PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Comfort Inn Lake Buena Vista, LBV



Sunshine
01-02-05, 12:47
Hoi daar,

Graag zou ik wat informatie krijgen over dit hotel en de omgeving, zoals bushaltes, winkels, restaurants en busvervoer naar andere plaatsen (aangezien ik geen auto ga huren).

groetjes Sunshine...

Daniel
01-02-05, 13:18
Wij hebben er 1.5 jaar geleden een paar nachtjes doorgebracht. Het is een (voor Amerikaanse maatstaven) eenvoudig hotel; prima om te overnachten en overdag allerlei leuke dingen te doen.

De ligging is in Lake Buena Vista. Als ik me niet vergis ligt het niet ver van het "Crossroads" winkelcentrum. Ik kan verder niet veel zeggen over bereikbaarheid en busvervoer aangezien we een auto tot onze beschikking hadden.

Volgens de website (http://www.comfortinnorlando.com/) is er gratis vervoer naar WDW, Universal en SeaWorld.

Ta2 Gerrit
01-02-05, 16:41
Wij zijn er ook een keer geweest en het was de spreekwoordelijke eerste en laatste keer. Langs de Interstate 4, en als je een kamer aan die zijde krijgt, zoals wij dus, ben je niet blij :evil: met het lawaai. 3 kamers versleten want de eerste had geen werkende airco, de tweede geen werkend slot op de deur en nummer 3 dus aan de snelweg. Gelukkig maakte de airco zo veel lawaai dat je die snelweg niet constant hoorde. Helaas niet zo positief :cry: dus. De ligging is wel goed, op redelijke loopafstand van restaurants, minigolf en winkels in Crossroads, waar ook de LYNX bus stopt, tegenover Disney's Marketplace ingang, en met shuttlebus naar de parken. Maar zoals al gezegd, een leuk hotel (er is wel wat te doen) met zeer eenvoudige kamers. En laat je niet verleiden door de "kids suite" ; is dezelfde kamer met een schot er in geplaatst met een kinderbed erachter plus coffeemaker en magnetron en verder niets meer :( . Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Sunshine
02-02-05, 00:08
Bedankt voor de informatie, nu weet ik wat ons zo'n beetje te wachten staat... maar voor €23,= per nacht zal het toch wel te doen zijn, en aangezien we overdag toch vaak op pad zijn... zal het vast wel goed komen!!! zal wel zeggen liever geen kamer aan de zijkant te willen!!!

groetjes Sunshine...

freestyle4all
12-03-05, 20:48
Hotel:
Lake Buena Vista Comfort Inn

http://hotel-reservations.hotelmotelnow.com/hotel/10003555-10000273O.html

Tegenover DownTown Disney, met een eigen pendeldienst.
Gratis ontbijt en niet te duur.

poepenolje
20-02-07, 21:56
Zijn er onder jullie die hebben overnacht in Comfort inn? Wat zijn de ervaringen met dit hotel?

Njit
20-02-07, 23:16
Er zit er 1 in Lake Buena Vista. Da's dicht bij Disneyworld.
http://www.comfortinnorlando.com/

Ta2 Gerrit
21-02-07, 09:47
Wij hebben daar (Comfort Inn LBV) één keer geslapen en dat was gelijk de laatste keer. 3 verschillende kamers gezien (amerikaans standaard) en er was iedere keer wat. Deur sloot niet, airco kapot, van die dingen. En hij ligt aan de Interstate 4, een zeer drukke weg, houd daar rekening mee.
Wel lekker dicht bij Disney en Crossroads, een winkelplein met ook diverse restaurants, op loopafstand.
Ook 2 leuke zwembaden (aan de snelweg), maar het geheel was erg aan een opknapbeurt toe, terwijl het de eerste keer dat we in LBV waren het er aantrekkelijk uit zag. Maar toen (1988) was het net nieuw en zag het er (we sliepen er tegenover in de Days Inn) erg mooi uit.
Maar de bovengenoemde laatste keer is ook al weer zo'n 10 jaar terug, dus misschien is het inmiddels opgeknapt.
Dus een recentere ervaring zal je ongetwijfeld meer zeggen, of anders even kijken in de Toeristiek van de ANWB, die bij ieder reisbureau ligt en een zeer objectieve recensie over hotels e.d. geeft.

