PDA

Bekijk Volledige Versie : Universal Studios & Islands of Adventure (1)



Pagina's : 1 2 3 [4]

Njit
07-12-11, 14:28
Temperaturen tussen de 9 en de 22 graden. Ik denk dat je moeite hebt om weer droog te worden na :)

trails
07-12-11, 14:54
Vorig jaar in februari ook gedaan. Doorweekt waren we. Net buiten de attractie staat wel een people dryer...
Maar ik zou het niet meer doen als de buitentemperatuur niet "zomers" is.

schant
07-12-11, 16:35
Ik was aan het kijken naar kaartjes en Undercovertourist stuurt de kaartjes niet meer gratis naar Nederland. Dat kost nu 30 dollar. Bestellen via Orlando Ticketdeals.uk kost 25 pond. Dus nu via Duitsland bestelt(ATD), die rekenen niets extra's. Hierover nog niets kunnen vinden, maar toch een extra kostenpost waar je rekening mee moet houden.

AenG
20-12-11, 13:48
de orlando flex tickets plus, kan je daarmee ook hoppen, dus meerdere parken op 1 dag doen, ik kan dat nergens terugvinden....

belgske
20-12-11, 14:41
@ AenG,
Ja dat kan je. onbeperkt gebruik van alle themeparks gedurende 14d. Al bezoek je ze allemaal in 1dag.:roll:
Als je nu een Universal park en bijv. Seaworld op één dag wilt doen, dan moet je wel 2 keer parkeergeld betalen.
Voor de Universal parken is er een gezamenlijke parking.
Als je Seaworld en Aquatica op één dag wilt doen, dan weet ik het niet precies betreft parking, ik dacht dat je dan één keer hoeft te betalen.

anoki
09-01-12, 14:33
Wij gaan augustus met onze dochters van dan 13 en 11 naar Florida. Wie kan ons iets meer over dit park vertellen. We zijn alle vier gek van achtbanen en onze oudste dochter is gek van Harry Potter, vandaar dat dit park ons wel wat lijkt.:lol:

SpaceAce
09-01-12, 14:51
Wat wil je exact weten?

Teleton
09-01-12, 16:29
Misschien goed om even na te gaan hoe het forum in elkaar steekt. Er is al een topic over dit onderwerp waarin vrijwel alle aspecten van IAO aan bod komen.Kijk en klik maar eens hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2897). Ook de site van Universal (http://www.universalorlando.com/Theme-Parks/Islands-of-Adventure.aspx)biedt erg veel informatie over de shows en de attracties. Heb je toch nog gerichte vragen, dan kan je ze misschien het best in het betreffende topic stellen. Zo blijft het forum ook lekker overzichtelijk, toch?

Mod Njit: Samengevoegd met bestaand onderwerp

Ritchie
11-01-12, 20:17
Universal City Studios LLLP, eigenaar van onder andere Universal Studios Florida, heeft gisteren aangekondigd dat er dit jaar een hele boel evenementen op til staan ter ere van de verjaardag van het moederbedrijf. Filmmaatschappij Universal werd namelijk in 1912 opgericht, wat niet minder dan een volle eeuw geleden is. Reden genoeg om te feesten dus!

In een persbericht liet Universal weten dat Universal Park’s and Resorts onderdeel zal uitmaken van de verjaardagscampagne. Zowel Universal Studios Florida als Universal Studios Florida zullen straks dus deel uitmaken van het feest dat door verwijzingen naar de beginjaren in onder andere attracties en merchandising naar voren komt. Het resort in Orlando krijgt zelfs een spektakel van formaat om Universal’s grootse nalatenschap te vieren. Het park in Hollywood krijgt geen nieuw spektakel zoals het zusterpark en toch zullen de bezoekers hier dichter bij de oude filmsterren staan. Ook in 2012 zal de bekende Studio Tour zijn bezoekers immers langs verschillende originele filmdecors brengen. De Studio Tour bevat onderdelen die ondertussen al dateren van de eerste Dracula-films uit de jaren ’30.

Dankzij de verwijzing naar een ‘spektakel van formaat’ lijkt het er nu op dat Universal Studios Florida eindelijk de langverwachte avondshow zal krijgen. Meer details omtrent dit nieuwe spektakel zal Universal in februari vrijgeven wanneer ze ook hun nieuwe logo bekend maken op de première van ‘Dr. Seuss’ The Lorax‘. Andere nieuwigheden voor 2012 in Orlando die reeds bevestigd waren zijn een attractie rond Despicable Me (Verschrikkelijke Ikke, nvdr) en een renovatie van dark ride The Amazing Adventures of Spider-Man. Het park in Hollywood krijgt dan weer een eigen Transformers the Ride, een kopie van de gelijknamige attractie die vorig jaar in Universal Studios Singapore opende.
Bron: http://www.parkspot.eu/nl/?p=2791 (http://www.parkspot.eu/nl/?p=2791)

floridatoerist
17-01-12, 22:41
Graag wil ik kaarten bestellen voor Universal studios en adventure park voor 2 dagen. De kaarten zijn via de website van Universal te bestellen en uit te printen voor 115 dollar exclusief tax. Heeft iemand een idee hoeveel tax er betaald moet worden? Iemand ervaring hiermee?

Via undercovertourist zijn ook kaarten te bestellen. Dit is alleen best prijzig om te versturen. Je kunt de kaarten ook afhalen in USA bij een UPS kantoor want blijkbaar langs het park ligt. Iemand hier ervaring mee?

Wat is wijsheid..

Ebelix
18-01-12, 08:52
De tax zal iets van 6 of 7% zijn. Ik vind bovenstaande prijs aantrekkelijk omdat een kaartje voor 1 dag al bijna usd 80 kost.

Verder heb je hier in europa ook organisaties die kaarten verkopen waarop korting zit. Gebruik de zoekfunctie van het forum maar dan kom je er genoeg tegen.

Njit
18-01-12, 09:01
Als je bij Universal verder klikt dan zie je vanzelf de prijs incl Tax (op Add to Cart klikken),

http://img707.imageshack.us/img707/7980/2012011885945.png (http://imageshack.us/photo/my-images/707/2012011885945.png/)

floridatoerist
18-01-12, 22:07
dit komt neer op ongeveer 98 euro voor twee dagen entree. Volgens mij niet echt duur en je kunt ze gewoon uitprinten. Heeft iemand hier ervaring mee?

Njit
18-01-12, 22:32
We doen niet anders :) Thuis uitprinten en je kunt er zo mee door de poortjes. Je mag de blaadjes vouwen zolang je maar niet door de barcode heen vouwt. Wij maakten altijd voor de zekerheid meerdere printjes voor het geval het blaadje scheurt, nat wordt etc.
Nu zal dat met 2 dagen niet zo snel gebeuren maar we hebben ook wel eens e-tickets gehad die 14 dagen geldig waren..

rolandino
18-01-12, 22:34
Geen ervaring, maar de uitleg in hun FAQ is duidelijk, je koopt on-line print ze zelf uit, en kan dan gewoon naar de ingang. Je hoeft dus niet nog met je print "echte" kaartjes op te halen: https://secure.universalstudios.com/webstore/pages/faq-uo.aspx#shipping1

Prijs is vergelijkbaar met Undercovertourist en greatorlandodiscounts.com. attractionticketsdirect.de verkoopt dit type kaartje helaas niet.

moonlight91
19-01-12, 09:17
wij hebben vorig jaar ook via de site van universal de tickets gekocht en geprint
werkt perfect !!

Briggy
24-01-12, 04:57
Eigenlijk wil ik voortaan nooit meer in het hoogseizoen op vakantie! Ben vorige week woensdag naar Universal en Islands of adventures geweest en het was heel rustig. Nergens wachtrijen. Het is gelukt om alles in 1 dag te zien, al is het natuurlijk leuker wanneer je meer dagen gaat.

toosje1970
24-01-12, 11:18
wij gaan in april de kant van florida orlando uit.
ook wij zijn via het internet aan het kijken voor de kaartjes voor disney en de universal studios .
nu zijn wij bij billy boys uitgekomen.
als wij 3dagen disney en 1dag waterpark nemen
daarbij nog eens universal voor 2dagen dan komen wij met 5personen op ongeveer 1250 euro uit.
hebben echt overal nagekeken en komen hier het goedkoopst uit.
zijn er mensen met ervaringen die hier al eens eerder gekocht hebben?en zo ja moet ik het n u bestellen of gewoon daar ter plekken halen?schijnt in kissimee te zitten .
misschien is dit wel weer een vraag naar de bekende weg?maar dank alvast voor een andwoord.
groetjes van natasja;)

Njit
26-01-12, 12:51
Universal Orlando brengt veel nieuws in 2012:

Bronnen:
http://www.universalorlando.com/Rides/New-Attractions-2012.aspx?__source=EDW902424&ptyid=422387#
http://www.themeparkreview.com/forum/viewtopic.php?p=1139897#p1139897 (veel plaatjes en filmpjes)

http://img692.imageshack.us/img692/9749/4894newin2012headertcm1.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/692/4894newin2012headertcm1.jpg/)


http://www.universalorlando.com/Images/4894-NewIn2012_title_tcm13-25670.jpg

This year, Universal Orlando® Resort will debut more adventure, excitement, laughter and awe-inspiring moments than ever before in our history! There's something spectacular for everyone in every family!

Marvel at the breath-taking all-new animation and effects in The Amazing Adventures of Spider-Man®.

Interact with the minions from Despicable Me, E.B. from Hop and Nickelodeon's Dora & Diego and SpongeBob SquarePants during Universal's Superstar Parade.

And this summer, join Gru, Margo, Edith, Agnes—and of COURSE the mischievous minions—on an unforgettable 3-D ride experience, Despicable Me Minion Mayhem!

The new rides, shows and attractions will debut throughout 2012 as part of Universal Pictures' 100th anniversary celebration.

Despicable Me Minion Mayhem
Opening Summer 2012
Join Gru, Margo, Edith, Agnes—and of COURSE the mischievous minions—on an unforgettable 3-D ride experience! When Gru recruits you for his latest scheme, you'll become a minion! It's a hysterical mix of chaos and family fun for everyone!
Begin the adventure in Gru's super-villain home where you'll undergo "minion training." In typical Gru fashion things take a wacky twist, with you and your family landing in a laugh-out-loud adventure that ends with an interactive dance party where you can show off your best moves.

Universal's Cinematic Spectacular – 100 Years of Movie Memories
Opening Spring 2012
Relive Universal Pictures' most beloved films during this multi-media nighttime show that projects legendary movie clips onto cutting-edge waterfall screens. Narrated by award-winning actor Morgan Freeman, the experience will take you on a journey through epic cinematic moments filled with heroes, horror, laughter, good, evil and triumph.

Universal's Superstar Parade
Opening Spring 2012
Sing, dance, and clap along with some of your favorite characters like the minions from Despicable Me, E.B. from Hop and Nickelodeon's Dora & Diego and SpongeBob SquarePants in this live, interactive parade! Guests will have the opportunity to enjoy performances and character meet and greets prior to the parade at select locations throughout the day.

The Amazing Adventures of Spider-Man®
Re-opening March 2012
Get set to soar with Spidey like never before! The top-rated ride is getting a radical reboot, complete with all-new high-definition animation, new high-tech 3-D glasses, and upgrades to the audio and lighting making it feel like an all-new experience!
The reanimation of the ride film will include an entirely new level of detail for guests to discover, including a cameo by legendary comic book icon and Spider-Man co-creator, Stan Lee.

Blue Man Group
Grand Re-opening February 2012
This February, they're back with a new show. Experience the evolution of genius with incredible new performances, astounding new music, and a new stage. Forget what you know—that was then…this is wow!

Hollywood Drive-In Golf
Opening February 2012
It's mini golf as you've NEVER played it before! Enjoy 36 holes across two courses elaborately themed to remind you of classic 1950s drive-in movies. Choose your adventure: The Haunting of Ghostly Greens, or Invaders From Planet Putt!

Ritchie
27-01-12, 11:23
Ik ben echt benieuwd naar de upgrade van Spiderman, ik snap het niet helemaal, zijn de filmbeelden opnieuw gemaakt ? Of alleen de schermen aangepast.

Njit
27-01-12, 13:14
Helemaal nieuw:


According to Mark Woodbury, The Amazing Adventures of Spiderman will feel like an entirely new experience when it reopens this March. Universal is updating the sets, audio, lighting and special effects to match the new 4K digital high quality video being installed. The timing of the ride will be adjusted to allow for more time spent in each show scene. It was heavily stressed that there would be plenty of new things to see in the updated ride footage when the attraction reopens.

Briggy
27-01-12, 16:27
Pfewww. Was net op tijd dus!

Toen ik naar Universal Studios liep waren ze iets aan het opnemen met twee van die gele Despicable me wezens. Miss een commercial voor het park ofzo.

mj19
08-02-12, 23:20
Kan iemand mij meer vertellen betreffende de openingstijden van de Universal parken eind september (22 september) tot en met 14 oktober. Kan hier namelijk niets over op de verschillende websites vinden.

Michael66
09-02-12, 03:41
Universal Resort Orlando maakt de openingstijden een aantal (4-5) maanden van tevoren bekend.
Op dit moment staan ze tot eind juni op de site, even geduld dus nog.

Zie http://www.universalorlando.com/Resort-Information/Theme-Park-Hours.aspx

http://img189.imageshack.us/img189/5215/universalorlandoresortu.jpg

mj19
09-02-12, 10:45
Dankjewel voor het antwoord. Iemand die nog weet wat vorig jaar rond deze periode de openingstijden waren?

suzieQ
20-02-12, 15:09
Hoi

Ik ga in september voor 4 nachten naar Orlando, we komen de 10de aan, de 11de wil ik naar DC, 12 naar Bush garden. en dan 13 en misschien 14 naar Universal.

