PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Dorchester Hotel, Miami Beach



Tosca
14-01-05, 23:34
Hoi Allemaal,

Vandaag deze site ondekt en me gelijk ingeschreven.
Geweldig om zo van iedereen zijn ervaringen te lezen (en er natuurlijk van te leren) :D

Maart 2003 zijn wij al eens in Orlando geweest. Dit jaar (juli) hebben we opnieuw een reis geboekt naar Florida, dit maal een rondreis van Miami naar Orlando.

Ik begrijp van velen dat in Orlando meer te doen is en het een relaxtere sfeer is, maar toch ben ik ook wel benieuwd naar Miami Beach.

Wij hebben het hotel Miami Beach The Dorchester geboekt. Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee ? Ben ik erg benieuwd naar.

:wink:

Daniel
15-01-05, 00:40
Welkom op het Florida Forum, Santb034!

Ik heb zelf geen ervaring met dit hotel, maar bij Tripadvisor kun je altijd wel ervaringen vinden van anderen:

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34439-d87004-Reviews-Dorchester_Hotel-Miami_Beach_Florida.html

Zo te zien vinden de meeste Europeanen het een prima hotel...

Veel plezier in Miami!

Daniel

Orangedevil
15-01-05, 18:05
Wij hebben er 2 keer een overnachting gehad.
Ik vond het een goed hotel.Elke keer als we een rondreis doen hebben we gewone middenklasse hotels maar af en toe zit er 1 bij dit iets beter is dan middenklasse en af en toe zit er 1 bij die wat minder is. Dit hotel was er zo 1 die beter als een gewoon hotel.

Er zit een lift in en de kamers zijn goed.Elke morgen krijg je een krant en ze hebben internet in de lobby.Er zit een best mooi zwembad bij met wat groen eromheen.let er wel op dat je parkeergeld moet betalen rond de 10 dollar per nacht.

Toen wij er waren zat er een Nederlander achter de balie die mee deed aan een uitwisseling.Was wel fijn.Wij konden ook voor 10 dollar meer naar het zuster hotel marseilles aan de overkant. Maar dat hotel was minder mooi dan Dorchester.Je hoeft de straat maar over de steken en dan ben je bijna bij het strand.Ocean Drive is een stukje lopen maar dat maakt niet uit want dan kan je wat van de stad zien.Ongeveer 20 minuten lopen.Bij het strand kan je ook over een boulevard(je) lopen.Het ontbijt in het hotel was best prijzig en niet zo bijzonder. Dus het hotel is best de moeite waard.

Harm
16-01-05, 23:02
Hallo
Wij hebben enkele jaren terug een paar keer in dit hotel overnacht. Ik vond het geen bijzonder hotel. Je hebt zelfs kans dat men er Nederlands spreekt. Verder is het duur, het parkeren van je auto kost je $12 per dag. wel redelijk cetraal gelegen.
Harm

Orangedevil
09-09-05, 17:23
Het dorchester hotel op Collins ave vond ik een goed hotel.Vlakbij het strand en vlakbij Ocean Drive.

vanisher
28-09-05, 16:18
Het dorchester hotel op Collins ave vond ik een goed hotel.Vlakbij het strand en vlakbij Ocean Drive.

Ben net terug uit Florida en heb vier nachten in het Dorchester verbleven. Echt wel een aanrader. Zeer fijne kamers (suites) en bovendien schitterend gelegen vlakbij de beach. Enig minpunt is dat je 18$ moet betalen voor parking per dag en bovendien is de parkeerplaats vrij beperkt. Als ik nog eens terug ga zal het zeker hier zijn.

Neilz
10-02-06, 16:32
Prima hotel inderdaad... Maar niet speciaal ofzo!

Ik vond onze kamer wel wat muf ruiken, maar de andere kamer van ons groepje was wel weer ok dus...

paula
10-02-06, 20:22
hoi Neilz,

Dat stelt me wel gerust, maar weet je ook hoe het met de indeling van de kamers zit, 2 éénpersooonbedden of 1 tweepersoonsbed, zie mijn vraag hierboven, voor de kinderen redelijk belangrijk, kunnen ze zich vast voorbereiden als ze bij elkaar in bed moeten liggen.

