PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: poepenolje



poepenolje
19-02-07, 23:25
Halloo iedereen,

Ik ben hier via mijn man op jullie forum gekomen. In september gaan wij tien dagen naar Florida. Het is niet onze eerste keer in de States. In 2003 zijn we voor drie weken rondgetrokken voor onze huwelijksreis. We hebben toen New York gezien, Las Vegas, Los Angeles, California... In 2005 zijn we een weekje in december gaan kerstshoppen in New York. EN nu gaan we dus naar Florida. Ik hoop dat ik hier veel goeie tips vind...

Ik ga nu wat lezen, dada

calypso
20-02-07, 06:47
Welkom op dit forum, interessante nick heb je :-)
Voor tips ben je hier natuurlijk helemaal goed, lees eerst eens wat verslagen en door het forum, en mocht je dan vragen hebben stel ze gerust.
Gebruikt de zoekfunktie!

poepenolje
22-06-07, 11:55
Hallookes, ben hier ook nog eens terug, is al een tijdje geleden. Nu onze reis begint te naderen wil ik nog wa nuttige info opdoen

pieterpostma
22-06-07, 17:44
Welkom jij met die naam waarvan je denkt: "daar zit meer achter.."

Afijn, wat zijn jullie planne, hoe lang en wat willen jullie b.v. in ieder geval zien? Leuk om te weten.

Oant sjen,
Pieter Postma

:-\" :-\"

poepenolje
24-06-07, 17:39
We gaan eerst 6dagen in Disney doorbrengen, 5 nachten overnachten.... De kids gaan mee, 3 en 5. Kennedy Space center ook, een dagje zee, een beetje shoppen, en da zal eht zowat zijn denk ik. We gaan voor 11 dagen. Enfin, met het uurverschil en vliegtijd enzo zal het op ongeveer 10 dagen komen.

pieterpostma
24-06-07, 21:22
Nou, dat worden in ieder geval 11 drukke dagen. Succes.

oant sjen,
Pieter Postma

\\:D/