PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Hightree



Hightree
09-02-07, 10:51
Hallo allemaal,

Mijn naam is Dennis (Hightree). Ik ben 26 en zaterdag de 17e februari ga ik met mijn moeder en zus 8 dagen naar Orlando. We zijn er geen van allen ooit geweest en het is de bedoeling om, in de 6 volledige dagen dat we daar zijn, in ieder geval een paar parken te bezoeken.

Ik heb al veel nuttige topics gezien en als we nog twijfelen dan zal ik jullie om advies vragen :smile:

groeten, Dennis

bono
09-02-07, 11:33
Hoi Dennis,

Leuk man dat jullie gaan, maar wel heel kort hoor, weet niet hoeveel parken je wilt bezoeken en zo maar dan heb je een super drukke vakantie, ik zou alvast maar een weekje bij nemen voor als je thuis komt.
Maar niet al te min, wel leuk dat je gaat, veel plezier en lees ze nog even voor je gaat.
Waar heb je het allemaal geboekt voor z'n korte periode???
En vragen mag altijd.....................:mrgreen:

gr. monique

Michael66
09-02-07, 12:25
... zaterdag de 17e februari ga ik met mijn moeder en zus 8 dagen naar Orlando. We zijn er geen van allen ooit geweest en het is de bedoeling om, in de 6 volledige dagen dat we daar zijn, in ieder geval een paar parken te bezoeken.

Ik heb al veel nuttige topics gezien en als we nog twijfelen dan zal ik jullie om advies vragen :smile:
Poeh, da's al hel snel. Ik hoop dat we je in de komende dagen nog van voldoende tips kunnen voorzien. Vraag maar raak!

Mickey99
09-02-07, 14:18
Welkom op dit leuke forum.

Jullie gaan inderdaad al erg snel. Jullie trip is wel kort maar als je de 6 dagen goed benut zul je toch een hoop kunnen bekijken. Zelfs als je 3 weken zou gaan kom je nog tijd tekort :smile:

Veel plezier hier op het forum en alvast een fijne vakantie!

Groetjes,
Sonja