Nou ben ik dus hard op zoek naar tickets voor Universal op alle variabele sites en zie ineens ook de Universal Unlimited pas.
Als ik op Google maps kijk zit ons hotel (International Palms) zo wat tegen universal aan, dus dacht ik als het park nou tot laat open is kan je s avonds nog even het park in.
Denken de mensen die hier vaker zijn geweest dat een optie is of moet ik gewoon voor een 1 of 2 daags hopper ticket gaan???

(sorry als het een beetje een vaag verhaal is....)

Njit
20-02-12, 15:40
Welke Unlimited Pass bedoel je? Ik zie hier (http://www.universalorlando.com/Theme-Park-Tickets/General-Admission.aspx) enkel een Unlimited pass voor 3 parken (beide Universal + Wet&Wild).

En of het de moeite waard is moet je voor jezelf uitmaken. Je kan ook enkel naar de Universal City Walk gaan om daar uit te gaan, eten etc. Dat gedeelte is gratis.

cindy74
22-02-12, 09:38
ik dacht dat ze bij attractionenticketsdirect.de ook de 2 prarks bonus ticket hebben waar je 14 dagen toegang krijgt of heb ik het mis ?
http://www.attractionticketsdirect.de/node/693

Marita
22-02-12, 16:13
Nee dat klopt Cindy 14 dagen onbeperkt toegang tot beide parken. Je kunt zelfs hoppen met die pas.
Zelf hebben wij deze toegangskaarten ook al eens gebruikt.

Marita

wverdonk
02-03-12, 21:15
Heb na uren lang zoeken nog geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag.
Mijn vrouw en ik willen 18 maart (zondag) naar Island of Adventure. Het liefst ook naar Universal studios. Ik zat te denken om een Express Plus aan te schaffen zodat we beide parken kunnen bezoeken. Is dat aan te raden?
Kan je nadat je een dagkaart hebt voor 1 park (met of zonder Express Plus) een upgrade doen in de middag zodat je voor die 20 dollar meer naar het andere park kan, zonder dus weer een apart kaartje te kopen van 80 dollar?

Njit
02-03-12, 21:25
Een vergelijkbare vraag is hier gesteld: http://www.orlandoinformer.com/2011/how-easy-is-it-to-upgrade-tickets-to-universal-parks/
Er staat daar ook een telefoon-nummer van de Universal Guest Releations. Ik zou gewoon even bellen als je het zeker wilt weten.

Guest Services at Universal (407-224-4233, choose option 2)

cindy74
02-03-12, 21:53
Mag ik je een tip geven waarom 2 parken op 1 dag ? Als je dit doet ga je door een park rennen en vergeet je te genieten op het laatste van die dag ben je doodop van al het lopen en denk je leuke dingen heb ik vandaag gedaan maar heb je dingen niet gezien niet gedaan omdat je zo een haast had om alles te doen . En vergeet niet 18 maart op een zondag is midden in de springbreak als ik het goed heb .

wverdonk
02-03-12, 23:34
Bedankt voor de tips. Door het park rennen zullen we zeer zeker niet doen. We doen alles op ons gemak, maar ergens een uur in de rij staan is niet mijn idee van genieten. We kunnen echter niet 2 dagen gaan binnen 14 dagen, anders had ik dat wel gedaan.
Ik zal even contact opnemen met universal.
Volgens mij is sprink break voor studenten al afgelopen en is dat weekend de laatste dag van de meeste andere springbreaks. In veel crowd overview sites staat dat het niet heel druk wordt. Island of adventure is wel drukker dan universal.
Ach we kijken het gewoon aan en wachten even af.

rolandino
02-03-12, 23:46
18 maart is nog volop springbreak. Dat begint ongeveer nu, en loopt geheel maart door: http://studenttravel.about.com/od/springbrea1/f/when_spring_bre.htm

Njit
02-03-12, 23:50
Ik zal even contact opnemen met universal.


Ben benieuwd naar hun antwoord :)

Teleton
02-03-12, 23:52
Volgens mij is sprink break voor studenten al afgelopen en is dat weekend de laatste dag van de meeste andere springbreaks. In veel crowd overview sites staat dat het niet heel druk wordt. Island of adventure is wel drukker dan universal.
. Het hoogtepunt van springbreak is echt pas na de 23ste voorbij, vanaf die datum neemt de drukte af. Verder is het in het weekend van de 18e St Patricksday, dan vieren de Ieren hun feestje en kan het groen in de parken zien. Disney geeft voor het weekend van de 18e voor hun parken Crowd level 10 af...[-o< Dan is het in de Universal parken vast niet rustig, ben ik bang.

Twee parken op een dag is op een rustige dag al veel van het goede.....Cindy heeft gelijk.

wverdonk
03-03-12, 09:23
Hmm heb ik mij dus lelijk vergist in wanneer springbreak is. St patricksday is zaterdag en missen ee helaas want we landen in de avond. De zondag erna wilde we meteen naar ioa. Ik ga dus een dag kaart kopen met express plus. Nu nog ff zoeken waar dat het goedkoopst is.
Bedank voor alle zeer nuttige info.

Tamara36
11-03-12, 22:33
Goed, ik heb echt wel door het forum heen gelezen, maar toch ga ik jullie advies inwinnen :-) Wij gaan de laatste week van april en de eerste week van mei naar Cape Coral. We willen halverwege de vakantie 2 dagen naar Orlando omdat er 2 parken op ons verlanglijstje staan, te weten; Island of Adventures en Sea World. Nu heb ik echt veel ticketsites gevonden, maar kom er niet helemaal uit.... Zijn die parken te combineren wat tickets betreft? Ik probeer het zo betaalbaar mogelijk te houden, maar zie door de vele mogelijkheden niet meer wat het handigst en slimst is.... Dus, wie oh wie helpt me? Thank`s alvast!!!

Teleton
12-03-12, 04:02
Zijn die parken te combineren wat tickets betreft? Deze twee parken hebben geen combiticket.

Tamara36
12-03-12, 07:35
@ Teleton,

Thank`s, dan hoef ik daar geen energie in te stoppen ;-) Wat is jouw advies, gewoon aan de kassa kaarten aanschaffen voor 1 dag? Of heb je andere suggesties?

Njit
12-03-12, 07:43
Gewoon online tickets kopen voor beide parken. Die kun je thuis al printen en je kunt ter plaatse gewoon doorlopen.

Tamara36
12-03-12, 09:22
@ Njit,

Dank! Zo, weer een stukje verder in de planning ;-)

wverdonk
18-03-12, 21:43
Ik had beloofd om nog even terugkoppeling te geven.
Je kan een dagkaart kopen voor island of adventures en apart een fastpass. Mocht je gedurende de dag toch naar universal studio's willen dan kan je bij de ingang een upgrade doen. Je betaald dan alleen de extra's erbij zoals bij de hopper pass en niet een tweede nieuwe kaartje. De fastpass is niet geldig en dien je apart weer aan te schaffen.
We hadden in een halve dag de meeste attracties gedaan, inclusief spiderman en de harrypotter attracties. Langste wachttijd was spiderman en harry potter kasteel. Dat was 45 minuten. We hadden geen fastpass, deze kostte namelijk 45 dollar. Maar ooh mijn god, wat waren dat beide mooie attracties. Harry potter kasteel is naar mijn mening de mooiste attractie waarin ik ooit heb gezeten. We zijn op zondag 18 maart gegaan en de drukte viel dus heel erg mee, ondanks springbreak.

Njit
19-03-12, 06:34
Fastpass is een Disney term. Bij Universal heet dat een Express pass :)
Spiderman en Harry Potter hebben beide wel een Single Riders ingang. Dat scheelt je ook veel wachttijd.

Chub
19-03-12, 11:15
Gewoon online tickets kopen voor beide parken. Die kun je thuis al printen en je kunt ter plaatse gewoon doorlopen.

Hmmm, dat klinkt me handiger dan alles toegestuurd te krijgen.

Bij welke site en bij wie is dit online te boeken?

Njit
19-03-12, 11:34
Gewoon hier dus: http://www.universalorlando.com/Theme-Park-Tickets/General-Admission.aspx . Je hebt wel een Credit Card nodig.

rolandino
20-03-12, 15:30
Gisteren (19-03) naar Universal studio's geweest, de drukte viel erg mee, vooral in het begin waren soms de straten bijna leeg. Veel attracties hadden maar een minuut of 10 wachttijd, ideaal, waardoor we lekker veel hebben kunnen doen. Ook wij hadden geen express pass of iets dergelijks. Het springbreak gehalte vond ik ook vrij laag, meer oudjes dan studenten bijna ;)

Schaapje82
21-03-12, 08:03
Goedemorgen,

Ik ben aan het kijken waar ik tickets kan bestellen voor Disney en Universal, maar omdat ik voor beide parken maar 1 dag wil uittrekken (we willen nog meer doen dan alleen in pretparken rondsjouwen) lijkt het niet heel veel uit te maken waar ik de tickets koop. Ik wilde dus op de site van Universal zelf tickets kopen, maar daar moet ik een datum invullen waarop ik het park wil bezoeken. Ik wil dit eigenlijk nog een beetje flexibel houden en niet nu al vast zitten aan een datum. Weet iemand of de datum die ik invul ook echt op het ticket komt te staan en ik alleen die dag dan naar binnen mag of dat ze die datum om een andere reden vragen.
Bedankt!

Njit
21-03-12, 08:54
http://i.imgur.com/sjxcE.png

Het staat er toch duidelijk: 'optioneel. Deze info helpt ons om u betere deals te kunnen aanbieden'.

Bijvoorbeeld rond Halloween. Je hebt dan speciale tickets. Die zullen ze je dan proberen te verkopen. Maar voor de rest staat er geen datum op je ticket.

Schaapje82
21-03-12, 09:17
Ah, overheen gekeken, stom. Het was nog vroeg net toen ik aan het kijken was, ik was vast nog niet goed wakker.

ijshockeyer
16-05-12, 12:12
Hallo allemaal,
Wij gaan deze zomer naar Orlando en willen een ticket voor de 2 Universalparken voor 14 dagen. Bij attractionticketsdirect.uk kunnen alleen Engelsen deze kopen. Weet iemand waar ik niet te duur (+- €123,-) deze tickets kan bestellen?

de jantjes
16-05-12, 12:53
Bij http://www.attractionticketsdirect.de de prijs € 116,=

mvanbeem
17-05-12, 14:22
Ik heb ze gewoon online bij Universal gekocht totaal 377 dollar voor 3 personen omgerekend in euros is dat met de huidige koers 98 euro pp

Michael66
03-06-12, 11:02
Ik ben op zoek naar tickets voor US & IoA voor 14 dagen onbeperkt toegang.

Bij http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/universal-orlando%C2%AE-resort/universal-2-park-bonus-ticket hebben ze die voor 99 pond (€122.5 / $152). Op de .de website van attractionticketsdirect staan ze niet.
Op de site van Universal Orlando kan ik deze tickets niet vinden. Alleen 1-2-3-4 dagen, Flextickets en jaarkaarten. Of kijk ik niet helemaal goed ...?

Kortom: Iemand hier die een goede tip voor me heeft?

belgske
03-06-12, 11:12
op http://www.attractionticketsdirect.ie/universal-orlando%C2%AE-resort/universal-2-park-bonus-ticket staan ze voor € 118.00....

2 weken onbeperkt toegang tot de 2 parken

Iris02
04-06-12, 06:29
Ik heb ze besteld bij Undercovertourist. Je krijgt er gratis toegang tot Wet 'n Wild bij. Op de site van Universal zelf hebben ze wel gestaan, maar zijn ze inderdaad verdwenen.

3-Park Unlimited Ticket

Admission to following parks for each day of the ticket - 14 Consecutive Days ("Park to Park" access allowed):
Universal Studios Florida®
Islands of Adventure®
Wet 'n Wild® Orlando
and this ticket includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® ("CityWalk") which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.
Universal CityWalk®. At the Universal CityWalk® venue that would require a party pass you hand over your ticket, they scan it and hand it back
Key Points:
Ticket expires 14 days after the date of first use - you activate it by entering your 1st park or any of the paid entertainment venues of Universal CityWalk®.
Parking is not included. Pay once each day and keep your receipt to show at any other parks you visit that same day.
You can visit all the Theme Parks on the same day.
The days do not have to be used consecutively to keep the ticket active, but the ticket will expire 14 days after first use.

Michael66
04-06-12, 14:18
Bedankt Iris voor de tip.
Gratis toegang tot Wet 'n Wild erbij? Dat zou mooi zijn!
Maar helaas ... gratis is het niet.

3-park unlimited kost bij undercovertourist (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/tickets.html) $178.95 = € 144
Vergelijkbaar ticket voor US & IoA kost bij ATD Ierland (http://www.attractionticketsdirect.ie/universal-orlando%C2%AE-resort/universal-2-park-bonus-ticket) € 119 en met Wet 'n Wild (http://www.attractionticketsdirect.ie/universal-orlando%C2%AE-resort/universal-3-park-bonus-ticket) erbij € 137.

Toch bedankt voor de tip! Je kunt ten slotte alleen zo vergelijken!

Iris02
04-06-12, 14:46
Mijn glas is altijd halfvol Michael66 ;D
Je hebt gelijk het is niet gratis, daar heb ik dus gewoon niet goed op gelet bij het boeken. En met de huidige dollarkoers zijn de tickets ook minder voordelig dan een paar maanden geleden.
De kids zijn in ieder geval happy met Wet 'n Wild !

