PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW Resorts: Vragen en Tips!



kol
05-05-06, 23:26
Hallo allemaal,

Wij hebben op mousesaver.com gelezen, dat er diverse soorten kortingen mogelijk zijn, als je telefonisch een reservering maakt . (Met een bepaalde code.)

Onze vragen zijn:

- Heeft iemand ervaring met het gebruik van ANWB kaart waar het AAA logo op staat?? Kun je hiermee de amerikaanse AAA korting mee krijgen?? Op de kaart van dit jaar staat ARC europe Show your card.

- Heeft iemand ervaring met de annual pas (jaarkaart) of en hoeveel korting er wordt gegeven op een hotelkamer.

Roger en Nicole

mattrob
06-05-06, 04:43
- Heeft iemand ervaring met het gebruik van ANWB kaart waar het AAA logo op staat?? Kun je hiermee de amerikaanse AAA korting mee krijgen?? Op de kaart van dit jaar staat ARC europe Show your card.



Jazeker, die kaart kan je gewoon overal gebruiken als 'AAA' kaart. Ik heb bij meerdere hotels deze korting aangevraagd. In principe zouden ze er om moeten vragen bij inchecken, maar dat is bij mij nog nooit gebeurd. Er staat op de kaart een landencode van 3 cijfers, die wordt soms weleens gevraagd.

Michael66
06-05-06, 04:48
In de Kampioen van vorige maand stond ook dat je op vertoon van je ANWB-pas de AAA-rate krijgt in hptels die dat aanbieden.

kol
06-05-06, 10:36
Dank jullie wel voor de snelle reactie.
Geldt dit ook voor de Disneyresorts??? Bij mousesaver stond iets over de amerikaanse en canadese AAA.

Nicole :D

Nicole
06-05-06, 23:29
Ik zit net toevallig op mijn anwb pas te kijken maar daar staat geen AAA op maar ARC Europe show your card. Is dit voldoende. Ik heb een aantal jaren geleden een papieren pasje gehaald bij de ANWB of is dit pasje ook voldoende??

Nicole

kol
06-05-06, 23:58
Hey, het wordt nog ingewikkeld hier op het forum met meerdere Nicole's.
En we weten allebei ook niet hoe het nu zit met de ANWB kaart.

Mattrob welke code is de landencode waar jij het over had?? Is dat de code die onder je naam staat (bij mij 205) of de code die achter op de kaart staat? (club code 329)

Nicole :lol:

Eric
07-05-06, 00:50
Beste allemaal, gewoon je ANWB kaart is altijd goed, wat voor code er ook opstaat. Ik heb overigens nog nooit mijn kaart echt hoeven te laten zien, ook niet hier in Nederland als ik kaartjes koop.
Eric

kol
07-05-06, 00:57
Hoi Eric,

Heb jij die AAA rate ook bij de Disney resorts gekregen of alleen bij andere hotels?

Nicole

mattrob
07-05-06, 02:16
Mattrob welke code is de landencode waar jij het over had?? Is dat de code die onder je naam staat (bij mij 205) of de code die achter op de kaart staat? (club code 329)



De club code 329. Ik moest dat een keer bij een internet hotel boeking doorgeven. Dus als ze om een nummer vragen, moet je dat doorgeven. Bij werkte dat toen. Maar zoals Eric zegt, de kaart zelf is gewoon voldoende, en ook bij mij hebben ze er verder nooit naar gevraagd.

Ik heb overigens ook nog dat aparte papieren AAA pasje bij de ABWB opgehaald een paar jaar terug. Die heb ik ook nog steeds. En ook dat werkt voor korting. Er zijn zoveel Amerikanen die het hebben, dat ze het bijna standaard geven als je er om vraagt.

Ik weet niet of je ook korting krijgt bij Disney hotels met AAA. Ik zou gewoon even bellen, dan weet je het gelijk. Het zou me niet verbazen overigens.

kol
07-05-06, 02:36
Hoi Mattrob,

Bedankt voor de informatie over de AAA kaart!! We zullen Disney bellen om te vragen wat zij hier mee doen.

Nicole

Nicole
07-05-06, 23:09
en van mijn kant ook bedankt, de andere Nicole

kol
10-05-06, 00:43
Wij hebben disney gebeld en zij geven in juli $7 AAA korting op de modorate resorts. We hebben er alleen vergeten bij te vragen of dit ook geldt voor de Nederlandse AAA.

Nicole

Eric
10-05-06, 22:53
Wij hebben disney gebeld en zij geven in juli $7 AAA korting op de modorate resorts. We hebben er alleen vergeten bij te vragen of dit ook geldt voor de Nederlandse AAA.
Nicole

Alle AAA kortingen zijn ook voor Nederlandse ANWB leden !!!
Eric

mattrob
10-05-06, 23:33
Wij hebben disney gebeld en zij geven in juli $7 AAA korting op de modorate resorts. We hebben er alleen vergeten bij te vragen of dit ook geldt voor de Nederlandse AAA.

Nicole

Zeven hele dollars nog wel :lol: !

Michael66
10-05-06, 23:35
Wij hebben disney gebeld en zij geven in juli $7 AAA korting op de modorate resorts. We hebben er alleen vergeten bij te vragen of dit ook geldt voor de Nederlandse AAA.

Nicole

Zeven hele dollars nog wel :lol: !

Plus tax!! :roll: :roll:

kol
11-05-06, 10:46
Ja, zeven hele dollars!!!!!
Het is inderdaad geen priceline. Hij zei er bij dat er NOG geen andere kortingen waren. Dus met andere woorden dat kan nog komen. (Of niet)
Volgende week nog maar eens bellen. We zullen zien.

Nicole :lol:

anke
22-05-06, 23:40
Zeker boeken met AAA discount.
Ik boek telkens de Fort Wilderness campground van Disney en betaal 30 procent minder, dat is 10 dollar per nacht die ik graag aan andere dingen uitgeef!!!!. Je kunt het echter niet via internet bekomen, je moet wel telefonisch reserveren. Ze vragen geen kaartnummer, ook niet bij aankomst. Je kunt de discount niet meer aanvragen als je al een boeking gemaakt hebt. Prettige vakantie en succes.

Dr. Phlox
23-05-06, 13:53
Beste allemaal, gewoon je ANWB kaart is altijd goed, wat voor code er ook opstaat. Ik heb overigens nog nooit mijn kaart echt hoeven te laten zien, ook niet hier in Nederland als ik kaartjes koop.
Eric

Eric,
Bedoel je dan het ANWB pasje (soort bankpas).
Grz
Dr. Phlox
8) :lol: 8)

Eric
23-05-06, 15:44
Ja hoor, gewoon je ANWB pasje meenemen, daar staat trouwens ook het logo op.
Eric

Dr. Phlox
23-05-06, 16:02
Ja hoor, gewoon je ANWB pasje meenemen, daar staat trouwens ook het logo op.
Eric

Bedankt
8) :lol: 8)

kol
30-05-06, 01:08
Hallo allemaal,

Wij hebben zojuist telefonisch 3 nachten het Caribbean Beach, en 5 nachten Port Orleans riverside geboekt met AAA korting. Normale prijs $155,- AAA rate $131,- ex tax. (toch nog een korting van $24,- per nacht)
Ik weet niet of we het pasje nog moeten laten zien, maar het lidmaatschapsnummer en de club code worden wel gevraagd.
In de touroperatorgidsen kost een kamer minimaal €142,-. Als je dus rechtstreeks telefonisch boekt met AAA rate kost dezelfde kamer inclusief tax en omgerekend naar euro's €114,- Dus €28,- per nacht goedkoper!!!

Nicole :lol:

FrankS
11-07-06, 12:20
Er zijn nu kortingen beschikbaar voor iedereen (dus niet specifiek passholders o.i.d.) voor WDW resorts met check-in tussen 19 augustus en 30 september. Kortingen variëren van $15 per nacht per kamer voor Value-resorts in het value-season (en $20 in regular season), tot 40$ voor Moderate resorts ($45 in regular season) en $70 voor Deluxe resorts (value season only). Kortingen kunnen ook toegepast worden op reeds bestaande reserveringen, waarvan de incheck tussen deze 2 data ligt. Ook packages (incl. MYW tickets) kunnen korting krijgen, echter, wanneer gebruik gemaakt wordt van de free dining, dan is deze korting niet van toepassing. Packages moeten ook minimaal 3 overnachtingen zijn om gebruik te kunnen maken van deze korting. Gebruik kortingscode "BPN" voor de kortingen.

Aangezien er een herboeking moet plaats vinden om gebruik te maken van deze korting, is het niet mogelijk om dit te combineren met de "free dining" optie, want daarvan is de boekingsperiode reeds gesloten. Heb je een betaald dining package, dan kan dit wel herboekt worden.

Phileas
27-08-06, 01:22
Bijna alle hotels voor onze rondreis zijn geboekt. http://users.pandora.be/eforum/emoticons4u/happy/072.gifAlleen twijfel ik nog over de laatste 4 nachtjes in Orlando. Ik heb al 3 nachten via priceline geboekt in Orlando ($ 36 per kamer per nacht in Amerisuites Lake Buena Vista).

