Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sanneke
Hallo allemaal.
Wij zijn van plan om dit jaar op huwelijksreis naar Florida te gaan. Eigenlijk weten we hierover nog zeer weinig, vandaar dat ik op dit forum eens kwam kijken. Mijn grootste angst zijn die orkanen. Wanneer is er nu juist orkaanseizoen, kan iemand dat zeggen? Want ik lees op elke site andere dingen.
Wij zouden graag rondreizen in Florida, dus leuke tips en weetjes zijn zeker welkom.
Ook info over "waar boeken" enzo is welkom.
Bedankt.
Groetjes Sanneke
He Sanneke,
Wat leuk dat jullie op huwelijksreis gaan naar Florida, maar de vragen die je stelt zijn te vinden bij het zoekforum daar kan je bijna alles vinden, dus even zoeken en lezen en dan eventueel vragen kan je dan stellen!!!
Want heel veel tips kan je lezen in andere onderwerpen hier op het forum.
succes met lezen, zoeken en vragen!!
gr. monique
Beste Sanneke,
Allereerst natuurlijk van harte welkom op dit gezellige forum.
Zoals reeds opgemerkt, kun je de meeste vragen al beantwoorden door de zoekfunctie te gebruiken, maar natuurlijk willlen we je graag helpen.
Het Hurricane seizoen loopt van mei tot november, met als hoogtepunt (als je daarvan kunt spreken) aug, sept en okt.
Maar dat wil helemaal niets zeggen, de kans dat je precies een hurricane treft op de plek waar jij zit juist in die tijd is vrijwel nihil.
Verder wordt je op tijd gewaarschuuwd, en is er eigenlijk helemaal geen gevaar voor toeristen.
Het is wat anders voor de locals die in trailerparks in de kustarea wonen.
Gewoon lekker plannen, en een beetje flexibel zijn, dan heb je een perfecte vakantie in FLORIDA !!
Hurricanes .... AAaaaah ..... paniek!!!!
Of juist niet ...
Ik ga nu bijna 10 jaar naar Florida, elk jaar in het hoegenaamde "hurricane-season" (maart-november) en heb er nog nooit een probleem mee gehad. Eerder met een aantal andere zaken: hoogseizoenprijzen, muggen, dooie racoons bij m'n huis, te weinig ruimte in bagage voor m'n aankoopjes, inschatting van fooien de eerste keer, de verslaving om steeds maar weer terug te "moeten" naar Florida, dit forum, het andere forum, m'n zoon die niet anders weet dan vakanties naar Florida ("de Belgische Ardennen zijn ook leuk ...."), ....
Nog meer?
pascalbrouwers
11-02-07, 08:44
m'n zoon die niet anders weet dan vakanties naar Florida ("de Belgische Ardennen zijn ook leuk ...."), ....
Nog meer?
Je kunt ook nog altijd naar Maastricht;)
hahahahahahahaahahahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaa: p :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P
sorry hij is erg goed!!!!!
gr. monique
Nee, dat kan ik m'n zoon niet aandoe, da's kindermishandeling ](*,) ](*,) ](*,)
hahahahahahahaahahahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaa: p :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P
sorry hij is erg goed!!!!!
Ja, lach jij maar. ik zit vannacht weer met de nachtmerries http://www.smiliez.nl/smiliez/ongesorteerd/pauk.gifhttp://www.smiliez.nl/smiliez/ongesorteerd/str.gif
Welkom op dit leuke forum!
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Wat leuk dat jullie op huwelijksreis gaan naar Florida. Het zal jullie niet tegenvallen!
Zoals je in de voorgaande berichten al hebt kunnen lezen zou ik me niet zo druk maken om de orkanen. Wij zijn nu 12 keer naar Florida geweest en ook alle keren in het officiele orkaanseizoen (1 juni t/m 30 november).
Veel plezier met plannen van jullie huwelijksreis en succes met alle voorbereidingen van jullie huwelijk!
Groetjes,
Sonja