PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Douglas House Guest Rooms, Key West



bemmel47
29-01-07, 19:12
Iemand ervaring met het douglas house op de keys. Ik ga wel met twee kinderen (4 en 11). Of anders een andere leuke optie voor ons. Liefst B&B

knaapje
29-01-07, 19:59
Heb er een paar jaar gelden met mijn (volwassen) zoon 2 kamers gehad.
Beide kamers hadden een apart zitgedeelte, "keuken" en een slaapkamer.
Mijn zoon een soort slaapzolder.
Gunstig gelegen, overal vlakbij en toch in een vrij rustige zijstraat.
Leuke tuin(tje), ontbijt was redelijk. Afbakstokbrood met jam ,koffie, sap enzo.Het zijn eigenlijk een paar huizen naast elkaar. Parkeren was wat beperkt.

Nadelen: gehorig, mijn kamer liep iedereen langs, nauw paadje tussen de huizen.
Kamer van mijn zoon lag aan de straatkant en had nauwelijks gordijnen.

Zou het voor volwassenen direct aanbevelen, met kinderen in deze leeftijd weet ik het niet. Net als bij de meeste B&B's in Key West is er buiten de kamers weinig ruimte voor kinderen.
Ik zelf zou dan liever in een hotel meer aan de buitenkant gaan.
Maar ieder zijn eigen beleving.
Succes
Knaapje

knaapje
30-01-07, 16:15
Tja,
Zal veel van je persoonlijke voorkeuren en budget afhangen.
Als je op het forum verder zoekt zal je ongetwijfeld de nodige info tegenkomen. De grotere ketens hebben er allemaal wel een hotel, maar reken vooral rond het weekend met zeer forse prijzen.
Persoonlijk vind ik KW toch meer een oord voor volwassenen. Het is klein eilandje met voornamelijk avondvermaak. Restaurants, kroegen, muziek, sunset enz. Zelf heb ik meerdere keren op een hogere Key verbleven in Holiday Inn of HWJohnson en ging dan overdag naar KW. Op de hogere Keys vind je toch meer dagvertier voor kinderen: John Pennekamp, zwemmen met Dolfijnen e.d. strandjes enz. Snorkelen, met boot naar een rif of zo maar zee op kan daar overal wel of in 1 uurtje zit je in KW.
Of je kunt 1 of 2 overnachtingen in KW combineren met een overnachting dichter in de buurt van Miami.
Ongetwijfeld zullen velen er anders overdenken, ik hoop dat ze reageren en dat je zelf kunt beslissen wat jouw voorkeur krijgt.

Succes
knaapje

pascalbrouwers
30-01-07, 17:56
Let dat vele (niet allemaal) inns geen kinderen onder de 16 toelaten.
wij hadden er ook 1 geboekt, echter geen kinderen.
Gelukkig hebben ze het geld meteen terug gestort.

Wij hebben toen maar gekozen om een hotel te boeken.
The inn at Key West.
Lijkt mij een zeer mooi hotel met een geweldig zwembad.
Wellicht iets voor jullie.


Geboekt bij American Vacations.

Hier de link:
http://www.theinnatkeywest.com/

Natasja L.
31-01-07, 10:47
Persoonlijk vind ik KW toch meer een oord voor volwassenen. Het is klein eilandje met voornamelijk avondvermaak. Restaurants, kroegen, muziek, sunset enz.

Ik vind dat er eigenlijk best veel te doen is voor kinderen. Neem nou bijvoorbeeld Pirate’s Soul Museum, Key West Aquarium, Conch train, voor 's avonds de Ghost tour, Key West Nature Preserve, Key West Marine Park, dagje strand, Mel Fisher Maritime Heritage Museum, een boottocht naar dolfijnen, een tocht met een glasbodemboot, winkelen (ja, sommige kinderen vinden dat best leuk) en ga zo maar door (ik heb nog lang niet alles opgenoemd).

Het avondvertier is meer op volwassenen gericht, dat vind ik ook, maar er blijven genoeg restaurantjes en terrasjes over waar je met kinderen naar toe kunt gaan. Ook erg leuk voor kinderen is de Mallory Square Sunset celebration met artiesten die zijn/haar 'kunstje' vertonen.

Ik neem aan dat je niet met kinderen tot diep in de nacht rond Duval Street blijft hangen. Dus er is genoeg te doen voor iedereen met óf zonder kinderen, zowel overdag als 's avonds.


Ik wil ook nog even terugkomen op een reactie die eerder gegeven is:

"Net als bij de meeste B&B's in Key West is er buiten de kamers weinig ruimte voor kinderen."


Bij de Paradise Inn is er genoeg ruimte om buiten te spelen, er is een zwembad en er zijn fietsen te huur. Ook is het terrein afgesloten met een hek(je), dus ze kunnen niet zo maar op straat rennen. Ik begrijp best waarom er B&B's zijn waar je niet met kinderen terecht kunt. De meeste mensen kiezen voor een B&B voor de rust en sfeer. Als daar continue kinderen rondrennen of zich als een bommetje in het zwembad laten vallen, dan kan dat irritatie's opwekken. Dus ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Gelukkig zijn er ook B&B's waar je wel met kinderen wel welkom bent.

Het lijkt mij echt leuker om in het centrum te zitten, dan in een hotel buitenaf. Elke keer de kids weer in de auto/uit de auto, parkeerplaatsen zoeken, wat ook niet echt makkelijk is in Key West. Nee, dan kan je in mijn beleving toch beter in een B&B zitten, waar je 's avonds al lopend overal naar toe kunt gaan en niet hoeft na te denken waar je de auto gaat parkeren!