Het zou toch wel onwijs leuk zijn om een keer "echt" in Disney te wonen. Al is het maar voor bijvoorbeeld 2 nachtjes. Het wordt dan waarschijnlijk wel een value-hotel (All Star Sport/Music/Movies of Pop Century) met natuurlijk entree tot de parken en dining. Welk hotel is het meest aan te raden? Enne, heb (op allearsnet) gekeken naar alle restaurants waar je terecht kan met de dining-optie........jeetje moeilijk zeg, welk restaurant is het leukste/beste/gezelligste?? Heeft iemand ervaring? (voorkeuren qua eten: geen, wij lusten alles)
Groetjes http://users.pandora.be/eforum/emoticons4u/happy/042.gif

marisca
27-08-06, 12:33
Bijna alle hotels voor onze rondreis zijn geboekt. http://users.pandora.be/eforum/emoticons4u/happy/072.gifAlleen twijfel ik nog over de laatste 4 nachtjes in Orlando. Ik heb al 3 nachten via priceline geboekt in Orlando ($ 36 per kamer per nacht in Amerisuites Lake Buena Vista).

Het zou toch wel onwijs leuk zijn om een keer "echt" in Disney te wonen. Al is het maar voor bijvoorbeeld 2 nachtjes. Het wordt dan waarschijnlijk wel een value-hotel (All Star Sport/Music/Movies of Pop Century) met natuurlijk entree tot de parken en dining. Welk hotel is het meest aan te raden? Enne, heb (op allearsnet) gekeken naar alle restaurants waar je terecht kan met de dining-optie........jeetje moeilijk zeg, welk restaurant is het leukste/beste/gezelligste?? Heeft iemand ervaring? (voorkeuren qua eten: geen, wij lusten alles)
Groetjes http://users.pandora.be/eforum/emoticons4u/happy/042.gif

Wij hebben nooit aan dining optie gedaan.
Maar hebben wel ervaringen met de value resorts in disney.
Persoonlijk lijken ze allemaal op elkaar maar zelf vond ik de allstar resort , thema movies het mooiste.
maar pop-century was ook geweldig het lijkt allemaal wel op elkaar.
De restaurants in disney die ons erg in de smaak vielen waren: hollywood vine and dine buffet ( all you can eat )In Mgm studio's.
The character breakfast van Ohana in polynesian resort.
En de japanner van Epcot vonden wij ook lekker.
De dinershow van Hoop dee doo is ook aan te raden, Maar het eten was niet echt super maar ook niet vies. de sfeer was gewoon gezellig daar.
Maar de pizza's van allstar resort en pop-century zijn ook erg lekker hoor.
Ach er is nog zoveel te ontdekken in disney , misschien dat anderen ook tips hebben ? 8)
Gr marisca.

Eric
27-08-06, 13:26
Ook in Down Town Disney kun je lekker eten, o.a in het Rainforst Cafe. reken wel op minstens een uur wachttijd.
Eric

FrankS
27-08-06, 13:47
Ik zou altijd Pop kiezen boven AllStar. Niet alleen heb je dan altijd een eigen bus (terwijl de AllStars nogal eens bussen delen), maar het is ook veel centraler gelegen. Bovendien is het een stuk nieuwer en het restaurant veel groter.

2lingmams
07-12-06, 23:25
Een hele andere vraag.

We verblijven de eerste 8 nachten in het All Star Movies.
Is daar mogelijkheid tot internet?

Ik mag namelijk van mijn man mijn laptop niet meenemen.
Omdat we de 12 nachten daarna een villa hebben met pc en uiteraard internet.
Maar zou eigenlijk toch wel graag de eerste dagen ook even op het net gaan.
De backup van het forum als ik even wat bijstand van jullie nodig heb, lijkt me wel handig.
En uiteraard even mijn eerste ervaringen met jullie delen.

Ik hoor het graag.

Groetjes Patries

Mickey99
08-12-06, 08:45
Wij zijn wel eens in All Star Movies geweest (2002) maar de laatste 4 keer zaten wij in Pop Century. Daar was het wel een internetaansluiting op de kamers (betaald!). Wij hebben er geen gebruik van gemaakt aangezien wij geen laptop hebben.
All Star Movies is een hotel in dezelfde klasse als Pop Century maar staat er iets langer ik weet dus niet of ze daar ook een internetaansluiting op de kamers hebben...

Je kunt het vast vinden op de site van Walt Disneyworld: http://disneyworld.disney.go.com/wdw/index?bhcp=1

Groetjes,
Sonja

Nance
31-01-07, 21:15
Hallo!

Ik heb ff een aantal vraagjes. Aangezien het Florida-virus ook mij te pakken heeft [-o< ben ik van plan, samen met mijn zusje van 20, van 17 mei t/m 25 mei naar WDW te gaan. Het is wel niet lang, maar het virus heeft me te pakken :lol:

Nu heb ik dus de volgende vragen:
- hoe zijn de hotels? Wij willen graag naar het All Stars Movie.
- hoe zijn de verbindingen naar de parken (monorail of bus?) en is er ook vervoer richting de I-drive en eventuele outlets?
- is het druk in mei in de parken?
- heeft iemand wel eens gereisd met DME (Disney's Magical Express)?
- is er ook internetverbinding op de kamers?
- heeft er iemand wel eens rechtstreeks via Disney hun hotel en tickets geboekt?

Een hoop vragen, momenteel schiet me niets meer te binnen :-s

Ik hoor het graag, aangezien ik wel HEEEEEEEEEEEEEEEEEL graag wil gaan ;) 8)

Ta2 Gerrit
31-01-07, 22:57
Ik heb helaas geen antwoorden op je vragen, maar weet wel dat de meeste (zo niet alle) al enkele keren voorbij zijn gekomen op het forum.
Dus zou een rondje met de zoekfunctie al veel antwoorden moeten geven.
Succes met de zoektocht en veel plezier in de Sunshine State.

Eric
01-02-07, 00:04
Nu heb ik dus de volgende vragen:
- hoe zijn de hotels? Wij willen graag naar het All Stars Movie.

Goede keus. Is (voor Disneybegrippen dan) een voordelig hotel.

- hoe zijn de verbindingen naar de parken (monorail of bus?) en is er ook vervoer richting de I-drive en eventuele outlets?

Bussen naar de pretparken en overige resorts (met overstap)
Verbinding met I drive weet ik niet, ik zou zeker een auto huren.

- is het druk in mei in de parken?

Wel druk, maar beter dan in de zomer of met Kerst

- heeft iemand wel eens gereisd met DME (Disney's Magical Express)?

Nee

- is er ook internetverbinding op de kamers?

Is Disney mee bezig, weet niet specifiek dit hotel. Kijk eens op de website.

- heeft er iemand wel eens rechtstreeks via Disney hun hotel en tickets geboekt?

Ik niet


Eric..........

Mickey99
01-02-07, 08:26
All Star Movies is een mooi hotel voor een goede prijs. Je kunt ook voor Pop Century kiezen is een beetje vergelijkbaar alleen iets nieuwer en centraler gelegen in Walt Disneyworld. Verder heeft Pop Century een "eigen" bus en de bus van All Star Movies wordt gedeeld met All Star Sport en All Star Music.

Bij Pop Century is volgens mij wel een mogelijkheid om te internetten op de kamer, ik heb de aansluiting gezien en er lag een kabel maar het is wel tegen betaling. Bij All Star Movies weet ik het niet.

Wij hebben een aantal keren de hotelkamers direct bij Disney geboekt. Aangezien wij altijd met korting boeken doen we de reservering altijd telefonisch. Je kunt op de site van mousesavers.com een kortingscode vinden voor leden van ANWB (AAA) of jaarkaarthouders. Het loont de moeite om te wachten met reserveren om te wachten tot die kortingscodes op internet staan voor de periode wanneer je wilt gaan. Er zijn zo veel kamers beschikbaar dat je niet bang hoeft te zijn dat het hotel vol zit (of je moet echt in het hoogseizoen gaan natuurlijk). Als je telefonisch reserveert kun je dan meteen die kortingscode doorgeven. Je krijgt een bevestigingsnummer en hiermee kun je op de dag van aankomst inchecken bij de frontdesk van het hotel.


Wij hebben de laatste keren ook de toegangskaarten direct bij Disney geboekt maar dit waren jaarkaarten. Ik denk dat als je voor meerdaagse toegangskaarten voordeliger uit kunt zijn bij een andere aanbieder maar dat weet ik niet zeker.


Zoals Eric al aangaf is er tussen de Disneyhotels en Disneyparken een goede busverbinding maar je zult rekening moeten houden met wachttijden en als je naar andere hotels wilt (om te bekijken, eten of iets dergelijks) zul je over moeten stappen. De monorail is alleen voor het rondje hotels om het Magic Kingdom heen en de verbinding tussen Ticket Center - Magic Kingdom en tussen Magic Kingdom – Epcot.


Het is zeer aan te bevelen om een auto te huren. Je bent dan veel minder tijd kwijt en je hebt veel meer vrijheid.


DME hebben wij niet gebruikt maar ik heb er wel positieve verhalen over gehoord.


Indien je geen auto huurt en je wilt vanaf een Disneyhotel naar de I-drive of de Outlets kun je een bus pakken (geen eigen ervaring maar heb ik ook gelezen) maar dit is ook niet echt goedkoop als je dit vaak gaat doen of je kunt natuurlijk met de taxi.


Ik snap dat je graag wilt gaan, wie niet :lol: :lol: .

Ik hoop dat je wat aan deze info hebt en veel succes met plannen van deze vakantie!

Groetjes,
Sonja

Nance
01-02-07, 14:51
Allemaal bedankt voor jullie reacties!

Ga vanavond maar weer eens ff speuren op mousesavers ;)

Mickey99
01-02-07, 15:28
Ga vanavond maar weer eens ff speuren op mousesavers ;)


Ze werken met periodes, dus de kortingscodes voor de maand mei staan er nu nog niet op.

