PDA

Bekijk Volledige Versie : Universal Studios & Islands of Adventure (1)



Pagina's : 1 2 [3] 4

Michael66
09-03-10, 19:45
Island of AdventuresIslands of Aventure[zonder s]. Zie ook de titel van dit topic.

http://img408.imageshack.us/img408/7652/univioa.jpg

Micktomar
10-03-10, 09:50
Daar doe je niet zo lang over hoor...hoewel het wel een heel eind lijkt als je ergens in Juli daar loopt:-?
Je gaat vanuit Universal naar links en na een paar 100 mtr. zie je de ingang al!

Roberto_
14-03-10, 20:16
Nog een vraagje: ik heb mijn ticket al tijd terug via internet besteld, en daar staat ook dat het incl. CityWalk is. Betekent dit dat als ik de CityWalk oploop, mijn termijn van mijn ticket ingaat?
Ons hotel zit namelijk vlakbij Universal, die pas is maar 7 dagen geldig maar we zitten er 15 dagen, maar we zouden daar 's avonds weleens wat willen drinken misschien

Teleton
15-03-10, 08:36
Nog een vraagje: ik heb mijn ticket al tijd terug via internet besteld, en daar staat ook dat het incl. CityWalk is. Betekent dit dat als ik de CityWalk oploop, mijn termijn van mijn ticket ingaat?


Yip! Je ticket bestaat eigenlijk uit twee gedeelten: Je kunt vanaf je eerste bezoek aan City Walk nog veertien aaneengesloten dagen gebruik van het ticket maken voor dit gedeelte. Voor het andere gedeelte van je tickets (de themaparken) gaat het ticket ook pas in wanneer je het voor het eerst gebruikt. Je mag dan vanaf die datum gedurende veertien aaneengesloten dagen 7 keer van het ticket gebruik maken.


Ticket is valid for any seven (7) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any portion of the ticket is used. This ticket also includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® ("CityWalk") which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.

Niels82
17-03-10, 22:00
Ligt het aan mij of is de 1 day park to park het goedkoopste bij universal zelf?
Of heeft iemand een goedkoper adres?

Michael66
18-03-10, 08:36
Het ligt niet aan jou.

Bij eigenlijk de meeste parken zijn de 1- en 2-daagse tickets het gunstigst geprijsd aan de kassa of op de websites van de parken zelf. Pas bij meer dan twee dagen is het blijkbaar gunstig voor ticketbrokers om hier "in te stappen".

Brechtje1983
18-03-10, 11:01
Heb nog een vraagje ivm m'n tickets die ik gekocht heb op de site zelf. Iets is me niet duidelijk ivm die City Walk. Moeten we hiervoor over een extra ticket beschikken om deze te kunnen betreden? Of lukt dit met de gewone tickets? Ik heb een 1 day - 2 park ticket gekocht.

Op het einde van onze reis slapen we nog een laatste keer terug in Orlando. Die avond zou ik graag de show van the Blue Man Group doen. Iemand ervaring hiermee? Koop ik de 5de best mijn tickets voor de show van de 15de? Of koop ik ze de avond zelf? Of beter online?

Teleton
18-03-10, 11:15
Heb nog een vraagje ivm m'n tickets die ik gekocht heb op de site zelf. Iets is me niet duidelijk ivm die City Walk.

Hieronder zie je het verschil tussen de 1 day en de 2 day-tickets. Jouw ticket geeft geen toegang tot de city walk. Een ticket hiervoor kost 11,99 ex. tax.

Je ticket voor de Blue Man group is 10 dollar voordeliger als je deze vooraf via internet bestelt.



The 1-Day Park to Park Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH Universal Studios Florida® AND Islands of Adventure® on any one (1) calendar day.

The 2-Day Park to Park Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH Universal Studios Florida® AND Islands of Adventure® on the same day for the duration of the base ticket. Ticket is valid for any two (2) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any portion of the ticket is used. This ticket also includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.

Ta2 Gerrit
18-03-10, 12:00
Heb nog een vraagje ivm m'n tickets die ik gekocht heb op de site zelf. Iets is me niet duidelijk ivm die City Walk. Moeten we hiervoor over een extra ticket beschikken om deze te kunnen betreden?

Even een kleine kanttekening wat betreft de City Walk.
Die kun je zo betreden, sterker nog, daar kom je automatisch op als je de parkeergarage verlaat op weg naar de parken.

Alle winkels en restaurants e.d. mag je zo in, alleen als er entree betaald moet worden (clubs, theaters e.d.) dat moet je betalen met een 1-day ticket.
Met een 2-day ticket mag je daar gratis naar binnen.

Brechtje1983
18-03-10, 12:20
Dus als ik het goed begrijp zit het als volgt:
er eens rondwandelen en misschien iets eten (tips?) of drinken => gratis
plaatsen waar betaald moet worden => dagticket

Niels82
11-04-10, 12:12
Zit er een prijsverschil tussen online kopen of aan de kassa?

Micktomar
11-04-10, 12:43
Heb even voor je gekeken
1 Dag 1 park kost $ 79,99 = €59,77
1 Dag 2 park kost $ 109,99 = € 82,18
Dit zijn de prijzen aan de gate

Via
www.orlando-ticket-deals.co.uk betaal je voor een
2 Park bonus ticket (Omgerekend) $128,93 = € 96,33, hiervoor kun je dus 14 dagen onbeperkt in Universal en Island of Adventure ( Gaat in op de eerste dag van je bezoek en is dan 14 dagen geldig)
Volgens mij komt er dan nog wel verzendkosten bij of zo.
Natuurlijk hoef je ze niet hier te bestellen, maar het geeft je een idee dat het inderdaad goedkoper is om online te bestellen.

Wordt misschien wel een beetje "krap" met de datum van vertrek.....
Groetjes Marja

Niels82
11-04-10, 13:47
Hoi Marja,

Bedankt hiervoor :)

We zijn echter maar 1 dag echt in orlando dus daar hebben we niet heel veel aan :S
Anders is dit zeker voordeliger.

baluga
11-04-10, 14:57
Ik heb zojuist besteld bij www.orlando-ticket-deals.co.uk (http://www.orlando-ticket-deals.co.uk). Een beller is sneller en ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan door één van hun medewerkers. Ze hebben me beloofd dat de tickets hier zijn binnen 8 dagen, dus ff geduldig afwachten. Omdat we in Nederland wonen moest ik wel 10 pond extra shippingkosten betalen, maar het blijft goedkoop.

pascalbrouwers
11-04-10, 15:27
Hey Baluga,
Weet jij of deze tickets een verloop datum hebben, m.a.w. moet jer ze gebruikt hebben voor een bepaalde datum.

Vind ze ieder geval niet te duur :grin:.
Ben benieuwd wanneer je ze ontvangt.
Laat maar iets weten.

Greetz,
Pascal

Micktomar
11-04-10, 17:22
Nee hoor, de datum gaat in op het moment dat je ze gaat gebruiken.
Ik denk alleen wel dat je ze dit jaar moet gebruiken...
Ook ik heb net de 2 park bonus pas besteld bij dezelfde site, en ook afwachten wanneer ze binnenkomen!

baluga
11-04-10, 19:47
Ik ben er eigenlijk van uit gegaan, dat de tickets ingaan op het moment dat we ze voor het eerst gaan gebruiken.

Dit is een quote van hun website: Tickets are activated the first time you visit one of the parks and you can visit both of the parks as many times as you like during this period. This great value ticket also includes all-club access to the live entertainment at Universal CityWalk®.

Ik zal het jullie laten weten of we de tickets op tijd in huis hebben..;)

pascalbrouwers
11-04-10, 20:45
Ik denk alleen wel dat je ze dit jaar moet gebruiken...
!

Dat is nu net wat ik mij afvraag :wink:

baluga
11-04-10, 20:49
Nee hoor, de datum gaat in op het moment dat je ze gaat gebruiken.
Ik denk alleen wel dat je ze dit jaar moet gebruiken...
Ook ik heb net de 2 park bonus pas besteld bij dezelfde site, en ook afwachten wanneer ze binnenkomen!

Heb jij ze ook telefonisch besteld?? ik heb hun mijn e-mailadres gegeven voor bevestiging en tot op heden nog niets van ze ontvangen. Ook is er nog niets van de cc afgehaald? Of wil ik nou alles te snel??

baluga
16-04-10, 11:02
Ja hoor, afgelopen zondag besteld en zojuist netjes door TNt afgeleverd!!

pascalbrouwers
16-04-10, 11:59
Hey Baluga,
Tickets ontvangen lees ik \\:D/Tot wanneer kun je deze tickets gebruiken. Zijn het tickets met een verloopdatum of is deze open voordat je ze de eerste keer gebruikt.

Groet,
Pascal

baluga
16-04-10, 13:25
Open tickets, achterop de tickets moet je je naam en handtekening invullen en verder staat er 14 consecutive days including first use. Nu nog ff een aswolkje aan de kant en we kunnen er voor gaan!!

Micktomar
16-04-10, 19:01
Dat is snel zeg, ik heb mijn tickets ook zondag besteld, gewoon online, had al wat heen en weer gemaild, maar nu dus hopen dat ik ze ook snel binnen krijg.
tegen die tijd dat jullie gaan zal die aswolk toch wel voorbijgedreven zijn :???:
Fingers crossed!!

kyra
17-04-10, 09:20
En nou een "domme vraag".
Ligt Harrie Potter nu apart of in island of adventure?
Kunnen we met een kaartje van IOA ook naar HP?

gr

Kyra

Marco Stern
17-04-10, 09:36
En nou een "domme vraag".

Domme vragen bestaan niet :) Harry Potter ligt in IOA en je kan er met je IOA kaartje dus ook in komen.

Micktomar
17-04-10, 09:37
Gelukkig bestaan er geen "domme vragen" maar
Harry Potter ligt gewoon IN IOA, dus als je een kaartje voor Islands hebt kun je er gewoon naar toe.
Ik weet niet wanneer je gaat, en of deze attractie dan al open is, maar dat moet je even bekijken bij een ander topic.

Niels82
07-05-10, 18:50
Wat foto's van HP :
http://i23.photobucket.com/albums/b392/icerider82/Huwelijksreis_11269.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b392/icerider82/Huwelijksreis_11144.jpg

Zoals op de volgende foto's te zien is was er niets te doen (bijna niets) in beide parken, we hebben het langst voor simpsons the ride moeten wachten (20min) en dat op een zondag. Seaworld was ook al zo rustig op zaterdag :)

http://i23.photobucket.com/albums/b392/icerider82/Huwelijksreis_11086.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b392/icerider82/Huwelijksreis_11077.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b392/icerider82/Huwelijksreis_11196.jpg

Flufjuh
11-05-10, 10:09
Nou, die lege straten zien er goed uit! :)

baluga
11-05-10, 13:58
Wij zijn gisteren naa IOA geweest, wat een park. Heel mooi. En we hebben de VIP behandeling gehad, we mochten overal zo doorlopen...;)

Micktomar
11-05-10, 15:27
Die foto's...Wat een verschil met het zomer hoogseizoen zeg, dan kun je lopen over de hoofden!
En het HP gedeelte ziet er ook al erg mooi uit, kan niet wachten tot het zo ver is.

Michael66
12-05-10, 00:01
Nou, die lege straten zien er goed uit! :) Nou, nee. Hoe rustiger het off-season, hoe meer druk er op het hoogseizoen komt te liggen om rendabel te kunnen zijn.

Niels82
12-05-10, 00:13
Ik sprak een van de medewerkers en die gaf aan dat dit verwacht was.
HEt toeristisch seizoen begint daar eind mei tot eind augustus. Daarnaast was Spring break net achter de rug. We hadden ook geluk omdat de locals allemaal wachten tot Juni wanneer HP open gaat.
De verwachting die ze smorgens kregen was dat er niet meer als 9000 mensen in beide parken zouden zijn wat natuurlijk enorm laag is. Voor ons een voordeel omdat we nu dus 2 parken in 1 dag hebben kunnen zien.

Iris02
12-05-10, 12:04
Het is natuurlijk heel lekker als het zo rustig is in een park en dat je geen lange wachttijden hebt.
Wij gaan in augustus en weten gewoon dat het dan druk zal zijn. Gelukkig hebben we flextickets en hoeven we dus niet alles op 1 dag te plannen maar kunnen we op andere tijdstippen en dagen terugkomen.

topperwillems
20-05-10, 10:37
Hoi,

Ik wil graag het ticket one park acces 2 day van $109.99 pp.
Kan ik dan allebei de universal parken in 2 apparte dagen bezoeken? dat haal ik er in ieder geval uit maar ik wil dit wel zeker weten. Ik hoef dus niet op 1 dag de beide parken in.
Er komt nog 6% tax bij toch?

Alvast bedankt!

gr Mark (ga op 7 juni naar Florida)

pumi1000
20-05-10, 11:03
Het was erg rustig in beide parken in de meivakantie. Wachten was maximaal 10 minuten.

Teleton
20-05-10, 13:41
Ik wil graag het ticket one park acces 2 day van $109.99 pp.Kan ik dan allebei de universal parken in 2 apparte dagen bezoeken? Er komt nog tax bij toch?


Dat klopt!
2-Day Base Ticket


The 2-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to ONE (1) UOR theme park per day. Ticket is valid for any two (2) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any portion of the ticket is used. This ticket also includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® ("CityWalk") which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.


gr Mark (ga op 7 juni naar Florida)

EN hoelang blijf jer daar? Hou rekening met de Grand Opening van The Wizzarding World of Harry Potter op 18 juni. Op deze site (https://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ViewItems.aspx?Merchant=UOMain&CategoryGroupExternalID=UO&CategoryExternalID=UOUEP)kan je aan de prijs van het Express Plus Pass ticket afleiden welke drukte Universal in die periode verwacht

belgske
20-05-10, 19:32
Op deze site (https://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ViewItems.aspx?Merchant=UOMain&CategoryGroupExternalID=UO&CategoryExternalID=UOUEP)kan je aan de prijs van het Express Plus Pass ticket afleiden welke drukte Universal in die periode verwacht

Als ik dat voor mijn gezin (4X) eens uitreken, dan kun je voor hetzelfde geld beter een Universal hotel boeken, om dan onbeperkt gebruik te kunnen maken van de Express Pass.
Ik ben in ieder geval blij dat ik in augustus 4d. logeer in Royal Pacific Resort.

topperwillems
21-05-10, 11:24
Hoi Teleton,

Helaas ben ik de 11e uit Orlando. Ik had het ook al gezien. jammer. Ziet er erg mooi uit!
Misschien op de dag terug (24e) van Miami naar het vliegveld als ik mijn vrouw (huwelijksreis) lief aankijk?

