PDA

Bekijk Volledige Versie : Universal Studios & Islands of Adventure (1)



Pagina's : 1 [2] 3 4

Fitz
19-10-08, 21:53
Ik weet uit ervaring van andere pretparken, dat wij er bijzonder snel doorheen gaan meestal. Het loop tempo ligt gewoon standaard erg hoog. Daarbij zullen we nog genoeg rustig aan doen in Miami aan het strand ;)

Njit
19-10-08, 22:11
Ik weet uit ervaring van andere pretparken, dat wij er bijzonder snel doorheen gaan meestal. Het loop tempo ligt gewoon standaard erg hoog.

Het tempo wordt ook medebepaald door de drukte bij de attracties :)

Fitz
19-10-08, 22:56
Het tempo wordt ook medebepaald door de drukte bij de attracties :)

Dat is waar :)

Maar als ik langer dan 1 a 1,5 uur moet wachten, dan lopen we even door naar een volgende en komen we daar weer later terug, in de hoop dat het dan iets minder is :)

yviera24
21-10-08, 18:52
Deze parken kan je makkelijk op 1 dag doen, mits je in de goeie periode gaat. Ik ben afgelopen zondag terug gekomen uit florida en het was extreem rustig in alle parken, voor de top atrracties stond maar 15/20 minuten. Wij waren in universal en Isle of adventure in de middag al klaar met het park, gaan deze de volgende keer ook echt combineren. Net als epcot kan je misschien ook combineren met animal kingdom, in epcot waren we om 3 uur s'middags al klaar en is tot 9 uur geopent !!

xx yve

bluedolph1n
22-10-08, 12:46
Het is denk ik voor ieder mens weer anders, en hangt het inderdaad ook van de drukte af. Ik zou voor Animal Kingdom en zeker voor Epcot een hele dag nemen, wij waren in ieder geval blij dat we dat ook gedaan hebben. Universal Studios en Islands of Adventure doen wij ook op ons gemak aan in 2 dagen. Maar zoals gezegd, zo denkt iedereen er weer anders over.

tamaralemmens
22-10-08, 19:49
Wij moeten ook helaas de 2 parken in een dag proberen te doen. Wij maken een lijstje met de attracties die wij graag willen doen, en proberen daar zoveel mogelijk van mee te pikken. Is jammer, maar het zal niet de laatste keer zijn dat we Florida doen, dus wellicht kunnen we dan een andere keer de rest doen. (moeten toch terug voor het nieuwe Harry Potter gedeelte:-D) We gaan wel voor een express pas, aangezien we in augustus gaan.

svenehans
23-10-08, 12:32
Animal Kingdom is inderdaad makkelijk in de openingstijden te doen. Voor Epcot zou ik inderdaad ook een hele dag uittrekken. We zijn zelfs nog een keer terug gegaan naar Epcot (vuurwerkshow) en nog niet het idee alles te hebben gezien.

Ook al was het lekker rustig in zowel Universal Studios als in Islands of Adventure, ik ben blij dat we ze in twee dagen hebben gedaan!

Fitz
24-10-08, 16:59
Net de kaartjes besteld voor 2 parken op 1 dag :)

Wel laten overvliegen naar nederland, dan hoef je tenminste niet voor zo'n machine enzo te staan :) ..

tamaralemmens
24-10-08, 17:59
Dat klinkt interessant. Hoe gaat dat in zijn werk? Kosten, website.
Vertel, vertel:D

Fitz
24-10-08, 18:14
Gewoon via de universal site :)

202 dollar incl alle taxes en shipping voor 2 1day/2park tickets :)

Ze worden dan binnen 10 tot 13 werkdagen bezorgt :)

Voordeel vond ik dat je dan niet in de rij hoeft te staan voor een kaartje of bij de machine.

Njit
24-10-08, 18:20
Kon je die niet gewoon printen dan? e-ticket? Want daar kun je gewoon direct mee naar binnen.

Fitz
24-10-08, 18:37
Er stond bij dat je dan eerst nog je ID en creditcard moet laten zien voordat je met zo'n E-ticket naar binnen kon, dus vandaar dat ik deze kaartjes maar heb genomen :)

Njit
24-10-08, 18:42
Bij de poort ja. Maar die heb je meestal toch wel bij je. En vaak kijken ze er niet eens naar. Ze scannen de barcode en klaar.

Fitz
24-10-08, 18:53
Naja, het is maar 19 dollar voor het opsturen. En het staat leuk in het fotoboek, die kaartjes :P

Fitz
29-10-08, 11:47
En de tickets zijn binnen :D

Haper
13-11-08, 09:21
Inmiddels onze grote reis door Canada en de VS achter de rug: Great Lakes. En ik kwam gewoon drie kilo lichter thuis! En ik kon mijn broeken al twee maten kleiner kopen :-\"

Inmiddels al over de 20 kilo heen met afvallen... en ik ben al onder mijn niveau van zeker 3 jaar geleden. Ik ga door hoor. Er moet nog veel meer af... maar het is right on track! :razz:

Enne... die karretjes van Universal, waar het allemaal mee begon... daar maak ik me geen zorgen meer over voor eind december! \\:D/

wippelgem
13-11-08, 18:50
Super Harper!!!!
En dan nog afgevallen op vakantie!!!
Hier ook over de 20: 24,7kg om precies te zijn!!!
Ik zit weer op m'n gewicht van toen ik 19 was.
Nog 7,3 te gaan!!!

Gianelly
21-11-08, 14:22
Ik bezoek deze 2 parken ook op 1 dag. Helaas is mijn bezoek net als in 2007 tijdens de spring break. Een erg drukke periode. Daarom wil ik graag een express pass aanschaffen. Is deze pas los aan te schaffen zonder de entreekaart? de entreekaart krijg ik namelijk gratis en wil de express passen los aanschaffen (via internet). De toegangskaarten krijg ik pas in de US overhandigd.

Michael66
21-11-08, 14:42
Ja, die is los te koop. Gewoon via de website van Universal.

Dr. Phlox
21-11-08, 14:46
Volgens mij kan je alleen de Express Plus Pass wel kopen. Je kan er alleen niet mee het park in komen. Daar heb je de andere tickets voor nodig. Eenmaal binnen heb je voldoende aan de Express Plus Pass om voorrang te krijgen. Dus geen koppeling aan je ticket of persoon (was in 2008 bij ons het geval.
Grz
Ton

Haper
27-11-08, 08:25
Bijna 23 kilo... gaat lekker. Nog wel 23 kilo te gaan, maar we zijn op de helft ;)

Haper
19-12-08, 16:08
Nou,

Ga donderdag weg en ben inmiddels bijna 25 kilo lichter. =D>

Hulk en Dueling Dragons... here I come!

Marjol
19-12-08, 17:17
Heel veel plezier! :)

rembrandt
19-12-08, 17:23
Knap van al die kilos en een hele fijne vakantie!

chester2203
19-12-08, 21:56
Geweldig gedaan =D> en een super vakantie gewenst..

tamaralemmens
20-12-08, 13:50
Ik vind dat superknap dat je zoveel bent afgevallen chapeau!!! maar ergens is het toch belachelijk dat je moet gaan lijnen om in attracties te kunnen, terwijl zeker in Amerika toch veel mensen topdik zijn. Ik zelf heb maat 44 en dat was in een duits attractiepark al een probleem. But i know, veiligheid he!

disney fan
21-12-08, 18:53
Heel erg knap van al die kilos!!
Heel veel plezier daar maar dat zal vast wel lukken!

Groetjes Disney fan.

Haper
31-12-08, 06:23
Ik paste erin hoor! Met gemak in de Hulk en Dueling Dragons! Nu ff niet sporten tijdens vakantie, daarna weer vrolijk verder :lol:

Marjol
31-12-08, 10:52
Goed zo, weet je toch waarvoor je het gedaan hebt he? ;)

Michael66
31-12-08, 11:12
Nu nog Sheikra doen in Busch Gardens en ik been helemaal trots op je ...;-)

cindy74
03-01-09, 20:14
^^^^ lyne sorry van je zwangerschap moet toch een hele opdoffer geweest zijn .Hoeishet geweest met jullie vakantie

Ellen W
22-01-09, 13:40
Hoi iedereen,

Wou vandaag universal tickets bestellen, het 1 day/2 park ticket (89 dollar of zoiets), nu surf ik naar de officiele website om deze te bestellen, maar ze zijn nergens meer te vinden. Vind alleen nog tickets voor meerdere dagen (van 115 dollar). Bestaan de 1 day/ 2 park tickets niet meer???

Groetjes

Njit
22-01-09, 13:59
De Universal site redirect je naar de UK site als je uit Europa komt. Op de USA site staan nog wel gewoon de 1-Day/2-Parks tickets.

Online: $83.99
At Gate: $89.99

Scheelt dus $6 per kaartje. Niet echt heel spectaculair..
Je kan de kaartjes hier bestellen: https://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ViewItems.aspx?Merchant=UOMainOnline&CategoryGroupExternalID=UOMain&CategoryExternalID=UOTPTLive

Kies voor Print@Home. Dan krijg je een PDF opgestuurd die je kunt printen en waarmee je direct naar binnen kunt.

Ellen W
22-01-09, 14:09
Bedankt, heb het gevonden. Scheelt inderdaad niet veel op de gate prijs. Zijn er misschien andere (betrouwbare sites) die tickets online verkopen tegen een beter prijs?

greetz

Njit
22-01-09, 14:24
Voor 1 en 2 dagen tickets zit er nu eenmaal niet veel marge. Dus goedkoper zul je ze niet vinden tenzij je een Timeshare meeting wil bijwonen (niet aan te raden).

Ellen W
22-01-09, 14:28
Geen timesharing! =; Dan bestel ik ze gewoon op de officiële site. Bedankt voor de info!

Greetz

Yvet
22-01-09, 14:36
Er is ook een ticket verkrijgbaar voor alle 2 de parken 7 dagen lang voor iets in de $90....
Toch een betere deal dan 1dag 2 parken, zeker als je misschien een bepaalde dag een uurtje ergens over hebt hop je er zo ff heen.

Njit
22-01-09, 14:38
Er is ook een ticket verkrijgbaar voor alle 2 de parken 7 dagen lang voor iets in de $90....

Heb je haar reisschema bekeken @ http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8515
Dan snap je denk ik wel waarom ze 2 parken in 1 dag wil bezoeken :)

some1new
23-01-09, 13:17
Je komt aan de 192 een aantal kleine verkooptentjes tegen die tickets aanbieden. Hier kun je vaak wel wat ritselen. Zij kopen vaak kaarten terug van toeristen die een 3 dagen pas kopen en maar één dag gebruiken.

Voorbeeld: wij wilden naar Disney 1 dag. We kregen toen mee een 7 dagen hop pas. We hebben een kleine borg achtergelaten en toen we die kaarten terug brachten de volgende dag kregen we dat terug. Het voordeel was dat we s'avonds naar Epcot zijn geweest met die pas.

Mijn advies: Bezoek een aantal van die kleine winkels en ga onderhandelen.

succes

Teleton
23-01-09, 13:25
Voorbeeld: wij wilden naar Disney 1 dag. We kregen toen mee een 7 dagen hop pas. We hebben een kleine borg achtergelaten en toen we die kaarten terug brachten de volgende dag kregen we dat terug. Het voordeel was dat we s'avonds naar Epcot zijn geweest met die pas.


Even een vraagje, wanneer was dat?

Toegevoegd:
Om te voorkomen dat lezers dit een goed advies vinden, plaats ik een verwijzing naar het bestaande topic (http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=82584&postcount=5)over deze praktijken die in strijd zijn met de voorwaarden van Disney en waarin de gevolgen worden beschreven. De tickets zijn immers non transferable. Met de komst van de registratie van de biometrische gevens die aan de tickets gekoppeld zijn, wordt het doorverkopen steeds lastiger. Mijn indruk is dat het aantal kioskjes waar dit plaatsvond behoorlijk is afgenomen.

Mijn advies: Koop legale kaarten.

marcelis10
23-01-09, 16:49
Bij www.tickets4fun.com (http://www.tickets4fun.com) betaal je voor 2 dagen 2 parken slechts 62 pond. Dit is ongeveer 66 euro met de huidige koers. Je krijgt dan de derde dag ook nog gratis. 3 Parken kost daar 78 pond.

Groetjes Monique

Ellen W
29-01-09, 18:01
Hoi iedereen,

Heb een paar dagen gelden een express plus pas besteld voor beide parken. Ik heb gekozen voor de optie print at home. Ook mijn ticket (1 dag 2 park) heb ik via print at home. Nu vraag ik me af of ik langs de kassa moet voor deze in te leveren tegen een echt ticket of dat ik gewoon binnen mag met het papieren ticket. Volgens dat ik begrepen heb op de website moet ik niet langs de kassa, maar moet ik dan de hele dag met een paieren ticket rondlopen??? Voor het ticket op zich is dat niet zo'n probleem, maar voor de express pas wel. Ik vermoed namelijk dat ik bij elke atractie dit ticket moet laten zien. Een blaadje papier overleeft bij mij geen dag in 2 parken #-o!!! Iemand ervaring??

Groetjes

pascalbrouwers
30-01-09, 07:35
Volgens mij moet je naar 1 vd machines lopen die net buiten het park staan.
Hier zou je dan de code moeten ingeven, en vervolgens krijg je normale passen.
Zo hebben wij het altijd gedaan.
Ik heb wel nog nooit een express plus pas gehad.

Ik zou even een mailtje sturen naar Custumer service, die helpen je zeker verder.
Pascal

Njit
30-01-09, 07:46
Volgens mij moet je naar 1 vd machines lopen die net buiten het park staan.
Hier zou je dan de code moeten ingeven, en vervolgens krijg je normale passen.

Waar jij het over hebt is Electronic Pick-up. Bij Print@Home print je direct je eigen tickets uit. Staat ook een barcode op die ze kunnen scannen bij de gate.