Verder nog een tip:
Bij verblijf in een Disneyhotel kun je voor $ 12,00 een beker kopen en deze kun je voor de duur van je verblijf (maakt niet uit hoe veel dagen) onbeperkt vullen met koffie, thee, frisdranken en limonades (in Pop Century hebben ze ook de variant "frozen Coca Cola"). Erg lekker en het is zeer voordelig!

Nance
01-02-07, 21:43
Bedankt :razz:

Dat van die beker wist ik al; je haalt je geld er wel uit ;-)

VinMor
25-04-07, 12:01
Op welke manier kan je het beste je hotel bestellen bij Disney? Is via hun site altijd het goedkoopst? En is het eten(ochtend/avond) een beetje goed in het hotel? En is dat betaalbaar?

Alvast bedankt!!

Tinkerbell
25-04-07, 12:51
Je kunt op de Disney site heel makkelijk zelf een berekening maken wat een hotel moet kosten.
Room only,met toegangstickets,welke tickets,kamer of congierge,diningplan enz.
Gewoon intypen en de berekening komt vanzelf op je pc.

Bel altijd even met Disney zelf. Ze hebben soms erg leuke acties en aanbiedingen.

VinMor
25-04-07, 14:56
Oke bedankt! Is het eten een beetje de moeite waard in de hotels?

Tinkerbell
25-04-07, 15:26
Dat is een beetje moeilijk te zeggen voor een ander. Wij hadden er in ieder geval geen moeite mee.
Kijk een op de volgende link.
Alle restaurants met menus en prijzen.(en nog veel meer)

http://www.allearsnet.com/index.html

pascalbrouwers
25-04-07, 15:44
In Disney zou ik persoonlijk niet snel gaan eten in een restaurant van een hotel.
Er zijn daar zoveel mogelijkheden om te eten, zowel binnen als buiten de parken.

Pascal

Tinkerbell
25-04-07, 16:14
Het eten in de hotels doet niet onder voor de restaurants elders. Als je na een vermoeiend dagje park op je kamer terug komt is het heerlijk om even te badderen en dan op je gemakkie naar het main building te lopen.

Sommige resorts hebben pizza service op de kamer.(en die zijn echt groot met 2 liter drinken erbij.)

Een ding is zeker je zult geen honger lijden in WDW.
http://bestsmileys.com/eating1/2.gif

VinMor
25-04-07, 16:59
Ben net 3 weken terug, maar ga volgend jaar weer alleen dan in een Disney hotel en niet in een hotel in de streek! We willen een dag of 8 overvliegen om naar Disney World te gaan!

Maar wil het goedkoopste hotel nemen, omdat ik toch de intentie niet heb om uren in het hotel te zitten!!

Michael66
25-04-07, 18:42
In bepaalde periodes worden de value-resorts van Disney nog wel eens "gewonnen" bij biedingen via Priceline, als 2,5 sterren-hotel. Da's meestal de goedkoopste manier, maar helemaal geen zekerheid dt je ook een Disney-hotel krijgt. Kijk eens bij het betreffende topic: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=223

eeyore
08-05-07, 21:57
wij zijn net terug van twee weken disney. En hebben gelogeerd het port orleans resort. Dit hebben we allemaal geboekt via de disney site zelf. Die geeft ook aan wat voor jou de goedkoopste mogelijkheid is. Wij hebben iedere morgen ontbeten in het hotel zelf dit was goed.We waren voor 5 personen ongeveer 25 dollar kwijt incl. tax en je kunt er voor 11.99 een beker halen die je telkens in het resort gratis kunt bijvullen. voor de lunch en dinner hadden wij het disney dinningplan. Dit was wel veel maar wel erg lekker.

FrankS
09-05-07, 14:06
Als je eind Augustus / begin September 2007 gaat, dan kun je het dining plan zelfs gratis krijgen. Dergelijke aanbiedingen vind je altijd het snelst op www.mousesavers.com (http://www.mousesavers.com)

Anita
06-07-07, 10:09
Hebben wij dat hoor..... Eindelijk is het dan zover dat we AKL geboekt hebben, vijf nachtjes in augustus, zijn ze daar aan het bouwen!
Ze zijn DVC villa's aan het bijbouwen. Nu blijkt dat de meeste gasten overgeboekt worden naar andere resorts. Wel deluxe of DVC resorts, maar toch. We hebben ons er zo op verheugd, zul je zien dat het niet doorgaat!

Nog even afwachten, maar ik zie het alweer gebeuren!

Duimen jullie mee met me?!

Anita

Njit
06-07-07, 10:16
Hier wat reacties op een ander forum:

I am booked for a week at the Animal Kingdom Lodge in August. I am flying in from the UK for a relaxing (and expensive) holiday. Should I transfer to another hotel as there are building works going on? It's stressing my family out!


I am not exactly sure of what construction is going on, but you should probably call and ask! Construction of the the DVC Villas could scare away some of the animals that AK Lodge is known for. However, if you do not have an interst in seeing the animal, it shouldn't be a problem. Also, the animals might not be around, I just don't know where the construction is located.
AK Lodge is a very good and very expensive place! It really is a great place with or without the animals, but animals do help! Its beautiful and has some great resturants and rooms! I would say that it shouldn't be too much of a problem, but again, probably call Disney up and tell your concerns!
I hope you have a great trip!


I stayed at the animal kingdom lodge 2 weeks ago, and from my room the construction was no problem.
i would recommend staying in an inside savannah view room for the best experience. the animals are not affected by the construction since it is rather far away. the savannah area Disney has for the animals is pretty large!

Anita
06-07-07, 10:20
thanks njit!

Ik had deze forums/reacties ook gevonden.

Ik heb intussen The Magic For Less gemaild, daar hebben we alles geboekt. Ben benieuwd of zij al wat kunnen zeggen.

edit: Ik heb intussen doorgekregen dat er voor ons niks aan de hand is!
Gelukkig maar, we hebben er zo'n zin in!

Susanne
08-10-07, 18:07
Er zijn disney hotels in verschillende prijsklasses, weet iemand welke hotels ongeveer waar liggen? Of waar je een plattegrond kan krijgen?

Ik denk dat de goedkoopste wat achteraf liggen, weet iemand misschien hoelang je er dan over doet om bij magic kingdom te komen?

We zijn er over aan het twijfelen of we op het resort gaan zitten of vanuit een hotel in international drive elke dag naar disney zullen rijden.

Tips zijn ook altijd welkom!!

Mickey99
08-10-07, 18:30
In dit topic http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2274&page=2
kun je een plattegrond zien van Walt Disneyworld (WDW). Je ziet dan de parken en de Disneyhotels liggen.

De Disneyhotels hebben inderdaad verschillende prijsklasse's en liggen een beetje verspreid. De goedkoopste zijn All Star (Sport, Music en Movies) en deze liggen vlakbij Animal Kingdom. Pop Century is er later bijgekomen (ook de goedkoopste prijsklasse) en deze ligt vlakbij Epcot.

De hotels die het dichtste bij Magic Kingdom liggen zijn Comtemporary Resort, Polynesian Resort en het Grand Floridian.

Op zich ben je vanuit elk Disneyhotel maximaal een half uurtje onderweg naar het Magic Kingdom. Kijk eens wat rond op de site van Disney (http://disneyworld.disney.go.com/wdw/resorts/resortOverview?id=ResortOverviewPage) dan zie je ook meteen de prijzen enz.

Eric
08-10-07, 18:32
Hier (http://www.magictrips.com/plan/maps.shtml) vind je alle kaarten van Disney resorts, plus kaarten van geheel Disney wereld.
Eric

corrus
28-02-08, 01:27
.
Voor de shoppers... :mrgreen:

Dames en heren...

Hier is de de nieuwe Disney Resort Collection catalogus.

www.DisneyResortCollection.com (http://www.DisneyResortCollection.com)


.

[verwijderd]
01-03-08, 23:56
Leuke prijsjes die ze er voor vragen, dat heb je weer omdat er disney op staat.

Saskiac1977
02-03-08, 14:11
Die lamp van Mickey....die is leuk man...maar ook $ 250 ahum......

corrus
02-03-08, 21:27
Die lamp van Mickey....die is leuk man...maar ook $ 250 ahum......
Die schemerlampen staan ook in de suites van de Grand Floridian...

Het kost 'n beetje, maar dan heb je ook wat... :D

roanne
03-03-08, 21:24
oh ik zit te helemaal te kwijlen bij die lamp!! Wat zou hij mooi staan bij ons in de huiskamer!=D>

peterpan
03-03-08, 21:57
Die schemerlamp is wel helemaal te gek!
Gelukkig ziet mijn vrouw (Wendy) dit niet.


Ja Wendy, dit is g&#233;&#233;n grapje!

Nikkie1974
03-03-08, 22:25
Die lamp van Mickey....die is leuk man...maar ook $ 250 ahum......

Ach met de huidige dollarkoers....... :-\" Goed excuus om hem toch te kopen.

RoRo
03-03-08, 23:38
Oehhh die lamp... ik ben helemaal verliefd!! Ja inderdaad.. met die huidige dollarkoers wordt ie nog leuker!

Saskiac1977
04-03-08, 17:46
Laat mijn hond toch vandaag in zijn enthousiasme een schemerlamp eraf lopen....whahahahahah...nee slechts een klein butsje...maar wel een goed excuus.....

ing
19-03-08, 23:43
Hallo,

Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik hiervoor een nieuw onderwerp aankaart....maar ik ben zelf nog niet heel lang actief op dit Forum (lees het al wel vanaf december 2007). Ik probeer het maar.

