PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mellie



mellie
15-01-05, 05:39
Hallo forummensen!

Mijn naam is Melanie en ben woonachtig in Limburg. In maart gaan we van de 3de t/m de 19de naar Florida. Ik ben er nog nooit geweest dus ben erg benieuwd wat ik ervan ga vinden. Als ik het forum moet geloven is het helemaal top! Verheug me er in ieder geval op!

Ta2 Gerrit
15-01-05, 13:21
Je vliegt in ieder geval midden in de Daytona Bike Week, dus niet raar opkijken als er van alle kanten mooie glimmende Harley's op je af komen :lol: . Veel plezier, en vooral mooi weer, want dan hebben wij het ook 8) . Have Fun.

mellie
16-01-05, 04:08
Ga jij ook in die periode dan? Daytona staat niet op de planning, dus ik denk niet dat we daar erg veel 'last' van hebben.

Ta2 Gerrit
17-01-05, 12:14
Wij vertrekken 5 maart voor een ruim weekje Daytona Bike Week en een shopping spree in Orlando en keren 12 maart weerom naar huis. Het is zo'n beetje vaste prik om in ieder geval de eerste week van maart in Florida te zijn en dan voornamelijk voor de Harley Davidsons EN het mooie weer natuurlijk. :lol:

Francien
12-05-05, 18:47
Hoi Mellie! Vertel......hoe vond je Florida en waar ben je allemaal geweest????????

Gr. francien

mellie
13-05-05, 02:50
Hoi Francien!

Ik vond het helemaal geweldig! Ik was er nog nooit geweest, wist niet wat ik moest verwachten. Maar ik vond het super. Ik ben al vaker in Amerika geweest, weskust en oostkust, maar florida is toch weer heel anders.

We hadden een villa in de buurt van Fort Myers. Splinter nieuw en super mooi. We hebben zoveel gedaan en zoveel gezien. We zijn naar Tampa geweest, St Petersburg, Everglades, Orlando, Disney, Seaworld, Universal, KSC, Miami etc. We hadden helaas geen tijd meer voor de Keys. Goede reden om terug te gaan he. Dat gaat ook zeker gebeuren!

Ben jij al eens in Florida geweest? Ga je er snel weer heen? Vertel er eens iets over!!

Francien
13-05-05, 19:17
[quote="mellie"]Hoi Francien!

Ja hoor mellie, wij zijn al zoveel keer geweest. Zo'n 10x denk ik. Bij "even voorstellen"staat mijn korte verhaaltje. Ik sleur elk jaar mijn gezin weer de plas over. Ben wel eens naar Spanje,Sicilie, Denemarken, Duitsland, Aruba etc. tussendoor geweest (verwend nest :oops: ), maar ik heb het het meest naar mijn zin in Florida. Iedereen werkt en denkt daar mee met je en er is voor ieder wat wils. De ene dag ga je vogels spotten in de stille ongerepte natuur en de andere dag zit je gillend in een attractie. Ik denk dat vooral het klimaat mij nog het meeste aanspreekt. Heet, maar af en toe een bui. Lekker fris. Je zit midden in de tropen, maar wel geciviliseerd. Alles bij de hand!