PDA

Bekijk Volledige Versie : Universal Studios & Islands of Adventure (1)



Pagina's : [1] 2 3 4

brenda
27-01-05, 11:01
Voor de pretparken fanaten en dan met name de thrillseekers:
Adventure Island is geweldig een gave Hulk coaster, Spiderman 3 D, Jurassic Park helemaal leuk. Park is mooi opgezet staat er alweer 6 jaar maar is zeer de moeite waard. Nog een thrill seeker ride is bij the MGM Studio's van Disney en dan bedoel ik The Tower of Terror. en Aero Smith rollercoaster ook bij MGM Studio's
Have fun!!!

RMB
27-01-05, 22:27
Over IOA en US lees je op het forum weinig, terwijl het toch mooie parken zijn. Als we in Orlando zijn kunnen we het toch niet laten om even er naar toe te gaan. En dan 's avonds even naar the Citywalk.

annemiek1001
24-08-05, 11:27
Dan kan ik met een gerust hard gewoon mijn tickets aan de kassa kopen! Hoop alleen dat de rijen aan de kassa meevallen......als je de tckets al hebt kun je natuurlijk gewoon doorlopen!

annemiek1001
25-08-05, 09:07
Nu alleen nog bepalen of we op dag 3 naar Univesal Studios of naar Islands of Adventure gaan!

FrankS
25-08-05, 10:11
Als het niet te druk is, dan kun je die 2 parken ook samen doen. In de ochtend Islands of Adventure en 's middags Universal. Ze liggen op loopafstand van elkaar.

annemiek1001
25-08-05, 10:21
Heb je ook een soort van eendaagse hopperpas voor Universal dan?

FrankS
25-08-05, 12:15
Ja. Een 1-day 1-park pass kost ca. $63 p.p. (volwassene) en een 1-day 2-park hopper pass kost ca. $74 p.p. Deze prijzen zijn inclusief tax.

Eric
25-08-05, 13:06
Dat is voor mij ook nieuw, en aangezien ik in oktober in Orlando ben, denk ik dat ik ook maar die 2 park/1 dag kaart neem, als het niet zo druk is, en je gaat een beetje op tijd, is dat voor mij in ieder geval voldoende.
Eric

FrankS
25-08-05, 13:10
Wij doen Universal altijd 2 parken 1 dag. Omdat we echter vrijwel elk jaar gaan (elk jaar naar Florida, maar niet altijd naar Universal) kopen we meestal een pas voor meerdere dagen, maar gebruiken we er daar maar 1 van. Omdat ze toch nooit verlopen gebruiken we het restant in volgende jaren.

Njit
25-08-05, 14:30
Same here.. Wij hebben in 2004 beide parken gedaan maar voor een nieuw bezoek is dit net zo prettig. We hoeven toch niet alle attracties te zien en dan is Hoppen wel zo handig..

Ta2 Gerrit
25-08-05, 16:48
Wij hebben dit vorig jaar gedaan. Eerst (bijna) alle rollercoasters in IOA en aan het eind van de middag naar de Studio's. Daar nog een paar attracties gedaan en toen naar het Mardi Grass concert, dat daar om 8 uur begint. Koste toen $13,- bovenop de entree voor IOA.

abby1973
06-02-06, 10:34
Ik las dat de Universal Studio's uit twee parken bestaat , de studio's zelf en Island of adventure. Nu vraag ik me af moet ik dan voor beide parken apart een kaartje kopen of zitten ze samen in hetzelfde park.
alvast bedankt,

groetjes abby

marisca
06-02-06, 10:47
Abby, De vraag is : Hoe lang blijf je in Orlando ? Welke parken wil je nog meer bezoeken ? Ik hoor nog van je ? Groetjes marisca. :D

Daan
06-02-06, 10:58
Het antwoord op de vraag is: ja, het zijn 2 parken, en ja, je moet voor beide een kaartje kopen. Maar waar Marisca denk ik op doelde (correct me if i'm wrong), er zijn combi kaarten te koop voor universal. Daarmee kan je naar universal (2 parken) Seaworld en nog 1 park (ben helaas vergeten welke dat is). Afhankelijk van hoelang je in Orlando blijft en welke parken je wilt bezoeken zijn er dus goedkopere alternatieven dan 2 losse kaartjes kopen.

marisca
06-02-06, 11:25
Juist Daan, Ik doelde op de Flex-ticket 14 dagen onbeperkt naar Seaworld, Universal Islands of Adventure, Universal Studio's, Wet'n Wild Waterpark, Bush Gardens voor vaak voordelige prijzen. Je hebt ze ook zonder Bush gardens dan is het een 4 parken ticket. Die hebben wij dit jaar , Dan hoef je niet alles in zo'n dag te proppen. Je hebt ook nog vakantie rust nodig, al hoewel dat gebeurd bij ons ook nooit als wij daar zijn. Wij hebben aan 3 weken in orlando nog niet genoeg! Blijf je maar kort dan is het mischien een idee om een combi pass te halen, (hopper optie voor beide parken). Als je alle 4 de parken zou willen bezoeken is mischien die flexticket toch aan te raden! Groetjes marisca. 8)

abby1973
06-02-06, 11:27
Bedankt voor jullie reactie

We hebben al een driedaagse pas voor de andere parken(disney, epcot, animal kingdom) maar de Universal studio's wilde we ook graag zien. Welke van de twee is leuker om te bezoeken, er gaan naar dit park geen kinderen mee.
Alvast bedankt voor een reactie

marisca
06-02-06, 11:45
Als eerste Disney had niet in de flex ticket gezeten en als tweede weet ik niet waar jullie van houden. Voor allebei de parken zou ik gaan want ik vind ze allebei geweldig ! Kunnen jullie niet een 2 daagse hopperpas aanschaffen? Ik weet dat je die daar kunt kopen en via een reisbureau ook. Ze zijn allebei uniek, Het ene park heeft als topper The Mummy en Shrek 4-D en Jaws en Jimmy neutron(ook leuk als je geen kinderen hebt) Etc Etc. Het andere park heeft weer The Hulk, Spiderman, Duelling Dragons, Popeye(you may get wettttt!!!!), Dudley doo ripp saw falls, And many more. Maak je keuze maar? Ik kan het niet. Veel succes Marisca. 8) .

marisca
06-02-06, 14:06
O ja en dan hebben wij deze nog : Deze Attractie is al weer wat jaren oud maar blijft ook absoluut een Toppertje!!! Jurassic Park, The river adventure.


http://img156.imageshack.us/img156/7362/afbeelding241medium1um.jpg (http://imageshack.us)

Neilz
10-02-06, 17:01
Wij waren 2 dagen in Orlando en hebben Seaworld en Universal Studio's aangegaan...

Ik moet zeggen dat je in één dag makkelijk Universal Studio's kan uitlopen hoor... We zijn in álle attracties geweest en in sommige (Men In Black, Mummy The Ride en T23D) zelfs 2 keer geweest...

Komt misschien ook omdat aan het einde van de dag er wat regenwolken verschenen en veel mensen dus eerder vertrokken...

marisca
10-02-06, 18:11
Neilz, Ben jij zeker in het laagseizoen geweest? In de zomer maanden is het niet te doen om Allebei de parken in 1 dag te bezoeken.Groeten marisca.
http://img147.imageshack.us/img147/3541/animatiemagazijn361cd.png (http://imageshack.us)

Neilz
12-02-06, 21:18
Neilz, Ben jij zeker in het laagseizoen geweest? In de zomer maanden is het niet te doen om Allebei de parken in 1 dag te bezoeken.Groeten marisca.
http://img147.imageshack.us/img147/3541/animatiemagazijn361cd.png (http://imageshack.us)
Half juni tot begin juli... nét voor het hoofdseizoen...

christophe
13-02-06, 14:26
ik heb net mijn kaarten thuis gestuurd gekregen. Een twee-dagen ticket voor beide parken met één dag extra gratis.

marisca
13-02-06, 15:00
Mag ik vragen wat jij er voor betaald hebt ? En waar jij ze hebt besteld? Groet marisca.

http://img19.imageshack.us/img19/9523/spidersmiley9ga.gif (http://imageshack.us)

Johandiana
14-02-06, 19:30
je kunt aan de kassa van universal een 2 parken hopperticket kopen.als ik me niet vergis waren ze 60 dollar exclusief btw. en als je dan in een rustige periode gaat kun je allebei de parken wel bezoeken ,ik had wel gezien dat je het beste island of adventure vroeg moet doen en dan s'middags de studio's.

christophe
15-02-06, 21:01
Mag ik vragen wat jij er voor betaald hebt ? En waar jij ze hebt besteld? Groet marisca.

http://img19.imageshack.us/img19/9523/spidersmiley9ga.gif (http://imageshack.us)

ik heb ze besteld via undercovertourist, een weekje later lagen ze al in de bus. Voor twee passen (multi day 2 days third for free) betaalde ik inclusief verzending 230 dollar.

marisca
16-02-06, 20:17
Als je ook Seaworld en wet'n wild wilt bezoeken is een flexticket super voordelig!! Die hebben wij genomen , Dan kun je 14 dagen achter elkaar zelf bepalen hoe vaak of hoe lang je wilt gaan ! En welke parken en kun je ook makkelijk combineren met andere parken op de zelfde dag. Je hebt ook een 5 parken ticket , Dan zit er Bush Gardens bij. Wij zitten er nog over na te denken om onze passen te upgraden ! Maar dan word het misschien te veel van het goede, Wij gaan namenlijk ook al 10 dagen naar Disney World.
http://img468.imageshack.us/img468/2245/shrek4dfilm0kx.jpg (http://imageshack.us) Groetjes Marisca.

cynny
03-03-06, 17:14
Vandaag op zoek gegaan naar tickets voor islands of adventure (park van universal studio's). Maar had bijna tickets gekocht voor adventure islands (waterpark in tampa). Wilde jullie er ook op wijzen dat de namen erg veel op elkaar lijken maar dat het dus 2 verschillende parken zijn!!!

groucho
05-04-06, 16:34
Stel wij zouden op één dag beide Universal parken willen bezoeken.
Wat voor ticket kunnen wij dan het beste aanschaffen. Voor zover ik begrijp heb je alleen maar 1 day/1 park en 2 day2 park. Klopt dit?

Njit
05-04-06, 17:14
Stel wij zouden op één dag beide Universal parken willen bezoeken.
Wat voor ticket kunnen wij dan het beste aanschaffen. Voor zover ik begrijp heb je alleen maar 1 day/1 park en 2 day2 park. Klopt dit?

Bij de kassa had je ook de optie om voor $10 toegang tot het andere park erbij te kopen.

Gateprice voor 1 dag 1 park: $67.10
Gateprice voor 1 dag 2 parken: $77.75

Zie http://www.ticketmania.com/discounttickets.shtml

pascalbrouwers
06-04-06, 00:00
Stel wij zouden op één dag beide Universal parken willen bezoeken.
Wat voor ticket kunnen wij dan het beste aanschaffen. Voor zover ik begrijp heb je alleen maar 1 day/1 park en 2 day2 park. Klopt dit?

Bij de kassa had je ook de optie om voor $10 toegang tot het andere park erbij te kopen.

Gateprice voor 1 dag 1 park: $67.10
Gateprice voor 1 dag 2 parken: $77.75

Zie http://www.ticketmania.com/discounttickets.shtml

Njit,
Als ik het goed begrijp, kan ik online tickets bestellen en ter plaatse upgraden tot een 2 parken pas bij universal.

IK heb op dit ogenblik kaarten voor disney 4 daagse hopper en seaworld besteld.

Wij willen 1 dag naar Universal gaan, maar mijn vrouw ziet dit niet zo zitten.
Dus concessies doen :wink:

Wij gaan de eerste week van Mei waarschijnlijk 3-5-6.
Heeft dit zin om een pas te upgaden. Wij zijn met 2 volwassenen en 1 kind van 5.

groet,
Pascal

Michael66
06-04-06, 08:17
Via de website van Universal Studios (http://www.universalorlando.com/tickets.html) kun je tickets bestellen voor 2dagen/2parken voor $99,95+tax. Daarbij heb je dan de keuze uit drie opties:
1. Gratis kaartje voor een kind (3-9jr) bij elk volwassenen-ticket en 3 extra dagen entree.
2. 3 dagen gratis entree (ik zou dan voor optie 1 kiezen)
3. Gratis "Non-expiration": de tweede dag blijft onbeperkt geldig.

Niet de goedkoopste aanbieding, maar wel heel gunstig als je kids hebt in de leeftijd van 3 tot 9 jaar.

cynny
02-05-06, 13:38
zijn de universal parken wel allebei in 1 dag te doen vraag ik me af???

Eric
02-05-06, 13:57
Ja en nee.
Als je beide parken volledig wilt bezoeken op in een drukke periode heb je twee dagen nodig.
In een rustige periode kun je de hoogtepunten in een dag bezoeken.
Het hangt er helemaal vanaf wat je zelf wilt.
Eric

pascalbrouwers
02-05-06, 15:11
hallo.
Wij hebben zo'n pas online besteld Tip Michael66voor ons drieen was dit meen ik 212 dollar.
Hiermee kun je dan "hoppen" over 2 parken+ kun je nog extra dagen gaan.
Als je normale tickets besteld kosten die meen ik iets van 65 dollar voor volwassenen en 53 dollar voor kids.
Tel dit bij elkaar op =183 dolle excl tax.
Dan kun je ook nog niet hoppen.
Deze prijzen heb ik ongeveer in mijn hoofd zitten, ik zal er echter niet ver naast zitten.
Vlg's mij kun je ook nog 5 dollar pp korting krijgen.
Dus die tip van Michael66 is naar mijn idee zo slecht nog niet.

Wij zijn afgelopen Zaterdag geweest.
Normaal zou je zeggen dat het dan drukker is.
Echter dat was niet het geval.

Wat ik nou wil zeggen is dat Eric volkomen gelijk heeft.
In een mindere drukke periode lukt het je niet om alles in 1 dag te doen
Wij gaan vandaan nog een keertje terug, om de attracties die we niet gered hebben te kunnen doen.

groet,
Pascal

marisca
02-05-06, 22:44
The mummy ,, Pascal?
Of de Jurrassicpark ride...!!!?

pascalbrouwers
03-05-06, 03:48
The mummy ,, Pascal?
Of de Jurrassicpark ride...!!!?

Hoi Marisc,
Heb ik iets gemist :roll:
Wat bedoel je precies met The Mummi of the ride van Jurassic park.

