PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Orangedevil: 16/04-30/4 2007



Orangedevil
01-02-07, 01:06
OP 16 april gaan we naar Orlando waar we een villa hebben in Kissimmee.

Ik heb alvast een schemaatje gemaakt maar dat is meer voor de voorpret daar kunnen ter plekke nog wijzigingen in komen. Als we terug komen zal ik ook het reisverslag hier neer zetten.

Dag 1: Amsterdam-Washington-Orlando. Naar de villa toe en verder bijkomen van de reis.

Dag 2: Wat relaxen in de villa,boodschappen doen (ook voor de BBQ http://www.orlandotips.nl/phpBB2/images/smiles/icon_twisted.gif ) en naar Old Town.

Dag 3: MGM Studio's,midgetgolven

Dag 4: Blizzard Beach,
City Walk

Dag 5: st. Augustine en Daytona Beach

Dag 6: Busch Gardens, s'avonds Old
Town

Dag 7: Epcot,Downtown Disney

Dag 8: Gator land en winkelen en s'avonds naar Tampa voor honkbalwedstrijd Devil Rays-Yankees.

Dag 9: Magic Kingdom

Dag 10: Typhoon Lagoon, misschien cirque de soleil

Dag 11: Kennedy Space Center

Dag 12: Animal Kingdom,midgetgolven

Dag 13: Misschien Universal of nog een dagje zwempark.

Dag 14: Orlando-Washington-Amsterdam

Dag 15: Thuiskomst

Beetje opgedeeld zodat de zwemparken wat uitelkaar liggen en Disney ook wat verspreid.
We gaan dit jaar niet naar Seaworld en Universal.(misschien 1 dag een Universal park op het einde) want daar zijn we in September in LA al geweest. In Orlando uiiteraard ook al eens.

Eric
01-02-07, 01:09
Dag 7: Epcot en downtown Disney lijkt mij niet zo'n gelukkige combinatie.
Epcot is heel veel lopen, en als je wat blijft eten, wordt het meestal erg laat.
Voor de rest: Toppie.
Eric

Orangedevil
01-02-07, 01:34
Dag 7: Epcot en downtown Disney lijkt mij niet zo'n gelukkige combinatie.
Epcot is heel veel lopen, en als je wat blijft eten, wordt het meestal erg laat.
Voor de rest: Toppie.
Eric

Ja je hebt gelijk. Misschien is het na zo'n dag beter om uit te rusten:razz:
Downtown gaan we ook heen om te eten maar dat kunnen we eiigenlijk ook doen in Epcot en helemaal als we tot het vuurwerl wachten.
Maar de dingen s'avonds kunnen altijd gewijzigd worden.\\:D/

calypso
01-02-07, 07:38
Mooi schema, goede verdeling van alles. Ziet eruit dat je zo veel plezier hebt aan alles, en genoeg tijd neemt voor alle parken. !