Print@Home


Skip the ticket booth lines!
Print your tickets at home, and then go straight to the turnstiles when you arrive at the park.
It's simple! You will receive your Print@Home tickets via email. Your tickets will be attached to your purchase-confirmation email.
You will be asked to show your photo ID and the credit card used to purchase your Print@Home tickets for verification before entering the park.
It's fast and convenient!



Electronic Pickup

Electronic Pickup provides a fast and secure way to collect your online ticket purchase.

* Look for Electronic Ticketing Machines conveniently located near the front gate of each theme park.
* Swipe the credit card used during your online purchase (for verification only).
* Enter the confirmation number provided on your email receipt.
* Print out your tickets.

Ellen W
30-01-09, 09:45
Dus als ik het goed begrijp dan mag ik direct binnen, zonder aan te schuiven aan de kassa. En moet ik dus de volledige dag met een papieren express pass rondlopen? Dan maar de atracties met water als laatste uitproberen, anders ga ik niet veel ticket meer over hebben!

Greetz

pascalbrouwers
30-01-09, 10:14
Dan maar de atracties met water als laatste uitproberen, anders ga ik niet veel ticket meer over hebben!

Greetz

Mocht dit zo zijn dat je geen "echt" ticket krijgt, maak dan nog een extra kopie.Wordt er ééntje nat heb je nog en reserve....


Pascal

en uh Martijn je had gelijk, je kunt er zo mee naar binnen

Njit
30-01-09, 10:41
Wij hadden ook Print@Home passen maar dan voor 7 dagen. We hadden ze in een plastic insteek-hoesje gedaan. Maar een aantal extra kopietjes maken is inderdaad verstandig denk ik.. (wel ergens anders bewaren :) )

Dr. Phlox
30-01-09, 10:55
Wij hadden ook de tickets via thuis geprint. Eenmaal daar netjes in de rij wachten, maar bij de kassa gaven ze aan dat we gewoon de tickets bij binnenkomst konden scannen en doorlopen. En dat klopte ook. Dus je kan inderdaad gewoon doorlopen.
Grz
Ton

harryhonda
31-01-09, 17:11
Iemand al eens tickets besteld via viator.com ? Daar staat volgens mij wel een leuke aanbieding voor 7 dagen 2 parken Universal voor 77 euro ? Is dat een goede deal ?
Volgens mij krijg je daar vouchers. Moet je die dan wel omruilen ?? Veel vragen maar hopelijk heeft iemand de antwoorden. Alvast bedankt !!

Teleton
31-01-09, 17:59
Iemand al eens tickets besteld via viator.com ? Daar staat volgens mij wel een leuke aanbieding voor 7 dagen 2 parken Universal voor 77 euro ? Is dat een goede deal ?

Ik kende ze nog niet, maar kan zo 1,2,3 geen addertjes onder het gras vinden. Ziet er goed uit, mooie prijs.



Volgens mij krijg je daar vouchers. Moet je die dan wel omruilen ??

Klopt, in een van de reviews lees je dat het één keer wat problemen gaf bij het omwisselen. In de andere gevallen liep het kennelijk perfect.

harryhonda
04-02-09, 08:38
Nog een vraagje. Via Undercovertourist.com : 2 parken Universal onbeperkt voor 7 dagen. In het kopje staat USA only. Heeft iemand hier al eens geprobeerd om die te bestellen. Het zijn volgens mij dezelfde kaarten als bij viator, maar daar staat niets bij over USA only. Moet ik me legitimeren als ik die kaarten zou bestellen bij de ingang dat ik Amerikaan ben ? De kaarten hebben dezelfde prijs ($100 is nu ook ongeveer 77 euro) maar aangezien UCT hier bij veel mensen bekend is en besteld wordt zou ik ze dan liever via UCT bestellen. Bedankt weer voor jullie hulp !!

derrobbie
04-02-09, 20:27
Ik ben me wat aan het orienteren in de pretparken materie.
We willen graag naar Universal Studios, maar elke keer als ik op de site van www.universalstudios.com (http://www.universalstudios.com) kijk wordt ik direkt doorgelinkt naar www.universalorlando.co.uk/tickets.html (http://www.universalorlando.co.uk/tickets.html).
En zelfs als ik op de site www.universalorlando.co.uk (http://www.universalorlando.co.uk) rond wil kijken op de 'interactieve' map van het pretpark wordt ik doorverwezen naar de ticketsite. Wordt er flauw van](*,)

Is er ook een linkje ergens naar de normale website met werkend overzicht?

Oh ja, gebruik zelf normaal firefox, dus heb voor de zekerheid ook maar even IE geprobeerd maar die doet het zelfde.

Njit
04-02-09, 20:36
He handigste is om via een Web proxy de site te bekijken. Bijvoorbeeld http://www.anonr.com/
Vul daar dan de site in van Universal Orlando: www.universalorlando (http://www.%3Cb%3Euniversalorlando%3C/b%3E).com

derrobbie
04-02-09, 20:50
Dat was snel!!

Bedankt, 't werkt. Erg handige tip.
=D>=D>

Gebruik nu www.proxrio.com
Gaat hier beter om met flash en popups.

Njit
04-02-09, 21:11
Er zijn er tig verschillende - pick one :)

timscheers
08-02-09, 10:23
Hoi Floridafans,

In april van dit jaar zullen mijn familie en mezelf Orlando bezoeken, en daar mag uiteraard een bezoek aan de Universal theme parks (Studios & Islands of Adventure) niet ontbreken.

Gisteren heb ik tickets besteld voor WDW en SeaWorld, allebei via de officiele website van de parken zonder problemen.
Ik probeerde ook tickets voor Universal te bestellen, nl. het 2-Park Unlimited Admission ticket aan 94,99 dollar (+ taxes), via de officiele website universalorlando.com.
Echter, ik ben hierin niet geslaagd.
Ik kreeg telkens de foutmelding:
Sorry, your transaction could not be processed. If you would like to submit your transaction again, please review your billing information and resubmit your order.

Mijn betalings- en adresgegevens zijn zeker correct. Ik heb mijn adres in België opgegeven. Het enige waar ik niet zeker over ben, is de State die ik verplicht moet invullen. Ik heb Antwerp ingegeven, als provincienaam dan maar.
Met onze Visa kaart heeft het niet te maken, want we hebben met twee verschillende kaarten geprobeerd, telkens met dezelfde foutmelding.

Ik heb ondertussen ook al een mail gestuurd naar de klantendienst, dus ben benieuwd.
Maar ik wou toch even vragen of iemand al dezelfde foutmelding heeft gekregen en hoe het eventueel op te lossen is?

Alvast bedankt!

Groetjes
Tim

Michael66
08-02-09, 11:22
Het heeft geen in om andermans ervarngen daarmee te vragen Helas. Dit heeft gewoon te maken met jouw internetverbinding i.c.m. die van Universal en alles wat daar tussenin zit.

Kan altijd voorkomen. Gewoon even afwachten en/of gaan bellen of e.e.a. juist is afgehandeld.

Larie
09-02-09, 09:38
Ik vind eigenlijk dat je nog even moet wachten met een 3-jarig kind om naar Universal te gaan omdat er best nog wat "enge" attracties zijn. Disney is dan veel leuker, en beter te doen. We hebben het zelf meegemaakt met ons zoontje die was toen 4 en hij heeft het er nu nog over. We gaan ieder jaar weer, maar hij wil nog steeds niet naar bepaalde attracties terwijl er geen achtbaan te hoog of te eng is.

Zelos
19-02-09, 14:34
In Islands of Adventures heb ik enorm veel plezier gehad in de achtbaan met de twee draken: de vuurdraak en de ijsdraak. Het feit dat je kunt kiezen welke kant je opgaat in de rij maakt het erg leuk en dat je dan in de rit zelf ook nog eens het idee krijgt tegen de andere karretjes te botsen, is geniaal! Gelukkig was het niet zo druk die dag en konden ik en mijn vriendin zo'n 6 keer achter elkaar in de achtbaan, hehe.

Njit
19-02-09, 14:40
Is het gaafste als ze synchroon lopen ja. Helaas gebeurt dat niet altijd..

qqK1WEol0Pc

Zelos
19-02-09, 14:42
Oh, in de zes keer dat ik erin heb gezeten, heb ik denk ik dan geluk gehad ;]. Bij mij liepen ze gelukkig wel synchroon. Het is zo'n beetje de drijfveer van de attractie, dus het lijkt me maf dat dat niet altidj zo is....

Njit
19-02-09, 14:44
Als ze iemand moeten helpen bij het instappen dan vertrekt soms het ene treintje eerder.
Maar ben het wel eens dat het hele effect weg is als ze niet gelijk vertrekken..

Njit
19-02-09, 14:55
** OFF TOPIC **

Gaafste wat ik gedaan heb qua Duelling achtbanen is de houten achtbaan Racer in Kings Island. En dan achteruit :)

fDXGlDxt5zA

** / OFFTOPIC **

Chanty
23-02-09, 12:25
Hallo,

Ik kom net terug van de dokter en kreeg te horen dat ik ivm een oude zware hersenschudding even op moet passen met achtbanen die over de kop/in het donker gaan enz. Is het zonder de achtbanen te doen om beide parken in 1 dag te doen? Normaal gesproken zou ik 1 park per dag willen doen, maar we kunnen zo best een aantal (drukke?) attracties links laten liggen.

Groetjes, Chantal

Njit
23-02-09, 13:04
Als ik op de website kijk dan kun je een aantal attracties schrappen per park:

Islands of Adventure


The Amazing Adventures of Spider-Man® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/adventures-of-spiderman-ride.html)
Incredible Hulk Coaster® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/incredible-hulk-roller-coaster.html)
Doctor Doom's Fearfall® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/dr-dooms-fearfall.html)
Storm Force Accelatron® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/storm-force-accelatron.html)
Popeye & Bluto's Bilge-Rat Barges® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/popeye-bluto-bilge-rat-barges.html)
Dudley Do-Right's Ripsaw Falls® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/dudley-do-rights-ripsaw-falls.html)
Jurassic Park River Adventure® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/jurassic-park-river-adventure.html)
Pteranodon Flyers® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/pteranodon-flyers.html)
Dueling Dragons® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/dueling-dragons-roller-coaster.html)
The Eighth Voyage of Sindbad® (http://www.universalorlando.com/ioa_attr_sinbad.html)
Poseidon's Fury® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/poseidons-fury.html)
The Cat In The Hat™ (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/cat-in-the-hat.html)
The High in the Sky Seuss Trolley Train Ride™ (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/seuss-trolley-train-ride.html)

Studios


The Simpsons RideTM (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/the-simpsons-ride.html)
Hollywood Rip Ride RockitSM (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/hollywood-rip-ride-rockit.html)
Shrek 4-DTM (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/shrek-4-D.html)
Revenge of the MummySM (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/revenge-of-mummy-roller-coaster.html)
MEN IN BLACKTM Alien AttackTM (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/men-in-black-alien-attack.html)
Terminator 2®:3-D (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/terminator-2-3-D.html)
E.T. Adventure® (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/et-movie-adventure.html)
Jimmy Neutron's Nicktoon BlastTM (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/jimmy-neutrons-nicktoon-blast.html)
JAWS® (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/jaws-ride.html)
DisasterSM (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/disaster-ride.html)
Animal Actors On Location!SM (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/animal-actors-on-location.html)
FEAR FACTOR LIVE (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/fear-factor-live.html)
TWISTER...Ride It Out® (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/twister-ride-it-out.html)
Live Shows (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/live-shows.html)
Woody Woodpecker's Kidzone® (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/woody-woodpeckers-kids-zone.html)

Ik heb de achtbanen met inversies doorgestreept. Ik heb ook enkele attracties gemarkeerd die me ook niet echt lekker lijken met een hersenschudding.

Je houd nog steeds wel een aantal attracties over waar de wachtijd op kan lopen. Maar in het algemeen zijn de achtbanen erg populair.

calypso
23-02-09, 13:24
Leuk lijstje alleen zou ik toch echt de Jurassic Park River Adventure® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/jurassic-park-river-adventure.html) eruit nemen best een heftige attractie als je een hersenschudding hebt. Is indoor, erg donker en de drop is best een aardige klap die je kijgt!

Chanty
23-02-09, 14:06
Wat fijn dat jullie meedenken! 8-)

Voor de duidelijkheid, de hersenschudding zelf is al een tijd weg, maar ik heb af en toe nog steeds last van duizelingen en hoofdpijn. In april 2008 ben ik met mijn hoofd op een stenen drempel terecht gekomen en 20 min buiten westen geweest. Na 6 weken kon ik weer normale dingen doen, maar om weer helemaal de oude te zijn rekenen de artsen toch wel op een jaar. Deze zomer ging ik (eigenwijs) in de Efteling in Vogelrok en kwam er heel duizelig uit, wat een tijd geduurd heeft. Vandaag was ik bij de huisarts en toen hebben we het er meteen over gehad.

Zelf had ik dit lijstje opgesteld van de attracties waar ik graag in wil (interesse) en hoop in te kunnen (hersenschudding):

Islands of Adventure


The Amazing Adventures of Spider-Man® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/adventures-of-spiderman-ride.html)
Doctor Doom's Fearfall® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/dr-dooms-fearfall.html) (hier twijfel ik nog mee)
Popeye & Bluto's Bilge-Rat Barges® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/popeye-bluto-bilge-rat-barges.html)
Dudley Do-Right's Ripsaw Falls® (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/dudley-do-rights-ripsaw-falls.html)
The Cat In The Hat™ (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/cat-in-the-hat.html)
The High in the Sky Seuss Trolley Train Ride™ (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/attractions/seuss-trolley-train-ride.html)
Studios


The Simpsons RideTM (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/the-simpsons-ride.html)
Shrek 4-DTM (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/shrek-4-D.html)
MEN IN BLACKTM Alien AttackTM (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/men-in-black-alien-attack.html)
E.T. Adventure® (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/et-movie-adventure.html)
Jimmy Neutron's Nicktoon BlastTM (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/jimmy-neutrons-nicktoon-blast.html) *
Animal Actors On Location!SM (http://www.universalorlando.com/theme-parks/universal-studios-orlando/attractions/animal-actors-on-location.html)

* Is Jimmy Neutron een heftige attractie? Ik dacht dat het een soort Simpson / Spiderman / Star Tours simulatie was?