Ieder geval beide super attracties.
Vandaag beide nog een keer gedaan.
Afgelopen Zaterdag mocht ons dochtertje niet in de Ride.
Vandaag vandaag wel :roll:
Gegroeid :wink: lijkt mij sterk.
Had ook nog eens dezelfde schoenen aan 8)

Of dit te maken heeft met het weekend, lijkt mij sterk
Vlg's mij meer wie er staat.
Het vreemde is echter dat ze vandaag ook bij Men in Black naar binnen mocht en ook bij Popey's.
Allemaal hebben ze een vanaf 42 inch toegang grens.
Who cares zij vond het geweldig.

greetz,
Pascal

marisca
03-05-06, 09:57
Het is zowiezo een kromme zaak die lentgte bepalingen zijn in ieder land weer anders! :?
De hele simpele achtbaan van de efteling mocht mijn zoon niet in en hij mocht wel in Rock'n roller coaster in Parijs!
Hij is gelukkig inmiddels 1.30 maar nog te klein voor de mummy dit jaar!
ik geloof trouwens dat hij die ook te eng vind nog!
Maar mams niet hoor! :lol: :lol: :lol:

pascalbrouwers
03-05-06, 14:58
Het is zowiezo een kromme zaak die lentgte bepalingen zijn in ieder land weer anders! :?
De hele simpele achtbaan van de efteling mocht mijn zoon niet in en hij mocht wel in Rock'n roller coaster in Parijs!
Hij is gelukkig inmiddels 1.30 maar nog te klein voor de mummy dit jaar!
ik geloof trouwens dat hij die ook te eng vind nog!
Maar mams niet hoor! :lol: :lol: :lol:

Te Mummie is wel een geweldige Ride.
Ik ben een paar keer door de Single lines gegaan.
gaat vrij snel.
Deze hebben ze bij meerdere attracties.
Zo kunnen papa en mama ook de door en hoeven de kleintjes niet alleen te blijven.
Goede oplossing van universal.

groet,
Pascal

marisca
12-05-06, 22:14
Het blijft wel krom dat je voor de fastpassen moet betalen!
Dat was vorig jaar nog niet, Vind je het gek dat het slechter gaat met universal!
Als ze zo doorgaan Word het alleen maar erger. :twisted:
Zonde!
Bezoekers aantal daalt drastisch. :D met de jaren.
gr marisca.

Mikam
13-06-06, 09:57
Eigenlijk een simpele vraag.

Universal Studios Orlando of Island of Adventure en waarom wel en waarom niet? Is er iets te doen voor een kind van 3?

Eric
13-06-06, 10:11
Alle twee leuk, als je echt moet kiezen dan de studio's i.v.m. kind.
Andere park heeft meer rollercoasters.
Eric

pascalbrouwers
13-06-06, 22:32
Alle twee leuk, als je echt moet kiezen dan de studio's i.v.m. kind.
Andere park heeft meer rollercoasters.
Eric

Helemaal mee eens Eric.

Wij hebben een dochtertje van 5 jaar oud.
En zijn pas daar geweest, en hebben het onder levende lijve ondervonden.

Wij hebben echter beide parken gedaan in 2 dagen tijd.
Ik vond ze overigens beide heel erg leuk.
De laatste keer dat wij daar waren was Islands of Adventure bijna klaar.

Een andere wellicht ook een goede optie, neem een ticket waar je mee kunt "hoppen" zoals bij Disney.

marisca
13-06-06, 23:01
Alle twee leuk, als je echt moet kiezen dan de studio's i.v.m. kind.
Andere park heeft meer rollercoasters.
Eric

Helemaal mee eens Eric.

Wij hebben een dochtertje van 5 jaar oud.
En zijn pas daar geweest, en hebben het onder levende lijve ondervonden.

Wij hebben echter beide parken gedaan in 2 dagen tijd.
Ik vond ze overigens beide heel erg leuk.
De laatste keer dat wij daar waren was Islands of Adventure bijna klaar.

Een andere wellicht ook een goede optie, neem een ticket waar je mee kunt "hoppen" zoals bij Disney.

Gewoon hopper pass nemen, Het andere park( Islands of adventure) vind ik persoonlijk leuker maar inderdaad met kleine kids kun je dan beter voor het andere park gaan! Als je dan toch moet kiezen!
Marisca 8)

pyca
14-06-06, 00:31
Ik persoonlijk zou met een kind van 3 nog wachten met Universal en Islands of A, het merendeel van de attracties, gaan toch hard in ieder geval voor een kind van 3. Ook gelden voor veel attracties een bepaalde lichaamslengte, mijn zoontje van 5 (vorig jaar) mocht dus niet overal in.

En dan nog een vraagje zijn jullie 2 volw en 1 kind? als dat zo is moet, en je zou gaan. moet jullie steeds om de beurt ergens in, da's niet handig. Ik zou kiezen voor Disney.

Maargoed, dit is mijn mening hoor
:lol:

Mikam
14-06-06, 13:07
We zijn met 4 volwassenen en 2 kinderen van 3 en 1 jaar.
Het maakt niet zoveel dat ze niet overal in kan, er zijn zat dingen die ze wel kan doen, dus lijkt me wel dat we de tijd omkrijgen

We weten ook nog niet hoelang we in Orlando blijven. Ik dacht zelf 1 week van de 3 weken in Florida. We willen zeker de Everglades en de Keys gezien hebben en ook nog Miami, maar ben daar nog niet helemaal uit

Eric
14-06-06, 15:06
Het beste en het leukste is om pas daar ter p[laatse de planning te maken.
Dan ben je het meest flexiblel.
Ik zou zelf ongeveer de helft van de tijd in Orlando doorbrengen, Miami hebben de meeste mensen in 2 dagen wel gezien, relaxen in Key West moet je zeker doen, Everglades en vergeet ook de westkust (naples) niet !!
Eric

kruupstruuk
03-08-06, 15:53
Hallo Forum,
Gisteren na alle parken van Disney te hebben gedaan, Universal Island of adventure bezocht.
Wat een verademing, mooie attracties en supersfeer.
Als je een express ticket erbij koopt (plm 30$ de man) kun je eigenlijk direct met voorrang in de attracties.Nog geen 15 minuten wachten.
Echte hevige rides ( Hulk & Dragon) en Jurrasic Park niet te vergeten.
Dus zeker onze favoriet , vandaag gaan we de Universal kant doen.

Njit
03-08-06, 15:59
Echte hevige rides ( Hulk & Dragon) en Jurrasic Park niet te vergeten.

Spiderman niet gedaan? Dat is toch wel DE attractie in IOA!

kruupstruuk
06-08-06, 03:52
Echte hevige rides ( Hulk & Dragon) en Jurrasic Park niet te vergeten.

Spiderman niet gedaan? Dat is toch wel DE attractie in IOA!

Jazeker !!!moet zeggen dat dat 3d stuff voor mij niet zo best is , mijn zoon vond het geweldig. :lol:

Bjorn
16-10-06, 23:58
Beste,

Op ebay worden onderstaande zaken verkocht. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.

Groetjes
Bjorn

HEADING TO ORLANDO?
...Let me show you how we received 2 FREE adult and 1 child's ticket to be used for up to 7 consecutive days at UNIVERSAL STUDIOS, ISLANDS OF ADVENTURES AND CITY WALK!!!
This is NO SCAM...NO listening to boring high pressure Time-share Reps...NO JOKE
I am staking my reputation and "feedback" on this...
***My family and I have just returned from Florida after receiving OUR FREE TICKETS FOR UNLIMITED ENTRY to Universal Studios, Islands of Adventure and City Walk-PLUS THE EXPRESS PASS-NO WAITING IN LINES...We had the Time of our Life-the bottom line is I WILL SAVE YOU $100'S...
I am an antique junkie which I luv to sell, buy and collect on EBAY...But after discovering this hidden secret on how to save your hard earned money-I told my husband I need to share with everyone and anyone who is heading to Florida...
YOU TOO CAN VACATION LIKE ROYALITY WITHOUT BREAKING THE BANK & MAXING OUT YOUR CREDIT CARDS!
times dictate we watch our dollars...now let me help you....
BUY IT NOW! AND I WILL ELECTRONICALLY SEND YOU ALL THE DETAILS YOU WILL NEED TO RECEIVE YOUR 2 FREE TICKETS!!!
THATS CORRECT YOU SPEND JUST $7.77 TO SAVE A MINIUM OF $134.00...NOW THATS A NO BRAINER!





If you have any questions please ask prior to bidding-I am just a computer away!





SATISFACTION GUARANTEE POLICY: MONEY BACK return ON any item you are not happy with AND does not fulfill the description of the item-SO GO AHEAD - BID WITH CONFIDENCE!
HAPPY VACATION and STAY SAFE...GOD BLESS AMERICA

Eric
17-10-06, 00:16
NOOIT DOEN

Njit
17-10-06, 00:24
En dan ook nog met knipperende letters!

patjak
17-10-06, 21:42
hallo floridafans

Ik las op de site van universal studio een aanbieding van een twee daags ticket voor 85 dollar dat is niet duur je kan ze alleen via internet bestellen en daar terplaatse afhalen. is dit raadzaam of kan ik beter een flexticket kopen want we willen ook naar seaworld en waar kwn ik deze het beste kopen.

Njit
17-10-06, 22:51
De 2-parken Hopper (Universal Studios en Island of Adventures) kost 85 dollar.
Een combo-ticket voor Seaworld en Busch Gardens kost 90 dollar.
Opgeteld is dat 175 dollar = 130,68 euro

Een Flex-Ticket voor 5 parken kost 202 euro bij American Estates (geeft 14 dagen lang onbeperkt toegang tot Universal Studios, Universal's Adventure Island, SeaWorld, Busch Gardens en Wet&Wild).
Een Flex-Ticket voor 4 parken kost 166 euro bij American Estates (geeft 14 dagen lang onbeperkt toegang tot Universal Studios, Universal's Adventure Island, SeaWorld en Wet&Wild).
Volgens mij ben je sowieso goedkoper uit. Universal/Island of Adventures mag je 7 dagen lang hoppen. Als je naar Seaworld en Busch Gardens wilt is het combi-ticket een optie. Een ticket voor alleen Seaworld kost $61.95 (46 euro). Wet & Wild zijn wij nog nooit geweest maar volgens mij kun je dat best missen :)

antoniong
17-10-06, 22:57
Je moet als tegenprestatie een verkoopgesprek inzake timesharing bijwonen. Kost je een hele ochtend en een standvastige geest zodat je niet zo dom bent om te tekenen.

Als je daar een ochtend aan wilt vergooien dan kun je het beter ter plekke (in elke Mall staan die stands) kun je tenminste ook nog kiezen voor 100 Dollar cash!

Michael66
18-10-06, 00:20
Wet & Wild zijn wij nog nooit geweest maar volgens mij kun je dat best missen :)
Laat mijn zoon het niet horen ..... :evil: :evil:
Da's een grote fan van Wet 'n Wild.\\:D/

patjak
18-10-06, 00:22
als ik die tickets via internet bestel hoe gaat dat dan verder in orlando kan ik ze daar dan makkelijk uit een automaat halen. zijn er forumleden die dit weleens gedaan hebben

pyca
18-10-06, 11:48
Wet 'n Wild kunnen je missen???[-X Echt niet:!:

Echt niet is natuurlijk niet helemaal waar, als je niet van zwembaden houdt hoef je niet te gaan, maar als je zo'n flexticket koopt is het gewoon heerlijk om hier gewoon ff een paar uurtjes naar toe te gaan.
http://i47.photobucket.com/albums/f194/soyyosola/DSC03225.jpg

Sjoof9111
18-10-06, 13:02
Wij zijn gisteren teruggekomen en de beste deal maak je ter plaatse bij het officiële visitor centre. De huidige aanbieding was namelijk 7 dagen onbeperkt toegang tot Universal en Isles of Adventure (in mijn ogen de leukste parken) voor (maar) 112 dollar ex tax. Geen geld dus als je het vergelijkt met 2 losse tickets van beide parken.
Succes met je beslissing!

Michael66
18-10-06, 14:13
Was die $112 (+tax) per persoon of voor 2 tickets?

Via de website van Universal kosten ze $85 (+tax) per persoon.

Michael66
18-10-06, 14:45
als ik die tickets via internet bestel hoe gaat dat dan verder in orlando kan ik ze daar dan makkelijk uit een automaat halen.
Zie de delivery options (http://www.universalorlando.com/tic_delivery_popup.html)

Thuis printen is simpel. Maar ook de electronic pickup gaat heel gemakkelijk.

Overigens kwam ik de volgende aanbieding tegen via mousesavers) van Costco (http://www.costco.com/Browse/Product.aspx?Prodid=11173085):

Drie maanden ongelimiteerde toegang tot beide Universal parken voor maar $84,99!!!
Daar komt wel 5% bovenop (als je geen member bent van Costco), en een bedrag voor shipping&handling. Maar dan nog is het erg goedkoop. En je hebt voor zowel shipping als billing een VS-adres nodig ....
If you wish to purchase from our site, you will need to register by creating a user login and password and you must have a valid U.S. billing and shipping address.

Shoppers that are not Costco Wholesale members will be charged a 5% surcharge over the member's posted product prices. If you wish to shop Business Delivery, you must be a Costco member.

Sjoof9111
18-10-06, 15:26
Was die $112 (+tax) per persoon of voor 2 tickets?

Via de website van Universal kosten ze $85 (+tax) per persoon.

Die $ 112,-- ex tax is per persoon voor 7 dagen. Wij kwamen er te laat acher en hebben bij het Visitor Centre zo'n pas die jij omschrijft daar aangeschaft voor ik dacht $75,50 incl. tax. Je kunt dan echter maar ÉÉN DAG in tegenstelling tot de pas van $ 112,-- waar je ZEVEN DAGEN mee kunt doen (ja je leest het goed). Deze prijzen waren net aangepast en wij hadden nog maar 3 dagen te gaan en nog andere dingen te doen. De volgende keer halen wij gelijk bij aankomst zo'n ticket.
De prijzen zijn allemaal p.p.
Mocht je nog meer willen weten dan lees ik het vanzelf.
Groeten en heel veel plezier als je gaat.

Michael66
18-10-06, 15:58
Die $ 112,-- ex tax is per persoon voor 7 dagen. Wij kwamen er te laat acher en hebben bij het Visitor Centre zo'n pas die jij omschrijft daar aangeschaft voor ik dacht $75,50 incl. tax. Je kunt dan echter maar ÉÉN DAG in tegenstelling tot de pas van $ 112,-- waar je ZEVEN DAGEN mee kunt doen (ja je leest het goed).
Nee hoor, de tickets die ik bedoel zijn dezelfde als jij bedoeld en kosten $85 voor 7 dagen. Zie http://www.universalorlando.com/tickets.html

Unlimited admission equals seven (7) consecutive days of admission, including first day of use, to Universal Studios Florida, Universal's Islands of Adventure, and Universal CityWalk.

enzob
18-10-06, 16:14
Ook een voordeel van de flex-ticket: je mag op dezelfde dag gratis in de andere parken parkeren.
Wij gingen 's ochtends een paar keer in Kraken (Seaworld) parkeren $10 en daarna gratis parkeren bij Universal. Beetje het Disney idee.

Enzo.

Sjoof9111
18-10-06, 20:07
Zijn wij toch nog bijna gen*****. Dit is inderdaad dezelfde pas je hebt gelijk. Deze pas zou ik zeker gaan aanschaffen. Je moet deze pas al wel via internet bestellen dus doe dat wel op tijd. Wij waren voor 1 dag Magic Kingdom al ruim $70 dollar kwijt. Wil je alle attracties doen in beide parken dan heb je zeker 2 dagen nodig (Ga vroeg als het park open gaat 09.00 uur en pak gelijk de drukste attracties. Je loopt al snel tegen wachttijden aan van 60 minuten en meer. Zorg voor droge kleren of op z'n minst een handdoek als je in popey gaat. Veel plezier straks

Ger
19-10-06, 09:52
Als je de tickets voor Seaworld via de website van Seaworle besteld kosten deze $ 50,- (inclusief tax) bij de volgende actie:

SeaWorld Be A Kid Again Advance Purchasehttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gifAdults can enjoy a full day of adventure at SeaWorld Orlando for the price of a full paid child admission. Must purchase at least 7 days in advance of your park visit.

nounou
21-10-06, 17:51
wij hebben voor de flex 5 parken 472 dollar betaald bij undercover tourist .
Ben er zéér tevreden over geen port kosten en binnen de 10 dagen netjes verpakt geleverd.Plus als je het plastiekje erom niet verwijderd mag je ze altijd nog terrug geven moest je door omstandigheden de reis moeten annuleren .

