PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Petra: zomaar 2005



petra
15-01-05, 10:23
Hallo allemaal,
Wat heb ik al veel gelezen van iedereen. Wat weten jullie veel! Ik dacht dat wij Floridafiel waren,maar volgens mij valt het nog mee. Wij hebben in november al geboekt bij webholidays.nl. Een aardig stel in Nieuwegein met een "scherpe aanbieding" (zoals ze dat zelf noemen) (maar het is ook zo) We gaan week orlando, week www.hawkscay.com ,week orlando. Heerlijk, we kijken er al erg naar uit. Op Hawks Cay is het prachtig, maar erg duur hoor, het is een prive-eiland met je eigen lagune......om even bij te komen van een weekje Orlando. Ze hebben er ook dolfijnen, maar als je daar mee wilt zwemmen, mag je niet het water in. In 2003 hebben we bij theatreofthesea.com met dolfijnen gezwommen. Het was fantastisch!! Dat vergeet je nooit meer. Ze hebben daar ook hun eigen shows met een hele grappige zeeleeuw, Seth. Lachen wel. Ik heb een tante wonen in Clearwater, op Sand Key, vlakbij the shoppes? Sounds familiair? Ze heeft daar haar privestrand, ja,wat een luxe, dus erg rustig. Wij zijn een aantal keer bij de Sheraton Sand Key geweest. Heel fijn met een megagroot strand, maar omdat we dan toch vaak naar mijn tante gaan, zijn we de laatste paar keer naar de Best Western Sea Wake Inn geweest. Iets betaalbaarder. Nou ja, ik zeg maar gewoon dat het de goedkoopste is!! Tegenover een Walgreens, waar je wat boodschapjes kunt doen. Er is een koelkastje en een magnetron op de kamer. O.K. genoeg voor nu. Ben beniuwd of jullie dit kennen..... groeten Petra

Daniel
15-01-05, 14:08
Hoi Petra,

Ik ken Clearwater en Sand Key zeker; mijn ouders wonen daar namelijk! Ik ben vorig jaar nog met ze uit eten geweest in het Sheraton op Sand Key. Heerlijk gegeten! In februari ga ik ze weer opzoeken en dan zullen we er ook nog wel een keer komen denk ik.

Ik heb trouwens je bericht verplaatst naar Florida Algemeen; volgens mij past je berichtje daar prima tussen!

Daniel

petra
15-01-05, 14:59
He Daniel,

Wat een giller dat je ouders daar wonen!!!! Mijn tante zit op 1480 gulf blvd. Misschien wonen ze wel vlakbij elkaar.....
Ben je ook al eens geweest bij Leverocks, het seafoodrestaurant? Ik vind dit echt leuk al die ervaringen en dat je het dan ook nog kent.....
Als wij in Orlando gaan eten doen we dat lekker bij Ponderosa, 's ochtends voor ontbijt ook yummie. Ze hebben daar een keer mijn credit-cardnummer overgenomen zodat ik allerlei afschrijvingen kreeg van Victoria Secret. Gelukkig kreeg ik alles terug van de maatschappij. Er was toen niet zo'n doorhaalding, maar ze moesten het handmatig doen....waarschuwing voor anderen. Nu betalen we meestal cash daar. Dit was bij de Ponderosa vlakbij Universal.

Groeten, Petra

Daniel
16-01-05, 03:07
Leverocks ben ik ook wel eens geweest. Wij vonden het wel goed, maar niet super... Ben zelf erg fan van de Island Way Grill (http://www.islandwaygrill.com). Is iets duurder, maar dat merk je ook aan de kwaliteit van het eten!!

Wat betreft je credit card problemen: het is altijd raadzaam om je afschriften te controleren op transacties die jij niet hebt gemaakt. Credit card maatschappijen zullen je bijna altijd je geld teruggeven. Ze willen jou nl. niet kwijt als klant!!