Ik ga 23 april t/m 13 mei met mijn gezin naar Florida. Wij logeren de eerste 6 nachten in het Disney's Caribbean Beach resort. Nu hoorde ik dat ze daar het grote zwembad een groot onderhoud geven en het niet open is in de periode dat wij gaan. Weet jullie daar iets van? Ik zou het toch wel erg vinden. Misschien dat ik dan nog ga switchen van hotel.

Alvast bedankt voor jullie reakties
Groetjes Ingrid

JKG
19-03-08, 23:53
Bel ze even als je het zeker wilt weten...

Guest Information
+1 (407) 939-6244

Of er moet iemand hier zijn op het forum die het 100&#37; zeker weet :)
Je kan het anders ook na laten vragen via je reisbureau, die horen dat gewoon te doen als jij daar om vraagt.

patver
20-03-08, 12:17
Ik heb rechtstreeks bij Disney dit hotel geboekt en een brief ontvangen waarin ze aangeven dat het grote zwembad van 7 jan. t/m half september 2008 gesloten zal zijn vanwege onderhoud. De zes andere zwembaden in de "gebieden" zijn open en in enkele zwembaden worden glijbaantjes voor de kinderen bijgeplaatst.

ing
21-03-08, 11:20
Hallo Patver,

Bedankt voor jouw reaktie. Ik heb inderdaad even op de site van het CB hotel gekeken (had ik natuurlijk ook gelijk kunnen doen) en daar stond het ook op.
Voor jullie dus blijkbaar geen reden om een ander hotel te boeken. Wij hebben geboekt uit een reisboekje van het reisbureau, ziet er echt fantastisch uit alleen als je hoort dat het grote zwembad gesloten is......
Wij zijn er nog nooit geweest en kunnen dus ook niet inschatten of je dan beter, vooral als je ook van luieren langs het zwembad met twee kinderen van 6 en 8 jaar houdt zoals wij , van hotel moet switchen.

Groetjes Ingrid

petrajessy
21-03-08, 11:38
Wij zijn er nog nooit geweest en kunnen dus ook niet inschatten of je dan beter, vooral als je ook van luieren langs het zwembad met twee kinderen van 6 en 8 jaar houdt zoals wij , van hotel moet switchen.

Waarschijnlijk mag je dan wel gebruik maken van een zwembad in een ander resort maar dat lijkt me met twee jonge kinderen niet handig. Ik zou over switchen denk ik.

yohn
21-03-08, 12:09
Waarschijnlijk mag je dan wel gebruik maken van een zwembad in een ander resort maar dat lijkt me met twee jonge kinderen niet handig. Ik zou over switchen denk ik.

Ik niet, er zijn in totaal 6 zwembaden op het hele complex, lijkt mij voldoende.

Michael66
21-03-08, 13:30
Je kunt ze altijd even bellen en vragen of je een kamer in de buurt vann een zwembad kunt krijgen dat wel open is. Altijd handig.

Mickey99
21-03-08, 13:48
De zwembaden zijn verdeeld over het hele complex en alleen het grote zwembad ligt in het "centrum" van het complex (o.a. vlakbij foodcourt en receptie). De kleinere zwembaden zijn dus allemaal in de buurt van de kamers.

ing
29-03-08, 23:02
Ik niet, er zijn in totaal 6 zwembaden op het hele complex, lijkt mij voldoende.


Ja daar ben ik weer. Ik snap wat je bedoelt met nog 6 zwembaden....maar die zien er wel even wat anders uit! Niets op of aan. Wij hebben geboekt via het reisbureau. Het is onze eerste keer naar Florida, wisten nog van toeters of blazen. Helaas ontdekte ik dit forum pas erna. Ik heb al zoveel tips en ideeen opgedaan dat ik nu wel begrijp dat het makkelijk rechtstreeks had gekund. Maar goed daar hebben we nu eenmaal voor gekozen. We betalen een kleine 150 euro per nacht voor het CBR. We hebben o.a. dit hotel gekozen om zijn faciliteiten en mooi zwembad met glijbanen (die dus dicht is). Wij vinden dat Holland International ons daarvan op de hoogte had moeten stellen dat we zelf konden kiezen of wij dan toch voor CBR gaan of niet. Het is nml het geval dat zij ons niet willen omboeken!!! Daar nemen wij dus geen genoegen mee. O ja, omboeken kon maar dat zou geld kosten: een kleine 75 euro pp! Dus niet! We zijn inmiddels al zover dat we te horen kregen dat Disney het nooit heeft gemeld bij Holland International....maar ja, nog steeds niet mijn probleem. Het gaat nog verder: een of andere manager van Disney heeft afgelopen vrijdag een afspraak hierover gehad met Holland International (wrs waren er meer klachten gekomen). Maandag horen we verder.
Sommige zullen misschien denken wat een gedoe om een zwembad. Maar ja wij houden ook enorm van tussen de bedrijven door luieren aan het zwembad met onze kids. Ik zie toch duidelijk op de site van Disney dat de overige zwembaden niet veel bijzonders is vergeleken met het centrale zwembad!

Groetjes Ingrid

ing
06-04-08, 21:44
Hallo,

Voor diegene die het nog leuk vindt hoe ons verhaal is afgelopen......Holland International heeft ons voor alle nachten omgeboekt! Disney heeft wrs hun fout toegegeven (zij hadden Holland International moeten inlichten over het onderhoudt aan het zwembad). Wrs hebben ze nu daar extra kamers toegewezen gekregen want als wij nu direct via Disney gingen boeken gaf de site steeds aan dat alle hotels vol zitten (op een hele dure na). Wij zijn helemaal blij! Nog 17 dagen en onze vakantie kan beginnen!!!!

Groetjes Ingrid

Mickey99
07-04-08, 13:33
Naar welk hotel zijn jullie nu overgeboekt?

ing
08-04-08, 22:44
Naar welk hotel zijn jullie nu overgeboekt?



Hallo Mickey99,

Ze hebben ons nu omgeboekt naar Disney's Coronado Springs resort. Hier ging onze voorkeur ook naar uit! Dus we zijn helemaal blij :-)! Nog even en we kunnen gaan genieten.

Groetjes Ingrid

roanne
08-04-08, 23:28
Wat fijn dat het allemaal nog zo goed is afgelopen! Dat wordt nu dus extra genieten! Fijne vakantie alvast gewenst.

Mickey99
09-04-08, 08:26
Coronado Springs is prachtig, fijne vakantie alvast!

Njit
30-06-08, 12:05
Voor volgend jaar? Ik gok dat die gewoon nog niet vrijgegeven zijn door Disney.
Lijkt me een beetje vreemd om gelijk de conclusie te trekken dat WDW dicht is :)

Njit
30-06-08, 12:54
Posten met een schreeuwerige titel om aandacht te trekken wordt niet echt op prijs gesteld. In het algemeen wordt er snel genoeg gereageerd.
Ik heb de titel daarom ook aangepast!

Njit
30-06-08, 13:15
Aanvaard :) Nu alleen nog hopen dat er iemand reageert die expert is in Disney Hotels

Yvet
30-06-08, 13:25
Nou ik wil mijzelf geen expert noemen hoor......

Maar Disney hotels kun je 500 dagen van te voren boeken (via Disney zelf of via een TA).

Het is alleen zo dat 500 dagen van te voren er nog geen prijzen beschikbaar zijn.
Wat ze doen is: ze boeken het hotel voor je voor de gewenste periode, dan indien nodig (bv bij een package) berekenen ze een aanbetaling n.a.v. de huidige prijzen.
Zodra de prijzen bekend worden (dat zal ergens in Dec 2008 of Jan 2009 zijn) dan laten ze je weten wat de prijzen zijn geworden voor jouw verblijf, dan kun je 2 dingen doen: 1. doorgaan met boeken en het geheel echt definitief maken öf 2. de boeking annuleren (kosteloos) en een evt aanbetaling terug krijgen.

Deze methode werkt dus alleen bij een boeking direct via Disney zelf of via een TA maar niet via Expedia of andere aanbieders, daar worden de prijzen pas bekend gemaakt en kun je pas boeken als Disney dus ook de prijzen heeft bekendgemaakt (Dec 2008 of jan 2009).
Ga je boeken voor een rustige periode (geen holidays) dan kun je mss wachten, ligt er aan wat jezelf prettig vindt. Ga je een vakantie of holiday periode dan zou ik asap boeken want dan heb je best kans dat er nog weinig tot niets te krijgen is als je langer wacht.

Tinkerbell
30-06-08, 13:57
Even op mijn rekening van vorig jaar gekeken.

Eind augustus werden de prijzen vrij gegeven en 10 september is de aanbetaling via de credit card bij ons afgechreven.
Wel geboekt bij Disney zelf

Klaske
30-06-08, 15:01
Bij Expedia kun je al wel The Swan en The Dolphin boeken.

Yvet
30-06-08, 16:06
Swan en Dolphin zijn niet van Disney daar komt dat door.......


Even op mijn rekening van vorig jaar gekeken. Eind augustus werden de prijzen vrij gegeven en 10 september is de aanbetaling via de credit card bij ons afgechreven. Wel geboekt bij Disney zelf

Ja nu weet ik het weer.... Vroeger was de prijsverhoging voor tickets in Dec/Jan en dat is gelijk getrokken met de prijsbekendmakingen van hotels ed. ......
En dat is eind Aug.....

corrus
30-06-08, 21:03
Disney Resort hotels zijn gewoon al te boeken hoor...