Njit
21-10-06, 17:56
wij hebben voor de flex 5 parken 472 dollar betaald bij undercover tourist

Voor hoeveel personen?

suusje001
28-11-06, 11:52
Hallo allemaal,
Wij willen heel graag naar universal en islands of adventure. ik las hier over een hopper ticket van 85 dollar. is dat als je het daar in het park koopt of moet ik dat vanuit hier regelen?
bedankt alvast!

p.s. ben nog niet zo thuis in forums dus vergeef me als de vraag al eerder is gesteld en ik er overheen gelezen heb. kon het niet vinden namelijk...

groetjes Suusje

Ta2 Gerrit
28-11-06, 12:08
Als je hier http://www.universalorlando.com/tickets.html even klikt op "ticket details" kun je zien dat ze alleen online zijn te bestellen en niet aan de gate. Afhalen gebeurt wel bij de gate, bij de E-ticket printer. Wel een goeie deal trouwens, ik ga er over denken.

suusje001
28-11-06, 17:56
Bedankt! ja ik vond het ook een goeie deal!
Heb er alleen nog geen ervaring mee, is dat veilig? betalen via internet neem ik aan en dan daar je ticket uitprinten ofzo?

pascalbrouwers
28-11-06, 18:35
Bedankt! ja ik vond het ook een goeie deal!
Heb er alleen nog geen ervaring mee, is dat veilig? betalen via internet neem ik aan en dan daar je ticket uitprinten ofzo?


Het is simpel, het is veilig en het is snel.

Gewoon doen.

Je kunt dan bij universal naar aparte automaten gaan, om je tickets te laten printen.

Dit gaat ontzettend snel.

Dus geen wachttijden.

Groet,
Pascal

heikje
25-01-07, 19:57
... als ik weer niet eens iets unieks had gevonden. http://www.shareyourstory.nl/images/smiles/idea.gif

Wat heeft heidi uitgestoken, wel ik heb keti en mezelf ingeschreven om audience te zijn in een amerikaanse show die word uitgezonden door NBC. http://www.shareyourstory.nl/images/smiles/lol.gif
En je raad het nooit, we zijn geselecteerd http://www.shareyourstory.nl/images/smiles/biggrin.gif http://www.shareyourstory.nl/images/smiles/biggrin.gif we worden verwacht op 05 februari om 10.30 en de opnames beginnen om 11 uur en duren tot 13 uur..
Tijdens de show worden er goodies (ofzoiets) uitgedeeld, we krijgen cadeautjes FOR FREE http://www.shareyourstory.nl/images/smiles/ok.gifhttp://www.shareyourstory.nl/images/smiles/ok.gifhttp://www.shareyourstory.nl/images/smiles/ok.gif!!!!

Is dit nie supergeweldig http://www.shareyourstory.nl/images/smiles/question.gif http://www.shareyourstory.nl/images/smiles/exclaim.gif http://www.shareyourstory.nl/images/smiles/cool.gif

Njit
25-01-07, 20:07
Niet toevallig bij Oprah? Waar zijn de opnames? In LA?

heikje
25-01-07, 20:11
Nee, de opnames gaan door in Island of Adventure..

dit is de site http://ivillagelive.ivillage.com

ik weet niet wat ik ervan moet verwachten eigenlijk maar ik vind het wel grappig..

calypso
26-01-07, 07:44
Wat leuk, ben benieuwd wat je allemaal krijgt!
Bij Oprah delen ze ook altijd gratis stuff uit en dat is normaal best wel wat waard!!

marisca
26-01-07, 09:09
Ga ze lekker maken , zeker die show met al die auto's die werden uitgedeeld?
Maar idd erg grappig....en spannend!
Ik ben ook reuze benieuwd en laat het even weten wanneer en welke show het is dan kunnen we even kijken:):-P
gr maris

Njit
26-01-07, 09:31
Ik ben ook reuze benieuwd en laat het even weten wanneer en welke show het is dan kunnen we even kijken:):-P

Welke show staat er al :) Alleen wanneer nog niet...

heikje
26-01-07, 09:56
hoihoi,

Opnamedatum is maandag 05 februari en het word "Live" uitgezonden op NBC en dit vanaf 11 uur tot 13 uur..
We moeten "goed" gekleed komen, mogen geen camera's meenemen..

en vooral veeel fun hebben.

ik zal mijn bevestigingsbrief hier eens plaatsen:

Hi Heidi and Kathy,
So glad you can make it to our new show! Below is all the information you'll need to attend our NBC's "iVillage LIVE" taping. Please reply back with the following; 1)"Yes, I got it" along with last name and the date you are coming so that I know you received it all.
2) Let me know whether you will be in Islands of Adventure that day or if you will be taking the bus (directions below) to the show.
3) Let me know if you live locally and would like to be added to my contact list to inwhich I will e-mail you about famous guests or good give-a-ways that will be on the show! I like to give our "returners" a heads up to the goodies!
Also please feel free to let your friends and family know that they too can be audience members by just e-mailing me, Dennine.neal@nbcuni.com with their name, phone number, amount in their group and date they would like to attend, (Monday thru Friday.) Thanks!
Dennine
Decabooter/Put party of 2 for Feb 5th.
Your attendance is critical to our production. Please make sure that you and your entire party show up to our live show. Thank you!
Due to length of program and live audience recording the minimum age is 10. Please make sure everyone in your party is 10 or older.
************************
Congratulations! You will be participating as part of a unique inter-active audience for NBC's "iVillage LIVE", which broadcasts live Monday-Friday on owned and operated NBC channels and www.iVillageLive.com (http://www.floridaforum.nl/www.iVillageLive.com).
IF YOU ARE AN ISLANDS OF ADVENTURE PARK GUESTS (day of);
Park guests who have made reservations should check in at the iVillage LIVE area (formerly Toon Amphitheater) by 11:15am. Anyone showing up later than 11:15 am will have to Que up in the stand by line.
*Be prepared to pass through a metal detector, which will be supervised by Universal Security.
If you are NOT a park guest, you may still attend the show and it is FREE!
ARRIVAL: Between 10:15AM - 11:00 A.M. in the parking lot.
PARKING: We have a designated complimentary production parking lot. DO NOT USE THE MAIN UNIVERSAL PARKING LOT.
Parking lot is located on the corner of Vineland Road and Cheryl Street.
There will be a traffic light and NBC's "iVillage Live" signage, at this intersection.
Take I-4 to Kirkman Road (North)
Take LEFT onto Vineland Road
Take LEFT onto Cheryl Street and you will be in the parking lot.
Once parked, you will check in with audience team member. Please give her/him the last name of person who made the reservation and she will check you off the list. You will then pass through a metal detector, which will be supervised by Universal Security. Next, you'll board a bus and be driven to the show area within Islands Of Adventure. Once at the show area you will be able to wait outside the show area prior to our load time. There will be bathrooms and the Toon Cafe available for you to get drinks and snacks, however you are welcome to bring in your own snacks and drinks if you wish.
WHAT TO WEAR:
Dress for camera! Bright colors are always best. Please, avoid wearing clothing that have logos or advertising! (unless, it's Universal!) Our theater is outside but covered so please dress appropriately for the weather.
SET ETIQUETTE:
You will be participating in an interactive audience. Be prepared to pay attention to important instructions.
Safety first - watch your step!
HAVE FUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Almereontour
26-01-07, 10:43
Goh, leuk voor jullie.
Wat betreft de goodies; het maakt niet uit wat het is, als het maar veel is. Haha.
Oja opletten met invoeren op Schiphol. Ook al waren ze gratis je moet over luxe artikelen gewoon invoerbelasting betalen. Voor een Chevy Escalade loopt dat aardig in de papieren.
Veel plezier alvast.

Ta2 Gerrit
26-01-07, 11:37
Ik moet toch even ingrijpen, het is een Caddy Escalade en een Chevy Avalange ;)
Allebei even mooi, maar je moet wel de juiste naam op het kenteken krijgen :razz:
http://img408.imageshack.us/img408/4386/escaladelm9.jpg (http://imageshack.us)
De Cadillac Escalade

http://img408.imageshack.us/img408/7549/avalangepj9.jpg (http://imageshack.us)
De Chevrolet Avalange

Mickey99
26-01-07, 13:15
Doe mij de 1e maar :grin:

Njit
26-01-07, 13:53
De Caddilac Escalade

Als we dan toch gaan muggeziften.. Het is Cadillac (dus 1xd en 2xl) :)

pascalbrouwers
04-02-07, 23:09
Zie hier beneden voor de aktie.
Echter deze is alleen voor Florida bewoners.:evil:
Als ik een willekeurig floridiaans ( is dit goed) adres in tik kan ik gewoon verder met bestellen.

Wat ik mij nou afvraag is, of je dit zo kunt boeken.
Wie heeft hier ervaring mee.
Als we iets kunnen besparen doen we dit toch...


Limited Time Offer - 2nd Day & 2nd Park FREE!
AdultOnline Only$67.00 ChildOnline Only$56.00

Florida residents who purchase their 1-Day/1-Park theme park ticket online will now receive a 2nd day and 2nd park FREE!

This special ticket will allow you two (2) days admission to both Universal Studios Florida AND Islands of Adventure theme parks for the price of a 1-Day/1-Park ticket at the front gate.†

Save almost 40% per ticket compared to a 2-Day/2-Park ticket purchased at the theme park front gate!

This special offer is only available online and not at the theme parks front gate.

Njit
04-02-07, 23:11
Geen idee of ze dat controleren. Bedoel, je kan ook familie hebben in Florida die ze voor je besteld hebben..

Edit: zie hier (http://www.universalorlando.com/tic_details_popup_flres_special3.html)


Limit four (4) tickets per valid Florida ID (Valid Florida ID’s include: Florida driver’s license, Florida state-issued ID card (must have Florida address), Florida voter’s registration card with corresponding picture ID, or College ID from a Florida college or university).

pascalbrouwers
04-02-07, 23:15
Geen idee of ze dat controleren. Bedoel, je kan ook familie hebben in Florida die ze voor je besteld hebben..

Zie hier:
Ik zou kunnen bestellen.
Het zijn E tickets.
Deze moet je toch in 1 vd automaten laten printen.
Volgens mij moet dit dan lukken.

Your Order



ItemPriceQuantityTotalRemove2ndDay 2ndPark Free (Child) (javascript:;)$56.99$56.992ndDay 2ndPark Free (Adult) (javascript:;)$67.99$135.98http://secure.universalstudios.com/webstore/images/spacer.gif



Subtotal: $192.97Tax: $12.55Shipping: $0.00Order Total: $205.52

Njit
04-02-07, 23:18
Ze checken je ID. Dus dat kun je vergeten..

marisca
05-02-07, 00:30
Wij hebben zojuist ook de universal tickets online besteld van 85 dollar pp en dan kun je gedurende 1 week onbeperkt universal hoppen ( ioa en universal) binnen een week!
Kosten waren incl tax met zijn drieen 274,74 $
rond de 211 euro, is toch geen geld,
dat is ook een e_ticket en heel makkelijk om zo te regelen vind ik zelf:-({|=
Dus universal is toch weer een feit hahaha, het blijft toch jeuken.
We denken er nu ook over om een 10 daagse hopper unlimetid pas aan te schaffen want die verlopen nooit en het is een hele investering als je zoals ons toch niet kunt laten om steeds weer terug te komen:)
je mag er dan jaen over doen en misschien willen we toch wel weer naar disney dit jaar?
denk het eigenlijk wel, zodra je daar zit gaat het toch kriebelen:)

gr maris:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

Michael66
05-02-07, 09:37
Voor mensen met kids kan het voordeliger zijn om de UK-site van Universal tickets te bestellen. Daar is de aanbieding voor één ticket kopen = één kinderticket gratis. Zie http://www.universalorlando.co.uk/promo_free_kids.html

Prijs:
$112,00+tax voor 3 dagen (hoppen) in de twee Universals
$129,95+tax voor 5 dagen (hoppen) in de twee Universals en Wet 'n Wild
(allebei verlopen niet gebruikte dagen 14 dagen na de eerste gebruikte dag)

Actie geldt voor bestellingen gedaan uiterlijk 30 april 2007. Tickets zijn te gebruiken voor 31-12-2007.

http://img475.imageshack.us/img475/8193/bestvaluebutton12bcb701nh0.pnghttp://img475.imageshack.us/img475/3140/2day2park3rdfree12bd83emn2.png

pascalbrouwers
05-02-07, 10:10
Voor goede tips weten we ondertussen bij wie we moeten zijn.

Ik ga daar de tickets bestellen.
Vorig jaar hat universal orlando dezelfde aanbieding.
Dar heb ik toen ook gebruik van gemaakt.

Michael,
Bedankt




Voor mensen met kids kan het voordeliger zijn om de UK-site van Universal tickets te bestellen. Daar is de aanbieding voor één ticket kopen = één kinderticket gratis. Zie http://www.universalorlando.co.uk/promo_free_kids.html

Prijs:
$112,00+tax voor 3 dagen (hoppen) in de twee Universals
$129,95+tax voor 5 dagen (hoppen) in de twee Universals en Wet 'n Wild
(allebei verlopen niet gebruikte dagen 14 dagen na de eerste gebruikte dag)

Actie geldt voor bestellingen gedaan uiterlijk 30 april 2007. Tickets zijn te gebruiken voor 31-12-2007.

http://img475.imageshack.us/img475/8193/bestvaluebutton12bcb701nh0.pnghttp://img475.imageshack.us/img475/3140/2day2park3rdfree12bd83emn2.png

pascalbrouwers
05-02-07, 10:24
Ze checken je ID. Dus dat kun je vergeten..

Ik weet het niet zeker.
Ik heb de tickets van afgelopen jaar gecontroleerd, en daar staat niet van persoonlijke gegevens op.
Dit waren toen ook E tickets.

Ik heb net nog even de hele procedure doorlopen, enals je je personlijke gegevens moet invullen, kun je kiezen voor:

United statess adress or international adress.

Kan mij ook niet meer herinneren dat ze I.D gevraagd hebben aan de ingang.

Maar ga toch maar zekerheidhalve de tip van Michael gebruiken, om problemen te voorkomen.
Veel scheel het niet.

Groet,
Pascal

Njit
05-02-07, 10:30
Ik weet het niet zeker.
Ik heb de tickets van afgelopen jaar gecontroleerd, en daar staat niet van persoonlijke gegevens op.
Dit waren toen ook E tickets.

Had je dit gelezen? http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=29852&postcount=2

Er staat wel degelijk dat je maximaal 4 tickets per Florida ID/rijbewijs/studentkaart mag kopen.

Dus ik neem aan dat ze dit wel bij de poort controleren. Je kan het risico nemen maar met een smoes als 'die ben ik vergeten' kom je er denk ik niet in. Een ID moet je sowieso bij je hebben...

pascalbrouwers
05-02-07, 10:35
Martijn,
Ik ga het risico, zeker niet nemen.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben, en dan sta je daar #-o #-o


Ik heb net de tip van Michael bekeken.
Het gekke is dat je tegelijkertijd van 2 aanbiedingen gebruik kunt maken.

