PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: RoyFamily



RoyFamily
31-01-07, 21:58
Hallo,

Graag wil ik ons even voorstellen. Wij zijn Marja en Alain en komen met onze kinderen Isabel en Anique uit Alphen aan den Rijn. In 1990 zijn wij al eens met vrienden in Florida geweest. Onze wens om nog eens met onze dochters (een tweeling van 9 jaar) te gaan gaat komende zomer uitkomen: van 28 juli t/m 19 augustus zitten wij in Florida!
Op dit forum heb ik al veel informatie verzameld die ons prima geholpen heeft bij het boeken van onze reis. Voor nadere informatie ga ik dan ook zeker dit forum gebruiken.

Groet,
Alain

pascalbrouwers
31-01-07, 22:06
Hallo,

Graag wil ik ons even voorstellen. Wij zijn Marja en Alain en komen met onze kinderen Isabel en Anique uit Alphen aan den Rijn. In 1990 zijn wij al eens met vrienden in Florida geweest. Onze wens om nog eens met onze dochters (een tweeling van 9 jaar) te gaan gaat komende zomer uitkomen: van 28 juli t/m 19 augustus zitten wij in Florida!
Op dit forum heb ik al veel informatie verzameld die ons prima geholpen heeft bij het boeken van onze reis. Voor nadere informatie ga ik dan ook zeker dit forum gebruiken.

Groet,
Alain
Welkom Alain,
Info zul je hier in overvloed krijgen.
Ben benieuwd hoe jullie planning eruit zal zien.

Gaan jullie rondtrekken, of alleen in de buurt van Orlando verblijven.


Veel succes met de voorbereidingen.

Groet,
Pascal

RoyFamily
31-01-07, 22:19
Ons reisschema ziet er alsvolgt uit:
Aankomst Miami (1 nacht), Key West (2 nachten), Fort Meyers (2 nachten), Tampa (2 nachten), Orlando (10 nachten), Titusville (2 nachten) en Miami (3 nachten) en vertrek.
Alles is al geboekt via AV, vlucht, hotels, auto en in Orlando zitten we in een appartement.

Groet,
Alain

Eric
31-01-07, 23:00
Mooi schema, niet óverdone' , houden zo !!
Eric

Mickey99
01-02-07, 07:40
Welkom op dit leuke forum!

Wat een leuke trip! Erg leuk om na zo'n lange tijd weer die kant op te gaan. Er zal voor jullie veel veranderd zijn. Jullie dochters zullen het zeker geweldig vinden, vooral de tijd in Orlando is voor hun natuurlijk super!

Veel lees- en postplezier hier.

Groetjes,
Sonja

Michael66
01-02-07, 18:43
... van 28 juli t/m 19 augustus zitten wij in Florida!
Da's mooi, kun je vast even checken of Orlando nog in goede staat is en mij op de hoogte stellen ... dan weet ik waar ik aan toe ben als ik twee dagen later arriveer! :p

Bereid je maar voor op drie weken met erg warm weer, en geen enkele hurricane. De afgelopen jaren ben ik ook steeds rond die tijd geweest, en alle keren was het erg warm / heet, en zijn de hurricanes bij me uit de buurt gebleven. En dat wilde ik komend jaar zo voortzetten. Ben blijkbaar onder een goed gesternte geboren ....:-({|=

mickmak
01-02-07, 20:26
Hee collega, het aftellen is nu echt begonnen.:p:-P:-P

Jackie