Neilz
12-02-06, 21:17
Ik meen dat het daar inderdaad 2 één persoonsbedden waren... Terwijl bijna alle andere hotels daar zijn ingedeeld met 2 persoonsbedden...

paula
19-02-06, 11:24
Op de site van het hotel laten ze de kamers zien, ze hebben dus of twee éénpersoonsbedden of een tweepersoonsbed,, bij de referenties hebben we wel het verzoek ingediend voor in ieder geval één kamer met twee enkele bedden, afwachten dus maar.

José Huntjens
30-04-06, 22:21
Dit jaar zijn wij onze rondreis door Florida geeindigt in het Dorchester Hotel(april 2006). De entree was veelbelovend (veel marmer maar meubels die echt niet bij elkaar passen) maar de toestand van de slaapkamers was minder! Wij hadden met ons reisgezelschap twee mifruikende kamers, oude badkamers waarvan de deuren niet op slot gingen, sterker nog, je kon ze niet eens dichtmaken! Ook de ruimte viel tegen. Als je met vier personen op deze slaapkamers moet verblijven heb je toch problemen met je koffers!
Buiten is alles prima, zwembad, tuinruimte met mooie stoelen en tafels, een prachtige 'Banyantree' en parkeerplaats(helaas was die vol, dus moesten wij naar een parkeergarage).
Ook op het ontbijt is niets aan temerken, prima!
Het begin van onze rondreis zijn wij begonnen in het Marseille Hotel aan de overkant en dan valt het Dorchester flink tegen!
Tijdens ons verblijf in het Dorchester werd er flink gesleept met nieuwe matrassen, wij hadden de indruk dat men aan een opknapbeurt begonnen was. Ook voor de Lobby en Lounch is dit echt wel nodig!
Toestand van de ramen op de slaapkamers was ook niet al te best. Aangezien wij op de begane grond kamers hadden is het wel een veilig gevoel als je de ramen op slot kunt doen! Dat was helaas niet altijd mogelijk!
Samengevat: bij een volgende reis door Florida verblijven wij liever in het Marseilles Hotel!

Orangedevil
01-05-06, 00:01
Wij hebben 2 keer geslapen in het Dorchester.Ook een keer gelopen door het Marseilles maar dat leek ons niet veel.

De kamers in het Dorchester zijn niet groot nee, maar dat komt denk ik door de ruimte in Miami Beach.Wij hebben in NY in een nog kleinere kamer geslapen.Toen wij in 2002 in het Dorchester waren waren ze alles aan het verven.

José Huntjens
01-05-06, 12:31
Als ik dit zo lees, dan denk ik dat het Marseilles net een opknapbeurt gehad heeft en het Dorchester er nog aan moet beginnen. Het Marseilles heeft een prachtige entree, lounche, receptie, binnenbar, zitruimte met een gróóóte tv, nog een zitruimte daarachter en buiten ook nog veel zit-en ligruimtes, buitenbar en palmenstrand met hangmatten. Daarachter een toegangspoort naar boulevard, strand en zee.
Het Dorchester steekt daar dan een beetje negatief tegen af met een lounche met zelfspelende piano, een kleine buitenzit .
De zwembaden waren bij beide hotels mooi en verwarmd, personeel erg vriendelijk, ontbijt goed.
Het Marseilles ligt echter net iets dichter bij het strand en via de wandelboulevard achter het hotel ben je zo bij Ocean Drive. Ook zijn de kamers in het Marseilles groter en luxer. Het Dorchester had geen koffiezetapparaatje,en dat hebben we ook wel gemist.
Beiden hadden internet voor algemeen gebruik. In het Marseilles moest je dit betalen, bij het Dorchester was dit gratis. Wij hadden twee laptops bij ons en in beide hotels werkte een wel en een niet!