Die met kids free.
En dan de orlando aanbieding van 85 dollar.
Vreem he, maar dat ga ik dan maar doen.

Zie hier:

Your Order




ItemPriceQuantityTotalRemove2Park Unlimited Adm (Adult) (http://javascript<b></b>:;)$85.99$85.993rdDay Free (Free Child) (http://javascript<b></b>:;)$0.00$0.003rdDay Free (Adult) (http://javascript<b></b>:;)$112.00$112.00http://secure.universalstudios.com/webstore/images/spacer.gif


Subtotal: $197.99 Tax: $12.87 Shipping: To be calculated at checkout Order Total: $210.86

pascalbrouwers
05-02-07, 10:46
Actie geldt voor bestellingen gedaan uiterlijk 30 april 2007. Tickets zijn te gebruiken voor 31-12-2007.

http://img475.imageshack.us/img475/8193/bestvaluebutton12bcb701nh0.pnghttp://img475.imageshack.us/img475/3140/2day2park3rdfree12bd83emn2.png

Michael,
Ik wilde net bestellen,
Maar zag bij de restrictions de volgende opmerking:
This offier is vaild for United Kingdom residents only

Dit is net hetzelfde als bij de aanbieding die voor inwoners van Florida geldt.

Iedereen kan op de anbieding voor Engelse inwoners bestellen.
Bij het ingeven van je gegevens vragen ze waar je woonachtig bent.
In dit geval dus Nederland..

Hoe zit dit nou.

Wordt dit nu gecontroleerd of niet.

AUB hulp in deze.

Njit
05-02-07, 10:48
Ik gok dat de gemiddelde amerikaan geen idee heeft waar de UK ligt. Nederlands is gewoon een provincie van de UK :)

Michael66
05-02-07, 11:31
En dan vind ik nog een leuke, voor de "laat-naar-bed-en-laat-opstaan-floridagangers-die-maar-één-Universal-park-willen-doen": 1/2 dag (vanaf 14.00u) naar één van de Universals voor $45,95+tax. Klik (http://www.universalorlando.com/minisite/conv_index.html).

En dezelfde tickets via deze website (http://www.orlandomeetinginfo.com/tickets/descriptions.cfm?id=42) voor $47,50 inclusief tax.

http://img475.imageshack.us/img475/2425/uologo1323f902qw6.png

marisca
05-02-07, 14:36
Maar met onze passen kun je gewoon een hele week gaan hoppen in de parken voor 212 euro met zijn drieen, tis toch een koopje?:-s

pascalbrouwers
05-02-07, 17:30
Maar met onze passen kun je gewoon een hele week gaan hoppen in de parken voor 212 euro met zijn drieen, tis toch een koopje?:-s

Ja Marisca, dit is echt een koopje.

Een hele week hoppen in universal.

Mij een beetje te veel.
Wij gaan maximaal 2 dagen naar universal.
Dus als we geld kunnen sparen,is dit zo slecht nog niet.

Dus de tip van Michael ga ik zeker gebruiken.
Nu betaal ik 210 Dollar = +/- 165 euro.
Weer een dineetje terug verdient.
En daar gaat het toch om.

Gewelidig zo'n forum.

Gretz,
Pascal

pascalbrouwers
06-02-07, 01:33
Ik gok dat de gemiddelde amerikaan geen idee heeft waar de UK ligt. Nederlands is gewoon een provincie van de UK :)


Dit is het antwoord van Universal
Hello

Thank you for contacting the Universal Online Ticket Store. If you’re not a UK Resident, this offer is available to you. Is the Netherlands (Europe) considered to be the UK? If so, you will be able to take advantage of the offer.

If you should need additional assistance, please let us via email or you may contact an Online Ticket Store Representative at (407) 224-7840. Representatives will be available Monday through Friday 8 am to 10 pm EST and Saturday through Sunday 9 am to 8 pm EST.



Kaiwana

Universal Online Ticket Store

huismuis
08-02-07, 20:39
ben nieuw op dit forum
zie leuke en praktische vragen en antwoorden voorbij komen

we gaan juli 07 met 4-en (2 volw en 2 kids (10 en 8)) naar Florida
maar welke kaartjes voor universal zijn nu het best en het goedkoopst te kopen
want ik snap de opmerking van en orlando voordeel ($85,-) icm kids free (via site uk) niet helemaal; het is toch of of
in principe hebben we 1 dg gepland voor universal studios zelf mogelijk gecombineerd met Wetwild waterpark

Haper
08-02-07, 21:10
Ben ik nou zo dom? De aanbieding op Universal is 7 (achter elkaar volgende) DAGEN onbeperkte toegang tot beide parken voor 85 dollar per persoon! Dat is dan toch gewoon spotgoedkoop, wat zit iedereen nu moeilijk te doen over een aanbieding via de UK-site voor toegang voor 2 dagen dat hooguit 8 dollar goedkoper is?

pascalbrouwers
09-02-07, 02:00
Ben ik nou zo dom?
Is dit een vraag .
De aanbieding op Universal is 7 (achter elkaar volgende) DAGEN onbeperkte toegang tot beide parken voor 85 dollar per persoon! Dat is dan toch gewoon spotgoedkoop, wat zit iedereen nu moeilijk te doen over een aanbieding via de UK-site voor toegang voor 2 dagen dat hooguit 8 dollar goedkoper is?

Wie doet hier eigenlijk moeilijk.

vlg's mij bijna niemand.

Het gaat hier niet om 8 Dolllar, het gaat hem om dingen uit te zoeken en voor mekaar te krijgen.
Dit is het leuke van je vakantie voor te bereiden.

Commentaar geven is 1. meedenken is 2

Michael66
09-02-07, 03:59
Commentaar geven is 1. meedenken is 2
Laat ik eens meedenken, en vooral meerekenen (da's toch één van m'n sterkere kanten):

De (laatste) vraag/opmerking van huismuis ging over één dag Universal, gecombineerd met Wet 'n Wild.

Universal 1 dag 1 park (2volw/2kids)= $ 249,18
Wet 'n Wild 1 dag (2volw/2kids) = $ 144,63
Totaal $ 393,81 (incl. tax)

En dan komt nu het meedenkstukje: laten we eens kijken hoe we dit slimmer = goedkoper kunnen aanpakken.

Neem nou de aanbieding voor 5 dagen beide Universals plus Wet 'n Wild voor $ 129,95 per volwassene met 1 kind gratis. Da's $ 259,90 plus 6,5% tax is totaal $ 276,79. Verschil: iets meer dan $ 117. Snel verdiend en bespaard voor een mede-floridaganger!! Ook al gebruik je niet alle dagen, toch is het dan ook voordeliger.

Maar misschien hapert (mooie woordspeling...) er iets in mijn redenering?

NB @ huismuis:

ben nieuw op dit forum
zie leuke en praktische vragen en antwoorden voorbij komen
we gaan juli 07 met 4-en (2 volw en 2 kids (10 en :cool:) naar Florida
maar welke kaartjes voor universal zijn nu het best en het goedkoopst te kopen
want ik snap de opmerking van en orlando voordeel ($85,-) icm kids free (via site uk) niet helemaal; het is toch of of
in principe hebben we 1 dg gepland voor universal studios zelf mogelijk gecombineerd met Wetwild waterpark
Oei, je maakt het ons niet makkelijk om je vraag (??) te beantwoorden.
Aangezien je nieuw bent op het forum weet je misschien nog niet precies hoe je het beste je vragen kunt stellen. Daarbij is het in ieder geval belangrijk dat je duidelijk aangeeft wat voor jou "het beste" is, dat is namelijk een nogal subjectief begrip, voor iedereen verschillend. Liefst (huisregel) ook nog in goede NL'se zinnen met hoofdletters, komma's en punten. Dat maakt het voor ons wat gemakkelijker om je een goede respons te geven.

pascalbrouwers
09-02-07, 13:27
Nog even terug komen op een besparing van 8 Dollar.

Ik reken anders nl:
1 maal tickets bestellen met uk aan bieding = 112 dollar
1 maal ticket bestellen met orlando aanbieding = 85 dollar

Totaal is dit dan:
112 + 85 = 197 Dollar.
Hiermee kan 1 man bijna voor niets naar binnen.

normaal 85 * 3 = 255 dollar

Voor de zekerheid betaal ik met 2 creditcards.

Dit is dus iets meer dan 8 Dollar.

beppie
09-02-07, 13:53
Ik begrijp er helemaal niets meer van.
Waar moet ik nu zijn (welke site) voor de aanschaf van de goedkoopste Univesal tickets voor meerdere dagen voor 2 volw en 1 kind??

huismuis
09-02-07, 16:57
Kijk, daar wordt een mens blij van!
iemand die je wilt helpen, ook al stel je niet helemaal de "goede" vragen! Bedankt Michael!
;)


Laat ik eens meedenken, en vooral meerekenen (da's toch één van m'n sterkere kanten):

De (laatste) vraag/opmerking van huismuis ging over één dag Universal, gecombineerd met Wet 'n Wild.

Universal 1 dag 1 park (2volw/2kids)= $ 249,18
Wet 'n Wild 1 dag (2volw/2kids) = $ 144,63
Totaal $ 393,81 (incl. tax)

En dan komt nu het meedenkstukje: laten we eens kijken hoe we dit slimmer = goedkoper kunnen aanpakken.

Neem nou de aanbieding voor 5 dagen beide Universals plus Wet 'n Wild voor $ 129,95 per volwassene met 1 kind gratis. Da's $ 259,90 plus 6,5% tax is totaal $ 276,79. Verschil: iets meer dan $ 117. Snel verdiend en bespaard voor een mede-floridaganger!! Ook al gebruik je niet alle dagen, toch is het dan ook voordeliger.

Maar misschien hapert (mooie woordspeling...) er iets in mijn redenering?

NB @ huismuis:

Oei, je maakt het ons niet makkelijk om je vraag (??) te beantwoorden.
Aangezien je nieuw bent op het forum weet je misschien nog niet precies hoe je het beste je vragen kunt stellen. Daarbij is het in ieder geval belangrijk dat je duidelijk aangeeft wat voor jou "het beste" is, dat is namelijk een nogal subjectief begrip, voor iedereen verschillend. Liefst (huisregel) ook nog in goede NL'se zinnen met hoofdletters, komma's en punten. Dat maakt het voor ons wat gemakkelijker om je een goede respons te geven.

Michael66
09-02-07, 17:56
Ik begrijp er helemaal niets meer van.
Waar moet ik nu zijn (welke site) voor de aanschaf van de goedkoopste Univesal tickets voor meerdere dagen voor 2 volw en 1 kind??
Kom maar poppie, zal het je nog eventjes uitleggen .... (zodra ik die knal voor m'n harses vanwege "poppie" heb verwerkt ...):

3d (<14d) US+IoA+CW voor 2volw+1kid<10jr: 2x112+tax=$238,56 bij deze site: klik (http://www.universalorlando.co.uk/promo_free_kids.html). specs (http://www.universalorlando.co.uk/tic_details_popup_2day.html).
5d (<14d) US+IoA+CW+WnW 2volw+1kid<10jr: 2x129,95+tax=$276,79 bij deze(lfde) site: klik (http://www.universalorlando.co.uk/promo_free_kids.html). specs (http://www.universalorlando.co.uk/tic_details_popup_5day.html).
7d (<7d) US+IoA+CW 2volw+1kid<10jr: 3x85+tax=$271,57 bij deze site: klik (http://www.universalorlando.com/tickets.html). specs (http://www.universalorlando.com/tic_details_popup_85.html).Dus: Wil je maximaal 3 keer naar de Universals binnen 14 dagen, neem dan de allergoedkoopste = optie 1. Wil je echter maximaal 5 dagen binnen 2 weken naar de Universals en ook naar Wet 'n Wild om af te koelen, neem dan voor 38 dollartjes meer de tweede optie. En heb je wat minder tijd (maximaal een week) en wil je al die dagen helemaal "los" gaan en elke dag de Universals bezoeken, dan is de derde optie helemaal goed voor jullie.

Nu duidelijk, Poppie? (hup, tweede knal voor me harses te pakken ....#-o #-o )

Michael66
16-03-07, 15:43
En dan vind ik nog een leuke, voor de "laat-naar-bed-en-laat-opstaan-floridagangers-die-maar-één-Universal-park-willen-doen": 1/2 dag (vanaf 14.00u) naar één van de Universals voor $45,95+tax. Klik (http://www.universalorlando.com/minisite/conv_index.html).
En dezelfde tickets via deze website (http://www.orlandomeetinginfo.com/tickets/descriptions.cfm?id=42) voor $47,50 inclusief tax.
En via deze link (http://www.universalorlando.com/minisite/conv_index.html?id=oca2007) (onderaan de pagina) kun je voor $38,90+tax een halve dag (vanaf 14.00u) allebei de Universals in en CityWalk.

hannie
25-03-07, 20:13
Even een vraagje aan pascal brouwers.
Zit net de hele discussie te lezen over de goedkope tickets voor inwoners van de UK. Vraag me af of jij die tickets gekocht hebt ?
Ik vind het nl ook een erg interessante aanbieding met wet en wild erbij.
Er staat wel bij dat je je moet legitimeren,moet je dan echt maar gokken dat ze niet weten dat die aanbieding alleen voor de UK geld,en dat ze niet weten dat NL daar niet bij hoort?

pascalbrouwers
25-03-07, 21:44
Even een vraagje aan pascal brouwers.
Zit net de hele discussie te lezen over de goedkope tickets voor inwoners van de UK. Vraag me af of jij die tickets gekocht hebt ?
Ik vind het nl ook een erg interessante aanbieding met wet en wild erbij.
Er staat wel bij dat je je moet legitimeren,moet je dan echt maar gokken dat ze niet weten dat die aanbieding alleen voor de UK geld,en dat ze niet weten dat NL daar niet bij hoort?

Ja vorig jaar
was ik alleen even vergeten.
Ik heb ze vorig jaar online geboekt toen we al in orlando waren.
Heb de manager gevraagd of hij ze voor mij wilde uitprinten
en zoals de meeste amerikanen zijn is dit geen probleem.

En het werkt prima.
Ik ga ze nu weer bestellen.

wij hebben ons niet moeten legitemeren.
Of dit altijd zo is weet ik niet.

Ik neem gewoon weer de gok.

Groet,
Pascal

Arie
25-03-07, 22:34
Als het tussendoor kan/mag...
De beide parken, o.a. Universal zijn die goed te doen in 1 dag per park?
Laten we uitgaan van snelle toegang, Express Plus en elke attractie minimaal 1 keer meemaken.
Groeten Arie

hannie
26-03-07, 08:32
Ja,ik vind dat je makkelijk 1 dag per park kunt doen.
Mits het niet extreem druk is.

Arie
26-03-07, 10:01
Sorry, ik wist dat ik iets vergeten was, nl. ik ga rond de Kerst.

Njit
26-03-07, 10:13
Dan kun je wel 1 ATTRACTIE per dag doen. Hoeveel dagen ga je? :)
Als je een Express-Plus pas hebt dan heb je ook geen wachtrij. Dus dan maakt de tijd van het jaar ook niet uit.

hannie
26-03-07, 10:18
Rond kerst is het overal extreem druk.
Als het even kan,is het beter om de eerste helft van december te gaan,of anders in januari.Dan is het lekker rustig.

