PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Stephie



stephie
07-02-07, 13:15
Hallo allemaal!

Ik ben Stephanie en 24 jaar. Mijn vriend en ik gaan dit jaar voor het eerst naar Florida op vakantie. Wij hebben via fly2florida een 14-daagse fly/drive geboekt. We vertrekken in mei. Ik vind het echt superspannend. Amerika is al jaren een droom voor mij.

Waarom Florida? Geen idee eigenlijk. Op dit moment trekt Florida mij gewoon het meeste aan. Mijn vriend heeft er iets minder mee. Hij gaat nu vooral mee, omdat ik zo graag wil. Maar ik weet zeker dat hij ook verkocht zal zijn, hihi.....(hoop ik, want ik wil nu al een keer terug gaan haha).

Groetjes,

Stephanie

Njit
07-02-07, 13:19
Welkom op het Forum. Florida is een goede keus voor je eerste USA reis (ik ga ervan uit dat er nog vele zullen volgen :) ).

Hebben jullie al een reisschema?

stephie
07-02-07, 15:53
Hoi,

We hebben Best of Florida geboekt. Dus we moeten ons wel houden aan een bepaalde route, ook omdat de hotels natuurlijk van te voren geboekt zijn...

Ik wil zeker nog meer zien van Amerika. Ik zou graag naar New York en Las Vegas willen.

groetjes,

stephanie

Mickey99
07-02-07, 17:20
Welkom op dit leuke forum.

Florida is heel erg leuk maar pas op; het is ook erg verslavend!! ;-)

Succes met alle voorbereidingen en veel plezier met lezen en posten op dit forum!


Groetjes,
Sonja

stephie
11-10-10, 21:48
Ik ben een tijdje afwezig geweest. Om deze reden stel ik me even opnieuw voor.
In 2007 ben ik voor het eerst naar Amerika geweest. Mijn vriend en ik hebben toen een rondreis door Florida gemaakt. Het reisverslag is nog ergens terug te vinden op dit forum :razz:
Vooral ik ben na deze reis besmet met het Amerikavirus!! Kortom...ik ben verslaafd!! Wel een prettige verslaving hoor!
Vorig jaar september hebben wij een rondreis gemaakt door West Amerika. Ook een hele belevenis en we hebben echt een prachtige reis gemaakt.
Ik ben afgelopen zaterdag teruggekomen van een stedentrip NYC met mijn moeder....Ik durf het bijna niet te zeggen...maar....ik ben alweer bezig met een reis naar Amerika voor 2011 :-\"
Het is bijna voor 100% zeker dat we weer naar Florida gaan! Vandaar dat ik weer eens kom koekeloeren op dit forum. Bij onze vorige trip naar Florida hebben we veel aan dit forum gehad!
Vergeet ik nog te melden waarom we nu weer voor Florida kiezen! Florida is gewoon een leuke staat, kleinschalig (in vergelijking met het westen) je krijgt het echte vakantiegevoel!!!!

r.teeuwsen
11-10-10, 22:07
Hoi Stephie,

Wederom welkom, eigenlijk welkom terug.... besmet met het 'Florida-virus, ja dat kon niet uitblijven ;-)
Heerlijk vooruitzicht om in 2011 weer naar Florida te gaan!!
Veel plezier hier met je voorbereidingen.

Greetz, Remco