Arie
29-07-07, 21:08
Toevallig ben ik er geweest.
Vraag om een kamer op de beganegrond, die had ik ook.
Het is namelijk wel makkelijk als je vermoeid uit de parken of de outlets komt.
Anders zijn er natuurlijk liften, het gebouw is geloof ik 2 verdiepingen hoog.
Verder had ik een kamer op de hoek bij de ingang van het zwembad. Met 1 stapelbed en 1 doublebed.
Als je met 2 personen gaat zou ik een kamer met kngbed vragen, dan heb je wat meer ruimte voor je spullen in de kamer.
Arie
Ontbijt is included, continental niet kost zo'n $6.

guido123
29-07-07, 23:31
Bedankt Ari dank voor uw antwoord! Had u een auto of deed u alles met het openbaar vervoer? En is dit te doen? We zijn namelijk niet van plan een auto te huren als het niet hoeft? En naar disney downtown is het nu te lopen? Of toch te ver?

Ta2 Gerrit
30-07-07, 09:57
Wij hebben er een jaar of 10 geleden een keer gelogeerd, maar vonden het niet super. Vooral niet aan de I4 kant waar het erg lawaaiig is. Dus let even op waar je terechtkomt. Verder is het een american standard hotel met winkels en restaurants (Crossroads) op korte afstand.

Over autohuur gaan we hier maar niet meer discussieren, daar zijn al genoeg topics over (WEL doen dus :-$) maar Disney Downtown is op loopafstand, als je van lopen houdt. Ik schat een wandeling van een half uur.

Arie
31-07-07, 17:30
U? Zeg maar je hoor.
Het is inderdaad iets lawaaerig langs die I4 maar we hadden de verwarming cq airco in de kamer aan dus hadden we er helemaal geen erg in.
Wel leuk dat je geen auto wilt huren, zo dacht ik er in eerste instantie ook over, maar een auto huren geeft je zoveel vrijheid.
Dat we snel overstag zijn gegaan en toch een lel van een auto hebben gehuurd.
Wat ik van het openbaar vervoer heb meegekregen is dat het tijden en tijden (jouw vakantietijd) kan duren voor er een bus voor komt aanrijden.
Arie.

Ta2 Gerrit
31-07-07, 17:44
Het is inderdaad iets lawaaerig langs die I4 maar we hadden de verwarming cq airco in de kamer aan dus hadden we er helemaal geen erg in.
Arie.
Die airco was bij ons dus kapot (maar nu hopenlijk gerepareerd :wink:), dus zaten we wel eens met de deur open, maar dat leek me informatie waar Guido niets aan had.
We hebben nog wel een room change gehad, en inderdaad maakte de airco daar dusdanig geluid dat je de snelweg niet hoorde :lol:

ed_anja_wesley
21-01-10, 23:35
Even een ouwe koe uit de sloot halen...

Vorig jaar zijn we naar de Comfort Inn geweest. Eerlijk gezegd liep het toen allemaal op rolletjes, niks aan te merken op het verblijf, het eten, de mensen, de kamer en de voorzieningen. We hebben er een topvakantie gehad (1e keer). Zeker voor het bedrag dat je ervoor betaalt, kan je denk ik niet klagen. We betaalden in juni 2009 voor 10 dagen 350 Euro.

We zijn van plan dit jaar weer te gaan, echter de prijs is nu hoger geworden, best wel heel wat hoger, namelijk 500 Euro. Dus das best een fikse verhoging (ik weet niet wat de reden ervan is).

Goed, verwacht geen Waldorf Astoria of iets dergelijks. Dat kan ook niet voor die prijzen. Maar wat je ervoor krijgt, is wat ons betreft echt dik in orde. Ik las ook her en der over onaardige werknemers en zo.. niks van gemerkt eigenlijk. Sterker, we kregen gratis drinken in het winkeltje :) Ligt ook aan jezelf, hoe je je opstelt t.o. die mensen.

De shuttle en de tijden dat die reed vonden we ideaal. We wilden geen auto huren, en dat gaan we dit jaar ook weer niet doen. Je kan met de shuttle bij alle Disneyparken, Universal Studio en Seaworld komen. Ik geloof bij bijv. Busch Gardens niet, maar dat ligt ook even verder weg.

Dus zoek je een hotel voor niet teveel, maar wel alle voorzieningen en waar je voor niet veel kunt eten en drinken (en heb je kids), dan is dit hotel (in onze ogen) gewoon ideaal.

Overigens, wij hadden onze reis via USA Fun Vacations geboekt, prima tent! Dit jaar dus weer :)