Tielemans
12-07-08, 14:19
Ik lees bij sommige mensen dat ze bijvoorbeeld 10 nachten in wdw slapen en dan in 2 hotels. ik vroeg mij af hoe je dit boekt. Wij hebben de vorige keer bij wdw geboekt en daar hadden we volgens mij niet die optie om 2 hotels te boeken.. waar kan dat dan wel?

FrankS
12-07-08, 16:27
Je kunt bij WDW rechtsreeks boeken, maar 2 hotels betekent altjd 2 reserveringen. Als je die aansluitend boekt, dan heb je hetzelfde effect.

tomenvalesca
14-07-08, 17:56
ondertussen zou het hoofdzwembad van disney's caribbean beach resort vlugger terug klaar en open zijn dan verwacht... achjah... we zien het daar wel zeker :-)

Tielemans
17-07-08, 23:30
leuk dat je bent overgeboekt hoor!!!
ik zou dat ook hebben gedaan...
oke wij zijn niet zulke zwemfanaten en wij zouden in principe al blij zijn geweest met de quiet pools...maar toch als je je zuurverdiende euros daar aan uit hebt gegeven, dan zou ik ook lekker nederlands 8-[ ook wel het grote zwembad willen hebben.... :razz:
\\:D/ jaja ons bin zuunig wat dat betreft!! :D

tomenvalesca
21-08-08, 20:19
foto's van het nieuwe zwembad!
http://www.disboards.com/showthread.php?t=1698427&page=97
nu alleen nog uitzoeken wanneer je erin mag

timscheers
14-10-08, 15:41
Iemand al iets besteld uit de Resort Collection catalogus?
Leveren ze ook in Belgie/Nederland? Als ik die locatie selecteer in de shopping cart, dan kan ik geen verzendkosten kiezen...

Had daarstraks nog een mailtje naar de Guest Services van de Disney Resort Collection gestuurd om de verzendkosten voor een lamp naar België te vragen.

Zit iedereen goed op z'n stoel?

175 dollar......

corrus
14-10-08, 21:58
Tja... Disney... :mrgreen:

Tinkerbell
07-11-08, 07:18
Diegene die een verblijf plannen in de eerste helft van 2009 kunnen gebruik maken van een bijzondere kortingsactie.

Als je een verblijf boekt van minimaal 4 nachten in een Disney Resort krijg je drie nachten en park passen cadeau.

Free Nights Package Offer for January-June 2009

Disney is offering a fantastic "free nights" vacation package offer. This is probably the best offer I've seen since 2003. It is valid for stays January 4 through June 27, 2009 (with April 5-18 blacked out).

Here are the details:


Buy a 4-night/4 day vacation package, get a 7-night/7-day package. That's 3 FREE hotel nights and 3 extra days on your theme park admission tickets!
Travel between January 4 and March 29 and you will also get a $200 Disney Gift Card, redeemable for dining, souvenirs and more at Walt Disney World! (Travel after March 29 does not include the Gift Card.)
So how much will this save you? Here are three examples (amounts approximate):

Family of 4 (2 Adults, 1 Junior age 10-17, 1 Child age 3-9), staying at a Value resort, Standard room, January 8-15 (7 nights): $276.75 savings on hotel room + $38.33 savings on tickets + $200 gift card = $515.08 total savings.
Family of 4 (2 Adults, 1 Junior age 10-17, 1 Child age 3-9), staying at a Moderate resort, Standard room, January 8-15 (7 nights): $502.88 savings on hotel room + $38.33 savings on tickets + $200 gift card = $741.21 total savings.
Family of 4 (2 Adults, 1 Junior age 10-17, 1 Child age 3-9), staying at Beach Club resort, Water View room, January 8-15 (7 nights): $1383.75 savings on hotel room + $38.33 savings on tickets + $200 gift card = $1622.08 total savings.
As you can see, the primary savings are on the hotel room portion, so the higher category hotels offer the most total savings. The hotel discount works out to 43% off the room rate when you book 4 nights and get 7 for the same price.

To calculate your approximate savings on a 7-night package


Multiply the room rate (http://www.mousesavers.com/roomrates2009.html) times 3 (savings of 3 nights' room rate).
Add $9 per person (approx ticket savings for the 3 extra days).
Add the $200 gift card if you will be traveling by 3/29.
The total is your savings.
You must buy a package that includes at least 4 nights' accommodations at a Walt Disney World Resort hotel plus minimum 4-day Magic Your Way Base Tickets to qualify for the FREE nights and the extra days on your tickets.

You can stay longer than 7 nights (up to 10 nights) with this package, but there is a maximum of 3 free nights and 3 extra days per ticket, per stay. You can stay less than 7 nights, but you still must purchase 4 nights, so you'll end up with less than 3 free nights/extra days: stay 5 nights, get 1 free; stay 6 nights, get 3 free. Obviously a 7-night stay is the best deal!

You can add the Quick Service Dining Plan (http://www.mousesavers.com/mywplusquickdining2009.html), the regular Dining Plan (http://www.mousesavers.com/mywplusdining2009.html), or the Deluxe Dining Plan (http://www.mousesavers.com/mywdlxdining2009.html), but you will pay full price for your dining plan (no free days of dining). This offer cannot be applied to the Premium or Platinum packages or to "split stays" (for example, 4 nights at one hotel, 3 nights at another).

You must book this special package by 12/20/08.

Bron : Mousesavers. (http://www.mousesavers.com/packages.html#fairytale)

Njit
13-05-10, 21:33
Zie http://disneyparks.disney.go.com/blog/2010/05/disneys-art-of-animation-resort-unveiled/


Big news…we’ve just announced plans for a new resort at Walt Disney World Resort that’ll bring to life some of our most beloved characters and stories. Disney’s Art of Animation Resort will be one-of-a-kind, featuring family suites designed around four themes: The Lion King, Cars, Finding Nemo and The Little Mermaid.

It’s a resort designed with families in mind. There will be amazing sights at the different themed wings of the resort, including a model of King Triton that’ll eventually be 35 feet tall and tower over guests. And Disney’s Art of Animation Resort will also have themed room interiors in its nearly 2,000 new units — 1,120 family suites in The Lion King, Cars and Finding Nemo wings and 864 themed rooms in The Little Mermaid wings. Suites will have both a living room and a bedroom, offering added space.

All of the themed suites and rooms at Disney’s Art of Animation Resort (to be located adjacent to Disney’s Pop Century Resort) are expected to open by the end of 2012. We’ll have more updates in the future but wanted to share this with you first. Please let us know what you think in the comments.en http://thedailydisney.com/blog/2010/05/disney-to-build-2000-room-hotel-dubbed-disneys-art-of-animation-resort/


Walt Disney World is about to begin building its first new hotel in seven years, a 2,000-room resort that will open in 2012. Disney’s Art of Animation Resort will feature 1,120 suites with room for as many as six people each and another 864 traditional hotel rooms, with a design theme based on four of the company’s most popular animated movies.

http://img293.imageshack.us/img293/8586/mermaid9830182large.jpg

Disney Imagineer Joni Van Buren sculpts a model of King Triton from the 1989 animated film The Little Mermaid. In its final form, the sculpture will be 35 feet tall and tower over guests at Disney’s Art of Animation Resort, a new Disney World hotel that will open in 2012. (WALT DISNEY WORLD)
The complex will be priced as a “value” hotel, at the low end of Disney World’s scale, similar to Disney’s Pop Century and All-Star resorts, where standard rates begin at $82 a night.

The announcement is one of the strongest signals yet from Disney that it thinks a sustained recovery is under way from the long travel slump brought on by the global recession. Disney executives, who have been weighing construction of a family-suites hotel for several years, finally approved the project in January.

But in deciding to add another lower-priced hotel, Disney also appears to be betting that travelers will continue the frugal spending habits many adopted during the downturn. Disney has been relying on discounts to sustain attendance during the past year, and executives acknowledged Tuesday that consumers are still searching for deals even as Disney attempts to return to pre-recession prices. “Quite honestly, we’re in a bit of waiting for each other to blink,” Walt Disney Co. Chief Financial Officer Jay Rasulo told analysts during a conference call to discuss the company’s second-quarter earnings.

The Art of Animation Resort will be built on a 65-acre plot across a lake from Disney’s Pop Century Resort. The location will allow Disney to use a pair of long-neglected, unfinished buildings that Disney originally constructed as a second phase of Pop Century but which it abandoned amid the 2001 recession. Pop Century’s first phase was completed in 2003.

http://thedailydisney.com/files/2010/05/artanimationmap.jpg

Plans for the new resort show 10 wings of rooms and a separate building housing the check-in lobby and restaurants. The hotel wings will be separated into four distinct groups, each with a theme from a different animated movie: The Little Mermaid, The Lion King, Finding Nemo and Cars.

Each section will have separate courtyards anchored by icons from the movies — such as a 35-foot-tall King Triton presiding over the Mermaid section — and the entire resort will use bright-color palettes evocative of the lush scenery of animated movies. Hotel designers say they have been soliciting input from artists at Walt Disney Animation Studios and Pixar Animation Studios on everything from building elevations to which scenes to depict at the swimming pools. “The hope is you walk into this courtyard and you’re kind of like seeing it as a character in the movie,” said Frank Paris, a senior project manager with Walt Disney Imagineering, the company’s in-house attraction-design unit.

Because the majority of its rooms will be six-person suites, the Art of Animation Resort will have roughly the same capacity as Pop Century, which has 2,800 conventional rooms.

