Ritchie
27 januari 2012, 10:23
Ik ben echt benieuwd naar de upgrade van Spiderman, ik snap het niet helemaal, zijn de filmbeelden opnieuw gemaakt ? Of alleen de schermen aangepast.
![]() |
|
Universal Studios & Islands of AdventureRitchie 27 januari 2012, 10:23 Ik ben echt benieuwd naar de upgrade van Spiderman, ik snap het niet helemaal, zijn de filmbeelden opnieuw gemaakt ? Of alleen de schermen aangepast. Njit 27 januari 2012, 12:14 Helemaal nieuw: According to Mark Woodbury, The Amazing Adventures of Spiderman will feel like an entirely new experience when it reopens this March. Universal is updating the sets, audio, lighting and special effects to match the new 4K digital high quality video being installed. The timing of the ride will be adjusted to allow for more time spent in each show scene. It was heavily stressed that there would be plenty of new things to see in the updated ride footage when the attraction reopens. Briggy 27 januari 2012, 15:27 Pfewww. Was net op tijd dus! Toen ik naar Universal Studios liep waren ze iets aan het opnemen met twee van die gele Despicable me wezens. Miss een commercial voor het park ofzo. mj19 8 februari 2012, 22:20 Kan iemand mij meer vertellen betreffende de openingstijden van de Universal parken eind september (22 september) tot en met 14 oktober. Kan hier namelijk niets over op de verschillende websites vinden. Michael66 9 februari 2012, 02:41 Universal Resort Orlando maakt de openingstijden een aantal (4-5) maanden van tevoren bekend. Op dit moment staan ze tot eind juni op de site, even geduld dus nog. Zie http://www.universalorlando.com/Resort-Information/Theme-Park-Hours.aspx http://img189.imageshack.us/img189/5215/universalorlandoresortu.jpg mj19 9 februari 2012, 09:45 Dankjewel voor het antwoord. Iemand die nog weet wat vorig jaar rond deze periode de openingstijden waren? suzieQ 20 februari 2012, 14:09 Hoi Ik ga in september voor 4 nachten naar Orlando, we komen de 10de aan, de 11de wil ik naar DC, 12 naar Bush garden. en dan 13 en misschien 14 naar Universal. Nou ben ik dus hard op zoek naar tickets voor Universal op alle variabele sites en zie ineens ook de Universal Unlimited pas. Als ik op Google maps kijk zit ons hotel (International Palms) zo wat tegen universal aan, dus dacht ik als het park nou tot laat open is kan je s avonds nog even het park in. Denken de mensen die hier vaker zijn geweest dat een optie is of moet ik gewoon voor een 1 of 2 daags hopper ticket gaan??? (sorry als het een beetje een vaag verhaal is....) Njit 20 februari 2012, 14:40 Welke Unlimited Pass bedoel je? Ik zie hier (http://www.universalorlando.com/Theme-Park-Tickets/General-Admission.aspx) enkel een Unlimited pass voor 3 parken (beide Universal + Wet&Wild). En of het de moeite waard is moet je voor jezelf uitmaken. Je kan ook enkel naar de Universal City Walk gaan om daar uit te gaan, eten etc. Dat gedeelte is gratis. cindy74 22 februari 2012, 08:38 ik dacht dat ze bij attractionenticketsdirect.de ook de 2 prarks bonus ticket hebben waar je 14 dagen toegang krijgt of heb ik het mis ? http://www.attractionticketsdirect.de/node/693 Marita 22 februari 2012, 15:13 Nee dat klopt Cindy 14 dagen onbeperkt toegang tot beide parken. Je kunt zelfs hoppen met die pas. Zelf hebben wij deze toegangskaarten ook al eens gebruikt. Marita wverdonk 2 maart 2012, 20:15 Heb na uren lang zoeken nog geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag. Mijn vrouw