PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: wippelgem



wippelgem
18-02-07, 20:28
Hoi hoi iedereen,

ben al enige tijd geregistreerd op de site maar vandaag post ik eindelijk iets.
we hebben deze middag onze 4de amerikareis samengesteld die tevens onze eerste floridareis wordt.
we hebben al new york en washington verkend, ook de golden circle: san fransisco, yosemite, grand canyon, brice, zion, la, las vegas, en vorig jaar gingen we riching yellowstone, denver, mount rusmore, monument valley...

nu willen we dit jaar naar florida en deze reis zullen we zaterdag gaan proberen vastleggen bij ons reisbureau!

en dan is het enkel nog aftellen!!!

Njit
18-02-07, 20:42
Welkom! Jullie hebben al flink wat van Amerika gezien. Sommige stukken wil ik zelf ook nog wel heen..

Waarom boeken jullie bij een reisburo? Florida kun je ook prima zelf regelen..

wippelgem
18-02-07, 21:11
Welkom! Jullie hebben al flink wat van Amerika gezien. Sommige stukken wil ik zelf ook nog wel heen..

Waarom boeken jullie bij een reisburo? Florida kun je ook prima zelf regelen..

hey,

ik zou dat ook gerust zelf willen regelen maar mijn man is geruster als we alles via reisbureau doen. Die denkt dat alles dan veiliger is en beter geregeld... tja om discussies te vermijden doen we het dan maar zo hé

ja, alles wat we tot nu toe gezien hebben is echt de moeite waard!

we love the states en ik denk dat we altijd er naar toe zullen blijven gaan, eens je er geweest bent... dan lijkt de rest hier in europa zo klein en zo niettig...