Michael66
04-06-12, 14:49
Dat ze met WnW blij zijn geloof ik graag!
Maar wij hebben nog / al tickets voor de Disney Waterparken, dus hoeven WnW er niet bij.
En dat verschil met de dollarkoers ... tja, had ik maar .... had ik maar .... ;)

diver99
06-06-12, 21:00
voor iedereen die er over denkt de 2 park bonus aan te schaffen. Denk hier niet meer te lang over na, op de meeste sites zijn ze niet meer te krijgen, alleen op de ierse site nog. Heb ze zelf hier ook besteld.http://www.attractionticketsdirect.ie/universal-orlando%C2%AE-resort/universal-2-park-bonus-ticket

Michael66
06-06-12, 22:49
Ik heb ze vandaag ook besteld.

Blijkbaar is Universal bezig het ticketbeleid aan te passen.
Goed om te weten. Bedankt diver99!!

angelique100
07-06-12, 09:35
Heb zo net ook even de tickets besteld via Air Lingus.

Dus wie met Air Lingus vliegt.
14 dagen onbeperkt 2 parken.

volwassenen 109 euro
kids tm 9 jaar 99 euro

Cara
07-06-12, 09:50
Wij gisteren ook via AerLingus besteld.

cindy74
07-06-12, 12:14
Kan ik deze ook kopen zonr vliegtickets ?

angelique100
07-06-12, 13:12
nee Cindy dat kan niet,....

Voor wie wel geboekt heeft bij AL je kan de tickets/vouchers bestellen door:
boeking beheren en de optie
ticket universal toevoegen,.

Cara
07-06-12, 14:37
Let wel,de site heeft problemen.Wij kregen maar niet de bevestigings email.Heb moeten bellen met Dublin vanochtend waar zij ze alsnog ( tegen een voordeliger tarief:-D) voor ons hebben geboekt.Voucher is inmiddels ook binnen.



nee Cindy dat kan niet,....

Voor wie wel geboekt heeft bij AL je kan de tickets/vouchers bestellen door:
boeking beheren en de optie
ticket universal toevoegen,.

Rosalin
07-06-12, 14:52
Ik heb net op deze site http://www.attractionticketsdirect.ie/universal-orlando%C2%AE-resort/universal-2-park-bonus-ticket :lol: tickets besteld. Wat een goede tip was dit.

Wij gaan volgende week vrijdag de 15e juni al weg dus heb eerst gebeld of de tickets nog wel op tijd zouden zijn....Ik ben echt heel aardig geholpen en de tickets worden vanavond nog verzonden...Zijn ze niet op tijd dan liggen er bij de kassa van Universal tickets voor ons klaar!!! Wat een service en wat een goede aanbieding.

Nu maar hopen dat de wachtrijen in juni een beetje meevallen.....Nog een weekje geduld!!!

Teleton
07-06-12, 15:39
Ik
Nu maar hopen dat de wachtrijen in juni een beetje meevallen.....Nog een weekje geduld!!!
Vanaf volgende week zijn de tickets voor de Express plus pass (https://www.universalorlando.com/Ticket-Store/PurchaseTickets.aspx?ExpressPlus)$ 55,99. Dat wijst er op dat ze al behoorlijke drukte verwachten. Op Zondag verwachten ze minder drukte en de week er na kosten de tickets op sommige dagen $ 69,99.

cloggie68
16-06-12, 19:07
Wij hebben net ook de tickets voor Universal Studio's via Aer Lingus besteld en de voucher al direct in de mail. Bedankt voor de tip!

belgske
17-06-12, 15:40
Ik heb het op dit forum nog niet gelezen, dus bij deze:

De nieuwe attractie in US Despicable Me Minion Mayhem wordt officieel geopend op maandag 2 juli. (gelezen op een ander forum)

diver99
18-06-12, 20:27
Vandaag netjes de kaarten binnen uit Ierland. Post was zaterdag al aan de deur geweest maar toen waren we er even niet. Moet voor getekend worden in tegenstelling van wat er op de site beweert wordt.

Sergevo
18-06-12, 21:14
Leuk forum hier :)
Ik heb vorige week ergens tickets gevonden voor 80dollar /persoon pay 1day + 2nd day free maar weet niet meer waar. Iemand een idee?
Wij vertrekken 29 juni richting Orlando voor de 2de keer (1998 was de eerste maal)

Sinan&Sam
19-06-12, 13:12
Heb net ook even gezocht naar tickets voor Universal Studios/Islands of Adventures ( 2 dagen 2 parken ). De prijs is zo'n 150 dollar p.p. Ik zie verschillende aanbiedingen op dit forum, nu kan ik die aanbiedingen niet vinden op de site van Universal. Zoek ik niet goed genoeg of zijn dit steeds tijdelijke aanbiedingen? ( of misschien is 150 dollar gewoon een redelijke prijs? )

cindy74
19-06-12, 14:13
Op de ierse site van attractionenticketsdireckt kan je voor 118 euro viertien dagen in de twee parken binnen .
http://www.attractionticketsdirect.ie/universal-orlando®-resort/universal-2-park-bonus-ticket
Sergevo volgens mij heb je het ticket van universal studios in hollywood gezien . Zo een lage prijs heb ik nog niet tegen gekomen voor twee dagen .
Hier is de link die jij waarschijnlijk hebt gezien
http://www.universalstudioshollywood.com/tickets/buy-a-day-get-a-2nd-day-free/

diver99
19-06-12, 17:51
@Sinan&Sam;
De aanbiedingen staan niet op de site van Universal maar van attractionticket direct

Sinan&Sam
20-06-12, 10:29
Bedankt Cindy & Diver, dat gaat helemaal goed komen :)

Corinne
26-06-12, 21:11
Hallo allemaal, mag ik even wat vragen? Heeft iemand ervaring met een Express Plus ticket bij Universal Studio's ?Ik overweeg om het aan te schaffen voor 26 juli maar de prijs staat al op $ 49,99 en ik vraag mij af:
a) is het de moeite waard om aan te schaffen; scheelt het écht qua tijd?
b) als ik wacht tot ik er daadwerkelijk ben is de kans dan groot dat het niet meer te koop is of nóg duurder is?

Dr. Phlox
27-06-12, 12:34
Hoi Corinne,
Wij hebben er al 2x (2008 en 2011) gebruik van gemaakt. Ik moet zeggen dat we er veel profijt van hebben gehad. De wachttijd is veel minder dan de gewone wachttijden. Met wel aangeven dat we in het hoogseizoen (Jul/Aug) waren geweest.
De kinderen wilden meestal meerdere keren in een attractie. Nu kan dat dus niet via de Express plus ticket, maar we hadden een stelregel hiervoor. Als je max 15 - 20 minuten moest wachten dan gingen we via de normale weg. Anders gebrukte we de Express plus ticket. Dan konden we later op de dag als het heel druk was nog een keer. De keren dat we er waren kon je nog steeds een Express plus ticket kopen bij de daarvoor aangeweze locaties binnen het park. Dus je kan ook wachten. qua prijs durf ik het niet te zeggen. We hadden daar niet naar gekeken.
Wat we zelf ook nog een voordeel vonden was dat niet altijd de pas werd afgescand. Dus je kon dan nog een keer.
Nadeel is dat niet elke attractie hier aan mee doet.
De keuze is aan jou :razz:
Grz
Ton

PS. Lees ons reisverslag voor detailinfo van de dagen in universal en het gebruik van de Express plus tickets.

Patrick
27-06-12, 13:58
Hallo allemaal, mag ik even wat vragen? Heeft iemand ervaring met een Express Plus ticket bij Universal Studio's ?Ik overweeg om het aan te schaffen voor 26 juli maar de prijs staat al op $ 49,99 en ik vraag mij af:
a) is het de moeite waard om aan te schaffen; scheelt het écht qua tijd?
b) als ik wacht tot ik er daadwerkelijk ben is de kans dan groot dat het niet meer te koop is of nóg duurder is?

a) Als het er druk is, en je wilt toch alles kunnen doen in 1 dag, dan ja! Meestal kan je er vanuit gaan dat je 1/3 van de wachttijd staat te wachten.
b) De prijs van de kaart geeft aan hoe druk ze het verwachten in het park. En als het erg druk is, dan bestaat de kans dat ze uitverkocht zijn. Ook op de dag zelf kan de prijs stijgen als de vraag hoog is.

Harry Potter's Forbidden Journey en de Rip Ride Rockit rollercoaster vallen buiten de express pass.

Dr. Phlox
27-06-12, 14:20
De attracties die meedoen :

Universal Studios Florida
Universal Horror Make-Up Show
TERMINATOR 2®: 3-D
Animal Actors on Location!SM
A Day In The Park with Barney™
Woody Woodpecker's Nuthouse Coaster®
E.T. Adventure®
MEN IN BLACK ™ Alien Attack™
Beetlejuice's Graveyard Revue™
TWISTER…Ride It Out®
Revenge of the Mummy®
Shrek 4-D
Factor Live
Disaster!SM A Major Motion Picture Ride...
The Simpsons Ride™

Universal's Islands of Adventure
The Cat In The Hat™
One Fish, Two Fish, Red Fish, Blue Fish™
Caro-Seuss-el™
Poseidon's Fury®
The Eighth Voyage of Sindbad®
Dragon Challenge™
Jurassic Park River Adventure®
Dudley Do-Right's Ripsaw Falls®
Popeye & Bluto's Bilge-Rat Barges®
The Amazing Adventures of Spider-Man®
Doctor Doom's Fearfall®
Storm Force Accelatron®
Incredible Hulk Coaster®
Flight of the Hippogriff™

petrajessy
01-07-12, 11:38
Mijn pubers (14 en 16) hebben bij bijna alle attracties gebruik gemaakt van de single riders line. Je staat in een aparte rij en zit dus niet bij elkaar in het karretje. Wel sta je samen in de rij en kom je er vlak achter elkaar uit. Zo hebben ze Harry Potter zelfs drie keer gedaan! In het hoogseizoen! Scheelt een hoop geld. Met kleinere kinderen die misschien echt je hand vast willen houden kun je beter the express pass kopen denk ik.

Patrick
01-07-12, 16:44
Goede tip, je bent inderdaad vaak nog sneller dan een express pass. Bij HP is de express niet geldig, maar de single riders gaat best snel, en je ziet elkaar toch niet in de attractie

rolandino
01-07-12, 16:51
Wat mij rondom de single riders lane wel opviel was dat deze soms niet eens meer sneller was dan de normale rij. Hele gezinnen staan in de rij, waardoor het allemaal teniet gedaan wordt. Ook sloten ze de rij soms i.v.m. drukte in ook die rij.

SpaceAce
01-07-12, 18:54
Bij ons was de Single Riders gewoon wel open (10 mins wachten, terwijl de gewone rij 1.5 uur wachten was). Vier keer gebruik van gemaakt en alle vier keer gewoon bij elkaar in het karretje gezeten :D

Iris02
07-07-12, 00:51
Wij zijn de afgelopen week 2 keer in IoA geweest en beide keren viel het ontzettend mee met de drukte. We hebben 3x zo door kunnen loppen bij the forbidden journey en 10 minuten in de rij gestaan voor Olivander. Ik moet er wel bij zeggen dat wij altijd pas na 16.00 uur arriveren in de parken. Dan is de ergste drukte geweest.

dacoster
19-07-12, 19:51
Als ik het goed voorheb, bestaan er 2 attractieparken van US. Of is het meer een attractiepark/filmpark? Ik zou graag die studios eens bezoeken, maar geen idee wat er daar te doen is infeite.

SpaceAce
19-07-12, 19:55
Ik zou graag die studios eens bezoeken, maar geen idee wat er daar te doen is infeite.

Het zijn inderdaad twee pretparken: Universal Studios en Islands of Adventure.
Wat er allemaal te doen en te zien is, kun je op hun site vinden. Dan zie je meteen welke van de twee parken je het meeste aanspreekt :)

Zie: http://www.universalorlando.com/

Bij Theme Parks kun je dan kiezen voor: of Universal Studios of Islands of Adventure

Richard2
23-07-12, 18:55
Wij gaan 14 augustus naar cape Coral en willen natuurlijk ook graag naar universal studio's met de kids, maar de kaartjes zijn wel heel erg duur.
In NL heb je overal kortingskaarten, kun je die ook in de VS vinden? Mijn speurtocht over internet leverde niet zoveel op, als iemand tips heeft heel graag.

Njit
23-07-12, 19:02
Die zijn er niet echt. Het wordt wel goedkoper naarmate je meerdere dagen gaat..

van der Steen
16-08-12, 12:43
Hoeveel rides zijn er in I of A?
Ik heb nu al paar keer bush gardens en sea world gehad. En 1x US en Magic Kingdom. We willen nu wat anders.

Njit
16-08-12, 13:02
Daar hebben ze een hele mooie site voor: http://www.universalorlando.com/Rides/Islands-of-Adventure.aspx
Even geteld: 13 rides en 3 shows.

Thrypa
12-09-12, 17:02
Kwa rides vond ik Island of Adventure echt wel beste :) Maar ik ben ook wel een beetje bevooroordeeld als hard-core Harry Potter fan :P

Emus
14-09-12, 03:52
Vorige week bij Universa Studios geweest en vandaag bij Islands of Adventure. Hoewel IoA absoluut qua rides het beste park is dat we tot nu toe bezocht hebben deze vakantie (4 WDW parken, Seaworld, US en IoA), was het gek genoeg ook de dag dat we het snelst klaar waren en al ruim vóór sluitingstijd verlieten. De sfeer liet wat ons betreft iets te wensen over, met uitzondering van het Harry Potter gedeelte, maar daar kun je ook niet de hele dag blijven rondhangen. Wat dat betreft vond ik de Studios toch beter (en Disney nog veel beter). Het minste park vonden wij Seaworld, al zijn Manta en Kraken echt geweldig.