paula
10-10-06, 21:11
http://img201.imageshack.us/img201/3969/imgp1111he0.jpg (http://imageshack.us)
http://img59.imageshack.us/img59/765/imgp1112yv1.jpg (http://imageshack.us)
http://img146.imageshack.us/img146/5053/p1000915pa8.jpg (http://imageshack.us)
Wij zijn in augustus 3 maal in het Dorchester geweest en vonden het een goed middenklasse hotel.
Ze hebben, zo goed en zo kwaad als het kon het geprobeerd te renoveren, wat niet altijd even goed gelukt is maar proberen bij klachten het gelijk op te lossen.
Het ontbijt vonden we schrikbarend duur, daar moet je wel goed opletten wat voor soort ontbijt je neemt. Dit kan nl. vele dollars schelen.
Parkeren wel erg duur, 18 dollar per dag.
Wij hadden een probleem met de kamer maar na een klacht werden we gelijk overgeboekt naar een zeer luxe suite met alles erop en eraan, gigantisch bed, royale badkamer, superkeuken met koel-vriescombinatie, magnetron, koffiezetapparaat etc. etc.
Grote woonkamer met t.v., dvd speler, stereo en twee heerlijke banken en aparte eetkamer(dit was natuurlijk een gelukje voor ons)
We hadden twee kamers geboekt omdat de kinderen 16 en 18 zijn en met zijn vieren op één kamer vonden we geen optie.
We zijn zeer tevreden over het Dorchester, ook omdat we het voornamelijk gebruikte om te slapen en ja je weet: alle waar naar zijn geld.
Mocht je nog meer vragen hebben hoor ik het wel,
gr. Paula

king
16-01-07, 10:30
Heeft het Dorchester hotel ruime 4 persoons kamers ? Wij zijn namelijk met 4 volwassenen. Kinderen van 19 (meisje) en van 16 jaar ( jongen ) moeten namelijk in 1 bed, (wordt nog leuk)

paula
16-01-07, 14:53
Hier staat nog meer over het dorchester hotel
Hotel The Dorchester (Miami Beach) (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=292) ‎(http://www.floridaforum.nl/images/misc/multipage.gif 1 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=292) 2 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=292&page=2) 3 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=292&page=3))
Heb ik ook wat foto's geplaatst alleen niet van de slaapkamers.
Ik weet niet of ze vierpersoonskamers hebben, je kan ze altijd even een mailtje sturen maar wij hebben vorig jaar dus ook 2 kamers genomen omdat we dat probleem ook al voorzagen en de kinderen ook want die wilden ook niet bij elkaar in bed slapen wat ik me wel goed kan voorstellen (toen 18(jongen) en 16(meisje))
gr. Paula

Almereontour
18-01-07, 12:00
Ik heb voor a.s. zomer ook het Dorchester geboekt.
Als het goed is een kamer voor vier personen. Al zijn hier wel twee "kinderen" bij van 9 en 13.

king
19-01-07, 11:57
Weet iemand iets over de 4 persoons kamers in hotel Dorchester ?
Iedere reactie is welkom.

Groetjes

ajvangent
22-01-07, 13:51
Wij zijn in dec 2006 in dit hotel geweest en vonden het vreselijk tegenvallen. Na een rondreis van 14 dagen en een hotel/motel of 8 was dit toch wel het slechtste hotel. Wij begonnen op Miami Beach Noord in een resort met strand, zwembad en topontbijt. Daarna via Keys richting Everglades en rest van Florida. Terug in Miami naar Dorchester.
Het is een NET NIET hotel. Het ligt net niet in het Art Deco District. (lees bijv. de reisgids van Capitool erop na), zwaar in de verbouwing, muffe kamers, zwembad aan een drukke weg en bovenal slecht gelegen.

Kom je voor het Art-Deco district, ga dan in het Art Deco zitten, dan kan je alles te voet doen.

We mochten gebruik maken van de faciliteiten van het Marseille-Hotel, wat er qua uitstraling 10x beter uitzag. Betere zwemfaciliteiten, direct aan het strand, dus ook voor wat rust een beter hotel.

Ontbijt in Dorchester is eenvoudig, goed en zeer duur. Bij het Marseille Hotel was het ontbijt ook uitermate prijzig.