Arie
26-03-07, 11:03
Het wordt zo wie zo 1 week voor Kerst of tijdens Kerst.
Vandaar dat ik er aan zit te denken een Universal hotel te boeken ivm de kamersleutel, die me ongelimiteerde toegang geeft tot de verschillende attracties.
De kamersleutel kun je zie als een Express Plus kaart.
Daar moet je wel voor betalen aangezien de Universal hotel erg aan de prijs zijn.

hannie
26-03-07, 13:35
Heb toch nog even een vraagje voor Pascal.
Heb jij het 3 park ticket besteld ? Dus die voor 5 dagen incl wet n wild?
Ik vraag dit omdat je deze tickets alleen kan laten opsturen,en niet zelf kunt uitprinten of bij universal laten uitprinten(will call ticket)
Lijkt me dat als je ze laat opsturen naar NL,het niet gaat lukken.
Ben benieuwd of dit bij jou wel gelukt is.
Misschien is dit opsturen wel een ingebouwde veiligheidsmaatregel...

pascalbrouwers
26-03-07, 14:17
Heb toch nog even een vraagje voor Pascal.
Heb jij het 3 park ticket besteld ? Dus die voor 5 dagen incl wet n wild?
Ik vraag dit omdat je deze tickets alleen kan laten opsturen,en niet zelf kunt uitprinten of bij universal laten uitprinten(will call ticket)
Lijkt me dat als je ze laat opsturen naar NL,het niet gaat lukken.
Ben benieuwd of dit bij jou wel gelukt is.
Misschien is dit opsturen wel een ingebouwde veiligheidsmaatregel...


Nee ik heb alleen universal tickets.

ik heb 2 tickets besteld via de uk site -> kinderen gratis
en 1 ticket via de universal site voor 85,95 dollar.

Wij gaan niet naar wet en wild.
Wij gaan liever naar typhoon lagoon in disney.
Tickets zijn e tickets die je moet uitprinten.
Bij universal staan buiten het park terminals waar je met je credit card en code de tickets krijgt. werkt goed.



Groet,
Pascal

marisca
29-03-07, 23:29
Wij hebben via de universal studio's tickets besteld voor 92,64 incl tax PP, om gedurende 7 aansluitende dagen te hoppen tussen die parken ( IOA,US).
Nu heeft mijn man net een kaartje besteld voor mijn broer, maar we onder zijn naam, dat moet toch niets uitmaken ivm de uitgave in orlando met die kaarten , die andere 3 heeft hij namelijk op zijn naam besteld met zijn CC.
Vond het vreemd maar hij zei dat het niet anders kon omdat je ze daar toch tekent??
Wat twijfel ik weer aan mijn man he? erg eigenlijk maar oud van een beetje zekerheid.

Weet iemand mij gerust te stellen?

Want de disney kaarten gaan toch wel op naam?
Of ook pas bij afname als je de voucher inleverd?
gr maris:-\"

Michael66
30-03-07, 07:29
Weet iemand mij gerust te stellen?
Want de disney kaarten gaan toch wel op naam?
Of ook pas bij afname als je de voucher inleverd?
Tickets gaan niet op naam, niet bij Universal en niet bij Disney. Iedereen kan ze kopen en dan (voor het eerste gebruik) aan iemand anders geven.

Bij Universal: alleen voor e-tickets heb je altijd de exact dezelfde credit card nodig waarmee je de tickets besteld hebt, anders krijg je de tickets niet uit de apparaten bij d eingeng.

Bij Disney: Tickets worden pas gepersonaliseerd bij het eerste gebruik, als je vingerscan/-afdruk wordt genomen en op de magneetstrip wordt vastgelegd.

NB: Heb je dit jaar nou alweer Disney-tickets én Universal-tickets genomen ....? Wordt weer een zeer intensieve vakantie!!

cvr
15-04-07, 18:49
Vraagje: wij twijfelen over Universal. We hebben voor 14 dagen vakantie al een hopperpas van Disney voor 10 dagen, tickets voor Seaworld en we willen ook nog naar Kennedy Spacecenter. Nog eens $300 aftikken voor meerdaagse Universal-tickets is dan misschien wat te veel van het goede. Misschien zijn die tickets na 14.00 een optie (kost ongeveer $180,- voor ons 4en), maar is dat wel te doen?

Marjol
15-04-07, 20:12
Met 14 dagen heb je toch tijd genoeg voor Universal? Wij gaan maar elf dagen en wij gaan ook naar Disney, Universal en Seaworld. Het is meer de vraag of je het de moeite waard vindt. Kijk eens op de site, zou ik zeggen, of de attracties je leuk lijken!

De "na 14.00-tickets" lijken mij helemaal niks, juist op de ochtenden is het rustig in de parken. En dan kan je ook zeker maar &#233;&#233;n park doen, hoewel ze allebei boeiend attracties hebben!

Eric
16-04-07, 02:25
Ja, naar orlando gaan en niet naar Universal, dan mis je toch wat.
ofschoon Disney inderdaad de topbestemming is (10 daagse pas = goede keuze) je zeker naar Seaworld moet gaan, is eigenlijk Universal ook een must.
Nu begrijp ik ook wel, dat weer $ 300 een heleboel geld is, aan de andere kant kom je niet iedere week in Florida, en staat de dollar ook nog eens hardstikke laag.
Kortom, mijn advies is gáán met die banaan, en dan maar hier een keertje minder uit eten gaan of zoiets.
Eric

Marjol
16-04-07, 19:13
En bovendien is $300 eigenlijk helemaal niet zoveel als je bekijkt wat je voor de Disneytickets kwijt bent ;)

$300 is nu maar iets van €220 met deze gunstige dollarkoers!

calypso
17-05-07, 17:35
Zit nog steeds te duppen over het aantal dagen dat ik naar Universal Studios en IOA wil gaan.
Na het lezen van zoveel reisverslagen en forums denk ik dat je dus met 2 of 3 dagen genoeg hebt ervan?

Wat is jullie ervaring hiermee, moet je meer dan 2 dagen hiervoor uittrekken of zeggen jullie dat als je 1 dag per park neemt wel genoeg hebt gezien?

ben benieuwd naar jullie reacties.

Eric
17-05-07, 17:57
Hangt natuurlijk ook een beetje van het seizoen (=drukte) af, maar ik persoonlijk heb aan 1 dag per park meer dan voldoende.
Eric

calypso
17-05-07, 18:39
Ik ga in September dus een minder drukke periode.

jaap
17-05-07, 19:39
Wij gingen eigenlijk voor twee dagen, elk park een dag, maar we kregen er een dag bij cadeau. We hebben ons er prima vermaakt en gingen op het heetst van de dag naar de bioscoop. Oei, wat stond daar de airco koud, we zijn daar bevroren. De derde dag hebben we alle leuke atrakties nog een keer extra gedaan. Aan het eind van die derde dag ging het ineens plensen en ging iedereen er spoorslags vandoor. Wij niet, we zijn eerst een toiletruimte ingedoken en toen het iets minder hard regende zijn we naar een winkeltje gegaan en kochten daar de alom bekende regenjasjes. De meeste mensen weg, dus geen wachtrijen meer. We konden overal gelijk in en hebben wel een keer of 5 achterelkaar boomstam gedaan.

pieterpostma
17-05-07, 20:00
Zit nog steeds te duppen over het aantal dagen dat ik naar Universal Studios en IOA wil gaan.
Na het lezen van zoveel reisverslagen en forums denk ik dat je dus met 2 of 3 dagen genoeg hebt ervan?

Wat is jullie ervaring hiermee, moet je meer dan 2 dagen hiervoor uittrekken of zeggen jullie dat als je 1 dag per park neemt wel genoeg hebt gezien?

ben benieuwd naar jullie reacties.


Hallo, inderdaad 1 dag per park is voldoende.

Groet,
Pieter Postma

Marjol
17-05-07, 20:37
Een dag per park is in het laagseizoen echt wel voldoende om alles te zien.

Voor Islands of Adventure hadden we zelfs maar een halve dag nodig, de Universal Studios hebben we in &#233;&#233;n dag helemaal bekeken.

calypso
17-05-07, 22:48
Dank aan alle voor jullie reacties.
Zo te zien zat ik toch wel goed met mijn inschatting. en denk dus dat ik inderdaad maar 2 dagen misschien 3 naar Universal zal gaan en de rest lekker naar Disney ga :-)

ronnyr
27-05-07, 00:30
Dank aan alle voor jullie reacties.
Zo te zien zat ik toch wel goed met mijn inschatting. en denk dus dat ik inderdaad maar 2 dagen misschien 3 naar Universal zal gaan en de rest lekker naar Disney ga :-)

Lijkt me een goed plan. Ben zojuist terug vanuit Orlando en heb beide Universal parken zonder problemen in 2 dagen (zaterdag en zondag)gedaan met alle shows en alle grotere rides meerdere keren. Ik had wel een ticket waarbij je maximaal 7 dagen beide parken onbeperkt kon bezoeken en heb beide dagen gehopt. Heb wel een derde (halve) dag nog even wat leuke extra rides gedaan en wat rondgehangen in het bar/restaurent gebied van Universal waar je door heen komt. Hapje eten, bakkie koffie, lekker...

calypso
27-05-07, 00:56
Lijkt me een goed plan. Ben zojuist terug vanuit Orlando en heb beide Universal parken zonder problemen in 2 dagen (zaterdag en zondag)gedaan met alle shows en alle grotere rides meerdere keren. Ik had wel een ticket waarbij je maximaal 7 dagen beide parken onbeperkt kon bezoeken en heb beide dagen gehopt. Heb wel een derde (halve) dag nog even wat leuke extra rides gedaan en wat rondgehangen in het bar/restaurent gebied van Universal waar je door heen komt. Hapje eten, bakkie koffie, lekker...
Ja dat ticket heb ik ook genomen dus ik zie het wel als ik meer nodig mocht hebben kan het dus :-)
Maar denk dat ik toch voornamelijk in Disney World zal zijn. Maar wil toch niet de rollercoaster van Universal misschien en de shows.

marisca
28-05-07, 20:05
Wij doen ook iedere keer weer en universal en disney en meestal ook seaworld!!
Dit jaar gaan we dat weer doen omdat mijn broer over komt vliegen naar onze villa in kissemee.
Dat is voor ons ook nieuw dit jaar maar wel lekker luxe http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020069.gif (http://www.sweetim.com/defaultie.asp?ref=10)



Wij gaan mijn broer ook eens flink kennis laten maken met het woord '' you don't need a break!'' just keep on walking to the parks haha!


Wij gaan naar universal 3 dagen hebben we uitgestippeld
Disney gaan we ook 6 dagen doen incl waterparken.
En dan nog 2 dagen ''rusten'' en shoppen.
En 1 dagje busch gardens.

Mijn broer is vooral nieuwschierig naar the TOWER OF TERROR. http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020066.gif (http://www.sweetim.com/defaultie.asp?ref=10)


gr marisca

Harold
04-12-07, 14:56
Hoi,

als ik nu nog de flextickets zou bestellen, heb ik ze dan op tijd binnen? we vertrekken de 20e? als dit niet lukt, wat is dan een alternatief? is er een mogelijkheid om ze in Orlando ergens af te halen?

Groet Harold

Njit
04-12-07, 15:23
Je kan ook een 2-park Unlimited ticket kopen voor Universal Studio's en Island of Adventure voor $85
Daar dan nog een combo-ticket bij voor Seaworld en Busch Gardens voor $89.95 (Be a Kid Again aanbieding - 7 dagen van te voren kopen!).

Ben je bij elkaar goedkoper uit dan de prijs van een 4-park flex-ticket ($194.95). Het is niet helemaal hetzelfde (niet voor alle parken onbeperkt) maar mijn ervaring is dat je toch niet heel vaak naar Seaworld en/of Busch Gardens gaat.
Beide tickets kun je gewoon thuis printen. Je kunt dan bij de poort gelijk doorlopen.

RoRo
04-12-07, 16:02
Daar dan nog een combo-ticket bij voor Seaworld en Busch Gardens voor $89.95 (Be a Kid Again aanbieding - minimum 7 dagen van te voren kopen!).

Betekent dit dat je uiterlijk 7 dagen van te voren de tickets kan kopen of minimaal 7 dagen van te voren?

Njit
04-12-07, 16:04
Je dient uiterlijk 7 dagen van te voren je tickets te kopen om extra korting te krijgen (scheelt $10). Maar da's dus de minimum termijn. Eerder mag ook :)

beppie
06-12-07, 19:16
Je dient uiterlijk 7 dagen van te voren je tickets te kopen om extra korting te krijgen (scheelt $10). Maar da's dus de minimum termijn. Eerder mag ook :)

Omdat we volgende jaar eens wat anders willen, gaan we nu dan eindelijk naar Universal en Bush Garden (Seaworld natuurlijk ook).
Maar waar kopen we dan die combi-tickets voor alle-3?

Njit
06-12-07, 19:24
Omdat we volgende jaar eens wat anders willen, gaan we nu dan eindelijk naar Universal en Bush Garden (Seaworld natuurlijk ook).
Maar waar kopen we dan die combi-tickets voor alle-3?

Universal zijn 2 parken: Universal Studios en Island of Adventures. Daar kun je dus een combi voor kopen.
Busch Gardens en Seaworld kun je ook een combi voor kopen.

Michael66
07-12-07, 06:11
Kijk eens op de wbsites van de parken zelf naar combitichets. Daarnaast zijn er diverse aanbieders van de Flextickets, die toegang geven tot vier (http://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ticket-selection.aspx?Merchant=UOMainOnline&SalesCategoryGroup=UOMain&SalesCategory=UOMDTLive) (Universal Studios (http://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ticket-selection.aspx?Merchant=UOMainOnline&SalesCategoryGroup=UOMain&SalesCategory=UOTPTLive), Universal's Islands of Adventure (http://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ticket-selection.aspx?Merchant=UOMainOnline&SalesCategoryGroup=UOMain&SalesCategory=UOTPTLive), Wet 'n Wild (http://www.wetnwildorlando.com/tickets.html) en Seaworld (http://www.seaworld.com/sitepage.aspx?PageID=196)) of vijf (http://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ticket-selection.aspx?Merchant=UOMainOnline&SalesCategoryGroup=UOMain&SalesCategory=UOMDTLive) (plus Busch Gardens (http://www.buschgardens.com/BGT/out_of_state_visitors.aspx)) parken. Kijk eens bij deze (http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/universal-studios-florida.html#21), deze (http://www.vliegusa.nl/magicyourway6.asp) (onderaan), deze (http://www.americanvac.nl/index.php?option=content&task=view&id=103&Itemid=143) of deze (http://www.ticketmania.com/store/c/24-Universal-Studios.html) aanbieder.

Zo, dat lijken me wel eventjes genoeg links ;)

sandybrox
15-02-08, 21:12
ik heb in onze vakantie (aankomend mei) 1 dag om naar universal of island of adventure te gaan. De bedoeling was om alleen naar Universal te gaan maar nu staat er op de site van universal een hele leuke aanbieding om naar allebei de parken te gaan op 1 dag (universal en island of adventure), ik begrijp dat het me vast niet gaat lukken om alle attracties te doen van beide parken, maar dan kan er wel de leukste proberen te doen van beide. Maar mijn vraag is moet ik mijn auto gebruiken om van het ene naar het andere park te gaan, of gaat er een pendelbus of iets dergelijks? Ligt het ver van elkaar en moet ik dan 2x parkeerkosten betalen?