Hulk kon ons trouwens ook niet echt bekoren in IoA (al zijn wij behoorlijke coasterfreaks). Wat een rammelbak...

Njit
14-09-12, 15:07
Hulk is vooral vanuit historisch oogpunt interessant. Het is de enige B&M met een Tire Propelled Launch.

Grapies
04-10-12, 15:33
Heeft iemand een probleem met het bestellen van kaartjes voor universal studios? Bij de laatste stap 'betalen' krijg ik steeds een melding dat ik mijn betalingsgegevens mag controleren of deze juist zijn; maar deze zijn juist.....

cindy74
02-11-12, 05:07
Transformers opent deze zomer in universal

http://www.wdwinfo.com/news/universal/Transformers_ride_to_open_at_Universal_Orlando.htm

Njit
02-11-12, 08:29
Spiderman-achtige attractie. Ben benieuwd naar de verschillen (behalve dan het filmpje)

Hier twee videos van de Ride in Hollywood. Die in Orlando zal ongeveer hetzelfde zijn.


http://www.youtube.com/watch?v=q-fkBeZdYfg


http://youtu.be/Oh_MT7mwkho

Ritchie
04-11-12, 11:10
En het is inmiddels bekend, Transformers: The Ride 3D komt naar Orlando, in de zomer van 2013 is het klaar.


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&amp;v=ZHpmcRxPpd0

Patrick
19-11-12, 11:23
Voor diegene die het leuk vinden:


http://www.ocean-florida.co.uk/Images/TicketImages/universal_logo%202.jpg
Geschiedenis

Universal Studios Florida opende op 7 juni 1990 tegelijk met het hetzelfde attractiepark aan de andere kant van de Verenigde Staten Universal Studios Hollywood. Het attractiepark ontvangt zo'n zes miljoen bezoekers per jaar. In 1994 won het attractiepark de Applause Award en mocht zich twee jaar lang het beste attractiepark van de wereld noemen. In 1992 was het park ook al genomineerd voor de Applause Award, maar werd verslagen door het Nederlandse attractiepark de Efteling. In mei 1999 werd binnen het resort een tweede attractiepark genaamd Island of Adventures geopend. Het grenst aan de Universal Studios Florida. Het bestaat uit de Port of Entry, Marvel Super Hero Island, Toon Lagoon, Jurassic Park, The Lost Continent en Seuss Landing. In het voorjaar van 2010 werd de Wizarding World of Harry Potter geopend.

http://www.orlandosupremevacation.com/images/universalstudio.jpg
Ticket prijzen

SINGLE PARK
1-day: $88 adult, $82 child
2-day: $119.99 adult ($60 per day), $109.99 child ($55 per day)
3-day: $135.99 adult ($46 per day), $123.99 child ($42 per day)
4-day: $145.99 adult ($37 per day), $132.99 child ($34 per day)
PARK-TO-PARK
1-day: $123 adult, $117 child
2-day: $139.99 adult ($70 per day), $129.99 child ($65 per day)
3-day: $152.99 adult ($51 per day), $140.99 child ($47 per day)
4-day: $159.99 adult ($40 per day), $146.99 child ($37 per day)

Parkeren
Kosten per dag per auto:
Regular Parking $15.00*
Preferred Parking $20.00
RV/Bus Parking $20.00
*($5.00 tussen 6 p.m. en 10 p.m.* - na 10 p.m. is parkeren gratis)
Parkeer Garage Adres
6000 Universal Boulevard
Orlando, FL 32819
Geocode voor een GPS navigatie systeem..
Latitude: 28.47399
Longitude: -81.46228

Universal Express Plus
Het is mogelijk om bij Universal voorrang te krijgen bij de attracties. Hier voor kan je een Express Plus kaart kopen. Je mag dan alle attracties 1x versneld bezoeken. Met uitzondering van Rip Ride Rockit Rollercoaster (Universal Studios) en Harry Potter and the Forbidden Journey (Islands of Adventure)
De kosten van deze kaarten zijn:
1 park vanaf $19,99
2 parken vanaf $25,99
De kosten kunnen oplopen op het moment dat het drukker in de parken wordt.
Als je in 1 van de hotels op het Universal Orlando Resort verblijft, dan mag je je kamersleutel onbeperkt als Express Plus pas gebruiken.
Themagebieden
Production Central
Dit themagebied bevindt aan het begin van het park. Hier bevonden zich vroeger de studio's van Nickelodeon. Momenteel wordt hier hard gewerkt aan de nieuwe Despicable Me! Minion Mayhem attractie.

hqtdh693VOg
Hollywood
Dit themagebied is gebouwd in Hollywoodstijl. Zo staan er verschillende replica's van gebouwen uit Hollywood, waarin zich verschillende restaurants en winkels bevinden. De achtbaan Rip Ride Rockit kan je hier ook vinden. Voor deze attractie is de Express Pass niet geldig.
Er staat ook een groot podium waar regelmatig wereldsterren optreden.

tVELd-z3Ys8
New York
In dit themagebied wordt de ilusie gewekt dat men in New York City loopt. Er bevinden zich de volgende shows en attracties: Revenge of the Mummy: The Ride, Twister...Ride it Out en de The Blues Brothers Show. Tevens bevindt zich er een locatie van Starbucks en Ben and Jerry's. In het themagebied bevinden zich drie winkels en kan men personages uitegenkomen zoals The Blues Brothers.

n3pF6xpJ9E4 _r2Q4tx82NY

San Francisco/Amity
In dit themagebied, waarin de ilusie gewekt wordt dat men in zich in de stad San Francisco bevindt. Hier bevinden zich de volgende attracties en shows: Beetlejuice's Graveyard Revue, Disaster!: A Major Motion Picture Ride...Starring You!, Fear Factor LIVE! en voorheen ook Jaws. Jaws is geheel gesloopt. Hier komt de nieuwe Transformers 3D attractie.
Tevens bevinden zich er drie eetgelegenheden en drie winkels.

nCoUD9SqMiY 7uALqMMC8mg

World Expo
In dit themagebied bevinden zich de volgende twee attracties: Men in Black: Alien Attack en The Simpsons Ride. Er bevinden zich tevens eetgelegenheden en een aantal winkels in dit themagebied. Tevens hebben bezoekers kans om de personages uit de films van de The Men In Black en The Simpsons tegen te komen.

5lBTqC6O7OoUMx1XVNPPXw

Woody Woodpecker's KidZone
In dit themagebied draait alles om het personage Woody Woodpecker. Het themagebied is gericht op kinderen. In dit themagebied bevinden zich onder anderen de volgende shows en attracties: A Day in the Park with Barney live, Fievel's Playland, Animal Actors On Location live, Curious George Goes to Town, Woody Woodpecker's Nuthouse Coaster, E.T. Adventure, StarToons: Blast to the 80's. Van deze films heeft men kans de personages tegen het lijf te lopen. In dit themagebied bevindt zich het restaurant Kidzone Pizza Company en zijn twee winkels aanwezig: E.T.'s Toy Closet en Universal Cartoon Store.

XLr_PPl9vP4 YGyD9nFGnS4
The Lagoon
In dit themagebied wordt regelmatig een 15 minuten durende vuurwerkshow gegeven onder de naam: Universal 360: A Cinesphere Spectacular. (open lente 2012)

_cl3KXJEl7s[/center]

Bronvermelding: http://nl.wikipedia.org/wiki/Universal_Studios_Florida

Patrick
19-11-12, 11:25
http://www.orlando4ever.com/images/page_upload/4/Image/islands_of_adventure.gif
Universal's Islands of Adventure is een themapark in Orlando, Florida. Het opende 28 mei 1999 als onderdeel van een uitbreiding die, samen met CityWalk Entertainment District, de Portofino Bay Hotel, en het Hard Rock hotel, en het bestaande Universal Studios Florida het Universal Orlando Resort vormen.
Het overkoepelende thema van het park is dat van een ontdekkingsreis, waar de gasten vertrekken naar zes eilanden, elk met een eigen thema, maar alle met de nadruk op avontuur. Op 18 juni 2010 werd het zevende eiland,The Wizarding World of Harry Potter officieel geopend, de grootste investering sinds de opening.
Islands of Adventure ontvangt per jaar ongeveer 6 miljoen bezoekers, daarmee is het het 7e park van de VS en 12e van de wereld.

Net als Universal Studios Florida naast de deur, is Islands of Adventure niet alleen afhankelijk de "merken" van Universal. In feite, met uitzondering van The Lost Continent en Jurassic Park, worden de resterende park gebieden gebaseerd op licenties van rivaliserende studio's, van wie velen geen eigen themaparken van hun eigen bezitten. Sommige van deze zijn Seuss Landing (Dr. Seuss Enterprises), The Wizarding World of Harry Potter (Warner Bros), Toon Lagoon (Jay Ward Productions en Paramount Pictures) en Marvel Super Hero Island (Marvel Entertainment, een dochteronderneming van de Walt Disney Company).

http://www.orlandoflexticket.ie/images/library/universalislands_map1.jpg
Ticket prijzen
SINGLE PARK
1-day: $88 adult, $82 child
2-day: $119.99 adult ($60 per day), $109.99 child ($55 per day)
3-day: $135.99 adult ($46 per day), $123.99 child ($42 per day)
4-day: $145.99 adult ($37 per day), $132.99 child ($34 per day)
PARK-TO-PARK
1-day: $123 adult, $117 child
2-day: $139.99 adult ($70 per day), $129.99 child ($65 per day)
3-day: $152.99 adult ($51 per day), $140.99 child ($47 per day)
4-day: $159.99 adult ($40 per day), $146.99 child ($37 per day)
14 Dagen .....$174,99 --- $159,99
Parkeren
Kosten per dag per auto:
Regular Parking $15.00*
Preferred Parking $20.00
RV/Bus Parking $20.00
*($5.00 tussen 6 p.m. en 10 p.m.* - na 10 p.m. is parkeren gratis)
Parkeer Garage Adres
6000 Universal Boulevard
Orlando, FL 32819
Geocode voor een GPS navigatie systeem..
Latitude: 28.47399
Longitude: -81.46228

Universal Express Plus
Het is mogelijk om bij Universal voorrang te krijgen bij de attracties. Hier voor kan je een Express Plus kaart kopen. Je mag dan alle attracties 1x versneld bezoeken. Met uitzondering van Rip Ride Rockit Rollercoaster (Universal Studios) en Harry Potter and the Forbidden Journey (Islands of Adventure)
De kosten van deze kaarten zijn:
1 park vanaf $19,99
2 parken vanaf $25,99
De kosten kunnen oplopen op het moment dat het drukker in de parken wordt.
Als je in 1 van de hotels op het Universal Orlando Resort verblijft, dan mag je je kamersleutel onbeperkt als Express Plus pas gebruiken.

De attracties op een rij:

Port of Entry
Winkels
-Islands of Adventure Trading Company
-Ocean Trader Market
-DeFoto's Expedition Photography
-Port of Entry Christmas Shoppe
-Island Market and Export Candy Shoppe
-Port Provisions
Restaurants
-Confisco Grille
-Croissant Moon Bakery
-Cinnabon
-Arctic Express

Marvel Super Hero Island
Winkels
-Spider-Man Shop (The Amazing Adventures of Spider-Man)
-Marvel Alterniverse Store
-Comic Book Shop
-Oakley
Restaurants
-Cafe 4
-Captain America Diner

-Incredible Hulk Coaster
Dit groene monster heeft een topsnelheid van bijna 100km p/u (97 om precies te zijn). Je wordt bij deze attractie de baan ingeschoten, met 65km p/u die in 2 seconden bereikt wordt. De ride-time bedraagt 2 minuten en 15 seconden en daar in wordt 1158 meter afgelegd.
w6v_TPRRgFE Minimale lengte 1,37m. Express Plus

-The Amazing Adventures of Spider-Man
4 Keer gekozen als beste attractie, en meer dan verdiend! Ga mee door de straten van New York in dit 3D avontuur en beleef mee hoe Spiderman de schurken te lijf gaat. Een update naar 4k HD is ook al aangekondigd en staat voor 2012 in de planning.
_8lVyt1nF8A Kinderen tussen de 1,01m en 1,21m moeten vergezeld worden door een volwassen. Express Plus

-Doctor Doom's Fearfall
Deze dubbele "space shot" stuurt 16 personen per shot naar een hoogte van 61 meter met een snelheid van 64km per uur. Je ervaart hier mee de 4G aan krachten. Tevens heb je heel even de tijd om te genieten van het mooie uitzicht.
07LTEXPKcykMinimale lengte 1,32m. Express Plus

-Storm Force Accelatron
Een "thee-kopjes" attractie gebaseerd op de X-Men. Er draaien 12 cups voor 5 personen in de rondte. Je kan zelf het draaien versnellen door aan de ronde schijf te draaien, in de cup.
S_9YdlIZfKYExpress Plus

Toon Lagoon
Winkels
-Gasoline Alley
-Betty Boop Store
-Toon Extra
-Cyber Connect Internet Access
Restaurants
-Comic Strip Cafe
-Cathy's Ice Cream
-Blondie's: Home of the Dagwood
-Wimpy's

-Dudley Do-Right's Ripsaw Falls
Stap in je boomstammetje en laat je door het water meevoeren. Aan het einde zit een redelijk lange afdaling waar je behoorlijk nat kan worden. Als je hier redelijk droog door komt, dan zijn er altijd nog wel bezoekers die je vanaf de kant proberen nat te spuiten!
AKvHmjj_EAwMinimale lengte 1,12. Kinderen tussen de 1,12m en 1,21m moeten vergezeld worden door een volwassen. Express Plus