Dorchester was voor ons : Net niet.... we waren en zijn beter gewend

bono
22-01-07, 14:21
Hoi,

Wij hadden dit hotel ook eerst willen boeken maar toen was het al volgeboekt, en dacht toen, dat zal wel komen omdat het goed is!??
Maar we hebben toen het RUI geboekt, een stukje verder gelegen op collins road. Toen we gingen verkennen kwamen we het Dorchester tegen en waren blij dat we voor wat meer geld er toch beter bij zaten. Maar ja het is maar wat je zelf het waard vind en of je van luxe houd of het simpel ook goed genoeg vind. Misschien qau prijs verhouding is het wel goed, dat weet ik dus niet!

succes er mee hoor!

Gr. monique

Mickey99
26-01-07, 20:02
Wij hebben in 2004 ook in dit hotel gezeten. Op zich was het toen best een goed hotel maar de kamers op zich waren niet echt luxe, meer een beetje verouderd. Het ontbijt was echter heel erg goed dus dat maakte een hoop goed ;)
Vorig jaar juni gingen we weer naar Miami en dachten we weer naar dit hotel te gaan maar de prijzen waren erg gestegen ten opzichte van 2004 en daarom hebben we toen dus een ander hotel gekozen. We vonden de veel duurdere prijs het verblijf niet waard.

groetjes,
Sonja

king
29-01-07, 11:52
Yes geboekt, We hebben geboekt bij reisbureau Toerkoop in Best ( een aanrader trouwens) zei zoeken echt alles voor je uit!!! We hebben in Miami Beach Hotel Dorchester geboekt en in Orlando- Kissimmi Best Western Lakeside. Het was wel erg moeilijk om een keuze te maken (prijs-kwaliteit verhouding) Bij het reisbureau hebben ze gebeld hoe breed de bedden waren in Dorchester maar dat wisten ze niet haha. Nu nog 3 maandjes wachten, We hebben er in ieder geval kei veel zin in.

hotel Dorchester 72 euro per kamer per nacht
hotel best western lakeside rond de 65 euro per kamer per nacht .
Allebei uit de gids van Holland International.
Ook uit die gids een auto gehuurd 34 euro per dag.
Gewoon 4 persoons.Niet slecht he?

Groetjes Yvonne

bono
08-02-07, 00:22
weet je zeker per nacht???
Bij HI is het meestal per persoon hoor, dus moet je de prijs keer twee nemen die op je printbon staat!
Ik weet het niet zeker maar anders is het niet echt duur hoor!
Nou ja dat vind ik dan, en ja wie ben ik????

gr. monique

fijne vakantie alvast!!

king
08-02-07, 10:12
hoi , Ja ik weet het zeker. moet er wel bij zeggen dat we met zijn vieren op 1 kamer liggen .
Dorchester was 18 euro per persoon per nacht = 72 euro per nacht.

Groetjes

king
22-02-07, 21:19
Hoi Monique,

We hebben toch geboekt voor Dorchester, we zien wel.
Op vakantiereiswijzer en zoover staat het hotel toch bovenaan.
Je hoort er inderdaad verschillende verhalen over.

Groetjes Yvonne

patrickreijnen
25-02-07, 14:55
Ik ben er en jaar gelden geweest en vond het niks. Kleine muffe kamer, toilet dat niet goed werkte en personeel dat dara niets aan wilde doen. Alleen de locatie is wel goed. Ik zou iets meer uitgeven en een beter hotel nemen. Er is keus genoeg.

paula
25-02-07, 17:34
Ik denk niet dat er in een jaar zoveel zal veranderen.
Wij zijn er vorig jaar 3 keer geweest, één keer een paar dagen voor de cruise, toen nog een paar dagen na de cruise en als laatste nog na een weekje Orlando.
Alle drie de keren een andere kamer, is ons prima bevallen voor een middenklas hotel, één keer een lekkende airco, maar als je hier iets over zegt komen ze het gelijk repareren of, zoals in ons geval, krijg je gelijk een andere kamer, wij werden gelijk doorgesluisd naar een prachtige suite.
Zie ook ergens op blz. 2 van dit onderwerp een paar foto's .
Misschien hebben wij gewoon geluk gehad:grin: :grin: of een ander pech.
En volgens mij heb je al geboekt, dus zou ik het maar gewoon over me heen laten komen.
gr. paula

toverfay
25-02-07, 22:49
Wij hebben er ook geen goede ervaringen mee. Wij zijn er eind 2005 geweest. De kamers ruiken inderdaad heel erg muf. Zodra de Airco aanging werd het alleen maar erger. Handdoeken roken niet fris. WC spoelde niet goed door. Onvriendelijk personeel. Weinig parkeergelegenheid. Het enige wat positief was de ligging! Meerder mensen die wij kennen zijn daar onlangs geweest en hebben het zelfde ervaren!!