Ik hoop graag een paar reacties te horen, bedankt alvast :-D

Njit
15-02-08, 21:22
De parken liggen naast elkaar. Gewoon de auto parkeren en beide parken bezoeken dus. Na afloop kun je in Citywalk nog lekker gaan eten.

http://img301.imageshack.us/img301/1233/universaldj2.png (http://imageshack.us)

deh78
15-02-08, 23:16
Zoals Nijt zegt zijn de parken goed te doen in een dag

Dennis

Petra/VS
16-02-08, 01:33
Ja, wij gaan in maart ook beide parken op een dag doen. Als je er in een drukke tijd bent loont het wel om de Front of the Line passen te kopen, dan loop je overal zo door.

Niels
16-02-08, 14:18
Goedemorgen,

Je parkeert in de garage en loopt via CityWalk naar of Universal Studios of Islands of Adventure. Wil je tussen deze parken wisselen, geen probleem. Ze liggen naast elkaar en dat is op loopafstand. Een keer parkeren dus maar en geen pendelbussen ofzo.

Veel plezier!!

Groet, Niels

petrajessy
16-02-08, 14:49
Leuke aanbieding .Het lijkt mij ook wel wat. Voor de jongste van 3 lijkt het park me niet echt geschikt. Dus als mijn man nou lekker een dagje villa doet ga ik een dag de twee parken doen. Allemaal blij! Of gaat mijn dochter van 3 heel veel missen dan? Nee toch? Ze gaat wel de Disney parken mee! En het lijkt me dat ze de meeste attracties van universal toch niet in mag.

Marjol
16-02-08, 14:56
Hmm.. ik vind beide parken in &#233;&#233;n dag wel een beetje teveel van het goede. Het k&#225;n natuurlijk wel, maar je kunt echt niet alle attracties doen. Dan moet je dus van tevoren goed kijken wat je wil doen in beide parken.

Michael66
16-02-08, 23:21
Ik heb altijd medelijden met de "park-runners" die alleen maar proberen in zo min mogelijk tijd alle attracties te doen en dan denken alles in het park te hebben gezien en gedaan. Er is namelijk zoveel meer dan de attracties. Zien wat er gebeurt, aandacht voor je omgeving. De geur en sfeer opsnuiven. Tijd nemen om eens te gaan zitten op een bankje en te zien wat er eigenlijk allemaal gebeurt. Iets lekkers gaan eten, zonder haast. Eens goed kijken hoe een attractie eruit ziet, niet alleen maar hoe het voelt. Open staan voor de "ervaring" van een park. Details zien, ze zijn zo mooi.

Na ruim honderd dagen Orlando en vele, vele dagen in de parken kan ik nog steeds genieten, nieuwe dingen zien, nieuwe ervaringen opdoen. En eigenlijk ... eigelijk zijn de attracties alleen maar opvulling.

NB: Voor kleinere kids absoluut een aanrader: Curious George in Universal Studios. Veel water, heel nat en veel te zien en te doen.

sandybrox
18-02-08, 00:10
bedankt voor de snelle reacties! Nog even ter info, wij gaan de eerste 2 weken de disneyparken " op ons gemak" doen. Dan een paar dagen naar de ever glades en dan zijn we nog 3 dagen terug in Orlando. We willen allemaal heel graag naar Universal, aangezien het zo weinig geld scheelt om op dezelfde dag naar Adventure te gaan, proberen we gewoon van vroeg tot laat te gaan. De andere dagen blijven er dan nog over om andere dingen te doen. Nogmaals bedankt voor de reacties!

cindy74
18-02-08, 12:20
ben het volledig met michael66 eens ! je kan niet in 1 dag alles gezien hebben zeker deze 2 parken niet neem je tijd voor 1 park goed te doen

calypso
18-02-08, 12:31
Je kunt best alles gezien hebben in 1 dag hoor, maar om dan ook nog de rides the doen is een andere zaak! :-)

dinava
08-03-08, 17:34
Zou graag tickets voor Universal en Bush Gardens bestellen online. Want Universal heeft op dit moment een mooie aanbieding, nl. 2 parken/7 dagen voor 86 dollar/persoon. Maar ik vertrek reeds op 19 maart. Sturen ze die tickets naar huis of moet ik die in Florida afhalen met een uitprint?
Greetz,
nancy:-D

Njit
08-03-08, 17:51
Die kun je zelf printen en meenemen naar de poort.
Bij Busch Gardens heet dit een eTicket:

http://commerce.4adventure.com/Estore/Images/BGT/px/content_panel/px_eticket_only.jpg

Bij Universal heet dit Print@Home

Je hoeft er dus niet meer mee langs de kassa. De barcode op je print is je toegangsbewijs.

ienelien
27-03-08, 00:30
SeaWorld and Aquatica Combo http://commerce.4adventure.com/EStore/Images/Blank.gif http://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gifhttp://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gif
Aquatica or SeaWorld? Do both and SAVE. This special 2-park offer includes unlimited admission during your vacation to SeaWorld Orlando and Aquatica - Orlando’s whimsical, one-of-a-kind waterpark that could only come from SeaWorld. A world of excitement awaits during your visit to SeaWorld — thrill rides, shows and animal attractions, and don’t forget to meet Shamu. Visit Aquatica for the fun splashes, soaks, slides, thrills, chirps & squeaks. Just purchase your eTICKET online and then come see us… the hardest part will be deciding which park to visit first!
http://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gif
Adult$89.95Qty
Child (Ages 3-9)$79.95Qtyhttp://commerce.4adventure.com/EStore/Images/Blank.gif

http://commerce.4adventure.com/EStore/Images/SW/blank.gifeTicket lets you purchase and print tickets from the convenience of home; that means no cost for shipping and no time spent waiting for a ticket to arrive in the mail. Plus, don't wait in ticket lines. Take your eTicket straight to the turnstile for entry to the park. If you lose your eTicket, all you have to do is print another copy. Click here (http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/SWF/EticketInformation.aspx) for more information. http://commerce.4adventure.com/EStore/Images/Blank.gifClick to Hide eTicket Information (http://javascript&#37;3cb%3e%3c/b%3E:)

http://commerce.4adventure.com/EStore/Images/Blank.gifSeaWorld Orlando & Aquatica "Be a Kid Again" Advance Purchasehttp://commerce.4adventure.com/EStore/Images/Blank.gif http://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gifhttp://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gif
An adult ticket for the price of a child’s? Your inner child will thank you and the adult in you will love the bargain. This special 2-park offer includes unlimited access during your vacation to SeaWorld Orlando and Aquatica - Orlando’s whimsical, one-of-a-kind waterpark that could only come from SeaWorld. A world of excitement awaits during your visit to SeaWorld — thrill rides, shows and animal attractions, and don’t forget to meet Shamu. Visit Aquatica for the fun splashes, soaks, slides, thrills, chirps & squeaks. Just purchase your eTICKET online and then come see us… the hardest part will be deciding which park to visit first!
http://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gif

Adult$79.95QtyChild
(Ages 3-9)$79.95Qty
*Park admission on or after 4/2/2008


Veel gelezen over de flex-tickets op het forum maar ik geloof dat het verstandiger/goedkoper is om "los" de toegangskaarten te kopen. Zeker omdat er 2 waterparken inzitten en de kinderen liever naar de pretparken gaan.
Zeker deze aanbieding hierboven. Maar toch heb ik het gevoel dat ik iets over het hoofd zie ..... Ik had namelijk eerder uitgerekend dat ik $ 104,98 pp kwijt zou zijn ($ 63,50 voor Sea World en $ 41,48 voor Aquatica, volgens hun sites). Da's nogal een verschilletje. Gelden er momenteel voor die combi-tickets ook nog promo-codes ??

Michael66
27-03-08, 05:27
Met code betaal je voor SeaWorld+Aquatica $75,95 ($67,95 voor kids) via de website van SeaWorld. Daar moet je wel nog de salestax bij optellen: 6,5&#37;.

Hoe je aan die code komt kun je lezen en het SeaWorld-topic.

belinda680
29-03-08, 09:55
hallo allemaal

Ik ben van plan im de "fastpass'' van Universal studios te kopen want ik wil allebei de parken in 1 dag te doen wegens tijdgebrek
aangezien we in juli gaan vraag ik me eigen af of het de moeite is want ze zijn niet echt goedkoop heb ik ergens gelezen:-?:-?:-?

Michael66
29-03-08, 10:21
Dat heet een 1-day/2-park Express Plus Pass en afhankleijk van de datum varieert de prijs van $26 tot $56 plus 6% salestax. Kijk maar eens hier (https://secure.universalstudios.com/WebStore/shop/ViewItems.aspx?Merchant=UOMainOnline&CategoryGroupExternalID=UOMain&CategoryExternalID=UO2ParkUEPLive).

Of het de moeite is weet ik niet, dat zul je voor jezelf moeten bepalen. De één vindt het de moeite waard, de ander niet. Wat vind jij? Je gaat in een drukke periode waarin de rijen bij veel attracties lang zijn, een uur wachten is geen uitzondering. En dan alles in de twee parken op één dag doen zonder de EPP .... vergeet het maar!

Marjol
29-03-08, 10:35
Ik heb zowel in Hollywood als in Orlando de Express Pass gekocht (in Hollywood heet het de Front of Line Pass). In Hollywood was het absoluut de moeite waard. We waren daar op een zaterdag in juli en de rijen liepen op tot anderhalf uur. Met onze FOL pas hebben we alles kunnen doen in één dag.

In Orlando vond ik het achteraf gezien zonde van mijn geld. We hadden de goedkoopste periode en dat was niet voor niets... er stonden rijen van 5-10 minuutjes. We hebben twee keer van de tickets geprofiteerd toen er een rij stond van een minuut of 30, maar ook zonder die tickets hadden we alles kunnen doen.

Het is dus sterk afhankelijk van wanneer je gaat. In het hoogseizoen zijn die tickets behoorlijk duur, maar wel de moeite waar!

pietplusanita
06-04-08, 23:22
Wij zijn nieuw hier, gaan eidn deze maand voor 11 dagen naar Florida en hebben gekozen voor 2 dagen park (Universal Studios en Island of adventure)
Vier volwassenen (kinderen van 17 en 20 tellen als volwassenen)
Wat is nu de beste optie om tickets te kopen voor deze twee parken (1 per dag)??

Michael66
07-04-08, 01:41
Hoi Piet en Anita,
Hebben jullie dit topic al doorgelezen? Er staan een heleboel ticket-tips in. Misschien dat je daar wat tips uit kunt halen m.b.t. jullie ticket-keuze.

Succes!

ienelien
21-04-08, 01:11
Vanavond bij de site van Universal de tickets gekocht. Twee parken, 7 dagen te bezoeken. Voor 80,98 pp. Ze zijn al uitgeprint ook. En dan zie ik op het overzicht van de Postbank cc wel, welke koers er is berekend.
Ien

JoJo17
23-04-08, 00:09
Ja die aanbieding zag ik ook. Heb echt wel tien keer gelezen of het klopt. Want op de site bieden ze ook nog gewoon een 2 daags ticket aan die veel duurder is. Maar het werkt dus?

Teleton
23-04-08, 09:58
Maar het werkt dus?

Yip, wij hebben er samen al 4 "versleten".

maggyv
23-04-08, 21:32
Ik lees op Amerikaanse websites dat als je een beetje aan de grotere kant bent, het niet verstandig is om naar Universal Studio's te gaan.
Volgens de Nederlandse maten heb ik (vrouw) maat 48 (voornamelijk rond te billen:-k).
Ik ben bang dat mijn kleine grote kont niet in de stoeltjes past:cry:. Heeft iemand hier misschien ervaring mee (in Nederland wonen toch ook niet alleen dunne mensen, toch?)?

Na al die Amerikaanse berichten weet ik niet zeker of dit wel een 'leuk' park voor mij is.

Sabine_1979
23-04-08, 21:38
Hey Maggyv,

Hier maak ik me ook nog wel eens druk om. Ben in 2004 geweest en had toen maatje ;-) 50. Ik heb gelukkig nergens last gehad. Al was het in docter doom wel ff spannend.

Mocht je bang zijn dat het niet gaat passen, neem dan voor de zekerheid het stoeltje voor dikkere mensen. Beetje genant misschien maar gewoon doen alsof je neus bloedt. Zo'n stoeltje hebben ze volgens mij in elke universal achtbaan en die ziet er niet anders uit dan andere stoelen. Het enige verschil is dat ze de schouderbeugel extra kunnen aantrekken met een extra clip (volgens mij).

Volgens mij ga je het prima naar je zin hebben. Gewoon doen zou ik zeggen!

groetjes
sabine

ps, ik ga het in september met maatje 50 gewoon weer proberen ;-)

Harm
24-04-08, 15:10
Amerikanen staan niet echt bekend om hun kleine maatjes. Ik zou mij dus maar geen zorgen maken om je omvang.
Harm

Njit
24-04-08, 15:12
Bij veel attracties kun je ook even Proefzitten. Er staat dan een stoeltje bij de ingang van de attractie.

kol
24-04-08, 22:08
Maat 48 is voor Amerikaanse begrippen echt niet zo groot hoor. Gewoon lekker gaan.

JoJo17
26-04-08, 22:15
Ik heb ze net uitgeprint. Gaat inderdaad heel simpel. =D>

reneefrankrijk
10-05-08, 17:09
Hoi Maggy,
Wij zijn in februari geweest en ik heb 48/50. Het ging prima en ik ben zo ongeveer in alle banen/attracties in alle parken geweest. Bij een enkele baan staat een bord dat als je een te grote borstomvang hebt dat het moeilijk kan zijn de beugel vast te maken, en dat merkte ik met mijn grote boezem ook. Borsten even bij elkaar duwen :-$ en het gaat prima:razz:.
Veel plezier!!
Groetjes, Renée

Sabine_1979
11-05-08, 10:15
Hey Renee,
Kan je mij vertellen bij welke ritjes dat o.a. stond. Ben ik wel benieuwd naar (en kan ik me erop voorbereiden ;-))

thanks
groetjes
sabine

JKG
12-05-08, 12:31
Zal wel bij achtbaan-achtige attracties zijn. In Universal heb je denk ik nergens problemen. Overigens kunnen de plekken voor 'disabled people' volgens mij ook gebruikt worden voor mensen die een groter maatje hebben, dat is tenminste wat mij opviel in de parken, ze waren vaak niet gehandicapt maar gewoon wat groter qua omvang en met kleine stoeltjes gaat dat dan wat lastiger...

Universal lijkt me dus geen probleem maar wel de parken waar je echt een beugel van boven naar je toe moet trekken, dus bij de achtbanen. Daarbij staan er bij elke attractie altijd wel mensen die van te voren al zien of iets gaat lukken of niet.

maggyv
12-05-08, 20:27
Iedereen harstikke bedankt voor het reageren. Nu weet ik dat ik me er niet zo heel erg over hoef druk te maken. Volgende week gaan we het beleven..........