-Popeye and Bluto's Bilge-Rat Barges
Deze wildwater baan is, zoals de naam al doet vermoeden, gebaseerd op Popey's avontuur om Olive te redden van Bluto. In deze 7 minuten durende tocht is 1 ding zeker: You Will Get SOAKED!
GaZzXNggXjUMinimale lengte 1,07. Kinderen tussen de 1,07m en 1,21m moeten vergezeld worden door een volwassen. Express Plus

Jurassic Park
Winkels
-Dinostore (Jurassic Park Discovery Center)
-Jurassic Outfitters (Jurassic Park River Adventure)
Restaurants
-Pizza Predattoria (Jurassic Park Discovery Center)
-The Burger Digs (Jurassic Park Discovery Center)
-Thunder Falls Terrace (Jurassic Park River Adventure)
-The Watering Hole

-Jurassic Park River Adventure
Laat je mee varen door de wereld van de Dinosauressen. Je krijgt een rondvaart en ziet de Dino's in hun eigen habitat. Het ziet er allemaal mooi en vredig uit.... maar dan...!
EOp1mdcg6aw Minimale lengte 1,10 , Express Plus

-Pteranodon Flyers
Een rustige kinder achtbaan, waar mee je over Jurassic Park vliegt.
Xy9L7HWW3IUVanwege de lage capaciteit alleen toegankelijk voor kinderen van 91cm t/m 1,40m of een ouder met een kind, Express Plus

The Lost Continent
Winkels
-Treasures of Poseidon (Poseidon's Fury)
-The Coin Mint
-The Pearl Factory
-Historic Families - Heraldry
-Star Souls - Psychic Reading
-Coat of Arms
Restaurants
-Mythos Restaurant (Poseidon's Fury)
-The Frozen Desert
-Fire Eater's Grill

-The Eighth Voyage of Sinbad
Aanschouw de avonturen van Sinbad bij deze live show.
http://www.don.smith.net/travel/orlando_04/univ_studio5.jpg

-Poseidon's Fury
Kijk mee hoe Poseidon het gevecht met het kwaad aan gaat tijdens dit indoor water spectakel.
czKo1kTRptcExpress Plus

Seuss Landing
Winkels
-Cats, Hats & Things (The Cat in the Hat)
-All The Books You Can Read (The High in the Sky Seuss Trolley Train Ride)
-Snookers & Snookers Sweet Candy Cookers
-Mulberry Street Stores Trading Co
Restaurants
-Circus McGurkus Cafe Stoo-pendous (The High in the Sky Seuss Trolley Train Ride)
-Green Eggs and Ham Cafe (Opened seasonally)
-Hop On Pop Ice Cream Shop
-Moose Juice, Goose Juice

-Caro-Seuss-el
Een draaimolen zoals we die allemaal wel kennen, maar nu met een ander thema.
http://farm2.static.flickr.com/1219/1109021562_3bca3a7816.jpg

-The Cat In The Hat
Met deze "dark-ride" rijd je door de wereld van The Cat in the Hat.
nshBOTfaRJkExpress Plus

-The High in the Sky Seuss Trolley Train Ride!
Stap in het treintje en beleef Seuss Landing vanaf een andere kant. Er zijn 2 verschillende banen.
mRytYeub7gQMinimaal 86cm, kinderen tussen 86cm en 122cm moeten vergezeld worden door een ouder. Express Plus

-One Fish Two Fish Red Fish Blue Fish
In deze draaimolen stap je in een vis die je zelf omhoog en omlaag kan sturen. En bedenk dat vissen water nodig hebben ;)
I1Dpjdsd0VUExpress Plus

The Wizarding World of Harry Potter
Winkels
-Zonko's
-Honeydukes
-Owl Post
-Dervish and Banges
-Filch's Emporium of Confiscated Goods (Harry Potter and the Forbidden Journey)
Restaurants
-The Three Broomsticks Inn
-The Hog's Head Pub

-Harry Potter and the Forbidden Journey
Heeft de Spiderman attractie eindelijk een geduchte concurrent? In deze schitterende attractie vlieg je mee met Harry terwijl de spinnen en de Dementors je flink op de huid zitten! De wachtrij is ook al bijna een attractie op zich.
http://0.tqn.com/d/themeparks/1/0/W/2/1/ForbiddenJourney1.jpgMinimale lengte 122cm, GEEN Express Plus
-Dragon Challenge
Een duo achtbaan, voorheen bekend als Dueling Dragons, waar je onder hangt. De Dragons gaan een race aan met elkaar. Helaas heeft Universal besloten de Dragons niet meer gelijk te laten starten. Ondanks dat toch een erg leuke achtbaan. Beide banen zijn uniek.
uRl0yMQBQ4IMinimale lengt 137cm, Express Plus

-Flight of the Hippogriff
Een achtbaan voor de kinderen.
4-6ndZjBy7sMinimale lengte 92cm, Express Plus

Bronvermelding: http://nl.wikipedia.org/wiki/Island_of_Adventures

houtsie
04-12-12, 14:19
Wij zitten nog steeds te twijfelen welk park we zullen gaan doen en aangezien we niet kunnen beslissen zal het waarschijnlijk beide parken op 1 dag worden. Is dit volgens jullie haalbaar de 2 parken in 1 dag te doen van 's ochtends tot 's avonds?
Is een express pass nodig voor begin mei 2013 volgens de crowd calendar is het 6 mei niet heel druk?

corrus
04-12-12, 15:01
Alles is te doen... :rolleyes:

Echter het is écht niet aan te raden... :eek:

cindy74
04-12-12, 15:21
Het kan hoor als je als een trein door het park raast geen tijd neemt voor ook eens echt rond te kijken en te genieten van het park . Als het je niet goed kan doen zou ik een keuze maken tussen de parken ofwel een hopper nemen voor een dagje en zeker island of advertures doen en erna naar universal zelf en daar een paar toppers eruit pikken .

rolandino
04-12-12, 21:42
Zonde om door de parken heen te rennen. Besteed een paar euro meer uit aan een 2 dagen kaart, en neem de tijd voor de parken. Zeker in IoA is het snel druk bij Harry Potter. Het zou zonde zijn als je achteraf baalt omdat je eigenlijk niet hebt kunnen genieten. Ook al geven de crowdcalanders geen topdrukte aan, dan nog kan het druk zijn. Niet alles is te voorspellen.

cindy74
04-12-12, 22:55
Soms gaat het niet om het geld maar om de strakke planning en das zooooo jammer

rolandino
04-12-12, 23:03
Klopt, maar dat is een heel ander verhaal. Natuurlijk wil je wat zien tijdens je vakantie, maar als een Japanner door Florida heen rennen in een week is ook geen lolletje.

cindy74
04-12-12, 23:09
Klopt helemaal maaaaarr ik heb dezelfde fout gemaakt de eerste paar keren pas toen we een paar keer disney hadden gezien kon ik pas echt rondkijken zelfs gewoon wandelen zonder echt iets te moeten doen ....zalig .

EvelineD
11-12-12, 09:09
Wij gaan al 3 jaar naar Universal met een 2parken/1dag ticket en ik ben nog nooit al lopend door het park hoeven te gaan.
De hoofdreden daarvan is de keuze van attracties :p
We hebben allesbehalve behoefte aan attracties waar we ons tegen lichtsnelheid verplaatsen of ondersteboven gehouden worden.
De brave en kinder attracties zijn voor ons wel genoeg LOL en dan heb je met 1 (weliswaar lange) dag zeker genoeg!

Ritchie
26-12-12, 11:52
Lijkt mij wel een goede deal, ik heb net effe een paar ticket bureaus bekeken, en via de AAA vestiging lijkt me dit goedkoop

**edit**: Zijn de prijzen bij AAA tax included ?

Ritchie
26-12-12, 13:46
Ik heb het AAA kantoor een mail gestuurd over een Premium Annual Pass van WDW, ben echter vergeten om te vragen of hun prijzen incl. of excl. tax zijn, maar dat doe ik als ik antwoord heb op mijn vraag, ik kom op het incl. of excl. tax verhaal nog wel op terug, of iemand hier moet daar antwoord op kunnen geven.

Grapies
26-12-12, 22:22
Heeft iemand een probleem met het bestellen van kaartjes voor universal studios? Bij de laatste stap 'betalen' krijg ik steeds een melding dat ik mijn betalingsgegevens mag controleren of deze juist zijn; maar deze zijn juist.....

Ta2 Gerrit
27-12-12, 15:58
Mooi toch ! Maar kun je dan niet verder, of wat is het probleem ? Enige verdere uitleg is dan wel welkom.

Benang
30-12-12, 16:03
Tickets gaan niet op naam, niet bij Universal en niet bij Disney. Iedereen kan ze kopen en dan (voor het eerste gebruik) aan iemand anders geven.

Bij Universal: alleen voor e-tickets heb je altijd de exact dezelfde credit card nodig waarmee je de tickets besteld hebt, anders krijg je de tickets niet uit de apparaten bij d eingeng.

Bij Disney: Tickets worden pas gepersonaliseerd bij het eerste gebruik, als je vingerscan/-afdruk wordt genomen en op de magneetstrip wordt vastgelegd.

NB: Heb je dit jaar nou alweer Disney-tickets én Universal-tickets genomen ....? Wordt weer een zeer intensieve vakantie!!

Hallo Michael,

je zegt dat je bij Universal je credit card nodig hebt om de e-tickets uit de apparaten bij de ingang van het park te krijgen... maar je betaald toch niet dubbel? want ik neem aan dat je ze bij online bestelling al thuis moet betalen...

nu is het alweer een post van een aantal jaar geleden, dus misschien is dit alweer veranderd... toch maar even voor de zekerheid navragen :o

Groetjes,
Angela

Ta2 Gerrit
18-01-13, 11:32
Door dit nieuwsbericht blijkt maar weer; je moet geen geintjes maken over bommen, zeker niet in de USA.

Woman arrested after allegedly making bomb joke at Universal Studios (http://www.wftv.com/news/news/local/womans-bomb-joke-universal-studios-lands-her-behin/nTyp9/)

Bron; WFTV

Michael66
18-01-13, 11:40
Knallend nieuws! :up:

JKG
18-01-13, 20:07
Achja, die beveiliging van Universal is dan ook wel een beetje triest bezig.
Ook bij jongeren doen ze nog wel eens moeilijk als die bijv. 's avonds naar de film willen. Die moeten dan naar een speciaal hoekje en wachten tot ze worden geescorteerd naar de bioscoop... ik weet niet wat ik er van moet denken.

jimbo
04-02-13, 12:04
Ik heb een aantal vragen mbt de aanschaf van een Express Pass voor de Universal parken waar wij in juli 2013 een bezoek willen brengen.
Wij gaan de parken op 1 dag doen en zie wel voordelen in zo'n pas. Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft!

Is het verstandig deze vooraf te bestellen, men geeft aan dat deze tot een maximum uitgegeven worden?
Klopt het dat je deze alleen rechtstreeks bij Universal Studios kunt kopen?
Zijn deze eventueel te combineren met tickets die ik bij bv attraction tickets direct koop?


groetjes Jimbo

Njit
04-02-13, 16:00
Je kan aan de hand van de kalender op https://www.universalorlando.com/Ticket-Store/PurchaseTickets.aspx?ExpressPlus zien wat de prijs op een dag doet. Drukke dagen zijn duurder dan minder drukke dagen. Als je twee parken op 1 dag wilt doen dan haal je het er wel uit denk ik.

Besef je wel dat niet álle attracties met deze pas te doen zijn. Harry Potter zit er bijvoorbeeld niet bij! Deze zou je dan het beste via de Single Riders kunnen doen (mis je helaas wel de mooie wachtrij).

http://i.imgur.com/HlVlfIM.png

jimbo
04-02-13, 20:23
Heb contact opgenomen met Attraction Tickets en men geeft aan dat de express pass alleen direct bij univeral of bij de kassa besteld/ gekocht dient te worden. Kunt deze express pass dan wel combineren met een bij attraction tickets gekochte toegangskaart. Hiermee al twee van de drie antwoorden beantwoord. De vraag of nu bestellen of kopen aan de kassa, wordt denk ik alvast bestellen.... Kan maar geregeld zijn!

Zal eens kijken wat hij aangeeft qua drukte (prijs) als wij in Orlando zitten en of de voorlopige planning omgegooid moet worden ;)

Patrick
05-02-13, 08:54
Ik zou altijd pas in Universal zelf pas kijken of het nuttig is om een Express Pass te kopen. Je mag ook alle attracties maar 1x doen met de EP.

martinm
22-02-13, 15:00
Volgende week vrijdag (1 maart) richting Orlando, 14 dagen tickets via Attraction.ie besteld (en zijn binnen), 1 week Hard Rock Resort geboekt wat weer ideaal is omdat je Hotelkamer"key" de express pass is.

Ritchie
22-02-13, 17:55
Mooi !!!! Ik wens je in iedergeval heel veel plezier !!!!

Irma Jansen
22-02-13, 23:09
Volgende week vrijdag (1 maart) richting Orlando, 14 dagen tickets via Attraction.ie besteld (en zijn binnen), 1 week Hard Rock Resort geboekt wat weer ideaal is omdat je Hotelkamer"key" de express pass is.

Hoi Martin! Mijn vriend en ik gaan binnenkort ook naar Florida en denken er over om ook het Hard Rock Hotel te boeken bij Universal. Ben jij hier vaker geweest? Op de foto's op internet ziet het er allemaal echt super mooi uit, maar het is natuurlijk ook hartstikke duur! Omdat ik het toch wel heel duur vind vraag ik me af of het de moeite waard is..

martinm
23-02-13, 18:35
Hoi Martin! Mijn vriend en ik gaan binnenkort ook naar Florida en denken er over om ook het Hard Rock Hotel te boeken bij Universal. Ben jij hier vaker geweest? Op de foto's op internet ziet het er allemaal echt super mooi uit, maar het is natuurlijk ook hartstikke duur! Omdat ik het toch wel heel duur vind vraag ik me af of het de moeite waard is..

We zijn vorig jaar en het jaar daarvoor naar het ("goedkopere") Loews Royal Pacific Resort geweest, zeer mooi resort. Voor ons was de keuze om 1 van deze resorts te kiezen omdat het op Univeral ligt en de expresskey, onze dochter (15) is een week lang in beide parken aan het rond hollen (samen met een vriendin), voor ons relaxed, tuurlijk gaan we ook de parken in maar kunnen ook erg genieten op een terras of nabij het resort. Inderdaad het is prijzig maar goed wij gaan er puur voor de Universal Studios en IA heen.

Irma Jansen
23-02-13, 18:47
De reden waarom wij het overwegen is inderdaad ook de expresskey. Mijn vriend kan echt niet tegen wachten en ik niet tegen klagen..hahaha.. dus in de rij staan, al is het maar een half uur maakt de sfeer er meestal niet beter op.
Ik was eerst van plan om van die passen te kopen, maar op de dag dat wij naar IoA gaan (en daar willen ze vooral voor gebruiken) zijn deze 99.90 dollar voor ons samen. Als je dat dan weer van de prijs van een nachtje Hard Rock Hotel afhaalt....
Kon je toen je de afgelopen twee jaar in het andere hotel zat inderdaad overal gewoon doorlopen met de expresskey, of moet je dan ook nog weleens wachten?

Het Loews Royal Pacific Resort heb ik ook naar gekeken, maar aangezien mijn vriend en ik beide echte rock liefhebbers zijn denk ik dat we dat extraatje van het Hard Rock Hotel juist wel leuk gaan vinden, en als je toch al +300 dollar per nacht moet betalen dan ga je niet moeilijk doen over 50 dollar ;-)...

martinm
24-02-13, 23:43
De afgelopen 2 jaar waren we er ook tijdens Springbreak dus relatief druk maar met de express pass kan je bijna overal doorlopen, 5-10 minuten wachten is een uitzondering. Jullie redenering van de passen is ook de onze, dan maar wat meer voor een hotel betalen maar wel op het Universal terrein + de expresspassen. Ook kan je 1 uur eerder IA in (als hotel gast) dus Harry Potter waar de express pass niet telt kan je 's ochtends een aantal keer achterelkaar doen. Zaterdag 9 maart zijn wij terug dus geef je wel een update over het Hardrock hotel.

Irma Jansen
25-02-13, 07:02
Thanks! Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met het Hard Rock Hotel.

Ik heb inmiddels ook geboekt wat nog wel even spannend was. Vorig jaar heb ik voor mijn werk veel gevlogen met Lufthansa en daarmee miles gespaard. Daar wilde ik nu dus (deels) het hotel van boeken. De hele week stond het hotel gewoon op die website van Miles and More, totdat ik zaterdag dus definitief wilde boeken..... Ineens stond er alleen nog het Loewes Pacific op (wel met uitzonderlijk lage prijzen... maar ja)... Wij hadden ons ondertussen natuurlijk al verheugd op het Hard Rock thema met fijne rockmuziek overal :(

Uiteindelijk heb ik besloten rustig een dagje te wachten en maar goed ook, want zondag is het me toch gelukt om het Hard Rock Hotel te boeken via Miles and More. Helaas alleen nog maar de duurdere garden view of pool view room beschikbaar, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Ik verheug me er in ieder geval heel erg op!

Aangezien jij al eerder in de parken van Universal bent geweest, is het mogelijk om op één dag een combinatie te doen van Universal Studio's en Wet 'n Wild? Dat willen we namelijk op maandag doen, volgens de kalender is het dan een rustige dag bij Universal Studio's. Ik kreeg namelijk vanuit de dingen die ik hier las het idee dat Universal Studio's niet zo groot is. We houden overigens niet zo van shows enzo, meer van de attracties.

martinm
25-02-13, 17:08
Als ik het goed begrijp blijf je dus 2 dagen in het Hardrock Hotel waarvan je 1 dag wilt gebruiken voor IA en de andere voor een combi W'nW en Universal. Wij zijn vorig jaar naar W'nW geweest en zijn daar van 's ochtends tot halverwege de middag gebleven. Wij waren de laatste twee jaar een week in het Royal Pacific dus voor ons maakte het niets uit om een halve dag ergens anders te besteden. Ik weet niet tot hoe laat de parken geopend zijn als jullie er zijn (dit kan je bekijken op de website). Als je een 2 dagen pass hebt voor IA en Universal kan je dat gerust combineren met W'nW zodat je de rest van de tijd in IA en Universal kan besteden, vooral omdat je nergens lang hoeft te wachten door de fastpass.

Irma Jansen
25-02-13, 21:57
We blijven één nacht in het Hard Rock Hotel, maar we gaan al wel op de eerste dag 's ochtends de expresspass ophalen, dit kan volgens de website van het Hard Rock Hotel zo vroeg als je wilt op de ochtend dat je gaat inchecken.
Die dag willen we dan eerst naar Universal en dan eventueel 's middags naar Wet 'n Wild. De parken zijn open tot 8 uur 's avonds geloof ik dus we zouden dat inderdaad ook om kunnen draaien en eerst naar Wet 'n Wild kunnen gaan en dan naar Universal.
's Nachts slapen we dan dus in het Hard Rock Hotel en de volgende ochtend natuurlijk vroeg op voor Harry Potter. Die dag willen we dus de hele dag besteden in Islands of Adventure.
Via de AAA Club South kan je kaartjes voor Wet 'n Wild kopen voor maar 23.99, dus als we vooraf een kaartje kopen dan is het een stuk minder duur dan wanneer we op maandag merken dat we Universal na een halve dag wel gezien hebben en dan bij Wet 'n Wild aan de kassa een kaartje moeten kopen... Ik las namelijk van meerdere mensen dat ze niet een volle dag nodig hadden voor Universal.

romyonline
01-03-13, 22:42
Weten jullie waar je leuk kunt avondeten in Islands of Adventure? We ontbijten al in Three Broomsticks, dus die kunnen we voor 's avonds uitsluiten ;-)

Michael66
02-03-13, 16:51
Vandaag is het de geboortedag van Dr. Seuss, de geestelijk vader van o.a. de cat in the hat.
En daarvan is een leuke attractie in Universal.

Wat vinden jullie van (de attracties in) Seuss Landing (http://allears.net/uni/tp/ioa/seuss.htm)?

Happy birthday doc!

http://img15.imageshack.us/img15/3892/48269210151332001227852.jpg

Njit
04-03-13, 10:50
Weten jullie waar je leuk kunt avondeten in Islands of Adventure? We ontbijten al in Three Broomsticks, dus die kunnen we voor 's avonds uitsluiten ;-)

Mythos (https://www.universalorlando.com/Restaurants/Islands-of-Adventure/Mythos.aspx) staat goed bekend. Wel reserveren en het is niet goedkoop!
Zie voor meer opties https://www.universalorlando.com/Restaurants/Theme-Park-Restaurants.aspx

Michael66
06-03-13, 09:26
Transformers komen er aan! De shop is al open.


http://youtu.be/_o3rFXv_Pn0

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/482344_10151264115177035_1385635799_n.jpg

Patrick
06-03-13, 09:37
Hopelijk kan ik een soft opening meepakken :-) Of misschien dat we via de VIP tour wat meer te zien krijgen.

martinm
10-03-13, 14:37
Weekje Universal en IA zit er weer op, Hard Rock hotel is zeer goed bevallen. Transformers lijkt bijna klaar maar ben meer benieuwd wat ze op de plaats van Jaws gan bouwen, daar zijn ze al zeer druk bezig staan al een aantal grote gebouwen......

Patrick
11-03-13, 08:46
Daar komt het London gebied, met een trein naar IOA. Alles in Harry Potter stijl (gerucht)

Michael66
19-03-13, 22:32
Jurassic Park ride: T-rex en 85ft drop!


http://youtu.be/9Itgyy8u-1Y

Patrick
25-03-13, 15:38
Daar komt het London gebied, met een trein naar IOA. Alles in Harry Potter stijl (gerucht)


De planning is dat het nieuwste Harry Potter gedeelte in juli 2014 open gaat. Best snel!

corrus
25-03-13, 16:23
Moet het alleen wat minder waaien... Dit is het resultaat van gisteren... (Citywalk)

http://www.cfnews13.com/content/dam/news/images/2013/03/city-walk-weather-damage-risa-stein-0324.jpg

Patrick
26-03-13, 08:46
Zal er door het jaar heen nou veel stuk gaan in de parken door de stormen en orkanen?

Claudia2013
26-03-13, 16:47
Nu kom ik tickets tegen op de site: http://www.attractionticketsdirect.ie/ Weet iemand of er ook nog verzendkosten aan gebonden zijn? En of de tickets geldig zijn in USA vanuit NL aangezien ze UK besteld worden.

moonlight91
26-03-13, 20:06
ik heb zelf ook even gekeken , de prijs klink interessant
wij hebben voor een 2 daags ticket 302,50 betaald voor 3 personen
dus gewoon 1 park per dag ,gekocht via de website van universal zelf

maar ik zie in de conditions and terms van de door jou aangegeven tickets het volgende
*The Universal 2-Park Bonus Ticket is only valid to use in the calendar year purchased. 2012 Universal Tickets must be activated on or before 31 December 2012.

ik zelf zou daar even naar informeren,voor je ze koopt , want de site is dus niet uptodate

Claudia2013
11-04-13, 12:05
Weet iemand of en hoe je tickets kunt bestellen via AAA, zusterbedrijf van ANWB? http://autoclubsouth.aaa.com/Travel/map_loc_attractions.aspx?nvbar=Travel:AttractionTi ckets

Ebelix
11-04-13, 12:29
Het makkelijkste is om bij de AAA langs te gaan.

Claudia2013
12-04-13, 11:58
inderdaad, maar nadeel is dat we vrijdag laat aankomen en in het weekend zijn ze dicht ;-(

Ebelix
12-04-13, 12:56
Heb je al bij American estates gekeken. Voor Disney kaarten komen ze goed uit de bus met de prijs. Maar ik neem aan dat je alles al met elkaar vergeleken hebt en dat je bij AAA de goede prijs heb gevonden. Je kan bellen met AAA om te zien of ze een oplossing hebben of dat ze de kaarten naar je kunnen opsturen.

Dennis en Roos
12-04-13, 14:08
Bij billy tickets heb je nu 3 dagen voor de prijs van 2 , wij waren geloof ik 120 pp kwijt.

tessah
12-04-13, 15:38
Voor de zekerheid wil ik even checken of ik het goed begrijp:
Als ik een 2-day single park ticket koop op de website van Universal Orlando, mag ik dan de ene dag naar Universal Studios en de andere dag naar Islands of Adventure? Ik wil zeker weten dat ik dan beide parken kan bezoeken en niet 2 dagen hetzelfde park...

Dennis en Roos
12-04-13, 16:10
Jep en bij Billy tickets krijg je dag 3 er gratis bij.

VinMor
16-04-13, 08:54
Jep en bij Billy tickets krijg je dag 3 er gratis bij.



Heb niet gekeken op hun site, maar als het het zelfde is als op de Universal site dan is dit alleen voor de mensen uit USA/Canada..

Patrick
16-04-13, 09:47
Bij http://www.attractionticketsdirect.ie (http://www.attractionticketsdirect.ie/) kan je voor € 127,- 14 dagen onbeperkt naar beide parken (inc. hoppen)

fitnessmouse
16-04-13, 20:08
Bij http://www.attractionticketsdirect.ie (http://www.attractionticketsdirect.ie/) kan je voor € 127,- 14 dagen onbeperkt naar beide parken (inc. hoppen)
diezelfde optie via viator.com, koers van vandaag €124, met code fsav7 nog eens 7% korting. je krijgt dan wel een voucher die je nog moet omwisselen

frankz
16-04-13, 20:53
mooie aanbieding maar helaas de code werkt niet meer.

fitnessmouse
16-04-13, 21:30
nog beter: via de link http://www.viator.com/?aid=se4 en dan met code hertz10 10% korting. zojuist getest en het werkt!

groennom
17-04-13, 07:49
nog beter: via de link http://www.viator.com/?aid=se4 en dan met code hertz10 10% korting. zojuist getest en het werkt!

Mooie aanbieding, heeft iemand ervaring met deze site? Komt mij niet direct bekent voor, maar dat zeg niet alles :)

Vonney
20-04-13, 22:26
Wilde net 2 kaartjes bestelllen bij Universal zelf: 2 dagen entree voor 200 euro. Gelukkig keek ik nog even hier op het forum Ik heb meteen de kaartjes bij Viator besteld met de kortingscode voor 14 dagen onbeperkt entree voor 224 euro :). De kortingscode werkt, maar dan wel via bovenstaande link. Toen ik omschakelde naar Nederlands deed de code het niet. Dus maar weer terug naar het Engels en daar werkt de code wel.
@ fitnessmouse: Hartstikke bedankt voor de tip!

Dennis en Roos
21-04-13, 10:20
Joehoe toppie!

fitnessmouse
21-04-13, 16:47
Ik heb ze zelf ook besteld, over 2 weken ga ik ze halen bij de poort van Universal :-)

Overigens heb ik eerder al tours via Viator geboekt, maar dat was in LA, San Francisco en Vancouver en nooit problemen gehad.