With the project, Disney is placing an aggressive bet on what it says is a growing market for affordable suites aimed at families traveling with several children or extended families. Disney World has been testing the concept with about 215 suites at its All-Star Music hotel that were converted out of about 430 ordinary rooms about three years ago. Jim Durham, vice president for resort projects at Disney Imagineering, said demand for such accommodations has risen in recent years as families have taken to traveling in larger groups. The trend became particularly pronounced following the Sept. 11, 2001, terrorist attacks, he said. “Ever since 9-11, we just see a lot more family unity,” Durham said.

In Orlando, the family-suites market is led by the 777-room Nickelodeon Suites Resort, which has proven immensely popular since it opened in 2005 just to the east of Disney World. The resort pairs family suites with Nickelodeon cartoon characters such as SpongeBob SquarePants. By adding more than 1,000 new suites to its lineup, Disney hopes to pull more of those travelers onto its property. The conventional hotel rooms to be built as part of the Art of Animation Resort will also allow Disney to restore the room capacity it lost as part of the suites conversion at All-Star Music. Disney executives said the popularity of those All-Star Music suites convinced them that there is a substantial market for family suites. “We’re feeling very positive about the demand that is interested in both the value product and the family-suite product,” said Mark Rucker, vice president for lodging for Walt Disney Parks and Resorts. “The research for us is showing that the Central Florida marketplace is going to more than capably handle some inventory in this category.”

Disney declined to say how much it will spend to build the hotel. It expects to break ground this summer and open it in phases throughout 2012. Disney said the project will generate approximately 800 construction jobs.

Njit
13-05-10, 21:44
Hier staan foto's van het onafgemaakte gedeelte van Popcentury fase II die nu dus wordt omgebouwd naar "Disney's Art of Animation Resort"

http://wdwmagic.com/Resorts/Disneys-Art-of-Animation-Resort/News/12May2010-Disney%E2%80%99s-Art-of-Animation-Resort-to-open-in-2010-featuring-over-1000-family-suites.htm

fitnessmouse
18-05-10, 21:43
Ben blij dat er eindelijk iets met de leegstaande halfafgebouwde gebouwen wordt gedaan. het was zo'n treurig gezicht.

FrankS
19-05-10, 23:07
Ik heb vorig jaar een paar dagen in een family suite in All Star Music gezeten. Dat beviel erg goed, met 1 uitzondering: die suites zijn allemaal rondom het grote zwembad gelegen, en daar hebben ze 3x daags een "entertainment"-programma. Dat houdt in dat een paar cast-members met een zware PA-installatie spelletjes aan het doen zijn rondom het zwembad, voor een handvol gasten. 15x daags de Lambada horen, op volle sterkte, is wat veel gevraagd, en het hield niet voor een uur of 10 's avonds op. Dan ligt mijn dochter van (toen) 3 dus al die tijd in haar bed te bouncen. Na wa klachten zijn we uiteindelijk verhuisd naar een suite in Saratoga Springs (free upgrade voor 18 dagen van een value resort naar een deluxe resort), dus uiteindelijk is dat wel goed gekomen. Maar de family suites in All Star Music doen we dus niet meer. Als echter deze suites gereed zijn (ook nog eens erg centraal gelegen binnen WDW), dan kunnen ze ons tot de vaste klant rekenen. Ideaal, om toch op WDW-terrein te zitten en 's avonds niet met de kippen op stok te hoeven als dochterlief gaat slapen. Nog wat TV kijken, wijntje of een pizza erbij, eventueel een goedkope DVD-speler scoren bij de Walmart (<$30) en de laatste TV-series op DVD kijken, zo komen wij onze avonden dan wel door.

tomenvalesca
30-05-10, 19:49
aiai, dat word vechten... Ik wil bij The Little Mermaid en mijn vriend bij cars :-D
Halverwege dan maar van kamer wisselen zeker? haha

Tinkerbell
17-09-10, 16:18
Zomer 2012 zal er een nieuw Value Resort geopend worden.


http://disneyworld.disney.go.com/resorts/art-of-animation-resort/

cindy74
24-09-10, 22:48
zou deze korting terugkomen dit jaar .

Michael66
24-09-10, 23:22
http://www.future-forcast.co.uk/crystal-ball/images/crystalBall1.jpg

flowerscaper
07-10-10, 13:22
Volgende week vertrekken wij weer naar ons allen favo vakantie spot. Nu zouden wij graag een nachtje in het Grand Floridian verblijven echter de prijzen bevallen me een stuk minder. Iemand enig ide of ik ergens een goedkoop last minute nachtje kan scooren of doet Disney hier niet aan?

cindy74
07-10-10, 19:18
Die prijzen zijn nu eenmaal duur hier bij usareisen is het 264 euro voor 2 personen en waarschijnlijk een gewone standaart kamer .
Nu moet je je eigenlijk de ´vraag stellen is het dit waard kamer klaar om 3 uur en de dag erna om 11 uur eruit en dit voor deze prijs .

flowerscaper
08-10-10, 09:49
Bedankt voor je reactie Cindy,
Ik had een beetje gehoopt dat er een of andere site is waarbij je rete goedkope last minutes zou kunnen boeken. Een beetje het zelfde als je een vakantiehuisje hier in nederland kan boeken voor aankomend weekend voor 50 euro oid maar begrijp dus dat dat er niet in gaat zitten.

cindy74
08-10-10, 18:46
neen zeker niet voor 50 euro dat ga je nooit of te nimmer vinden .
Maar wij hebben vorig jaar ook zoiets gedaan en geloof mij het was het geld niet waard je bent er zo kort dan kan je beter je nog eens laten gaan in de mall .

Tinkerbell
09-10-10, 09:47
Mag ik het daar mee oneens zijn? :lol:
Het GF is voor ons de kers op het toetje en voor ons zeker het geld waard.
Wel ben ik met je eens dat een nachtje geen recht doet aan de ervaring. Alleen slapen en dan weer verrekken is idd jammer aangezien dit hotel zo veel meer te bieden heeft. Alleen al de mogelijkheid om even naar MK te zoeven als je iets vergeten hebt is geweldig. :wink:
We staan weer voor 8 dagen geboekt en verheugen ons weer op de greeter die ons begroet met "welcome home".

cindy74
13-10-10, 10:05
gelijk heb je tink maar toch niet voor 1 nachtje dat is als een chocoladetaart waar je een kruimetje van krijgt en aan de rest niet mag aankomen .

Michael66
13-10-10, 17:25
.... een chocoladetaart ....

Volcano !!!

http://img89.imageshack.us/img89/414/76volcan.jpg
Sorry.

cindy74
13-10-10, 23:04
^^^^ hahahahhahah en blijf daar maar eens vanaf

r.teeuwsen
14-10-10, 19:46
Bijna onmogelijk om daar vanaf te blijven ;-)

Chanti
19-10-10, 14:16
hahahaha!!! Ziet er erg lekker uit

Maar om op het onderwerp terug te komen, zo ver ik weet doet Disney niet echt aan last minutes. Ik durf dit niet met honderd procent zekerheid te zeggen, maar ik heb inmiddels al behoorlijk wat fora afgestruind en ben er nog nooit iets over tegen gekomen. Ik geloof ook niet dat het ooit heel erg leeg is in de hotels, maar dat kan ook aan mij liggen

Als je maar 1 nacht blijft en je wilt toch graag de disney ervaring, kan ik je aanraden om gewoon in de value resorts te overnachten. Veel betaalbaarder en volgens mij gewoon erg leuk

Tinkerbell
02-01-11, 20:27
Morgenvroeg gaat er een nieuwe kortingscode gelden voor de WDW resorts

April 2011 - October 2011 - Save up to 40% Valid for stays select nights 4/28/11-6/14/11 and 8/16/11-10/1/11.
Save up to 35% off the non-discounted price when booking a room at Walt Disney World for stays most nights 4/28/11-6/14/11.


Save 15% at All Star Movies
Save 20% on Select Disney Value Resorts and Port Orleans French Quarter
Save 25% on Select Disney Moderate Resorts, Disney's Animal Kingdom Lodge and Polynesian Resort

Save 30% on Select Disney Deluxe Resorts
Save 35% on Select Disney Deluxe Villa Resorts


Save up to 40% off the non-discounted price when booking a room at Walt Disney World for stays most nights 8/16/11-10/1/11.


Save 20% at All Star Movies
Save 25% on Select Disney Value Resorts and Port Orleans French Quarter
Save 30% on Select Disney Moderate Resorts, Disney's Animal Kingdom Lodge and Polynesian Resort

Save 35% on Select Disney Deluxe Resorts
Save 40% on Select Disney Deluxe Villa Resorts

Discount Code: The following code can be used for obtaining these discounts by calling Disney directly,


SMP
YW3


Ik heb gebeld en kreeg de korting zonder problemen. Als je al geboekt hebt kun je de korting zonder probleem krijgen op je bestaande boeking.

Dr. Phlox
03-01-11, 12:45
We maken er wel geen gebruik van (villa), maar bedankt voor het uiztoeken. altijd handig kortingscodes
Grz
Ton

Hannah
04-01-11, 10:10
Kijk, dat is aardig.
Helaas staat er dit jaar geen trip op de planning....maar dit is toch ook wel weer heel verleidelijk. Misschien zijn er voor volgend jaar ook wel weer mooie aanbiedingen...we hopen het maar!

Stigchel
18-01-11, 21:10
Hey, ik ben ook druk bezig met het plannen van een tripje, maar ik zie zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer. Je zegt dat je gebeld hebt voor deze kortingen? Gebeld naar de VS? Hang je dan niet een uur in de wacht voor een miljoen per minuut?

