PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bibike

bibike
04-02-07, 18:47
Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen: ik ben Bibike, ik ben 30 jaar en woon samen met mijn man in Zuid-Limburg. We zijn al jaren lang fan van Disneyland Paris en hebben onlangs besloten naar Disneyworld in Orlando te gaan volgend jaar. Ik ben nu dus druk informatie aan het verzamelen over Florida om er een onvergetelijke vakantie van te maken.

groetjes Bibike

Mickey99
04-02-07, 18:59
Welkom op dit leuke en gezellige forum!

Als je een fan bent van Disneyland Parijs dan zul je in Orlando je ogen uitkijken! Pas op want het is zeer verslavend en voor je het weet ben je ook besmet met het Floridavirus ;-)

Voor jullie trip voor volgend jaar heb je nog voldoende tijd om je goed voor te bereiden en op dit forum zul je heel veel goede info en tips vinden.

Gebruik de zoekfunctie en als je er niet uitkomt of iets niet kunt vinden...... gewoon vragen!

Alvast heel veel succes met alle voorbereidingen en veel lees- en postplezier hier op het forum.

Groetjes,
Sonja

Michael66
04-02-07, 19:01
Be prepared for the Disney-........!!!!!!!!!!!

Geen idee hoe je het zegt, mar weet wel dat je na je bezoek aan de echte Disney World in Orlando absoluut het verschil met DLP zult weten. En dan bedoel ik: DLP is absoluut "anders".

Ik wens je daarom vooral veel plezier, veel nieuwe dingen en veel nieuwe, echte belevenissen.

calypso
05-02-07, 07:01
Welkom op dit forum Bibike, altijd leuk om weer een Limburger erbij te hebben :-)

Informatie vind je hier genoeg, gebruik de zoek funtie goed en veel!
En als je nog vragen hebt gewoon stellen krijgt altijd wel antwoord.

En zoals Micheal66 zei Disney World is niet echt te vergelijken met DLP, omdat het veel mooier en groter is dan DLP