Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Marcel

M. van Eekhout
09-02-07, 10:33
Hallo, wij gaan met ons gezin ( 2 kids;12 en 9 jaar) voor het eerst naar Florida van 23 juli t/m 14 augustus.
Naast de gebruikelijke bezoeken aan attractieparken van Disney en US hebben we ook nog een flink aantal nog in te vullen vrije dagen .
Graag ontvang ik suggesties om deze dagen met onze kids in te vullen.

De locaties zijn Sanibel Resort (4dg) bij Fort Meyers en Atlantis Hotel (5dg) op Nassua Bahama's.

Michael66
09-02-07, 13:35
Welkomwelkomwelkom!!
We zien je schema wel verschijnen onder "reisschema's" en daar "schieten" we er wel op.

Mickey99
09-02-07, 14:01
Welkom op dit leuke forum.

Leuk met zijn allen voor de eerste keer naar Florida! Pas op want als je eenmaal 1 x geweest bent..... Het is erg verslavend!

Je zult hier in ieder geval heel veel tips kunnen vinden lezen voor jullie vakantie. Als tip: gebruik de zoekfunctie.

Veel lees- en postplezier hier op het forum!

Groetjes,
Sonja

nahnah9
10-02-07, 17:55
Hallo Marcel,
Ik zie dat je naar Sanibel resort gaat. Wji zitten daar 14 t/m 17 juli.
Al een idee wat je daar gaat doen?

Hans

calypso
11-02-07, 09:46
Welkom op dit forum Marcel.

Voor tips zou ik net als de andere je aanraden om diverse reisverslagen te lezen hier. kun je een heleboel tips uithalen. EN als je vragen hebt gewoon stellen, je krijgt altijd antwoord van iemand.

hkwvi
11-02-07, 12:44
Sanibel is hartstikke mooi maar tegelijkertijd hartstikke duur:oops:
Wij vliegen op Ft.Myers en zoeken daar as usual een simpel motel, we rijden dan wel dat stukje heen en weer. Neemt niet weg dat als je het er voor over hebt een van de mooiste stranden voor je neus ligt.
Zijn zelf jaren geleden een paar dagen in de South sea plantation geweest op Sanibel.

M. van Eekhout
13-02-07, 10:47
Hallo Marcel,
Ik zie dat je naar Sanibel resort gaat. Wji zitten daar 14 t/m 17 juli.
Al een idee wat je daar gaat doen?

Hans

Beste Hans,

Eigenlijk niet, ben op zoek binnen het forum naar leuke suggesties.