Dit hotel wordt ook bijna door elk reisburo aangeboden als verblijf. Wij gaan nu in mei weer naar Florida en wij hebben nu voor het Best Western gekozen. Vorig jaar zijn we in Nevada, Arizona, Utah en California geweest en bijna altijd in een Best Western terecht gekomen. Echt een aanrader. Zeker als je rondreist, zorg wel dat je er dan wat vanaf praat.
Days Inn is ook een aanrader!! Maar die zit niet overal.

paula
26-02-07, 00:39
Wij hebben er ook geen goede ervaringen mee. Wij zijn er eind 2005 geweest. De kamers ruiken inderdaad heel erg muf. Zodra de Airco aanging werd het alleen maar erger. Handdoeken roken niet fris. WC spoelde niet goed door. Onvriendelijk personeel. Weinig parkeergelegenheid. Het enige wat positief was de ligging!
Hebben we het wel over hetzelfde hotel?:razz: :razz:
Kamers waren prima, niet muf, handdoeken roken lekker, goed en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel en ook geen problemen met het parkeren gehad.
Voor een middenklas hotel vonden wij dit een prima hotel.

toverfay
26-02-07, 12:44
Kweet niet of we over hetzelfde hotel hebben. Maar als het goed is, moet er maar 1 Dorchester Hotel zijn. Echt...het was zo vies. Zodra ik binnenliep moest ik echt proberen aan de lucht te wennen. Anders ging ik over mn nek. Die Airco zal wel stuk geweest zijn. Maar beneden bij de receptie werd er na meerdere keren gemeld te hebben, niets aan gedaan. Er kwam alleen maar een snauw. Parkeren was elke keer vol...handdoeken stonken echt...en ben al heel wat gewend met hotels in America.
Maar smaken verschillen he....misschien vinden andere mensen..het een goed hotel.

king
08-05-07, 22:22
Wij zijn net terug van Florida en hebben gelogeerd in Dorchester, Wij vonden de 4 persoonskamers tegenvallen, erg krap voor 4 personen.
De badkamer is oud en muf.
Bedden zijn wel goed.
Personeel is wel vriendelijk maar niet overdreven, ontbijt is erg duur.
Het zwembad is wel o.k. maar het water veel te warm.
Het terras is wel gezellig, je mag gewoon bij de supermarkt aan de overkant broodjes en koffie halen en op het terras van Dorchester ontbijten.
Het was niet slecht maar een volgende keer zou ik toch een ander hotel boeken.

Groetjes Yvonne

paula
08-05-07, 22:33
Of wij hebben 3x geluk gehad óf wij zijn met zeer weinig tevreden.:-# :oops:

Die zwembaden zijn altijd warm, kunnen ze weinig aan doen denk ik.
Hoop dat je het verder wel naar je zin gehad hebt.
gr. Paula

Michael66
08-05-07, 22:37
Uitgebreide reactie, leuk!! Maar kun je iets specifieker zijn, zodat het voor mij en anderen beter is een idee te krijen van of het misschien (toch) iets voor ons is? Mij lijkt het namelijk wel een goed hotel. Daarom mijn volgnde vragen:

Wij zijn net terug van Florida en hebben gelogeerd in Dorchester, Wij vonden de 4 persoonskamers tegenvallen, erg krap voor 4 personen.Heb je foto's? Ben daar erg benieuwd naar. Ook naar de maat in vergelijking tot andere kamers in andere hotels. Kun je daar wat over zeggen?

De badkamer is oud en muf.Schimmel? Foto's?

Bedden zijn wel goed.Qua formaat of comfort? Of ... ??

