PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema M. van Eekhout: Orlando-Orlando



M. van Eekhout
09-02-07, 11:52
Hallo, hierbij ons reisschema voor onze eerste reis naar Florida:

23 juli vertrek martinair
23 juli t/m 27 juli Hard rock Hotel Orlando
bezoeken US en Seaworld
28 juli t/m 31 juli Sanibel Resort Fort Meyers
activiteiten nog in te vullen
1 aug t/m 8 aug Atlantis Nassau
dolfijn programma ,zonnen, vrije dagen
9 augustus Chesterfield Palm Beach
10 aug t/m 13 augustus Animal Kingdom Orlando
bezoeken disney parken
13 augustus vertrek Martinair

Hebben jullie nog suggesties voor de nog in te vullen vrije dagen in Fort Meyers en Nassau?

Ta2 Gerrit
09-02-07, 12:15
Wij zijn in Nassau een keer wezen vissen op Barracuda. Ik ben niet zo'n visser maar m'n maat wilde dat graag en ik ben meegegaan als passagier. Hij ingesnoerd op zo'n stoel achter op de boot, ik op het bovendek met een biertje. Was wel leuk.
Sochtends om 6 uur weg met het openbaar vervoer. En dat was een attractie op zich. Moet je zeker doen. Met een man (allemaal locals)of 30 in een 15/20 persoons busje. Klapstoeltjes in het middenpad, dus als iemand van achteruit eruit moest, moest bijkant de halve bus leeg ! En knetterharde reggeamuziek uit megaluidsprekers onder de banken. Geweldig, vergeet ik nooit meer.
En de driver past zo zijn vaste route aan. Wij wilden op de terugweg (echt door buurten waar je normaal als toerist nooit komt) nog even wat versnaperingen halen bij een liqourstore en vroegen naar de dichtsbijzijnde. Was geen punt, hij reed wel even om en ging ook mee naar binnen (zonder aan de andere passagiers te denken) om ook even wat naar binnen te hijsen. Echt Caribean laid back en echt onvergetelijk.
En je kunt in/bij Nassau ook nog duiken met haaien. Vonden wij wat minder, maar we hebben wel leuke (lees huiveringwekkende) videofilms gezien van Engelsen die bij ons in het hotel zaten en die dat wel gedaan hadden. Een haai op 10 meter (zonder kooi) maakt wel indruk.

marisca
09-02-07, 18:44
Bedoelen jullie nasau het eiland waar de cruise ook heen vaart?
In dat geval gaan wij daar dus ook heen dit jaar en willen wij met dolfijnen gaan zwemmen:)
Vissen lijkt orlando erg leuk ( weet niet van wie hij dat heeft?)
En marcel.....Hardrock hotel is awesome, wij zijn er vorig jaar geweest en alleen al je snelle vip behandeling die je krijgt in universal parken is al geweldig.
Je hoeft werkelijk nooit lang te wachten in de parken , sterker nog je kunt nog een keer en nog een keer en nog een keer, hahahaha.
Geweldig, helaas hebben wij deze vip behandeling dit jaar niet omdat we hebben gekozen voor een cruise en villa vakantie in florida:)

gr maris

M. van Eekhout
10-02-07, 17:26
Ja die bedoelen wij, de bedoeling is dat we hier lekker gaan uitrusten,beetje zonnen zwemmen etc en uiteraard met de dolfijnen zwemmen. Denkje dat de dolfijnen vantevoren besproken moeten worden?

Almereontour
12-02-07, 09:22
Ja die bedoelen wij, de bedoeling is dat we hier lekker gaan uitrusten,beetje zonnen zwemmen etc en uiteraard met de dolfijnen zwemmen. Denkje dat de dolfijnen vantevoren besproken moeten worden?

:-P Ja dat denk ik wel. Want dolfijnen zijn nogal eigenwijs. Als ze weten dat jij komt kunnen ze ( de dolfijnen) daar rekening mee houden.:razz: