PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: AenA



AenA
23-01-07, 21:37
Hallo Floridafanaten

Wij zijn Arend en Alma en gaan over 2 weken eindelijk voor het eerst naar Florida\\:D/ Laat het maar lekker sneeuwen in Nederland ;)
We maken eerst een rondreis van anderhalve week, daarna verblijven we een weekje in een villa.
Dit is ons eerste berichtje in het forum, maar we zijn al een tijdje lid en hebben regelmatig gebruik gemaakt van de zoekfunctie en hebben veel aan tips van andere leden gehad.
We vinden het heel spannend en kunnen niet wachten tot we er eindelijk zijn. Het is voorlopig onze laatste vakantie "samen" want we verwachten in Augustus gezinsuitbreiding.
We vinden het een geweldig forum en we zullen zeker onze ervaringen en foto's met de rest delen!

Njit
23-01-07, 22:04
Leuk dat jullie je alsnog even voorstellen. Het klinkt als een relaxte vakantie die jullie voor de boeg hebben. Alvast heel veel plezier gewenst!

Michael66
24-01-07, 04:21
Het is voorlopig onze laatste vakantie "samen" want we verwachten in Augustus gezinsuitbreiding.
Lek hor! Maar "samen" krijgt meteen een andere betekenis, en "samen" met z'n drietjes naar Florida is ok fantastisch. Onze zoon is inmiddels 7 en gaat komende zomer voor de 7e keer mee naar Florida. De eerste keer was toen'ie een maand of 8 was. Er is zoveel leuks te doen in Florida, ook met kids van alle leeftijden!

Geniet!

calypso
24-01-07, 06:51
Alsnog welkom op dit forum.

En alvast een leuke vakantie toegewenst,
geniet ervan want volgens mij krijg je het na augustus wel wat drukker ;-)

Mickey99
24-01-07, 07:14
Ook namens mij welkom op dit leuke forum. Heerlijk vooruitzicht om over 2 weken de Sunshine State op te zoeken. Ik kan me voorstellen dat het nu allemaal heel spannend is voor jullie omdat jullie voor het eerst gaan maar pas op: het is verslavend!

Ik wens jullie een heerlijke vakantie toe en geniet ervan!

Miami Vice
24-01-07, 16:49
Veel plezier in Florida! Inderdaad lekker om met dit nederlandse weer daar in de zon te zitten!