tip: gebruik de zoekfunctie.

was even wennen maar ben ermee weg, dank je voor de tip ;)
en normaal gezien zou mijn Ticker er ook moeten zijn :D

Mickey99
22-02-07, 15:09
Huh.... hier staat wel een mooie ticker..... Ik plaatste net een berichtje in het ticker topic want daar stond je ticker (nog) niet.

Grappig, mooie ticker hoor!