PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Dorchester Hotel, Miami Beach



Tosca
14-01-05, 23:34
Hoi Allemaal,

Vandaag deze site ondekt en me gelijk ingeschreven.
Geweldig om zo van iedereen zijn ervaringen te lezen (en er natuurlijk van te leren) :D

Maart 2003 zijn wij al eens in Orlando geweest. Dit jaar (juli) hebben we opnieuw een reis geboekt naar Florida, dit maal een rondreis van Miami naar Orlando.

Ik begrijp van velen dat in Orlando meer te doen is en het een relaxtere sfeer is, maar toch ben ik ook wel benieuwd naar Miami Beach.

Wij hebben het hotel Miami Beach The Dorchester geboekt. Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee ? Ben ik erg benieuwd naar.

:wink:

Daniel
15-01-05, 00:40
Welkom op het Florida Forum, Santb034!

Ik heb zelf geen ervaring met dit hotel, maar bij Tripadvisor kun je altijd wel ervaringen vinden van anderen:

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34439-d87004-Reviews-Dorchester_Hotel-Miami_Beach_Florida.html

Zo te zien vinden de meeste Europeanen het een prima hotel...

Veel plezier in Miami!

Daniel

Orangedevil
15-01-05, 18:05
Wij hebben er 2 keer een overnachting gehad.
Ik vond het een goed hotel.Elke keer als we een rondreis doen hebben we gewone middenklasse hotels maar af en toe zit er 1 bij dit iets beter is dan middenklasse en af en toe zit er 1 bij die wat minder is. Dit hotel was er zo 1 die beter als een gewoon hotel.

Er zit een lift in en de kamers zijn goed.Elke morgen krijg je een krant en ze hebben internet in de lobby.Er zit een best mooi zwembad bij met wat groen eromheen.let er wel op dat je parkeergeld moet betalen rond de 10 dollar per nacht.