Njit
23-02-09, 14:13
* Is Jimmy Neutron een heftige attractie? Ik dacht dat het een soort Simpson / Spiderman / Star Tours simulatie was?

Het is idd een simulator. Maar de stoeltjes bewegen allemaal afzonderlijk op de plaats. En je wordt best hard door elkaar geschud. Maar je gaat verder niet over de kop. En als je in Star Tours en Spiderman kunt dan zal dit ook wel lukken.

Chanty
23-02-09, 14:30
Goed om te weten! :sun:

Zelos
23-02-09, 15:46
Ik heb vorig jaar ook beide parken in één dag gedaan en het was heel goed te doen. We hebben alle achtbanen in ieder geval gehad...de kleine kinderen attracties hebben we (logischerwijs voor mijn leeftijd en die van mijn vriendin) overgeslagen. In Universal hebben we overigens wel alles gehad, maar dat park is dan ook erg klein en vrij leeg.

Ik zou zeker voor die aanbieding gaan: hij is er niet voor niks natuurlijk. Het is wel degelijk goed te doen!

marcelis10
08-03-09, 07:47
Vorig jaar hebben we alle disney parken gedaan en dit jaar willen we Universal en Islands of Adventure doen. We zijn echter geen achtbaan freaks en ook hoge en harde attracties zijn aan ons niet besteed. Heeft het dan nut om naar Islands of adventure te gaan? Of heeft dit park genoeg andere attracties waar we ons mee kunnen vermaken? De kinderen zijn 11 en 13 jaar.

groetjes Monique

Michael66
08-03-09, 08:12
Tja, ik vind het zeker de moeite waard. Maar da's maar een mening.

De naam van het park zegt het eigenlijk al: Islands of Adventure. En voor Amerikaanse begrippen is avontuur vooral hard, snel, hoog, flitsend, spectaculair. En nat, erg nat.

Je kunt zelf heel; goed een beeld krijgen van het park en de attracties via youtube. Zoek de namen van de attracties op op de kaart van het park (http://www.universalorlando.com/amusement-parks/islands-of-adventure/map.html en type die namen op youtube in. Fillempje!!!!!

Bijvoorbeeld deze:

XFkxNhTIFNw

disney fan
08-03-09, 10:28
Island of Adventure bestaat bijna alleen maar uit "heftige" en wat mij betreft "enge" attracties.
Mijn man vind ze geweldig dus we gaan er wel af en toe heen maar ik zou het je dus afraden als je niet van harde en hoge attracties houdt.
Het Universal park daarin tegen is geweldig.
Veel leuke attracties.
Ik ben zelf een enorme Disney fan maar zelfs ik moet toegeven Universal is echt heel leuk.

Teleton
08-03-09, 10:44
En nat, erg nat.

Maar wel leuk hoor, Monique! Verder helemaal eens met het advies van Michael, ik zou er aan toe willen voegen dat je het eigenlijk gewoon een keer moet proberen. Bedenk daarbij dat een 2-parkticket 5 dollar meer kost dan een 1-parkticket als je tenminste een 7-daags e-ticket koopt.

Kies je voor een 1 daags ticket, dan ben je 12 dollar meer kwijt voor het tweede park. Alle ticketprijzen voor Universal vind je hier (http://www.universalorlando.com/tickets.html), veel plezier!

chester2203
08-04-09, 22:32
Kan iemand mij ook vertellen wat het verschil is tussen deze 2 tickets
http://www.universalorlando.com/images/tickets/4tickets.gif
2 parks 2 days en 2 park unlimited en wat voor ons de beste is.

zowel qua geld als mogelijk heden.
Het liefst willen we een dag of 3 naar de parken van universal en mischien wel een vierde. Ik, mischien lees ik het niet goed, kan niet helemaal het verschil vinden. Behoudens dan de prijs. Ik vind het zonde om meer te kopen dan ik nodig heb of dat ik beperkt wordt in mijn mogelijk heden.
alvast bedankt voor de moeite....

derrobbie
08-04-09, 23:09
2 parks 2 days en 2 park unlimited en wat voor ons de beste is

met de eerste heb je 2 dagen toegang tot beide parken. Met de tweede 7 dagen.
De tweede lijkt me dus voor jou de beste oplossing. Je krijgt voor $5,- 5 dagen extra toegang tot beide parken
Verder geen verschil volgens mij.

Syllvia
09-04-09, 06:56
Overgenomen van een ander forum, maar dacht zet het hier toch maar neer, voordat mensen jaarkaarten e.d. kopen, en er uiteindelijk misschien niets aan hebben ?


Als Universal Orlando zijn huidige leningen niet kan herfinancieren in de komende maanden dreigt er volgend jaar een financiele ramp bij Universal Orlando. Ook zit er mogelijk nog een claim van filmer Steven Spielberg aan te komen. Dan zou de ramp volledig. Een ingewikkeld verhaal uit de Orlando Sentinel, waarbij 1 ding duidelijk is: het ziet er niet best uit.
http://www.orlandosentinel.com/business/orl-bk-universal-orlando-finances-040709,0,2569937.story (http://www.orlandosentinel.com/business/orl-bk-universal-orlando-finances-040709,0,2569937.story)

derrobbie
09-04-09, 10:09
... dreigt er volgend jaar een financiele ramp bij Universal Orlando.

Ben ik blij dat wij daar al 17 & 18 mei zijn. \\:D/

Verder blijft zo'n bericht natuurlijk wel triest.
Volgens mij was het bij Busch Gardens ook al niet meer helemaal in orde.:(

Micktomar
09-04-09, 11:12
Het liefst willen we een dag of 3 naar de parken van universal en mischien wel een vierde. Ik, mischien lees ik het niet goed, kan niet helemaal het verschil vinden. Behoudens dan de prijs. Ik vind het zonde om meer te kopen dan ik nodig heb of dat ik beperkt wordt in mijn mogelijk heden.
alvast bedankt voor de moeite....

Ik heb een 2 park bonus ticket gekocht via www.orlando-ticket-deals.co.uk (http://www.orlando-ticket-deals.co.uk).
Deze is 14 dagen geldig, en gaat in op de eerste dag van gebruik.
Kost voor volwassenen 82 pond en voor kinderen (3-9) 75 pond.
Zo heb je dan 14 dagen de tijd om de parken op je gemak onbeperkt te bezoeken.

Groetjes Marja

Jurg
09-04-09, 12:30
http://www.universalorlando.com/images/tickets/4tickets.gif

Ik zit nu ook te kijken voor tickets voor beide parken, we willen 1 park per dag bezoeken, ik neem dan aan dat het 3e venster voor ons opgaat, toch? (kan je hiermee ook de Citywalk bezoeken of is deze altijd "gratis"?)

En bestaan er ook flextickets voor deze 3 parken:
- Universal Studios
- Universal Studios Island of Adventure
- en Seaworld?

Want we willen deze 3 (bovengenoemde) parken bezoeken en 1 park per dag bezoeken, weet iemand of er hiervoor flextickets bestaan?

Of is het beter het 3e venter (hierboven) van $94.99 te nemen voor de Universal parken en een aparte ticket te kopen voor Seawold?

Alvast bedankt!

Jurg

derrobbie
09-04-09, 13:07
Of is het beter het 3e venter (hierboven) van $94.99 te nemen voor de Universal parken en een aparte ticket te kopen voor Seawold?

Volgens mij wel. Zo doen wij het ook iig.
Er is wel een Flex Ticket waar o.a. universal en seaworld beide in zitten maar die is veel duurder. ($235,- geloof ik)

Er is wel weer een voordelige ticket voor seaworld & busch gardens voor ca $90,- maar dan moet je natuurlijk weer wel naar busch gardens willen/kunnen.

ienelien
09-04-09, 23:49
Vanavond geprobeerd om voor de aankomende vakantie tickets in de voorverkoop aan te schaffen.
Had al aardig wat schermen doorlopen, incl. het invullen van de cc gegevens, kom ik ineens niet verder.
Bij confirmation ging het fout. Toen ik een scherm terugging stond er dit:
Sorry, the online ticket store is unavailable at this time. Please try again later.
Maar nu is mijn vraag of er nu al geld van de cc is "afgehaald". Wat denken jullie ?
Ik heb dus nog niks kunnen uitprinten.

O jee, te vroeg lopen "huilen" ... Zojuist een email ontvangen waarbij ik de tickets kon printen. Van vorig jaar meen ik me te herinneren dat het op de site zelf allemaal werd afgehandeld.
Niks aan het handje dus (ga ik tenminste van uit).

meisellen
12-05-09, 21:10
We hebben tickets gekocht bij AAA (met de ANWBkaart van Nederland) in Kissimmee in de Oakstreet, en hebben er 74 dollar pp voor betaald voor 2 dagen 2 parken, dus wel de moeite om even te gaan kijken, ook voor andere parken veel korting. Voor Disney weet ik niet daar ben ik niet geweest.

Ik heb wel een telefoonnummer van degene die daar werkt voor eventueel meer info over de prijzen.

Ingg
19-05-09, 16:50
Hey!

Ik zou graag jullie opinie willen horen over mijn keuze. Haha!

Ik ga samen met mijn ouders (moeder is 57, vader 54, ikzelf 17) naar Orlando. We gaan sowieso Sea World doen, maar twijfelen tussen Universal & Disney. Ik hou wel van harde attracties, mijn pa ook wel, mijn moeder niet zo.

We hebben 1 dag en een klein beetje om 1 vd 2 parken te bezoeken. Ik zou zelf graag al doen we Universal, allebei willen doen. Universal Studios & Island of Adventures. In die 1,5 dag. We gaan Augustus 17/18/19. Is dit verstandig?

ralphmeys
19-05-09, 22:45
Is er ook een website waar je kunt kijken waar je tickets bij AAA kunt kopen? Ik heb zelf geen idee wat de AAA is en of deze in iedere stad te vinden is maar ben wil lid van de ANWB :razz: dus wellicht heb ik ook geluk om tickets te kopen voor zo'n mooie prijs.

Ta2 Gerrit
19-05-09, 23:30
Hey!

Ik zou graag jullie opinie willen horen over mijn keuze. Haha!

Ik ga samen met mijn ouders (moeder is 57, vader 54, ikzelf 17) naar Orlando. We gaan sowieso Sea World doen, maar twijfelen tussen Universal & Disney. Ik hou wel van harde attracties, mijn pa ook wel, mijn moeder niet zo.

We hebben 1 dag en een klein beetje om 1 vd 2 parken te bezoeken. Ik zou zelf graag al doen we Universal, allebei willen doen. Universal Studios & Island of Adventures. In die 1,5 dag. We gaan Augustus 17/18/19. Is dit verstandig?

Ik denk dat dat ook ongeveer de enige optie is, US & IOA in die 1,5 dag. Dan heb je thrills en kijk/doe attracties ineen. IOA is vooral coasters en bij US zijn er genoeg dingen te zien en doen voor moeder.
Je zou dan voor een 2 dagen/2 parken ticket (http://www.universalorlando.com/tickets.html)kunnen gaan..

De parken liggen naast elkaar, dus je kunt zo van de één naar de ander. De Disneyparken zijn zo divers, en liggen verder van elkaar, dus dat lijkt mij minder haalbaar.

Teleton
20-05-09, 01:47
Ik heb zelf geen idee wat de AAA is en of deze in iedere stad te vinden is maar ben wil lid van de ANWB

Kijk even hier voor meer info over Show your card (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=723&highlight=anwb+show+card) op dit Forum. Je kunt ook op de site van de ANWB terecht.

cindy74
20-05-09, 09:01
We gaan sowieso Sea World doen, maar twijfelen tussen Universal & Disney. Ik hou wel van harde attracties, mijn pa ook wel, mijn moeder niet zo.

We hebben 1 dag en een klein beetje om 1 vd 2 parken te bezoeken. Ik zou zelf graag al doen we Universal, allebei willen doen. Universal Studios & Island of Adventures. In die 1,5 dag. We gaan Augustus 17/18/19. Is dit verstandig?


Als je van harde en goede attracties houd ga dan 2 dagen naar universal studios ik vind deze persoonlijkbeter dan disney enkel er hangt niet dezelfde sfeer de disney sfeer vind je nergens anders dan in disney zelf .Ik denk als je geen 2 dagen gaat naar universal dat je er spijt van gaat hebben .

Dr. Phlox
20-05-09, 10:30
We hebben 1 dag en een klein beetje om 1 vd 2 parken te bezoeken. Ik zou zelf graag al doen we Universal, allebei willen doen. Universal Studios & Island of Adventures. In die 1,5 dag. We gaan Augustus 17/18/19. Is dit verstandig?

Als je zeker wil zijn dat je alles kan doen (de grote attracties) in 1,5 dag, dan kan je de express plus pas kopen. Deze geeft je recht op 1x per attractie (niet allemaal) via de snelle ingang te gaan. Wachtijd is minmaal dan. Wij hebben deze vorig jaar ook gekocht voor beide parken (kosten zitten tussen de $30 en $45 per pas per park per dag). Het kost wel wat, maar we hadden geen stress met wachttijden. De passen moet je van te voren kopen en dan wordt deze gelijk op datum gezet. Lees anders ons reisverslag over de 2 dagen universal.
Grz
Ton

Njit
20-05-09, 10:37
En veel attracties hebben een Single Riders ingang, o.a.:

The Mummy Ride
Men In Black
Spider-Man
Doctor Doom's Fearfall
Dudley Do-Right's Ripsaw Falls
The Incredible Hulk Coaster
Jurassic Park River Adventure

cindy74
20-05-09, 12:43
En bij ons gingen er een paar dingen later open zoals twister ging open om10 u en disaster om 11 alsook jaws . Dus liepen bij opening wij eerst naar de mummy en daarna naar men in black en dan direct naar de simpsons en nergens hebben we langer dan 10 min moetten wachten .Ik weet wel niet of dit in augustus ook zo is

Ingg
22-05-09, 14:55
Thanks voor de reacties.