Michael66
24-04-13, 23:57
Preview van de auto waarin je stapt voor de attractie met de Transformers.
Een foto van de binnenkant vind je op onze Facebookpagina: http://on.fb.me/Y582tt

http://img836.imageshack.us/img836/1179/90266910151419120832852.jpg

Ta2 Gerrit
25-04-13, 11:53
Is dit nu een midsize of een fullsize SUV ? Of toch een crossover. Een minivan is het zeker niet. :)

frankz
25-04-13, 17:25
zijn deze ook al bij Alamo te huren??? :plijkt me wel wat

hylke
25-04-13, 22:23
Ik lees die aanbieding denk ik verkeerd? Het is toch niet dat je 14 dagen lang onbeperkt naar binnen kan, maar dat je nadat je in het 1e park geweest bent 13 dagen de tijd hebt om het tweede park te gaan bezoeken?

Frans45
26-04-13, 13:14
Mag deze ook off-road :p

Marita
27-04-13, 14:05
Nee hylke, bij het 2 park bonus ticket heb je 14 dagen onbeperkt toegang tot beide parken. Zovaak je maar wilt gaan binnen deze 14 dagen.

hylke
27-04-13, 18:36
Wauw dat is wel echt een goede deal!!! Thanks, ga ik toch maar doen ;-)

Michael66
03-05-13, 18:15
Wie weet hier meer over?

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/262553_507860555944522_1273890872_n.jpg

Grapies
10-05-13, 22:30
Fitnessmouse: Op de site van viator zijn de universal orlando tickets "This product (http://www.viator.com/tours/Orlando/Universal-Orlando-Tickets/d663-3088_1D_UO#) is available for USA / Canada residents only".

Njit
10-05-13, 22:39
@Michael66: meer info op https://www.universalorlando.com/Events/Summer-Concert-Series.aspx .
Hier staat al een lineup: http://www.orlandoinformer.com/universal/summer-concert-series-2013/

Grapies
10-05-13, 23:44
Okee...kan iemand mij helpen?
Op de site van US wil ik kaarten bestellen. Als ik alle gegevens invul en op de knop druk om de betaling gereed te maken, ontvang ik het volgende:
Your payment information could not be authorized. Please review your information and try again.
Het kan zijn dat ik het volgende niet juist invul:
er wordt twee keer een adres gevraagd; wat mag ik in het tweede invulvak van het adres invullen?
ook wordt een 'state' gevraagd. Het enige wat ik kan bedenken is een provincie :-)

De zin is:
Your payment information could not be authorized. Please review your information and try again.

St Piet
12-05-13, 20:39
Omdat we (vorige week) last-second besloten welk pretpark te bezoeken, kochten we bij Universal tickets aan het loket. We vertelden de mevrouw duidelijk dat we een ticket wilden voor één dag/één park. Volgens haar was een ticket van 123 dollar het goedkoopste. Dat dan maar gedaan. Vlak voor naar binnen gaan ticket goed bekeken, was het tóch een ticket voor 2 parken. (Universal + Adventure Island). Meteen teruggegaan en voorzichtig gemopperd misverstand, foutje, bla bla. Kon ik naar klantenservice, na een kwartietje 34 dollar per ticket terug gekregen.
Dus let op: 89 dollar is het goedkoopste ticket, is wel te koop maar dat wordt bij de ingang niet gepubliceerd!!

moniquekruiningen
15-05-13, 00:16
Wij zijn weer aan t twijfelen .... 2 dagen Universal en Islands of Adventure, 4 dagen? Of nog meer? We zijn de van 1 tm 6 juli in Orlando en zijn ook nog van de 12e tm de 17e in de gelegenheid om er heen te gaan..
In mijn afwegingen denk ik aan ipv 2 hele, 4 of meer dagdelen... Is het leuk genoeg om er vaker heen te gaan of heb je t na2 x wel gezien? Wie wil me zijn/haar ervaringen vertellen?

cindy74
15-05-13, 09:40
Ik vind deze twee parken echt heel erg leuk . Ik zou voor de 4 dagen gaan als je er nog nooit bent geweest .

fitnessmouse
15-05-13, 09:56
Fitnessmouse: Op de site van viator zijn de universal orlando tickets "This product (http://www.viator.com/tours/Orlando/Universal-Orlando-Tickets/d663-3088_1D_UO#) is available for USA / Canada residents only".

Nee hoor, ze hebben ook de andere varianten van de tickets waar dan bij staat "This product is available for non-USA / non-Canada residents only" (2-park bonus; 3-park bonus; etc). Je kunt ook gewoon 1, 2 of 3 dagen kopen hoor. Het ticket die alleen voor USA/Canada is, dus waar bij staat "Valid US/Canadian Photo ID req’d" geldt alleen voor de 3e dag gratis-actie. Overigens kan ik melden dat ik totaal geen problemen had met het omwisselen van mijn voucher bij de kassa van Islands of Adventure.

Ritchie
15-05-13, 10:02
Ik vind deze twee parken echt heel erg leuk . Ik zou voor de 4 dagen gaan als je er nog nooit bent geweest .

Dat ligt volgens mij wel aan de periode wanneer je gaat, wij waren er afgelopen september, en hebben totaal voor beide parken 1 1/2 dag nodig gehad.

Patrick
15-05-13, 10:04
Wij zijn weer aan t twijfelen .... 2 dagen Universal en Islands of Adventure, 4 dagen? Of nog meer? We zijn de van 1 tm 6 juli in Orlando en zijn ook nog van de 12e tm de 17e in de gelegenheid om er heen te gaan..
In mijn afwegingen denk ik aan ipv 2 hele, 4 of meer dagdelen... Is het leuk genoeg om er vaker heen te gaan of heb je t na2 x wel gezien? Wie wil me zijn/haar ervaringen vertellen?

Ik vind het geweldige parken, maar als je een kaart haalt voor 2 weken, dan kan je daar altijd nog beslissen.

Ritchie
15-05-13, 10:07
Zo'n kaart voor 2 weken is idd een goede optie

cindy74
15-05-13, 11:48
Maar zij gaan in juli en dan heeft zowat iedereen verlof

Patrick
15-05-13, 15:43
Dan kan je ook nog denken aan express passen of, zoals wij laatst gedaan hebben, een VIP tour.

fitnessmouse
16-05-13, 12:58
Wij hadden de intentie om 3 dagen te gaan, maar hadden na 2 dagen wel genoeg (in mei). 1 dag per park.

ioa waren wij nog nooit geweest
us waren wij 10 jaar geleden voor het laatst geweest

Natuurlijk kun je niet én alle attracties, én alle shows doen, maar maak je een selectie van wat jou leuk lijkt. Maar 2 dagen vonden wij meer dan voldoende en hebben toch een hoop gedaan.

VinMor
21-05-13, 10:35
Met alle respect, maar is 4 dagen niet erg veel voor de Universal Parken??
Wij hadden in 2 dagen, en dan doe je alles toch wel op het gemak, alles wel gezien(en dan gingen we rond 17uur weg). En dan hadden we, op de waterattracties, alles gedaan.

Hierbij moet ik wel melden, dat wij nergens langer dan 20 minuten hoefde te wachten. Dus kijk wel even naar de dagen die je zou willen gaan, of het niet extreem druk is.

groennom
21-05-13, 11:57
Als je nergens hoeft te wachten ben je elk park zo door, helaas is het vaak in het hoogseizoen eerder regel dan uitzondering dat je 45 minuten of meer moet wachten per attractie ... En dan is een dag zo om :)

rogzwanenburg
21-05-13, 18:13
Ook wij vonden 2 dagen ruim voldoende om beide parken te bezichtigen!
Wij waren er in augustus en hebben om de drukte at te mijden vaak single riders gedaan!

toornent
21-05-13, 18:32
Ook wij vinden twee dagen ruim voldoende. Ligt er ook aan hoeveel attracties je wilt doen in een park natuurlijk. Wij lopen wel langzaam door een park door het maken van vele ( soms teveel ) foto's. Wij proberen altijd meteen richting Toon Lagoon en Jurassic Parc te gaan. Die park onderdelen zijn in het begin altijd wel rustig als wij er waren. Wij gaan altijd als laatste naar Harry Potter.

moniquekruiningen
21-05-13, 20:46
Ik heb tickets besteld 4 dagen base tickets... Als het erg warm is kunnen we ook een halve dag gaan en s middags gaan zwemmen of verkoeling zoeken in de Florida mall... Daarnaast staan komende vakantie ook nog 2 dagen Bush Gardens, een segway tour in Miami en een jetski tour op Key West op het programma... En wie weet wat er nog meer op ons pad komt...

cindy74
21-05-13, 21:24
Ik vrees da je in juli eraan bent voor de moeite .... 20 min wachttijd in juli . Wij waren er de week na pasen en hebben wachttijden gezien van 5 min tot 1 uur het is wel zo hoe vroeger je er bent hoe minderlang je moet wachten . Maar in juli iedereen = verlof , hitte en vochtigheid = hoog .

frankz
27-05-13, 16:36
helaas is de actie met van de 14 dagen (2 parc bonus) van viator al weer afgelopen, althans ze zijn niet meer te boeken voor juli of augustus. weet iemand nog een leuke andere aanbieding.
groet

Patrick
28-05-13, 12:46
http://www.attractionticketsdirect.ie/universal-orlando%C2%AE-resort/universal-2-park-bonus-ticket

frankz
28-05-13, 23:27
http://www.attractionticketsdirect.ie/universal-orlando%C2%AE-resort/universal-2-park-bonus-ticket
super, bedankt

Michael66
02-06-13, 03:56
Opening.


http://youtu.be/R9nkGnLFEQ4

Walkthrough:


http://youtu.be/EuWsIMw2lJY

frankz
08-06-13, 21:18
nog even een vraagje. ik moet nog twee 2-daagse tickets bij bestellen en dacht hierbij aan undercover tourist,
maar of ik doe iets fout of ze versturen niet meer naar nederland (tenzij express betaald).
heeft iemand de laatste tijd nog ervaring met undercover??
groet Frank

moniquekruiningen
08-06-13, 22:59
Gewoon op een soort UPS kantoor/ winkeletje in Orlando oppikken, daar worden ze op naam voor je bewaard!

frankz
09-06-13, 08:47
ok die bij dekirkmanroad. heb jij toevallig ervaring hiermee.
groet

moniquekruiningen
09-06-13, 13:56
Ja vorig jaar gedaan, mailtje meegenomen, paspoort laten zien en dan krijg je je tickets in een enveloppe die op je ligt te wachten.

frankz
10-06-13, 20:14
super dan ga ik ze maar bestellen.
bedankt

lottegieling
12-06-13, 10:47
Hallo allemaal!

In oktober ga ik voor de vierde keer naar Florida, maar voor de eerste keer naar Islands of Adventure.
Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) in m'n eentje het park in.
Nu vroeg ik mij af of er een soort 'drop-off'-zone is, waar m'n reisgenoten mij af kunnen zetten en weer op kunnen halen.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Lotte

corrus
12-06-13, 11:07
Ja, die is er.
De borden volgen met Guest Drop Off.

Ebelix
12-06-13, 12:44
Is dezelfde plek als waar de valet parking is. Lekker dicht bij de ingang van de Citywalk.

lottegieling
12-06-13, 14:52
Bedankt voor jullie antwoord! :up:
Nu valt er iets van de spanning van het in m'n eentje gaan weg :o

Michael66
21-06-13, 12:27
Transformers is geopend!


http://youtu.be/73AoWiahEbU

Michael66
22-06-13, 01:50
Bezoekers vinden het fantastisch!


http://youtu.be/PeodtKsRtyM

AenG
26-07-13, 23:28
Weet iemand of je bij de entree van het park een paspoort nodig hebt? Zoja, is een kopie daarvan dan voldoende. We hebben orlando flextickets vouchers en moeten onze echte tickets bij het eerste park ophalen, daar misschien wel een paspoort voor nodig??? Alvast bedankt.

Ritchie
27-07-13, 11:42
Ik zou gewoon je paspoort meenemen, wij hebben die ook altijd bij ons.
Of durf jij je paspoort niet mee te nemen ?

petrajessy
31-07-13, 22:26
Wachttijd Transformers 90 minuten.....of langer....ik zag mijn geest al dwalen.:(
Mijn man ging met mijn dochter van 15 in de single riders line en ik zou met Jasmijn (8) wachten buiten. Het begon te regenen en ik bedacht me dat we beter konden wachten in de souvenirshop van de attractie. Daar binnen zag ik dat de uitgang van de attractie inde shop is en vroeg ik aan een medewerkster hoe lang de single riders line zou duren. Ze zei dat als ik een stukje doorliep in de exit-gang ik bij een childswap room zou komen. Daar kon ik ook op ze wachten. Dus wij liepen naar de childswap room en gingen daar naar binnen. Vandaar uit zie je dus ook de karretjes terugkomen en mijn dochter werd toch wel nieuwsgierig en zei; '"ik wil er eigenlijk wel in".........aan de andere kant van de child-swap zit een deur naar de ingang van de attractie. Ik nam die deur en was dus meteen aan de beurt :)en zodoende hadden wij met deze truuk onverwachts de attractie binnen 5 minuten bereikt.
De normale rij duurde 90 minuten. Mijn man heeft er in de single riders line 30 minuten over gedaan en wij waren na 10 minuten weer buiten.