Dank je wel voor de tip!

sccambuur
01-06-10, 03:52
Beste mensen,

Ik heb even een vraag. Voor onze vakantie heb ik 2 dagen tickets gekocht voor Universal Studios en IOA. Ze zijn dus 2 dagen gelden binnen 14 consecutive days.
Nu hebben wij de 1e dag op 19 mei gebruikt.Nu willen we morgen 1 juni, voor Nederland inmiddels vandaag, toch nog een keer naar deze parken toe. Want we zitten nu in ST.Augustine, en het weer is behoorlijk matig op het moment. Maar is ons ticket nog geldig? Als de 1e dag (19mei dus) mee zou tellen zou morgen precies de 14e dag zijn. Ik kan eigenlijk niet vinden of het ticket dan dus nog geldig is, of dat het dan niet meer geldig is. Is er iemand die het verlossende woord kan geven? :)..

A.Hofman
01-06-10, 08:16
14 dagen geldig , dus ook op de 14e dag lijkt me.

powercoaster
15-06-10, 12:14
Kijk ook even in hun voorwaarden:

Attraction Tickets Direct hold contracts with all the major Parks and Attractions throughout the US and for contractual reasons we regret that we are not permitted to sell to customers outside of the United Kingdom. Sorry for any inconvenience this may cause. We do have an office in Dublin for ROI customers. See www.attractionticketsdirect.ie (http://www.attractionticketsdirect.ie/)

Mag ik vragen waar je dit op de site gevonden heb?
Ik heb zondag 2 2-park bonustickets voor Universal besteld en zag alleen dit staan:


Customers outside of Ireland
Attraction Tickets Direct can send tickets to European countries outside of Ireland although delivery may take up to 14 days. Sorry for any inconvenience this may cause.
op: http://www.attractionticketsdirect.ie/terms-and-conditions.htm

Ik hoop maar dat het goed gaat dan, want ik heb al betaald...

[update]
Ik zit nog eens te kijken, maar ik heb dit besteld: http://www.attractionticketsdirect.ie/attraction-ticket-prices/2-park-bonus-ticket.htm
Ik dacht dat dat een 2 daags tickets is voor beide parken, maar als ik dit zo lees dan krijg ik het idee dat ik de twee parken 14 dagen lang kan bezoeken? Of snap ik het nou verkeerd?

corrus
15-06-10, 12:20
Lopen op CityWalk (of iets eten en drinken)
Is buiten de consumpties om helemaal gratis.

Houdt er alleen rekening mee dat je wél parkeergeld dient te betalen...

Teleton
15-06-10, 12:59
Ik hoop maar dat het goed gaat dan, want ik heb al betaald...

Turlijk gaat het goed. Sinds februari is de tekst op de site aangepast.....


maar als ik dit zo lees dan krijg ik het idee dat ik de twee parken 14 dagen lang kan bezoeken?

Je snapt het helemaal!

powercoaster
15-06-10, 13:12
Kijk dat is nog eens een leuke meevaller :grin:
Bedankt voor je antwoord!

nee
15-06-10, 13:24
Binnen hoeveel tijd kan je de tickets in huis hebben??

powercoaster
15-06-10, 14:32
Volgens de site www.attractionticketsdirect.ie (http://www.attractionticketsdirect.ie/) duurt het ongeveer 14 dagen, dat zullen waarschijnlijk werkdagen zijn.

De tickets voor disney heb ik besteld op www.undercovertourist.com (http://www.undercovertourist.com) en zij zeggen dat het 12 werkdagen duurt. Ik had ze binnen 2 weken thuis..

Overigens kan je voor Universal Studios ook via de website zelf (http://www.universalorlando.com/Tickets/tickets_2.aspx#) ook gewoon de tickets uitprinten, dus dan heb je ze gelijk :grin:

A.Hofman
15-06-10, 15:08
Levering duurt ongeveer 10 dagen. Wij hebben vorige week onze Seaworld combo tickets keurig ontvangen.

hrjhaan
15-06-10, 18:33
Bij ons was de levering 13 dagen. Dus mooi binnen de gestelde 14 dagen. En kaarten zijn inderdaad 14 dagen na eerste gebruik geldig. Denk wel om de einddatum. Die is één jaar na besteldatum. Mocht je dus onverhoopt niet gaan, dan kun je ze altijd nog voor je volgende reis bewaren of doorverkopen.

Bas Nijboer
15-06-10, 23:14
Wij vertrekken binnenkort naar Florida en nou willen wij in één dag universal studios en IOA doen. Nou willen wij hier graag een express ticket voor halen alleen kom ik er net achter dat er 2 mogelijkheden zijn.

Of een gewone basis ticket voor $109
https://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ViewItems.aspx?CG=UO&C=UOTPT

en die upgrade met een express pas voor $55,99 (totaal $164,00)

https://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ViewItems.aspx?CG=UO&C=UOUEP2

Of we gaan voor een VIP pas, alleen die kost $196,99

https://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ViewItems.aspx?CG=UO&C=UOVIP

Iemand hier verstand van??

Alvast bedankt..

Ohjah, tweede dag willen wij graag of naar seaworld gaan of naar bush gardens. (Mijn vrouw is dierenarts en dus gek op dieren en we houden beide van thrillrides)

Bedankt voor alle info!!!

Bas & Hanneke

Teleton
16-06-10, 08:05
Iemand hier verstand van?? Maar wat is je vraag precies? Op de site vind je toch precies wat er allemaal bij de tickets is inbegrepen?

Bas Nijboer
17-06-10, 08:57
Hoi hoi, mijn vraag is wat is het verschil want in mijn ogen zijn ze hetzelfde alleen is de VIP een stuk duurder of heeft het ook een reden dat de VIP duurder is.

Bedankt weer!

Teleton
17-06-10, 09:23
Als je de details van de tickets (https://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ItemDetailPopUp.aspx?SalesChannelDetailID=15231770 )op de site leest, wordt het vast helemaal duidelijk. Bij een VIP ticket (https://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ItemDetailPopUp.aspx?SalesChannelDetailID=15529069 )is de entreeprijs voor beide parken inbegrepen en mag je zo vaak je wilt gebruik van de Express lane maken.

De Express-pass is een aanvulling op je toegangsticket. Je mag er slechts één keer per dag mee in de rij. Je bepaalt zelf of je een ticket + EP voor één of voor beide parken koopt.

Lees de voorwaarden nog maar eens goed door en vergelijk ook de ticketprijzen met de tickets die voor de Britse markt beschikbaar zijn. Deze tickets zijn 14 dagen geldig i.p.v 7.


The 7-Day Park to Park VIP Ticket entitles one (1) guest admission and unlimited Universal ExpressSM Access* to BOTH Universal Studios Florida® AND Islands of Adventure® on the same day for the duration of the base ticket. Ticket is valid for any seven (7) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any portion of the ticket is used. This ticket also includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.




Epresspass
Allows you to bypass the regular lines by providing Express Access to most attractions at both Universal Studios Florida® AND Universal's Islands of Adventure® theme parks.
Express Access is a separate line with a shorter wait time at each valid attraction
.

Bas Nijboer
17-06-10, 19:31
Helemaal overeen gelezen.. Heel erg bedankt in ieder geval!

Groeten,

Bas

wannie
17-07-10, 22:50
hallo allemaal,
As dinsdag (11 juli) is het zover. Dan gaan we voor de 2e keer naar Florida=D> De kids kunnen niet wachten!
We willen ook een paar dagen naar Orlando. Nu is er al heel veel geschreven op het forum over tickets en combi tickets en toch heb ik nog een vraag die ik niet beantwoord heb gezien. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Wat ik graag wil weten is wanneer wij naar Universal gaan en we bijv. een Orlando Flexticket kopen we ook in de nieuwe Harry Potter attractie mogen.
Als je nl. op de site van Universal kijkt zie je 2 opties:
* Een Park to Park access en dit is incl. Harry Potter voor 2 dagen 134.99 voor een volwassene
* Een one Park access zonder HP, voor 2 dgn 109.99 per volwassene.
Een Orlando Flexticket is voordeliger volgens mij maar mag je dan ook naar Harry Potter??#-o

Is er iemand die mij hiermee kan helpen. Ik wil graag de tickets thuis proberen te bestellen en zal dus alleen gebruik kunnen maken van e-tickets maar dat lijkt me geen probleem.

Alvast reuze bedankt voor jullie hulp!

Njit
17-07-10, 22:54
Je mag met elk ticket naar Harry Potter. Zie hier: http://www.universalorlando.com/Tickets/tickets_2.aspx

Enige verschil is dat je een speciaal Harry Potter herinnerings ticket krijgt. Maar qua toegang maakt het niks uit.

Gunner
19-07-10, 13:56
Stomme vraag en misschien is het al 100x gevraagd, maar er staat zoveel info in het topic.

Als je online kaarten koopt via de officiële site, moet je dan nog aangeven wanneer je gaat of zijn deze kaarten zonder datum?

Dit is het enige wat op de site staat, maar dat helpt me ook niet verder

Q: Do tickets expire? A: Unused tickets that are not date specific generally do not expire. However, tickets may be subject to specific expiration conditions based on first use or ticket type. Please refer to the Complete Ticket Details for your desired ticket type for details.

En hoeveel goedkoper ben je uit als je online boekt?

Teleton
19-07-10, 14:13
Dit is het enige wat op de site staat, maar dat helpt me ook niet verder
Please refer to the Complete Ticket Details
En hoeveel goedkoper ben je uit als je online boekt?

Als je op Complete Ticket Details klikt, zie je de voorwaarden van het betreffende ticket:



The 7-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH UOR theme parks on the same day for the duration of the base ticket. Ticket is valid for any seven (7) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any portion of the ticket is used. This ticket also includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® ("CityWalk") which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.

Op de site vond ik ook deze informatie:



Save $10 off the gate price on all multi-day tickets

Tans4USA
19-07-10, 19:57
Ik had dit ook al ergens anders geplaatst maar wij hebben tickets voor Universal en Islands of Adventure besteld bij de Duitse site van Attraction tickets direct http://www.attractionticketsdirect.de/attraction-ticket-preise/2-park-bonus-ticket.htm
Daarmee kun je 14 dagen onbeperkt gebruik maken van beide parken. Binnen 12 dagen na bestelling worden de originele tickets opgestuurd en ze kosten momenteel €99,00 .

pyca
19-07-10, 20:37
Door deze tip van Anita heb ik op de valreep - we gaan zondag - ook deze tickets besteld. Na telefonisch contact liggen de kaarten nu voor ons klaar bij de klantenservice van Universal. Ben uitstekend door hen geholpen.

Bosevents
25-08-10, 17:23
er zijn express passen verkrijgbaar voor Universal parken.
Nu kan ik ze voor op de 13 oktober kopen (dit is de goedkoopste dag slechts $20 pp)
Wil dit dan zeggen dat het zo wie zo rustige dagen zijn of.....
is het altijd handig..
Wie heeft er ervaring mee.

Marita
25-08-10, 19:25
Volgens mij is het dan inderdaad niet zo'n drukke dag, want de prijzen van de expresspassen staan in verhouding met de te verwachte drukte. Kunnen ze natuurlijk niet 100% zeker van zijn is ook voor hun maar een voorspelling. De passen kun je ook volgens mij in de parken zelf kopen. Dus eerst kijken naar de drukte en dan besluiten of je ze wel of niet wil kopen.

groetjes Marita

kimstel
25-08-10, 21:02
Is het een beetje te doen om beide parken van Universal in 1 dag te doen?
Ook nu het nieuwe Harry Potter gedeelte?

Of toch maar 1 Park kiezen...?

carmen1988
25-08-10, 21:06
Ik heb dit 2 jaar terug gedaan. Ik vond het niet te doen. je moet je haasten en je kunt niet alles doen en op je gemak bekijken. Vooral nu met de nieuwe Potter World in Island of Aventures. Ik zou 1 park kiezen of de 2 parken op 2 dagen doen.

Greetz

Iris02
26-08-10, 03:24
Gisterochtend was er in Universal Studio niets te doen, je kon zo overal doorlopen. Gistermiddag was het drukker, maar qua wachttijden nog steeds te doen.
Island of Adventure is een ander verhaal; heel populair momenteel.
2 parken op 1 dag zou ik je zeker niet aanraden. Een express pass is te adviseren voor Island of Adventure maar is voor Universal Studio niet nodig


Ok.. Bedankt voor de reacties. Toch besloten om dan alleen maar naar Island of Adventures te gaan..

Je zal er zeker een fantastische dag hebben :lol: Een express pass is aan te bevelen als je alle atracties wilt doen (ex Forbidden Journey). Wij zitten hier in de vakantieperiode dus dan is het altijd druk. Deze week ging het park om 09.00 uur open, de deuren gingen echter om 08.30 uur open (geloof mij, we waren niet de enige !!!). We konden zo doorlopen bij de Forbidden Journey ! Daarna de Dragon Challenge (15 minuten wachtrij) en de Flight of the Hippogriff (zo doorgelopen) gedaan. Wederom een poging gewaagd voor Olivander; maar de wachtrij was om 09.30 uur al 90 minuten ](*,)

hzengerink
03-09-10, 10:40
Is het een beetje te doen om beide parken van Universal in 1 dag te doen?
Ook nu het nieuwe Harry Potter gedeelte?

Of toch maar 1 Park kiezen...?

Ik denk dat het ook een beetje aan de periode ligt wanneer je gaat. Vorig jaar oktober zijn wij op 1 dag naar beide parken geweest, hebben alle attracties gedaan (iig de rollercoasters) die wij leuk vonden. Dus het kan wel!

Maar met het nieuwe Harry Potter gedeelte erbij kan dat natuurlijk anders liggen. Wij kopen binnenkort een Orlando flex ticket, waardoor wij 14 dagen naar de parken kunnen, dus mocht het niet lukken om alles in 1 dag te doen kunnen we nog een keer terug ;)

kimstel
04-09-10, 00:15
Inmiddels zijn we eergisteren naar Islands of adventures geweest. Ondanks het nieuwe gedeelte van HP was het zeer goed te doen. De wachttijd voor de forbidden journey was ongeveer 20 min. De wachttijd voor olivanders niet berekend maar leek eeuwen met 35 graden. Haha maar leuk om te zien. Vond het zeer de moeite waard en hebben een zeer leuke dag gehad.

natascha666
16-10-10, 12:32
@hzengerink;
ik had dit ook gedacht omdat we maar 3 dagen orlando hebben waarvan 1 dag disney en 1 dag bijkomen na de vlucht..(komen rond 5 uur aan). We gaan begin november volgende jaar, weet niet hoe druk het dan is?

ralfbosz
17-10-10, 17:13
Deze link bekend hier: http://www.associatedcontent.com/article/1114452/a_month_by_month_guide_to_walt_disney.html?cat=16 Kan zijn dat ik hem hier weg heb, dus dan sorry voor het vergeten van bronvermelding.

Vorig jaar oktober geweest in Universal & Island of Adventure en prima te doen. Had hele dag gepland voor 1 park, maar had alles op 1 dag al bijna gedaan (op de water attracties na). Andere dag gebruikt om te filmen (en wat kleine attracties voor een 2e keer) en laatste dag nog even de waterattracties en achtbanen herhalen. En dat terwijl ik een pas voor nog meer dagen had. Zelfs niet eens elke dag tot het einde gebleven, tegen 15u had ik het wel gezien :).

hzengerink
18-10-10, 00:40
Wij zijn dit jaar 2 dagen naar universal geweest! Nou ja 2 dagen, in totaal denk ik 7 uur.. Het was zo rustig dat we alle attracties achter elkaar konden doen die we wouden doen. Daar waren we wel enkele single rider lines voor nodig (Harry Potter, The Mummy) maar alle rollercoasters konden we zo doorlopen en vrijwel altijd achterin zitten, en anders wachtten we wel een ritje..:D

De tweede keer was het wel veel drukker, maar toen hadden we ons toch al voorgenomen om ons alleen op usia te richten, en dan alleen eigenlijk de rollercoasters en Harry Potter natuurlijk (hier zit de single ridersline wel verstopt, achteraf gezien was het vrij logisch en het zal natuurlijk ook al wel een keer uitgelegd zijn op dit forum.. Maar hij zit aan de linker kant wanneer je de wachtrijen ingaat de trap op. Je komt dan bijna bij de rit uit en je word natuurlijk niet direct door gelaten maar 2 keer in 20 minuten redden de meeste mensen niet volgens mij;))

We konden het een en ander natuurlijk ook overslaan omdat we dat vorig jaar al gedaan hadden en we nu precies wisten wat echt heel erg gaaf is en wat we graag willen overslaan en dat waren best wel wat attracties in het hoofd park, waar overiges de enige echte buiten rollercoaster buitenwerking was vanwege onderhoud:(

Dus we zullen helaas een keer terug moeten;)

Patrick
18-10-10, 10:23
Aan de Rip'Ride Rockit mis je niets hoor. Viel ontzettend tegen en rammelde als een gek.

katie
14-11-10, 14:41
Wij (mama, papa en 2 kids van 16 en 13) gaan in april '10 naar Florida. Voor onze kids is het de eerste maal, wijzelf zijn 17! jaar geleden al eens daar geweest.
Na lang zoeken lijkt een 5-park Orlando Combo Ticket ideaal voor ons gezin. Op www.attractionticketsdirect.de (http://www.attractionticketsdirect.de) vind ik deze tickets voor 2011 voor €179 per persoon. Is dit een goede prijs om nu al aan te kopen? Of wachten we beter nog wat? Alvast bedankt!

Teleton
14-11-10, 15:42
Is dit een goede prijs om nu al aan te kopen? Of wachten we beter nog wat? Alvast bedankt!

Waar zou je dan precies op willen wachten is de reactie op de vraag die je stelt? Het ticket is in euro's geprijsd, dus koersvoordeel hoef je niet te verwachten. Vergelijk het ticket met een Flexticket en je weet of de prijs aantrekklijk is. (JA, dus!) En als dit de parken zijn waar je naar toe wilt, wat houdt je dan nog tegen om de tickets aan te schaffen?

Een andere invalshoek is dat je de tickets net zo goed in maart 2011 kunt kopen. Mocht zich onverhoopt iets voordoen, waardoor je de reis moet annuleren, dan heb je een zorg minder. De keuze is aan jezelf. Doe vooral waar je jezelf prettig bij voelt!

ralfbosz
15-11-10, 16:02
Als je naar alle parken gaat: DOEN
Als je alleen naar de PRETparken gaat en niet de WATERparken, dan is het misschien goedkoper aparte (maar wel online) kaartjes te kopen.

Voor Seaworld kun je online de kaartjes voor kinderprijs kopen en tweede dag gratis (69 dollar)
Voor Universal + Islands of Adventure is 134 dollar voor 2 dagen.

Maar het fijne van zo'n multipass is dat je niet de HELE dag in het park 'hoeft' te zijn, gewoon ipv 1 hele dag, twee ochtenden ofzo lekker de parken in als het niet zo druk is, of in de middag nog twee uurtjes.

hrjhaan
29-12-10, 19:38
Vandaag tickets gekocht bij www.attractionticketsdirect.de (http://www.attractionticketsdirect.de). Een 3 parken ticket voor Universal Studios, Islands of Adventure en Wet and Wild. € 122,00 per persoon. En een 3 parken ticket voor Seaworld, Bush Gardens en Aquatica. € 88,00 per persoon. Totaal € 210,00 per persoon. Bij de ierse vestiging was het € 227,00 per persoon. Dus weer € 17,00 per persoon uitgespaard. Tickets zijn 14 dagen na eerste bezoek geldig.

FloridaVerslaafde
02-01-11, 01:31
Bron: Central Florida News 13

ORLANDO --
A "major fire" that erupted at Islands of Adventures at Universal in Orlando Saturday has been put out.

Guests and employees were evacuated from the park at about 5:30 p.m.

According to officials, the fire broke out at Ripsaw Falls.

No injuries were reported.

Toon Lagoon Island was also reportedly been evacuated as well.

Official don't know how the fire started, but they are actively investigating.

The water ride will be shut down at least through Sunday. Some guests may get reimbursed, according to park officials.

Orange County and Orlando fire crews responded to the 2-alarm fire.

Thick, black smoke could be seen in the area.


http://www.cfnews13.com/static/articles/images/news2011/smith1111.jpg

http://www.cfnews13.com/static/articles/images/2010/crook_rdax_676x905.jpg

http://www.cfnews13.com/static/articles/images/sutioso.jpg

disney fan
02-01-11, 10:36
Wow, dat is een behoorlijke brand!!!
Hoop dat de schade aan het park een beetje mee zal vallen.

pumi1000
02-01-11, 17:26
Dat ziet er niet zo mooi uit. Had er nog niets van gehoord.

ABKtje
06-01-11, 00:19
Deze flex tickets werken prima. Zijn persoonlijk middels een vingerafdruk. De week tussen kerst en oudjaar viel de drukte mee, maar momenteel vies druk in Universal. Aanrader is Express pass: voor 2 parken 1dag 32 dollar maar wachttijden van 75 minuten heb je dan geen last van. Wel slechts 1 keer te gebruiken per attractie, maar bij drukte : doen!

marijke8
06-01-11, 10:35
De week tussen kerst en oudjaar viel de drukte mee????
We zijn 3x in die week naar Isle of adventure geweest en drie keer zijn we er maar uitgegaan ivm de drukte. Je werd nu zelf binnendoor naar Universal geleid.

yabbadabbadoo
06-01-11, 20:06
Vandaag tickets gekocht bij www.attractionticketsdirect.de (http://www.attractionticketsdirect.de). Krijg je deze tickets per post toegestuurd ? Of moet je een email bevestiging uitprinten met een barcode ? Ik zie nergens op deze site dat je de tickets ook naar Nederland kan laten sturen.

hrjhaan
06-01-11, 20:14
Je krijgt de originele tickets thuis gestuurd. Vorig jaar via de ierse site gedaan. Ging prima. Bij het definitief bestellen kun je een nederlands adres ingeven.

yabbadabbadoo
06-01-11, 20:44
Heb je bij ontvangst thuis iets moeten aftekenen bij de postbode ? Ik ben als de dood om bijna 1000 euro op te hoesten voor 4 Flextickets die niet aankomen.

hrjhaan
06-01-11, 20:56
Ik heb deze nog niet ontvangen, maar vorig jaar heb ik niets getekend. Je kunt ze ook via de site verzekeren tegen verlies voor € 35.00.

ABKtje
06-01-11, 21:56
De week tussen kerst en oudjaar viel de drukte mee?OK wij waren bij Studios al vroeg in de morgen en hebben bijna alles rap kunnen doen op 27 december. Echter 2januari Islands was vreselijk. Tip: ga niet in de line staan voor Harry Potter eiland maar ga rechtsom dan kom je niet via een line.

cindy74
07-01-11, 13:46
Ik heb deze nog niet ontvangen, maar vorig jaar heb ik niets getekend. Je kunt ze ook via de site verzekeren tegen verlies voor € 35.00.
Ik heb ze maandag besteld en vrijdag in de bus gekregen keurig met een boekje en een paar kortingsbonnen

hrjhaan
07-01-11, 18:59
Ik ben als de dood om bijna 1000 euro op te hoesten voor 4 Flextickets die niet aankomen.

Ik heb de kaarten betaald met mijn visa card. Als het goed is zijn ze dan verzekerd en krijg ik mijn geld terug van visa als ze niet worden afgeleverd.

ABKtje
08-01-11, 02:46
Waren vanmorgen 08.15 uur al bij park en ging om 08.35 uur open (ipv09.00 uur).dus om 08.50 uur bij Harry Potter en om 09.15 uur in ForbiddenJourney. Was zeer zeker de moeite waard! Al snel liep de wachttijd voor HP op tot 90 minuten. HP is veruit de populairste atteactie in IofA. Verder park goed te doen. Zijn heel blij met onze flextickets die we bestelden bij undercovertourist voor een leuke prijs en prima bezorging. Aldaar ook tickets voor Gatorland en ArabianNights gekocht. Doen!

cindy74
08-01-11, 18:47
ben ik het nu alleen of kan ik niet meer op de duitse site van attractionsticketsdirect ?

hrjhaan
08-01-11, 19:15
ik kom er ook niet op. De ierse site wel. Misschien een storing. Later nog maar eens proberen.

hrjhaan
08-01-11, 22:02
Op 29 december heb ik kaartjes besteld bij attractionticketsdirect.de en tot op heden nog niet ontvangen. Op de bevestiging stond dat ze binnen 7 dagen verstuurd zouden worden. En nu ligt de site eruit. Ja, dan ga je je afvragen wat er aan de hand is en of de kaartjes al onderweg zijn. Ik heb een mail gestuurd en binnen 5 minuten kreeg ik antwoord dat onze kaartjes op 5 januari aan ons zijn verstuurd. Zullen we ze dus maandag of dinsdag wel ontvangen. Maak me vooralsnog dus geen zorgen dat ze niet leveren.

Bosevents
09-01-11, 11:09
ze leveren altijd netjes maar door de feestdagen zal het wel even uitlopen... geen stress komt vast goed

moonlight91
09-01-11, 11:15
ik heb ze op de site van universel zelf gekocht
betaald met cc, en uitgeprint.
prijs komt overeen met andere aanbieders, alleen geen risico dat ik ze niet ontvang

Teleton
09-01-11, 12:34
prijs komt overeen met andere aanbieders, alleen geen risico dat ik ze niet ontvang

De prijs komt overeen, de voorwaarden niet. De tickets van de Universal site gelden voor 7 bezoeken gedurende 14 dagen.
The 7-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH UOR theme parks on the same day for the duration of the base ticket. Ticket is valid for any seven (7) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any portion of the ticket is used.
De tickets van hjdehaan zijn gedurende twee weken geldig voor een onbeperkt aantal bezoeken:
14 Tage lang unbegrenzten Eintritt in Universal Studios und Universal's Islands of Adventure

hrjhaan
09-01-11, 12:56
Ik heb deze nog niet ontvangen, maar vorig jaar heb ik niets getekend. Je kunt ze ook via de site verzekeren tegen verlies voor € 35.00.

Ik heb mijn blog van vorig jaar er nog eens op nagelezen en toen heb ik wel degelijk moeten tekenen voor ontvangst. Nu zeggen ze ook dat ze aangetekend zijn verstuurd. Dus volgens mij kan er niet zoveel mis gaan met het versturen.

De duitse site is weer in de lucht. www.attractionticketsdirect.de (http://www.attractionticketsdirect.de)
De prijzen zijn wel verhoogd. De 3 parken pas kost nu € 133,00 i.p.v. € 122,00.
En die van Seaworld kost nu € 91,00 i.p.v. € 88,00.
Waarschijnlijk hebben ze gisteren de site vernieuwd en was het daarom niet toegankelijk.

de jantjes
09-01-11, 15:45
Nee hoor, deze prijzen zijn al de hele week.
heb je toch een goede deal gedaan....

hrjhaan
09-01-11, 16:22
ja, ik ben inderdaad blij met de deal die ik op 29 december heb gedaan. Net voor de prijsverhogingen aan.


Heb je bij ontvangst thuis iets moeten aftekenen bij de postbode ? Ik ben als de dood om bijna 1000 euro op te hoesten voor 4 Flextickets die niet aankomen.

De tickets worden aangetekend verstuurd. Onze tickets liggen nu op het postkantoor. Zoals gewoonlijk was is niet thuis toen de postbode langs kwam. Ik kan ze morgen op het postkantoor ophalen. Ik heb ze op 29 december besteld. www.attractionticketsdirect.de (http://www.attractionticketsdirect.de) heeft ze op 5 januari verstuurd. Op 12 januari ontvangen. Totaal 15 dagen.

Michael66
17-01-11, 16:03
Ik ben op zoek naar een mooi, nieuw, groot digitaal plaatje van de plattegrond van Islands of adventure. Om de één of andere reden kan ik er geen vinden die aan mijn verwachtingen voldoet. Ze zijn of oud (zonder Harry Potter) of klein (kleiner dan 1000pix breed) of van het hele Universal Resort Orlando (met US en CityWalk erbij).

Wie helpt mij op weg?

http://img651.imageshack.us/img651/8516/islandsofadventuremap.jpg
Maar dan groter. Liefst ook met de beschrijvingen / nummers etc. erbij.

belgske
18-01-11, 19:38
@ Michael66,

Ook ik heb mij suf gezocht voor zo'n plan met nrs. Echter ook ik vond deze niet.
Het plan zou dienen voor mijn fotoboek.
Achteraf bekeken heb ik in de brochure van daar het plan gescand met ernaast de attracties genummerd.
Tot mijn spijt lukt het me nog steeds niet afbeeldingen hier te vertonen.
Een voorstel : indien je via een pb je e-mail adres doorgeeft kan ik dit plan uit de orginele brochure je opsturen.