Ontbijt is erg duur.Bedoel je dat wat betreft kwalitiet/prijs-verhouding of algemeen? Wat was de prijs dan? En wat werd daar voor aangeboden? Heb je er foto's van?

Het zwembad is wel o.k. maar het water veel te warm.Wat bedoel je met "wel OK"? Groot genoeg of leuke vorm of ...?
En met "water te warm"? Ik heb nl. hotels meegemaakt waar ik het zwembad erg warm vond, maar dat lag meer aan de buitentemperatuur op dat moment (en die fluctueert nogal eens in deze tijd) dan aan mezelf.

Het terras is wel gezellig, je mag gewoon bij de supermarkt aan de overkant broodjes en koffie halen en op het terras van Dorchester ontbijten.Da's wel positief. Welke supermarkt zit er aan de overkant? En wat heb je daar aan ontbijt gehaald?

Het was niet slecht maar een volgende keer zou ik toch een ander hotel boeken.Welk hotel dan? Heb je leuke alternatieven gezien die je voor de volgende keer in gedachten houd?

king
08-05-07, 23:20
We hebben het SUPER naar onze zin gehad en gaan zeker een keer terug.

We hebben geen foto s van de kamer gemaakt wel van de voorkant van het hotel maar dat heb je vast al gezien.
De bedden zijn niet breed maar wel comfortabel.
Badkamer is niet echt vies maar wel heel oud en erg klein.
De supermarkt waar wij onze broodjes en koffie haalde is aan de andere kant van de straat dus als je voor het hotel staat dan rechts de straat oversteken. Je kan lekkere stokbroodjes kopen met ham en kaas uit de oven voor 4 dollar. en lekkere verse koffie.
Het was niet echt een slecht hotel maar ik weet zeker dat er betere zijn bv. Marseille aan de overkant zag er veel beter uit hoewel ik niets weet van de kamers.

De kwaliteit prijs verhouding is denk ik wel goed, wij betaalde 20 dollar p.p. per nacht.

Groetjes

nicole-onno
04-07-08, 11:17
Wij zijn een paar jaar geleden(eind 2005) geweest. Waren wel tevreden. We kregen een suite omdat de gewone kamers vol waren zonder bij te betalen. Was er iets stuk kwam er altijd meteen een monteur al was het sávonds laat. De medewerkers aan de bali namen ook altijd de tijd om rustig dingen uit te leggen. Tja dat de kamers er wat oud bollig uit zien was voor ons geen probleem je slaapt er toch alleen maar. Wij kochten ook gewoon zelf eten en aten dat op het terras op. De supermarkt zat toen der tijd als je de achtertuin uit liep links aan de overkant van de weg. Voor het hotel stoppen ook bussen. Wij hadden geen auto maar hebben we dingen kunnen zien en doen.

patrickreijnen
13-07-08, 21:40
Wij hebben in oktober 2005 in ditv hotel gezeten en vonden het helemaal niets. Muffe kleine kamer en een kleine badkamer waar de afvoer van het toilet niet goed werkte. De reactie van het personeel was, dan moet je ook geen toiletpapier gebruiken. Ik zou er nooit meer naar toe gaan. In 2006 hebbem we dan ook het Loews hoetel geboekt. Onvergelijkbaar ook qua prijs maar wel geweldig. als je maar een paar nachtjes daar slaapt zou ik gewoon een goed hotel nemen. Goed en goedkoop is er niet op South Beach. Met de huidige dollarkoers valt het prijsverschil voor een paarnachtenwel mee, zekerals je het op de kosten van de hele vakantie bekijkt. Dan maakt 80 euro per persoon meer of minder ook niet uit. tenminste dat is mijn mening