HenkR
13-05-08, 19:44
:razz:Als ik dit allemaal zo lees wil ik foto's zien:oops:

Dr. Phlox
23-05-08, 16:24
Heb net ook de Tickets gekocht. 2 parken voor 7 dagen rond de $80 per ticket. Ook de Express Plus gekocht voor beide parken. Die staan gelijk op naam. Op de tickets (rechtsbovenin) staan ook afkortingen van de atracties. Kan alleen niet elke afkorting plaatsen :
IOA :
HK = Hulk
SM = Spiderman
DO = Docter Doom
SF = Storm Force Accelaration
RF = ?
BL = ?
JP = ?
DD = Dueling Dragons
ST = Seus Trolly Trainride
CH = The Cat in The Hat

USF :
DS = Disaster
SK = Shrek
JN = Jimmy Neutron's Nicktoon Blast
TW = Twister
RM = Revenge of the Mummy
JS = Jaws
MB = Men in Black
ET = ET
T2 = Terminator 2
Klopt het een beetje of zit ik fout bij die reeds gevuld zijn?
Grz
Ton

Njit
23-05-08, 16:32
IOA :
RF = http://www.universalorlando.com/images/park/maps/dudley_do_right.gif
BL = http://www.universalorlando.com/images/park/maps/popeye_and_bluto.gif
JP = http://www.universalorlando.com/images/park/maps/jp_river_adventure.gif


Zie ook http://www.universalorlando.com/ioa_map.html en http://www.universalorlando.com/usf_map.html

Dr. Phlox
23-05-08, 16:35
Ok bedankt. Had alles al op de sites die Martijn aangaf opgezocht, maar omdat het soms niet direct te linken is had ik mijn twijfels.
Grz
Ton

JKG
26-05-08, 10:54
:razz:Als ik dit allemaal zo lees wil ik foto's zien:oops:

Gewoon nog even 4 maanden wachten tot je zelf in Amerika bent, als je een liefhebber bent van de iets wat gezette vrouw, dan kom jij daar je ogen te kort... tenminste... in Orlando, bij Miami Beach zie je net weer de mensen die 6x per week in de sportschool staan.. maar ook niet allemaal hoor.

Ach, in elk geval is Amerika er beter dan Nederland op ingesteld qua ritten.

HenkR
26-05-08, 20:32
Ging meer om het visualiseren van de eerdere teksten:lol:. Over there is het inderdaad of te dik of "te" strak.

Veronique maastricht
26-06-08, 11:04
Als ik kaartjes via Universal zelf via internet wil kopen (1 park 1 dag $ 73) krijg ik die dan thuis of moet ik die thuis gewoon printen of bij het park ophalen?
Weet iemand dat misschien? Ik vertrek over 13 dagen dus weet niet of ik dat nog red als ze ze zouden opsturen.

Thanks!

Teleton
27-06-08, 09:43
(1 park 1 dag $ 73) Ik vertrek over 13 dagen dus weet niet of ik dat nog red als ze ze zouden opsturen.


Gewoon e-tickets bestellen en thuis uitprinten. Betalen met cc, kosten bij Universal overigens $67 ex. tax. Let op: Als je soms ook nog tickets voor Seaworld wil bestellen, hou er dan rekening mee dat je die 7 dagen voor je eerste bezoek betaald moet hebben.

Geniet ervan!

Veronique maastricht
27-06-08, 10:29
Hoi teleton,

Bedankt voor die info wat seaworld betreft. Maar ik neem aan dat ik desnoods ook gewoon kaartjes bij het park zelf kan kopen?! Heb er ontzettend veel zin in! :D

Dr. Phlox
27-06-08, 15:37
Als ik kaartjes via Universal zelf via internet wil kopen (1 park 1 dag $ 73) krijg ik die dan thuis of moet ik die thuis gewoon printen of bij het park ophalen?
Weet iemand dat misschien? Ik vertrek over 13 dagen dus weet niet of ik dat nog red als ze ze zouden opsturen.
Thanks!

Wil je alleen maar een park of wil je ze allebei bezoeken.
Wil je ze allebei bezoeken dan kan je beter de 2-PARK UNLIMITED ADMISSION kopen. http://www.universalorlando.com/tickets.html
Is maar $ 90.-- p.p voor 7 dagen entree in beide parken. Ze zijn alleen via Internet te kopen. Heb ze zelf ook gekocht.
Grz
Ton

Veronique maastricht
27-06-08, 16:08
Heel erg bedankt voor de tip maar we zijn maar 2 dagen in Orlando en dag 1 s'ochtends een ballonvlucht en erna naar universal en dag 2 willen we naar seaworld. Dus 1 park op 1 dag lijkt me meer dan genoeg om te doen! ;) Is helaas ook de duurste optie maar het is niet anders!

Teleton
29-06-08, 11:35
Maar ik neem aan dat ik desnoods ook gewoon kaartjes bij het park zelf kan kopen?! :D


Zeker, maar dan betaal je $67 excl tax. Een E ticket voor Seaworld (be a kid again...) kost $57.... :-$

Veronique maastricht
30-06-08, 14:11
Hey dat is een heel goede tip!! Dat ga ik direct nakijken en dan bestel ik ze wel via internet... wie het kleine niet eert.... ;)

SuzanneVerbaan
21-07-08, 16:56
Hoi, nou je hebt het al gemerkt aan de andere berichten. Met jou postuur zul je, je een slanke den voelen in in de VS. Daar heb je pas dikke mensen! Ik heb in pretparken speciale parkeerplaatsjes niet voor buggy's maar voor van die scootmobiels gezien...en daar reden dan hele families van vader, moeder tot kinderen op rond. Omdat ze te zwaar en te zwak om te lopen waren. Echt, ik zou me totaal geen zorgen maken!!!

Ralphy
29-07-08, 19:15
Heeft iemand ervaring met het combineren van Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag? Een ticket voor 1 dag voor beide parken is nl. maar 20 dollar duurder. Wij willen de parken half september bezoeken. Mogelijk is het te doen i.c.m. een express pass?

Njit
29-07-08, 19:18
Zo heel groot zijn beide parken niet. Zeker met een Express pass lijkt het me goed te doen. Persoonlijk geniet ik liever wat langer van de sfeer en de omgeving in een park maar als je weinig tijd hebt is het een optie :)

Ralphy
29-07-08, 19:43
We zijn een week in Orlando, en we willen naar Disney Magic Kingdom, Seaworld, Kennedy Space center en naar Universal Studios. Daarnaast natuurlijk winkelen. Dus het worden 1-daagse bezoekjes aan de parken.

Wat is een 'klein' park? Waar moeten we dat in hollandse begrippen mee vergelijken? :p

Kan je de express pas maar 1 maal per attractie gebruiken? Ik vraag me sowieso ook af of september een rustigere maand is? In alle drukte lijkt het me niet zo handig om 2 parken te combineren op 1 dag?

Njit
29-07-08, 20:39
Bekijk de attracties eens op de site van Universal. En maak een selectie van wat je zou willen doen. En maak daarna de afweging of je er 1 of 2 dagen wilt doorbrengen.

Parken in Orlando vergelijken met die in Nederland is een onbegonnen zaak. Iets dergelijks heb je hier gewoon niet. Als je al een vergelijking zou willen maken dan komt Port Aventura of Parque Warner (beide in Spanje) het dichtste in de buurt van Universal Orlando.

Dat het mogelijk is om 2 parken op 1 dag te doen wil overigens niet zeggen dat ik het wil aanraden. Zeker de eerste keer is er veel te veel te zien...

Sil_22
30-07-08, 17:14
De express pas is echt ideaal.Je kunt in 1 dag 2 parken bezichtigen.Heb dit vorig jaar ook gedaan. De maximale wachttijd is dan 15 min. per attractie.
Enige nadeel is dat je officieel maar 1 x in elke attractie mag, maar als ze je kaart niet aftekenen(doen ze niet bij alle attracties) kun je er zovaak in als je wilt.Vind het het extra geld zeker waard.

Teleton
30-07-08, 18:19
De maximale wachttijd is dan 15 min. per attractie.


..is dat jouw ervaring of staat dat in de voorwaarden? Ik kan dat nergens terugvinden.

In de stillere periode, zoals september, heeft de express pass overigens weinig zin, er zijn dan nauwelijks wachtrijen. Je kunt altijd nog ter plekke een express pass kopen.

Alexandra
31-07-08, 09:01
Wij hebben deze 2 parken ook in 1 dag gedaan en dit was best te doen:p

Njit
31-07-08, 09:24
..is dat jouw ervaring of staat dat in de voorwaarden? Ik kan dat nergens terugvinden.

Staat er inderdaad ook niet. Er staat het volgende:


Express Access is a separate line with a shorter wait time at each valid attraction.

De rij is inderdaad korter maar op een warme dag loop je nog steeds kans te moeten wachten voor de water-attracties is mijn ervaring.

Sabine_1979
31-07-08, 20:41
In de stillere periode, zoals september, heeft de express pass overigens weinig zin, er zijn dan nauwelijks wachtrijen. Je kunt altijd nog ter plekke een express pass kopen.

Sterker nog: ik heb een tijdje geleden gekeken of ik dit voor september aan kon schaffen en wat de prijs dan zou zijn (meer uit interesse...) en toen zag ik op de site dat er op bepaalde dagen in september helemaal geen expresspass uitgegeven wordt dus... ;-)

groetjes

cindyke
01-08-08, 02:46
Wij zijn nieuw hier, gaan eidn deze maand voor 11 dagen naar Florida en hebben gekozen voor 2 dagen park (Universal Studios en Island of adventure)
Vier volwassenen (kinderen van 17 en 20 tellen als volwassenen)
Wat is nu de beste optie om tickets te kopen voor deze twee parken (1 per dag)??
Ik kan deze actie niet meer vinden:| Het is nu een pak duurder geworden om 2 of meer dagen naar de parken te gaan... Misschien dan toch maar 2 parken in 1 dag (we gaan eind augustus) Of weet iemand een site waar ik de tickets goedkoper kan krijgen?

Lprp1806
01-08-08, 05:49
Wij hebben het vandaag precies gedaan zoals jij beschrijft! Met de expresspas beide parken bezocht. Het is inderdaad met die pas prima te doen. Alleen bij The Mummy heb ik met mijn expresspas nog 20 minuten moeten wachten, maar dat kan ook gewoon pech zijn geweest. Verder ben je in alle attracties met maximaal 15 minuten weer buiten. Een prima systeem, wat de enige oplossing lijkt te zijn voor een bezoek aan beide parken op 1 dag. Het weer was vandaag niet zo heel erg heet, dus ideaal voor een bezoek aan parken. Neem regelmatig pauzes en drink veel water! Overigens liggen de prijzen qua eten en drinken net iets hoger dan bij Disney. Dat was voor ons nog best een verrassing. Groet en veel plezier, Leonie

Teleton
01-08-08, 09:30
weet iemand een site waar ik de tickets goedkoper kan krijgen?

Bedoel je deze tickets?

You can get unlimited admission* for up to a week to both Universal Studios Florida AND Universal's Islands of Adventure theme parks for only $99.99, plus a Wet 'n Wild Water Park Ticket. That's less than the price of a Walt Disney World® 1-Day Park Hopper® Ticket!

This offer is only available online and is not available at Universal Studios Florida or Universal's Islands of Adventure front gate.

Dit staat gewoon op de site van Universal. Tickets zijn een 10tje duurder geworden, maar dan mag je ook één keer naar Wet&Wild......

Marjol
01-08-08, 12:03
Kijk wel goed of je die express pas wel nodig hebt. Wij hadden in mei 2007 van tevoren al die pasjes gekocht voor beide parken (ze waren gelukkig niet duur) en hadden ze dus echt helemaal niet nodig. De maximale wachttijd was een kwartiertje.

Volgens mij is het wel mogelijk om beide parken in een dag te doen, maar je zult de shows dan moeten overslaan. De eerste keer dat wij gingen hebben we bijna een hele dag doorgebracht in de Studios en iets meer dan een halve dag in IOA. Dit jaar hadden we alles wel in &#233;&#233;n dag kunnen doen, in beide parken hebben we nu een ruime halve dag rondgelopen.

cetje
01-08-08, 21:52
Wij hebben tijdens het Florida gedeelte van onze reis Orlando niet aangedaan (willen we nog eens apart wat weekjes voor uittrekken :)), maar zijn in New Jersey wel naar Six Flags Great Adventures geweest. Nu is mijn vriend aan de stevige kant (1.90 meter en 125 kilo), maar hij leek in het niet te vallen bij een hoop Amerikanen. Hoorde in een autentiek restaurantje (vreetschuur?) zelfs tot de dunste helft van de gasten haha.
Maar goed, Six Flags, daar hebben ze dus bijna g&#233;&#233;n stoeltjes voor de stevigere mens. Met als gevolg dat hij na de lunch niet in de achtbaan mocht waar hij voor de lunch nog wel in mocht, haha. Kregen ze de beugel niet ver genoeg dicht.
Verder ging het bij alle attracties goed (soms net aan, met 3 16 jarige jongens die de beugel nog ff 1 tandje aan moesten drukken). Ik verbaasde me hier erg over, aangezien ik in Amerika &#233;cht veel mensen heb gezien die dikker zijn dan hij! Gelukkig is het in Orlando beter geregeld!!!

Ps. Beetje off topic, maar mochten jullie nog eens in de buurt van Jackson, NJ zijn dan zou ik dit park &#233;cht even meepakken :D Ben er nog vol van, haha!

JKG
01-08-08, 23:47
En dan ff net expres die beugel een tandje te ver duwen dat je de hele tijd in de attractie veelste strak en dus niet lekker zit ;)

svenehans
03-08-08, 12:05
Heb dit ook gevonden op de site van Universal Orlando met daarbij de opmerking 'best deal'. Alleen al voor bezoeken van 3 parken de moeite waard, zou ik als leek zeggen. En Universal... mij lijkt dat je je daar ook meerdere dagen kan vermaken? Ga zelf in de Halloween-tijd, dus met de 'Halloween Horror Nights'.

Iemands tips / advies over deze 'best deal'?

cindyke
08-08-08, 21:09
Ik heb 10 min geleden mijn tickets voor Universal besteld. Ik heb echter nog geen mailtje gekregen waarin ik mijn tickets kan afprinten. Bij Seaworld was dit wel het geval en kon ik de tickets onmiddellijk afprinten. Is dit normaal dat dit zo lang duurt?

cindyke
08-08-08, 23:21
Het is in orde:) Het mailtje had iets langer tijd nodig:)

BroWorld
09-08-08, 13:37
UNlimited betekent in deze ook dat je dus op een dag eventueel meerdere keren van park kunt wisselen?

Ik verwacht het wel eigenlijk, maar wellicht dat iemand dit kan bevestigen. Verder is dit lijkt mij een goede aanbieding voor die prijs en persoonlijk vind ik Universal erg leuk.

Teleton
10-08-08, 11:01
UNlimited betekent in deze ook dat je dus op een dag eventueel meerdere keren van park kunt wisselen?