Ik hoor het wel.

Michael66
18-01-11, 23:52
Daar issie dan, met een beetje knip en plakwerk:

http://img6.imageshack.us/img6/1622/ioamap.th.jpg (http://img6.imageshack.us/i/ioamap.jpg/)

Klik op het kleine plaatje voor een groter exemplaar. Laden kan even duren, het is 3mb en imageshack is nog wel eens traag.

En voor de liefhebber ook nog in PDF-formaat (http://michael66.nl/downloads/ioa_map(1).pdf).

belgske
19-01-11, 18:24
Sorry dat ge er nog werk aan had, maar ik heb snel, snel, snel gescand en doorgestuurd.
Ik moet elke morgen om 4h15 uit bed en 't was al vrij laat voor mij.

Maar ik zie dat ge da goed gedaan hebt, jongen.=D>

kattekop
29-01-11, 12:45
Ik heb enkel tickets nodig voor beide Universal Parken op één dag.
Na wat opzoekwerk lijkt me Undercouver Tourist http://www.undercovertourist.com/ (http://www.undercovertourist.com/) de goedkoopste en rekenen die bovendien geen bijkomende (verzendkosten) kosten.
Je moet enkel 12 (werk?)dagen geduld hebben omdat ze via shipping thuisgeleverd komen.
Heeft er iemand ervaring met deze Undercovertourist ?
En weet er soms iemand of het om officiële tickets of om 'vouchers' gaat ?

mvg

Michael66
29-01-11, 19:29
Hoi,
Als je even zoekt op het forum zul je veel berichten over undercovertourist tegenkomen. Met een enkele uitzondering allemaal erg positief. Ze hebben een redelijk snelle service, sturen je tickets thuis (in NL en BE!) en .... zie voor de rest de voorwaarden maar eens in, aan de onderkant van deze pagina: http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/tickets.html Daar staat ook precies het antwoord op je laatste vraag over de tickets.

cindy74
29-01-11, 21:52
kijk eens bij www.attractionenticketsdirect.de (http://www.attractionenticketsdirect.de) daar kosten ze 102 euro voor 2 dagen ik denk dat die goedkoper zijn

kattekop
30-01-11, 00:27
Bedankt voor de informatie Michael en Cindy.
Spijtiggenoeg hebben slechts één dag om Universal te bezoeken dus aan een 2daags ticket hebben we niks. 's Anderdaags staat Sea World op het programma, een dag later Kennedy Space Center en Daytona Beach.
En daarna gaat de tocht via Clearwater en Napels richting Miami.
Ik merk al dadelijk dat we te weinig tijd hebben uitgetrokken.
Dus later nog maar eens terugkomen zeker ?

cindy74
30-01-11, 08:34
er zijn ook tickets te koop voor 1 dag maar misschien space center overslaan en toch 2 parken doen ;)

Teleton
30-01-11, 09:42
hebben slechts één dag om Universal te bezoeken dus aan een 2daags ticket hebben we niks.....


Eh, misschien klinkt het een beetje kattig, maar als een tweedaags ticket nu tien dollar voordeliger blijkt te zijn dan een eendaags, dan is het toch een hele bruikbare tip van Cindy? Uiteindelijk gaat het toch om de ticketprijs..........:-k.




Oeps , even niet gezien dat de tip van Cindy in Euro's is en niet in Dollars........excuus, excuus...:oops::oops::oops::oops:. Domkop!

kattekop
30-01-11, 22:50
Ik zal het allemaal nog eens bekijken en bespreken met mijn reisgenoten.
Is pas midden mei dat we gaan, dus nog even tijd om te bedenken.
Bedankt voor de suggesties

yabbadabbadoo
14-02-11, 20:03
Heeft er iemand ervaring met deze Undercovertourist ?
En weet er soms iemand of het om officiële tickets of om 'vouchers' gaat?Als je een klein stukje terug gaat in dit draadje, kan je zien dat ik nogal huiverig was voor het verzenden van tickets.
Ik heb donderdag 27-1 de Flex tickets besteld bij Undercover Tourist en ze zijn zaterdag via de post binnen gekomen. De envelop was trouwens vanuit Schotland ( Edinburgh ) verstuurd. Dus precies op de verwachte 12 werkdagen. Ze zitten netjes gesealed in een zakje en het zijn echte tickets, GEEN vouchers.

Kimmeke
27-02-11, 16:39
Hallo iedereen! Heeft er reeds iemand ervaring met de Express pas van Univeral? Deze zou front of the line access geven tot alle atracties. Lijkt me wel interessant...
Thanks!
Kimmeke

Teleton
27-02-11, 18:02
tot alle atracties. Lijkt me wel interessant...


Nou alle atrracties: participating attractions (http://www.universalorlando.com/Tickets/special_offers/UniversalExpress/express_pass_ticket_details.aspx?ComponentId=11100&SourcePageId=10802#1)

Ook goed om te weten: Express Access is a separate line with a shorter wait time at each valid attraction. Valid for use only one (1) time at each participating attraction.

Of het interessant is, hang af van de periode waarin je gaat. In een rustige periode staan wij gezellig met de mensen die een dure Express Pass hebben gekocht in een korte rij. En ze mogen niet voor ons, maar ze sluiten keurig achter in de rij aan. Hoe drukker de periode, hoe hoger de prijs van de pass. In de blauwe ( = rustige) periode, zou ik er zeker geen adviseren.

natascha666
27-02-11, 18:08
waar kan je dat overzicht vinden met info over de periodes??:-P ik kan het nergenst vinden...

Kimmeke
27-02-11, 18:26
Bedankt Teleton! :-)

@Natascha666 : deze vindt je terug op de website van Universal wanneer je de express pas wenst aan te kopen. Dan zie je alle periodes mooi verschijnen:
https://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ViewItems.aspx?CG=UO&C=UUEP

carmen1988
10-03-11, 22:42
Hallo,

Ik ben voor het laatst 2 jaar terug in Island of Adventure geweest. Nu ben ik aan het kijken op de site van Universal voor ticktes voor 1 dag Island of Adventure. (Willen ook niet meer dagen)

Nu zie ik dat een ticket incl tax $89.48 pp kost. Nu weet ik niet wat momenteel de ticket prijs is bij de kassa van het park zelf? Denk niet dat het echt de moeite waard zal zijn om ze van te voren te bestellen?

Groet Carmen

Ta2 Gerrit
10-03-11, 23:58
Het is in andere (een waarchijnlijk ook in deze)topics al meer gezegd;
Dagtickets kun je het beste aan de kassa van het betreffende park aanschaffen.

Njit
11-03-11, 07:59
Het zijn e-tickets. Dus als je zeker weet dat je gaat kun je ze net goed van te voren kopen. Thuis uitprinten en je kunt direct doorlopen bij de ingang.

carmen1988
11-03-11, 14:31
Thanks allebei! Moet eerlijk toegeven dat ik te lui was om de hele topic te gaan doorlezen!

Groeten

Sybrigt
15-03-11, 15:20
Hebben jullie ook ervaring met kaartjes 'aan de deur' kopen. Ik wil namelijk ook kaartjes voor Universal Studios kopen, maar kan ze nergens goedkoper kopen. Is het ook zo dat je veel sneller binnen bent als je de kaartjes via internet al gekocht hebt? Of maakt dat niet zoveel uit?

Njit
15-03-11, 15:41
Kaartje van te voren kopen is thuis printen en direct door lopen naar de poort. Daar scannen ze je printje en je mag naar binnen. Veel sneller zal het niet worden denk ik :)

Sybrigt
15-03-11, 19:07
Ja ok, dat is mooi! Maar moet je vaak lang in de rij wachten als je daar ter plekke nog een kaartje wilt kopen? Of valt dat doordeweeks ook wel wat mee?

Teleton
17-03-11, 13:52
Maar moet je vaak lang in de rij wachten als je daar ter plekke nog een kaartje wilt kopen? Of valt dat doordeweeks ook wel wat mee? Tsja, moet je door de weeks vaak lang in de rij wachten bij Albert Heijn....Soms zit het mee, soms zit het tegen. Tijdens een bezoek aan een themapark sta je al genoeg in de rij; voor de kaartcontrole, voor de security check, voor de attracties, voor een ijsje of de lunch. Waarom dan nog eens het risico lopen als je je tickets vooraf kunt kopen? En aan de poort zijn ze ook nog eens duurder......

christophe
28-03-11, 15:12
Hallo iedereen! Heeft er reeds iemand ervaring met de Express pas van Univeral?We hebben deze pas gekocht en gebruikt toen het zeer druk was in het park. Ik ga volgende keer eerst kijken hoe druk het is en anders koop ik ze zeker opnieuw.

Nixo
29-03-11, 11:29
Wij hebben ook tickets besteld bij undercovertourist.com.
Ik laat jullie weten hoe het afloopt :grin:

keywest
20-04-11, 12:22
Hoi Nixo,

Is het nog goed verlopen allemaal bij undercovertourist.com?
Was dat goedkoper dan de link in Mousesavers.com?
greetz.

Nixo
23-04-11, 13:55
Hallo Keywest,

Ja hoor, uiteindelijk is alles prima verlopen.

Al de tickets zijn mooi 12 dagen na bestelling aangekomen. Ook de originele tickets, dus geen vouchers. Als we aankomen in de parken kunnen we direct binnen.
Hun klantenservice is ook wel goed. Ze antwoorden op de mails en geven duidelijke antwoorden. Ook is het gratis versturen ook een voordeel.
Als ik je een tip mag geven, bestel je tickets bij undercovertourist!

keywest
28-04-11, 17:17
Hoi Nixo,

Hartstikke goed dat alles binnen is.
Ik ga ze ook via Undercover tourist bestellen, echt supergaaf kan bijna niet meer wachten. Mja moet wel nog 2 maandjes.

Heel veel plezier in Florida.

Groetjes

cindy74
08-05-11, 21:01
bij deze website kan je nu een 2 bonus ticket kopen voor 99 euro voor de 2 parken .
http://www.attractionticketsdirect.de/attraction-ticket-preise/2-park-bonus-ticket.htm
enkel nog geldig tot vandaag

belg
09-05-11, 08:44
Na al het goede over undercover tourist hebben we onze flexticket besteld.
Ben benieuwd.

keywest
18-05-11, 18:57
Hoi, hoi allemaal,

Ik heb de tickets besteld voor disney, universal en kennedy space center, joepieeee.
Bij Mousesavers via een prive link naar undercover tourist.
gratis verzending. en als het goed is moet ik ze dan 6 of 7 juni as ontvangen.

Goetjes Roza

natascha666
25-05-11, 20:45
weet iemand misschien wat het tegenwoordig kost als ik gewoon bij universal aan de kassa een 1-dags kaart koop?
Op de website is het 82,- dollar pp. als het aan de kassa nu goedkoper is doen we het daar maar ik wil door nu al wat aan te schaffen van tickets en tours de kosten al wat spreiden :smile:

Teleton
26-05-11, 09:00
weet iemand misschien wat het tegenwoordig kost als ik gewoon bij universal aan de kassa een 1-dags kaart koop?
Het staat gewoon netjes op hun site;
Save $10 off the gate price on all multi-day tickets Op deze manier kosten spreiden is niet alleen zinloos maar ook kostbaar......

natascha666
26-05-11, 09:35
die save 10 off the gate price gaat over online aankopen dus is het niet zinloos alleen geldt dit voor de multi-day tickets en die hoef ik niet :-)
We doen 2 dagen park ivm beperkte tijd in florida dus wil ik 1 dag epcot en 1 dag universal studio's :-) - als ik nu de tickets al aanschaf heb ik straks daar weer 200,- dollar extra te besteden (omdat het niet uit mn dag-budget is :-P) aan souvenirs en andere leuke vakantie zaken!

Njit
26-05-11, 10:31
Als je op de site van een aanbieder als Maple Leaf (http://www.mapleleaftickets.com/universal_studios_tickets.htm) kijkt dan zie je dat de verschillen minimaal zijn:

1 Day Universal Orlando

Gate Price: $87.33
Our Price: $86.50

Echt besparen doe je pas met Multi-Day passes..

au3
27-05-11, 18:14
Wij zijn afgelopen mei 1 dag naar IoA geweest en hoewel het niet erg druk was bij de kassa's, hebben we toch errug lang in de rij gestaan, dit kostte ons minstens een half uur.
Als ik een advies mag geven, zou ik van tevoren vast tickets kopen, zodat je gelijk door kan lopen naar de turnstiles. Dit zou ik de volgende keer zeker doen.

Groetjes,
Audrey

natascha666
27-05-11, 18:52
thanx voor je tip! zullen dat dan maar doen...via de website kun je e-tickets bestellen, ideaal!

moonlight91
29-05-11, 11:07
hebben wij ook gedaan, ideaal
je stapt dan zo het park binnen,want aan de turnstilles(ofhoeheten die dingen:-() gaat het heel vlot

Essie72
29-05-11, 14:34
Vandaag bij undercovertourist 4x Universal 3-Day Base Ticket Plus Wet 'n Wild besteld. 144 pp. Met daarbij touwens nog een 4x ticket voor Kennedy Space. Tickets komen binnen op 15 juni. Ben benieuwd:)

Daan
31-05-11, 12:32
Ik heb wel een vraag. Nu kan je zo'n mooie flex ticket kopen voor 14 dagen. Is er ook zo iets voor het parkeren te koop? Dat je in 1 keer ook voor die 14 dagen het parkeren betaalt?

Teleton
31-05-11, 12:35
Dat je in 1 keer ook voor die 14 dagen het parkeren betaalt?

Neen, dat is er niet. Met een jaarkaart heb je geen parkeerkosten. 't Is dus een kwestie van rekenen......

baluga
31-05-11, 14:15
Skip the regular lines staat er op de site van Universal. Dat klinkt goed, alleen bieden ze dat niet aan in Juli. Zijn er florummers die via de ticket bureaus wel express tickets hebben gekocht?