Ik zat er indd ook aan te denken om een 2 parken/2dagen of een 2parks unlimited kaart te kopen. Zo'n express pass lijkt me ook wel wat, maar kan ik zon express pass ook nog de dag zelf bij de Universal kassa kopen. Mijn vader vindt het nl beetje tricky om overal al kaarten voor te kopen, er kan nog van alles gebeuren waardoor je de kaarten dan niet kunt gebruiken.

Teleton
22-05-09, 15:34
Mijn vader vindt het nl beetje tricky om overal al kaarten voor te kopen, er kan nog van alles gebeuren waardoor je de kaarten dan niet kunt gebruiken.

Such is life.....Op de site staat:
Note: This ticket is available at the front gate of either theme park.

Het aantal express tickets dat wordt verkocht is wel gelimiteerd. In dit overzicht (https://secure.universalstudios.com/WebStore/shop/ViewItems.aspx?Merchant=UOMainOnline&CategoryGroupExternalID=UOMain&CategoryExternalID=UO2ParkUEPLive) zie je per dag wat een ticket kost. Hoe drukker, hoe hoger de prijs.

chester2203
14-06-09, 14:44
Kan iemand mij ook vertellen wat het verschil is tussen deze 2 tickets
http://www.universalorlando.com/images/tickets/4tickets.gif
2 parks 2 days en 2 park unlimited en wat voor ons de beste is.

zowel qua geld als mogelijk heden.
Het liefst willen we een dag of 3 naar de parken van universal en mischien wel een vierde. Ik, mischien lees ik het niet goed, kan niet helemaal het verschil vinden. Behoudens dan de prijs. Ik vind het zonde om meer te kopen dan ik nodig heb of dat ik beperkt wordt in mijn mogelijk heden.
alvast bedankt voor de moeite....

Ik had deze vraag enige tijd geleden al gesteld maar niemand had daar een voor mij helder antwoord op gegeven.

Ik ben niet zo goed in technisch engels maar wat is het verschil tussen
de volgende 2 stukken tekst

2-PARK UNLIMITED ADMISSION


Unlimited park-to-park admission to both Universal Studios Florida AND Universal’s Islands of Adventure theme parks for up to seven (7) consecutive days
FREE admission to select live entertainment venues* at Universal’s CityWalk entertainment complex.
Ticket expires six (6) days after first day of use at either theme park or Citywalk.
Photo ID must be presented at front gate turnstile and Citywalk.
Signature may be required on ticket.
Limit of six (6) tickets per purchase.
Parking not included.
Ticket does not include admission to Wet 'n Wild.
Ticket is non-transferable.


PLEASE NOTE THE FOLLOWING:


2 Day Advance Purchase Required - This ticket must be purchased at least 2 days in advance of your visit to Universal Orlando Theme Parks.


NOTE: Applicable sales tax will be added to all ticket products.

*Ticket(s) valid for admission to select Universal CityWalk Orlando clubs and venues for 7 consecutive nights including first day any portion of the ticket is used. Not valid for separately ticketed concerts, shows, and special events. Does not include admission to Universal Cineplex 20, an AMC Theatre or the Blue Man Group Show. Subject to availability. Some venues require ages 21 or older for admission. Valid Photo ID required. Restrictions apply. Benefits are subject to change without notice.

En dit stuk

__________________________________________________ _________

2 PARK/2 DAY ADMISSION TICKET



Two (2) days admission to both Universal Studios Florida AND Universal’s Islands of Adventure theme park
Please note the following regarding Print@Home delivery ONLY:



Valid for only one (1) admission to Universal Studios Florida AND Islands of Adventure
Each ticket is only valid for the person listed on it (you will be asked to enter each ticket holder's name).
Your ticket may not be copied, transferred, or resold.
Print@Home tickets and non-Print@Home tickets cannot be combined in the same ticket purchase.



RESTRICTIONS:

Two (2) calendar days of admission to Universal Studios and Islands of Adventure must be used within seven (7) consecutive calendar days including first day of use
Allows guest to visit both parks on the same day AND visiting one or both parks on the same day is considered a single day’s use of the ticket
This ticket is non-transferable
This ticket is non-refundable


NOTE: Applicable sales tax will be added to all ticket products.


Bedankt voor de moeite

Teleton
14-06-09, 16:10
Bedankt voor de moeite

Kleine moeite, veel plezier!

2parks/2 days ticket geeft recht op twee dagen toegang gedurende 7 opeenvolgende dagen

2 parks/ unlimited geeft recht op onbeperkt toegang gedurende 7 opeenvolgende dagen.


Let op:

Tickets moeten tenminste twee dagen voor het eerste bezoek zijn gekocht
Legitimatie verplicht bij toegang.

chester2203
14-06-09, 17:01
Dus als ik het goed begrijp bij de 2-PARK UNLIMITED ADMISSION kun je dan onbeperkt binnen 7 dagen naar beide parken en
bij 2 PARK/2 DAY ADMISSION TICKET kun je binnen 7 dagen 1x naar universal en 1x naar IoA.

Dus wanner je zoals wij mogelijk meerder keren naar beide parkken wil is de 2-PARK UNLIMITED ADMISSION de verstandigste keus

Teleton
14-06-09, 17:25
Dus als ik het goed begrijp is de 2-PARK UNLIMITED ADMISSION de verstandigste keus

Zo is dat!

chester2203
14-06-09, 17:26
mooi daar kunnen we mee van de kant\\:D/

disney fan
14-06-09, 18:06
Die 2-park unlimited admission gaan we dus maar regelen!
Bedankt voor de tip!

cofun
14-06-09, 18:39
Wij hebben de universal tickets besteld samen met de villa en vlucht bij AV en betalen 98 euro voor 2 weken toegang (voor alleen beide Universal parken dan).

chester2203
14-06-09, 22:23
Hey, hoe kan dit nu?? Wanneer ik tickets bestel bij Universal zelf zijn ze maar een week geldig waneer bij AV dan twee weken, hoe kan dit ??

cofun
15-06-09, 07:51
Ikke niet weten :roll:, bel anders even naar AV.

Njit
15-06-09, 08:27
Staan ook gewoon op hun site: Link (http://www.americanvac.nl/index.php?option=content&task=view&id=140&Itemid=143)

Zal wel een speciaal ticket voor reisagenten zijn.

an25
17-06-09, 19:08
Bij attraction tickets direct.co.uk kun je ook tickets bestellen voor universal voor 14 dagen onbeperkt entree. kost 84 pond pp.
En bij Keith Prowse 95 euro pp. (volwassene)

Lea
27-06-09, 10:00
nu heb ik ergens gelezen als je naar Universal gaat er een centrale parkeerplaats is en vandaar uit een speciale trein rijd of zoiets weet het niet ecxact meer maar neem aan jullie al ervaren deskundigen mij wel een eind op weg kunnen helpen.

Teleton
27-06-09, 10:05
nu heb ik ergens gelezen als je naar Universal gaat er een centrale parkeerplaats is en vandaar uit een speciale trein rijd

Bij Universal rijdt geen tram maar zijn er rolpaden, zoals op Schiphol. In de 4 Disneyparken zijn ze er wel en als je op een drukke dag naar Seaworld gaat, rijdt er ook een tram. De parkeerplaatsen zijn onwaarschijnlijk groot. Iedere middag/avond zie je toch weer veel radeloze mensen die het nummer van de rij waarin ze geparkeerd hebben, zijn vergeten.

Bqtje
28-06-09, 02:13
Foto nemen van je parkeerplaats \\:D/

Raffie_CT
29-07-09, 23:08
Hallo allemaal,

Heb je aan 1 dag park genoeg of is het dan rennen en niet meer genieten ?

We denken eraan om 1 of 2 nachten in het Loewes Pacific hotel te blijven slapen, is volgens mij op het park. (iemand ervaring ?)

Raffie

Njit
29-07-09, 23:33
1 dag per park is voldoende.

Raffie_CT
30-07-09, 15:48
Hai,

Dan zou het mooi uitkomen om daar 1 of 2 dagen te verblijven.

is er in de buurt vh park een leuke stad of iets te beleven ?

Dan kunnen we misschien een paar nachten langer blijven en dat hotel als "thuisbasis" gebruiken.

Misschien is het zelfs wel mogelijk om een "all-inn" pass te krijgen zodat men in en uit het park kan of een pas voor beide parken.

Wie heeft er al eens in deze hotels geslapen ?

Raffie

pyca
30-07-09, 16:40
Hallo allemaal,

Heb je aan 1 dag park genoeg of is het dan rennen en niet meer genieten ?

We denken eraan om 1 of 2 nachten in het Loewes Pacific hotel te blijven slapen, is volgens mij op het park. (iemand ervaring ?)

Raffie

Ja hoor, wij hebben er ervaring mee. Zitten nu voor de 3e keer in het Loews Royal Pacific Resort en zijn een keer vreemd gegaan, hebben toen overnacht in het Hard Rock Hotel. Beide hotels (+ het Portofino) hebben directe connectie middels watertaxi naar Universal Citywalk, vanwaar je zo IoA of Universal inloopt.
Royal Pacific is een heerlijk hotel, met het grootste voordeel dat je kamerkaart gelijk je fastpass is voor de attracties in beide parken.
Dit jaar ga ik voor het eerst niet de parken in, ben nu zo vaak geweest, ik hoef even niet (mijn man hetzelfde) onze kinderen daarentegen zijn er niet uit weg te slaan.
Mocht je nog vragen hebben dan merk ik het wel.

Groetjes
Carin

Raffie_CT
30-07-09, 18:34
Hai Carin,

Bedankt voor je bericht.
Ik begrijp dat jullie dus zeer tevreden zijn met dit hotel.

Heb je nog tips voor een mooie kamer, of zijn ze allemaal mooi en met een leuk uitzicht ?

Hoeveel dagen bleven jullie in dit hotel ?

Jullie gaan nu niet de parken in, gaan jullie Orlando onveilig maken ?

Raffie

pyca
31-07-09, 10:12
Lang niet alle kamers hebben zicht op de pool, en wij kiezen altijd de goedkoopste, omdat we nu inmiddels first member (o.i.d) zijn, kregen we een gratis upgrade naar een kamer met uitzicht op zwembad (kamer 1510).

Wij blijven altijd drie nachten. Verder is het niet goedkoop, (tenminste dat vinden wij), ontbijtbuffet kost 16.99 p.p. (wel erg lekker) er komt geloof ik $15 p.d. voor parkeren bij. Drankjes bij het zwembad zijn ook prijzig.
Internet moet ook apart betaald worden, ik geloof $9,95 p.d. (dit is trouwens vaak bij de duurdere hotels het geval, terwijl het bij goedkope hotels veelal gratis wordt aangeboden) Wij krijgen dit als First member gratis.

Wij doen het omdat het heerlijk relaxen is en de wat ik al eerder schreef om de fastpasses voor de attracties. M'n kinderen vertelden dat gisteren een wachtrij aangegeven stond van 150 min voor de Hulk en zij hebben heel even moeten wachten. Gingen 3x achter elkaar en zagen keer op keer dezelfde mensen in de gewone rij een klein beetje opgeschoven zijn.

Een nadeel als je eenmaal dit gewend bent wil je niet meer anders:mrgreen:

Pietc
10-08-09, 11:26
Gisteren de 2-park unlimited admission ticket voor $99,99 gekocht voor onze reis in December. Wel apart dat de 2-parks 2-days tickets hetzelfde kost. Waarom zou je dan uberhaubt die gaan nemen als een unlimted hetzelfde kost?

En op vele andere ticketsites kom ik een prijs van $108 tegen voor de 2-park unlimited tegen. Raar. Hopelijk heb ik wel de juiste tickets gekocht :?

Pietc
10-08-09, 12:06
En waar heb je jouw tickets gekocht?

Op http://www.universalorlando.com/ Tickets heb ik gewoon kunnen printen (print@home optie, kost niks)

marcelis10
10-08-09, 21:24
Bij Busch Gardens, Seaworld en Universal zijn de tickets op de site zelf inderdaad het goedkoopst.

Groetjes Monique

chester2203
11-08-09, 02:24
je moet alleen goed kijken voor de geldigheid. deze zijn maar een week geldig

Teleton
11-08-09, 09:28
je moet alleen goed kijken voor de geldigheid. Klopt, want als je een combikaart koopt, bijvoorbeeld Busch Gardens en Seaworld, is de geldigheid weer 14 dagen;
tickets expire 14 days after first use\\:D/\\:D/

Pietc
11-08-09, 09:41
je moet alleen goed kijken voor de geldigheid. deze zijn maar een week geldig

Dat klopt. 7 dagen "after first use". Nou is dat ook geen probleem omdat wij in December alleen 6 dagen in Orlando verblijven ;). Wat ik trouwens wel nergens kan vinden is de expiration date van de tickets zelf. Zijn ze dus tot eind dit jaar geldig, tot volgend jaar of oneindig (totdat je ze gebruikt)?

Teleton
11-08-09, 09:51
Wat ik trouwens wel nergens kan vinden is de expiration date van de tickets zelf.

Uit de voorwaarden van Universal:
Ticket expires six (6) days after first day of use.

Uit de voorwaarden van Seaworld:
Single park ticket: Enjoy one visit to SeaWorld anytime within one year of purchase.
Multipark ticket: tickets expire 14 days after first use.

