Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Julia
Hoi allemaal
Ik ben Julia, ga voor de eerste keer met mijn man, zoon en zijn vriend met de camper door Florida reizen.
Wij zijn er nooit eerder geweest.
Wel jaren geleden een rondreis met de camper gemaakt in een ander deel van Amerika.
Ik hoop op dit forum veel informatie te vinden over o.a. campsites, leuke skateboard plekken, mooie stranden en natuur.
Wat ik vooral heel spannend vind is, onze oudste zoon blijft voor de eerste keer alleen thuis.
Ik ga nu inlezen op het forum.
Fijn weekend Gr. Julia.
Hoi Julia,
Leuk dat jullie naar Florida ga met de camper, dat lijk me ook wel leuk!
Maar hou toch liever van wat luxere vakantie's, verblijven in hotels en zo!
Maar hier kan je veel lezen,vinden,vragen en zoeken........................dus heel wat te doen.
Weet je al wanneer je gaat, waar je heen wilt(plaatsen) en hoe lang je gaat????
gr. Monique
Welkom op dit leuke forum!
Je zult hier veel info kunnen vinden. Voor wat betreft een camper; daar heb ik geen ervaring mee. Volgens mij is er nog niet zo heel lang geleden ook een vraag gesteld omtrent een camper vakantie. Gebruik de zoekfunctie en mochten er dan nog verdere vragen zijn kun je die altijd stellen.
Veel lees-en postplezier hier op het forum!
Groetjes,
Sonja
Florida is wat minder een camperstaat dan bv. de westelijke staten.
Dat wil uiteraard niet zeggen dat er geen campsites te inden zijn, alleen iets minder dan in bv. Californië.
Florida is toch eigenlijk vooral de sun & fun state, terwijl de westkant van Amerika bekend staat omtrent het natuurschoon.
Eric
Hoi Julia,
welkom op dit forum. Erg leuk hoor, met een camper door Florida. Wij hebben hier zelf ook nog over gedacht want in het westen beviel dit goed.
Florida leek mij echter 'geschikter' voor een auto en hotels, dus vandaar voor ons een andere keuze.
Ik ben benieuwd of je al een reisroute hebt.
groet, Petr@
Hoi
Leuk, bedankt voor jullie reacties. We vertrekken 29-06-2007t/m 27-07-2007. De vliegreis is besproken, de camper ook. We starten met hopelijk 3 nachten Miami in een hotel. Dat is nog even afwachten. 2 nachten kan, derde nacht is een optie.
Daarna gaan we de camper ophalen en richting Key west.
Dat is het enige wat vast ligt.
We willen wel vanuit Key west naar de Everglates, langs de golf van Mexico (zeg maar) omhoog naar Tampa skateboard place waar je zijn moet, volgens onze zoon en vriend.
Dan doorsteken naar st. Augustine, via Orlando de Atlantisch kust af terug naar Miami.
Ik denk en hoop ook, dat we alle tijd hiervoor hebben. Om te genieten bovenal.
Ik hoor graag van jullie plannen en suggesties zijn natuurlijk welkom.
Groeten van Julia.
Wat ik vooral heel spannend vind is, onze oudste zoon blijft voor de eerste keer alleen thuis.
Welkom hier Julia,
Ook onze zoon blijft voor het eerst alleen thuis, ik houd mijn hart vast maar ja, eens moet je die stap nemen. Hoop alleen maar dat hij er niet een "openbare" hangplek en café van gaat maken.#-o #-o #-o
gr. paula
Hoi Paula
Ha, ha, ha, Ja je weet het nooit.
Gelukkig hebben wij een heel prettig hofje waar wij wonen. En fijne buren.
En een heel fijn kind, en vrienden. Ik heb er alle vertrouwen in.
Ik moet wel, anders kan ik beter thuis blijven. (grapje)
Het gaat goed, ook met jouw kind. Anders had je het niet eens overwogen om te gaan, denk ik.
Maar je hart vast houden, ja dat doet volgens mij iedereen die zijn kind voor het eerst thuis laat.
