Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: calenzia
Ik ben calenzia, in het dagelijkse leven heet ik Angelina. Ik ben 24 en woon nu zo'n tweeen een half jaar samen met mijn vriend. Op 7-7-7 gaan we trouwen. We zijn ons aan het orienteren voor waar we naar toe gaan op huwelijksreis. Tijdens ons orientatietoch viel ons oog op Florida en dan met name Orlando.
Ik zag net in het topic over even voorstellen dat je je gebruikersnaam in de titel moet zetten. Dit kan ik helaas niet meer aanpassen. Bij deze mijn excuses dat ik dat net te laat zag :(
Hee mijn naam staat in de titel :D
Welkom Calenzia. Veel leesplezier gewenst. Je hebt een mooie bestemmming uitgekozen voor je huwelijksreis!
ps, die naam heb ik voor je toegevoegd. Zelf kun je dat niet meer..
Hoi Calenzia,
Wel een leuke datum en een leuk vooruitzicht voor jullie...................O:)
Ene jullie huwelijks reis bestemming is ook een leuke en goede keus.
Je kunt hier veel info vinden en anders je vragen stellen.
alvast veel plezier met beide voorbereidingen, ene mogen we wel de foto zien van het gelukkige bruidspaar!!!!!(ben dol op foto's)
gr. monique
Welkom op dit leuke en gezellige forum!
Mooie huwelijksdatum hebben jullie uitgezocht. Mijn man en ik vonden het ook leuk om op een speciale datum te trouwen en wij zijn op 9-9-99 getrouwd in Florida :razz:.
Ik weet dus uit ervaring dat Florida en huwelijksreis héééééél goed samen gaan ;-) Ik wens je heel veel succes met alle voorbereidingen van jullie huwelijk en huwelijksreis en veel plezier hier op het forum!
Groetjes,
Sonja
Leuk om je huwelijksreis naar Florida te doen. Ik zou overigens niet te lang wachten met het boeken van de vluchten, want het is natuurlijk hoogseizoen. Het zou zonde zijn als je ineens een andere bestemming zou moeten kiezen!
Veel succes en plezier met de voorbereidingen van het huwelijk.
O leuk, mag je ook die leuke Disney-trouwhoedjes op:
http://img295.imageshack.us/img295/6394/100316139disneyhoneymooyv0.jpg
O leuk, mag je ook die leuke Disney-trouwhoedjes op:
http://img295.imageshack.us/img295/6394/100316139disneyhoneymooyv0.jpg
ben jij dat michael????
Maar volgens mij gaat Calenzia niet in Disney trouwen, toch??
Maar wel een leuk plaatje.......................
gr. monique
ben jij dat michael????
gr. monique
Die hoedjes kun je kopen in WDW.
Het is wel grappig want als je stelletjes zo ziet lopen weet je meteen dat ze op huwelijksreis zijn. Ze worden dan meestal veelal gefeliciteerd.
Ik zag afgelopen keer trouwens dat Disney tegenwoordig ook speciale buttons heeft. Die buttons kun je halen bij Guestservice en ze hebben verschillende soorten zoals o.a. Just Married, First Visit, Anniversary en Birthday en nu het leukste: Ze zijn helemaal gratis! \\:D/
ben jij dat michael????
Nee, dat ben ik (gelukkig) niet. Is overigens wel een leuke jonge, blonde meid op die foto .....
Die foto heb ik gewoon van internet geplukt als voorbeeld. Die hoofddeksels kun je inderdaad gewoon kopen in Disney. Of krijg je die als je kunt aantonen dat je op huwelijksreis bent? Iemand?
Je krijgt wel een heleboel leuke reacties, en soms zelfs voorrang als je daarmee rondloopt door de parken.
Nee, dat ben ik (gelukkig) niet. Is overigens wel een leuke jonge, blonde meid op die foto .....
Die foto heb ik gewoon van internet geplukt als voorbeeld. Die hoofddeksels kun je inderdaad gewoon kopen in Disney. Of krijg je die als je kunt aantonen dat je op huwelijksreis bent? Iemand?
Je krijgt wel een heleboel leuke reacties, en soms zelfs voorrang als je daarmee rondloopt door de parken.
Zover ik weet krijg je die hoedjes niet. Tenminste toen wij trouwden nog niet maar,ja dat is inmiddels al ruim 7 jaar geleden.
Wij kregen trouwens wel een hele mooie mand in de vorm van Mickey gevuld met allerlei cadeautjes en een prachtige glazen schaal van Tiffany's met hartjes!
Hoi Michael,
Dan is dat trouwen toch nog ergens goed voor!!!!!!
gr. monique
ben jij dat michael????
gr. monique
Trouwen doen we inderdaad gewoon in Nederland in onze eigen woonplaats. De hoedjes zijn wel heel leuk trouwens.
We gaan ook niet in het hoogseizoen, maar in het laagseizoen op vakantie. Kwam zo beter uit. Onze planning staat nu voor de laatste twee weken van oktober. Zo kunnen we gelijk de haloweensfeer proeven :D
Kunnen we nog een leuk fotootje verwachten van jullie trouwdag??:mrgreen: :mrgreen:
veel succes met het voor bereiden van de bruiloft en je florida reis!
gr. Monique