PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Michael66: 30-07-2007 - 20-08-2007



Michael66
07-02-07, 16:02
Ik ben niet zo van het vastleggen van allerlei zaken tijdens mijn vakantie. Maar uiteraard heeft mijn vakantie wel een begin- en einddatum. En mijn honkbal-verslaving wordt ook (een beetje) gestild, dat weet ik zeker. Da's dus wel ingepland. Goed gecombineerd met mijn egaatje's (dure) bezoek aan super-scrapbook-store Whim-So-Doodle.

30-07 Vertrek AMS, via Philadelphia, aankomst MCO. Naar villa in Kissimmee. Eerste shopjes doen bij WalMart.
31-07 Minigolf (standaard eerste-dag-vermaak)
01-08 Disney (welke ...? Nog geen idee, zoon bepaalt dat)
02-08
03-08
04-08 Naar St. Pete Beach (Hotel: Sirata). Chantal naar Whim So Doodle (Scrapbookwinkel). 's Avonds ga ik (alleen, maar wel met vrienden) naar wedstrijd Devil Rays - Orioles.
05-08 Middagwedstrijd Devil Rays - Orioles.
06-08 Terug naar Kissimmee.
07-08
08-08
09-08
10-08 Afscheid nemen van Marisca, Hennie en Orlando (die gaan alweer terug naar NL).
11-08
12-08
13-08
14-08
15-08
16-08
17-08
18-08
19-08
20-08 Vertrek MCO.
21-08 Aankomst AMS.We hebben wel een aantal zaken die we willen doen, die passen we ergens in. Wanneer ...? Dat zien we dan wel wer.

Via Daytona (Daytona USA bezoek) naar St. Augustine. Daar een overnachtingen de volgende dag weer richting Kissimmee. Onderweg mogelijk naar Silver Springs en/of ACME Superstore. Iemand nog leuke andere dingen op die route?
Evt. nog een extra tripje richting onze vrienden in New Port Richey en Hudson (westkust FL). E.e.a. hangt af van hun agenda's en gezondheid.
Bezoek aan Disney-parken. We hebben net passen aangeschaft voor 10 dagen MK/MGM/Epcot/AK en 6 dagen "waterparks & more". Geen hopper, wel "non-expiration". Hoppen doen we toch niet, en hoeveel dagen we naar de parken gaan ... geen idee. Wel een lekker idee dat je niet binnen 14 dagen je "dagen" op hoeft te maken, die kunnen/gaan we de komende jaren allemaal benutten.
Boggy Creek Airboat tour. Marisca's Hennie wil dit graag doen, lijkt mij ook wel gaaf. In 1998 airboattour in de Everglades gedaan, was erg gaaf en voor herhaling vatbaar.
Dinnershow. Arabian Nights schijnt erg leuk te zijn. Maar Medieval Times is ook erg aantrekkelijk, aangezien we daar vlakbij in een villa zitten. Voorkeuren / tips?
Shoppen, lekker eten, rondtouren (zonder TomTom!!), WalMart- en scrap-shoppen, Tommy-Hilfigeren, zwemmen, niksdoen, genieten, Premium'en .... Spenden!!Oftewel: Fun in the Sun, our way!

We hebben de vlucht (US Airways, AV), auto (Alamo EQ via usareisen.de), Disneytickets (UnderCoverTourist) en hotelovernachtingen in St. Pete Beach (AV) al geregeld. Villa (AV) volgt komende week. Honkbalkaartjes regel ik ter plaatse (wie weet weer een leuke sponsoractie t.z.t.). Boggy Creek en dinershow idem.

bono
07-02-07, 16:12
en/of ACME Superstore. mag ik zo vrij zijn te vragen wat voor winkel dit is en hoe hij vol uit heet!

Boggy Creek Airboat tour. is dat ook in de natuur of zoiets als de everglades??
mag ik vragen dan hoe het gebied heet??

Shoppen, lekker eten, rondtouren (zonder TomTom!!), WalMart-en, scrap-shoppen, Tommy-Hilfigeren, zwemmen, niksdoen, genieten, Premium'en .... Spenden!! dat klinkt als muziek in mijn oren, hier geen vragen over!!!Oftewel: Fun in the Sun, our way! niet slecht!


gr. monique

voor de rest ziet het er vreselijk relaxt uit, super!!

Michael66
07-02-07, 16:42
http://www.acme-superstore.com/
Voor mijn Star Trek verslaving wel leuk om te kijken. Gelukkig ben ik geen "Completist" (iemand die alles wil hebben, en wel helemaal compleet), want dn zou ik daar echt helemaal failiet gaan.

http://www.bcairboats.com/
Vlakbij waar wij verblijven in Kissimmee. Misschien wat minder groot en spectaculair als in de Everglades, maar wel eg dichtbij. Geen idee of dat leuk is, gaan we wel zien.

