PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Mickey99: 14-4-07 t/m 6-5-07



Mickey99
11-02-07, 21:38
Hier een schema van onze aankomende vakantie:

14-4 Vertrek vanaf Schiphol naar Orlando (met een tussenstop in Washington)
15-4 Nog in te vullen
16-4 Nog in te vullen
17-4 Nog in te vullen
18-4 Nog in te vullen
19-4 Nog in te vullen
20-4 Nog in te vullen
21-4 Start van de Disneycruise vertrek vanuit Port Canavaral
22-4 Key West
23-4 Op zee
24-4 Grand Cayman
25-4 Cozumel (Mexico)
26-4 Op zee
27-4 Castaway Cay - Disney's privé-eiland (Bahama's)
28-4 aankomst in Port Canaveral en einde van de Disneycruise.
29-4 Nog in te vullen
30-4 In ieder geval dineren bij Chef Mickey's
1-5 Nog in te vullen
2-5 Nog in te vullen
3-5 Nog in te vullen
4-5 Nog in te vullen
5-5 Laatste dag in Orlando - Vertrek naar Amsterdam via Washington
6-5 Aankomst op Schiphol

Nu de cruise definitief is kunnen we de 1e en de 3e week van onze vakantie gaan plannen. We zullen voor deze 2 weken zeer waarschijnlijk een hotel boeken in Walt Disneyworld en dan nog zo veel als mogelijk gebruik gaan maken van onze jaarkaarten van Disney (die helaas eind mei verlopen :cry: ). We gaan verder nog een aantal dagtripjes plannen die vanuit WDW makkelijk te doen zijn. Kortom nog veel leuks in het vooruitzicht! :razz:

bono
12-02-07, 12:33
Hoi,

Wat leuk dat het nu echt door gaat!! Tof hoor!!

en de rest....................................ja dat zal inderdaad wel veel wdw worden maar ja daar ga tenslotte ook voor hé.:wink:

Nou veel voor plezier nog....................

gr. monique

P.S. zal ik anders de koffers dragen voor jullie!!!!

Mickey99
12-02-07, 17:08
Hoi,

Wat leuk dat het nu echt door gaat!! Tof hoor!!
en de rest....................................ja dat zal inderdaad wel veel wdw worden maar ja daar ga tenslotte ook voor hé.:wink:
Nou veel voor plezier nog....................
gr. monique
P.S. zal ik anders de koffers dragen voor jullie!!!!

Ja, we zijn er zelf ook erg blij mee dat het geboekt is. We zullen inderdaad wel veel WDW doen (in ieder geval elk park 1 dag) maar ook af en toe een rustdagje naar het strand of zwembad en natuurlijk shoppen! :lol: :lol:

Denk je dat het je gaat lukken om 3 koffers en een grote tas te dragen?? :wink:

Marjol
12-02-07, 20:05
We gaan jullie echt precies mislopen, want wij komen op 5 mei aan :D We kunnen naar elkaar zwaaien vanuit het vliegtuig ;)

Maar het ziet er leuk uit hoor!

Mickey99
12-02-07, 20:52
Ja, misschien kunnen we zwaaien :)

We gaan elkaar in ieder geval aflossen :wink:

bono
12-02-07, 21:24
Denk je dat het je gaat lukken om 3 koffers en een grote tas te dragen?? :wink:

Heb nog even om te trainen :shock: en dan gaat mij dat zeker lukken hoor Géén PROBLEEM :---) :---) mag ik [-o< [-o<

gr. monique;) :-P

Mickey99
20-02-07, 20:46
Heeft iemand misschien nog een leuke tip voor een dagtrip vanuit WDW?

We zijn wel bekend in de buurt van Orlando en omstreken en we hebben ook veel plaatsen "onder" Orlando wel gezien maar "boven" Orlando zijn we eigenlijk niet zo heel veel geweest, volgens mij hebben we daar alleen Daytona gezien. Zijn er tips waarvan je denkt dat is nu leuk om een dagje te doen?? Bijvoorbeeld naar Gainsville, Ocala, St. Augustine of Jacksonville?

Ik hoor het graag!

yss
20-02-07, 21:59
St. Augustine heeft een gezellig "oud" centrum. Een dagje is zeker wel de moeite waard. Leuke winkeltjes, restaurantjes (zeker bij de haven/oude fort), en het is gewoon leuk om doorheen te lopen. Langer dan een dag zou ik zelf niet blijven.
Outlet store tip; www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=55 (http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=55), dit is vlakbij St Augustine (vonden wij erg leuk, vooral de Nike outlet shop.).
In Jacksonville hebben wij Dick's sporting goods een paar maal bezocht (www.dickssportinggoods.com) (http://www.dickssportinggoods.com%29), erg leuk als je nog wat sportspullen nodig hebt! (Als ik het goed zag op de site, komen er in regio Tampa waarschijnlijk ook twee).
Sorry, eigenlijk veel gewinkeld in buurt van Jacksonville , dus verder kan ik weinig bruikbare tips geven!

Groetjes,
Yvonne

Ta2 Gerrit
21-02-07, 10:05
Ik zou gaan voor St. Augustine. Dat is voor een dagtrip qua KM's nog te behappen en het is tenslotte de oudste stad van de US.
Leuk centrum en tegenwoordig erg toeristgericht.
Ocala en Gainesville vonden wij niet zo bijzonder. Jacksonville, en met name Beach, is wel leuk, maar wel een eindje tuffen voor een dagtochtje.