Carlo Teeuwisse
19-07-08, 22:29
Waning, warning, warning :shock:
Wij zijn in mei in Dorchester geweest en het was het slechtste hotel wat we in Florida hebben meegemaakt. Het hotel was (helaas) opgenomen bij onze rondreis. Zoals hierboven is aangegeven kleine, oude, muffe en ontzettend gehorige kamers. De airco werkte niet, de koelkast maakte een lawaai als een vliegtuig (overigens zonder te koelen) en de kluis stond gewoon los in een kastje. Op de 2 persoonskamers waren naast ons (en ook naast onze medereisgenoten op een andere verdieping) gewoon zes (en op een vd kamers zelfs tien !) mensen aan het feesten of logeren. Slapen hebben we dan ook niet gedaan. Een restaurant was er niet, het ontbijt werd op een gang geserveerd. Klachten helpen niet, de telefoon werd s'nachts niet opgenomen, op de gang voelde ik me echt niet veilig. Toen we gelukkig na 1 nacht weg konden, moesten we over dronken gasten heen naar de uitgang. Oh ja de gratis kranten waren er ook nog, alleen waren die door de gang heen gegooid en samen met pizzadozen en eetresten gebruikt ala voetbal.

Kortom als je alleen een plaatsje zoekt voor je koffers is het goed, als je ook nog wilt rusten, slapen of gewoon even wat wilt verpozen na een dagje Miami NIET DOEN

Alexandra
19-07-08, 23:17
Wij hebben vorige week in dit hotel gezeten en het personeel was niet echt vriendelijk,maar de kamer die wij hadden niet slecht en weinig lawaai gehoord.Geen vuil op de grond gezien in de gangen,wel de kranten die keurig voor de deur lagen.Vond het niet een echt slecht hotel,alleen het personeel was wat minder!

Martine de Korte
23-07-08, 14:09
Wij zijn net drie dagen terug uit Florida. We hebben het geweldig gehad!!

Miami Beach: Dorchester Hotel
Hotel viel ons erg tegen. Kamer was schoon maar meer dan dat niet. Zwembad was wel groot, maar ook vol met gasten. Geen ontbijt inbegrepen. Ook erg prijzig. Een voordeel was dat de auto op het terrein zelf stond maar dit kost wel 25dollar per dag.

hrjhaan
02-08-10, 22:11
In juli 2010 2 nachten verbleven in Hotel Dorchester in Miami Beach. Kamers was erg netjes, schoon en ruim. Zag er vrij nieuw uit. Op loopafstand van Lincoln Road, Washington ave en Ocean Drive. Parkeren koste 27,95 dollar per dag. Ze verkopen alle parkeerplaatsen 3x zodat je er 's morgens niet vroeg uit kunt. De auto's staan 3 rijen dik. Er wordt momenteel een public parking met 139 plaatsen naast het hotel gebouwd. Volgend jaar zal dan het parkeerprobleem opgelost zijn. Geen ontbijt inbegrepen, maar genoeg mogelijkheden op loopafstand. Leuk zwembad.

corrus
03-08-10, 01:05
Openlucht zwembaden van hotels zijn altijd gewoon heel erg warm in de zomer...
De zon staat er de gehele dag op te branden...

carolinevdm
04-08-10, 22:02
hey

wij hebben ons laatste hotel geboekt in de dorchester suites, hadden gedacht aan een mooie suite, maar niks bleek daarvan waar!!!
zetels met scheuren, verzakte vloer, kapot carpet, gordijnen die scheef hangen, buiten kijken op vuilzakken...
we zouden daar zeker niet meer boeken!!!
nu zijn ze er werken aan het doen ernaast, dus extra lawaai en stof!!!
groetjes

hrjhaan
04-08-10, 22:40
Wij hadden een hele mooie kamer. Waarschijnlijk net opgeknapt en keken uit op de straat aan de voorzijde. Van het werken ernaast aan de parkeergarage hadden wij helemaal geen overlast.
Wij zouden hier zo weer boeken.

Brechtje1983
17-08-10, 13:12
Wij waren zeer tevreden over dit hotel! Nergens last van gehad! Zelfs een gratis upgrade naar junior suite, die ons immens beviel! Wij zouden hier zeker nog teruggaan!
Snap niet dat er in een hotel zo'n contrasten kunnen zijn tussen kamers?
Wij hebben nergens in dit hotel iets verkeerd gezien. Misschien dan het zwembad die aan de kleine kant was, maar je zit dan ook midden in het centrum, een superzwembad kun je niet verwachten qua ligging, dus ons hoor je zeker niet klagen!