Ta2 Gerrit
07-02-07, 16:56
Via Daytona (Daytona USA bezoek) naar St. Augustine. Daar een overnachtingen de volgende dag weer richting Kissimmee. Onderweg mogelijk naar Silver Springs en/of ACME Superstore. Iemand nog leuke andere dingen op die route?
Er schijnt een nieuwe supermall te zitten tussen Daytona en St. Augustine. En natuurlijk even het fort in in St. A.

Bezoek aan Disney-parken. We hebben net passen aangeschaft voor 10 dagen MK/MGM/Epcot/AK en 6 dagen "waterparks & more". Geen hopper, wel "non-expiration". Hoppen doen we toch niet, en hoeveel dagen we naar de parken gaan ... geen idee. Wel een lekker idee dat je niet binnen 14 dagen je "dagen" op hoeft te maken, die kunnen/gaan we de komende jaren allemaal benutten.
Boggy Creek Airboat tour. Marica's Hennie wil dit graag doen, lijkt mij ook wel gaaf. In 1998 airboattour in de Everglades gedaan, was erg gaaf en voor herhaling vatbaar.
Boggy Creek gaan wij heel misschien over een paar weekjes doen. Indien wel, zal ik verslag doen.
Dinnershow. Arabian Nights schijnt erg leuk te zijn. Maar Medieval Times is ook erg aantrekkelijk, aangezien we daar vlakbij in een villa zitten. Voorkeuren / tips?
Ik vond Medieval Times wel geinig (niet meer dan dat) en onderhoudend. zeker als jouw ridder wint en je vrouw de wimpel van deze ridder "draagt". 1e Rang plaatsen nemen.
Shoppen, lekker eten, rondtouren (zonder TomTom!!), WalMart- en, scrap-shoppen, Tommy-Hilfigeren, zwemmen, niksdoen, genieten, Premium'en .... Spenden!! What's new pussycat ! :lol: .

Het ziet er verder allemaal weer goed uit. Zit je in een Berkeley villa ?

Eric
07-02-07, 21:15
Nou Michael, dat ziet er allemaal weer heel goed uit.
Ik neem aan dat Steven veel inspraak heeft gehad in het programma?
Ik zou die scrapbookwinkel overslaan, houd je weer geld over voor flink wat honkbalpetjes.
Eric

Michael66
07-02-07, 21:42
Ik zou die scrapbookwinkel overslaan, houd je weer geld over voor flink wat honkbalpetjes.
No option. =;

Onze Florida-trips gaan elk jaar door bij de gratie van twee eisen: mijn honkbal en Chantal's scrapbook-stores. En inmiddels ook: Steven's Bionicle's bij WalMart en minstens één nieuwe game voor z'n GBA. En komende zomer een mooie nieuwe DS natuurlijk ..... daar heeft'ie voor gespaard.

Michael66
07-02-07, 21:44
Het ziet er verder allemaal weer goed uit. Zit je in een Berkeley villa ?
Thanx. Villa is nog even afwachten. Ik weet zeker dat Teo met een mooie optie komt. En anders vind ik zelf wel wat!! :D

bono
07-02-07, 23:58
No option. =;

En komende zomer een mooie nieuwe DS natuurlijk ..... daar heeft'ie voor gespaard.

Dat vind ik nou geweldig om te lezen dat kinderen sparen voor iets, en niet gelijk krijgen als ze weer eens wat nieuws zien.


gr. monique

Michael66
08-02-07, 04:06
Hij krijgt 't toch wel, onafhankelijk van hoeveel hij uiteindelijk heeft gespaard .....
Maar het is wel een duidelijk signaal (en zo komt het ook bij hem over): geef niet meteen elke paar euro uit, voor grote uitgaves heb je een heleboel kleine bedragen nodig. Steven was dan ook erg blij met elke bijdrage die hij op z'n verjaardag (5-1) kreeg, hoe groot of klein die ook was. Alles bij elkaar aan geld en Bart Smit-bonnen zo'n 70 euro, dus nog even doorsparen voor de DS.

"Pappa, heb jij nog wat muntjes voor in mijn spaarpot?"

bono
08-02-07, 09:50
aaaaaaaaaaaaaaaaa wel lief hoor, vind het altijd wel leuk om die eerlijkheid van kinderen aan te horen, geweldig!!

Nou wens steven maar succes met het verder sparen!

gr. monique