Daniel

petra
16-01-05, 17:13
Hoi Daniel alias webmeester :wink:

Lekker dat je in Februari weer gaat. Doe iedereen de groeten. Mocht je je hondje daar willen wassen dan kan je dat doen in Sand Key park....ze hebben daar sinds een tijdje een hondenafwasplaats :roll: Hoe vind je. Mijn tante heeft zo'n klein wit krengetje die ze daar bij de opening fijn even heeft afgesopt....
Weet je dat ik (lang geleden) een jaar in Tampa gewoond heb. Ik ben daar een jaar naar school geweest en woonde bij mijn tante (dezelfde die nu in Clearwater woont) Dit is alweer 21!!! jaar geleden, ik was toen 18. Dus reken maar uit, ik wordt 40 dit jaar. Hoera, het leven gaat beginnen :P

Net even op de site van de island way grill gekeken. Zijn we ook 'ns geweest, ze maken de sushi daar vers klaar, je kunt erbij kijken. Het was lekker... :!:

Inderdaad is Hawks Cay duur, maar het is de moeite waard hoor. Op hun site zijn de prijzen helemaal te veel, wij hebben bij American Estates geboekt, bij Beeline-holidays hebben ze het ook. Toen ik boekte bij American vertlede degene die ik aan de telefoon had over de nieuwe passen, ik heb het uitgeprint, maar ik snap er eigenlijk niets van. Maar goed, deze meneer vertelde me dat "men" bezig is met een opvolger van de fits pas. Hij had het over een 10 daags iets, maar het staat nog in de kinderschoenen. Wie weet in de zomervakantie dat het er is. Onze kinderen willen eigenlijk iedere avond naar Disney Quest, en dat kon natuurlijk met de fits pas. Ik hoop dat dit nieuwe, als het lukt en door gaat, ook een unlimmited ingang heeft bij alles.....
Nog even over Hawks, heb je op de site gekeken? Heb je het muziekje gehoord, nou, die man speelt dus overdag een paar uur bij de pool op z'n steeldrum... en als je dan lekker daar ligt in het water of op je ligbed is dat supergenieten hoor. Heaven :P Je moet wel $5,- per dag resort fee betalen (per kamer) als je een villa hebt, die 2x zo duur zijn, betaal je $10 per dag, maar dan mag je gebruik maken van alle zwembaden, fitness, handdoeken bij de pools, en je hebt koffie en thee op je kamer en een koelkastje. Je kunt daar eten, maar als je links afgaat richting de 7 mile bridge is daar een grote supermarket, waar je van alles kunt kopen en op je balkonnetje kunt opeten. Groeten.... :D

ed
03-02-05, 12:30
hoi petra
hoi petra zag dat jij ook een reis geboekt had via american estates
aangezien ik ook een reis via ae heb geboekt via internet ben ik benieuwd hoe het jou is bevallen via deze reisorganisatie
is de eerste keer florida voor mij (ben nooit verder als spanje geweest)
en vond het eigenlijk best eng een reis te boeken via internet

gr ed

petra
03-02-05, 13:14
He daar Ed,
Wij hebben deze keer alleen een hotel geboekt bij A.E. Een vorige keer hebben we ook FITS passen besteld bij ze en dat ging allemaal prima...
Eigenlijk hebben wij de laatste jaren alleen maar via het internet geboekt, en er is nog niks raars gebeurd, dus wees niet bezorgd, en ga genieten in Florida, daar spreken ze ook wel een beetje Espanol hoor :D
Weet je, via internet is hetzelfde als via het reisbureau alleen goedkoper.....Later, groet Petra

ed
03-02-05, 13:23
hoi petra
dat goedkoper klopt inderdaad vond het echt niet duur bij ae zit in een villa met zwembad in haines city op de southern dunes golf and country club net onder orlando en heb ook die nieuwe tickets besteld waar je viier keer naar moet kijken voor je het begrijpt
bedankt voor je snelle reactie ben toch weer iets gerustgeld nu
en genieten gaan we zeker

gr ed