en ik willen 18 maart (zondag) naar Island of Adventure. Het liefst ook naar Universal studios. Ik zat te denken om een Express Plus aan te schaffen zodat we beide parken kunnen bezoeken. Is dat aan te raden? Kan je nadat je een dagkaart hebt voor 1 park (met of zonder Express Plus) een upgrade doen in de middag zodat je voor die 20 dollar meer naar het andere park kan, zonder dus weer een apart kaartje te kopen van 80 dollar? Njit 2 maart 2012, 20:25 Een vergelijkbare vraag is hier gesteld: http://www.orlandoinformer.com/2011/how-easy-is-it-to-upgrade-tickets-to-universal-parks/ Er staat daar ook een telefoon-nummer van de Universal Guest Releations. Ik zou gewoon even bellen als je het zeker wilt weten. Guest Services at Universal (407-224-4233, choose option 2) cindy74 2 maart 2012, 20:53 Mag ik je een tip geven waarom 2 parken op 1 dag ? Als je dit doet ga je door een park rennen en vergeet je te genieten op het laatste van die dag ben je doodop van al het lopen en denk je leuke dingen heb ik vandaag gedaan maar heb je dingen niet gezien niet gedaan omdat je zo een haast had om alles te doen . En vergeet niet 18 maart op een zondag is midden in de springbreak als ik het goed heb . wverdonk 2 maart 2012, 22:34 Bedankt voor de tips. Door het park rennen zullen we zeer zeker niet doen. We doen alles op ons gemak, maar ergens een uur in de rij staan is niet mijn idee van genieten. We kunnen echter niet 2 dagen gaan binnen 14 dagen, anders had ik dat wel gedaan. Ik zal even contact opnemen met universal. Volgens mij is sprink break voor studenten al afgelopen en is dat weekend de laatste dag van de meeste andere springbreaks. In veel crowd overview sites staat dat het niet heel druk wordt. Island of adventure is wel drukker dan universal. Ach we kijken het gewoon aan en wachten even af. rolandino 2 maart 2012, 22:46 18 maart is nog volop springbreak. Dat begint ongeveer nu, en loopt geheel maart door: http://studenttravel.about.com/od/springbrea1/f/when_spring_bre.htm Njit 2 maart 2012, 22:50 Ik zal even contact opnemen met universal. Ben benieuwd naar hun antwoord :) Teleton 2 maart 2012, 22:52 Volgens mij is sprink break voor studenten al afgelopen en is dat weekend de laatste dag van de meeste andere springbreaks. In veel crowd overview sites staat dat het niet heel druk wordt. Island of adventure is wel drukker dan universal. . Het hoogtepunt van springbreak is echt pas na de 23ste voorbij, vanaf die datum neemt de drukte af. Verder is het in het weekend van de 18e St Patricksday, dan vieren de Ieren hun feestje en kan het groen in de parken zien. Disney geeft voor het weekend van de 18e voor hun parken Crowd level 10 af...[-o< Dan is het in de Universal parken vast niet rustig, ben ik bang. Twee parken op een dag is op een rustige dag al veel van het goede.....Cindy heeft gelijk. wverdonk 3 maart 2012, 08:23 Hmm heb ik mij dus lelijk vergist in wanneer springbreak is. St patricksday is zaterdag en missen ee helaas want we landen in de avond. De zondag erna wilde we meteen naar ioa. Ik ga dus een dag kaart kopen met express plus. Nu nog ff zoeken waar dat het goedkoopst is. Bedank voor alle zeer nuttige info. Tamara36 11 maart 2012, 21:33 Goed, ik heb echt wel door het forum heen gelezen, maar toch ga ik jullie advies inwinnen :-) Wij gaan de laatste week van april en de eerste week van mei naar Cape Coral. We willen halverwege de vakantie 2 dagen naar Orlando omdat er 2 parken