Waar gaan jullie naar toe? En wanneer?
Gr. Julia.
Maar je hart vast houden, ja dat doet volgens mij iedereen die zijn kind voor het eerst thuis laat.
Waar gaan jullie naar toe? En wanneer?
Gr. Julia.
Wij hebben dus totaal geen rustig kind maar een superADHD'er, die hopelijk dan niet zijn medicijnen vergeet in te nemen. Hij werkt wel de hele dag en kent wel zijn verantwoordelijkheden maar "doet" eerst en denkt daarna pas na.
Gelukkig zullen de buren en familie hem af en toe een beetje in de gaten houden en helpen als het nodig is.
Hij wil wel graag met ons mee als het niet zo lang vliegen zou zijn.
Vorig jaar voor het eerst naar Florida geweest en die vlucht was echt een ramp voor hem, kan niet zo lang stil zitten, langer dan 5 uur wordt echt een drama voor hem.
Hijzelf gaat ergens in oktober op visvakantie naar Egypte (4,5 uur vliegen:D :D ) en wil zijn rijbewijs gaan halen, heeft hij ook veel geld voor nodig.
Wijzelf gaan dit jaar "vreemd" , niet naar Florida (laat ze het maar niet horen hier dan word ik gelijk verwijderd:lol: :lol: ) maar 3,5 week naar het zuidwesten van Amerika van 13 juli tot 6 augustus.
Enige voorbereiding ervan staat al beschreven in mijn weblog.
gr. paula
Hoi Paula
Ja, dat is niet zo handig geweest van mij. Ik stuurde jou een antwoord en even later ontdekte ik jou weblog.
Leuk om te lezen. Toevallig, mijn partner heet ook Jos.
In 1991 hebben wij een 'rondje' met de camper van een maand gemaakt. Califirnia, Arizona, Nevada.
Tussen toen en nu niet in Amerika geweest.
Heeft jullie zoon conserta? Dat is s'morgens innemen, klaar. Hoeft hij er maar 1 keer aan te denken, per dag.
Dit medicijn werkt niet even goed bij ieder kind.
Ik vindt het heel goed van hem, dat hij zijn grens weet, komt niet vaak voor, als het om reizen gaat volgens mij.
Hebben jullie leuke, mooie tips voor ons?
Ik heb al op enige sites gekeken maar ik zou graag meer te weten willen komen over camping plaatsen.
Misschien moet ik de vraag ergens anders stellen?
Ik bedoel niet hier in het onderwerp 'even voorstellen'
Gr. maar weer Julia.
Heeft jullie zoon conserta? Dat is s'morgens innemen, klaar. Hoeft hij er maar 1 keer aan te denken, per dag.
Dit medicijn werkt niet even goed bij ieder kind.
Maar helaas niet voor iedereen betaal baar!!!!!!!!
Dit medicijn zit toch niet in het zorgpakket????
gr. monique
Maar helaas niet voor iedereen betaal baar!!!!!!!!
Dit medicijn zit toch niet in het zorgpakket????
gr. monique
dat ligt aan je zorgverzekering, er zijn er een paar die dit wel geheel of gedeeltelijk vergoeden maar zijn wel duurder per maand.
Maar nu gaan we echt helemaal off topic.
gr. paula
Hebben jullie leuke, mooie tips voor ons?
Ik heb al op enige sites gekeken maar ik zou graag meer te weten willen komen over camping plaatsen.
Misschien moet ik de vraag ergens anders stellen?
Ik bedoel niet hier in het onderwerp 'even voorstellen'
Gr. maar weer Julia.
Maak er maar even een apart onderwerp van. Da's wel zo duidelijk..
Hoi Monique en Paula
Ja, in beide gevallen hebben jullie gelijk.
Gr. Julia.
Hoi Njit
Ja, dat vindt ik ook. Maarre,.... hoe doe ik dat?
Gr. Julia.
Maak maar een nieuw bericht aan in Florida Algemeen...