PDA

Bekijk Volledige Versie : Airline



calypso
26-01-07, 19:53
Misschien een idee om een apart forum te maken voor Airlines vragen/ervaringen?
Hier zou je dan alle vragen met betrekking tot een Airline kunnen stellen zodat het ook lekker overzichtelijk is, net zoals het Hotel ervaring forum.

Njit
26-01-07, 21:14
Klinkt als een goed idee. Hier moet Daniel even naar kijken..

Michael66
26-01-07, 22:14
Klinkt goed. De basis van de meeste fl-vakanties bestaat uit:

Vlucht (airlines)
Accommodaties (hotels en villa's)
Auto
Attractie-ticketsDus misschien is die vierdeling (+"overig" als vijfde) wel een optie?

Daniel
30-01-07, 00:26
Hmm.. ik twijfel... Is dit niet iets wat we af kunnen met een sticky topic? Ik bedoel: zoveel airlines zijn er niet en als ik mij niet vergis is het aantal posts dat over airlines gaat ook wel te overzien (zodat het topic niet te snel te groot wordt).

Ik wil een beetje waken voor het aanmaken van te veel forums. Op een gegeven moment zijn het er zo veel dat je door de bomen het bos niet meer ziet!

calypso
30-01-07, 08:07
Ik wil een beetje waken voor het aanmaken van te veel forums. Op een gegeven moment zijn het er zo veel dat je door de bomen het bos niet meer ziet!
Dit was mijn eigenlijke reden om dit aan te vragen, omdat je nu echt moet zoeken naar post over airlines. niet echt overzichtelijk vind ik.

Misschien kun je een POL doen en de mensen op dit forum vragen om hun mening wat zij willen?

calypso
09-02-07, 00:01
Neem aan dat dit voorstel dan dus niet doorgaat aangezien ik er niks meer over hoor. :-(

Njit
09-02-07, 08:40
Moderator:
Daniel is de laatste tijd erg druk op z'n werk en heeft daardoor (helaas) weinig tijd om zich met het Forum bezig te houden. Er staat een algemene evaluatie van de indeling van het Forum op stapel. Daar hoort dit ook bij.

Michael66
09-02-07, 09:13
Neem aan dat dit voorstel dan dus niet doorgaat aangezien ik er niks meer over hoor. :-(
Geduld is een schone onderbroek ... uh .... zaak.
Ik denk dat je voor je volgende Florida-vakantie wel antwoord hebt....:p

Daniel
10-02-07, 21:34
Zoals Njit al zei: helaas zit ik tot over mijn oren in het werk en zijn we thuis aan het verbouwen. Dit zal dus samen met de "algemene herziening van de forum indeling" even moeten wachten...

Michael66
11-02-07, 00:20
Zoals Njit al zei: helaas zit ik tot over mijn oren in het werk en zijn we thuis aan het verbouwen. Dit zal dus samen met de "algemene herziening van de forum indeling" even moeten wachten...
Sinds je getrouwd bent ...... iets met plak en eronder zitten ofzo .... toch?:shock:

calypso
11-02-07, 10:58
Zoals Njit al zei: helaas zit ik tot over mijn oren in het werk en zijn we thuis aan het verbouwen. Dit zal dus samen met de "algemene herziening van de forum indeling" even moeten wachten...
Wist ja ook niet dat je aan het verbouwen was daarom ook de vraag!!

Succes met je verbouwing, en ik wacht wel af.