Ta2 Gerrit
11-08-09, 10:44
Online tickets kopen blijft vooralsnog de beste optie. Aan de kassa worden ze duurder.
Universal heeft de one-day tickets in prijs verhoogd, van $75,- naar $79,-.

Bron: WESH2 (http://www.wesh.com/money/20349315/detail.html)

disney-golf
11-08-09, 11:06
Universal Orlando has matched Walt Disney World (http://www.floridaforum.nl/topic/travel/tourism-leisure/theme-park-vacations/walt-disney-world-resort-PLREC000087.topic)'s latest price increase -- sort of.

Universal has raised the price of a one-day, one-park ticket purchased at the gate to $79, a move that came less than a week after Disney World increased its base ticket to the same price.

But while Disney raised prices on all manner of ticket packages, Universal said it left all other prices the same. That includes the online price for a one-day, one-park ticket, which is $73.

Maakt alleen het vakantie budget wat groter...#-o

dennis_diana
11-08-09, 11:34
Wat ik trouwens wel nergens kan vinden is de expiration date van de tickets zelf. Zijn ze dus tot eind dit jaar geldig, tot volgend jaar of oneindig (totdat je ze gebruikt)?


De tickets op zich zijn oneindig te gebruiken (staat geen einddatum op)..... dus mócht je reis onverhoopt niet doorgaan, kun je de kaarten altijd nog voor later bewaren..!

Teleton
11-08-09, 11:41
De tickets op zich zijn oneindig te gebruiken (staat geen einddatum op)..... .!

Pas op; zoals gezegd geldt dit niet voor het single park ticket van Seaworld en Aquatica: Enjoy one visit to SeaWorld/Aquatica anytime within one year of purchase.

Eddy76
15-08-09, 13:28
Voor de mensen in Orlando. Vrijdag avond was er een softopening voor personeel dat bij Hollywood Rip Ride Rocket zal komen te werken.
Vanaf zaterdag middag zouden er softopenings voor gasten zijn.
De baan zou vier weken lang in soft opening modus gaan. So far geluiden over niet altijd goed functionerende audio.

Team members took to the Internet to inform they had just gotten off the ride beginning around 6:30 p.m. Mikey from Magic City Mayhem revealed that the coaster will remain open for team member previews tonight until 9:45 p.m. Mikey also heard from Universal that if Friday's team member preview was successful, the soft open to the public would begin tomorrow (Aug. 15). Doombot from IOA Central was more specific, posting that a team member told him a public soft open would begin at 2 p.m.
http://www.examiner.com/x-10554-Orlando-Tourist-Spots-Examiner~y2009m8d14-Breaking-news-Rip-Ride-Rockit-is-open-at-Universal-Studios

Briljante uitspraak van personeelslid
Just got off Hollywood Rip Ride Rockit @ Universal Orlando. Fun ride, does it live up to the hype? Ehhhh. It's no Manta.
http://twitter.com/ReillyMonster

Enthousiast personeel
http://www.themeparktourist.com/sites/default/files/images/Rockit2.preview.jpg

Maffe video van personeel
9qo53Nslmy8

rob gertsen
15-08-09, 15:43
Ik heb de Rip Ride zien lopen in de test modus. Het is een indrukwekkend gevaarte. Wat ik vooral knap vind is dat de baan op delen door het al bestaande park gaat. Vorige week waren er nog volop mensen aan het sleutelen aan de baan. Alles bij elkaar is het tot nu toe een teleustelling voor universal omdat ze de opening in het voorjaar hadden willen doen. Voor ons komt de opening te laat zodat we volgend jaar nog maar eens moeten gaan:-\"

Njit
15-08-09, 15:58
Het is ook te hopen voor Maurer Söhne (http://en.wikipedia.org/wiki/Maurer_S%C3%B6hne) dat er geen harde openingsdatum in de clausules stond. Want een claim van Universal voor deze late opening overleven ze denk ik niet..

Eddy76
16-08-09, 10:38
De softopenings (Rehearsel volgens UniversaL) voor het publiek, zijn begonnen.

Dit is een eerste moedige poging van POV
J0FhEyzPwMA

Nette lange rij
g9BECNC5HO8

Eddy76
19-08-09, 22:39
HRRR officieel open
Hollywood Rip Ride Rockit is officially open, according to Universal Studios. As of now!

No more of this soft opening "technical rehearsal" stuff. Rockit is open for business, and Universal expects it to operate on the normal park schedule. Therefore, when the Studios open Thursday, so should HRRR.

He said the "technical rehearsal" went well. A couple of elements are not fully in place. He says the onboard video is working intermittently, although some folks have been able to purchase. (The videos of passenger rides will go for $29.95).

"We want it to be 100 percent operational as soon as possible," he says.

The moving sidewalk, designed to ease the loading of passengers, should be ready "in the next few weeks," he says.

Nice pics
http://www.orlandosentinel.com/media/photo/2009-08/48736906.jpg

http://www.orlandosentinel.com/media/photo/2009-08/48736883.jpg

http://www.orlandosentinel.com/media/photo/2009-08/48736825.jpg

Meer foto's: http://www.orlandosentinel.com/travel/attractions/orl-rip-ride-rockit-roller-coaster-photos,0,7948714.photogallery (http://www.orlandosentinel.com/travel/attractions/orl-rip-ride-rockit-roller-coaster-photos,0,7948714.photogallery)

Officieel persbericht van Universal is hier te vinden: http://www.hollywoodripriderockit.com/#/connect/news (http://www.hollywoodripriderockit.com/#/connect/news)

Eddy76
20-08-09, 21:40
Met alle verlichting op de baan en de treinen zeker.
Maar voor als je het nog niet wist het is wel een hele discoshow met die verlichting.
De LED's op de treinen kunnen namelijk van kleur veranderen en dat gebeurd de hele rit door.

chester2203
20-08-09, 22:10
hij is open al zijn er nog al eens wat storingen en vertragingen.

We hebben hem ook gedaan en hij is geweldig. Ik zat vooraan en het moment dat je over de top gaat is echt super dan recht naar beneden. Je komt los van je stoeltje dan vervolgens de looping in die je vervolgens om je as laat draaien....

zoals ze hier zeggen awsome.....

Je kan het filmpje op dvd van de rit samen met een foto kopen voor slechts $ 39,95 icl tax.....

Eddy76
29-08-09, 23:40
Is er al meer bekend over de Dueling Dragons rollercoasters bij Islands Of Adventure?
Deze zouden tijdelijk gesloten worden voor het publiek om ze de coaster een nieuw thema te kunnen geven passend bij Harry Potter.

Maar ik wil graag weten of ik deze coaster nog kan doen als ik vanaf 12 September in orlando ben, of dat ie dan al gesloten is.

chester2203
30-08-09, 04:47
vorige week was hij gewoon open. En ik denk dat hij voorlopig ook gewoon open blijft. Men had houten schotten geplaats. Achter die houten schoten zag je de contouren van het eea ontstaan. Tussen die houten schotten loop je naar de Dualing Dragons.

Rayman90
20-09-09, 13:26
Hoi,

Ik ga 30 december 2009 naar Orlando en ik zie op internet heel veel aanbiedingen voor universal studios in combinatie met andere parken.

Eentje sprak mij wel aan en dat was deze: Universal 3 Park Unlimited 7 Day Adult Ages 10+, 122 dollar dus voor Universal, Island of adventure en wet'n wild..onbeperkt in 7 dagen tijd..Dat vind ik ideaal..

Mijn vraag is of je zo'n combinatie, precies deze aanbieding wat vond op internet ook gewoon daar zelf in orlando kunt kopen?? want je ziet veel kraampjes op straat waar je discount tickets kunt kopen.

Zo niet, is het dan mogelijk op het op internet te bestellen op zo'm amerikaanse website.



Groetjes, Ray

Njit
20-09-09, 13:47
Je kan de kaarten gewoon bestellen op Internet, doen wel meer mensen.
Bij Universal zelf kosten ze overigens $125 (excl. tax). Zie hier: https://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ViewItems.aspx?Merchant=UOMainOnline&CategoryGroupExternalID=UOMain&CategoryExternalID=UOTPTLive

In Orlando zijn er ook veel aanbieders, de een iets betrouwbaarder dan de ander. Kijk anders eens in de Excel sheet van Michael voor de bekende aanbieders: Disney Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) (dit is een vergelijking voor Disney maar veel aanbieders hebben ook de andere parken in hun assortiment).

Rayman90
20-09-09, 13:58
Je kan de kaarten gewoon bestellen op Internet, doen wel meer mensen.
Bij Universal zelf kosten ze overigens $125 (excl. tax). Zie hier: https://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ViewItems.aspx?Merchant=UOMainOnline&CategoryGroupExternalID=UOMain&CategoryExternalID=UOTPTLive

In Orlando zijn er ook veel aanbieders, de een iets betrouwbaarder dan de ander. Kijk anders eens in de Excel sheet van Michael voor de bekende aanbieders: Disney Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) (dit is een vergelijking voor Disney maar veel aanbieders hebben ook de andere parken in hun assortiment).


Bedankt..

Dus het is mogelijk in orlando een ticket te kopen voor beide parken van Universal studios onbeperkt in 7 dagen..

En die excel van Michael moet bijgewerkt worden want er staat nog de oude koers van 1 dollar en 36 cent, die is nu inmiddels 1.47, dus €1 = 1.47

Njit
20-09-09, 14:10
Tegen welke dollarkoers?
Tickets die in dollars worden aangeboden worden automatisch omgerekend tegen de koers die geldt op de dag van plaatsen van het bestand, volgens www.xe.com (http://www.xe.com/), afgerond op hele centen naar beneden. Die koers staat in het bestand, maar kan desgewenst worden aangepast.


Kan je zelf ook even aanpassen dus.

Patrick
21-09-09, 10:14
Eentje sprak mij wel aan en dat was deze: Universal 3 Park Unlimited 7 Day Adult Ages 10+, 122 dollar dus voor Universal, Island of adventure en wet'n wild..onbeperkt in 7 dagen tijd..Dat vind ik ideaal..

Ben je echt van plan om naar Wet'n'Wild te gaan? Het kan behoorlijk fris zijn in December.

Teleton
21-09-09, 10:20
Het kan behoorlijk fris zijn in December.

Kan..! Maar de gemiddelde temperatuur in die maand is 23 graden, het water is verwarmd, dus is er op voorhand geen enkele reden om de zwemparken te mijden, toch?

oeps, snel weer on topic......

rob gertsen
21-09-09, 10:27
Je zou ook kunnen kijken naar een Combo ticket; Universal, Aquatica en Seaworld, 7 dagen onbeperkt bruikbaar. Deze kost 100 dollar meer maar dan kun je ook naar Seaworld. Onder andere te bestellen via Orlando Ticket Deals. Voor nog ietsje meer kun je ook een Orlando Flexticket bestellen. Zie voor details http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/tickets/4-5-park-orlando-flexticket.html

Rayman90
21-09-09, 16:41
Ben je echt van plan om naar Wet'n'Wild te gaan? Het kan behoorlijk fris zijn in December.

Ik was begin dit jaar in januari ook naar Blizzard beach gegaan en toen was het ongeveer 25 graden en het was dus heel aangenaam!


Je zou ook kunnen kijken naar een Combo ticket; Universal, Aquatica en Seaworld, 7 dagen onbeperkt bruikbaar. Deze kost 100 dollar meer maar dan kun je ook naar Seaworld. Onder andere te bestellen via Orlando Ticket Deals. Voor nog ietsje meer kun je ook een Orlando Flexticket bestellen. Zie voor details http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/tickets/4-5-park-orlando-flexticket.html

Ik zit ook nog te twijfelen, want ik wil ook seaworld bezoeken en dan kan ik in plaats van wet'n wild gewoon Aquatica doen.

Teleton
21-09-09, 17:04
Ik zit ook nog te twijfelen.

Nog meer mogelijkheden, dat twijfelt zo lekker:

Seaworld 1 parkticket $ 64.95 of 2 park $ 89.95
Universal Best deal $ 99 uitbreiden met Wet & Wild voor $ 25. Totaal $ 188 of $ 213

Afhankelijk van je keuze dus nog (Iets) voordeliger dan Flex, ($ 234) maar wel meer planning nodig omdat Seaworld 2 Parktickets 14 en Seaworld 1 park- en Universal Best Dealtickets slechts 7 opeenvolgende dagen geldig zijn.

Twijfel ze.....

Rayman90
21-09-09, 18:27
Nou in ieder geval wil ik naar Universal Studios (beide parken) en seaworld wil ik in combinatie met waterpark Aquatica maar op veel verschillende websites kom ik ongeveer op dezelfde prijs..maar denk je dat ik zulke tickets ook ter plekke in Orlando zelf op kan kopen.

Patrick
21-09-09, 18:30
Aan de poort zijn ze meestal duurder. En volgens mij kan je de 7 dagen universal pas alleen op internet kopen.

rob gertsen
21-09-09, 19:50
maar denk je dat ik zulke tickets ook ter plekke in Orlando zelf op kan kopen.

Nou dat weet ik nog niet zo zeker. Flextickets zal misschien nog lukken maar de combo tickets twijfel ik over. Ik zou thuis de keuze maken en ook vooraf je tickets in huis halen. Waarom ter plekke dat uitzoeken? Zonde van je tijd. Het kost nu eenmaal toch een schep geld en dan zou ik voor het gemak lekker de Flextickets nemen. Maximale keuze en dan hoef je ook niet te kiezen uit Wet 'n Wild of Aquatica:razz:

Rayman90
21-09-09, 20:50
Ik denk dat ik ze beide los ga kopen dan kom ik goedkoper uit want ik ga ze toch niet allemaal bezoeken(bush gardens, wet'n wild) en dan ik ben er maar van 30-12 t/m 10-01 want ik wil ook nog naar clearwater beach en miami beach..

Nog een vraagje..als je seaworld, aquatica combo ticket koopt lees je altijd dit:

''unlimited admission for 14 consecutive days!''

wat betekent dat woord 'consecutive'?

Njit
21-09-09, 21:49
Opeenvolgend. Dus als je eenmaal naar binnen bent geweest dan is je kaartje nog 14 dagen geldig.

Rayman90
21-09-09, 22:26
Oke, kun je zo'n combinatiekaartje ook kopen in Orlando die 14 geldt?

Njit
21-09-09, 22:32
Geen idee. Maar waarom zou je hem niet gewoon van te voren kopen?

Flufjuh
22-09-09, 08:58
Inderdaad, gewoon lekker alles al in Nederland (of Belgie) uitzoeken en bestellen. Als je daar eenmaal bent ga je misschien ook weer twijfelen of kun je geen verkooppunt vinden, allemaal zonde van je tijd!

Rayman90
22-09-09, 11:26
Inderdaad, gewoon lekker alles al in Nederland (of Belgie) uitzoeken en bestellen. Als je daar eenmaal bent ga je misschien ook weer twijfelen of kun je geen verkooppunt vinden, allemaal zonde van je tijd!


Oke oke, maar hoe werkt dat dan? Krijg je je ticket gemaild en moet je dat dan uitprinten en dat dan vervolgens gewoon gebruiken bij de gate in het park..

Patrick
22-09-09, 11:52
Precies, en betalen met CC.

Je kan ook je tickets laten opsturen tegen een meerpijs.

Disney heeft geen printable tickets.

Rayman90
22-09-09, 11:56
Precies, en betalen met CC.

Je kan ook je tickets laten opsturen tegen een meerpijs.

Disney heeft geen printable tickets.


Met je credidcard bedoel je? Je kan ook vast de betaalwijze doen met je mastercard..

Njit
22-09-09, 12:11
Mastercard IS een Creditcard..

Rayman90
22-09-09, 12:24
Mastercard IS een Creditcard..

hahahah juist

Patrick
22-09-09, 14:10
geeft niets hoor ;-)

Rayman90
22-09-09, 14:54
Goed. Ik heb besloten om een aantal tickets van de parken in Orlando op internet te bestellen. Heeft iemand een goede site die echt een aanrader is of waar je echt de scherpste prijzen kunt vinden.

Ik zag wel een site die supergoedkoop is. www.viator.com

Njit
22-09-09, 15:14
Kijk altijd goed of de Tax er al bij zit (6.5%).
Zelf bestellen we meestal Universal en Seaworld tickets via de eigen site van het park.
Je kan ze dan thuis printen.

Patrick
22-09-09, 15:49
Kijk altijd goed of de Tax er al bij zit (6.5%).
Zelf bestellen we meestal Universal en Seaworld tickets via de eigen site van het park.
Je kan ze dan thuis printen.

Doe ik ook al jaren, prijzen schelen niet veel en het voelt voor mij veel vertrouwder.

Rayman90
22-09-09, 15:54
Kijk altijd goed of de Tax er al bij zit (6.5%).
Zelf bestellen we meestal Universal en Seaworld tickets via de eigen site van het park.
Je kan ze dan thuis printen.

En zijn die inclusief tax? Ik lees bij de details dat je bij de gate je je photo ID moet laten zien..die heb ik wel gewoon.

Maar ik begrijp dus dat de meeste mensen die vanuit Nederland kaarten bestellen via internet dat gewoon via de officiële site doen.

Njit
22-09-09, 16:01
Bij het afrekenen wordt die er vaak wel bijgeteld. Maar je moet dus gewoon goed lezen wat er wel en wat er niet bij zit.

Teleton
23-09-09, 08:43
Ik zag wel een site die supergoedkoop is. www.viator.com (http://www.viator.com)

Nou, supergoedkoop..is deze viator in ieder geval niet. Omdat er hier al erg veel over de beste, supergoedkoopste, scherpste, etc. etc. is geschreven en dit keer op keer in vrijwel alle gevallen gewoon de site van het betreffende park is, heb ik slechts één steekproefje genomen:

Goedkoopste, beste scherpste etc. aanbieding voor Seaworld op deze site: 68.99 dollar ex. tax.

Op de Seaworldsite: 64.95 dollar.

Tweede vergelijking, want je gaat toch twijfelen als iemand anders een supergoedkope site heeft gevonden: Universal 2 parkticket bij viator 104.49 dollar en op de site van Universal 99.99 dollar.

Zullen we er maar over ophouden?

Toegevoegd:
@ Rayman90; Je hoeft het ook weer niet zo letterlijk te nemen door je bericht te verwijderen. Als je een punt inbrengt waar op gereageerd wordt, en je verwijdert je bericht, kan geen kat er meer een touw aan vast knopen, om maar eens een gevleugelde uitdrukking te gebruiken

Waar het mij om gaat dat er zo af en toe een bericht met een supervoordelig adres op het FLorum verschijnt waarin ons supervoordelige tickets beloofd worden. Uiteindelijk komt het er dan, na controle, op neer dat de bestaande informatie op het FLorum blijkt te kloppen. (Wie durfde er eigenlijk aan te twijfelen...)

Moraal van 't verhaal: Tips voor supergoedkope tickets bij supergoekope aanbieders zijn en blijven natuurlijk van harte welkom, maar check de boel even voor je je bericht plaatst...;)

Flufjuh
23-09-09, 09:13
Tweede vergelijking, want je gaat toch twijfelen als iemand anders een supergoedkope site heeft gevonden: Universal 2 parkticket bij viator 10.49 dollar en op de site van Universal 99.99 dollar.


Nou Ton, dit voorbeeldje vind ik toch wel supergoedkoop hoor! ;) :D

Maar gelijk heb je, mijn ervaring (na één Floridabezoek haha) is dat de parken zelf de beste aanbiedingen hebben. En daarnaast vind ik het ook prettiger om bij een 'bekend merk' te bestellen. :)

Teleton
23-09-09, 09:15
Nou Ton, dit voorbeeldje vind ik toch wel supergoedkoop hoor! ;) :D



#-o#-o#-o:oops::oops::oops: ..het tweede tikfoutje in de prijzen van deze week......, heb het maar snel aangepast.......

Patrick
23-09-09, 09:57
Ik dacht al dat je een mooie aanbieding voor het forum had :D

flowerscaper
23-09-09, 17:52
Is er nu een verlossend woord?

Of let ik niet goed op?

Ik zie nl door de bomen het bos niet meer en we hebben toch echt kaartjes nodig binnenkort.

Teleton
23-09-09, 18:05
Ik zie nl door de bomen het bos niet meer.

Kan het me helemaal voorstellen. Zal 't uitleggen

Forumlid Rayman90 meldde het volgende:

Ik zag wel een site die supergoedkoop is. www.viator.com (http://www.viator.com/)

Ik heb toen de proef op de som genomen en 't kwam er op neer dat de site toch niet zo supergoedkoop was. Helaas maakt ik een tikfout in de berekening....:-&

Forumlid Rayman90 haalde onderrussen zijn bericht uit dit topic, waarna de verwarring compleet werd.

Storm in een glas water, water under de bridge, niets aan de hand....

flowerscaper
23-09-09, 18:11
Oke duidelijk maar uuuhh,,

Van welke site kan ik nu het best de kaartjes kopen.

Teleton
23-09-09, 18:30
Van welke site kan ik nu het best de kaartjes kopen.

Zie bericht 29. Hangt ook een beetje af over welke tickets je precies praat. Tickets voor Seaworld en/of Universal koop je het voordeligst op hun eigen sites.

Kijk wel even goed welke combinatie voor jou het meest aantrekkelijk is, soms kan een Flexticket weer voordeliger zijn. Kijk ook even in dit bericht (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=105381&postcount=9)

Kom je er dan nog niet uit, geef dan even aan wat je precies wilt gaan doen, qua themaparken........:lol:

Rayman90
24-09-09, 22:51
Nu ben ik verward! Volgens Teleton heb ik een bericht verwijderd, maar ik heb niks verwijderd..wat heb ik dan verwijderd? En het was niet mijn bedoeling om zo'n heisa te maken over die prijzen van de tickets van die site, ik vond het een site met hele aardige prijzen.. en oke ze zijn dus niet de goedkoopste maar ik hoorde pas daarna je het beste bij de officiële sites van de parken kunt bestellen..

En ik weet nog steeds over welk bericht je het hebt die verwijderd is?

Teleton
24-09-09, 23:06
En ik weet nog steeds over welk bericht je het hebt die verwijderd is?


Oeps, ik bedoel jouw bericht 24 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=105517&postcount=24) . Ik had terug gekeken, nog eens gezocht, maar kon het niet meer vinden, daarom dacht ik dat je het had verwijderd. Daarom heb ik ook gemeld dat dat nu ook weer de bedoeling niet was. Moet ik er toch overheen gekeken hebben. Excuus daarvoor, maar voor de discussie maakt het niet zoveel uit; de site die je noemt is immers niet zo voordelig als je dacht.

Rayman90
25-09-09, 13:08
Oeps, ik bedoel jouw bericht 24 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=105517&postcount=24) . Ik had terug gekeken, nog eens gezocht, maar kon het niet meer vinden, daarom dacht ik dat je het had verwijderd. Daarom heb ik ook gemeld dat dat nu ook weer de bedoeling niet was. Moet ik er toch overheen gekeken hebben. Excuus daarvoor, maar voor de discussie maakt het niet zoveel uit; de site die je noemt is immers niet zo voordelig als je dacht.


Ja hoor, goed ja het blijkt niet zo voordelig te zijn..maar ja

maantje71
16-10-09, 07:56
halo allemaal
ik heb ook een vraagje over de tickets van universal studios.
wij vinden die 2 park unlimited erg aantrekkelijk maar zouden we deze nu al kunnen kopen en dan in mei als we er zijn kunnen gebruiken.
heeft iemand hier ervaring mee ze lang van tevoren gekocht.

Teleton
16-10-09, 09:07
nu al kunnen kopen en dan in mei als we er zijn kunnen gebruiken. Geen zorgen:
Unused tickets that are not date specific generally do not expire. However, tickets may be subject to specific expiration conditions based on first use or ticket type. Please refer to the Complete Ticket Details for your desired ticket type for details.

pumi1000
16-10-09, 09:24
halo allemaal
ik heb ook een vraagje over de tickets van universal studios.
wij vinden die 2 park unlimited erg aantrekkelijk maar zouden we deze nu al kunnen kopen en dan in mei als we er zijn kunnen gebruiken.
heeft iemand hier ervaring mee ze lang van tevoren gekocht.

Ja dat kan.

Ik heb via mail info gevraagd over dat ticket bij Universal en die stuurden mooi een mailtje terug met de gewenste informatie. De 1e dag dat je het gebruikt gaat de periode pas lopen (14 dagen). Je hebt dan 14 dagen onbeperkt toegang tot beide parken.

Njit
16-10-09, 10:16
De 1e dag dat je het gebruikt gaat de periode pas lopen (14 dagen). Je hebt dan 14 dagen onbeperkt toegang tot beide parken.

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Ze zijn tegenwoordig nog maar een week geldig:


2-PARK UNLIMITED ADMISSION

Unlimited park-to-park admission to both Universal Studios Florida AND Universal’s Islands of Adventure theme parks for up to seven (7) consecutive days
FREE admission to select live entertainment venues* at Universal’s CityWalk entertainment complex.
Ticket expires six (6) days after first day of use at either theme park or Citywalk.
Photo ID must be presented at front gate turnstile and Citywalk.
Signature may be required on ticket.
Limit of eight (8) tickets per purchase.
Parking not included.
Ticket does not include admission to Wet 'n Wild.
Ticket is non-transferable.

pumi1000
16-10-09, 10:39
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Ze zijn tegenwoordig nog maar een week geldig:


Sorry je hebt gelijk. Het was 7 dagen......ik dacht 14, maar het was 7.
Mijn vraag aan Universal was of ik dit ticket al kon kopen voor 2010 (of dat het alleen voor 2009 geldig was), hun antwoord daarop was dat het nu al kon en dat de 1e dag van het gebruik geldt voor de 7 dagen geldigheid.

Ik heb het ticket nog niet gekocht. Heb net pas de vliegtickets en hotels betaald ;).

Maar op de planning staat wel dat we beide Universal parken willen doen (misschien met optie Wet 'n Wild erbij voor 25 dollar)
Bush Gardens en Sea world ook samen als combi ticket.
Of we naar Disney gaan dat weten we nog niet, misschien als we een dag over hebben.

Hoever van te voren kopen jullie de toegangstickets dan?

Groetjes

maantje71
16-10-09, 11:27
heel erg bedankt voor jullie reacties.=D>=D>
we wisten inderdaad dat ze 7 dagen geldig waren maar het van te voren kopen daar kwamen we niet zo uit.

Flufjuh
16-10-09, 13:41
Maar op de planning staat wel dat we beide Universal parken willen doen (misschien met optie Wet 'n Wild erbij voor 25 dollar)
Bush Gardens en Sea world ook samen als combi ticket.


Kun je dan niet beter een Flex ticket kopen? Dan betaal je $279.95 voor de vijf parken die je noemt, en dan kun je naar Aquatica (als je dat wil :)). Dat is volgens mij goedkoper dan twee keer een combi.

pumi1000
16-10-09, 17:45
Kun je dan niet beter een Flex ticket kopen? Dan betaal je $279.95 voor de vijf parken die je noemt, en dan kun je naar Aquatica (als je dat wil :)). Dat is volgens mij goedkoper dan twee keer een combi.


Hoi,

Nee volgens mij niet, want seaworld en busch gardens heb je samen voor
90 dollar online (kinderen en volwassen zelfde prijs). En 2x universal met wet 'n wild kost 125 dollar (zonder 100). Dan ben je dus voor 5 parken 215 dollar per persoon kwijt........vreemd toch dat het flexticket dan 279 dollar kost?

Teleton
16-10-09, 17:58
vreemd toch dat het flexticket dan 279 dollar kost? Je kunt het niet helemaal zo vergelijken. Met een Flexticket kan je gedurende 14 aaneengesloten dagen naar de themaparken van je keuze, inclusief Universal. Met de Universal e-tickets kan je slechts 7 aaneengesloten dagen. De Seaworld meerdagen tickets zijn ook weer 14 dagen geldig. Het hangt dus van je persoonlijke planning af, welke ticket het voordeligst uitkomt.

pumi1000
16-10-09, 18:35
Je kunt het niet helemaal zo vergelijken. Met een Flexticket kan je gedurende 14 aaneengesloten dagen naar de themaparken van je keuze, inclusief Universal. Met de Universal e-tickets kan je slechts 7 aaneengesloten dagen. De Seaworld meerdagen tickets zijn ook weer 14 dagen geldig. Het hangt dus van je persoonlijke planning af, welke ticket het voordeligst uitkomt.


Ja dat klopt. Maar Seaworld en Bush Gardens zijn ook 14 dagen geldig, en de andere 3 parken dan 7 dagen. Ik vnd het alleen een beetje vreemd dat zo'n flexticket dan duurder is. Aquatica zit er dan wel bij.

Eigenlijk hebben we voor ieder park 1 dag gepland. We gaan tussendoor ook nog naar Miami en Key West om weer in Orlando te eindigen. En ik heb gezien dat er een space shuttle lancering gepland staat op 14 mei, misschien is dat ook leuk om naar toe te gaan.

Maar als het ticket het toelaat kun je natuurlijk altijd nog gebruik maken van wat extra uurtjes in die parken :grin:

Iris02
20-10-09, 22:02
Kijk eens bij www.undercovertourist.com (http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/universal-studios-florida.html#196). Hier is een flexticket 217,95. Goedkoper heb ik ze nog nergens kunnen vinden.

pietje
21-10-09, 11:00
Sorry je hebt gelijk. Het was 7 dagen......ik dacht 14, maar het was 7.


Betekent unlimited dat je alle 7 dagen een park zou kunnen bezoeken? En kan je ook 's morgens een park bezoeken, weggaan, en dezelfde middag weer terug komen??
Pietje

Njit
21-10-09, 11:09
Dat is wat het betekent ja. Ook 's morgens naar de Studios, 's middags naar Islands of Adventure en 's avonds weer terug naar de Studios is mogelijk.

Je print is trouwens je ticket. Dus zorg ervoor dat het allemaal een beetje leesbaar blijft (stop het in een plastic mapje of print een reserve-kopie uit).

pumi1000
14-12-09, 13:46
@NJIT:
Je print is trouwens je ticket. Dus zorg ervoor dat het allemaal een beetje leesbaar blijft (stop het in een plastic mapje of print een reserve-kopie uit).

Ik wil vandaag de tickets gaan bestellen, maar zijn de tickets die je besteld op de Universal Site etickets?

Bij Seaworld zag ik het wel duidelijk staan dat het etickets zijn (in combinatie met Bush Gardens) maar bij Universal niet.

Groetjes

Njit
14-12-09, 14:00
Bij Full Details staat dat je voor Print@Home of Will Call kan kiezen.
Print@Home zijn e-tickets..

pumi1000
14-12-09, 14:05
Dat was een snelle reactie. Dat ga ik even zoeken en vanavond bestellen.

Bedankt!!!!


Heb meteen even gekeken en zag dat je het pas kon zien als je al op de tickets hebt geklikt en dan weer bij full details moest kijken, daar zag ik het onderaan staan. Vanavond ga ik ze gelijk bestellen als ik thuis ben.

Wittmann
15-12-09, 11:28
Kan ik nu al een combiticket aankopen, om dit ticket te gebruiken begin april?
Mocht het nodig zijn uiteraard, ik heb er geen idee van of ze hun prijzen jaarlijks verhogen.

pumi1000
17-12-09, 10:54
Hoi,

Ja je kunt het nu al kopen. Ik heb een email teruggehad van Universal nadat ik dit ook gevraagd had. Ook belde er zelfs iemand van Universal en heb ik het ook telefonisch gevraagd.

Het ticket heeft geen uitertste datum (expiration date). Pas als je het de 1e keer gebruikt is het 7 dagen geldig.

Ik heb maandag ook de 2 park unlimited tickets gekocht voor mei 2010, meteen in de email gekregen en geprint.

Groetjes

Wittmann
18-12-09, 08:50
Owkeej, bedankt!

EllenVervloet
05-01-10, 12:51
Het klinkt misschien raar voor de pretpark-die-hards :D maar wij zijn niet echt pretparkfreaks en zijn dus ook niet langer dan 2 dagen in Orlando...

We willen 1 dagje de Studios doen (hebben dat ook in LA gedaan en was wel leuk) en dan nog n dagje Seaworld.

Ik heb al overal een keertje de zoekmotor doorgezocht, maar de meesten onder jullie zoeken toch combo's van een week in pretparken, en das nou net niét waar ik op zoek naar ben...

Bestaat een combo van Universal + Seaworld? Ik vond het ook niet meteen terug op de site van Universal, dus misschien beter elk entree apart te betalen?

Graag jullie advies! ;)

Bedankt alvast!

Groetjes
Ellen

Njit
05-01-10, 12:55
Er bestaat een combo. Maar dan heb je alle parken die je maar kan bedenken. En dat wil je niet :)
Los kopen dus (wel online van te voren doen, scheelt weer)

ORLANDO FLEX TICKET PLUS (http://www.buschgardens.com/Bgt/Purchase/Visitors.aspx)

http://www.buschgardens.com/Bgt/Images/Purchase/Ticketing/Logos/BGT.png (http://www.buschgardens.com/Bgt/Default.aspx)+ http://www.buschgardens.com/Bgt/Images/Purchase/Ticketing/Logos/SWF.png (http://www.seaworld.com/orlando/)+ http://www.buschgardens.com/Bgt/Images/Purchase/Ticketing/Logos/APO.png (http://www.aquaticabyseaworld.com/) +http://www.buschgardens.com/Bgt/Images/Purchase/Ticketing/Logos/IA.png + http://www.buschgardens.com/Bgt/Images/Purchase/Ticketing/Logos/US.png +http://www.buschgardens.com/Bgt/Images/Purchase/Ticketing/Logos/WW.png

EllenVervloet
05-01-10, 13:26
Bedankt Njit!

Dacht ik al... maar je weet maar nooit ;-)

Groetjes,
Ellen

an25
05-01-10, 14:36
Er bestaat ook zoiets als een combo ticket , dan kies je zelf welke parken je wilt, is nog iets voordeliger dan de flexticket, maar dat ligt er aan welke parken je wilt bezoeken. De tickets zijn 14 dagen geldig vanaf de 1e dag van gebruik.
zie onderstaande sites


http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/attraction-ticket-prices/4-park-orlando-ticket.htm

http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/seaworld/index.html

belgske
11-01-10, 18:50
Shit,

Vandaag ging ik het hotel en de Unlimited tickets ($99, excl) vastleggen.
Blijkt dat Universal een zelfde systeem als Disney hanteert.
Het wordt nu dus een stukske duurder, als je als vb de 7d Unlimited pass neemt.:-(

Hoe meer dagen je neemt, hoe goedkoper.
Wil je de 2 parken op een zelfde dag doen, betaal je extra.

Het mooie, nu ja mooie, is dat ik afgelopen week nog tegen mijn vrouw zei dat het me niet zou verbazen dat Universal zijn ticket systeem zou aanpassen naar aanleiding van de komst van The Wizarding World of Harry Potter. En lap, het is zover.:-x

pumi1000
11-01-10, 19:46
Ik ben ook even gaan kijken op de universal site en het ziet er inderdaad helemaal anders uit!!

Ik heb ze gelukkig 3 weken geleden besteld voor ons drieën (2 park unlimited 7 days) en betaalden 100 dollar pp ex tax (totaal 227 euro).

Ben erg benieuwd wanneer Harry Potter dan zal openen.


Groetjes

[verwijderd]
11-01-10, 20:42
Snel elders de kaartjes bestellen dus voor de oude voorwaarden en prijs.

belgske
11-01-10, 21:36
@ verwijderd,

thanks, ik heb ze net bij undercovertourist voor $108.00 nog kunnen bestellen.

Groetjes,

[verwijderd]
11-01-10, 22:49
ik ook ;-) Was meteen op jacht gegaan naar die kaartjes.

Teleton
12-01-10, 08:55
Ook op het gebied van de jaarkaarten is er best veel veranderd. De Powerpass is voortaan alleen nog maar beschikbaar voor Florida Residents.

De aantrekkelijke combinatie Preferred Pass (met gratis parkeren) en Powerpass (zonder parkeren) behoort dus helaas tot het verleden. Een preferrred pass kost nu $ 229,99.

Lea
12-01-10, 09:37
Zit me ook al te bedenken of de flex ticket ook niet duurder gaat worden nu universal de prijzen zo verandert heeft.

Anders vlug bestellen.

belinda680
12-01-10, 09:58
de kaarten voor Universal zijn toch alleen voor Amerikanen en Canadezen of ben ik nu een beetje dom:roll::roll::roll:
gr Belinda

[verwijderd]
12-01-10, 10:34
Hoe bedoel je dat? De toegangskaarten zijn voor iedereen alleen de jaarkaarten daar zat nu begreep ik een kaart bij voor alleen Florida inwoners, maar de andere kaarten kan je gewoon kopen anders wordt het wel erg rustig in het park.

belinda680
12-01-10, 11:02
ik bedoel de kaarten bij undercover tourist grBelinda

[verwijderd]
12-01-10, 11:17
Nee hoor, die worden ook gewoon naar Nederland verstuurt, heb ze daar ook gisteren besteld en zal ze over ongeveer 10 dagen ontvangen.

rarossel
12-01-10, 11:23
Ik heb ze ook als een speer besteld bij Undercover Tourist voor 108 $.

belinda680
12-01-10, 12:25
Ik ook !!!!!!!!

Yftie
12-01-10, 13:18
Hoe zit het met het orlando flexticket? Blijft dat aan dezelfde prijs?

pascalbrouwers
12-01-10, 13:23
Nee hoor, die worden ook gewoon naar Nederland verstuurt, heb ze daar ook gisteren besteld en zal ze over ongeveer 10 dagen ontvangen.

Klopt wat er geschreven wordt.
De kaarten zijn alleen voor amerikanen en canadezen, maar je kunt ze wel bestellen.

Lijkt mij sterk dat de kaarten gecontroleerd worden aan de ingang vd parken.
In het verleden bestelde ik ook altijd kaarten die alleen voor britten waren, en nooit een haan naar gekraaid..

Hoe lang zijn deze kaarten geldig, voordat je ze gebruikt...


Greetz,
Pascal

Teleton
12-01-10, 14:31
Hoe zit het met het orlando flexticket? Blijft dat aan dezelfde prijs? Tsja, wie zal 't zeggen... Ik ben bang dat je er op kunt wachten dat die ook wat duurder worden.

maantje71
14-01-10, 08:08
inderdaad de flextickets zijn ook verhoogd.
ik heb ze net voor de kerst gekocht bij undercover voor 218.50 dollar
nu zijn ze 247,95 dollar dat scheelt toch wel aardig wat zeker als je er 6 besteld hebt.
ik had ze ook binnen 10 dagen in huis

Lea
14-01-10, 08:15
Ik heb gister de flex plus besteld voor 284 en nog wat.
Weet niet meer wat daar de prijs van was voor de verhoging en voor mij maakt het niet zo veel uit zijn maar 2 kaarten maar inderdaad als je er een stuk of 6 nodig hebt kan de verhoging toch aardig oplopen.
Ben benieuwd wanneer ze binnen komen in de bestelling stond 29 januari.

Vdmeeren
23-01-10, 11:29
Zijn er personen die mij eventueel zouden kunnen zeggen of zij ervaringen hebben bij het engelse ATTRACTION TICKETS kantoor bij het bestellen van Orlando pretparken tickets.

an25
25-01-10, 15:47
Bedoel je deze site?
goede ervaringen mee, vorig jaar tickets besteld en binnen een week alles keurig thuis bezorgd met de post (wordt aangetekend bezorgd).

http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/

Micktomar
26-01-10, 07:59
Ook wij hadden vorig jaar bij hetzelfde buro als An25 tickets gekocht, verliep prima.
Ik kwam ook deze site tegen en die is met sommige tickets goedkoper, dus misschien even vergelijken?
www.orlando-ticket-deals.co.uk

sivec-one
26-01-10, 22:41
Bedoel je deze site?
goede ervaringen mee, vorig jaar tickets besteld en binnen een week alles keurig thuis bezorgd met de post (wordt aangetekend bezorgd).

http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/
Super, heb er ook tickets op gevonden. We willen zeker naar Seaworld gaan, Island of adventure, Universal studios & Buch gardens gaan

Normaal zouden we dan de Orlando Flex tickets plus kopen:
Aquatica
Universal Studios
Islands of Adventure®
SeaWorld® Orlando
Wet 'n Wild® Orlando
Busch Gardens® Tampa Bay
plus Universal CityWalk®op undercovertourist.com voor 284,95 dollar (202 euro)

Maar op deze site is het volgende te koop:
Orlando Combo Ticket Deals - Exclusive to ATD

5-Park Orlando Combo Ticket:
Enjoy all the same benefits as the 4-Park Orlando Ticket with the addition of Busch Gardens® Tampa Bay where you can explore exotic terrain, get up close to wildlife and experience wild rides including floorless SheiKra®, North America’s first dive coaster.


Plus your 5-Park Orlando Ticket includes free return coach transportation to Busch Gardens from Orlando aboard the Busch Gardens Shuttle Express. The journey takes around 90 minutes. This service departs from SeaWorld Orlando and various locations in the International Drive and Kissimmee areas. Service may be subject to change.