Tielemans
18-01-11, 22:08
tav bellen. wij boeken liever alles via internet, maar we hebben ook wel eens gebeld om bepaalde dingen duidelijk te krijgen. dat deden we via de mobiel en toen kostte een uur aan de telefoon maar een paar euro.

Tinkerbell
18-01-11, 22:17
Ik heb hooguit een kwartiertje tot hooguit twintig minuten nodig en het kost mobiel erg weinig.


Maak eerst een profiel aan op de site.

Zorg dat je voor de Amerikaanse site alles klaar hebt liggen.
De namen van alle deelnemers en zelf vind ik het altijd het makkelijks om van te voren de namen in de juiste spellingsmethote voor me te hebben op papier.
S= simon
T=taxi enz

Geef het mailadres dat je op de site in je profiel hebt gebruikt.( kun je gelijk je boeking terug zien)

Hetzelfde telefoonnummer dat je in je profiel gebruikt.
Een geldige creditcard voor de aanbetaling. Een pen voor het reserveringsnummer dat je gelijk krijgt en niet mag vergeten.:mrgreen:

Daarna is het een kwestie van bellen en boeken.

FloridaVerslaafde
31-08-11, 17:34
Disney opent binnenkort het "Art of Animation Resort" hotel. Het 'Resort' is gelijk aan dat van "Disney's All Star Sports en All Star Music Resort, All Star Movies Resort en Pop Century Resort"
Het gebouw was al half afgebouwd maar in 2003 zijn ze gestopt met bouwen nadat sinds de aanvallen op 11 Sept '01 het toerisme was afgenomen. Het zou eigenlijk deel uit gaan maken van het Pop Century Resort als het Legendary Years Hotel.
Maar nu wordt het dus het "Art of Animation Resort." De opening staat gepland voor zomer 2012. Ik ben erg benieuwd


http://img192.imageshack.us/img192/5986/fotobp.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/192/fotobp.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

romyonline
16-09-12, 13:41
Hallo allemaal,

Volgend jaar mei willen we verblijven in Art of Animation Resort. Als we op de laatste dag uitchecken, kun je dan de koffers bij hen afgeven, zodat je nog een park in kunt. Ik weet dat ze deze service wel in Disneyland Parijs (Santa Fe) hebben. Dan bewaren ze de koffers in een hokje en kun je deze later op de dag ophalen. Maar ik kan niet vinden of ze dit ook in de WDW (value) resorts hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!

Groetjes,
Romy

Mushu
16-09-12, 15:00
Ja hoor, die service hebben ze in WDW ook. Doen wij ook altijd.

cindy74
16-09-12, 15:00
Ik heb mijn koffers altijd in bewaring kunnen geven in een disney resort .

romyonline
16-09-12, 20:21
Oke, fijn! Thanks voor de snelle reacties :-)

Bosevents
11-06-13, 20:40
Heel misschien kunnen wij het ons veroorloven om in mei 2014 in een Disneyresort te verblijven.
Ik probeer te kijken naar de prijzen maar die zijn nu nog niet beschikbaar.
(of ik doe iets verkeerd hahaha)

Weet iemand wanneer deze beschikbaar zijn en eventueel wanner de aanbiedingen voor die tijd komen.

Mushu
11-06-13, 21:36
Je doet niets verkeerd, de prijzen zijn inderdaad nog niet bekend. Als je naar voorgaande jaren kijkt, kan je er van uitgaan dat de prijzen in juni (dat was voor 2012 het geval), juli (dat was voor 2013 zo) of augustus (andere jaren) uitkomen. Op www.mousesavers.com/historical-information-on-walt-disney-world-resort-discounts/#rack kan je daar alles over lezen, ook over wanneer de aanbiedingen te verwachten zijn.
Al een idee in welk resort je wil verblijven?

cindy74
11-06-13, 23:15
Ik boek altijd via de disney vacation club stukken goedkoper en zo verblijven we in resorts die we ons eigenlijk niet kunnen permiteren .

fitnessmouse
12-06-13, 14:30
Of boeken via wdtc.disneyinternational.com . Dat kan nu al voor 2014. Free Dining op heel veel data, 14 dagen unlimited ticket voor de prijs van 7 dagen, 35% korting op Old Key West en Saratoga Springs.

Heb daar 2 maal geboekt, zonder problemen.

Frans_Natasja
12-06-13, 18:51
Of boeken via wdtc.disneyinternational.com . Dat kan nu al voor 2014. Free Dining op heel veel data, 14 dagen unlimited ticket voor de prijs van 7 dagen, 35% korting op Old Key West en Saratoga Springs.

Heb daar 2 maal geboekt, zonder problemen.

Wij hebben hier net ook even bij zitten kijken. De zin "geldt alleen voor inwoners van de UK" klopt dus niet?
En houdt het "free dining" in dat het eten gedurende het verblijf in WDW inclusief is?

Bosevents
13-06-13, 21:41
Nou het ligt iets ingewikkelder.

Bij de goedkopere hotels (pop en sport) krijg je quick service (2x) en snack
Bij de duurdere (maar op dit moment ook heel goedkoop ivm 35 %korting) krijg je diner plan: 1x diner service 1x quick service en snack

Als wij zouden gaan op 27 april 2014 t/m 2 mei (we vliegen 2 mei terug) dan kost dat inclusief hotel en tickets en diningplan voor carribean hotel zo ongeveer rond de 110 euro pp per dag (alles bij elkaar)
Oja bij deze aanbieding zit ook nog een 200$ giftcard voor disney

Best een leuke aanbieding maar omdat we dan maar effectief 5 dagen hebben (en een beetje dag 6) vinden we het nogal op elkaar gepropt en gaan we nu gewoon 2 weken in villa zitten (18 april t/m 2 mei) om vanuit daar 6 dagen verspreid te gaan verblijven.
Iets duurder maar wel meer relaxed denken wij (zeker voor ons 10 jarige ventje)

Als iemand nog suggesties heeft? Graag.

Oja ik heb gebeld met de vraag of de Disney kaarten (14 dagen voor de prijs van 7) niet al eerder gebruikt kunnen worden maar dat kan niet want ze zitten aan je kamersleutel vast :(

kathy
17-06-13, 10:47
Wij boeken altijd via small world vacations. Zij maken een offerte voor je, kosteloos in dollars. Soms is het leuk om te gokken op een lage dollarkoers. Eenmaal geboekt en er komt een actie vanuit Disney dan annuleren zij de boeking voor je en zetten (ook weer kosteloos) een nieuwe reservering in tegen de betere condities. Je betaald $ 200,00 aan en het restant betaal je 6 weken voor vertrek. Wil je annuleren dan krijg je je $ 200,00 ook weer gewoon terug.

Bosevents
17-06-13, 11:22
qoute bij hun aangevraagd...

Dank

Mushu
17-06-13, 19:49
Zoj bieden dezelfde prijzen als Disney. Dus verwacht geen kortingen alleen wat extra service als het in de gaten houden van je boeking en antwoord op vragen. Ip kan je dat zelf natuurlijk ook. Ik heb ook wel eens mijn boeking omgezet omdat er een betere korting kwam. Maar pas op want de voorwaarden voor annulering kunnen verschillen bij een room-only boeking of een pakketreis. En meestal werken die reisagenten met dezelfde voorwaarden als bij Disney. Dus precies dezelfde aanbetaling en dezelfde annuleringsvoorwaarden. Ze managen alleen je boeking. Maar als je dat prettig vindt, is het een prima organisatie om je Disneyreis te boeken.

Antonee
02-12-13, 16:13
Bij Arke.nl kan je ook disney world boeken met vliegtuigtickets erbij !
(tickets van park niet inbegrepen)

Mushu
02-12-13, 21:14
Dan vlieg je wel met arkefly en kom je dus aan op Orlando Sanford. De gratis (bij resort booking) Magical express bussen vertrekken alleen va MCO. Is wel iets om rekening mee te houden als je geen auto huurt.

Antonee
03-12-13, 15:26
Ik dacht ook dat ze uw brachten naar het hotel (schiet mij ni af als niet zo is )
Maar ik kan wel navragen hoe het zit met het vervoer naar het disneyresort (van vlieghaven naar resort)

Ik heb net hun een email gestuurd en vrij rap al een antwoord gehad
als je via hun boekt kan je zelf de keuze maken of je dat wilt of niet ( vervoer )
bij de boeking kun je dus kiezen uit inclusief of exclusief transfer.

Mushu
03-12-13, 16:21
En moet je daar dan voor betalen? (ik schiet niemand af hoor, ben heel relaxed en tegen geweld!).

Antonee
04-12-13, 12:58
Hahah dank u wel ^^ ja je moet er voor betalen maar het verschil met of zonder is niet zo veel paar 20 euro
ofzo denk ik... Maar ik denk dat dit alleen nuttig is als je alleen van plan bent om na WDW
gaat en geen rondtrip gaat doen.

Mushu
04-12-13, 16:21
Ja idd, als je toch een auto gaat huren dan kan dat natuurlijk ook vanaf Sanford. Maar als je dat niet van plan was kan het bij de berkening als extra kosten die je niet hebt bij landen op MCO.

Michael66
07-04-14, 19:26
ANIMAL KINDGOM LODGE - JAMBO HOUSE
Roof Refurbishment
Mar. 1 - May 3, 2014

BOARDWALK INN
Kouzzina by Cat Cora
Location Closing
Sep. 30, 2014

GRAND FLORIDIAN RESORT & SPA
Concrete work in front of Senses
Alternate Entrance used for Fitness Center and Spa
Apr. 6 - 11, 2014

Garden View Tea Room
Perfectly Princess Tea Party will take place at Cítricos
Jun. 30 - Aug. 29, 2014


POLYNESIAN RESORT
The Never Land Club
Jan. 28 - May 25, 2014

Great Ceremonial House - Lobby
March - December 2014

General Construction
Dec. 2013 - Mar. 2015

Capt. Cook's - alternate Dining Experience available
Mar. - July. 2014

Bron: http://www.mouseearmagic.com/wdw-refurb-schedule.html

FloridaBE
25-04-14, 08:14
Een vraag over Caribbean Beach Resort/Port Orleans French Quarter.