Teleton
31-05-11, 16:48
Skip the regular lines staat er op de site van Universal. Dat klinkt goed, alleen bieden ze dat niet aan in Juli. De Express Tickets zijn gewoon te bestellen hoor, juist in juli. Voo $ 55,99 pp weet je alles voor een dag en twee p[arken.


http://img269.imageshack.us/img269/480/2parkpassuniversal.png (http://img269.imageshack.us/i/2parkpassuniversal.png/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

baluga
31-05-11, 18:36
Dank je Teleton. Ik zie nu dat ik met mijn neus gekeken heb.

natalie
31-05-11, 19:40
Ik heb 9 mei 7 Disney tickets fun and more voor 5 dagen en 7 tickets voor de Universal parken besteld via Undercover tourist,maar nog steeds zijn ze niet binnen!!
Heb al gemaild en ook antwoord gekregen dat ze 16 mei in Edinburgh waren en dat ik ze snel zou ontvangen,maar ik heb ze dus nog niet...
Hebben meer mensen hier ervaring mee?

cindy74
31-05-11, 20:26
Das niet normaal ik zou nog eens mailen .

baluga
31-05-11, 20:43
Ik weet wel dat ik de keuze toen had om ze aangetekend te laten verzenden. Maar ja, daar heb je nu niets aan. Inderdaad, blijven bellen!!

natascha666
31-05-11, 21:02
Ik wilde net via de site van universal mn 2 tickets bestellen (e-tickets) maar dat lukt tot 2x toe niet, ik kreeg deze melding:
Sorry, your transaction could not be processed. If you would like to submit your transaction again, please review your billing and payment information and resubmit your order. Incorrect billing information could result in a temporary hold on your credit card for each attempt. For further assistance please call 407-224-7840.

Iemand hier ervaring mee??
Laat het voor vandaag even zijn voordat mn creditcard straks geblokkeerd wordt :-(
Wat doe ik verkeerd??

Nixo
01-06-11, 03:39
Hallo Nathalie,

Ik heb net hetzelfde aan de hand gehad met de tickets van undercovertourist. Ik zou zeggen, geen paniek.... 99% kans dat ze gaan aankomen :D
Ik had ook gemaild dat ik ze nog steeds niet had gekregen, en toen, precies 15 dagen nadat ze in Edinburgh waren opgestuurd, zaten ze in de brievenbus. Ik zag aan de enveloppe dat ze een hele omweg hadden gemaakt voordat ze in Belgie aankwamen.
Dus, nog eventjes geduld, ik ben er vrijwel zeker van dat ze gaan aankomen...

belg
01-06-11, 13:03
denk nog wat geduld hebben. Heb op 7mei flextickets besteld bij undercovertourist en heb ze gisteren pas aangekregen.
:-\"

keywest
01-06-11, 23:10
Ik heb de tickets besteld voor disney, universal en kennedy space center, joepieeee. Bij Mousesavers via een prive link naar undercover tourist. gratis verzending. en als het goed is moet ik ze dan 6 of 7 juni as ontvangen.Vandaag heb ik de kaartjes netjes binnen gekregen \\:D/

fransje
02-06-11, 11:20
@natascha666;
Hoi Natascha666,
dit had ik ook, begin van de week, bij zowel Universal zelf als andere sites, en met 2 verschillende creditcards. Maar ik denk niet dat er bedragen afgeschreven zijn, want het betalingsproces is niet afgerond. Anders wordt het bij ons 4 x afgeschreven:?, en hebben we 20 tickets:shock::razz:.

We zijn net terug van een uitstapje naar York, en wil het vanmiddag nog eens proberen. Ben benieuwd.

Tokheim
02-06-11, 11:29
Zojuist toch maar de Universal 2-Park Bonus Tickets besteld bi ATD. 14 dagen hop in en uit voor ietsje meer, wel zo gemakkelijk.

Theo

natascha666
02-06-11, 12:24
@ fransje Ben benieuwd! :-)
Ik heb trouwens gisteren een mail gestuurd ook naar universal met het voorval maar nog niks vernomen maare als het lukt bij jullie probeer ik het zelf nog eens anders wachten we de mail van universal ff af :-)

fransje
02-06-11, 14:54
Heb het net weer geprobeerd, want we willen graag 2-daagse tickets, maar weer is de creditcard betaling geweigerd (en nee, dat ligt niet aan onze creditcards, want die zijn de afgelopen dagen vollop gebruikt:lol:). Krijgen telkens dezelfde melding. Heb er ook maar een mailtje aan gewaagd, net als Natascha.
Trouwens, even correctie: ik zei wel in mijn vorige posting dat ik op een paar andere sites ook betaalproblemen had, maar dat klopt niet helemaal:^o. Ik heb er meerdere bekeken, en bij 2 ervan geprobeert te bestellen, maar daar kwam ik tijdens het betaalproces achter dat het geen etickets waren en er extra betaald moest worden voor opsturen. Dit wilde ik niet, dus.....betaling afgebroken. Zelf gedaan dus...
Houdt het maar op een soortement van jetleg, vanwege de korte nachtjes op de boot naar/van Hull:D

ingetje
03-06-11, 12:13
ik heb goedkope tickets gevonden bij greater orlando tickets (billy boy). 115.40 $ voor een 2 dagen/1park ticket. Ik moet ze ophalen (gratis) in Kissimmee. Heeft iemand ervaring hiermee, is het betrouwbaar?

natascha666
03-06-11, 18:43
weer geen succes bij universal maar heb ze door de tip van fransje bij UndercoverTourist bestelt met succes :-P
Volgende maand gaan we poging waging bij disney :-)

Hans uit Koekelare
03-06-11, 19:01
Volgende maand gaan we voor 1 dag naar islands of Adventure, waar bestel ik best mijn tickets, of koop ik ze ter plaatse (aan de lange rijen)?

mara25
04-06-11, 04:32
ik heb goedkope tickets gevonden bij greater orlando tickets (billy boy). 115.40 $ voor een 2 dagen/1park ticket. Ik moet ze ophalen (gratis) in Kissimmee. Heeft iemand ervaring hiermee, is het betrouwbaar?

Ik heb eergisteren kaartjes gekocht bij Billy Boy (niet vooruit betaald, gewoon naar binnen gelopen en iets van 122 dollar (incl. tax) betaald voor dezelfde kaartjes al jij wil. Island of Adventure was geen probleem, Universal Studio's zelf moet ik nog naartoe ;)

Bosevents
04-06-11, 20:29
Is nooit een probleem. Neem afschriften mee.

jarjarbinks
04-06-11, 21:37
Billy Boy is goed te vertrouwen, hebben wij ook al vaker kaartjes gekocht. Altijd goed geweest, nooit een probleem.

natalie
05-06-11, 12:53
Ik heb gister de ticketsbinnen gekregen!!
Wat een opluchting..

MrBean14
08-06-11, 10:21
Twee jaar geleden hebben we de tickets besteld online via BillyBoy. Er was een zeer vriendelijke dame die ons ook meerdere malen telefonisch te woord stond.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik er nooit zomaar zou binnenlopen, daarvoor ziet het me er "te louche" uit...

Bij aankomst kregen we zelfs een copy van alle ticketten mee voor het geval we ze zouden verliezen !

Dus zeker een aanrader...

pzomerdijk
08-06-11, 20:23
Moet wel eerlijk bekennen dat ik er nooit zomaar zou binnenlopen, daarvoor ziet het me er "te louche" uit... /

Wij lopen daar ook altijd even binnen. Er zitten meerdere ,,ticket-boys'' in dat pandje; volgens mij Ticket Momma and Billy Boy.... Ziet er idd louche uit maar wordt er prima geholpen. Ook de ticketshop in de WallMart heeft wel eens aardige aanbiedingen. Vorig jaar bijvoorbeeld daar onze FlexTickets gekocht. Zelfs nog iets goedkoper dan internetaanbieders.

natascha666
09-06-11, 16:46
weer geen succes bij universal maar heb ze door de tip van fransje bij UndercoverTourist bestelt met succes :-P

Zaten vandaag al bij de post! Super snelle service daarzo!

fransje
09-06-11, 19:04
Ja, goed hè!
Wij kregen ze gisteren binnen:p
Nu nog tickets voor Disney, en dan hebben we alles compleet.

Marco Stern
13-06-11, 10:50
Kan iemand mij vertellen of je in de parken van Universal ook WiFi hebt? Dit ivm de iPhone app waarmee je wachttijden van de attracties kan zien.

baluga
13-06-11, 10:52
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb gisteren ook de app van op mijn iPhone gezet. Ik ga eens even kijken op de site van Universal.

MrBean14
13-06-11, 11:21
@Marco Stern;
Jammer genoeg is dat niet het geval. Wij hadden ook die iPhone en Android apps geinstalleerd, maar konden ze niet gebruiken zonder data abonnement...

Groetjes,
Davy

Marco Stern
13-06-11, 11:25
Wij hadden ook die iPhone en Android apps geinstalleerd, maar konden ze niet gebruiken zonder data abonnement..

Dat is jammer zeg, ook niet in de restaurants ofzo, helemaal nergens in het park? Weet je toevallig of de Disney parken wel WiFi hebben?

MrBean14
13-06-11, 11:38
Wij hebben in alle parken getest of er Wi-fi was, maar jammer genoeg was dit nergens het geval.

Wi-fi is wel gratis bij McDonalds en Sizzlers. Andere plaatsen niet getest.

baluga
13-06-11, 11:49
Heb idd zo snel ook niets kunnen vinden. Disney is er in ieder geval heel duidelijk in. Je zit in een 'andere' wereld, dus geen prikkels van buiten af. Ik las al ergens dat je maar eens moest proberen om een krant te kopen ergens in Disney....

Tans4USA
13-06-11, 20:18
Wij hebben in alle parken getest of er Wi-fi was, maar jammer genoeg was dit nergens het geval.

Wi-fi is wel gratis bij McDonalds en Sizzlers. Andere plaatsen niet getest.

Bij Starbucks is er tegenwoordig ook gratis wifi, maar of dit ook bij Starbucks in Universal Studios is weet ik niet.

Jen876
13-06-11, 20:21
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een 6 park combo ticket en een orlando flex 6 parks ticket ?
Heb het al verschillende keren doorgelezen maar krijg het verschil niet gevonden.
Deze zijn o.a. te verkrijgen bij attraction tickets in Ierland

Patrick
13-06-11, 21:06
€ 2,-

\\:d/

MrBean14
13-06-11, 21:55
Bij Starbucks is er tegenwoordig ook gratis wifi, maar of dit ook bij Starbucks in Universal Studios is weet ik niet.

Sorry, ik was idd Starbucks nog vergeten. Maar helaas in die van Universal Studios ook geen wi-fi ! :-(

Jen876
14-06-11, 22:33
Tja die €2 had ik ook gezien ](*,)maar ik vraag me af wat de verschillen zijn van het ticket behalve dan die €2,- kan me niet voorstellen dat men 2 dezelfde kaartjes verkoopt maar dan onder een andere naam en met €2,- verschil.

gwen
18-07-11, 17:10
Wij gaan in augustus naar Orlando. Natuurlijk willen we ook naar Universal, maar weten niet zo goed of we naar 1 of 2 parken zullen gaan. We hebben een dochter van 11 en een zoon van 4. Wat is leuker voor de kleinste?

Teleton
18-07-11, 17:31
We hebben een dochter van 11 en een zoon van 4. Wat is leuker voor de kleinste? Island of Adventure voor wat betreft de kleurtjes in Seuss Landing. Maar als hij de figuren niet kent, moet 'ie het toch van de eerste indruk hebben. Kijk eens op de site (http://www.universalorlando.com/OverviewPages/Rides/ridesforkids.aspx)van de parken, dan kan je gemakkelijk je keuze maken. Ook voor je dochter lijkt me dit veruit het leukste park, tenzij ze helemaal opgewonden wordt van de Blues Brothers of Revenge of the Mummy....


Many of the rides at Universal's Islands of Adventure® were designed with kids in mind, especially in Seuss Landing

gwen
18-07-11, 17:59
Teleton, dank je wel voor je reactie. Was ook het idee wat ik had gekregen van de website. Toch fijn om het nog eens van iemand anders te horen. Mijn dochter wil in ieder geval graag naar de Wizarding World. Ik denk dat we Universal studios dan maar overslaan.

christophe
18-07-11, 18:11
Teleton, dank je wel voor je reactie. Was ook het idee wat ik had gekregen van de website. Toch fijn om het nog eens van iemand anders te horen. Mijn dochter wil in ieder geval graag naar de Wizarding World. Ik denk dat we Universal studios dan maar overslaan.

Ook in de studios komen kinderen aan hun trekken en zijn er speciale gebieden voor de allerkleinsten. Voor iets grotere kinderen is er schrek, ET, MIB, the simpsons en de stoersten gaan de confrontatie aan met terminator, jaws, the mummy. Je kan ook een combi ticket kopen waar je op één dan in beide parken binnen mag. Dit is enkel goed te doen als het niet te druk is of als je een universal express pass koopt.

MrBean14
18-07-11, 19:35
Persoonlijk denk ik dat Universal Island of Adventures iets meer kindvriendelijke attracties heeft. Ook al zijn de shows in Universal Studios erg leuk. Maar zoals hierboven al wordt gesuggereerd, kan een combiticket goed zijn voor jullie zodat jullie van beide parken de leukste dingen kunnen kiezen.

pkoole
26-07-11, 20:19
We reizen eerst via St Petersburg en dan naar Orlando. Nu willen we naar Bush Gardens, SeaWorld, Universal Studio's en een waterpark. We zien dat Billy Boy in Orlando de goedkoopste tickets heeft, maar deze kan je alleen in Orlando ophalen. Weet iemand een goed adres bij St. Petersburg / Tampa waar we goedkope combinatietickets kunnen halen?

belgske
27-07-11, 21:11
@ Pkoole,

Bende daar zeker van? Kijk maar eens hier

http://tickets.visitorlando.com/Universal-Orlando-Park-to-Park-Tickets/

en zeer betrouwbaar. Prijs is inclusief tax. 't Is wel zo dat je de enveloppe met tickets moet ophalen bij hun kantoor.

pkoole
30-07-11, 17:11
Ik kom er niet helemaal uit. Het lijkt erop dat de bovenstaande Park to Park tickets alleen voor 2 parken (Universal Studios and Islands of Adventure) gelden. Ik zoek iets voor Bush Gardens, Universal Studio's, een waterpark en SeaWorld

(Enjoy Both Parks (Universal Studios and Islands of Adventure) Each Day You Visit. All Multi-Day tickets include the CityWalk Party Pass and expire 14 days from first use. )

masterkabal
30-07-11, 18:26
Dan moet je de Orlando Flexticket plus nemen.
Is 215 euro en dan kan je 14 dagen onbeperkt 6 parken bezoeken.