op ons verlanglijstje staan, te weten; Island of Adventures en Sea World. Nu heb ik echt veel ticketsites gevonden, maar kom er niet helemaal uit.... Zijn die parken te combineren wat tickets betreft? Ik probeer het zo betaalbaar mogelijk te houden, maar zie door de vele mogelijkheden niet meer wat het handigst en slimst is.... Dus, wie oh wie helpt me? Thank`s alvast!!! Teleton 12 maart 2012, 03:02 Zijn die parken te combineren wat tickets betreft? Deze twee parken hebben geen combiticket. Tamara36 12 maart 2012, 06:35 @ Teleton, Thank`s, dan hoef ik daar geen energie in te stoppen ;-) Wat is jouw advies, gewoon aan de kassa kaarten aanschaffen voor 1 dag? Of heb je andere suggesties? Njit 12 maart 2012, 06:43 Gewoon online tickets kopen voor beide parken. Die kun je thuis al printen en je kunt ter plaatse gewoon doorlopen. Tamara36 12 maart 2012, 08:22 @ Njit, Dank! Zo, weer een stukje verder in de planning ;-) wverdonk 18 maart 2012, 20:43 Ik had beloofd om nog even terugkoppeling te geven. Je kan een dagkaart kopen voor island of adventures en apart een fastpass. Mocht je gedurende de dag toch naar universal studio's willen dan kan je bij de ingang een upgrade doen. Je betaald dan alleen de extra's erbij zoals bij de hopper pass en niet een tweede nieuwe kaartje. De fastpass is niet geldig en dien je apart weer aan te schaffen. We hadden in een halve dag de meeste attracties gedaan, inclusief spiderman en de harrypotter attracties. Langste wachttijd was spiderman en harry potter kasteel. Dat was 45 minuten. We hadden geen fastpass, deze kostte namelijk 45 dollar. Maar ooh mijn god, wat waren dat beide mooie attracties. Harry potter kasteel is naar mijn mening de mooiste attractie waarin ik ooit heb gezeten. We zijn op zondag 18 maart gegaan en de drukte viel dus heel erg mee, ondanks springbreak. Njit 19 maart 2012, 05:34 Fastpass is een Disney term. Bij Universal heet dat een Express pass :) Spiderman en Harry Potter hebben beide wel een Single Riders ingang. Dat scheelt je ook veel wachttijd. Chub 19 maart 2012, 10:15 Gewoon online tickets kopen voor beide parken. Die kun je thuis al printen en je kunt ter plaatse gewoon doorlopen. Hmmm, dat klinkt me handiger dan alles toegestuurd te krijgen. Bij welke site en bij wie is dit online te boeken? Njit 19 maart 2012, 10:34 Gewoon hier dus: http://www.universalorlando.com/Theme-Park-Tickets/General-Admission.aspx . Je hebt wel een Credit Card nodig. rolandino 20 maart 2012, 14:30 Gisteren (19-03) naar Universal studio's geweest, de drukte viel erg mee, vooral in het begin waren soms de straten bijna leeg. Veel attracties hadden maar een minuut of 10 wachttijd, ideaal, waardoor we lekker veel hebben kunnen doen. Ook wij hadden geen express pass of iets dergelijks. Het springbreak gehalte vond ik ook vrij laag, meer oudjes dan studenten bijna ;) ijshockeyer 16 mei 2012, 11:12 Hallo allemaal, Wij gaan deze zomer naar Orlando en willen een ticket voor de 2 Universalparken voor 14 dagen. Bij attractionticketsdirect.uk kunnen alleen Engelsen deze kopen. Weet iemand waar ik niet te duur (+- €123,-) deze tickets kan bestellen? de jantjes 16 mei 2012, 11:53 Bij http://www.attractionticketsdirect.de de prijs € 116,= mvanbeem 17 mei 2012, 13:22 Ik heb ze gewoon online bij Universal gekocht totaal 377 dollar voor 3 personen omgerekend in euros is dat met de huidige koers 98 euro pp | |
EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum