PDA

Bekijk Volledige Versie : Keys: Boottochten



Inge Groot
15-02-07, 15:26
Hoi,

Wij gaan eind juni naar Florida, en zullen begin juli in de Keys zijn voor een paar dagen. Nu heb ik diverse boottochten gezien waarop je naar de playground van dolfijnen gaat en ze dus in het wild kunt zien zwemmen, en waarna je ook nog naar een schipwrak gaat om te snorkelen. Mijn vraag is is dit de moeite waard. Ik ga in hoofdzaak om de wilde dolfijnen te zien. Is de kans groot dat je die daadwerkelijk ook ziet?

En is het snorkelen de moeite waard? Ik heb ook gesnorkeld in de rode zee bij eypte en daar was het echt prachtig.

Is er iemand die zo'n tochtje gemaakt heeft? Dan hoor ik het graag en alvast bedankt.

Groetjes Inge

VinMor
12-03-07, 16:44
Wij zouden ook graag een boottocht doen op de Keys West of Largo. Heeft iemand hier ervaring mee? Zullen jullie West of Largo kiezen dan, en waar kan je een boottocht maken? Ik zie alleen dingen met snorkelen/duiken!

bono
12-03-07, 16:49
Houd er rekening mee dat je te maken heb met de natuur en geen Seaworld waar de dieren op je liggen wachten, het is net als in The Everglades airboatride, als er geen krokodillen zijn, is het niet de schult van je reisleider maar van moeder natuur!!!! :wink:
Voor de rest succes....................

gr. Monique

christophe
17-03-07, 12:21
Het is wel geen boottocht maar wel een tip. Wij hebben een jetski tour gedaan rond de keys. Zo zie je de keys op een heel andere manier. Je vaart helemaal rond het eiland en hebt prachtige uitzichten. Ook stop je in de zee op een soort zandbank en vaar je doorheen de mangroven. Ook een stuk open zee wordt bevaren waar je kunt stunten met je jetski. Wij vonden het een aanrader.

VinMor
22-03-07, 14:44
En hoe zit het met haaien? Ik heb er geen moeite mee dat er haaien zwemmen tijdens het jetskien, maar mijn meisje heeft het er tot op heden nog moeilijk mee...

En wat kost het? Zie geen duidelijk prijzen voor de jetski, en hoelang heb je hem dan in gebruik?

Alvast bedankt

Eric
22-03-07, 15:17
Je kan overal in Key West Jet-ski's huren, en over de prijs/tijdsduur moet je gewoon een beetje onderhandelen.
Als het rustig is zijn ze wellicht wat makkelijker om een korting te geven.
Minimum leeftijd is trouwens 18 jaar !!
Eric

Fabian
26-06-07, 13:35
Hoi,

Weet niet of deze vraag hier in dit forum thuis hoort maar toch maar even stellen.

Weet iemand misschien waar haaien zwemmen rond Miami, Orlando, tampa, de keys ? en zo ja zijn er ook boottochten die toeristen meenemen om hier naar te kunnen kijken/duiken ? .

Alle info is weer meer dan welkom.

Met vr.gr.

Fabian