Its
12-10-13, 10:30
Wat is een child swap room? Wel fijn dat je zo snel aan de beurt was :D

Njit
12-10-13, 13:35
Als je je kind beu bent dan kun je hem daar ruilen voor een ander. .. vaak is dreigen al genoeg :)

(http://goo.gl/d5fN69)

natascha666
12-10-13, 15:20
Ze gaan daar wel erg ver; Feel free to take a break from toddler time. Each of the three on-site hotels at Universal Orlando® Resort have a supervised children’s activity center where kids can be dropped off in a safe! Je mag ze daar in een kluis steken... ;)

Its
12-10-13, 16:16
Het moet ook niet gekker worden in Amerika :eek: :p

nicolea
03-11-13, 12:40
De pubers willen graag Islands of Adventure deze zomer (we gaan niet alle parken doen), zelf geniet ik vooral van de sfeer, haat wachttijden van een half uur of langer, kids hebben geen problemen met de single riders lanes.....maar toch; vinden het gezellig als paps en/of mams een keertje meegaan in de rides.......ik word bij wijze van spreken al zie in de mijntrein in disney :o.....nee flauwekul, die kan ik nog net hebben, net als de Nemo attractie in Disney studios, echter vorig jaar heb ik me laten overhalen tot de Tower of Terror; echt een verschrikking! Space Mountain of Aerosmith doe ik ook niet...Indiana Jones ging ook nog net. Welke zou ik kunnen overwegen in Islands of Adventure? (denk er daadwerkelijk over om op voorhand primatour te slikken)....Dank jullie wel! (meestal zie ik ter plaatse wel welke wel/niet, maar ben erg van de voorbereidingen deze keer, we gaan in augustus....superdruk naturlijk!)

cindy74
03-11-13, 14:33
Augustus is niet zo druk hoor dat is juli wel . Bij island of adventures gaat niet zoveel over kop enkel de hulk en duel dragons . Probeer zeker harry potter dit is geen rollercoaster maar o zo mooi .

Njit
03-11-13, 14:45
Maar gaat wel over de kop ;)

nicolea
03-11-13, 14:45
Dankjewel Cindy.....heb inmiddels ontdekt dat ik op youtube ook al een fijne indruk van de meeste atracties krijg....zin in!
Maar gaat wel over de kop ;)En ook nog over de kop in het donker NJIT.....want dan wordt het spugen denk ik.....:p

cindy74
03-11-13, 18:48
Harry potter gaat niet over de kop ...... . Je ligt plat op je rug maar over de kop neeeeejjjjeee :D . Of toch misschien een beetje wel ?

Island of adventures is samen met universal mijn favo park . Disney is meer sfeer en gewoon the feeling he .

Mushu
03-11-13, 19:13
Harry Potter gaat zeker niet over de kop! Je zit in een soort hoogwerker die over de grond rijdt. Het bakje van de hoogwerker bestaat natuurlijk uit stoelen in dit geval. Als je in een van de laatste stoelen zit kan je dit op bepaalde momenten heel goed zien als je even op zij kijkt (en dat doe ik natuurlijk weer!). De dragon challenge gaat wel over de kop (het Harry Potter thema is hier trouwens ver te zoeken, is gewoon een achtbaan dus). Die andere achtbaan (Flight of the Hippogriff) is een echte kinder-achtbaan. Gaat niet over de kop. Ik vond er niets aan, slecht gethematiseerd en erg schokkerig maar misschien goed te doen voor de mensen die normaal niet zo'n fan zijn van achtbanen. De darkride is helaas ongeschikt voor mensen die snel misselijk worden, vooral door de combi met filmbeelden. Ik zou er wel een primatourtje voor over hebben!!

petrajessy
03-11-13, 19:16
Child swap is dat de ene ouder met het kind van 10 (even als voorbeeld) in de attractie gaat en de andere ouder wacht met d baby/dreumes of het kind dat niet durft in de child swap room. Daarna wisselen de ouders.

cindy74
03-11-13, 20:27
Shhhhhhhhtttt mushu harry gaat zeker over de kop ......:D

Mushu
03-11-13, 21:38
Blijft lastig vliegen met die bezemstelen! ;)

Michael66
11-11-13, 23:28
Universal Orlando 12-month crowd calendar with park hours & special events

http://www.orlandoinformer.com/universal/crowd-calendar/

Ik vind het er erg goed uitzien. Bruikbaar!

http://netdna.orlandoinformer.com/wp-content/uploads/2011/02/oi-from-universal-citywalk-to-hogwarts-291-550x308.jpg

epfan
21-11-13, 10:56
op de site van undercouver staat ook een duidelijke crowdcalender die ik ook mee op vakantie heb genomen. Hier staan ook de disneyparken bij op.

Ritchie
16-12-13, 19:05
Ik had hem al gezien, is veel belovend, leuk dat ze nog in de toekomst nog meer dan dit soort filmpjes gaan maken over de vorderingen.

Njit
17-12-13, 22:15
Gewoon 2x losse tickets. Die combi bestaat niet.

Michael66
13-01-14, 23:42
Best vacation ever?


http://youtu.be/0Ei6N2k9QaI

Njit
01-02-14, 20:32
Mooie videotours van deze parken:

Universal Studios 2014

http://www.youtube.com/watch?v=pvvbe_q0gQA

Islands of Adventure 2014

http://www.youtube.com/watch?v=almNp5fdQ1o

nicolea
02-02-14, 10:02
Lijken me allebei geweldig.....maar zie enorm op tegen de megadrukte in augustus!

Patrick
02-02-14, 13:59
Dat zal in elk park zo zijn, ben ik bang. Wij gaan in ieder geval in oktober weer 2 of 3 dagen :-)

Happy Campers
04-02-14, 23:14
Wij zijn aan 't internetshoppen voor tickets.
2 dagen Park to Park Universal Studios + Islands of Adventure: $152,- pp
2 dagen Magic kingdom + Epcot Center: $200,96 pp
Dit zijn volgens mij de goedkoopste...?!
Wel ophalen in Orlando, maar dat lijkt me geen probleem.
Tickets te koop op: http://www.officialticketcenter.com/
Of heeft iemand nog een andere site gevonden?
(niet als eerder vernoemde attractionticketsdirect: Universal $190,95 pp)

Mushu
05-02-14, 15:53
Kan het niet laten maar Epcot heet sinds iets van 1996 geen Epcot Center meer..... Maar als dat het enige achterstallige onderhoud van de site is dan is er mee te leven. Kende het ticketbureau nog niet. Verder begrijp ik niet helemaal wat voor ticket je voor WDW wil hebben. Een park hopper voor 2 dagen (en dan naar MK en Epcot) of wil je 2 dagen naar MK en nog 1 dag naar Epcot (dus een 3 daagse pas zonder hoppen) of 4 dagen (2 dagen MK en 2 dagen Epcot, zonder hoppen).

Happy Campers
05-02-14, 17:44
Sorry...park Epcot...:up:
Wij hebben 4 dagen voor deze 4 parken, dus hoeven niet te hoppen.
Het gaat om een 2 daagse pas, zonder hop!:)
Dus 1 dag MK en 1 dag Epcot.
The Walt Disney World Magic Your Way Base Ticket
gives you admission for the number of days on your pass to: MAGIC KINGDOM® park EPCOT® Disney's Hollywood Studios Disney's Animal Kingdom Theme Park One park per day (i.e. no park hopping),

Geldt ook voor Universal en Islands:
Universal Studios and Islands of Adventure 2 Day Park to Park
2 Day Admission to both Universal Studios and Islands of Adventure in the same day.

Mushu
05-02-14, 18:17
Daar hoef jij je niet voor te excuseren, staat idd zo op hun site! Wat de Disney tickets betreft, voor 2 dagen kan je ze waarschijnlijk beter aan de gate kopen ($196). Undercover Tourist geeft aan dat een 2 daagse ticket (daar ook $200,91) sligthly higher than the gate price is.

Bieg
06-02-14, 20:51
Kijk voor tickets ook eens op: http://ticketmomma.com, die hebben ook vaak leuke aanbiedingen!

Michael66
27-02-14, 15:05
De prijzen stijgen weer:
On Wednesday evening, park officials said they adjusted admission prices to the following:

A one-day base ticket is now $96 for adults and $90 for children; a one-day park-to-park ticket is $136 for adults and $130 for children; and a two-day base ticket is now $155.99 for adults and $145.99 for children. All prices exclude tax.

In a statement to WESH 2, park officials said: "We set our prices to reflect the value of the entertainment experience we provide. Our guests continue to tell us we offer great entertainment at great value. We offer a variety of value-driven, multi-day vacation packages for guests and their families with options as low as $49 per day. Throughout the year, we also provide special offers to Florida residents -- including discounts on annual passes."

Read more: http://www.wesh.com/themeparks/other/universal-studios-announces-price-hike/24703926#ixzz2uWzflCh1

Ritchie
27-02-14, 15:46
Had ik ook wel verwacht, Disney heeft de prijzen ook verhoogd, dus Seaworld zal binnekort ook wel volgen.

Riverwood
27-02-14, 19:15
Aanvulling op #956:
A two day 'park to park' pass went from $ 166,99 to $ 195,99 for adults, $ 156,99 to $185,99 for children.
To ride the Hogwarts Express Train you must buy this pass.

groetjes Henke. ( gelezen in Orlando Sentinel )

RW-fan
05-03-14, 11:05
Er zijn op dit moment kaarten te koop waarbij je de derde dag gratis krijgt (2+1 dus).
Nu staat er als voorwaarden dat deze kaarten alleen beschikbaar zijn voor inwoners van de VS en Canada.
In hoeverre wordt hier op gecontroleerd?
Heeft er iemand ervaring mee?

Michael66
05-03-14, 19:01
Hi RW-fan,
Ga er maar vanuit dat er op gecontroleerd wordt. Vaak kun je ze niet bestellen / betalen zonder creditcard die op een Amerikaans of Canadees adres staat.

Waar heb je trouwens die kaarten gezien? Heb je een linkje?

RW-fan
06-03-14, 19:23
Bedankt voor je reactie, Michael66.

Universal Studios heeft ze zelf op de website staan
https://www.universalorlando.com/Ticket-Store/PurchaseTickets.aspx?ParkTickets
Zo zijn er nog diverse andere aanbieders.

Njit
06-03-14, 19:52
Succes met het ophalen. Ik zou de gok niet wagen.. Je kunt deze niet thuis printen dus zeer grote kans dat je mag bewijzen dat je in Florida woont. Ze zijn daar ook niet gek :)


Guest must present proof of Florida residency at time of purchase and ticket pick-up.
Valid Florida ID required for each ticket purchased.
Limit ten (10) tickets per transaction.

Valid Florida ID’s are as follows:


Florida driver's license
Florida state-issued ID card (must have Florida address)
Florida voter's registration card with corresponding photo ID
College ID from a Florida college or university with corresponding photo ID

moonlight91
06-03-14, 20:23
heb voor Universal afgelopen mei ook tickets online gekocht op basis van afhalen omdat mijn printer de geest had gegeven
en er word om je paspoort gevraagd !!...
nu ging dit om de gewone parktickets, dus had verder geen probleem
ik ga er dan zeker vanuit dat ze bij deze aanbieding zeker achter je legitimatie vragen
ik zou in iedergeval het niet proberen ..
(in oktober bij Disney trouwens het zelfde met het afhalen van de Halloween tickets ,er word aan het loket ook een PP gevraagd.....maar dit terzijde)

Marisje70
14-03-14, 13:35
Hallo allemaal.
Nou naar veel wikken en wegen zijn we eruit.
We gaan 2 dagen naar universal studios en Island of Adventure (zo heet het toch geloof ik) want we willen dolgraag naar Harrie Potter!!

Waar doen we verstandig aan qua tickets? Wij gaan nl. in juli/aug dus het zal wel druk zijn. Hier misschien, via Nederland, al ergens tickets bestellen of gewoon in Florida als we daar zijn.
Heeft iemand een goed adres om zo goedkoop mogelijk aan kaartjes te komen?

Thanx, Maris

Patrick
14-03-14, 17:04
Via attractionticketsdirect.ie kan je kaarten kopen waarmee je 14 dagen onbeperkt beide parken kan bezoeken. Zo kun je dus ook "hoppen" tussen de parken en gebruik maken van de Hogwarts Express.

beccie25
18-03-14, 20:55
Echt helemaal te gek dat er ook in universal een harry potter gedeelte komt. Ik vond het harry potter gedeelte in island of adventures al helemaal geweldig, maar nu zijn ze echt universal aan het pimpen wat mij betreft. Ik denk dat het qua attracties een voor ons van de gaafste parken wordt, gezien onze interesses in films.
Kan iemand iets vertellen over de transformer attractie en de minion attractie?
vind de site niet heel duidelijk...

Njit
18-03-14, 20:59
Transformer is een 3D Ride met een karretje welke vergelijkbaar is met Spiderman. Minions is een 3D Simulator met bewegende stoeltjes.

Zie ook http://www.orlandoinformer.com/universal/transformers-the-ride/ en http://www.orlandoinformer.com/universal/despicable-me-minion-mayhem/

moniquekruiningen
18-03-14, 21:12
Wij vinden die 3D rides echt waanzinnig, ongelofelijk knap gemaakt.. Na Harry Potter en Transformers werd ik al op de loopband naar de auto toe al misselijk..
In de Simpson ride zijn we vaker gegaan.. Geweldig hoe ze die attracties maken, een echte belevenis!
Deze zomer gaan we weer...

beccie25
18-03-14, 21:21
wow dank je voor de links, dit gaat een waanzinnige voorpret worden
vooral asl ik die foto's zie van de merchandise mmmmmmmmmmmmmmmm :-D

Michael66
12-05-14, 10:07
Met 1000 reacties in dit onderwerp over de parken van Universal's Resort Orlando is het tijd om het onderwerp te sluiten en voort te zetten in Universal Studios & Islands of Adventure (deel 2) (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?16764-Universal-Studios-amp-Islands-of-Adventure-(2)).

Ik ben weer benieuwd naar al jullie nieuwtjes, vragen en belevenissen in deze fantastische themaparken!

Moderator Michael66