AquaticaTM - Orlando's newest water theme park brought to you by SeaWorld. From Tube slides to playful dolphins to tranquil and rapid rivers, the fun is endless as the sea.
SeaWorld® Orlando - the world's best loved marine park where you can enjoy up-close animal encounters, plunge down the rides and be amazed by the spectacular Shamu® show Believe®. Don’t miss the brand new mega attraction, Manta, now open!
Universal's Islands of Adventure® - feel the rush of adrenalin as you experience innovative thrills and unexpected adventures as you journey through five remarkable islands. Don’t miss The Incredible Hulk Rollercoaster® and The Amazing Adventures of Spider-Man®.
Universal Studios® - jump into the action of your favourite films at the number one movie and TV based theme park in the world. Experience The Simpsons Ride - voted 'Best New Theme Park Attraction' for 2008 by Theme Park insider and be one of the first to ride the brand new Hollywood Rip Ride Rocket opening in summer 2009.
Plus your ticket also includes 14 consecutive days entrance to Universal CityWalk® - With fabulous live entertainment, sizzling nightclubs, an incredible variety of restaurants and shopping, plus a 20-screen movie theater, CityWalk makes your nights at Universal Orlando® Resort every bit as exciting as your days.*

*The Universal CityWalk® component of a ticket is not valid for separately ticketed concerts and special events. Some venues require ages 21 or older for admission. Valid photo ID required. Does not include admission to Universal Cineplex 20, an AMC Theatre or the Blue Man Group show. Subject to availability.
Iemand hier ervaring mee met dit ticket?
Het zou Sub Total: £152 of 174 euro zijn... Iemand dit ticket al gekocht? Of nog positieve ervaringen met deze site? of heeft een Flex pas nog meer voordelen?

ruthytje
31-01-10, 13:17
sorry dat ik een onnozel vraag stel, maar volgens de voorwaarden, leveren atd en otd enkel aan uk klanten, vul je misschien de land in de county veld of hoe omzeil je het?
thx

Marita
03-02-10, 11:48
Hallo medeflorumers,
ook ik zou net als ruthytje graag willen weten hoe dat dan gaat met die tickets, omdat er inderdaad staat alleen voor uk klanten. We willen graag tickets bestellen
maar wachten nog op antwoord. Ik weet ook wel dat velen de tickets bestellen bij atd en otd. Doen ze dan niet moeilijk ivm een nederlands adres?

Help we eigenlijk ik :-D wil graag de tickets bestellen het kriebelt.

Groetjes Marita

Lady-M
03-02-10, 16:35
sivec-one, de Flex Tickets Plus geven ook toegang tot Busch Gardens en de combo tickets niet. Bovendien kun je met de Flex tickets 14 dagen gebruik maken van alle parken en met die combo tickets geldt dat dacht ik alleen voor Seaworld en Aquatica. In Universal enzo kun je geloof ik maar een of twee keer naar binnen. Wij willen persé ook naar busch Gardens, dus wij gaan voor de Flex Tickets Plus.

Marita, ik weet niet wat atd en otd is, maar ik zou ze gewoon bestellen. Als het niet kan, wat ik niet geloof, merk je dat vanzelf in het bestelproces. Bij undercover tourist kun je ze gewoon bestellen, heb ik vorige keer ook gedaan.

belinda680
03-02-10, 16:59
Ik heb ze ook bij UT besteld en binnen 10 dagen had ik ze in huis

Marita
04-02-10, 10:02
Even een aanvulling.
ATD-Attraction-Tickets-Direct.co.uk
OTD=Orlando-Tickets-Deals.co.uk
Kopen jullie bij UT dan tickets voor US en Canadian citizens only? En zo ja controleren ze daar dan niet op.
Groetjes Marita

belgske
04-02-10, 15:15
Even een aanvulling.
ATD-Attraction-Tickets-Direct.co.uk
OTD=Orlando-Tickets-Deals.co.uk
Kopen jullie bij UT dan tickets voor US en Canadian citizens only? En zo ja controleren ze daar dan niet op.
Groetjes Marita

Het antwoord is ja en controle gebeurt bij mijn weten niet. Ikzelf heb ook tickets gekocht en daar staat niets op voor US en/of canadian citizens.
Het enige wat je nog moet invullen is je voor- en achternaam + handtekening, that's it. Ik zou me daarover geen zorgen maken.

rob gertsen
04-02-10, 18:51
Gewoon kopen die Tickets en naar je Nederlandse adres laten bezorgen. UCT doet dat en ik heb zelf prima ervaringen met OTD. Geen hond in de parken is geïnteresseerd waar je de tickets vandaan hebt en of je wel Engels spreekt. Je kaartje in de scanner, door het poortje en genieten maar.
Nog even een tip: zorg dat je je naam op het kaartje zet want daar vroegen ze bij Sea World (flexticket) wel om.

Marita
04-02-10, 21:53
Dank jullie wel.

dejo
05-02-10, 11:12
Hallo allen,
Ik wil de orlando flex tickets kopen via een familie lid in Florida. Zij krijgt namelijk the florida resident discount. Heeft iemand hier ervaring mee voor wat betreft contole aan the gate.

Alvast bedankt.

Teleton
05-02-10, 12:41
Heeft iemand hier ervaring mee voor wat betreft contole aan the gate.

Bij de controle kan er naar je ID worden gevraagd.....Ons is het met de jaarkaart al een paar keer overkomen.

giovannirombaut
08-02-10, 11:25
Bij de controle kan er naar je ID worden gevraagd.....Ons is het met de jaarkaart al een paar keer overkomen.

Ja, dat zou ik ook graag eens willen weten. Heb ook een kennis in Orlando die wat kon regelen maar het zou wel jammer zijn als je er staat en in de """" zit als ze je niet binnen laten ... [-X

Teleton
08-02-10, 12:01
in de """" zit als ze je niet binnen laten ... [-X ..en die kans is dus levensgroot. Ook (juist?) op drukke dagen, wanneer je denkt dat ze nooit zullen controleren omdat het zo ophoudt, vragen ze gerust naar je ID. Wij hadden het zelfs twee keer op één dag; één keer bij de parking en één keer bij de entree. Ik zou zelf het risico niet nemen, want je bent, volgens de voorwaarden, je tickets en je geld kwijt als je bij fraude wordt betrapt.

rob gertsen
08-02-10, 14:32
. want je bent, volgens de voorwaarden, je tickets en je geld kwijt als je bij fraude wordt betrapt.

Maar dat geldt toch alleen als je tickets of passes neemt die voor residents zijn bedoeld? Een UK ultimate ticket in je bezit....... zou dat een probleem opleveren?

Teleton
08-02-10, 15:11
Maar dat geldt toch alleen als je tickets of passes neemt die voor residents zijn bedoeld? Yip, Rob. Klopt, het ging volgens mij over de vraag over florida resident discount tickets Uit eigen ervaring weten we dat de IDees aan de poort steekproefsgewijs worden gecontroleerd.

Voor de UK tickets zou ik eigenlijk best eerst de kleine lettertjes eens precies willen zien. Persoonlijk lijkt het me geen probleem om ze te kopen, maar zolang ik de voorwaarden niet heb gezien kan ik het niet bewijzen.

corrus
08-02-10, 15:23
Indien je Florida Resident tickets koopt, willen ze een photo ID uit Florida zien bij aanschaf... :D
Een FL rijbewijs is al voldoende...

Teleton
08-02-10, 15:34
Indien je Florida Resident tickets koopt, willen ze een photo ID uit Florida zien bij aanschaf... :D
... Klopt. Da's dus het probleem niet voor de vraagsteller uit bericht 31. Dat ID heeft z'n familie vast, dus aanschaffen is zo gepiept. Het probleem ontstaat als hij met dat ticket van z'n floridiaanse tante naar binnen wil en z'n ID wordt gecontroleerd........tenzij hij natuurlijk erg op z'n tante lijkt en hij ook haar ID kan gebruiken...:mrgreen:

Marita
19-02-10, 20:13
Hallo allemaal,

Ik zag net bij attraction-tickets-direct.co-uk Disney&Universal Combo pass voor 299 pond. Iemand deze al eens gekocht? Nog nooit ergens anders gezien.

Teleton
20-02-10, 08:44
Hallo allemaal,

Ik zag net bij attraction-tickets-direct.co-uk Disney&Universal Combo pass voor 299 pond.

Kijk ook even in hun voorwaarden:


Attraction Tickets Direct hold contracts with all the major Parks and Attractions throughout the US and for contractual reasons we regret that we are not permitted to sell to customers outside of the United Kingdom. Sorry for any inconvenience this may cause. We do have an office in Dublin for ROI customers. See www.attractionticketsdirect.ie (http://www.attractionticketsdirect.ie)

Marita
20-02-10, 18:54
Dank je Teleton,

was ook te mooi om waar te zijn.Volgende keer zal ik toch maar even verder kijken dan mijn neus lang is.

Teleton
21-02-10, 10:14
even verder kijken Probeer het eens hier (https://www.onlineflorida.co.uk/ProductView.aspx?PIV=1), daar vind ik zo'n clausule niet. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

margriet
22-02-10, 10:29
Wij willen 1 dag naar Magic Kingdom, 1 dag naar Universal en 1 dag naar Seaworld.
Welke tickets raden jullie aan en waar te kopen?
Kreeg net bericht van Undercover Tourist dat ik wel Seaworld tickets kan kopen bij hun maar dat Universal niet buiten de US/Canada verkocht wordt via hun????
Bij Ticketmania moet je tegenwoordig ook betalen voor het opsturen. $43,50 via FedEx. Wie heeft er goede tips?
Bedankt.

corrus
22-02-10, 10:32
1 dag Seaworld: Online bestellen bij www.seaworld.com (http://www.seaworld.com)
1 dag Disney's Magic Kingdom: Aan de kassa kopen van het park zelf.

Njit
22-02-10, 11:03
En universal ook gewoon online bestellen. Deze kun je thuis printen.

belinda680
22-02-10, 12:37
Ik vind het vreemd van Undercover Tourist wat ik heb ze daar vorige maand besteld van Universal en ook gewoon gekregen binnen 10 dagen.
gr Belinda

r.theys
24-02-10, 11:40
Kan er iemand mij vertellen welke tickets ik het beste kan aanschaffen voor Universal studios?
Onze planning is bezoek aan de twee thema parken op 3/4 , 8/4 en 9/4 2010 inclusief de optredens tijdens Mardi Gras.
Heb op de site van Universal zelf het volgende gevonden , maar weet niet of er mischien iets beter bestaat.
3-Day Base + Park to Park Access Ticket 140$ PP

Njit
24-02-10, 13:05
Zo leer ik ook wat bij. Universal had vorig jaar nog de 2-Park Unlimited Access passen (wat nu de 7-dagen pas is). Maar ze zijn zo te zien de Disney kant opgegaan.

Ik denk dat je het juiste ticket hebt uitgekozen. Je kan met deze pas 3 bezoeken brengen binnen 14 dagen.

Niels82
07-03-10, 17:01
Ligt het aan mij of wordt het steeds duurder?

Ik heb namelijk de kaartjes opgezocht via de site en zie nu 110,- staan voor beide parker in 1 dag.

Iemand nog een goede site of tip voor kaartjes?
Ik kan namelijk nergens meer iets vinden over die express tickets wanneer je geen hotel erbij boekt. Alleen de VIP tickets maar dat gaat me iets te ver.

xinhier
07-03-10, 17:10
hallo,

heb mijn tickets hier gekocht

http://www.attractionticketsdirect.ie/universal-orlando-resort/index.htm


2 parken van universal 96 euro onbeperkt bezoek voor 14 dagen

christel

baluga
08-03-10, 09:36
Na het betalen van de deposit van de door ons te huren villa, kregen we deze tip mee van de locale agent. www.ksgtickets.com (http://www.ksgtickets.com)
Zoals ik hier kan zien kosten de kaartjes omgerekend $ 110 ex tax. (+/- 81 euro ex tax)

Oeps, typefoutje van mijn kant.. Het moet zijn www.kgstickets.com (http://www.kgstickets.com)

Teleton
08-03-10, 10:00
Het moet zijn www.kgstickets.com (http://www.kgstickets.com) Even snel één steekproefje genomen. Voor een 2 parkticket ben je bij deze broker 48 cent voordeliger uit dan bij Universal. Een ééndaags ticket voor 1 Universal park kost hier weer iets (68 dollarcent) meer dan een e-ticket op de site van Universal. Bovendien moet je het ticket ophalen, of je betaalt extra wanneer het naar je huisadres wordt gestuurd terwijl je het e-ticket direct in de mailbox krijgt.

't is maar net wat je wilt, maar deze aanbieder onderscheidt zich, voor wat betreft de steekproef, in ieder geval niet echt. 't Blijft dus een kwestie van goed vergelijken.

baluga
08-03-10, 10:04
Bedankt voor je check Teleton. Het klinkt dus leuker als dat het in werkelijkheid is. Voor shipping vragen ze $20 naar Canada en UK. Heb ze gemaild met de vraag of ze ook naar NL kunnen shippen en de kosten daarvan, maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. En dankzij jou hoeft dat ook niet meer;))

margriet
08-03-10, 17:53
Ik heb een beetje het zelfde dilemma.

Wil graag naar Universal maar eigenlijk alleen maar naar de nieuwe Harry Potter op Adventure Island.
Hoe lang doe je erover om van het ene park naar het andere te komen?
Aangezien ik niet zeker weet dat Harry Potter in de eerste week van mei open is, twijfel ik dus nog over een 1 day ticket voor 1 of 2 parken...
Advies is welkom.

Ta2 Gerrit
08-03-10, 18:21
Als je bedoelt hoe lang het duurt tussen Universal en Island of Adventures ?
Een stief kwartiertje :-), als je kalm aan doet, te voet, ze liggen nl. naast elkaar.