PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Inge



Inge Groot
14-02-07, 16:33
Hoi Floridagangers,

Mijn naam is Inge, ik ben al 1 keer in Florida geweest in 1996, toen hebben we vanuit Kissimmee alles gedaan. In 2000 heb ik een rondreis gemaakt (met familie) in west-amerika (Californie, Utah, nevada en Arizona) En dit jaar gaan we weer naar Florida, nl. van 28 juni tot 21 juli om daar een rondreis te maken.

We gaan met z'n vieren (mijn vriend en en ik nog een stel) en starten in Miami, en gaan via de key's, everglades, tampa, st augustine en eindigen in Orlando (even grof gezegd).

Waar wij m.n geinteresseerd in zijn is de boottochten die je kunt maken vanaf de keys. Zijn deze de moeite waard en hoe groot is de kans dat je daadwerkelijk dolfijnen ziet. Maar goed volgens mij moet ik hier een ander topic voor aanmaken.

Groetjes Inge

Mickey99
14-02-07, 17:29
Welkom op dit leuke forum.

Je zult hier veel tips en ervaringen kunnen lezen voor jullie geplande vakantie. Gebruik de zoekfunctie goed en als je verder specifieke vragen hebt kun je die altijd stellen (zoals over de boottochten vanaf de Key's). Ben benieuwd of je veel veranderingen zult zien sinds 1996.

Ik wens je veel lees- en postplezier hier op het forum!

Groetjes,
Sonja