Vorig jaar zijn we naar Port Orleans Riverside geweest. Dat is uitstekend bevallen! Voor volgend jaar zijn we aan het kijken om weer naar WDW te gaan. Nu zag ik de prijzen van Caribbean Beach Resort en Port Orleans French Quarter. Caribbean Beach is ongeveer € 400 goedkoper. Waar zit dat prijsverschil in, want het zijn toch allebei moderate resorts. Wat zouden jullie doen... 16 dagen Port Orleans French Quarter of 18 dagen Caribbean Beach Resort voor ongeveer dezelfde prijs? Of denken jullie dat Caribbean Beach Reort een beetje tegenvalt als je al in Port Orleans Riverside gezeten hebt?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

tomenvalesca
25-04-14, 09:40
Wij hebben al in Caribbean beach resort verbleven en vonden het fantastisch! prachtig hotel, heel veel groen, enorm groot, mooi zwembad.
Wij hebben er niets op aan te merken! Heeft het verschil in prijs misschien te maken met hoe ver/dicht een hotel van de pretparken afligt?
(alhoewel we met de bus ook heel snel bij de pretparken waren hoor)
veel succes!!

Mushu
25-04-14, 11:02
Nee de prijs heeft niets te maken met de afstand tot de parken. Geen een hotel ligt dicht bij alle parken. Het heeft waarschijnlijk te maken met hoe oud het resort is, hoe luxe (het ervaren wordt) en wanneer is het voor het laatst opgeknapt. Caribbean Beach is al wat ouder en wordt niet als heel luxe ervaren door de bezoekers. Als je naar de reviews kijkt dan staan er altijd een paar tussen die minder goed zijn. Ik zelf vind Coronado Springs het meest luxe moderate resort.
Begin 2000 verbleef ik in het Caribbean Beach resort en over 2 maanden ga ik er weer naar toe. Wat mij betreft zijn alle WDW resorts prima. Ik zoek uit op wat er leuk uit ziet en wat mijn budget voor die keer is. Maar het is eigenlijk zonde van het geld om voor duurder te gaan alleen omdat het wat leuker oogt. De echte deluxe resorts zijn trouwens ook niet altijd beter dan de value of moderate. Het is maar net waar je voor gaat.
Ik kan me niet voorstellen dat Caribbean Beach jullie tegen gaat vallen. Houdt er wel rekening mee dat het een groot resort is en er meerdere busstops zijn.

FloridaBE
28-04-14, 21:50
Ik denk dat we voor Caribbean Beach gaan inderdaad. Dat is 2 dagen extra voor dezelfde prijs! Op zich zijn we toch niet superveel in het hotel, maar meer in de parken enz. MAar goed, mochten we een dagje willen relaxen bij het hotel geloof ik ook wel dat dat bij Caribbean Beach zeker zal lukken! Alvast bedankt voor jullie reacties!

cindy74
04-06-14, 22:20
Persoonlijk vond ik french quarter leuker en zeker zonder kinderen . Het is een klein resort naar disney normen en heel erg gezellig en romantisch . We hebben ook carribean beach geslapen en vonden dit ook leuk maar het is een enorm resort en het eetgedeelte was altijd overvol .

FloridaBE
05-06-14, 12:10
Port Orleans (Riverside) is ons de vorige keer zeer goed bevallen, ook groot en drukker. French Quarter hebben we toen ook bezocht en bekeken. Ziet er ook heel leuk uit! We willen nu 17 nachten gaan en het prijsverschil tussen French Quarter en Caribbean Beach is ongeveer € 500 - € 600, vandaar dat we deze keer ook Caribbean Beach overwegen ;). En het lijkt ons ook leuk om een keer een ander resort te kiezen en te beleven.

Mushu
05-06-14, 17:29
Het gaat hier toch om smaak. French Quarter vonden wij best aardig maar staat voor ons zeker niet in de top 5. Sterker nog, we hadden het idee daar niet zo snel meer voor te kiezen. De foodcourt vonden wij vooral erg beperkt en verder was er ook niet zoveel te beleven (het weer zal ook invloed gehad hebben, het was een beetje koud die vakantie). Riverside staat wel in de top 5 bij ons. Groter waardoor er wat meer te zien is en heel mooi aangelegd. Caribbean Beach is iets groter dan Riverside en volgens mij het grootste resort van WDW. Coronado Springs staat bij mij op 1 en dat is toch ook een behoorlijk groot resort. Maar door de verdeling van de verschillende gebouwen vind ik de resorts niet heel massaal overkomen. En ik vind het heerlijk om een stukje te wandelen door de mooie "tuinen". Er is altijd wel een zwembad en busstop dichtbij. Voor 500 euro kan je heel leuke dingen doen.....ik zou het wel weten.

wehave
05-06-14, 18:26
we zijn vorige maand naar Riverside geweest en daar is het wel heel mooi.
mooi groot zwembad(meerdere)en grote foodcourt de tot laat open is.

elstars
05-06-14, 23:13
Riverside is ons ook goed bevallen. Met de boot naar Downtown Disney is ook erg leuk om te doen.

FloridaBE
27-06-14, 20:46
We hebben de knoop doorgehakt en voor ons is het Coronado Springs geworden! We zijn erg benieuwd en hebben er veel zin in, alleen nog wachten tot april 2015 haha!

Nog even een vraag over de Magic Band. Kan je thuis al een kleur kiezen of is dat alleen mogelijk als je in de USA woont? Of ligt het er ook aan waar je het resort geboekt hebt?

Jolanda1971
27-06-14, 21:53
Nog even een vraag over de Magic Band. Kan je thuis al een kleur kiezen of is dat alleen mogelijk als je in de USA woont? Of ligt het er ook aan waar je het resort geboekt hebt?

ik heb dit enkele weken geleden geregeld voor onze a.s. vakantie. Je hebt het disneyreserveringsnummer nodig en die moet je invoeren in MyDisneyExperience (via de website van disney of de app). Als je niet rechtstreeks hebt geboekt bij disney moet je dit via jouw agent vragen of bellen met Disney (dit heb ik uiteindelijk gedaan). Vervolgens kan je dus thuis de kleur kiezen. Wordt alleen niet internationaal opgestuurd maar zij liggen dan klaar bij jouw resort. Veel plezier met de voorbereidingen, de tijd zal voorbij vliegen :-). (Spreek ik uit ervaring)

FloridaBE
27-06-14, 22:39
We hebben geboekt bij Walt Disney Travel Company. Dat reserveringsnummer werkt ook (net geprobeerd). Ik zal deze week eens kijken welke kleur MagicBand we willen. Kan ik ook het reserveringsnummer ingeven en later een kleur kiezen, of moet je meteen iets kiezen als je de gegevens hebt ingevoerd?

Bedankt voor je snelle reactie!

Mushu
28-06-14, 03:54
Je hoeft niet gelijk kleur te bekennen :) Als je een kleur uit hebt gekozen dan kan je die nog veranderen tot ongeveer een maand voor aankomst. Er staat bij tot welke datum dat kan voor jouw reservering (op my disney experience bij magic bands).

P9ol
28-06-14, 17:09
En heb ook al gezien dat je ze kan pimpen zoals je wil:D

Mushu
28-06-14, 21:09
Ja, er is van alles te koop om er om of op te doen! Wij zijn helemaal fan, werkt bij ons fantastisch. Portemonnee is niet meer nodig en ook geen papieren kaartjes die je ergens moet bewaren en dan weer uit je tas moet vissen als je ze nodig hebt. We zijn ook regelmatig langs fastpass kiosken gelopen waar bijna niemand stond terwijl ik veel verhalen heb gelezen met lange (maar snelle) rijen bij de kiosken. Als de wifi goed werkt hoef je met een my disney experience account ook niet langs een kiosk, gewoon per mobiel regelen.

Ritchie
29-06-14, 12:35
Maar met de app kan je er toch maar 3 attracties per dag doen ?
Of is dit inmiddels weer veranderd ?
In maart had ik mijn cc ook gekoppeld aan de magicband, echter het werkte toen nog niet, heb diverse guest-services gehad in de parken, en hun lukte het destijds ook niet.

Mushu
29-06-14, 16:23
Je kan als resort guest 2 maanden vooraf 3 attracties per dag uitkiezen in 1 park. Als je deze drie attracties gedaan hebt dan kan je weer een nieuwe uitzoeken (ook in een ander park) en als je die attractie gedaan hebt dan mag de volgende weer. Dat is nieuw, er waren volgens mij veel klachten over maar 3 fastpasses. Wij hebben alles gekoppeld aan onze Magic Band, ieder onze eigen credit card, room key, dining plan, photopass, entree kaartjes, harambe nights kaartjes en fastpasses en alles werkt tot nu toe prima. Ik heb nog geen problemen gezien bij anderen met de Magic Band, 1 keer was er voor ons een familie die geen fastpasses voor die attractie bleken te hebben en meneer beweerde dat hij dat thuis wel geregeld had. Hij gaf zo snel op dat ik vermoed dat hij gewoon zonder fastpasses probeerde binnen te komen.