Teleton
31-07-11, 09:58
Dan moet je de Orlando Flexticket plus nemen.
Nou, moeten.....

Vele wegen leiden naar Rome, hoor. En die zijn maar al te vaak voordeliger dan de Flexticket weg. Je kunt eigenlijk pas zeggen wat iemand moet hebben als je ook precies weet wat z'n plannen zijn. In dit voorbeeld ben ik er van uitgegaan dat 'ie een dagje Universal en een dag IOA 'doet'. Rekent u even mee?

Een 5 park Flexticket kost 266 dollar, exclusief tax.

Losse tickets voor Universal en de combi Seaworld/Aquatica en BuschGardens kosten 116 + 122 = 238 dollar exclusief tax.

De besparing is 28 dollar per persoon t.o.v. de 5 park Flexticket.

Prijzen via http://tickets.visitorlando.com



http://img62.imageshack.us/img62/4778/vergelijkingticketprijz.png (http://imageshack.us/photo/my-images/62/vergelijkingticketprijz.png/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

masterkabal
31-07-11, 11:31
28 dollar p.p. is ook maar 20 euro.
Voor 20 euro meer kun je dan wel 14 dagen onbeperkt naar de parken.

Njit
31-07-11, 11:55
Je kunt overal wel Unlimited toegang voor kopen maar gebruik je die dagen dan ook? Als geld geen rol speelde zouden we hier gewoon iedereen aanraden om een Disney Ultimate (21 dagen) en een Flex Plus pas te kopen. Hoef je nergens meer over na te denken :)

En dat is wat Teleton denk ik probeert te vertellen: maak eerst je plan en koop daar de tickets bij. Niet andersom.

Teleton
31-07-11, 12:28
28 dollar p.p. is ook maar 20 euro.
Voor 20 euro meer kun je dan wel 14 dagen onbeperkt naar de parken.
Tsja, als je zo redeneert, lust ik er nog wel een paar. Wat dacht je van een jaarkaart voor slechts 219 dollar exclusief. Kan je toch maar mooi voor pakweg 70 euro meer een heel jaar onbeperkt naar de parken.....

Voor ieder ticket is wel een doelgroep. Of andersom! Maar zoals Njit terecht opmerkt: eerst plannen, dan de meest geschikte tickets kiezen. Voor ik een persoonlijk advies geef, kijk ik zelf meestal eerst even naar de gezinssamenstelling en de reisdoelen die in eerdere berichten te vinden zijn.

PKoole reist met 5 personen. Het verschil is dus 'maar' 100 euro.......:-$


PKoole wil de volgende plaatsen bezoeken.Miami, Key West, Sanibel Island, Clearwater, Orlando, Daytona Beach, New Orleans. Zeker weten doen we het niet, maar het ligt niet erg voor de hand dat 'ie onbeperkt naar de parken zal gaan.

pkoole
13-08-11, 21:16
Na twee weken reizen, we zijn in Miami begonnen, zie ik het niet meer zitten om meer dan 4 parken te bezoeken. Als je niet in het weekend wil, betekend dit bijna elke dag een park. Dan ga je op je tandvlees naar het laatste park. 4 is voor mij voldoende. Ook de manier van verkrijgen is voor mij bepalend geweest. Een zelf te printen toegangskaart wil ik het liefst bij het park zelf kopen. Geeft toch wat meer zekerheid. De goedkopere aanbieders zitten allemaal in Orlando terwijl wij het eerst langs Tampa komen. Ik begreep wel dat bij zo'n 6 parken pas de parkeerkosten inbegrepen waren. Dat kan dan evengoed wel een voordeliger zijn dat een 3 parken pas en een losse pas voor Universal. Het zal in ieder geval niet echt veel schelen.

Groeten, Piet (pkoole)
Kijk ook even op onze blog http://pietkoole.wordpress.com (http://pietkoole.wordpress.com/)

Teleton
14-08-11, 10:22
Geeft toch wat meer zekerheid. Dat mag je vinden, Piet. Maar aan de poort betaal je met je creditcard (neem ik aan) en krijg je een toegangsbewijs. Wat is dan eigenlijk het verschil?

Ik weet het wel: aan de poort betaal je meer want e-tickets zijn voordeliger.'t Is maar net wat je wil......maar als ik zelf voor 5 man tickets nodig had, wist ik het wel. Dan koos ik voor de zekerheid van de voordeligste ticket. Universal geeft 20 dollar korting op multi-day tickets als je ze zelf uitprint.


Ik begreep wel dat bij zo'n 6 parken pas de parkeerkosten inbegrepen waren.
Hier zit wel wat ruis op de lijn....bij de 6-parkenpas betaal je ook gewoon parkeerkosten. De enige pas waarbij de parkeerkosten inbegrepen zijn, is de jaarpas.

pkoole
14-08-11, 23:47
Hoi Teleton, ik heb de tickets voor Bush Gardens, Aquatica en SeaWorld nog net in Nederland via internet gekocht en meteen afgedrukt. Je hebt gelijk, dat voordeel wil ik zeker meepakken. Wat mij meer zekerheid geeft is dat de aankoop via de site van een park (in ons geval SeaWorld) is geweest.
We willen eigenlijk alleen maar naar Universal Studio's of Island of Adventures (daar heb ik nog geen besluit over genomen, kent iemand goede argument voor de een of de ander?). Ik zie haast geen aanbiedingen voor een single day pass.
Groeten, Piet

Njit
15-08-11, 08:35
Het ligt er maar net aan waar je interesses liggen. De Studios hebben zoals de naam al zegt veel attracties die met films te maken hebbem. In de IoA heb je veel attracties die met superhelden te maken hebben. Dit zijn meestal ook wat heftigere attracties zoals Spiderman. Maar de hoofdreden voor veel mensen om IoA te bezoeken is Harry Potter..

Zie ook
http://www.universalorlando.com/Theme_Parks/Universal_Studios_Orlando/Attractions/attractions.aspx
http://www.universalorlando.com/Amusement_Parks/Islands_of_Adventure/Attractions/attractions.aspx

Dr. Phlox
31-08-11, 14:31
Hallo allemaal,

Wie weet hoe de Skateboard en BMX show in Universal 'Island of Adventure' heet. Ik ging er vanuit dat het op de plattegrond zou staan, maar niet dus. Ik wil deze info gebruiken voor mijn verslag.
Grz
Ton

de jantjes
31-08-11, 15:31
volgens mij heette dat:

Mat Hoffman's Aggro Circus stunt show

gr astrid

Dr. Phlox
31-08-11, 16:01
Dat is hem.
Bedankt Astrid.
Grz
Ton

de jantjes
31-08-11, 16:23
graag gedaan

meteen effe een geheugen trainingkje ;)

Michael66
31-08-11, 19:08
Leuke show!

8YxMcfxLBho

En meer: http://wn.com/Mat_Hoffman's_Aggro_Circus_at_Universal's_Islands_ of_Adventurehttp://wn.com/Mat_Hoffman's_Aggro_Circus_at_Universal's_Islands_ of_Adventure

belgske
31-08-11, 20:40
En ik heb ook een leuke samenvatting (filmke) van deze spectaculaire show gemaakt in aug. 2010
XHkvuCkgYrQ

Dr. Phlox
02-09-11, 10:41
Bij ons werd hij afgelast na een paar minuten i.v.m. de regen die binnen liep. Te gevaarlijk. Rest van de dag was het droog.
Grz
Ton

belgske
02-09-11, 11:12
da zal dan een kort stukske in uw verslag worden, vrees ik zo een beetje:mrgreen:

Dr. Phlox
02-09-11, 15:18
da zal dan een kort stukske in uw verslag worden, vrees ik zo een beetje:mrgreen:

Ik kan lang schrijven :razz:
Grz
Ton

Tessa35
11-10-11, 23:07
Dan koos ik voor de zekerheid van de voordeligste ticket. Universal geeft 20 dollar korting op multi-day tickets als je ze zelf uitprint.
Hoi vraagje, ik zie nergens wat nu een ticket gewoon aan de deur kost bij Universal Studios, betekend dit nu dat de prijzen die op hun site te zien zijn, al inclusief die 20 dollar korting p.p. is?
Wij willen 1 dag naar Universal Studios en op dezelfde dag naar Islands of Adventures.

Verder is het Halloween als wij er zijn, nu leek het ons leuk om dat erbij te voegen, op een doordeweekse dag, ik wilde een nieuw toppic openen, maar goed, deze halloween (actie) behoort dus bij Universal Studios.

Ik kan er echter geen wijs uit, iemand hier ervaring mee? Of leest beter Engels dan ik? Volgens mij kost het als we een dag pas kopen voor Universal Studios en Islands of adventures 15 dollar (excl fee) p.p. extra om ook op deze zelfde dag Halloween mee te maken....Dit is bij de optie Scream Early...mwja dan moet ik weer kiezen uit een park..? EN zie ik dan alles van die halloween...of is dat weer net een ander pakket/ticket?

Er staan nl. weer allemaal verschillende pakketten...dat ik het niet snap...http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/florida_residents_tickets.html
iemand een idee? :-( drama dit zeg, snap het dus echt niet helemaal...

Teleton
12-10-11, 10:56
Er staan nl. weer allemaal verschillende pakketten...dat ik het niet snap...http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/florida_residents_tickets.html
iemand een idee? :-( drama dit zeg, snap het dus echt niet helemaal...
Hoi Tessa, eigenlijk vind ik dat je niet op deze manier zou moeten boeken. Wanneer je de site niet snapt en de taal niet spreekt is een fout immers snel gemaakt en dan zit je met de gebakken peren.

Misschien dat het met een beetje hulp toch nog lukt, we gaan proberen je er door te loodsen. Om te beginnen moet je kiezen voor de tarieven die voor jou gelden (http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/general_tickets.html). Ik neem immers niet aan dat je een Florida Resident bent. Kijk even mee op het plaatje:

http://img829.imageshack.us/img829/9524/halloweenhorror.png (http://imageshack.us/photo/my-images/829/halloweenhorror.png/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Je hebt aangegeven dat je een dagje naar Universal wilt en aansluitend naar de Halloweenhorrornight. Je koopt dan eerst een ticket voor de toegang tot een van de parken. General admission $ 81,99 excl. Met dit ticket zou ik naar Islands of Adventure (IOA) gaan. Vervolgens koop je een ticket voor HHN op een doordeweekse dag. $36,99 excl. De tickets die je via deze site koopt, moeten altijd op datum worden gekocht. Je print ze lekker thuis uit, dan kan je direct naar binnen.

Persoonlijk zou ik er overigens niet voor kiezen om alles op een dag te doen. Je kunt beter een dag naar IOA gaan en op een andere dag naar HHN.

Hopelijk kan je hier mee verder. Nog vragen, stel ze gerust! Zorg dat je goed beslagen ten ijs komt, dat voorkomt horrorverhalen....;)

Njit
12-10-11, 15:09
Persoonlijk zou ik er overigens niet voor kiezen om alles op een dag te doen. Je kunt beter een dag naar IOA gaan en op een andere dag naar HHN.

Wij hebben het op beide manieren gedaan. De eerste keer hadden we eerst de Studios gedaan, daarna gegeten bij Finnigans en we konden daarna 3 huizen zonder wachtrij doen. Je mag namelijk in het park blijven (je krijgt een polsbandje). Je wordt al om 6 uur losgelaten terwijl de rest van de bezoekers pas om half 7 het park in mogen. Het is wel een lange vermoeiende dag..

De tweede keer hebben we eerst IoA gedaan. We moesten daarna door een metaaldetectorcontrole waar het heel druk was alvorens we het park in mochten. Het was toen ook al een stuk drukker bij de verschillende huizen. We hebben toen ook maar 2 huizen gedaan (die we de eerste keer overgeslagen hadden).

Wij hebben gekozen voor een Frequent Fear pas naast onze 3-daagse tickets voor Universal. Zo konden we kiezen wat we wilden.

Verslagen staan op onze weblog:

http://halloweenflorida2011.wordpress.com/2011/10/06/dag-06-donderdag-06-oktober-universal-studios-halloween-horror-nights/
http://halloweenflorida2011.wordpress.com/2011/10/09/dag-09-zondag-09-oktober-islands-of-adventure-halloween-horror-nights/

toosje1970
12-10-11, 21:39
hallo allemaal,is er geen mogelijkheid om disney en de universalstudios te combineren met 1pas?willen namelijk dolgraag de disneyparken in maar onze oudste dochters willen naar de filmstudios.kan nergens daarin een combitiket vinden.wel of voor disney ,of voor de filmstudios.en ja dan lopen de prijzen met 5 personen toch wel erg op.heeft iemand misschien een oplossing of idee hiervoor?zouden eigenlijk 5dagen disney met 5dagen waterparkoptions doen.alvast hartelijk bedankt

Ta2 Gerrit
12-10-11, 21:41
Is heel simpel, dat is niet mogelijk. Dat is net zo iets als zegelboekjes van Albert Heijn inleveren bij Dirk van de Broek, onmogelijk.

toosje1970
12-10-11, 22:10
zoiets dachten wij al ,maarja je weet maar nooit.nu maar goed gaan nadenken wat we gaan doen.of de disney parken of de filmstudios ,en wie weet gewoon disney en daar ter plekke misschien alsnog een dsgkaart voor universalstudios.in ieder geval bedankt voor het snelle reageren

Tessa35
13-10-11, 00:44
Hey Teleton en Njit echt super voor deze informatie.

Dankjulliewel!


Tsja ben denk ik Universal in Californie gewend...(najah gewend is een groot woord) maar daar konden we beide parken makkelijk in 1 dag doen. (ow wacht Teleton..je schrijft advies: Universal en HHN niet op 1 dag doen..sorry zie het nu ik het terug lees)


Dat ik geen florida resident ben was helaas inderdaad het enigste stukje dat ik dan wel weer begreep. :-)


Hoe ik dan bij die $15 extra p.p kom weet ik niet....maar dat stond ook ergens vermeld...op de hhn pagina.


Maar goed in principe moet ik dus wel kiezen in welk park ik de HHN wil bezoeken...dus OF in Studios of in IOA....(is er veel verschil hierin Njit? Welke je dan dus pakt in welk park..? Ging er in eerste instantie vanuit dat HHN gewoon ergens op 1 plek zou zijn...en niet in beide parken maar dus in 1....tot ik op de site kwam en het dus niet meer snapte.


ow wacht...ik moet even je blog lezen denk ik, ik type al voordat ik lees...)