Als je dat wilt, mag je echt de hele dag heen en weer lopen.......\\:D/

BroWorld
10-08-08, 12:21
Ja super, niet dat ik daar trek in heb, maar ik vroeg het me af. heb ze inmiddels besteld, maar dan zonder wet en Wild, ik heb het persoonlijk niet zo op de waterparken.

the dude
17-08-08, 17:35
ik zelf heb maatje 50 en kon dus in geen 1 van de achtbanen heb elke stoel geprobeerd bij de ingang maar kwam er echt niet in bij de rest van de parken had ik er geen probleem mee.
gr the dude

JKG
17-08-08, 19:47
En over welk park praat je dan?

the dude
19-08-08, 22:45
dan heb ik het over islands adventure

JKG
19-08-08, 23:55
Dan moeten mensen met een paar maatjes meer die dus vermijden... wel apart dat Islands of Adventure niet net als de rest wel een aanpassing heeft. Misschien een tip voor de toekomst voor ze ;)

Haper
20-08-08, 10:52
In april paste ik niet in de Hulk en Dueling Dragons. Moest ik in een apart karretje met twee paar riemen. Ik ben wel fors, maar sommige Amerikanen zijn toch echt dikker. Tot ik erachter kwam dat mijn schouder- en borstpartij te breed is! Maar er is dus in beide attracties 1 (!!!) stoeltje waar je wel in past! Bij Dueling Dragons is dit rij 3 van achteren!

In december ga ik weer, dus ik ben nu aan het proberen gewicht te verliezen :lol:

Lyne
21-08-08, 00:24
Wij gaan in sept nl met onze zoontjes van 1 en 3 naar orlando. Disney willen we zowieso doen, maar mijn zoontje is vooral bekend met de Nickelodeon filmpjes.
Wie weet of en wat voor Dora en Diego fun er in Universal studios voor de kids te beleven is?
Welke ander in Ned bekende Nickelodeon figuren kun je daar vinden?

Ik probeer erachter te komen of het de moeite waard is om daar ook heen te gaan. We gaan 'maar' 10 dagen, het zal te vermoeiend worden om te vaak naar de pretparken te gaan dus moeten we een selectie maken.
Ik ben nl zwanger en ben in de eerste enorm vermoeide fase en heb vaak ook nog wat last van mijn rug en bekken, dus tja we have to make some difficult choices!
Hulleeeeeeeeeeeep????:D

RdP
22-08-08, 14:56
Ik vond zelf dit park het leukste van alle parken, maar ik heb kinderen van 6, 17 en 19. Er zijn geen Dora attracties in Universal, je moet meer denken aan de Simpsons (was echt gaaf) Spongebob, Jimmy Neutron, MiB, Jaws, Shrek, Jaws etc...

Mijn inziens is dit park minder geschikt voor hele kleine kinderen, maar dat geldt denk ik voor de meeste parken in Orlando.....

Gr,

Rien

Lyne
24-08-08, 19:53
Hm, nee dan doen we het niet. Bedankt!!!!
Disney dan maar gewoon, kunnen ze lekker rondkijken terwijl wij grote lummels ons hart ophalen in de attracties ;-)

Marjol
24-08-08, 21:10
Dora zelf loopt wel rond in Universal, maar voor de echte kleintjes zijn er niet echt veel geschikte attracties. Ik zou je dus zeker aanraden om gewoon lekker naar Disney te gaan! :)

pyca
24-08-08, 22:32
Wij, of eigenlijk mijn kinderen zijn echte Universal & IoA fans, maar ze zijn een stuk ouder. Met kinderen van 1 en 3 zou ik het echt niet doen, nog een paar jaar wachten, het is anders zonde van het geld.

Patrick
25-08-08, 10:20
Ik ben regelmatig in beide parken geweest, maar toch neem ik nog steeds 1 park per dag. Ik hou er ook niet van om op mijn vakantie te moeten haasten en van attractie naar attractie te rennen. Nou moet ik ook zeggen dat het voor mij de 2 favoriete parken zijn in Orlando :-D

fatma30
25-08-08, 11:56
Wij zijn afgelopen Aug. geweest. Tijdens onze dag in Universal was het mogelijk om ook nog naar Island of Adv. te gaan aangezien de wachttijd wel meeviel bij Universal. Alleen bij de Simpsons Atractie moesten we 90 minuten in de rij staan. We hadden een redelijk doorstroming. Beide parken zijn trouwens tot 22:00 uur geopend. De Express pass hebben we niet genomen en was ook niet nodig (kost nog eens extra geld zo'n pass) Je bespaart er misschien 10 minuten mee uit op de totale wachttijd per attractie. Gemiddelde wachttijd per attractie was 20 tot 30 minuten.
mvg
Fatma

fatma30
25-08-08, 12:03
Wij zijn vaker in Universal (en Island Of Adv.) geweest met ons kind (11 jaar) Bij een leeftijd van 1 & 3 zou ik dit echt niet doen. Parken hebben veel te bieden echter niet voor kinderen van die leeftijd. Disney is dan leuker. Ga eens naar Gatorland. Hier is ook een klein speeltuintje met wat watervertier, treintje, e.d. Goedkoper aan entree kosten en misschien leuk voor de kinderen om die beesten eens te zien en aan te raken. 4 kleine shows en een vogelkooi waarbij de vogeltje op je gaan zitten.
Veel plezier
mvg
Fatma

cindy74
25-08-08, 12:16
totaal mee eens universal studio,sis niks voor kinderen onder de 5 jaar

Lyne
25-08-08, 13:35
Bedankt voor jullie reakties. Bewijst wederom wat een handig forum dit is he!!!!
Nu kan ik het geld (en vooral de tijd) dat ik daaraan uit zou geven beter gebruiken!
Ggatorland, ik ga het opzoeken!
Nogmaals bedankt!
En och zwanger ben ik sinds 2 dagen ook niet meer :-( Dus tja zal ik maar op een geheel anders dan geplande manier van de vakantie genieten!

[verwijderd]
25-08-08, 19:15
Ik heb het een en ander gezien over een nickelodeon hotel waarbij er het een en ander georganiseerd wordt rondom Dora en sponge bob, wellicht dat dat een idee is en dat iemand anders daar wat over kan vertellen, ik heb er geen ervaringen mee nml.

Patrick
27-08-08, 10:19
Voor de Express pas kan je er vanuit gaan, dat je gemiddeld, 1/3 van de wachtijd staat te wachten. Is mijn ervaring. Dus al is de normale wachtijd een uur, dan is het met de pas 20 min.

Nikkie1974
27-08-08, 12:18
Wij zijn dit jaar ook voor het eerst naar Universal en IOA geweest en er valt heel veel te zien. Wij hadden er gelukkig 2 dagen voor uitgetrokken. Bij een aantal attracties kun je wel gebruik maken van de single riders lane. Nadeel is dat je dan niet bij elkaar in de attractie zit (soms ook wel) maar deze rij gaat supersnel. Vaak nog sneller dan de Express lane. Op deze manier is het misschien wel mogelijk om beide parken in 1 dag te doen.

NormanP
03-09-08, 01:32
Als je de parken echt op je gemak wilt doen en alles wilt bekijken en ook nog eten, zou ik er 2 dagen voor uittrekken. Islands of Adventure heeft een paar geweldige splash attracties (Jurrasic Park, Popeye en zie de foto weet niet meer hoe die heet) waar je behoorlijk nat wordt :grin:

http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/SSM11246WEB.jpg

ferret
03-09-08, 12:25
Dit is de Dudley Do-Right's Ripsaw Falls. Ik kan me voorstellen, dat je zo'n naam niet onthoudt.

fatma30
07-09-08, 13:03
En je kunt er inderdaad behoorlijk nat in worden. Als je het niet wordt tijdens de afdaling dan maken de andere bezoekers je wel nat aangezien er verderop waterkanonnen staan (25 $cent) waarbij je een prooi wordt. Deze waterkanonnen staan strategisch opgesteld. Als je pech hebt krijg je de volle laag. Wel veel fun
Fatma

NormanP
08-09-08, 01:55
Wat denk je dat ik daar gedaan heb..., ik had nog een beetje kleingeld over :-D

witte30
11-09-08, 20:53
ik ben deze week 2 keer geweest ,en allebei de parken 2 keer gedaan. ik heb niet langer dan 5 minuten in de rij gestaan bij alle attracties. was echt heel rustig, overal trouwens, was gister in busch gardens en daar liep helemaal geen kip. gr wes

Haper
17-09-08, 22:37
In december ga ik weer, dus ik ben nu aan het proberen gewicht te verliezen :lol:

Al 11 kilo kwijt sinds deze opmerking \\:D/

Karin17
17-09-08, 23:30
;-)11 kilo in 4 weken!!!!!!!!!!!!!!!! jeetje hoe heb je dat gedaan. Ik zou willen dat mij dat lukte!!! Goed hoor:-D

ferret
18-09-08, 08:54
Ik ga al over 1 week, dus dat gaat niet meer lukken.
Maar als ik terugkom ben ik waarschijnlijk iets zwaarder, dus dan wil ik ook graag weten hoe je dat gedaan heb. Petje af, hoor???!!!

Haper
29-09-08, 05:47
Inmiddels 13 kilo :-D

Ik heb thuis een crosstrainer en hometrainer staan. Nu eindelijk in gebruik genomen. Elke dag ff 30 minuten sporten en verder gewoon eten. Maar 1 keer opscheppen 's-avonds en magere toetjes. Verder zo min mogelijk snoepen tussendoor. That's all! (Al kan ik de verleiding niet weerstaan om soms toch een chippie te pakken:-\")

JKG
01-10-08, 11:27
Ben op vakantie 3kg kwijtgeraakt. :)
Maar ben ook nog wezen fitnessen in m'n vakantie en je loopt veel.

Haper, wel je verbranding op gang houden he, om de 2 a 3 uur iets eten. Dus eigenlijk 3 normale maaltijden en 2 tussendoortjes. Af en toe een chippie pakken moet ook kunnen, anders houd je het niet vol.

Haper
03-10-08, 18:42
Bijna 15 kilo nu... over anderhalve week gaan we naar de states en ook daar ga ik een half uur per dag sporten... maar ook genieten! Orlando is pas eind december... dus dan hoop ik heel ver te zijn om weer in de 'gewone' karretjes van de Hulk en Dueling Dragons te kunnen :p

Ralphy
08-10-08, 14:20
We hebben de parken op 1 dag gecombineerd en het was prima te doen. Jammer alleen dat de Hulk kapot was ;)

Patrick
09-10-08, 15:17
Zeker jammer dat ie stuk was. Heerlijke rollercoaster vind ik

Sabine_1979
09-10-08, 22:10
Haper, goed joh!!! Ga zo door.

Ik ben voor ik op vakantie ook ging gaan lijnen. Ben 11 kilo kwijt geraakt en voor ik op vakantie ging zat er weer 4 aan. Uiteindelijk dus toch nog 6 kilo in 9 maanden. Tis niet veel maar ik was er blij mee. En vooral ook dat ik nu op dat gewicht ben blijven schommelen. Nu ben ik terug van vakantie (een kilo lichter dan voor ik ging :)) en ga ik maandag weer beginnen...

En wat betreft Universal. Heb alle attracties kunnen doen. Wel ben ik in de rij/stoel gaan staan/zitten met de extra riem en dan ging het prima. Had overigens een vriendinnetje mee met ongeveer dezelfde size en die kon gewoon naast me zitten in de gewone stoel. Soms moest het dan wel ff aangedrukt worden voor het laatste standje maar het paste wel!

x
sab

Renske1978
10-10-08, 15:58
Inderdaad je moet wel heel dik zijn wil je niet in die karretjes passen hoor.

Sabine_1979
10-10-08, 18:22
Renske, dat ben ik niet met je eens hoor. Het is niet zozeer 'dik zijn' wat het probleem in Universal is. Die amerikanen hebben namelijk over het algemeen een giant ass en zijn dan verder nogal uit proportie! Niet normaal. Maar wij europeanen zijn 'gezegend' met het feit dat het vet niet alleen op onze kont gaat zitten maar ook van boven. En het zit hem dus meestal in de uitstekende borstkas wat het probleem maakt ;-) Als je dus geen borsten hebt maar verder dik bent, kan het heel goed zijn dat je overal in past terwijl wanneer je dunner bent maar veel borst hebt dus heel goed een probleem zou kunnen hebben... Afgezien van het feit dat een giant ass natuurlijk nooit mee werkt *grinnikt*

Maar goed, voor iedereen die zich zorgen maakt; zit je onder de maat 52 (in 2004, nu maat 48/50) dan gaat het allemaal prima!

x
sab

Renske1978
10-10-08, 21:03
Hmm ik heb zelf ook cup F/G maar pas makkelijk in alle karretjes daar. Naar mijn mening moet je dus echt heel dik zijn wil je er niet inpassen.

Haper
13-10-08, 06:31
Hmm ik heb zelf ook cup F/G maar pas makkelijk in alle karretjes daar. Naar mijn mening moet je dus echt heel dik zijn wil je er niet inpassen.

Ik ben niet superdik hoor, maar wat het dus is... het bovenlichaam is fors qua bouw. Kijk, die beugels gaan gewoon dicht. Maar om nou net dat riempje erin te krijgen, moeten ze die beugel aanduwen. Als je schouders en borstkas dan net wat massaler zijn, is er geen beweging in die beugel te krijgen en past de riem niet in de beugel.... maar ik denk dat ik er nu al geen last meer van zal hebben. En het is nog 11 weken tot Orlando, dus er gaat nog meer af! :D

wippelgem
13-10-08, 11:47
Haper: goed gedaan en nog 11 weken te gaan... ze gaan je daar niet meer zien lopen.
Ik ben ook wel op dieet gegaan voor onze reis naar de usa volgend jaar. Ik voelde me daar nooit echt dik omdat ik 'slanker' was dan de gemiddelde dikke amerikaan. Maar die zijn daar wel mega dik h&#233;!
Dus ik ben ondertussen al 18,9 kg kwijt en ik wil er nog 11,1 af. En dan volgend jaar me echt slank voelen en slank zijn tussen de dikkertjes!
Het gaan een gans andere beleving zijn!
VOlhouden h&#233; Haper!

Haper
14-10-08, 06:54
Wow! Al bijna 19 kilo! Goed hoor! Wel grappig... ben dol op Amerika en hun eten en zie ons even allemaal kilo's kwijtraken voor dat land :D

Ik heb zo'n zin in de pretparken! Eindelijk weer. Eerst donderdag naar Canada en de States (Michigan, New York en Illinois!). En elke dag netjes een half uur op de hometrainer (hotels op uitgezocht!).

wippelgem
14-10-08, 14:25
Ja die hamburgers.... mmmm.... nu afvallen om daar weer bij te komen...

Ik zoek hotels met zwembaden, ben niet zo fitnessachtig aangelegd. En dan maar veel gaan wandelen in de parken en zo hé!!!!

Succes verder en hou ons op de hoogte hoe het gaat met afvallen hé!

Fitz
18-10-08, 20:59
Hoe hebben jullie die tickets besteld?
Gewoon op de Universal site zelf?

Want bij veel ticketsites kan ik de 1 day, 2 parks tickets niet vinden.

svenehans
19-10-08, 20:59
Als je een eerste keer naar Orlando gaat, zo is mijn ervaring van begin oktober, is het veel leuker om er 2 dagen voor uit te trekken om die parken te bezoeken. Er is genoeg te zien en te beleven. Daarnaast lijkt mij dat je op vakantie bent, dus niet alles wilt overhaasten, toch? Doe je immers thuis in Nederland ook al. Vakantie is ook: lekker rustig aan en genieten. Vond zelf dat het lekkerder is om er dan 2 dagen voor uit te trekken.