Mickey99
21-02-07, 13:05
Yvonne en Gerrit bedankt voor jullie tips!

Mickey99
08-03-07, 17:03
Ons hotel is gisteren ook geboekt. We verblijven de 1e week en de 3e week in Disney's All Star Sport resort.

Onze voorkeur ging eigenlijk naar Disney's Pop Century resort maar helaas waren de kamers met de korting in dit resort allemaal al geboekt. Bij All Star Sport was de boeking met korting gelukkig nog wel mogelijk dus gaan we dus weer een keer naar All Star, ook erg leuk en mooi. In principe hebben we nu alles geregeld; vluchten, cruise, hotel en auto dus nu alleen nog maar de voorpret!

Zaterdag nog maar 5 weken :-\" :-\" :-\"

bono
08-03-07, 17:31
Niet zo opscheppen Sonja

Daar houden we niet van hoor:---) :---)

AFTELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEN DAN MAAR!!!! :-P

gr. Monique

Mickey99
08-03-07, 17:40
Niet zo opscheppen Sonja

Daar houden we niet van hoor:---) :---)

AFTELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEN DAN MAAR!!!! :-P

gr. Monique

Was niet de bedoeling hoor :oops:
Ben gewoon blij dat alles nu geregeld is qua verblijf en wilde het even met jullie delen :wink:

Groetjes,
Sonja

bono
08-03-07, 17:46
Ach wat ben je toch galant en wat aardig dat je alles wilt delen met ons!
betekent dat we ook van je cc gebruik mogen maken??
We gunnen het je van harte hoor, geniet maar van de voorpret voor je het weet laat je de foto's zien hier op het forum van je disney cruise!! :-s oeps!

gr. monique

Mickey99
08-03-07, 17:58
Klopt helemaal zondag over 8 weken zijn we al weer terug :sad:
Tijd vliegt maar voorlopig hebben we het nog voor de boeg.

Als ik terugkom deel ik graag mijn creditcard (afschrift) met je! Heel erg bedankt voor het aanbod! Hahahaha :lol: :lol: :lol:

Ik denk dat ik deze keer ook een soort van reisverslagje maak. In ieder geval van de cruise. Ook dat zal ik na terugkomst met jullie delen.

bono
08-03-07, 18:02
Heel veel voor pret nog en we tellen mee af met je.............

gr. Monique

Arie
18-03-07, 11:29
Hallo Mickey hoe verkrijg je korting voor Disney's All Star Sport resort?
Via een e-mail sign-up misschien.
Arie.

Mickey99
18-03-07, 14:14
Hallo Mickey hoe verkrijg je korting voor Disney's All Star Sport resort? Via een e-mail sign-up misschien. Arie.

Wij hebben een jaarkaart van Disney en komen hiermee dan in aanmerking voor korting op o.a. hotelkamers van alle Disney resorts (dus niet alleen All Star Sport). Er zijn echter maar een aantal kamers per resort beschikbaar met korting.

Je kunt met een ANWB-pasje ook in bepaalde periodes ongeveer 10% - 15% korting krijgen op de hotelkamers van Disney en die kortingen kun je o.a. vinden op de site van mousesavers (http://www.mousesavers.com/disneyresorts.html#roomonlycodes). Op deze site staat aangegeven voor welke periodes de korting beschikbaar is en voor hoeveel %. Verder kun je hier ook de code vinden die je door moet geven bij het boeken.

Groetjes,
Sonja

Arie
18-03-07, 14:22
Sonja,
Ik was lid van de ANWB maar al sinds jaar en dag niet meer.
Weet je of ik dan wel een AAA pas bij hen kan aanvragen of moet ik weer volledig lid worden.
Want volgens mij, kan je behoorlijk van aan (hotel) korting opleveren.
Groeten Arie.

Mickey99
18-03-07, 14:29
Sonja,
Ik was lid van de ANWB maar al sinds jaar en dag niet meer.
Weet je of ik dan wel een AAA pas bij hen kan aanvragen of moet ik weer volledig lid worden.
Want volgens mij, kan je behoorlijk van aan (hotel) korting opleveren.
Groeten Arie.

Dat zou ik niet weten.. wellicht kun je hiervoor even kijken op de site van de ANWB of ze anders even bellen om het te vragen.

Het klopt dat de korting aardig op kan lopen :wink:.
Wij hebben al een aantal keren een leuk bedrag aan korting gehad. Het zou ook een optie kunnen zijn dat bijvoorbeeld één persoon een jaarkaart van Disney aanschaft en dat je dan de korting voor de jaarkaarthouder krijgt. Deze korting is afhankelijk van het seizoen waarin je gaat. Wij hebben nu 14 nachten hotel geboekt met $ 25,00 per nacht korting. Verder hoef je met een jaarkaart ook geen parkeergeld te betalen bij de parken dus dat scheelt je ook al
$ 10,00 per dag.

Dus als je van plan bent om langer op Disneygebied te verblijven kun je dit eens overwegen.

Succes ermee!

Groet,
Sonja

Mickey99
10-04-07, 21:12
Hier een plattegrondje van het schema van onze Disneycruise :

http://img57.imageshack.us/img57/1298/mapdcl7west280qe4.jpg (http://imageshack.us)