Maar ik begrijp wel goed dat beide parken en dan HHN dus echt helemaal een beetje te veel van het goede is.. (2 parken op zich moet wel gaan denk ik toch? Universal en IOA?) en dan HHN los boeken...


haha wat een gedoe allemaal om te kiezen ten eerste...dan nog een dag bepalen...en in mn route Florida in te passen hehe het is wat :-)


Groetjes Tessa (super site dit! En super adviezen en hulp!) dank allen

Tessa35
13-10-11, 01:07
Wat een leuke Blog's Njit! En heb zo ook weer 1 antwoord op mijn vraag gevonden :-) er is maar een HHN bij Universal Studios (nah ben ik daar ook weer uit) nu alleen nog even kijken hoe we het gaan doen, 2 parken op 1 dag en dan andere avond HHN....want inderdaad alles op 1 dag is inderdaad misschien wel een beetje veel?

Tessa35
13-10-11, 01:13
Ik neem immers niet aan dat je een Florida Resident bent

Och inerdaad hihi wat stom...en ja...ondanks dat ik heel stoer zeg dat ik wist dat ik geen Florida Resident ben...zie ik nu inderdaad dat ik dus TOCH op een geheel verkeerde pagina zat te kijken...(ik klikte zojuist op mijn eigen linkje van een vorig bericht...en kwam dus inderdaad geheel verkeerd uit...blond...he :-))Maar ik geloof dat ik het nu toch snap dan allemaal! Thanks nu maar snel naar bed! :-) Truste

trails
13-10-11, 08:29
@ Toosje,
Wij zijn ook met vijven en hebben vorige 2 keren wel zowel Disney als Universal (en ook Seaworld en Co) gedaan. Misschien kun je uit onze verslagen iets halen wat je keuze makkelijker maakt.
Over 4 maanden gaan we weer en deze keer hebben we alleen voor Disney en Seaworld/Busch Gardens gekozen.

toosje1970
13-10-11, 14:42
@stamgast.we gaan zeker jullie reisverslagen lezen .ben erg benieuwd .en inderdaad aan te denken om daar dan misschien voor 1dag een ticket te kopen voor de universalstudios.hangt allemaal een beetje er van af wat de uitgaven daar gaan worden want ja met 2meidens die willen shoppen ,dan weet je het wel.

trails
13-10-11, 14:55
want ja met 2meidens die willen shoppen ,dan weet je het wel.

Ook bij ons 2 tiener meiden.
Wat shoppen voor de meiden betreft: ze krijgen elke maand kleedgeld en zakgeld. Dat sparen ze dan voor x aantal maanden en krijgen daar dollars voor.
Hoe meer ze hier al sparen des te meer kunnen ze daar spenderen. En... ze leren met geld omgaan en kijken toch eerst eens naar de prijs van iets. Het wordt zo ook een beetje een sport om zo veel mogelijk leuke dingen te vinden voor zo weinig mogelijk geld.
Dus, voor ons zijn er in Florida geen extra kosten meer voor onze dames.
Bij ons groeit het tenslotte ook niet op onze rug en we hebben ook geen geldboom in de tuin.

Tessa35
15-10-11, 21:20
Hoi toch nog een vraagje, is 2 parken dus zowel Universal als IOA wel makkelijk op 1 dag te doen? Of is dat toch tooo much? en nog iets, ik wil dus in ieder geval zeker de HHN (Halloween Horror Nights) bezoeken
Ik weet dat ik een met een dag(pas) 1 park Universal , niet perse dezelfde avond HHN hoef te doen.

Maar stel ik koop dus een dagpas voor een bezoek aan beide parken.
En ik wil de HHN op bijvoorbeeld op zondag 23 oktober of woensdag 26 oktober, kan ik dan bijvoorbeeld ik noem maar iets 3 weken later de dagpas van de 2 parken gebruiken (ja stomme vraag maar ben in de knoei met mn planning hihi) (ik weet in ieder geval dat ik als ik Universal eerst doe..ik binnen 14 dagen ook IOA moet bezoeken met de ''hopper'' pas)

Iris02
16-10-11, 07:40
Tja, ik weet niet precies hoe druk het is in oktober, maar persoonlijk zou ik de parken niet op 1 dag combineren. Zeker niet als je HP fan bent en tijd wilt doorbrengen in het HP gedeelte van IoA.
Ik denk dat als je beide parken op 1 dag gaat doen, je voorbij gaat aan de essentie van de parken. Je ziet en beleeft dan alles heel vluchtig, terwijl het juist zo leuk is om alles goed in je op te nemen. Vooral in IoA is zo veel te zien en te beleven.

belgske
16-10-11, 08:17
Ook in de Studios is vanalles te beleven hoor...=P~

Teleton
16-10-11, 10:35
Maar stel ik koop dus een dagpas voor een bezoek aan beide parken.
En ik wil de HHN op bijvoorbeeld op zondag 23 oktober of woensdag 26 oktober, kan ik dan bijvoorbeeld ik noem maar iets 3 weken later de dagpas van de 2 parken gebruiken (ja stomme vraag maar ben in de knoei met mn planning hihi) (ik weet in ieder geval dat ik als ik Universal eerst doe..ik binnen 14 dagen ook IOA moet bezoeken met de ''hopper''
Stomme vragen bestaan niet, maar je maakt het wel veel ingewikkelder dan noodzakelijk. Met een dagpas met bezoek aan beide parken valt er na de eerste dag niks meer te hoppen. Hoppen kan alleen met een park-to-park ticket. Koop je een park-to-park dagpas dan mag je op een dag zoveel hoppen als je wil. Koop je een 2 daagse park-to-parkpas, dan mag je binnen veertien dagen op twee verschillende dagen hoppen. Tickets waar je mee kunt hoppen:
1-Day Base + Park to Park Access Ticket
The 1-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH UOR theme parks on any one (1) calendar day.

2-Day Base + Park to Park Access Ticket
The 2-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH UOR theme parks on the same day for the duration of the base ticket. Ticket is valid for any two (2) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period whichAls je niet wil hoppen, maar wel de twee parken op twee verschillende dagen wil bezoeken, koop je een 2-day single park ticket. Deze zijn 16 dollar goedkoper dan de park-to-park tickets.

Je koopt de meerdaagse tickets op de normale site van Universal (http://www.universalorlando.com/Theme-Park-Tickets/General-Admission.aspx#) dan zijn ze 20 dollar voordeliger dan aan de poort. Op enkeldaagse tickets geeft men geen korting. De parktickets staan niet op datum. Koop direct ook je HHN tickets op deze site. Voor een ticket op een doordeweekse dag scheelt dat 45 dollar. Let op: Het HHN ticket staat op een bepaalde datum.

Nog te ingewikkeld? Geef op wat je nu precies wil, dan is er hier vast wel iemand die je een tip geeft voor het voordeligste ticket.

Tessa35
17-10-11, 19:10
Thanks weer Teleton, tsja het is wat.

we willen inderdaad beide parken aan doen, maar zoals hier gelezen is 2 parken op een dag een beetje te veel van het goede. Dus besloten 2 dagen over 2 parken te doen, dus 1 dag per park. Dus bijvoorbeeld dinsdag een park IOA en dan woensdag Universal en dan nog een HHN

We denken echter wel dat we Universal park en HHN op 1 dag gaan doen, dat scheelt weer een dag, aangezien we op doorreis willen :-)

En zo te lezen had ik dan dus bijna de ''verkeerde'' parkpas gekocht namelijk voor 2 dagen Park to Park.

Terwijl we dus gewoon een 2-Day single parck ticket kunnen kopen, dan kunnen we dus bijvoorbeeld de ene dag Universal aandoen en de andere dag IOA?
dank je voor de tip! Scheelt toch weer een paar dollars op deze manier :-)

SpaceAce
17-10-11, 19:42
Exact wat je zegt Tessa :)

Het heeft zo zijn nadelen, maar ook zijn voordelen om Universal op dezelfde dag te doen als HHN. Ja, het zal vermoeiend zijn, maar je hebt wel het voordeel dat je rond een uur of 6 al wat loopspookhuizen kunt doen! Dan ben je nog voor de drukte wellicht al op de helft.

Wij zijn gaan eten bij Finnegan's (want in die zone moesten we wachten vanaf 5 uur tot half 7), maar veel mensen hadden dit plan opgevat. Gevolg: we hebben eerst een half uur moeten wachten voordat we mochten gaan eten en uiteindelijk bleek dus dat men om 6 uur al 'losgelaten' werd (terwijl het park weer om half 7 open gaat voor het publiek).

Ga je dus op een andere dag naar HHN, sta je enorm lang in de rij voor Universal (want iedereen moet door de security - overdag mag je gewoon wel een flesje water meenemen, maar ga je 's avonds wordt deze weggegooid). Je bent dan op zijn vroegst pas rond 7 uur in het park en sta je in een behoorlijk lange rij bij de loopspookhuizen.

Maar... het voordeel is wel dat je vrij uitgerust begint aan de avond (mits je die dag overdag natuurlijk al niet te heftige dingen doet ;))

Hoe dan ook: heel veel plezier!

Teleton
18-10-11, 08:18
Scheelt toch weer een paar dollars op deze manier :-)...om precies te zijn 22$ per persoon..:-\"

Tessa35
18-10-11, 22:15
:-) SpaceAce dank je, yep dan gaan we toch voor de vermoeidende dag met daarbij het voordeel eerder in het park te zijn. En Teleton 44 $ inderdaad, mooi meegenomen, kunnen we weer iets anders leuks voor doen! Dankjullie allen weer!

jeuhhhh vreugde dansje! Geboekt! De tickets Universal en IOA en HHN bedoel ik dus! Hehe dat staat al vast! Thanks voor alle hulp hier!

DLP
20-10-11, 02:35
Vandaag Universal Studios bezocht, laatste keer was in 2008. De "RipRideRockit"-achtbaan was dus nieuw voor mij, maar die is zeker een bezoekje waard !

toosje1970
03-11-11, 23:10
net op een site gezeten en die bied de volgende aanbieding aan;8parken met 14dagen onbeperkt toegang voor voor 335dollar.
vreemde is dus nu dat er disney parken bij zitten
universal en ilsand studios.
waterparken disney.
http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/tickets/disney-universal-pass.html.nu is mijn engels niet zo heel erg best.
zou iemand voor mij aub kunnen kijken of het werkelijk zo is wat ik denk dat het is?8parken bezoeken 14dagen lang?inbegrepen disney en universal?deze aanbieding werkelijk nog nergens tegen gekomen.en heeft iemand ervaring met deze organisatie?
alvast heel erg bedankt

rolandino
03-11-11, 23:19
Let op! Jij haalt dollars en ponden door elkaar:
£335 = $537 = €388

Ik denk dat hun gewoon zelf een mandje samenstellen. Kan prima, en heb niet nagerekend of dit goedkoper is dan los bestellen.

toosje1970
03-11-11, 23:34
@rolando
jeetje zeg wat dom van mij,dacht echt dat het dollars waren,en vond het al te mooi om waar te zijn .pfff zeg word wel een beetje prijzig dan voor ons vijvies.dank je wel in ieder geval voor het snelle andwoord en ben blij dat we nog niet geboekt hebben.
we gaan verder op zoek naar een leuke aanbieding.
willen heel graag naar de disney parken maar onze 2oudste dochters zouden liever universal zien, vandaar dus.en dan zou zo,n kombi leuk wezen.

Iris02
04-11-11, 06:39
Toch denk ik dat 388 euro p.p. een strakke aanbieding is voor 14 dagen onbeperkt Disney (inclusief de waterparken) en 14 dagen onbeperkt Universal en IoA. Het is voor 5 personen een bups geld, maar als je los 14 dagen onbeperkt Disney en 14 dagen onbeperkt Universal/IoA zou boeken ben je niet voordeliger uit.

Zelf ben ik naar het kijken naar de 3 Park Unlimited ticket van Universal (14 dagen onbeperkt Universal/IofA en Wet & Wild). Deze tickets kosten $ 174,90 p.p. Als ik dan kijk naar Disney tickets (6 dagen toegang zonder hoppen en/of waterparken) dan betaal ik daar $ 259 p.p. voor. Totaal ben je dan $ 433 kwijt. Voordeliger dan de combi tickets van orlando-ticket-deals maar wel met minder mogelijkheden/opties.

Ik kan je echter uit ervaring vertellen dat 14 dagen onbeperkt heel prettig is ! Wij hebben hier vorig jaar gebruik van gemaakt en gingen bijvoorbeeld pas om 17.00 uur naar een park toe. Het was dan niet meer zo extreem druk en we bleven tot sluitingstijd. Op die manier kan je toch alles doen/zien wat je wilt zonder de hele (warme) dag in een park rond te lopen.

Daan
04-11-11, 07:15
Het ligt er helemaal aan naar welke parken je wilt gaan. En hoe vaak. Wij hebben een 14 dagen onbeperkt Universal/IoA/Seaworld/Buschgardens. Die pas was 180 euro. Parken waar we vaker naar toe zouden gaan dan naar de Disney Parken. Een dagje Magic Kingdom er bij, en we zijn nog steeds minder kwijt. Het is dus maar waar je voorkeur naar uit gaat. Onbeperkt Disney is trouwens wel lekker als je van die parken houdt.

toosje1970
04-11-11, 09:45
wij vinden het erg moeilijk kiezen.
dit word onze allereerste keer america ,weet totaal niet wat ons te wachten staat .
ik zelf ben niet zo van de wilde atrakties enzo,maar onze 3kids uiteraard wel.hebben een bepaald bugget en moeten dus dan kiezen voor of disnye met zwembaden of de universal studios,
ik ben echt dol op disney maar hoor van mensen dat als je al tig keer in parijs bent geweest ,america op het zelfde neerkomt.is dit zo?wij gaan in april en hebben voor 16dagen geboekt .
willen natuurlijk ook wel wat van florida gaan zien denk ik ,tenminste 1dag naar de outlets en een dag touren.ik besef wel dat zo,n kombi ticket niet duur is met disney en de universal maar we schieten helaas dan echt over ons bugget heen.zijn er mensen die of alleen naar de disnye parken zijn geweest en of alleen naar de universal?en wat is leuker voor de leeftyd 14 ,17 en 20jaar?

@daan,wat jij zegt is misschien een goede optie .onbeperkt universal en 1dag disney.zit daar ook zwem of waterpark bij?ik ga in het weekend nog maar eens goed speuren op internet voor een goede aanbieding dan en dan de knoop doorhakken.
hebben er met zijn 5e zo veel zin in .al jaren dromen we er van en yes we gaan .

Daan
04-11-11, 10:03
Ik heb deze:
Enjoy unlimited admission for 14 consecutive days to:

Aquatica (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/orlando/attractions/aquatica.html)
Universal Studios (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/orlando/attractions/universal-studios-florida.html)
Islands of Adventure® (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/orlando/attractions/islands-of-adventure.html)
SeaWorld® Orlando (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/orlando/attractions/seaworld-orlando.html)
Wet 'n Wild® Orlando (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/orlando/attractions/wet-n-wild-orlando.html)
plus Universal CityWalk® (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/orlando/attractions/universal-citywalk.html) You receive same benefits to Universal CityWalk® as the "Party Pass" does but for 14 (fourteen) consecutive days, not just one! At the Universal CityWalk® venue that would require a party pass you hand over your ticket, they scan it and hand it back. From that point onwards, your 14 days (for Universal CityWalk®, the nightime area) are counting down.
daar zitten dus 2 zwemparken bij. Ik zie wel dat hij ietsje duurder is geworden. Omgerekend kom je ongeveer op 200 euro uit per kaartje.

De vraag over disney is wel vaker gesteld. Het is moeilijk te vergelijken. Qua aankleding en attracties misschien wel, maar het is een hele andere belevenis. Er zijn ook meerdere parken in Orlando. Magic Kingdom, Hollywood, Animal Kingdom, Epcot. Voor ieder wat wils.

Qua attracties ligt het niet aan de leeftijd maar aan wat ze leuk vinden. Vinden ze achtbanen leuk, dan is Universal en Busch gardens imo de beste keuze. Qua rustigere attractie vind ik persoonlijk Disney mooier. Maar wat ik al zeg, dat is smaak.

toosje1970
04-11-11, 10:27
@daan hartstikke bedankt voor de info.
willen even kijken nar het waterpark of dat leuk is en dan gaan we toch voor de achtbaans denk in ivm de kids.en dan misschien een losse tickets voor de oudjes hahaha ik wil disney vanwege het sprookjesachtige.

Daan
04-11-11, 10:47
Ik zie trouwens dat Busch Gardens mist in het lijstje. Toch een verkeerde copy/paste gedaan.

Het slimste is om even wat topics over de parken te lezen, en dan zelf te beslissen wat het slimste is. En vooral even de officiele sites zelf bekijken. Youtube wil ook nog wel eens helpen qua beeldvorming.

Van wat ik begrepen heb is voor een los disney ticket het niet nodig om het vooraf te bestellen. Aan de poort is net zo duur. Maar daar kunnen anderen waarschijnlijk wel inzicht op geven.

Dat stuk informatie heb ik trouwens van undercovertourist. Maar er zijn nog meerdere sites waar je die combikaarten kan krijgen. En die prijzen kunnen ook weer per week anders zijn. (met daarbij ook nog de veranderende wisselkoers).

SpaceAce
04-11-11, 11:47
ik ben echt dol op disney maar hoor van mensen dat als je al tig keer in parijs bent geweest ,america op het zelfde neerkomt.is dit zo?

Het is eigenlijk al door Daan beantwoord, maar ook ik wil even zeggen: nee, dat is niet zo! Alleen al de grootte van het hele gebeuren is anders. Parijs heeft twee pretparken en Orlando heeft er vier! En Disney Orlando heeft ook nog twee waterparken (wat Parijs niet heeft).

En dan is bijvoorbeeld het concept van Disneyland Parijs inderdaad te vergelijken met Magic Kingdom in Orlando, maar tóch heeft het ook nog andere attracties!

trails
04-11-11, 12:55
Wij zijn ruim een week geleden in Parijs geweest. Niet in de Disney parken (want over 3 maanden gaan we naar Disney Orlando) maar wel in Disney Village. En nee, je kunt het echt niet vergelijken, alleen al vanwege de sfeer niet. In Orlando is het zoveel "happier", overal Disney muziek, de castmembers, de gasten, het is allemaal anders. En misschien zijn sommige attracties hetzelfde, maar Disney Orlando biedt gewoon ECHT Disney en daar kan Parijs niet aan tippen (dat vonden wij tenminste).

SpaceAce
04-11-11, 13:13
En misschien zijn sommige attracties hetzelfde.

Dat zijn er écht maar heel erg weinig. Space Mountain, Big Thunder Mountain, Pirates of the Caribbean, Rock 'n' Rollercoaster, Tower of Terror... allemaal anders!

- Space Mountain is in Parijs een achtbaan van Vekoma, die in Orlando is van Disney zelf (karretjes zijn anders, baan is anders).
- Big Thunder Mountain is in Parijs op een eiland en gaat dus eerst ondergronds daarheen, ook van Vekoma overigens. In Orlando is hij ook weer van Disney zelf en is de lengte een stukje korter.
- In Orlando heeft de achtbaan van Aerosmith het thema dat je met de limo naar het concert gaat en de achtbaan in Parijs heeft als thema dat de band een achtbaan ontworpen heeft en beleef je het concert alsware.
- Tower of Terror in Orlando heeft rijdende karretjes en die in Parijs niet.

En zo zijn er nog genoeg verschillen tussen Parijs en Orlando... De naam van de attractie en het concept is hetzelfde, maar ondertussen toch weer heel erg anders!

PS, oeps... oorspronkelijk gaat het topic over Universal :-k :lol:

Daan
04-11-11, 14:00
Ik ben het helemaal met je eens :)
Probleem is dat je meer kennis moet hebben van de attracties om echt het verschil te weten. Bv Big Thunder Mountain. Voor een "leek" zijn die 2 identiek. Niet iedereen zal het verschil merken. Space Mountain daarentegen weer wel. Ik snap wel dat mensen denken dat de attracties hetzelfde lijken.

Maar terug naar het onderwerp heb ik ook nog wel een vraag. Is iemand ooit naar die Fear Factor experience geweest? En zo ja, kan iemand uitleggen hoe dat in zn werk gaat? De keren dat ik in Universal was, was die gesloten nl.

Njit
04-11-11, 14:29
Fear Factor Live is best leuk. Zie hier wat foto's: Link (http://huizedenbosch.nl/vakantie/showimg.php?file=/USA/Florida%202007/03%20-%20Orlando/08%20-%20Universal%20Studios/11%20-%20Fear%20Factor%20Live.jpg)

Het is eigenlijk net als het TV programma maar dan met bezoekers van het park. Ze moeten allerlei soorten opdrachten en stunts uitvoeren.

Dr. Phlox
04-11-11, 14:55
Het zijn allemaal wel dezelfde stunts en acties.
Wij hebben deze in Juli/Augustus 2011 ook bekeken. En als ik de foto's van Martijn bekijk dan zijn ze bijna hetzelfde als bij ons. Ook de schorpioenen (stond op iets anders) werden gebruikt bij een meisje.
Maar inderdaad een leuke show.
TIP : Als je mee wil doen ga dan gelijk naar de fear factor toe en kijk of je jezelf kan aanmelden.
Grz
Ton

Iris02
04-11-11, 14:59
@toosje
De tickets die Daan beschrijft zijn Flex tickets. Deze kan je aanvullen met of zonder Bush Gardens.
Wij zijn vorig jaar niet in de Disney parken geweest. Dat was een bewuste keuze. We hebben het niet gemist, maar je komt in Orlando niet om Disney heen. Het kriebelde dus wel ;-) Volgend jaar willen we wel Disney doen, maar onze kinderen (dan 15, 15 en 12) willen ook weer heel graag naar IoA en Universal.
Ik vond Aquatica geweldig, maar voor tieners heeft W&W meer uitdaging.

toosje1970
06-11-11, 21:12
dank jullie alemaal voor de info.
blijf het heel erg moeilijk vinden hoor pfff.
maar denk dat we toch de universal gaan doen .onze kinderen zijn toch wel op een leeftyd dat ze meer voor de achtbanen en dergelijke gaan.hebben kaartjes gezien voor14dagen naar de studio,s en island en dan wet en wild zwembad.kaartjes komen dan op 159dollar .willen dan in orlando zelf nog een ticket voor disnye kopen .hebben er allemaal erg veel zin in.en kunnen niet wachten.

Daan
07-11-11, 06:28
Bedankt voor de foto's Njit en uitleg Dr Phlox.

Zelf mee doen zie ik niet zo zitten. De opdrachten zijn leuk behalve die eetopdracht. Bij die gedachten ga ik nu al over mn nek. Maar er gaat een vriend van me mee. Het zou wel leuk zijn om hem stiekem aan te melden :D

belgske
07-11-11, 08:35
Maar er gaat een vriend van me mee. Het zou wel leuk zijn om hem stiekem aan te melden :D

Kijk maar uit als je 'vriend' dit leest. Straks worden jullie beiden als 'volonteers' naar voren geroepen... haha #-o

Daan
07-11-11, 08:37
Kijk maar uit als je 'vriend' dit leest. Straks worden jullie beiden als 'volonteers' naar voren geroepen... haha #-o

Zou helaas niet de eerste keer zijn :(

Dr. Phlox
07-11-11, 12:17
Bedankt voor de foto's Njit en uitleg Dr Phlox.

Zelf mee doen zie ik niet zo zitten. De opdrachten zijn leuk behalve die eetopdracht. Bij die gedachten ga ik nu al over mn nek. Maar er gaat een vriend van me mee. Het zou wel leuk zijn om hem stiekem aan te melden :D

Het zijn 2 groepen.
Een groep die de actiesopdrachten doet en een groep waar er een paar worden uitgekozen om bijvoorbeeld de eetopdracht te doen. Als je je aanmeld, dan zou je kunnen aangeven dat het gaat om de acties (hangen, klimmen, etc.) Er val er dan steeds 1 af tot de finale waarbij je tegen een ander moet met de 2 auto's in de lucht.
Verder durf ik zo niet ana te geven of je iemand anders kan aanmelden zonder dat je het weet, aangezien er van et voren al allerlei zaken besproken worden met de deelnemers voordat de show begint.
Misschien toch zelf mee doen :D
Grz
Ton

angelique100
23-11-11, 09:59
Wanneer je vliegt met Aerlingus kun je voor 98 euro volw en 90 euro kids tm 9jr 14 dagen lang onbeperkt naar de beide parken. Door je boeking te beheren kan je deze optie aangeven (dus ook achteraf).

Briggy
02-12-11, 21:44
Waarschijnlijk is deze vraag (of een soortgelijke) al een keer gesteld, maar ik zit enorm te twijfelen!

Ik (21 jaar oud) ga in Januari of op woensdag de 18de, of op donderdag de 19de naar Seaworld en Universal Studios. Van Seaworld weet ik dat het in een dag mogelijk is om alles te zien. Ik reis alleen (dus met een aardig tempo, omdat ik niet hoef te wachten op anderen, in de single rider rij kan etc.)

Nu zit ik te twijfelen of ik alleen Islands of adventure zal bezoeken, of ook Universal. Ik heb de plattegronden bekeken en al lijkt Universal Studios klein, het zal best uitgestrekt zijn. Ik ben wel al een keer in Universal Studios Hollywood geweest)

De uren zijn:
IOA - woensdag - 09:00 AM - 07:00 PM
donderdag - 09:00 AM - 06:00 PM
US - beide dagen - 09:00 AM - 06:00 PM

Lijst van attracties die ik graag zou willen bezoeken als het kan.
US:
Hollywood Rip Ride Rockit (weet nog niet of ik durf)
Twister
Revenge of the mummy
Disaster
Men in black
Simpsons ride
E.T. adventure

IOA
Poseidon's fury
Alle dingen van Harry Potter
Jurrassic park river adventure
Dudley Do-Right's Ripsaw Falls
Pluto's Bilge Rat Barges
The amazing adventures of Spider-Man
The incredible Hulk roller coaster (weet nog niet of ik durf)

Misschien hebben jullie advies :)

rolandino
03-12-11, 00:04
Het Harry Potter gedeelte was toen wij er waren ontiegelijk druk, maar alsnog kon je wel snel doorheen als je inderdaad gebruik maakte van de single riders lijn. Nu ken ik alleen IOA, en US niet. maar als je alleen deze attracties wil doen, zal het denk ik wel lukken. Ook heb ik al meermaals op het forum gelezen dat mensen die al vaker in beide parken zijn geweest, dit ook doen.

Als je het wel gaat doen, kijk even op de drukte kalenders, zodat je een relatief "rustige" dag kunt pakken.

natascha666
03-12-11, 09:20
Ik zelf heb voor de studios gekozen omdat ik meer voor de films ben...wij zijn er 2 weken geleden geweest, we hebben alle attracties gedaan behalve rip ride want ik ben geen held in achtbanen ;) we waren er om 10 uur en savonds om 5 uur zijn we richting het hotel terug gegaan....het langst wat ik heb moeten wachten was denk ik 15 min. bij de mummy voor de rest konden we zon beetje gelijk instappen, dit was wel een gelukje voor ons!

Vrienden van ons zijn in het laag seizoen op 1 dag naar de 2 parken geweest en hebben best wat gezien maar ze zei wel dat ze achteraf toch anders had willen doen want dat ze het zonde vindt nu dat ze zoveel toch niet gezien hebben...Ik vond de keuze ook moeilijk maar heb tot nu toe geen spijt gehad, ik vond de studios super!
Succes met kiezen!

Dr. Phlox
05-12-11, 15:46
Je kan beter een park nemen. De afstand tusen de parken is wel niet heel groot, maar je loopt toch veel. En verlorentijd is niet in te halen. Verder wil je juist wel alle attracties die in trek zijn. En wat je nu niet bezoek geeft je een rede om terug te komen.
Grz
Ton

Briggy
07-12-11, 12:13
Bedankt voor de tip over de drukte kalender. Heb het bekeken en op de dag dat ik wil gaan, zijn beide parken groen. Ik denk dat ik toch een ticket koop voor beide parken, de meerprijs is maar 30 dollar. Toch maar even verder lezen op het internet. Ik kan nog altijd van mening veranderen :)

SpaceAce
07-12-11, 13:52
IOA
Dudley Do-Right's Ripsaw Falls
Pluto's Bilge Rat Barges

Weet je dat zeker? Weet je dat héél zeker,.. in januari? Brrr ;)

Briggy
07-12-11, 14:22
Haha daar had ik nog niet eens over nagedacht, dat het waarschijnlijk koud zou zijn voor een water attractie!